Zwaai Elin. Veel plezier in zeeland!!! Hier een echo. Loesie toen jij dat bloedverlies had gehad. Heb jij toen ook een echo gehad. Ik krijg morgen een echo en ben zo nerveus. Voel en zie er zwanger uit. Maar wil niets zeggen natuurlijk. D echo geeft meer zekerheid. Nou ga nog even op de bank zenuwachtig zijn. Tot morgen kwart voor 12
Jessy, heel veel succes morgen met de echo. Ga hier in zeeland ontzettend hard voor je duimen. Kom morgen zeker even kijken hoe het is gegaan. Dikke knuff!
Dank je wel harstikke lief van je. Word voor jou ook ontzettend spannend deze week! Dan duim ik voor jou
Even heel snel (want ligt een berg strijkwas :x) Jessy heeeel veel succes morgen! Ik duim voor je!!! En Elin ik duim ook voor jou! Fijne vakantie met hopelijk héél positief nieuws!
Ow strijkwas....... Ja die moet ik ook nog doen....... Lelie, dat je het aandurfdenaar de Efteling met dikke buik! Wij wouden naar Emmen gaaan maar de fysio zei dat dat toch erg onverstandig was met mijn bekken klachten. En die 10 weken kom je wel door hoor! Niet te veel aan denken. En ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap ook liever al zie eindigen..... Heb er gewoon geen zin in. Geef mij die baby maar. Jessy en elin, spannend hoor bij jullie!
Hahha kleintje, zo denk ik er ook over Geef mij die beeb maar hahaha Wilden ook absoluut niet gaan maar we hadden de entreekaarten en parkeerkaart gekregen en we gingen met de hele fam. tja dan kun je moeilijk nee zeggen... jessy, veel succes straks!!!!!
Haha waterlely. Mijn schoonzusje was zaterdag jarig en wou dat we mee gingen naar de befteling. Maar wij hebben gezegd dat we niet konden en dat het niet leuk was voor Siem. Hoe had ik anders moeten verklaren dat ik bijna nergens in kan. Haha Maar we hebben nog wel even getwijfeld. Dus t had bijna niet gescheeld of we hadden jullie tegen kunnen komen. Echt grappig. Ik vind de Efteling vaak wel leuk maar te druk in het weekend. Dus ik snap je wel hoor. En toch knap dat je bent gegaan met je buikje. Moet er niet aan denken.
Lelie, kan me voorstellen. Ik merk echt dat mijn lijf minder kan. Ook draaien in bed enzo, verschrikkelijk..... Maarja we moeten nog even hè! Maar na mijn vakantie nog maar 9 weken werken........ Kan niet wachten tot mijn verlof!!! Hier dus nog 2 weken vrij. Gaat wel snel die vakantie. Vanaf donderdag is vriendlief eindelijk vrij, een weekje. Donderdag gaan we lekker rommellen in huis. De nieuw kamer van Maurits poetsen, luxaflex ophangen en de gordijnen. En dan gaat mau vrijdag naar de opvang en wij naar ikea de meubeltjes kopen. Heb er zo veel zin in! En als dan alle meubeltjes staan kan ik nadenken over alle accesiores en de boom die ik op de muur wil. Morgen gezellig naar mijn moeder. Dus ik kom de tijd wel door.
Nou ik vind het wel leuk weer hoor, zwanger zijn! Zit wel nog steeds echt te wachten op goede harde schoppen want voorlopig is en blijft het nog steeds sporadisch... Merk wel dat ik erg aan het aftellen ben naar de 26/28 wkn. Daarna mag het wel wat minder hard gaan hoor! In principe is dit onze laatste zwangerschap nl dus wil er zolang mogelijk van genieten!
Susan, kan me voorstellen dat als dit de laatste keer is dat je er extra van geniet. Hier zouden we een derde heel leuk vinden maar ligt geen druk op. We zien wel.... Voorlopig is twee genoeg maar over een jaar of 3/4 mogen die laatste twee cryos ook de diepvries uit. Jessy, hoe was de echo?
Nou, ik vind sowieso dat je er lekker van moet genieten! Welke zwangerschap het ook is. Bij Sophie had ik er ook nog niet genoeg van. Wel ben je nieuwsgierig naar wat er in je buik zit natuurlijk maar verder zou ik mn hele leven wel zwanger willen zijn hoor! Ik vind het fantastisch om mee te mogen maken. En dan nu zelfs 2x...terwijl sommigen maar 1x of zelfs helemaal niet.
Even ego Echo gehad en er was een vruchtgenot te zien naar ze zag het vruchtje niet. Dus moest weer bloedprikken. En hoor vanmiddag de uitslag. Ben nog nooit zo nerveus geweest. Vind dit echt zwaar klote. Kan wel janken. Weet niet wat ik nu moet verwachten.
Jeetje jessy wat een onzekerheid..... Hoe lang zou je nu zwanger moeten zijn???? En kan de ech te vroeg zijn?
Nou ze hebben net gebeld. Ik had 34867 hcg maar moet vrijdag weer komen voor een echo. Ik word hier gillend gek weet niet wat ik moet doen en denk dat het foute boel is
Oh jessy, wat n situatie....... Zou ik ook zo verdrietig om zijn, samen met de onzekerheid die je voelt. Je hcg ziet er wel goed uit. Toch? Of hebben ze daar niets over gezegd? En ik had t om: tegen de 6 weken alleen n vruchtzakje en verder niets. Toen met n goede 6,5 week weer n echo en ja: n vruchtje met kloppend hartje. Dus t kan.......... Heb toen ook zo in angst gezeten, en nu........ 25 weken zwanger. Ik duim voor je........!! Liefs
Oh jessy, idd spannend zeg! Maar met 6 weken zie je niet altijd wat en je waardes zijn wel super mooi gestegen toch? Elin, veel plezier in Zeeland! En voor jou nu ook superspannende dagen zeg! Ik ga voor je duimen dat hij positief is!! lelie, petje af idd dat je naar de efteling bent geweest! Tja als de kaarten er al zijn dat zou ik ook gegaan zijn. Voor Emma was het wel leuk? De volgende keer anders in een rolstoel M'n buik is idd al veel groter dan met Ruben met die termijn. Ik had eerst het idee dat ik het echt rondom zou dragen maar het lijkt nu weer allemaal naar voren te groeien, gelukkig Kleintje, hier ook al bijna aan de 10 kilo hoor. De eerste weken is het er aan gevlogen maar nu gaat het gelukkig wat minder hard. Al ben ik wel ongeveer even zwaar als bij Ruben. De vakantie gaat altijd zo hard voorbij hè. Maar nog wel leuke dingen in het verschiet dus, ik heb er ook zin in om Ruben z'n kamertje klaar te maken. Al moet ik nog wel even denken hoe en wat met kleuren en meubels. Wbt zwangerschap: ik vind het ook heerlijk om weer zwanger te zijn hoor. Maar dan gaat het tot nu toe ook erg goed en voel ik mij ook goed. Al gaat de tijd wel snel voorbij maar nu hebben we het ook erg druk met verbouwen ed, dus als straks alles klaar is hebben we het wat rustiger en ga ik echt genieten, doe ik nu ook wel hoor Als er een derde komt weten we nog niet, mijn vriend is wat ouder dan mij dus echt lang wachten willen we niet maar om straks 3 vrij snel achterelkaar aan te hebben lijkt mij ook erg pittig.....hmmm eerst deze beeb maar even afwachten We hebben iig nog een cryo in de vriezer en om die niet te gebruiken vind ik ook een rare gedachte...... Nou we gaan even een bakje halen bij s-ouders en morgen en donderdag nog werken en dan vrijdag eindelijk vakantie! Ben nu bezig met een lijst van wat we allemaal mee moeten nemen.......er komt geen eind aan zeg.............pfff
Oh jessy, wat een narigheid. Maar aan je hcg te zien moet het wel goed zitten....miss was 6 weken wel veel te vroeg en zie je over een paar dagen wel een kloppend hartje. Sterkte in dit onzekerheid. Over de kilootjes, ik ben nog maar 7 kilo aangekomen. Ben ook echt verbaasd Jewel, je vriend is indd een stukkie ouder....ach als de beeb alweer een jaar is gaat het vast weer kriebelen hoor Wij willen dolgraag een derde. Hebben zelfs al naar auto's gekeken wat handig is als we meer kids hebben haha Maar, nu even genieten van de 2 meiden straks en over 3 jaar kijken we wel verder want dan is dat echt misschien de aller aller laatste zwangerschap...