Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ach meis toch, had dat nog niet helemaal meegekregen!

S.iem heeft hier ook een urineweginfectie gehad toen hij 1 week was! Zeiden ze ook dat het niet zo vaak voorkwam, maar je hoort het wel steeds vaker!
    Arm manneke!!!!

Heel veel beterschap voor hem! Wel fijn dat hij mee naar huis mocht!

Liefs

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loesie ja het was al de 2e keer hier.
    Maar hij heeft nu al zoveel achter de rug.
    Iig gelukkig was het nu een ongevaarlijke bacterie en de vorige keer dus een erg gevaarlijke!
    Hij moet nu AB blijven krijgen en de beste oplossing zal zijn besnijdenis zijn.
    De kans is dan vele malen kleiner.
    Toen hij werd meegenomen naar het kamertje begon hij al te huilen ( ik wacht buiten) en toen hij de prik kreeg begon hij heeeeeeeeeel hard te schreeuwen:(
    Is toch zo erg dat zo'n klein ventje al zoveel moet meemaken:(

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, dat klinkt echt verschrikkelijk zeg! Wat erg om je kindje zo te horen en dat je zelf niets kan doen om zijn pijn en/of ellende weg te nemen. Je hart breekt dan echt volgens mij.......... Nu dus elke dag naar het zkh om die prik in zn been te halen? Tot wanneer is dat? En wanneer zou dan die besnijdenis plaats moeten vinden?

Loesie, wat een prachtige foto zeg! Ik vind sowieso dat S.iem errug fotogeniek is hoor! En ja, je man staat er ook leuk op :p

@hier: Gisteren was ik ziek maar vandaag weer stukken beter gelukkig! Van vrijdag op zaterdag lopen kotsen en aan de diarree, bah :( Gisterochtend maar zkh gebeld of ze wilden dat ik langs kwam maar had geen koorts, buikpijn en/of hoofdpijn en voelde nog leven dus no worries! Alleen rot voor mij natuurlijk. Manlief was ook niet goed dus we hebben bijna de hele dag geslapen, voor zover dat kon met Sophie. Gelukkig sliep die 's middags ook wel een uur 2.5 a 3 dus dat kwam goed uit. Vanmorgen was het allemaal weer wat beter. Meteen gebruik van gemaakt dus Sophie's nieuwe kamer is nu helemaal klaar wat betreft verven dan en we hebben de commode verplaatst naar de nieuwe babykamer. Morgenochend komen de nieuwe binnendeuren dus dan gaat Sophie vooralsnog naar de babykamer, tot haar eigen kamer klaar is. Daar wachten we nog steeds op nieuw glas (fabriek is pas weer 29 aug open) en de gordijntjes. We verwachten dat dat half september wel klaar is en dan hoeven we haar alleen maar te verplaatsen. Op zich gaan die kamers wel lekker, enige is de schuifwandenkast in de hal maar daar gaat mn man morgen over discussieren met de directeur van het aannemersbedrijf. Ik ben er wel weer een stukje positiever over....... :)

Nou, strax maar even Sophie naar bed brengen en dan lekker met de beentjes omhoog! Hitch komt op tv om 20.00 uur en die heb ik nog nooit gezien. Heb ik wel zin in...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ben nog niet zolang terug uit het zh.
    En gelukkig dit was de laatste spuit volgens de ka want het was een vriendelijke bacterie tegenover vorige keer een gevaarlijke.
    We gaan morgen voor een afspraak bij de uroloog bellen.
    En dan horen wanneer die zegt van datum.
    Mijn moeder klonk geschrokken.
    Ze wist natuurlijk dat we het gingen laten doen.
    Ik had alleen gedacht dat ze minder geschokt zou zijn aangezien het voor zijn eigen gezondheid is.

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Onsw, maar waarom is besnijdenis dan beter?!
    Want S.iem heeft het dus ook gehad, maar waar had het bij S mee te maken dan?!

Bij S.iem is het gezien de onderzoeken gewoon domme pech geweest en zolang het niet weer gebeurt gaan ze niks onderzoeken totdat hij 2 jaar is...volgens mij willen ze dan nog een keer kijken of hij geen klepjes in de urinebuis heeft!

Kan me wel voorstellen dat je moeder geschrokken is, misschien meer een eerste reactie, ook al wist ze het, als je het dan echt hoort...maar ze draait vast wel bij hoor! Komt goed!

Hoop dat het snel goed gaat, arme ventje heeft al zoveel meegemaakt!

Suus, fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent! Beiden in de lappenmand, da's nie fijn met een kleine erbij!
    Wat zullen jullie blij zijn als die hele verbouwing achter de rug is of niet?!

Hitch is een leuke film!!!! Vooral dat dansje van Albert Brenneman, whahaha! Hilarisch!

Ik ga weer CSI Miami kijken!

SMAK

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S heeft een vergroot nierkelkje en het buisje tussen zijn blaas en nier is versmald.
    Hier blijft dus urine langer in staan als normaal.
    Aangezien hij een vernauwde voorhuid heeft blijven de bacteriën makkelijker onder de voorhuid zitten en kunnen ze makkelijker naar binnen kruipen.
    Bij S is het al de 2e keer en heeft al die onderzoeken al gehad wat S. iem bij de 2e keer zou krijgen.
    Zowiezo zou hij last krijgen van die vernauwde voorhuid.

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Onsw, jeetje wat een gehannes met 'S. En wel raar dat je moeder zo reageerde op de besnijdenis. Als het voor een medische reden is dan heeft het toch niks met jullie overtuiging te maken. Mijn broertje is om de zelfde reden besneden. En hij heeft er nooit problemen mee gehad. Was alleen maar hygiënischer.

Nou de bon klopt nu en we hebben de lattenbodem nu ook. Alleen de gordijnen/ luxaflex en plinten nog. En dan de aankleding. Ik heb al foto's gemaakt maar die krijg in met de iPhone niet in mijn album. Dus daar moeten jullie nog even op wachten. 'S- moeder was erg onder de indruk en vindt het kamertje helemaal geweldig. Terwijl ze eerst allemaal aan het bemoeien was hoe we het moesten doen, zucht.

Morgen gaan we de gordijnen enz. doen. Dan is het straks na mijn vakantie helemaal af :). Kan ik nog mooi 9 weekjes werken in alle rust en dan 4 weken voor de uitgerende datum met verlof. Ik heb het gevoel dat ik weer 2 weken te vroeg ga bevallen. Dus moet wel alles af zijn.

We wachten nog wel even met Maurits verkassen naar zijn nieuwe kamer. Ik wil eerst zien dat hij zelf in en uit bed kan en vertrouwd is op de kamer. Hij wil er nu wel de hele tijd spelen. Gister ochtend hebben we het hem laten zien en hij is de hele dag een beetje van slag geweest. En ik ook :p. Gek dat het al klaar is! Als je kijkt hoe erge zooi het daar was twee maanden geleden.

Nou genoeg gekletst!

Hoe is het trouwens met iedreen want ik vind het maar rustig!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Precies kleintje ik dacht dat het nu ook "makkelijker" zou zijn nu het echt medisch noodzakelijk is.
    Bij jouw broertje dus ook hetzelfde.

Over de naam van jullie wondertje op komst , vind het echt erg dat je zo'n rare reactie hebt gekregen.
    Ik herken het van toen ik zwanger was.
    Blijf bij jullie naam we zijn er nog steeds blij mee.

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Onsw, kan me idd herrinneren dat jou moeder tien ook raar reageerde. Hoe was ze het ook al weer te weten gekomen? Bij ons in de familie zijn geloof ik nog twee neefjes besneden opm deswege reden. Blijkbaar erfelijk een krappe voorhuid. Heb het idee dat je het bij Maurits nog niet echt kan zien. Maar mocht het nodig zijn komt dat vanzelf aan de orde via het cb of de schoolarts. Mijn broertje is geopereerd toen hij 6 was, geloof ik.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje met de naam was toen eigenlijk meer mijn vader.

Ik was aan het wachten tot mijn moeder op koffie kwam, had ze gezegd.
    Dus ik bel , neemt mijn vader op en zegt dat ze zich niet lekker voelt.
    Natuurlijk kan.
    Nu was ze schijnbaar na ons telefoontje terug naar de buren gegaan waar ze op bezoek waren.
    En beginnen te huilen en gezegd dat nu hoefde hij geen spuitjes meer maar nu moest hij besneden worden van ons.
    Ze geloofde er niks van dat de ka het had gezegd.
    Pffff

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Onsw: wat fijn dat S nu geen spuitjes meer hoeft, maar wat een vreemde reactie van je moeder. Is toch alleen maar voor zn eigen bestwil.......

Kleintje: dus de kamer van Maurits is al bijna af, lekker op tijd. Gaat hij straks in een peuterbedje of nog in een ledikant?

Suus: wat hebben jullie toch een ontzettende pech met de verbouwing. Ben je al wel weer helemaal beter?

Loesie: wat een prachtige foto van je mannetjes!

Hier vanochtend de echo gehad en het was helemaal super. Al een prachtig kloppend hartje gezien en de termijn klopte ook goed, kan 1 of 2 dagen aan schelen, maar doordat wij alleen clomid gehad hebben weten we niet helemaal precies wanneer mn ei geweest is.
    15 september heb ik de intake bij de vk in het ziekenhuis en 19 september de termijnecho.
    Wij zijn nog lekker aan het genieten van de laatste week vakantie. Morgen nog 2 taarten bakken (appelkruimeltaart en een fondanttaart), want mn s-vader is woensdag jarig en donderdagavond gaat Amber bij mn s-ouders logeren en wij gezellig samen naar de bios (Harry Potter).

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw nightelf geweldig!!!
    proficiat hoor!

Ja ze deed net ook kortaf aan de telefoon.
    En toe"n: tja maar het wil dus niet zeggen dat hij het nooit meer krijgt.
    Ja hallo dat kun je nooit 100% voorkomen heh.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nightelf: Gefeliciteerd met de goede echo! Super!

Loesie: Sara tijgert ook sinds vorige week vrijdag, ook niet een van de vroegste dus haha. Volgens mij lopen onze kleintjes redelijk gelijk op, leuk! En wat een prachtige foto.

OnsW: Jeetje meis, sterkte met alles, wat zielig voor jullie kleine man> en wat vervelend dat je ouders niet achter jullie staan.

Kleintje: Fijn dat de kamer van M. zo goed als af is, heerlijk zo lekekr op tijd of niet?

Verder ben ik het even kwijt. Hier verder neits bijzonders, heb afgelopen weekend mijn verjaardag alvast gevierd en ben flink verwend. En het was erg gezellig. En pas eindelijk weer in al mijn kleding van voor de zwangerschap. Dus het lijnen eheeft ook zijn vruchten afgeworpen. Heerlijk, nog een paar kilootjes en ik ben tevreden.

En wil iemand mij even de link vand e hyves geven, ik ben wel lid maar weet niet hoe ik m terug moet vinden omdat ie verborgen staat.....en vind het wel leuk af ent oe te spieken.

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, (bijna) iedereen zit inmiddels op facebook dus daar zien we een beetje wat iedereen bezig houdt... Hyves is zooooooooooo 2008! :p Als je ook vriendjes met de meesten wil worden, moet je maar ff pb-en ofzo.
    Netjes dat je weer in je oude kleding past! Is toch wel fijn he! :) Hoeveel was je aangekomen dan?

Ow, wat een gedoe en gez**k zeg! Alsof jullie S voor de fun laten besnijden ofzo. En voorkomen kan natuurlijk nooit.......

Nightelf, hier ook een proficiat met de eerste echo!

@hier: ben nog steeds niet helemaal lekker, vanaf vrijdagnacht al aan het kwakkelen. Telkens als ik denk dat het weer oke is, voel ik me toch weer minder goed. Hopelijk dat woensdag en donderdag mij wat meer rust geeft...ben dan vrij nl :)
    Die verbouwing zit ook echt tegen. Zouden maandag nieuwe binnendeuren krijgen, hadden 2x linksom draaiende deuren nodig (vorige 2 waren beschadigd die ze hadden geleverd). Kregen een linker en een rechter, waarvan de linker ook ebschadigd was. Zucht............ Ook komt donderdagochtend de directeur van het aannemersbedrijf zelf even kijken naar het hoe en wat (die gaat trouwens niet over de deuren maar over de rest) want de afwerking daarvan loopt ook bepaald niet op rolletjes. Maar goed, we hebben nog tot half december maar hoop wel dat het over 4 a 5 weken toch wel echt klaar is hoor! Zijn al bezig vanaf half april!!

Verder hebben we een potje gekocht voor Sophie. Ze weet dat dat haar wc (voor haar ialleen 'c', de w is kennelijk nog te moeilijk :)) is en vindt m reuze interessant! Zitten doet ze er bijna op en ze heeft er de eerste keer 10 cm naast gepiest, toen ze stond :D Ach, het begin is er en we hebben geen haast ofzo. Op kdv gaan ze nu ook met haar aan de slag en de wc dus ben benieuwd!!
    Verder doet ze het hartstikke goed. Kletst de hele dag door, gisteren daardoor niet eens geslapen op kdv, geen tijd voor want ze was nog niet uitgeluld :D Leidsters hoorden alleen maar gekwebbel komen uit haar bed dus die hebben haar er maar uiteindelijk uitgehaald, hahahaha. Verder druk op werk dus houd t hier ff bij!

Rustig hier trouwens zeg!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha Susan je hebt helemaal gelijk hoor, ik doe nog vrij weinig met hyves maar omdat ik jullie hier weleens hoor over hyves over een foto ofzo wil ik gaan spieken en kan ik de link niet vinden vandaar.

Uiteraard heeft deze moderne mama ook facebook haha....

Wat goed dat Sophie al zoveel bezig is met haar '' c ' en groot gelijk hoor lekker eigen tempo komt vanzelf goed. En jij beterschap is nie lekker ziek zijn en dan ook nog zoveel pech met de verbouwing je hebt er zeker je buik dik van.

Ik was 20 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Was er de 1e week alweer ruim 10 kwijt. En na een paar maanden zaten er nog maar 3 extra kilo's aan maar kon toch niet in mijn kleren, mijn lichaam is denk ik een beetje veranderd door de zwangerschap. Nu heb ik gelijnd en ben 4 kilo kwijt (wil er liefst nog 4) en ik heb Vacutraining gedaan en warmtecabine en daar raak je centimeters van kwijt en dat kan ik echt goed merken aan mijn kleding.

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, goed bezig zeg me de 'c'! En wat gaat het al weer snel. Maar zou wel fijn zijn als Sophie zinlijk is voor de nieuwe baby komt. Bij Maurits gaan we het eens over een jaartje doen in mijn zomervakantie. Geloof dat het bij jongens ook wat lastiger gaat dan bij meisjes.

Zora, goed bezig zeg!!

Nou weer terug uit Duitsland. Was een erg leuke dag met de schoonouders. Niks meer gezegd over de naam. Dus ik denk dat we deze maar houden. Ben nu wel totall loss.

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    En hier is het ook al uitgestorven.........

Nou ik ga nu ff fototjes van Mautje's nieuwe kamer in mijn album zetten. Alleen voor vriendjes natuurlijk :p

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    jow ze staan er in!

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou sorry voor de ego. Weer een lege vruchtzak. Moet tot dinsdag wachten of het spontaan komt en anders waarschijnlijk curretage. Ben doodsbang.
    Ik klets saarom ook wat minder hier. Kan momenteel even niets verdragen sorry.

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, Dikke knuffel van mij. Echt klote dat het vruchtzakje weer leeg was...... Al die hoop voor niks.....

Deel Deze Pagina