Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Goeiemorgen ladies!

*Zwaai Pat en nightelf* ;)

Hoe is 't hier met jullie?
    Nog plannen staan voor vandaag en morgen? Het weer blijft maar wat druilerig.............niet echt gezelli. Vandaag niet echt veel op de planning, morgen komen vrienden bij ons 'n potje mosselen eten.

Goed weekend!
    liefs

(oh, shoppen gister was erg gezellig, veel bekeken (willen een nieuw tuinset) nog 2 leuke positie-truitjes gekocht en een Ipad 2. Helemaal een gaaf ding zeg. :)

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Goedenmorgen ladies,

Hier een rustig dagje voor de boeg, heb niet veel in de planning.
    Wil nog wel even wat babyspulletjes uitzoeken, zus is bijna uitgeteld en ik heb nog wat spulletjes van haar die ik destijds geleend heb en zo kan ik zelf ook mooi alvast bekijken wat we nog hebben en nog nodig zijn.

en wat betrefd het slaapje...fijn dat er nog meer kindjes zijn die 's ochtends ook nog slapen! Hoef ik me daar geen zorgen om te maken. En net als Maud slaapt ook Amy niet lang.

O..Nightelf ik las nog maar een paar daagjes...wat spannend!! Ik duim voor een mooie positest!!

De rest wens ik een Fijne dag met hopelijk niet al te slecht weer!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Esser, ipad2 is zekers een top ding :D speel ik nu mee haha

Majo, wat een grappige en eerlijke reactie van Maud! Heerlijk zulke momenten.

Hier is het weer super. Maar toch vind ik het wel welletjes. Elke dag strand of aan het stomme zwembad zitten/liggen is wel genoeg en gaat vervelen. We zijn met meerdere personen en de kinderen van mijn schoonzusje willen bij het zwembad en ik wil het liefst naar het strand....pffff
    Ook het plaatsje is wel leuk maar niet spectaculair ofzo. Echt zo'n plaatsje voor ouders met kids wat het na elven niks meer te doen is.
    Voor echte surfers en wakeboarders is het wel cool hier want je hebt hele hoge golven.
    Moet ook zeggen dat ik het zwaar vind met mijn buik. Zoveel lopen, soms ook de hitte, niet kunnen genieten van de cocktails ;) etc..
    Ik raad ook niemand aan om nog zo laat in de zwangerschap op hort te gaan. Wil toch nu thuis zijn...:)
    Vrijdagochtend vroeg komen we aan.

Liefs

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, Jaaaahhh ik wil ook de Ipad 2 (maar vind het toch een beetje veel geld)

Lelie, Kan me voorstellen dat je ook behoefte hebt thuis te zijn. Misschien ook wel een beetje nesteldrang???

Pat, wat heerlijk lekker rommelen tussen de babyspullen. Hier moet eerst Maurits kamer helemaal af zijn en dan ga ik alles weer van zolder halen. Kunnen de spullen van Maurits naar zijn nieuwe kamer en de commode weer gevuld worden met de iniminikleertjes. Heb er nu al zin in.

Majo, WAt een schat die Maud! Leuk he hoe die kleintjes groot worden. Ik vind vooral de laatste 3 maanden erg leuk. Maurits wordt ook redelijk wijs. En hij weet/kan in eens ook zo veel. Echt leuk!

Nightelf, er zit niks anders op dan wachten....... Ik vond het deze keer minder erg dan bij Maurits. Leek wel of er voor mijn gevoel minder van af hing. We hebben al een kindje en het waren "maar" cryo's waar ik al totaal geen verwachting van had. Ik stond er ook echt zo in van: mooie extra kans en anders gaan we van start met ICSI 1. Maar natuurlijk, hoe dichter bij de testdatum kwam hoe spannender het werd. Ik ga voor je duimen. En zal de 26e ons topic in de gaten houden. Sterkte en kracht voor het wachten!

Nou we gaan dus maandag pas met vakantie. Dan is het gedaan met de meeste regen. Net de camping even gebeld. Echt die vrouw reageerde gewoon niet. Ook niet even, ow vervelend he die regen of geen probleem...... Stom..... Maarja he eilanders, zijn toch weer een apart slag mensen.

En hebben jullie ook gelezen/gehoord wat er in noorwegen gebeurd is. Die man die even ruim 90 mensen heeft gedood........ Mijn moeder was daar vorig week nog met vakantie. Gelukkig is ze veilig thuis maar wel echt verschrikkelijk. Zeker omdat het merendeel van de overledene tussen de 15 en 25 jaar was. Het zal je kind maar zijn........

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee dames, ik probeer in steno zoveel mogelijk te reageren op iedereen! Sophie heeft nl gel in dr haar zitten (tegen dr berg) wat er over 15 min uit moet nl ;)

Jessy, ik wil ook testje zien!! Kan je het al geloven?

Nightelf, zo spannend voor je zeg! Wacht je echt tot je overtijd bent? Bikkel zeg! Ik zou nooit zo geduldig kunnen zijn...

Ow, hoe gaat alles met S? Is het allemaal weer lekker zn gangetje? Geen last meer van die zkh opnames toen in het begin? Hoor er nooit meer wat over dus geen nieuws is goed nieuws? Voor jou begint de testdatum ook te naderen inmiddels.

Lelie, snap dat je op een gegeven moment weer terug verlangt naar huis. Ik vind het zelf ook altijd fijn om weer naar huis te gaan, niet om te werken hoor! ;) Geniet er toch nog maar even van want hier wordt het het hele weekend regen, hoewel ik tot nu toe hier nog nix ervan heb gemerkt!
    Wanneer zullen we ns meeten met de meisjes?

Esser, hoe bevalt jullie huisje eigenlijk? Heb je eigenlijk nog foto's want ben wel benieuwd!! En leuk dat de kleine dame zo schopt zeg!
    Hoe gaat het met onze Joep?

Jewel, hoe gaat het met jullie verbouwing? Is het al bijna af?

Kleintje, logisch dat jullie Texel even hebben uitgesteld want het weer wordt nou niet echt super dit weekend! Sowieso vind ik het al dubbel respect hoe jullie gaan, met Maurits en bib.

Majo, vandaag ging je weer proberen te werken toch Hoe ging dat met je voet?? En wat een grappig verhaal van Maud zeg! Vind ik altijd zo leuk aan kinderen; zijn zo eerlijk en recht voor hun raap, zelfs op deze leeftijd dus al :D

Pat, hoe voel jij je? Gaat alles nog goed? Hier slaapt Sophie maar 1x op een dag maar goed, die is ook al wat ouder. Geen goed vergelijkingsmateriaal dus.

Sooner, hoe is het met je? Zie wel steeds fb berichtjes voorbij komen maar ben zooooooo benieuwd naar Kris! Spam ns een foto van dr (hier of op fb)!

Loesie, is je ongi nou doorgekomen? Ik snap wel dat je niet op en neer wil vanaf je vakantieadres. Gedoe ook. Die cryo's lopen ook niet weg......... ;) En grappig dat je eerst je man zowat moest overhalen en nu is ie rete ongeduldig!

Heb ik nou iedereen gehad? Ik weet t ff niet meer. (tijd begint ook meer te dringen ;))

@hier, alles goed! Gistermiddag zouden de werklui komen om alles af te timmeren, helaas waren het anderen dan diegene die tot nu toe (bijna) alles heeft gedaan en ze konden weinig doen. NU komt datzelfde mannetje woensdag dus hopelijk is dan het aannemerswerk klaar. Wilden eigenlijk dit weekend verven maar dat moet dan maar volg wk zondag ofzo. Weet t anders ook niet. Wel balen maar goed, is niet anders.
    Vrijdag komen de kledingkasten dus dan kunnen we starten met het verhuizen van alle kleding van Sophie en de kleertjes die we nu al hebben voor de beeb. Ligt nu allemaal in Sophie's kamer dus word wel tijd dat die kasten komen.

Wiegje hebben we inmiddels besteld en is er over 4 wkn (vanuit Duitsland), raamdecoratie voor beebkamer gisteren besteld bij de Gamma en is er over 2 wkn, gisteravond een matching lamp gevonden, en meteen nog geshopt op Liefsite en Kleertjes.com
    Afgelopen woensdag in de Liefwinkel ook al paar dingetjes meegenomen maar niet veel. Vooral gordijn besteld voor Sophie's kamer en nachtkastje. Oh wat gaan die kamers er anders uitzien over een maand zeg! Kan niet wachten!!!!

Maakte me, zoals Majo al zei, idd wat zorgen van de week, Heb af en toe last van mega hoofdpijn, en had woensdag ook wat steekjes, naast diarree en nog geen gevoel van bib (bij 18 wkn 6 dgn met placenta aan achterzijde). Daarnaast natuurlijk ook geenc ontrole gehad na vwp dus ja, had wel angelsound maar toch... Mn zus gebeld na haar werk en die zei dat ik maar de verloskamers moest bellen want zij kon nix meer voor me doen (was na haar werk --> wilde eerst checken of ik me niet aanstelde) en verloskamers konden me miss gersutstellen. Ik huilend verloskamers gebeld en mocht meteen komen. ALle controles waren goed: bloeddruk, hartslag van mij, en hartslag bib ook, geen balasontsteking, maar moest wel hoofdpijn in de gaten houden van de arts. Kan nl toch duiden op iets anders, vooral in combi met andere symptomen. Heerlijk gerustgesteld 2 uur later naar huis gegaan en nu as donderdag 20 wkn echo en normale check.
    Zwanger zijn is ontzettend leuk, zou het mn hele leven willen zijn maar wel met de wetenschap dat er ondanks allerlei kwaaltjes en wel of niet voelen van bib je 100% zeker weet dat er een gezond voldragen kindje uit komt.

Oh het is tijd om Sophie's haar uit te spoelen! Ladies, fijne dag, geniet van het nog niet regenen, hier in A'dam iig, en tot binnenkort!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja Nightelf, ik vond het wachten bij die mislukte cryo ook echt erger dan toen bij Sophie! NU bij de verse had ik nergens last van dus had goede hoop en testte al vrij snel (licht) posi. Dat scheelde een stuk hoor! Maar bij die cryo heb ik mezelf helemaal gek gemaakt en vond t echt zwaarder toen. Bij Sophie wist ik ook niet wat te verwachten natuurlijk en dat weet je nu wel..............

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, goed dat je toch even langs de verloskamer gegaan bent. Een ongeruste moeder in de stress is ook niet goed voor de beep. En wat heerlijk dat je al zo lekker aan het shoppen bent! Hier valt niet zo veel te shoppen. heb natuurlijk alles van Maurits nog. Maar als straks het kamertje klaar is en we kast ruimte hebben ga ik eens kijken wat ik nog kan gebruiken. Want ik wil natuurlijk nog wel wat spenden :p:p. Zoiezo nog een eerste pakje voor de baby. En wat de beep voelen betreft. Het is ook pas sinds 2 weken dat ik onze man echt goed voel schoppen. En ik heb de placenta nu achter boven liggen. Dus maak je geen zorgen.

Net belde de kamping nog even. Dat het daar nu best mooi weer is. Maar buienradar geeft toch aan dat het vet gaat regenen vanmiddag. En gaf ook aan dat we een 1,5 jarige bij ons hebben en dat ik dan de tent opzetten in de regen niet zo'n geweldig idee vind. DUs we gaan gewoon maandag. Wel gaan we vandaag alles inpakken. Mocht de voorpelling veranderen kunnen we altijd nog morgen gaan.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus met zijn gezondheid gaat het goed , zijn niertje groeit ook goed mee dus dat is een geruststelling.

Zijn drinken is een ramp weer geweest, nu weer paar dagen beter en vandaag weer een heel gevecht pffff..

Hier sinds gisteren steken in mijn liezen en af en toe buikpijn.
    Moet zeggen dat ik dan ook wel nerveus word.
    Alhoewel ik er geen goed gevoel over heb.

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kom ff snel zwaaien, heb vandaag geen tijd gehad om helemaal bij te lezen (steeds als ik ingelogd had had, kwam er weer wat tussen :().

Ik ben nu aan het werk en moet nog tot morgenochtend 08:30, blegh!
    Ik voel nog steeds bijna niets, soms een paar steekjes in mn onderbuik. Aan de ene kant geeft me dat een goed gevoel, maar aan de andere kant wordt ik er ook weer zo onzeker van. Vanochtend met Amber naar de kapper geweest en dan kom ik ook langs de kv, ben daar echt met een noodgang aan voorbij gefietst :). Ga ook echt niet eerder dan mn nod testen, wordt nl liever ongi dan een omo-test.
    Oh, de telefoon gaat, moet weer wat doen!

Fijn weekend!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nightelf heb hier 2 pakjes liggen met kv testen pfff en dan maar wachten want het heeft toch geen nut ;)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmm nightelf heb nu hetzelfde als jij ik voel niks meer:(
    Gisteren nog in mijn liezen van die krampen maar nu niks.
    Daarbinnen is het nog steeds breed, had ik ook tegen mijn man gezegd.
    Zegt die ach ja je bent bevallen het zal wel wat uitgerekt daar zijn nou dank je wel:p
    Maar snap wel wat hij bedoelde hahah.
    Ik denk echt dat het niks is hier.
    Nog 7 dgn te gaan!

Welke symptomen hadden jullie dames?
    xxx

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    OW, Ik had vooral menstruatiekrampen. Maar volgens mij begonnen die pas een dag of 10 na de TP. en het emmy was 5 dagen oud dus was pas op 15 DPO. Ook had ik wel wat gespannen borsten maar dat was dus ook pas na mijn NOD. Daarvoor merkte ik niet heel veel.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, ik had nergens last van, net als bij Sophie's poging. Vandaar dat ik goede hoop kreeg.........

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt lieve dames voor de antwoorden:D
    We wachten dan maar netjes af ;)

Daarstraks ff flink woorden gehad onderling en toen kreeg ik toch behoorlijke pijn in buik en liezen.
    Natuurlijk weer gek maken oh jee dat is niet goed heh.

We zullen ook nooit anders worden.

Maar niemand herkent het van de utrogestan bollen minder goed naar binnen krijgen?
    Waar ik op wacht:p

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, nee dat herken ik echt niet, bij geen enkele poging trouwens.

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Onsw, ik had bij emma vooral menstruatiekrampen en nu helemaal niks.
    Voelde me zelfs niet opgeblazen ofzo.

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou we zijn druk aan het pakken voor morgen!!! Voor morgen is nog wel wat regen voorspeld maar wij willen weg! We hebben trouwens toch nog maar even de auto geleend van mijn vader. Toch iets handiger.........

Dus jullie horen even een weekje niks van mij :)

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heel veel plezier Kleintje!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje heel veel plezier!!!

Nightelf mmmmm voor ons beiden afwachten dus;)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Onsw: ik voelde met deze zwangerschap en die van Joep, beide helemaal niets....... Aan mij heb je dus niet veel. ;) De posi testen gaven de duidelijkheid!

Kleintje: fijne vakantie! Geniet er van!!

@hier: de mosselen waren super lekker, en ook het toetje: eigengemaakte aardbeientiramisu........jummie. Bij onze vrienden viel t ook erg in de smaak. :) Nu zo ons bed in, morgen vroegdag voor an die arbeit........bleh......
    Liefs!

Deel Deze Pagina