ow ik zie heel vaag iets waar de streep moet zitten?? Maar misschien ben ik ook wel zo'n tuurder die graag iets wil zien..haha blijft altijd moeilijk nog even een paar dagen wachten....
Hahah dank je wel Pat De bloedtest zal de beste uitslag zijn. Mijn mk januari 2010 begon ook met zo'n miezerig streepje. Dus dat is als het positief zou zijn ook niet zo'n goede voorspelling
Suus ik wou het eigenlijk niet meer weten en vond een verrassing ook wel erg leuk. Maar dit keer wou mannetje het wel weten en aangezien ik het de vorige keer graag wou weten en hij niet, had hij het nu voor het zeggen... En het was echt overduidelijk te zien, Amy krijgt een broertje!!
Suus & Pat, gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo. Altijd weer fijn als alles goed is. Ow, als ik eerlijk ben zie ik het ook niet heel goed. Wanneer mocht je nu ook al weer officieel testen? Duim nog steeds voor je! Hier, lekker aan een mojito cocktail. Kregen we om uit te testen en het kan nu nog net. Want.... morgen als het goed is een tp. De cryo zag er goed uit, nu nog even doorduimen dat ie de nacht goed doorkomt. En dan morgen weer naar zwollywood.
Elin wat spannend zeg en goed dat de cryo er zo goed uitzag tot nu toe Ik mag zondag testen Maar heb zondag ook de bloedtest
Pat wat leuk een jongen!! Ow. Ik denk ook dat ik vaag iets zie. Maar zeker weten doe ik het niet. Toch maar over een paar dagen opnieuw testen!! Ik hoop echt dat het gelukt is meid!! Ik duim me zelf gek de afgelopen tijd.
Ben er heel rustig en nuchter onder. Alhoewel het een tegenvaller zou zijn na 2 keer de 1e raak nu niet( muv de tp van de cryo wat heel erg slecht was geworden na ontdooiing)
Suus wat fijn dat de echo goed was! En snap (na je uitleg!) helemaal dat je de voorkeur voor een ks hebt! Ik moet er zelf niet aan denken eigenlijk, vorige keer verliep natuurlijk ook wel okey. Maar goed, denk ook altijd wel na over zuurstofgebrek etc. en die gedachte vind ik ook altijd best eng. Pat ook fijn een goede echo!!! En leuk dat Amy een broertje krijgt!!!! Kun je weer gaan shoppen voor jongenskleertjes Jessy gaaf zeg zo'n hangwiegje! Echt heel mooi. De zwangerschapskwaaltjes zijn dus weer aanwezig OW ik zie ook wel heeeeeeeeeeeeel vaag een streepje. Maar goed, ik tuur dan ook wel heel goed om te zien of ik wel of geen streep zie en wil dan heel graag iets zien. Maar duim heel hard en hoop dat je binnen een paar dagen een dikke vette streep hebt! Je had natuurlijk ook wel heel vroeg getest. Elin, wat superspannend morgen een tp waarschijnlijk!! Succes! Hadden jullie nog meer cryo's? Esser goed van Joep dat ie door de apk is gekomen. En alle trucjes op commando, haha! Hoe oud is hij nu precies? Jewel hopelijk heeft Ruben snel geen last meer van zijn tandjes! En beter dat je zo goedkoop een wagen hebt kunnen vinden! Nu even snel naar Faye (is ah huilen) en daarna slapen! Groetjssss
Goeiemorgen, Was ik weer!!! Pat een JONGEN!!! Geweldig zeg! Een lief klein broertje voor Amy! Superleuk! En natuurlijk nog belangrijker is dat alles goed is natuurlijk!!!! Suus, ook een goeie echo! HOERA! Ja, ik herken dat, die 20 minuten! Zo ging het bij mij ook! Heb na 2 weken de vk nog gebeld, omdat ik er zo'n rotgevoel over had. Maar zij zei ook...(en dat is natuurlijk ook zo) dat is alleen maar een goed teken, want had hij ook maar het flauwste vermoeden dat er iets niet goed zat, dan had ik hij veel langer gekeken. Dus genieten hoor! En over de KS...ik snap je wel hoor! En dat moet toch te regelen zijn? Vervelend dat je dan steeds weer je standpunt moet verdedigen...wat zegt je zus ervan? Nightelf, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Wat een mooie knaller zeg!!!!!! Gefeliciteerd! En nu lekker broeden!!!! Kan me voorstellen dat je de echo iets later wilt. Anders is het alleen maar stressen! meteen een hartje zien is natuurlijk het mooist! Kleintje, lekker aan het genieten op Texel! Het wordt mooier weer he!!! Sinja, haaai, daar was je weer! Leuk dat je hier weer wat vaker bent! Onsw...tja, ik weet het niet. Ik zie denk ik niks...wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Dezelfde dag?! Jessy, wow, mooie waarde hoor!!!! Jij bent echt ontzettend zwanger!!! En mooi toch, dat je zo'n hangwiegje hebt gekocht!!!! Groot gelijk! Elin, succes vandaag!!!!! Ik hoop op een tp van een toppertje! En dan 2 weken bibberen, maar we houden je handje vast! Esser, wow, Joep doet het goed dus! En luistert hij thuis ook zo goed?!Heb je foto's van hem in je album? Ben wel benieuwd hoe dat manneke er nu uitziet! Sooner, haaai...hoe gaat het met je?! Jewel, ah, wat sneu voor Ruben zeg!!!! Die tandjes/kiesjes ook! Bah, het zou verboden moeten worden!:x Dat over die wagen heb ik even gemist, ga ik zo even opzoeken! Zoe, hoe gaat het met jou en Mees?! En met BIB (beeb in buik)!! Confi, wat heerlijk dat Dane zo'n brabbelkous is!!!! Geniet er lekker van! En je verhaaltje over 'kan hij al'...is herkenbaar! Maar alles op z'n tijd toch! lelie, mooie foto op fb! Wat ben je mooi zwanger! Uh...heb ik nu iedereen gehad?! Ego... Nog ff gezeur over ziekenhuis. Ik had het er met manlief over en we hebben er toch voor gekozen om eerst voor een 2e te gaan. Ik had met dr. N afgesproken om eerst een 2e kindje te krijgen (mocht het lukken) en daarna aan mezelf te werken, dus medicijnen oid. Daarom eerst de tensbehandeling, omdat dat niet schadelijk was voor de kleine. Als ik dan nu ineens die spuiten ga doen, kan ik ook net zo goed (is wel nadeliger natuurlijk) voor medicijnen gaan. Want je mag met allebei niet zwanger raken... Zou ik zwanger zijn en bevallen, dan zou ik daarna nog eerst kunnen kiezen voor de spuiten en daarna nog evt medicijnen... Mijn moeder vond het al zo raar dat ik niet eerst een intake had (mijn moeder krijgt die spuiten ook), maar er stond op de brief, betreft afspraak pijnbehandeling en een brief over de uitleg van de zenuwblokkade. Ik bel dus vanmorgen op, leg het hele verhaal uit...ogenblikje mevrouw...komt terug... Maar mevrouw, u krijgt eerst een gesprek, niet meteen de behandeling. Ik: oh toch wel, maar dat staat niet in de brief. Hij: jawel, je hebt eerst een gesprek staat in de brief. Ik: nee hoor, heb een bevestiging van de afspraak en een brief waar uitleg over de zenuwblokkade in staat. Hij: wat staat er als onderwerp op de brief dan. Ik: Betreft: afspraak pijnbehandeling Hij: oh mevrouw, dan heeft u helemaal de verkeerde brief gekregen. Want u krijgt eerst een intakegesprek. En als u met dr. N heeft afgesproken dat jullie eerst voor een 2e kindje gaan, dan mag een zenuwblokkade helemaal niet...(tja, vertel mij wat) Dus dan gaat dr. C met u bespreken welke behandeling we dan het beste aan kunnen bieden. En dat kan dus best een Tens zijn...(zucht...) Dus...8 september gaat door...maar dan gewoon als intake en bespreken hoe en wat! Dus..conclusie: WE GAAN VOOR BEEBJE 2!!! Verder gaat het met S.iem heel goed! Het is zo'n heerlijk manneke! Hij heeft vanmorgen een half uur op het kleed gespeeld! En maar rollen en rollen! Het lukte hem vanmorgen om op de buik zich te keren...dus zeg maar eerst zijn gezichtje richting de tv en toen 'duwde' hij zich een halve draai om zijn as! Je had dat koppie moeten zien, haha! Hij trekt nu z'n neusje op als hij lacht en dan krijgt hij van die spleetoogjes en zet hij het tandvlees op elkaar! Zo grappig! Had ook een uberschattigsmeltmoment vanmorgen! Ik bracht hem naar bed en ik leg hem dan eerst op ons grote bed. Dan doe ik daar de pyjamabroek uit (hij ligt in slaapzak, te warm) en zing liedjes. Dan beur ik hem op en dan zeg ik: zeg maar, welterusten lamp! (wij hebben een grote kroonluchter met kap) en sinds kort strekt hij dan zijn armpje uit op die hangertjes te pakken. ik til hem dan iets hoger op en vanmorgen klemde hij zijn armpjes om mijn hoofd en zijn mondje open en kreeg ik een kus op mijn neus! Zijknat natuurlijk, haha, maar zooooooooooooooooooooo lief! En daarna nog een keer, allemaaal kwijl op mijn neus, maar who cares! Was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gelukkig op dat moment! Mijn lieve schatje! *emomoment...* Mijn zus komt zo! Zij moet maandag naar het ziekenhuis voor een echo en rontgen. Ha vermoed dat ze P.C.O heeft. Ze zijn nu 8/9 maand bezig om zwanger te raken en haar menstruatie is altijd heel vaag. Vroeg/laat/weinig/niks/veel/niks/weinig enz enz... Dus ff een check! Hoop dat het meevalt! Tot snel!!!! Liefs Loesie
Haaaaaaai meissies!! Nightelf, WHOEHOE!!! Wat een knaltest zeg!! . Gefeliciteerd meid. En na vandaag ook nog eens lekker vakantie!! Jessy, gefeliciteerd met die mooie HCG waarde!! Nu is het dus echt echt he!! Pat, 20 wkn echo goed en een broertje voor Amy!! WAUW!! Suus, ook 20 wkn echo goed HOERA!! En wat een gedoe met jullie verbouwing toch steeds. Maar wel lekker veel euries uitbespaard door zelf goed mee te rekenen dus!! Beterrrr!! Esser, Joep weer helemaal goedgekeurd dus!! En een schoonmaakster op komst...LUXE . Groot gelijk als het kan en dus lekker van gaan genieten! Ow, ik zie 'm helaas niet dat lichte streepje... hoop alleen wel dat het zondag ineens heel anders lijkt en het toch stiekem posi is?! Lelie, alweer terug van vakantie? Wat betreft het weer had je beter daar kunnen blijven he?! Jewel, Ruben nog steeds last van z'n kiezen....zielig!! En jij dus veel aan het werk.... druk druk druk.... Elin, vandaag al een TP gehad? Zoë, hoe is het eigenlijk met jou en Mees? En de beeb? Lang niet gezien hier! Kleintje, hopelijk op Texel mooier weer dan hier!! Loessie, eerst voor een 2e dus!! Zou ik ook doen in jouw geval. Hoewel zoveel pijn steeds wel moeilijk is . Maar wat is S toch een lekker ventje. En heeeeeerlijk he...die natte kussen van die kleintjes . Confi, hoe is het nu? Sinja, jullie dinsdag afspraak voor een brusje . Spannend weer!! Verder weet ik het even niet meer...... Hier, weer uit de nachtdienst en 2e dag vrij van 7 . 1e deca vanmorgen weer gezet . Nu nog 3 x de pil en dan kan dat rotding ook de deur weer uit. De douche is vanmiddag klaar . Alleen ivm kitten idd morgen pas gebruik van maken. Het is wel heeeeeeeeeeeeel mooi geworden, vooral voor zo'n kleine ruimte. Ben er zóóóó blij mee . Morgen lekker in bad met Maud . Oké, ben weg. Ga even fricandellen bakken voor de man in de douche en mijzelf . Fijn weekend allemaal!!!
Even ego, sorry! Net gebeld door mn man dat we inmiddels ook de eindnota van het meerwerk hadden ontvangen. Wij dacht dat dat circa Euro 800,- zou zijn en dat was dus Euro 4000,-!!! Enorme tegenvaller dus we gaan alles naast elkaar neerleggen want we denken weer dat het niet klopt. Zo moest de elektricien bepaalde dingen opnieuw doen omdat hij het zonder het met ons te bespreken, op eigen houtje, bepaalde lichtpunten en stopcontacten was gaan aanbrengen. Voor zijn extra uurwerk gaan wij dus niet betalen, wat nu wrs wel is gebeurd. Daarnaast zitten er bepaalde dingen wel in de normale offerte waar we dus al voor hebben betaald, en worden nu wederom berekend. Oftewel, we gaan WEER goed kijken naar de eindnota en de 2 offertes die we hebben ontvangen en dan maken we weer een overzicht. Kan ik zondag weer mailen naar die gast en er maandag weer achteraan bellen... Word er niet goed van! Maar ja, is wel een hele smak geld zo.
Dag schatjes we zijn weer terug in het land. Ik lees straks of morgen wel even bij.... Ben nog kapot van de reis want we hebben maar 4,5 uur geslapen vannacht. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
jeeeeeeeetje suus dat is me nog al niet wat!!! Pffffff en dat die ene gewoon maar op zijn eigen houtje iets doet mag helemaal niet eens!!!! Loesie eerst voor een 2e wat spannend samen naar september dus dan Vandaag niet getest heb me kunnen inhouden We wachten het maar af het streepje is wel roze van gisteren ( maar op de foto zie ik het ook niet ) en normaal ook nauwelijks. We wachten de bloedwaarden maar af. S gaat voor het eerst bij opa en oma logeren pffff. Dat zal wat worden vanavond. Papa en mama gaan uiteten en naar harry potter toe. Kregen te horen dat we toch ook eens iets voor ons 2en af en toe moeten doen
Suus, balen zeg! Gadverdarrie!!!!! Is altijd zo he! Maar goed dat je alles opnieuw gaat bekijken, want als ik dat zo lees, dan klopt er idd een heleboel niet!!! Majo, Yes, bijna klaar met de pil! Hoe waren de frikadellen?! Smaakten ze goed?! Wij gaan zo een patatje eten, heerlijk op de vrijdag! Mooi dat de douche zo mooi is geworden!!! Onsw, goed dat je je ingehouden hebt?! Morgen of zondag ook niet? Of ga je echt wachten op de waardes?! Ik duim! Goh, S.iem is al zoooooooooooooooooo vaak uit logeren geweest! Haha! Ik heb daar ook niet zoveel moeite mee! Ik had het daar laatst met mijn moeder over en die zei ook: jij had van te voren wel verwacht dat je wat vaker hulp nodig had, dus heb je je daar ook vast op ingesteld...en dat is ook wel zo. Want we doen het echt niet om zelf steeds weg te kunnen, maar meer als manlief een keer op zaterdag moet werken en het voor mij te zwaar is ofzo... Heb trouwens vandaag superweinig pijn gehad! Heerlijk, een dagje dat zo goed gaat!!!! Lelie, fijn dat je er weer bent! Slaapze! Rest, smak, ik ga weer!
Balen zeg OW!!! Op naar de volgende ronde!!! Knuf! Hopelijk hebben jullie een fijn avondje samen. Moet eerlijk bekennen dat Faye ook nog niet uit logeren is geweest Zie er ergens ook wel tegenop, hoewel bij mijn moeder zou ik het totaal geen probleem vinden, er is alleen nog geen aanleiding geweest om te gaan doen. Loesie wat een gedoe zeg met die tens en pijnbestrijding. Maar nu dus toch eerst voor een 2e!!!!!!!! Jahoeee! Dat is ook wel weer supernieuws natuurlijk Jullie hebben nog cryo's toch? En direct in september starten met een tp? Wat een suuuuuperschattig moment zeg dat S.iem al kusjes geeft!!! Faye lijkt het maar niet te snappen helaas. Majo fijn dat je badkamer af is En hoe was het om de 1e deca weer te zetten? Had je er zin in? Succes deze poging!!! Susan jeeeeetje Dat is echt een verschil zeg! Getsie dat je daar nu weer achterheen moet. Super irritant zulke dingen. Lelie *zwaai* hopelijk heb je het fijn gehad? Probeer het topic nu eindelijk een beetje bij te gaan houden
Kom ff kort voor een knuf voor Onsw! Balen meis, echt kl*ten voor jullie! We gaan nu gezellig samen, elkaar gek maken op het wachtbankje!! Sinja, ja we hebben nog 5 cryo's! Dus dat is wel lekker! Ik weet niet of S.iem me al gericht een kusje gaf, maar het leek er wel 2x op, haha! Wij kussen ook heel wat af, dus misschien dat hij het daarom zo snel heeft geleerd, hihi! Faye dus ook nog niet gelogeerd, ach, dat is ook helemaal aan jezelf vind ik! Rest, smak! S.iem wordt ongeduldig! Vandaag moet mijn mannetje nog werken tot 15.00 en daarna heeft hij ook lekker vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En trouwens, vandaag gaat het ook weer goed met mijn rug! HOERA!