Sinja: hoe sliep je nieuwe bed? Spannend, volgende week alweer een afspraak voor een broertje of zusje! Onswondertje: hoe voel jij je nu? Elin: spannend! Hopelijk gaat de ontdooiing goed. Lelie: goh, dat je het zwembad al zat bent....... Is toch altijd aanpassen als je met meerdere stellen bent. Suus: wat balen dat de verbouwing toch niet zo goed opschiet. Heeft al wel lang genoeg geduurd. Majo: hopelijk is de badkamer idd eerder klaar. Confi: wat vervelend dat je je zo belabberd voelt. Hopelijk zijn de werkweken snel voorbij en kunnen jullie lekker van de vakantie gaan genieten. Vanochtend werd ik wakker met een heel klein beetje bruinverlies, ik baalde echt goed en zat met mn hoofd alweer bij de volgende ronde. Ben nog lekker mn zusje gaan shoppen en wel bij de kv testen gehaald (wij moeten altijd testen voor je weer met clomid begint). Ook nog leuke bakspulletjes gehaald (suikerparels, uitsteekvormpjes en wat modelling tools). Toen ik thuis was toch maar getest en tot mn grote verbazing staan er 2 knal strepen!!!! Helemaal niet meer verwacht. Gelijk mn man gebeld, die is ook dolblij. We zijn echt supergelukkig, maar ik ben zelf ook wel erg ban dat het weer misgaat, vooral omdat ik vanmorgen ook dat bruinverlies heb gehad. Ik voel me wel heel zwanger (vanaf gisteren misselijk 's morgens en gezwollen boobs) en heel anders dan de vorige keer. Dit is de test:
Nightelf, ik ben gewoon de eerste die jou (hier) mag feliciteren!! WOW, super mooie test meid! Ik begrijp je angst, door de vorige keer natuurlijk, maar dit is een heel nieuw vruchtje met hele nieuwe kansen. De innesteling is in elk geval gelukt en dat is sommigen niet eens gegund. Kans van 5 op 6 dat het goed blijft gaan dus houd dat in je achterhoofd. Jessy, heb je getest gezien in je album, wow 2 vette knalstrepen! @hier: weeeeeeeeeer hoofdpijn, Baal dr wel van, zo dus maar even pilletje innemen...
Waaaaaaaaaaaaaah nightelf wat geweldig!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid! Wauw had je het niet verwacht is het raak!!! Ik stuiter helemaal hihihi. Zit je op je nod of hoeveel dagen ervoor? Hier heb ik het idee soms dat het krapper begint te worden hierbinnen. ( of misschien wil ik dat wel voelen ) Ik heb ook nog steken in mijn liezen ( komen en gaan niet constant weet niet of dat wel zou moeten???) Bij de ikea vanmorgen kon ik mijn 2e kop koffie niet opdrinken bah. Maar ja je haalt je zoveel in je hoofd heh
Dankjulliewel!!!!!! Wij hadden ook echt niet verwacht dat het de eerste ronde alweer raak zou zijn, zo geweldig!! Onswondertje: vandaag is mn nod (braaf gewacht met testen )
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIGHTELF!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! En voor de rest sluit ik me aan bij Suus hoor!!! En ik heb in het begin bij S.iem ook bruinverlies gehad! Dus het hoeft niks te zeggen!!! Geniet meis, ook al is dat moeilijk! Onsw, ik kan die foto's niet vinden van je buik. Zie alleen het album van S.! Spannend hoor dat jij ook weer van alles voelt! Jessy, jij hebt ook een knaltest! Wow!!! En ook zo trots op S.iem, heerlijk hoor!!! Hier ook zo'n kleine charmeur, zie foto! Bekijk bijlage 169812 Suus, balen van de pui zeg! Zul je altijd zien, er gaan altijd van die rotdingen mis! Confi, balen dat je je niet zo goed voelt! Majo, fijn dat douche opschiet! Ik hou nooit van bouwzooi! Kan me daar zo aan irriteren! Elin, fijn dat je mannen weer beter zijn! En op naar vrijdag, spannend hoor! En wie weet gaan de extra spuiten pregnyl helpen! Niet geschoten (gespoten in dit geval) is altijd mis! Sinja, ook weer beginnen, het gaat hier toch wel weer lopen he! Hopelijk is het voor jou ook snel raak! En wat is Faye al knap zeg! Wat doet ze veel! Hou het kort, heb knallende koppijn. Uiteindelijk 8 sept naar pijnpoli, Tens gekregen via fysio, maar wil pijnpoli toch niet, ze willen met contrastvloeistof en rontgen kijken of ik een zenuwblokkade in mijn rug heb. Die evt wegspuiten voor korte tijd en mocht dat helpen, dan opnieuw wegspuiten voor lange tijd...of zoiets... Ben benieuwd, hoop dat het wat helpt! Vandaag is S.iem naar mijn schoonmoeder, en morgen komen mijn ouders. Zij blijven ook slapen, zodat ik donderdag ook hulp heb. Vrijdag komt mijn zus! Zaterdag moet manlief nog werken en dan heeft hij ook lekker 3 weken vakantie! Ik ga weer even plat! Smak voor iedereen!
Even snel illigal van werk!! Nightelf GEFELICITEERD MEID!!!!! jajajajajaj nog een zwangere!! zijn we ongeveer gelijk uitgerekend!!!! Wat leuk joh.... niet teveel zorgen maken meid met zo'n test moet het volgens mij wel goed zitten!!
Jaaaaaaaaaaaaa nightelf!! (ook ff iligali vanuit t werk) Wat een mooie test meid!! Helemaal gaaf, eerste ronde gewoon alweer raak! Ohhhhh, t is jullie zo gegund! Liefs
Ik haak hier eff gauw in.....wow nightelf, wat een mooie knaller van een test!!! Ik stuiter ook ghihi En ook de eerste ronde. Meid, dit moet gewoon goedkomen. Hou je taai. Loesie, wat een heerlijk ventje met een knappe lach! Zoefffff.......en ik ben weer weg. Ben bruin geworden joh
Even snel, krijg zo visite..... Nightelf!!! Waaah wat een mooie test!! Ik sluit me helemaal bij suus aan, een super-proficiat voor jou!!!
Loesie wat een heerlijk mannetje. Zit hem in de naam haha Wel spannnend pijnpoli. Kan dat niet vervelend uitkomen met een eventueele tp? Of kan dat geen kwaad? Ben benieuwd Ons w. Meisie ik duim zo voor je!! De posiflow begint terug te komen zie ik wel dus die van jou moet ook gewoon raak zijn. Waterlely. Im jalous heerlijk bruin. Ik zooooo wit.
Sinja. Wat spannend ook voor een brusje. Hopen dat t gauw raak is. Het word hier wel ontzettend spannend Ik moet morgm bloedprikken en krijg morgen middag de uitslag! Ik laat het gelijk weten. Ben zo benieuwd. We zotten morgen 13 dagen na tp. Het is een dag eerder omdat ze gesloten zijn groten deel van de week.
Nightelf, Wow!!! Wat een supermooie knaltest! Gefeliciteerd! Jessy, succes voor morgen. Loesie, wat een mooie siemspam! En wat een heerlijk kereltje! En pas 8 sept. naar de pijnpoli, pfff duurt ook wel weer lang. De tens gebruik je dus nog niet? Is ook wel vervelend dat je van de één de tens krijgt en van de ander m niet mag gebruiken. Een extra dikke knuff voor jou. Lijkt mij heel erg als je altijd zo'n pijn hebt. Sinja, jullie gaan dus ook voor een brusje, spannend! Ow, wat spannend bij jullie! Hoop dat wij ons samen straks ook bij de zwangeren aan mogen sluiten. Duim voor je! Suus, hoe is het met je hoofdpijn? Heb je het nog kunnen regelen met de aannemer?
Nightelf: GEFELICITEERD! Wauw super zeg!!!!!!!! Loesie idd dikke knuffel voor jou, vind dat best heftig te lezen, zoveel pijn en dan ook nog zo lang moeten wachten tot je een afspraak op de pijnpoli hebt... Sterkte!!! En wat is je mannetje toch een knapperd! Echt om te smelten! Jessy succes morgen! Spannend!
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen, alhoewel ik nog 4 dgn voor nod zit maar hij was negatief. We gaan er dus maar vanuit dat het mislukt is Bij S had ik op nod een knaltest. Mijn man weet het niet eens die zou boos zijn dat ik te vroeg heb getest
Ow. Dit hoeft nog niets te betekenen. Je teste natuurlijk ook veel te vroeg. Probeer het over 4 dagen weer. En dan weet je t zeker. Ik duim wel voor je meid
Ja ben slecht in zelfbeheersing deze keer hahaha. Ach ja zo kan ik mezelf iig al wat voorbereiden. dank je wel voor het duimen!
Onsw...slik...da's een domper!!! Maar ik verlies de hoop pas als je ongesteld wordt hoor!!!!! We gaan gewoon nog ff verder duimen! Jess, je hebt hier wat teweeg gebracht, haha! Want had daar nog niet eens aan gedacht, maar je mag idd niet zwanger zijn...dus...of tp gaat niet door in september, maar wordt nog later. Of spuiten gaan even op de schop. Want het schijnt dat je ze elke 3 tot 6 maand opnieuw moet halen, dus dan zou je nooit zwanger kunnen raken! Als ik er dan over nadenk, dan zou ik denken...eerst een 2e (mocht het lukken) en dan gaan spuiten... Dus...nog ff iets om over na te denken! Sinja, lief van je hoor, dat je zo met me mee leeft! Maar komt hier vast wel goed! Jij ook weer aan de start van een nieuwe poging, leuk hoor!!!! Elin, Tens gebruik ik wel hoor, ze kunnen me wat! haha! Maar doet nog niet echt veel! Spannende dag vrijdag! Ik ga weer...pa en ma zijn er! Liefs loesie
Loesie sorry wou je niet van slag brengen hoor haha.... Nou meiden hcg uitslag is binnen het is 13 dagen na tp 569 Ik moet 17 augustus voor de echo... ga nu gauw weer werken
Jessy, gefeli met mooie waarde! Ow, jammer van omo test maar 4 dgn voor nod is wel vrij vroeg natuurlijk. Hopelijk over 4 dgn wel 2 mooie strepen. @rest: reageer strax wel uitgebreider. Zit nu op iPhone nl...