Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh Jessy, wat vreselijk meid....heel veel sterkte en een hele dikke knuf!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Soooooooooooo daar was ik weer :D

Beetje druk met oktobertopic, die gaan zo hard..stelletje kletskousjes ghihi

nightelf, wat mooi om te lezen dat je echo goedgekeurd is!!!! Je gaf het zelf al aan, dit wondertje blijft bij jullie!!! Mooi taart trouwens op FB;)

Zora, ik heb ook facebook...je mag me toevoegen als je wilt :D

suus, tot vrijdag!!!! Zaterdag heb ik een bruiloft...kan ik weer eens normaal lachen :D
    @potje, daar wil Emma niks van weten. Vind het zelfs eng. Ach ja komt wel.....ze geeft het wel aan als ze gepoept heeft etc.

jessy, snap je afwezigheid. Hele dikke knuffel meid en ik hoop dat het vanzelf komt :(

kleintje, stoere kamer!!!! En je vroeg op vwb topic of we nog een stoel kopen: JA! Emma kan nog lang op haar triptrapje zitten. babysetje inclusief kussen hebben we ook al dus we hoeven alleen maar de stoel zelf te kopen. Vind het ook zo gezellig staan.

Hier alles op zich ok. Morgen langs de gyn voor de placentacheck.
    ben benieuwd en ik vind het sowieso leuk om naar ons kleintje te kijken.
    Soms voel ik me vreselijk, krijg om de zoveel tijd last van duizeligheid, benauwdheid, misselijkheid en hoofdpijn. Toch maar even aankaarten morgen.
    heb ook als steken in mijn lies wat doorstraalt naar mijn onderkant ;)
    Zou dat de indaling kunnen zijn :(
    Nouja, zoveel vragen en twijfels....;)
    Morgen weet ik meer.....
    Met Emma gaat het goed! Ze heeft geen last meer van haar doorkomende laatste kiezen! Zo'n 4 weken last van gehad. Ze is zo vrolijk en kletst veel :$!!! Vind haar ook best slim, ik moet haar echt zo snel mogelijk inschrijven op een peuterspeelzaal zodat ze er wat meer mee kan doen!

ik ga weer stoppen, moet nog in bad en mijn uitgroei verven :p

Fijne avond!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jessy, knuf voor jou! Wat verschrikkelijk zeg!!!
    Dan zag het er zo goed uit na die test en dan al die onzekere echo's...pppfff...sterkte, voor jou en je man!

SMAK

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy neeeeeeeeeeee.
    Dat mag niet waar zijn:(
    Pfffff waarom nou potverdikke:(
    hele dikke kus lieverd!

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jessy :(. Dikke knuffel van hier. Wat ontzettend naar meid!! Doe maar rustig aan en neem tijd voor jezelf!!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nightelf, wat fijn van de goeie echo. En goed zwanger dus met al die kwaaltjes. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad.

Jewel, jij heel veel plezier in Brabant :)

Kleintje, heb de foto's bekeken!! Mooi geworden zeg M's nieuwe kamer :). Mag je trots op zijn hoor!

Loessie, ook een leuke vakantie gehad dus. Jammer van de regen. Mooie foto van je beide mannen :). Vraagje...jij had ook eens een foto met zwart-wit én kleur in één. Kun jij dat zelf? Of heb je daarvoor een programma van I-net gedownload oid? Kan zelf wel veel met foto's, maar dat dus niet :(.

Suus, jeetje jeetje zeg...'t is wat die verbouwing bij jullie!! Ben wel heeeel benieuwd naar het eindresultaat straks hoor :). Balen dat je steeds zo aan het 'kwakkelen' bent met je gezondheid.
    En wat goed van het potje van Sophie :)

Lelie, Succes morgen :). En ook jij dus steeds wat kwaaltjes. Doe maar rustig aan!! Zijn er bij jkullie lange wachtlijsten voor peuterspeelzaal?

Zora, nog gefeliciteerd met je verjaardag :). En wat goed van afvallen zeg :)

Onsw, zielig voor S. zeg!! En rare reactie van moeder. Ze moest eens weten hoeveel niet-moslim jongetjes ook nog worden besneden ivm vernauwde voorhuid!! Komt best veel voor hoor!! Jammer dat ze er zo over doet en jullie niet 'in je waarde' laat.

Zoë, lees je hier nog wel eens mee of ben je echt weg? Hopelijk wel alles goed met jou, Mees en de kleine man in je buik?

Ingrid, hoe is het bij jullie?

Sinja, en bij jullie?

Esser en daar?

Pat, ook al een hele tijd niet gezien hier. Of zijn jullie allemaal op vakantie en heb ik dat gewoon gemist?

Confi, en bij jullie? Nog druk druk druk met alles?

Hier alles oké. Ook nog steeds druk druk druk. Morgen 1e FM weer dus ben benieuwd hoe het groeit hierbinnen. Maar moet zeggen dat ik me daar niet zo druk om maak. Ben pas gerust als er een paar zaadjes zijn gevonden, maar ja...dat weten we pas na de punctie. Morgen maar eens vragen of ze mijn eitjes wel in kunnen vriezen als er geen zaad gevonden wordt. Geen zin in een punctie voor 'Piet Snot' ;).

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Majo, succes dan vandaag!!!!:) Enne...wie weet kunnen ze de eitjes voor jullie bewaren, zou wel fijn zijn!!!

oke, ik ga nu rennen, moet er om 10 uur zijn :)

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    I'm back! Ons meisje is voor zover goedgekeurd. Ze ligt nog steeds met haar hoofdje beneden en de placenta ligt rechts en zit hoger, de uitgang is dus vrij. Ze is vrij lang (lange benen ;) (32wk), loopt ook ruim een week voor. Buikje en hoofdje ook gemiddeld (ong. 29wk). Ze wordt nu geschat op 1627 gram.
    Dit geeft me zo'n goed gevoel :)

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, wat ontzettend k*t zeg! Natuurlijk ben je hier nu even niet en met jezelf bezig. Dikke knuffel!

Lelie, goed nieuws! Fijn dat de placenta is weggetrokken! En naar je meisje kijken is altijd leuk he! En Emma al de achetrste kiesjes erbij? Vlotte dame hoor! Hier is het nog wachten op de hoektandjes onder en daarna nog de laatste kiesjes.
    Wij poetsen trouwens inmiddels met een electrische tandeborstel! Merk dat dat veel makkelijker gaat. Leuk vindt ze het toch niet maar dan gebeurt het wel ECHT goed!

Majo, spannend vandaag! Laat je het ons ook weten?

Nightelf, mooie taart zag ik idd op fb! Ik vind dat toch zo knap van je!

@hier: vanmorgen is de grote baas van het aannemersbedrijf geweest, samen met die klusjesman. Besproken hoe we het willen hebben etc. en die klusjesman is er nu zelfs mee bezig! Dat hadden we niet verwacht. Hopelijk is het dan na vandaag echt af en kunnen we dit weekend alles gaan verven. Ook gaan we Sophie al in de babykamer doen, dan maar met een beschadigde deur die niet helemaal dicht kan, maar ja, ze kan toch nog niet uit dr ledikant klimmen. Nu lopen we steeds etage op en af van ledikant naar commode dus ja, wel goed voor de conditie maar makkelijk is anders ;)

Vanmiddag gaan we een nieuwe kinderwagen bestellen, de iCandy! Schijnt er dan al na 1 week te zijn! Lekker snel, houd ik van :D Ook de lamp voor de babykamer is eindelijk goed en gaan we nu ophangen! Helemaal zin in. Over 2 wkn gaan we naar mn ouders en in hun garage staan alle babyspullen opgeslagen. Dan gaan we het badje ophalen, maxi cosi etc. etc. Box doen we pas op het laatste moment. Is zo'n sta-in-de-weg!

Ben wel blij als alles af is want we zijn nou al wel bezig vanag half april (zucht). Eigenlijk hebben we geen 'voor' foto's maar het is een mega groot verschil! Eerst kwam ik nooit op zolder want vond het verschrikkelijk en nu is het al zooooo mooi! En het wordt alleen maar beter.......... Denk wel dat onze kinderen de grootste kledingkasten hebben van alle kindjes in NL ;) Echt mega veel ruimte! Heb zelfs nog ongevulde planken nl! En niet zo weinig ook :D

Nou we gaan maar ns wat doen hier!

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, krijgen we ook foto's te zien?????

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Majo: heb je de fm al gehad? Hoop het zo voor jullie dat er iig een paar zaadjes gevonden worden en dat ze anders desnoods jouw eitjes in kunnen vriezen.

Suus: ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat!

Lelie: yeah, baby weer goedgekeurd! Super hoor! Ga jij deze keer voor een natuurlijke bevalling of moet je weer een keizersnee?

Hier gaat het prima, vanavond lekker met mn mannetje naar de bios (Harry Potter) en Amber gaat bij mn s-ouders logeren (voor het eerst....). Morgen gezellig naar de ikea in Hengelo, daar zit ook een grote prenatal, dus daar ook ff gluren.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Foto's komen nog hoor! Pas als het echt af is, anders ziet het er zo suf uit... :D
    We hebben de nieuwe lamp inmiddels opgehangen, klusjesman is klaar en Sophie is verhuisd en slaapt nu in de nieuwe babykamer! Gaat vooralsnog goed (ze was ook wel erg moe) dus hopelijk verloopt de overgang dus soepeltjes.
    Misschien dat Lelie de kamertjes als eerste live te zien krijgt, afh van wanneer we gaan daten :D Hebben we het anders morgen wel even over, goed?

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, dus wat leuke dingen in het voorruitzicht! HP is ierg leuk. Ik ben een maandje geleden geweest met mijn collega's.

Hier net een mega driftbui van Maurits overleefd. Hebben jullie kindjes dat ook gehad? Duurde echt een half uur. En hij kan dan echt geen enkele prikkel verdragen. Werd er ook nog aangebeld voor een pakketje. Nou toen kon je echt oordoppen in doen. Uiteindelijk hem maar een warm flesje melk gegeven. Gelukkig kwam hij er toen uit. Moet zeggen dat ik die drift buien wel pittig vind. Maar hoort er geloof ik ook wel een beetje bij.

Nou wij gaan zo boekjes lenen bij de biep!

Gr. Kleintje

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lelie, wat fijn dat alles goed is met jullie meisje :). En nog maar eventjes zeg....wat gaat het snel!! Je kunt al bijna beginnen met aftellen. Hoe is het met de kwaaltjes? Nog steeds zoveel last?

Suus, ha!! Nu begint het dus eindelijk te vlotten bij jullie. Sophie verhuisd, de lamp die hangt.... enne..... de grootste kledingkasten.....ben wel heeeel benieuwd nu naar alle foto's straks als het klaar is :). Hoe is het met jouw kwaaltjes? Weer een beetje over?

Nightelf, veel plezier bij HP :). Heb er zelf nog helemaal niets van gezien of gelezen..... Komt nog wel een keer.....

Kleintje, wat vervelend van die driftbuien. Heeft ie dat vaak dan? Ken het van M. niet gelukkig. Hier gisteren opgepast op zoontje van vriendin (5 mnd en érg eenkennig). Ze ghingen voor het eerst saampies weg en hij dus naar een ander. Ging redelijk goed op een paar fliiiiiiiiinke huil/krijsbuien na dan!! tjee zeg.... ook dat kennen we echt helemaal niet van M. Die huilde bijna nooit en al helemaal niet zó hard ;). Maar wel leuk even weer zo'n kleintje in huis. Konden we alvast even oefenen, hahaha ;).

@Hier: Spannend hier :). Voor 1e FM geweest en er zaten veel follikels. Lastig te tellen.... links zo'n 10-12 en rechts ook zo'n 8. Een stuk of 5 al 20 cm en een heel aantal al 15 cm :$. Had ook wel alweer last van m'n buik van de week, maar zo snel had ik het niet verwacht. Was ook in een week 1,5 kg aangekomen. Arts twijfelde dus even of ik vandaag wel/niet de puregon moest spuiten. Uiteindelijk toch maar wel en meteen bloed laten prikken op oestradiol ivm weer kans op mogelijke overstimulatie. (Moet zeggen dat ik de buikpijn helaas wel voel toenemen in de loop van de dag :() Hoop toch niet dat we dié kant weer opgaan.... als het nu goed blijft gaan, denk ik dan zondag ofzo de punctie? (wel beetje balen, moet dan 's avonds werken en heb dit keer niets gezegd......vindt het lullig me ziek te melden, we hebben al zo'n tekort. En wil het eigenlijk ook niet zeggen.... Maar hopen dat de punctie dan toch maandag wordt/kan. Dan ben ik 2 dgn vrij.... Morgen weer een FM!!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw Majo wat goed zeg!!!
    Hopelijk straks veel mooie zaadcellen en emmy's

Hier ff ego berichtje sorry:
    Hier daarnet naar de ha geweest voor iets te halen om wat te kalmeren.
    Ik voel me de laatste dagen weer heel erg opgefokt:(
    En als ik rustig ben , ben ik alleen maar doodmoe.
    Ik heb volgens haar dus naast de Burn out een lichte depressie.
    Ik zei ook tegen haar en mijn man dat het misschien een goed idee was om eens met een Turks sprekend iemand ( psycholoog) te praten.
    Aangezien hij er totaal niks van snapt waarom ik me zo voel.
    En dit voor veel stress zorgt in de relatie.
    Alleen kreeg ik van hem een opmerking van: Nee ga jij maar alleen.
    ja hallo :(
    Ik voel me zo onbegrepen en daardoor voel ik me alleen maar steeds verdrietiger.
    Sorry voor mijn zeur ego bericht.

We hebben gisteren ook nog te horen gekregen ( mijn vader zijn zicht werd ineens minder) dat hij een ooginfarct ( nog nooit van gehoord) heeft gehad.
    Hierdoor heeft hij een grote kans op blind worden of een herseninfarct.
    Hij werkt ook nog als buschauffeur dus hij is ook nog erg bang voor zijn werk te verliezen.

Soms vraag ik me af wanneer dit alles stopt.

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Onsw, ik kan je natuurlijk niet helpen maar wel steunen. Een dikke knuffel. En ook alleen praten met een psych kan helpen. Ik ben toen mau 3 maanden was tot 3 maanden geleden ook regelmatig gaan praten met een psycholoog. En mij heeft herberg geholpen. Maar dat maakt je pa niet beter. Een als je je rot voelt, kijk maatvast je wel hebt en hoe rijk je bent met je man en 'S.

Dikke knuffel van mij en Maurits.

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Excuses voor de gekke woorden ........ iPhone.....

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    HIhih dank je wel hoor lieverd,

Ik snap je hoor:D

Ik wil graag met mijn man erheen aangezien ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
    Aangezien hij mij niet snapt en ik hem ook niet.

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier hebben we daar ook last van gehad. Ik heb daar maar 2 adviezen voor: heel veel met elkaar praten, alles zeggen wat je dwars zit en zorg dat je een team bent en alles samen aanpakt. En ga af en toe ook eens iets met zijn tweeën doen. Eens in de twee maanden uit eten of zo, knuffelen, de tijd nemen voor elkaar. Maar ik denk dat het heel normaal is dat je meer moet vechten voor je relatie. Er is niks ingrijpender in een relatie als een kind. Wij dachten ook, na die Icsi en onvruchtbaarheid kunnen we alles samen aan, tot Maurits er dus was.............
    Maar ik den voor het samen dat het wel goed is samen met je man te gaan. Maar voor jezelf is alleen ook goed genoeg. En jij moet lekker in je vel zittenbom je relatie goed te laten verlopen.

Maar, ik weet wat je doormaakt. Maar het komt goed met wat investering!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Daarom kleintje heb ik zoiets dit kan ons helpen.
    Waar ik heel erg tegenaan stoot is dat als ik begrip of hulp vraag hij het niet of mopperend doet.
    Een voorbeeld.
    We kwamen zaterdag thuis en ik had die nacht maar 4 uur geslapen op het zh.
    Dus ik vraag Goh wil jij morgenvroeg voor hem opstaan ik ben kapot.
    Zijn antwoord was: Maar als je tot 6 uur geslapen hebt heb je toch weer genoeg energie.

Ik was om te ploffen!
    Ik vraag om hulp waarom geef jij dan zo' n antwoord.

Ik dacht idd net als jij als we heel dat circus hebben doorstaan komt het zeker goed.
    Maar nu S er is , is er nog meer stress.

Ik ben gewoon doodop:(

Deel Deze Pagina