Esser heerlijk zeg!!! Susan gelukkig dat ie het weer deed zeg. Kon je ook echt niet gebruiken! Heb nog een vraagje aan iedereen hier... hoe hebben jullie de 1e verjaardag van jullie kleintje gevierd?? Pfff ben me al suf aan het piekeren. Faye is op woensdag jarig.. Er zijn in totaal (incl ons) 24 volwassenen en 10 kinderen ... familie (allebei 3 broers/zussen met aanhang en sommige met kind dus dat tikt al aan), paar vrienden met kindjes en buren met kindjes. Zitten er over te denken om het in het weekend te vieren. Maar nu zat schoonfamilie al te zeuren dat ze persé op de dag zelf ook willen komen... *zucht* Misschien op de dag zelf voor familie en in het weekend voor vrienden en buren. Aan de andere kant twijfel ik daar ook weer over. Dus ben druk aan het nadenken. Tja, we hebben eigenlijk geen idee nog hoe en wat. Dus nu ben ik benieuwd wat jullie allemaal hebben gedaan, meerdere dagen? op de dag zelf of in het weekend? vaste tijden afgesproken? Etc. etc.
Sinja, Sophie was jarig op zaterdag dus dat maakt t iets makkelijker. De ouders van m'n man zijn gescheiden en kunnen elkaar niet luchten of zien. Ook m'n schoonzussen hebben geen contact meer met hun vader en daarnaast is de schoonfamilie bang voor honden (en daar hadden wij er 3 van aan mijn kant vd familie). Wij hebben t verdeeld in 2 groepen: 1 groep van 11.00 -13.00 uur en de 2e groep van 15.00 uur - 17.00 uur. In de eerste groep zat de schoonfamilie + vrienden met kids, 2e groep was mijn familie met schoonvader incl alle honden. Zo kon Sophie daartussen ook lekker slapen en wij opruimen van groep 1 en bijkomen Ideetje?
Sinja, ik zou het gewoon voor iedereen in het weekend vieren. En op de dag zelf, ben je dan vrij? anders zou ik gewoon zeggen dat je het niet op prijs stelt. Maurits is komend jaar op een dinsdag jarig. Dan ben ik wel vrij maar we vieren het gewoon in het weekend. Ik heb er de puf niet voor om op een doordeweekse dag een hele party te houden . Maar zou het zoiezo op 1 dag doen. Anders sloop je jezelf.
Wij hebben E.mma haar verjaardag op een zaterdag gevierd. Vrijdag was de echte dag zegmaar. Ik vond het achteraf veel te druk. s ochtends wat familie en s middags ook en vrienden/buren met kinderen. Ik zit er ook aan te denken om haar aankomend feestje vanaf een uur of 10 tot 13 uur te houden en dan alleen familie. (als ik nog niet bevallen ben ) Dat is trouwens ook nog een tweede punt want de uitgerekende datum zit er dicht op haha. Meiden, voel me vandaag totaal niet lekker. De baby beweegt constant, is super druk en ik ben erg misselijk en moe. Bah! Ga maar vroeg mijn nest in.... Tot later
Lelie, Hier ook een drukke baby. Gelukkig trapt hij nog niet in mijn blaas, zoals Maurits vaak deed . Ik was gisteren avond ook helemaal niet goed. We hadden echt zoiets van, als ik niet goed kon slapen dat we de verloskamer maar zouden bellen. Maar gelukkig was het niet nodig. Merk toch dat het allemaal wat minder gaat dan bij de eerste. Kijk zo uit naar als de baby er is! Ik duik ook mijn nestje in. Net naar de repetitie geweest van mijn muziekgroepje. Nu ik vakantie heb heb ik daar tenminste energie voor . En zaterdag beginnen met zwangerschapsyoga. Heb er zin in! Weet alleen niet wat voor kleren ik aan moet..... Iemand suggesties???
Kleintje, lekker een losse joggingbroek en een shirtje Ben nog steeds erg moe. En een beetje verdrietig...weet niet waarom, zal wel aan de hormonen liggen... Straks op kraamvisite en daarna boodschapjes doen. Vanmiddag lekker niks!!!! Denk een beetje tutten in de babykamer Doeg ladies!!!!!
Lelie, kop op! Kan me voorstellen hoe je je voelt. Maar moet toch door hè. Gewoon afleiding zoeken dan voel je je vast beter! Hier heeft mannetje dus ook vakantie! Een week. Dus wij gaan ook lekker rommelen in de babykamer. Morgen dus Ikea, gisteren nog gecheckt en alles is op voorraad!!!! Behalve een lampje dat ik wil. Vriendlief vond het een lelijke lamp dus die lachte zich dood dat het niet op voorraad is. Maar ik zal dat lampje krijgen . Ben ook aan het nadenken/ zoeken naar een wieg. Zeker omdat ik nu Maurits nog niet over twee maanden in een peuterbedje zie liggen.
Haaaaaaai Meissies!! Moest even ver teruglezen, druk druk druk hier met werken (extra ivm vakantieperiode) en voorbereidingen kinderspelweek die over 2,5 week al is (280 kids). Elin, lekker op vakantie nu, maar wel kl*te van de roodspotting zeg! Hoop niet dat het jullie vakantie bederft en je nog wel lekker kunt genieten!! Jessy, wat ontzettend spannend bij jou zeg. Wel een heel mooie hcg waarde zeg . Dat moet toch gewoon positief zijn?! Spannende dag morgen, succes!! Onsw, maandje rust dus ivm ramadan. Buren hier 2 deuren verderop doen ook aan ramadan. Kregen paar avonden terug nog 2 grote turkse broden van ze, heerlijk! Na de Ramadan dus wel meteen weer nieuwe poging? Zoë, zag op hyves dat je gisteren 35 bent geworden!! Gefeliciteerd nog . Hier trouwens gisteren 14 jaar samen . Ha....en mijn oma is 5 augustus 99 jaar geworden!! Pfff...wat een leeftijd. Op naar de 100!! Suus, wat een toestanden toch weer bij jullie met verbouwing, deuren, water in de praktijk (of eigenlijk geen water), schutting, soms vraag ik me ook wel eens af....kunnen ze nou nooit eens iets gewoon goed leveren??! Is blijkbaar heel moeilijk. Hopelijk komt julie wiegjes ongeschonden uit Duitsland!! Lelie, buik zit je in de weg? Wordt vast nog wel beter over paar weken als de dame wat gaan indalen! Rustig aan en je lekker laten vertroetelen door manlief!! Esser, lekker die hulp in de HH. Van genieten meid! En alle behang en stickers ook binnen....dat wordt klussen!! Zora, leuke vakantie dus gehad en gelukkig toch niet zoveel regen!! Loessie, ben jij nu op vakantie? Oeiiiii, niet zulk mooi weer! Hopelijk op Texel beter weer?! Kleintje, naam bijna verklapt? Gelukkig dus net niet. Fijn he...weer I-net! En vakantie zit er dus weer bijna op helaas?! Wat kan die Maurits trouwens slapen zeg!! Jewel, toch wel recht op verlof dus!! En fijn te horen dat ze zo tevreden zijn. Hoe bevalt jullie nieuwe grote woonkamer met open keuken?! Keukenkastjes al geverfd? Nightelf, wat fijn te lezen dat jij je helemaal zwanger voelt!! Moet gewoon een goed teken zijn. Blijft natuurlijk wel heel spannend. Zijn jullie nu op vakantie? CP gingen jullie toch een weekje? Lekker ontspannen. Is er in elk geval mooi weer voor om daar nu te zitten!! Sinja, M. haar verjaardag hebben we op de dag zelf gevierd, maar ja...dat viel op hemelvaartsdag dus (bijna) iedereen was toch vrij. Hadden het gedacht te verdelen.... uitnodigingen gestuurd met van 11.00 -13.00 en 15.00-17.00 zodat M. tussendoor dan kon slapen. Kwam vervolgens bijna iedereen (stuk of 20) 's morgens!! En een paar (stuk of 7) 's middags. Ze sliep gelukkig prima tussendoor. Was dus beter om bijv. fam. 's morgens te doen en vrienden/buren 's middags ofzo, dan was het iets beter verdeeld. Maar ja... M. had er geen last van, wij liepen ons alleen rot te rennen met koffie/thee/gebak. Gauw hapjes e.d. op tafel en fris etc maar lekker zelf in laten schenken . Pat, hoe is het met jou en Amy? en je zwangerschap? Gaat het goed? Confi, wat goed van Dane dat ie nu ook zelf gaat staan!! Leuk hoor! En dus ook lekker aan het rondstappen aan de hand!! Verder weet ik het even niet, maar volgens mij ben ik een heel eind zo....toch....? Hier alles goed (alhoewel ik niet helemaal fit ben, hoofdpijn, verkouden, zere keel).... maar dat gaat ook wel weer over. Dinsdag uitgangsecho gehad en bmslijmvlies zag er mooi dun uit. Ook lag er een mooi aantal follikels klaar. Intussen dus ook alweer 3 dgn de puregon aan het spuiten en dan volgende week donderdag de eerste FM. Junken hier dus nog even lekker een weekje door . Mat Maud gaat het goed, alhoewel die bijna de longetjes uit d'r lijffie hoest. 't is net een dikke grote hond die blaft . Verder geen koorts en maakt ook geen zieke indruk dus zal wel weer over gaan snel. Ze stapt sinds een week over van de bank naar de yafel etc. en sinds paar dagen staat ze een paar tellen los. Gisteren deed ze de eerste 2 losse stapjes van papa naa Mama . Zó leuk!! Ze lijkt ook totaal niet bang. Als ze dan valt schatert ze het uit en wil het nog 10x opnieuw doen, tit ze te moe is van het proberen én lachen dat het echt niet meer lukt!! Zó grappig, soms heeft ze gewoon bijna de slappe lach!! Goed...ben weer weg...weer druk aan de slag met draaiboek kinderspelweek. Leuk thema: Spionage etc. Kan er dus alle kanten mee op .
Haaaaaaaaaaaaaaai meiden! Wij zijn weer thuis! Lekker een dag eerder vertrokken, want het was rotweer!!! Ben toch een huismus, dus vond het helemaal niet erg!!! S.iem heeft het geweldig gedaan, hij vond alles goed en heeft heerlijk geslapen daar!!!! Ik zelf ben kapot, heb wel half bijgelezen, maar jump nu weer in als het goed is! SMAK
Haaaiiiii Girls!! Hier ook even een snelle zwaai. Over 3 uurtjes vertrekken we richting brabant!! Ben echt aan vakantie toe zeg! De afgelopen week zó druk gehad, en nu nog met inpakken e.d. Pfff ik heb 2 koffers propvol en dan nog zit alles er nog niet in...............hoe moet dat straks met 2kids?? Laptop gaat niet mee dus een weekje geen bericht van mij, al was ik de laatste tijd al niet zo vaak hier dus jullie zullen er weinig van merken Met de beeb ook alles goed. Woensdag controle gehad en alles was oke! Bloeddruk was iets laag; 105/55 maar heb er geen last van dus valt mee. Met Ruben ook alles goed, al is hij momenteel elke ochtend om een uur of 6 wakker.........het rare is dat hij dan nog echt moe is maar echt niet meer gaat slapen. Ik hoop dat de brabantse lucht hem goed doet en lekker lang gaat uitslapen Nou ik ga de droger nog even leeghalen en dan nog even stofzuigen enzo..... Fijn weekend allemaal en tot over een week!!!! Liefs
Jewel, veel plezier. En als je in de buurt bent mag je altijd even langs komen in het Eindhovense! Nou we hebben Ikea geplunderd. En dat zonder ruzie!!!! Je zit soms van die stellen kibbelen met die pakketten. Vriendlief is nu alles aan het uitladen en twee hoog naar boven sjouwen. En ik moet verplicht op de bank zitten. Voel het ook weer goed in mijn bekken. Het lichaam zegt weer halt. Maar gaan zo nog wel ff lunchen in de stad. En nog wat kleine boodschapjes doen. Wel raar hoor.... Vorige zwangerschap werd ik beperkt door vermoeidheid. Nu ben ik top fit maar beperkt door de pijn. Tot laterzzzzzzz
Jewel, veel plezier in Brabant! Kleintje, goed dat je man alles aan het sjouwen is, is nu niet goed voor je... Wij hadden laatst die nieuwe binnendeuren binnengekregen en had er wel eentje met manlief samen naar boven getild. Ging prima overigens maar was wel kapot toen ik op zolder was! Conditie is dus helemaal weg! Later op mn kop gekregen van mn ouders en mocht ik de andere 2 deuren niet meer naar boven tillen... Toen maar aan mn zwager gevraagd Helaas waren toevallig die beide deuren beschadigd dus voor jan l*l naar boven gesjouwd. A.s. maandag krijgen we de nieuwe deuren weer. Nou, gisteren kwam de klusjesman om de schuifwandenkast te corrigeren; poging 3 inmiddels... En, weeeeeeeeeeeer niet goed! Veel te knullig opgelost en niet eens helemaal opgelost! Vandaag mn man dus gebeld met de directeur en die klonk wat chagrijniger na het verhaal Ging meteen die klusjesman bellen en vragen hoe en wat en zou er nog op terugkomen bij mn man. Hopelijk belt ie vandaag nog terug, die directeur,en dan willen we eigenlijk voorstellen dat die ene klusjesman gewoon niet meer komt. Misschien hebben ze een ander en dat we de kwaliteit ook niet top vinden voor de prijs die ze ervoor (durven te) vragen. Zoniet, willen we het ook in zn geheel laten verwijderen en door een ander bedrijf het laten doen, die het wel kan. Maar dan ook geen kosten betalen over het tot nu gedane werk. Eerst wachten we af wat de directeur zelf te zeggen heeft.
Nou alles zit eindelijk in elkaar. En mijn bekken ligt uit elkaar . Alleen kunnen we morgen terug want de bom klopte voor geen meter. Allemaal dingen die er niet op stonden of dubbel. En we zijn de lattenbodem vergeten en een plank te veel. Nog even een snackje en ik ga naar mijn bedje......
Wij zijn ook weer thuis! We hebben een heerlijke vakantie gehad, ondanks alle regen. Er was op het park waar we zaten gelukkig een heel mooi overdekt zwembad en een soort van ballorig, dus we hebben ons goed vermaakt. Het huis viel alleen ontzettend tegen, erg oud, achterstallig onderhoud en in Belgie weten ze volgens mij ook niet wat goed schoonmaken is...... Hier gaat alles verder prima, voel me op en top zwanger, ben alleen echt bijna de hele dag misselijk en kan mn eten amper binnenhouden, dat is dus wat minder. Mn buikje groeit ook goed en maandag hebben we al de echo. Vind het aan de ene kant erg spannend, maar aan de andere kant zegt mn gevoel dat het wel goed is. Moet nog even alles bijlezen (we hadden wel wifi op het park, maar dat was enorm traag, dus geen doen om alles bij te houden) en me door een enorme berg was heen werken.....
Hai lieve meiden, Ben ik weer even snel! Ik spring hier weer in! Nightelf, wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad op vakantie! Met een overdekt zwembad en een indoor speeltuin kom je al een heel eind!!! Dat hadden we hier ook wel willen hebben! Fijn dat je je zwanger voelt, maar ook balen dat je zo misselijk bent! Morgen al een echo joh! Spannend, ik zal heel hard duimen! En ons niet te lang in spanning laten he?! Hoe laat heb je hem?! Jessy, idd meid, hoe gaat het met je! Jewel, veeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!!! Suus, veel gedoe met de bouw zeg! En ook al niet lekker te pas, bah! Hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent! Zoe, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!! Ben je een beetje zpmoe!? Onsw, hoe is het met je?! Ook aan het aftellen, haha! Majo en Sinja ook!!! En ik ook!!! Kleintje is het nog gelukt in de winkel om alles weer kloppend te krijgen!? Hier, hier gaat het goed! Manlief heeft vakantie en dat scheelt wel! Hij doet het zware tilwerk! Met S.iem gaat het super! Hij gaat als een speer ineens! Is nog niet supersnel, maar je ziet wel dat hij een sprong heeft gemaakt. Veel wijzer, wil alles zien en vastpakken, begint nu te tijgeren! (beter laat dan nooit, haha!) En heeft zo'n sterk eigen willetje!? Als hij zijn prakje heeft gegeten en hij zit nog bij ons aan tafel en wij eten nog, dan gaat hij roept hij net zo lang ah! ah! ah! en strekt hij zijn handje uit, zolang hij ook wat van ons krijgt, whaha! Een muiter, dat is het! Maar zo'n heerlijk ventje! Heb trouwens een ontzettend mooie foto van hem en manlief, aan zee, die wil ik jullie niet onthouden! Bekijk bijlage 174573 Mooi he?!?! Er stond een man in beeld maar iemand van hier heeft die eruit geknipt en helemaal de horizon recht getrokken! Mooi he!? Heb hem ook nog in kleur! Fijne zondag allemaal! liefs
Heb ff gezocht, maar Jessy heeft vrijdag weer een echo gehad waarbij het vruchtzakje wel gegroeid was, dit klopte met termijn, maar nog steeds geen vruchtje te zien... Hcg was wel weer gestegen! Liefs
Pfffffff dat klinkt niet zo goed ik hoop dat er toch een vruchtje komt te zitten met hartslag. Loesie prachtige foto! Hallo meiden hier ben ik weer. Helaas wel van een zh opname Het was gelukkig geen hersenvliesontsteking maar wel een fikse urineweginfectie. Dat is bij jongens op zo'n korte tijd al helemaal niet normaal dus hij werd opgenomen. Ze wilden hem een infuus zetten maar ocharme na 10 a 15 keer prikken lukte het nog niet Hij heeft zo gegild en gehuild pfff. Zijn aders liggen erg diep dus waren niet te vinden. Nu krijgt hij dan intra musculeus antibiotica spuiten. En die doen zoooooooo'n pijn! Ze geven die normaal ook niet aan die kleine kindjes maar aangezien er niks was te vinden voor een infuus moest het wel. Hij voelt zich wel al wat beter dus hij mocht naar huis gisteravond maar we moeten nog enkele dagen terug voor zo'n spuit te laten zetten. Ze zijn nu echt aan het zoeken hoe het kan. Ook kwam aan bod dat hij een vernauwde voorhuid heeft en dat dus wat we al wilden een besnijdenis hier al wat beterschap aan kan bieden. Ook binnenin zijn buikje was iets te zien alweer bij het buisje van de blaas naar de nier ( maar op de mri de vorige keer niet en wel op de echo) Ze vertelden me ook dat hij bij de vorige urineweginfectie een gevaarlijk "beestje" had gehad. Ze willen nu dus zien ( morgen) wat de kweek nu laat zien. Of dat hij toch nog andere antibiotica moet krijgen. Helaas had mijn moedergevoel dus weer gelijk dat er iets niet goed was met hem. Zijn hele urine was witgevlokt! Maar dat zie je in de pamper natuurlijk niet