Hey meiden, Ik zit zonder internet en over 3 weken pas weer werken dus ben media- loos. Dus van mijn kant is het even stil. Vakantie, was geweldig!!!!!!! Volgend jaar weer kamperen ( ook met auto want die hadden we niet kunnen missen) Nightelf, gefeliciteerd meid jessy, geen zorgen ik had ook veel krampen, sterkte!
Jessy, ik duim voor je dat het gewoon goed zit! Ik heb bij S.iem ook helderrood bloedverlies gehad! Laat je het zo snel mogelijk weten!? Jewel, ben benieuwd naar de keuken/muur enz! Klinkt goed iig! Leuk dat je ook weer op kids gaat passen! Kleintje, tot over 3 weken! Fijn dat vakantie zo mooi was! Suus, wilde dat steeds nog vragen. Dat spul voor berg. S.iem heeft het niet heel veel, maar nog steeds wat plekjes! Wat is dat voor spul en werkt het goed bij Sophie?! hhhmmm...ben het kwijt! Ga even wat eten en dan de tuin in! Zijn lekker de tuin wat aan het opfleuren, nu het weer nog! (vandaag wel mooi, maar volgens mij gaan we wegspoelen op Texel!) SMAK
Jessy meid, kan me voorstellen dat je in de rats zit zeg! Wanneer word je gebeld? Alvast een dikke knuff! Bloedverlies, krampen etc. etc. zouden verboden moeten worden. Jewel, bij jullie is dus ook wat veranderd he in huis?! Het is altijd wel veel werk maar het eindresultaat is dan altijd wel weer bevredigend, vind je niet? Hoe lang denken jullie nog bezig te zijn? Hier trouwens ook controle bij cb bij 18 mnd en daarna pas bij 2 jr. Bij 21 mnd dus geen controle... Kleintje, fijn dat de vakantie zo goed is bevallen!! Volg jr met 2 koters dus kamperen Esser, precies op tijd jullie tuinset! Weet niet hoe het vandaag buiten is (zit op werk) maar het oogt in elk geval wel lekker Elin, spannende tijden voor je nu! Wel fijn dat het ontdooien goed is gegaan en er een mooie emmy nu in je buikie zit. Hoe is het nu eigenlijk met het hoofdje van Olaf? Had ie nou de helm niet meer nodig en is zijn hoofdje nu 'rond'? Ben t ff kwijt. Ow, bevestiging van een mislukte poging is altijd k*t. Dat was al zo voor S en dat blijft helaas ook zo, nu jullie al wel wondertje S hebben. Een hele dikke knuffel! Mogen jullie deze ronde dan meteen weer door? Hoe werkt dat bij IUI-d? Zora, geniet lekker in Zeeland, zeker nu het de komende dagen mooi weer wordt!! Lelie, makkelijk zeg dat jij nu helemaal zelf het kaartje kan en mag bepalen! Altijd handig, geen discussies Had ik nou goed gezien dat de babykamer de 'oude' massagekamer is? Waar heb je dan nu je bank staan, op zolder? Of doe je dat nu niet zo veel meer met je bolle buikie? Loesie, vrijdag naar Texel toch? Hoop toch voor jullie dat het weer wat aantrekt maar ik dacht dat jullie nu al wel vakantie hebben met zn 3tjes toch? Of vergis ik mij nu?? Uhm, ben t verder ff kwijt................... sorry @hier: alles ok. Weer aan t werk en weer geen zin. Het is toch wat he... Gelukkig zit de halve dag er alweer op en dan is het inpakken en wegwezen. Denk dat we misschien wel lekker in de tuin gaan eten ofzo. Verder dus vrijdagavond mailtje gestuurd naar de aannemer met daarin gezet dat de laatste nota toch echt veel te hoog was en dat er bepaalde dingen dubbel zijn berekend en andere dingen zijn berekend die niet zijn gedaan. Helaas nog geen antwoord... Ook nog gisteren een mailtje gestuurd naar het bedrijf dat onze kledingkasten en 3 nieuwe binnendeuren heeft geleverd. Er bleken namelijk 2 binnendeuren en 2 deurtjes + plank van de kledingkast beschadigd. Daar gaamn we uiteraard niet mee akkoord. Denk alleen dat zij op maandag dicht zijn dus hopelijk morgen antwoord van ze. Verwacht daar geen problemen mee want bedrijf bestaat al 30 jr volgens mij met een vaste klantenkring dus dat zal niet voor nix zijn denk ik zo. Heb al wel Sophie's kledingkast ingeruimd en waar haar vorige proppievol zat, zo leeg is deze nu! hahahaha Kun je nagaan hoe de beeb's kledingkast eruit ziet momenteel. Even groot en minder kleding nog... Verder alles goed! Maak me alleen af en toe nog steeds zorgen omdat ik de beeb nog steeds niet/nauwelijks voel. Laatste keer is ook alweer een aantal dagen geleden en ben al 20.5 wkn met placenta aan de rugzijde!!! Hebben wij dan zo'n rustig mannetje? Mijn idee van jongetjes is toch altijd dat ze wat drukker zijn dan meisjes (hoezo 'vooroordelen' ). Hoe was dat bij de andere zwangeren? Vanaf wanneer voelden jullie de kleine elke dag schoppen/bewegen? Weet niet meer hoe dat bij Sophie was nl... NOu ik ga maar ns lunchen en administratie doen hier. Om 13.00 uur weer vrolijk verder. Hoe meer ik nu doe, hoe minder ik strax hoef te doen natuurlijk Jessy, blijf het in de gaten houden hier en duim me suf voor je! Liefs Suus
Kleintje, fijn dat de vakantie zo goed ging!!!! En tot over 3 weekjes dan maar weer kun je zo lang zonder internet Suus, ik voelde de beeb nu met 16 weken, en al vrij snel echt goed. Maar met Ruben was dat ook veel later. Toen wel de placenta aan de voorzijde maar Ruben is ook nooit echt een schopper geweest hoor, de hele zwangerschap niet. Dus zou best kunnen dat een jongetje wat rustiger is Alleen is Ruben nu alles behalve rustig Werkze nog even!
Loesie: Ducray Kelual Infant Cradle Cap Emulsion 50ml - Cocooncenter.co.uk Werkt als een tierelier! Bij Sophie nu bijna weg! 2x per dag 15-20 minuten insmeren en laten inwerken. Daarna uitspoelen met water. Na 4 wkn is het eigenlijk helemaal weg! Wij hebben het gekocht in Frankrijk en heb het niet kunnen vinden op NLse internetsites. Heb nu ook weinig tijd maar dan weet je ff hoe het heet. Maar werkt dus ECHT!
Nou daar ben ik even snel ben namelijk aan t werk. Mijn bloeduitslagen was 5600 dus dat was positief. Nu moet ik maandag voor en echo en hoop ik dat we wat zien.
Gelukkig !!! Dat de bloeduitslag goed was. Pfff heftig is dat hoor Hele dikke kus! Suus we mochten direct door maar de Ramadan is vandaag begonnen. We wachten dus een maandje. xxx
met hoeveel weken zie je meestal een hartje?? En wat kan je waarschijnlijk zien? ben zo zenuwachtig voor maandag?
Tjee Jessy, dat is schrikken zeg! gelukkig bloeduitslagen goed. Met inwendige echo kun je het hartje volgens mij zo tussen de 5 en 6 wkn horen. Een echo eerder is dan volgens mij meestal om te kijken of het vruchtje er (nog) zit?! Onsw, wat ontzettend balen meid!! Je had al zo'n vermoeden maar als je het dan toch defintief hoort.... . Loessie, lekker samen vakantie nu dus. En de rugklachten iets beter . Op naar vrijdag, hopelijk zet het mooie weer nog even door in jullie vakantie. Zora, jullie de komende dgn nog geluk met het weer . Geniet er nog even lekker van. Sinja, leuk dat je weer wat vaker hier bent. Succes morgen!! Spannend!! Esser, nieuwe tuinset...heerlijk...lekker inwijden de komende dagen . Suus, balen van die dikke rekening zeg . Hopelijk doen ze niet te moeilijk. Maar wel mooi dat het klaar is. Ik voelde Maud de eerste keer met precies 20 weken (met achterliggende placenta). Vanaf die dag wel elke dag. In het begin maar een enkele keer en heel lichtjes. Wie weet is het gewoon een lekker rustig mannetje....gelukkig heb je de angelsound. Als je daar het hartje hoort is het goed hoor . Ook al voel je 'm nog niet zo goed. Snap wel dat je het graag wilt hoor...niks mooiers... Jewel, ook een open keuken dus nu . Zal zeker een boel ruimte schelen. Was hier ook. Nlog even flink aan de klus dus en dan er lekker van ganieten. Kleintje, fijn dat de vakantie zo leuk was. Hmmm...nu 3 wkn geen internet....ach....heb je tenminste ook écht vakantie . Lelie, mooie foto's hoor!! En een mooi buikje . Knightelf, hoe is het? Heb je genoeg afleiding? Wanneer eerste echo? Hier inmiddels op dag 4 van de deca. Nog 8 dgn te gaan tot uitgangsecho.... wat een rotspuitjes zijn dan tocg die deca....sompe punten....doe mij maar de puregon . Pil vanmorgen de laatste weer geslikt. Mooi weer weg met dat ding dus!!
Hoi meiden, Suus, bedankt!!! Zal straks eens kijken! Ik weet niet meer precies wanneer ik S.iem voelde...volgens mij rond de 20/21 weken! Kan me voorstellen dat je hem het liefst elke dag voelt hoor! Maar het is, zoals Majo zei, vast een relaxt kindje! Jessy, YES, dat klinkt goed, die bloeduitslag!!!! En nu op naar maandag! Kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig bent! Hoe is het nu met bloedverlies? Onsw, knap hoor, dat je dan een maandje wacht ivm ramadan. Ik zou denk ik veel te ongeduldig zijn! Esser, zo, jij kunt genieten van de mooie tuinset! Morgen ook nog toch en daarna weer wisselend! Suus, manlief heeft nog ook vakantie ja! Zora, genietse!!!!! Majo, ja deca is idd stomp he?! Als je het voor het eerst spuit lijkt het wel mee te vallen, maar als je dan puregon hebt gehad, dan is dat echt zooooooooooooo veel beter! Weer de laatste pil gehad! Joehoe, weg met dat ding! Ego: Mijn zus heeft vandaag de echo en rontgen gehad...ze had iig een cyste van 5,5cm...radioloog heeft haar ook direct naar gyn gestuurd en die denkt dat ze endometriose heeft...verkleving dus. Ook heeft ze iets met haar nier, die werkt niet goed. Kon zijn door cyste, of endo of iets anders... Ze moest as woensdag een echo maken met contrastvloeistof. En dan 12 augustus weer naar gyn...het was een beetje een warrig verhaal, want ze was heel erg onder de indruk, dus weet niet meer precies hoe het zat... Maar wel zielig. Ze was er wel kapot van...ze heeft zelf een collega die ook endometriose heeft en alleen dmv IVF zwanger kan raken...en ik heb ook een collega die nu zwanger is dmv ICSI, omdat ze endo heeft en haar man minder goed zaad. Kan me voorstellen dat ze flink geschrokken is... Wie had dat gedacht he...mijn oudste zus heeft 3 kids en ze was telkens in de 1e of 2e ronde zwanger en wij dmv ICSI en nu mijn middelste zus ook de mmm in...ppfff... Verder gaat het goed hier. Rugpijn is wel weer terug, maar S.iem is zooooooooooo goed te pas, dat het alles goed maakt! SMAK
Jessy tussen 6 en 7 weken zei Jette Ik duim heel hard hoor!!! Hahahah Loesie ik slikte wel ff toen ik het vroeg voor de wachtmaand maar ja dat was zowiezo de afspraak van te voren. En heb er dan zo'n dubbel gevoel bij Wat erg van je zus ook dezelfde pech als jij. En de oudste geen probleem Meid wij krijgen de mooiste wondertjes ( mag ik dat wel zeggen???) Jawel mag wel ff heh hihihi. Majo oei stompe punten dat klinkt pijnlijk! Ik had toen suprefact ( neusspray) ideaal voor mij met mijn spuitfobie.
Loesie ik heb na vanmorgen niet meer gebloed. Het was helder rood met het afvegen op de wc en dat een paar keer. Daarna geen bloed meer gezien. Wel een beetje oud bloed. Ik heb wel buikpijn. Maat vind het echt een zwaar klote idee. Doodseng. Kan bijna aan niets anders denken. Hoop echt dat het niet meer gaat bloeden en dat ons kleine wondertje bij ons blijft.
Jessy, wat kl*te zeg! Pfff en wat een spanning. Wel fijn dat de bloedwaarde goed was. Ga heel hard voor je duimen. Kon je trouwens niet eerder voor een echo? Maandag duurt nog zo lang Loesie, wat erg van je zus. Kan mij voorstellen dat ze er van onder de indruk is. Ze heeft natuurlijk ook meegemaakt hoe het bij jullie is gegaan, de mmm is niet niks. Hoop voor haar dat het allemaal een beetje mee valt. En jij weer last van je rug, das ook weer mooi balen. Dikke knuff voor jou! Suus, wat een gedoe met jullie verbouwing. Het zit jullie niet mee zeg! Met het hoofdje van Olaf gaat het goed, we moeten morgen weer naar de helmenboer. Maar hij heeft het helmpje niet meer op, omdat hij hem zelf de hele tijd los maakt. Moet het morgen alleen nog even aan de helmenboer vertellen. Oh ja, ik voelde Olaf ook heel weinig en ook heel laat. Ben de laatste acht weken van de zwangerschap ook heel vaak aan de ctg geweest, omdat ik hem toen helemaal niet meer voelde. Heb het toch wel vaker gehoord, dat jongetjes in de buik veel rustiger zijn dan meisjes. Onsw, wat een lekker ding!!!! Echt een supermooi kereltje! Majo, wat fijn dat je de pil weer de deur uit kan doen. En wat rot van die stompe punten. Waarom spuit je deca en geen puregon? Ik heb met deca geen ervaring, heb altijd puregon gebruikt. Maar heb wel vaker gehoord dat deca een vervelender spuit is. Kvo, wat fijn dat de vakantie zo leuk was en dat het kamperen je zo goed is bevallen. En nu drie weken geen internet, ik zou helemaal gek worden, haha. Ben echt verslaafd. Jewel, ook bijna vakantie dus. Heerlijk. Gingen jullie nu nog weg? Ben het even kwijt. En wat leuk dat je op je nichtjes gaat passen en je schoonzusje op Ruben. Leuke oplossing. Gaat het trouwens goed met je werk?
Hey! Onsw, prachtige foto's! Heb de rest ook even gezien op hyves, mooi hoor!!!! Ja, ff slikken, maar wel gezellig dat we in september samen gaan! Wel allebei zwanger dan he!!! Elin, wat lastig dat Olaf de helm zelf af doet, maar ja, daar kun je ook niks aan doen toch! Dus gewoon vertellen! Heb mijn zus net nog aan de tel gehad en ze is alweer een beetje over de schrik heen en ziet ook wel de mogelijkheden! Over deca...deca is eerst om de cyclus stil te leggen. Daarna ga je puregon spuiten om folikels te kweken!! Maar sommige doen het korte protocol en dan is het alleen puregon! Onsw, grappig is dat dan weer dat het overal anders gaat. Ik heb juist suprefact gehad na de tp, omdat ik altijd een vrij korte lf had! Heb nu ook gezegd dat ik dat na de cryotp ook wilde! Jessy, goed teken hoor!!!!! Ik heb met S.iem ook helderrood bloedverlies gehad (wel langer dan een paar keer een veeg) en was ook niks aan de hand! En buikpijn kon ook van de spanning komen zei de vk hier! Dus vooralsnog ga ik er vanuit dat het niks is! Maar snap dat het voor jou killing is! Ik ga weer even Bones kijken! Liefs
Goh , wat een verhalen weer... jessy toch...wat ontzettend kl*te dat je dit mee moet maken. In de stres zitten is ook niet tof Gelukkig was de bloeduitslag goed en is het bloeden gestopt. De krampen kunnen ook de groei van je bm zijn Ik duim voor je meid en op naar een super mooie echo!!!! Oh en de brief is vandaag op de post gedaan kleintje, ben je lekker uitgerust meid? Enne...3 weken geen i-net dat hou ik nooit vol haha majo, auw!!! Gelukkig heb ik geen ervaring met Deca! Alleen de fijne naalden van Puregon, gonal en pregnyl . Suus, wat een gedonder!!!! Het moet maar eens ophouden met al de fouten !!! Ik voel de kleine best wel goed ondanks voorliggende placenta. Vanaf een week of 19 was dat. En een week of 2 later echt duidelijke schopjes. Nu blijft ze continue in beweging. Oh en ik mail je morgen wel even voor de periodieke controle zal wel weer een dinsdag worden... onw, jeetje wat een spetter!!! De ogen van hem...das niet normaal *smelt* jewel, wat gaan jullie doen met vakantie? Of blijven jullie gewoon heerlijk in het land? Ik ben trouwens as. woensdag weer bij jou in de buurt loesie, wat sneu van je zus. Helaas is dit de keiharde realiteit. Voor vele is het zo gepiept en voor de ander is het een zware en lange weg.... Vandaag bij de vk geweest. Alles was goed. Bloeddruk was weer aan de lage kant....ik heb veel last van duizeligheid en plotselinge moeheid. Ik moet dan echt even ergens op leunen of liggen. daarna gaat het wel. Morgen langs de fysio voor een behandeling aan mijn linker bil en onderrug haha Heb me toch een flinke pijn zeg! Telkens als ik op wil staan (na liggen) dan steekt het direct door naar mn bil auw! Morgen alweer 28 weken!!!! Gaat zo snel joh! Gelukkig is alles al in huis voor de baby. Ben zooooooooooo benieuwd hoe ze nou eruit ziet! Tja, op zo'n echo foto zie je wel iets maar het blijft rete spannend. Ik ga maar eens op de bank hangen. Ben ontzettend moe en gaar. Heb hard gewerkt in de tuin (jaja mijn eigen schuld) Doeiiiii
Lelie, wow, alweer 28 weken zwanger. Vind het bij een ander altijd zo snel gaan. Vervelend dat je last hebt van een lage bloeddruk en van je linkerbil en onderrug. Hoop dat de fysio morgen wat voor je kan doen. Loesie, bedankt voor je uitleg van de meds. Het gaat idd overal anders, vind dat wel vreemd soms. Hoe kort was jou lf? Ik heb nl. het idee dat die van mij ook niet heel lang is. Ik kan trouwens geen foto's op hyves zien, zal dat komen omdat ik mijn profiel heb afgeschermd?