Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, werk ze morgen :)

2. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden... heb het hier echt ff goed verwaarloosd... ga morgen maar eens even bijlezen en dan uitgebreid reageren....

Jessy... alvast gefeliciteerd!!!

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ook. Schaam me diep!!! Ik heb jullie ook verwaaloosd. Ga vanavond de foto's erop zetten!! Ook van de boom.

Kleintje fijne vakantie!

Iedereen zo ontzettend bedank voor de felicitaties vandaag zitten we 11 dagen na tp. En de test heeft 2 bijna gelijke strepen. Dus begin me nu een beetje veiliger te voelen.
    Ik ben sinds gisteren ook enorm duizelig. En zoals met Siem misselijk.
    We hadden zaterdag de tuin gedaan. En heel slecht heb ik gisteren echt heel veel geslapen. Ben zo moe. Haha voel me al wel zwanger.

Ow ik heb nooit de ervaring gehad dat het smaller werd. Moet ik ook toegeven dat ik niet durf te voelen. En we momenteel ook niet vrijen. Heel slecht maar ben bang dat het fout gaat. Weet dat het niet kan. Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
    Maar ik voelde met Siem ook helemaal niets. Ik had eerst wat krampjes. Een paar steken en daarna helemaal niets. Dat vond ik zo raar. Want ik heb altijd wel wat buikpijn voordat ik ongesteld word. Daarom was ik bij deze poging ervan overtuigd dat t niet goed was. Ben nu nog steeds doodsbang omdt ik buikpijn heb. En ik mag pas vrijdag gaan bloedprikken. Ga vandaag bellen en vragen of ik eerder mag. Lieverd je moet je niet gek maken. Het is zo klote dat wachten. Haha ik weet het want heb totaal geen geduld!!

Ik heb zitten rekenen en op onze trouwdag ben ik gewoon 12 weken zwanger. Dus op me man zijn verjaardag 13 welen. Leuke plek om te vertellen aan onze vrienden.

Hoe is het voor de rest met iedereen. Wel een goed weekend ghad? Niet weggeregend.

Ik moet nu trouwens nog 2 dierenplaatjes hebben 49 en 162. Dus als iemand ze heeft. Ik heb hier nog wel aardig wat dubbele liggen. Dus als iemand nog wat nodig heeft gewoon zeggen. Posten we ze!!

Voor de rest nu even een zwaai ga ik nog even slapen.

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Meiden ook even een bericht van mijn kant.
    Even geen fut om uitgebreid te reageren.
    Wel een dikke proficiat voor Jessy, geweldig nieuws.
    Voor de andere wachtenden toi toi toi, zet `m op.

Ik voel me de laatste week niet lekker, weet niet zo goed wat ik heb.
    Moe, hoofdpijn die 4 dagen heeft aangehouden, misselijk, allemaal last van aften en blaasjes in mijn mond ( zo pijnlijk) Kortom ik heb een aanslag gehad op mijn weerstand.
    Ik was weer met de pil gestart, maar ben er 2 dagen eerder dan de strip af was, mee gestopt.
    Ik ga het ook niet meer gebruiken. Krijg er altijd zoveel klachten van.
    Ik merk ook echt dat ik tegen de vakantie aan zit te hikken.
    Nog 6 lange weken wachten :(
    Komend weekend wel even enen kort weekend weg, naar vrienden, dus hopelijk daar wat energie opladen.

Dane was ook weer even ziek, maar dat gaat nu wel weer.
    Wel weer last van snotneus, maar zou je niet met dit weer?
    Het 5e tandje is uit. En er staan er nog zeker 2 op springen haha.
    Hij wilt nu steeds vaker "stappen" aan onze hand.
    Echter het optrekken wil nog niet zo.
    Wel met hulp, maar nog niet alleen.
    Hij gaat wel op gestrekte handen en benen staan, maar dat was het dan ook.
    Maar ach, alles op zijn tijd.
    Hij kletst wel heel veel.
    papa en mama zegt hij al lang, maar nu zoveel dingen meer.
    Een kleine greep uit zijn woordenschat: kikker, opperdepop, klaar, dat, die, enz.
    Zo schattig.

Ik probeer nog komende week op anderen te reageren, maar beloof niks. Ik moet veel werken deze week.
    Dus mogelijk dat ik pas na het weekend weer kom spieken.

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaidiehaai allemaal!!

Kleintje, nu dan toch eindelijk op vakantie! Hopelijk net zo mooi op Texel als hier...hele ochtend zon gehad :). Net even een bui en nu klaart het weer op!

Lelie, zwembad zat?! Hihi....maarre...ook al ben je met anderen op vakantie, je hoeft toch niet ales samen te doen? Gaan jullie toch gewoon lekker naar strand en rest naar zwembad! Geniet toch nog maar even van jullie laatste daagjes, als jullie terugkomen is het hier inmiddels ook weer redelijk weer.

Suus, verbouwing schiet dus op :). Wat fijn dat alles goed is met jullie mannetje :)!

Jessy, test dus steeds duidelijker!! Joepie!!

Nightelf, nog maar een paar dagen....spannend!!

Ow, ook nog maar een kleine week te gaan....pfff.... wachten duurt lang he?!

Esser, hmmmm.....mosselen...heeeeerlijk!! Zag vanmorgen in folder van aldi ook 2kg mosselen staan voor 5 eurie. Gaan we dus zékers nog even een keertje halen deze week :).

Ingrid, alles goed met jou en jullie mooie meisje?

Confi, balen dat je niet fit bent! Bah! Hopelijk voel je je gauw weer beter. En Dane dus ook al zo lekker aan de 'klets'. Leuk he :).

Hier weinig bijzonders. V/h wknd gewerkt met die regen dus dat was niet zo erg. Vanavond de nachtdienst weer in voor 3 nachten. En daarna gewoon weer 7 dgn vrij :). En het weer wordt ook nog weer eens beter!! Douche schiet al mooi op. Zijn aan het tegelen. Hoop dat ze eerder klaar zijn dan vrijdag. Ga maar in huis van broertje en schoonzus slapen overdag, die zijn toch op vakantie.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat fijn majo dat de douche opschiet!
    Altijd irritant in die rotzooi zitten.!!

Ja nog 6 dagen ik heb 2 foto's in mijn nieuw album geplaatst van mijn opgezwollen buik pfff.
    Werd al gisteren door mijn moeder en buurvrouw aangekeken.
    Blik ging van mijn hoofd naar mijn buik .....

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, hoop ook dat ze eerder klaar zijn voor je! Bij ons is het helaas altijd het tegenovergestelde :(

Ow, jeetje je buik is idd gezwollen zeg! Weet niet hoe die normaal is?? Maar ziet er wel zwanger uit zeg maar ;) Hopelijk goed nieuws!

Confi, je hoeft echt nie verplicht altijd te reageren hoor! Vind t swieso leuk om te horen hoe het gaat bij jullie. Hoop dat jij snel opknapt en die 6 wkn werken voorbij vliegen! (helaas vliegen vakanties voorbij en werkdagen niet :()

@hier: helaas klopt de schuifpui niet. Zijn ze vergeten ventilatieroosters in te maken, grrrrrrrrrr. Nu wordt Sophie's kamer totaal niet geventileerd! Kan natuurlijk niet! Morgen is de aannemer weer bereikbaar (had gisteren al gemaild en vanmorgen gebeld) dus dan hopelijk antwoorden op onze vragen.................. En zo blijven we bezig! Zo gaat de zwanegrschap wel errug snel! :(

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    #3288 one of kind, 25 jul 2011
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011
    Hij is normaal wel wat opgezwollen maar nu toch meer.
    Krijg mijn broeken niet meer dicht.
    Loop nu in mijn 1e positiebroek die zelfs soms nog knelt
    ;)
    We zullen wel zien misschien wel van de aankomende ongi wie weet.
    Zaterdag misschien al eens testen;)

Ah nee fouten bij de schuifpui , altijd moeten er fouten gemaakt worden heh bah:(
    Idd zo gaat je zwangerschap wel heel snel voorbij heh.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    suus wat klote zeg.. al die fouten die ze maken. Ze moeten dit gewoon oplossen
    Zorg er wel voor dat je wel geniet van deze zwangerschap. kan misschien wel de laatste zijn!!

OW zag je buik op hyves! Jeetje dacht dat mijn buikje opgezet was maar die van jou helemaal meisie toch!! ik hoop zo dat dit goed nieuws betekend ik had ook voordat ik mocht testen een heel erg opgezette buik en nu nog. Zo raar bij siem zag je helemaal niets.

Majo zo druk bezig met de douche... zo rot het verbouwen van een badkamer. en na het tegelen moet het ook nog afgekit worden dus mag je er nog niet in douchen. Ik spreek uit ervaring (en beroepsmatig haha werk bij een aannemer)

kleintje hoop dat jullie goed weer krijgen de aankomende tijd op jullie vakantie

nightelf hoe voel jij je??

Esser lekker aarbeidentiramisu mmmmm

waterlely geniet nog even van de vak joh nu het nog kan

confi erg leuk weer te lezen hoe het met de kleine man gaat!! gaat hard joh!!

Hier test in me album voor vriendjes.
    Vandaag siem opgehaald bij het kdv en ze waren zo verbaasd over ons acrobaatje. Staan, tijgeren rollen klimmen. net een mini aapje en oogverblindend lachen.. kleine sjanskont haha zo trots!!
    Maar flink last van de darmpjes dus afwachten. Woensdag bloed prikken!!!
    we zien het wel nu dag 11

10. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    zwaai naar pat! zie je onderin hangen haha

Ingrid hoe is het meis, met de kleine meid

Sinja hoe is alles bij jullie??

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin hoe is het bij jou??

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaaaaaaah Jessy wat lief van Siem hihih.

S is ook zo'n sjanskont ongelooflijk.
    Gisteren tegen al het bezoek maar aandacht aan het trekken hihih.
    Hij wil zich ook maar optrekken om te staan.

Ik ga naar je nieuwe testen kijken:D

Ik dacht stuur de foto eens naar jessy door kijken wat ze zegt hahah.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooooh jessy wil ook graag zo eentje zaterdag of zondag:D

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    En niet te vergeten Loesie!! Hoe is het met het kleine hondje!! Wat een knapperd zeg.. zag hem op de foto. En Siem?? De knappe naamgenoot?

Hoop dat ik iedereen heb gehad... Anders spijt het me heel erg.

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    OW moet echt goed gaat komen.... haha maar idd je buikje is goed opgezet. Laat je man er flink lief voor zijn.

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden, hier ook even een korte zwaai. De rust is hier weer terug en ik heb gelukkig beide mannen weer beter. Ik ben alleen nu wel heel erg moe en heb weinig fut. Moet zelf dus nog even bijkomen. Maar heb bijna vakantie, dus dan kunnen we lekker uitrusten.

Ow, ik heb even je foto's bekeken. Je buik is idd opgezet, hoop voor je dat dit een goed teken is. Spannend hoor!

Jessy, wow je hebt twee streepjes!!! Heb ik dit toch mooi even gemist. Onwijs gefeliciteerd. Kun je het al bevatten?

Susan, het zit jullie ook niet mee met de verbouwing. Zie dat je ook al weer bijna twintig weken bent. Wanneer heb je de twintig weken echo? Is ook altijd wel weer spannend.

Majo, hoe is het met je voet? En hoe gaat het bij jullie met de icsi?

Confi, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Dikke knuff voor jou en Dane.

Kleintje, waarschijnlijk lees je dit nu niet, maar toch een fijne vakantie gewenst.

Lelie, nog lekker op vakantie. Heerlijk! Wanneer komen jullie weer?

Esser, fijn gewerkt vandaag?

Loesie, hoe is het met jou? Las laatst iets over een kastje voor de pijn. Ben je hier al verder mee? Was geloof ik nog wel een heel gedoe of niet? En hoe is het met Siem?

Pat, hoe is het met jou en Amy?

Ingrid, ben natuurlijk ook benieuwd hoe het met jou en Syra is?

Uhmm, even denken..................

Zora, jij bent geloof ik op vakantie. Hoop voor je dat het weer nog wat opknapt, maar dat is geloof ik nog wel de bedoeling achter in de week. Iig nog een fijne vakantie.

Nightelf, ook op het wachtbankje. Spannend!!! Wanneer mag jij testen?

Jewel, hoe is het met jou? Nog kleertjes gevonden? Lastig is dat hé? Neutrale kleertjes. Hadden wij bij Olaf ook, was ook heel veel roze en blauw.

Nou, volgens mij heb ik nu iedereen gehad. En anders; Sorry!

Ik wordt donderdag middag gebeld en als alles goed gaat, hebben we vrijdag een tp. Erg spannend weer dus! Krijg nu ook pregnyl ter ondersteuning. Moet nu vijf keer een injectie ipv één. Ze konden niet zeggen of het zou helpen, maar het is iig het proberen waard.
    Wordt er alleen altijd heel moe van, hadden jullie dat ook van pregnyl? Voel mij net een oud wijf:p, kan de hele dag wel slapen.
    We hebben vanmiddag een nieuw bed gekocht, een boxspring, dus kan hopelijk goed slapen vannacht.

Ps, de korte zwaai is iets langer geworden:D

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh wat spannend Elin vrijdag dan de tp!!!!
    Ik duim alvast!

En je mannen weer beter gelukkig is maar niks heh als die ziek zijn.

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin wat spannend!! Ik ga ook voor jou duimen meid

Jewel. Hoe is het bij jou!!

En zora heerlijk op vakantie. Zucht ik wil ook. Ben ook zo moe

Elin ik had dat ook van de pregnyl heel moe en misselijk ach ja. Voor het goede doel toch? Haha

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *zwaai zwaai*

komt hier af en toe even binnen vallen met de intentie dit topic ECHT te gaan bijhouden, maar zooo geen puf voor 's avonds (zit op mijn werk ook hele dag 9,5 uur achter pc)
    Maar ik doe weer een kleine poging...

lees nu het nieuws van Jessy! Heb echt veel gemist weer!!! Jessy WAUW! Van harte gefeliciteerd! echt super zeg!!!!!!!!

Ons Wondertje, spannend! Hopelijk voor jouw ook snel goed nieuws?!!

En Elin heel veel succes ook!

Rest nog niet bijgelezen in dit topic!!! Wens iedereen die nog op vakantie gaat/is heeeel veel plezier!

Wij hebben dinsdag onze 1e afspraak voor een brusje! Spannend! :)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw Sinja spannend:D
    Hopelijk snel raak:D

Deel Deze Pagina