Lief onsw!!! Knuf voor jou! Het is niet niks om je onbegrepen te voelen!!!! Jammer dat je man niet mee wil naar een psycholoog... Mag ik je een vraag stellen? Is het wel verstandig om dan aan een 2e kindje te denken als jullie nu zoveel wrijving hebben?! Is het niet beter om weer dichterbij elkaar te komen? Ik snap heel goed het evt dubbele gevoel hoor. Je wil zo graag een 2e kindje, maar als er nu al zoveel op jou afkomt wat betreft S. zal dat met een 2e kindje erbij dubbel zo zwaar zijn... Maar misschien heb je daar zelf ook weleens over getwijfeld... Het lijkt me een lastige situatie meid, ik hoop dat het snel weer goed komt...je mag hier altijd je verhaal vertellen!!! Wij zijn er voor je! Dikke smakkerd!
Tuurlijk mag je dat vragen hoor geen probleem. Ik heb me dit wel eens afgevraagd en ik weet bij een 2e dat ik daar ook voornamelijk alleen voor zal zorgen. Ik heb die vraag nogal gekregen hoor Dus geen probleem. Het ging eigenlijk weer een 2 maanden goed en dan ineens door zoiets krijg ik ook weer een klap. En ik snap hem soms dan niet en hij mij niet. Maar ik moet zeggen ( hoe dom,raar of eigenwijs dit denk ik ook klinkt haha) ik wil graag door voor een 2e wondertje. Moet zeggen niet altijd leuk voor mijn man hihi dat ik nu echt voor S leef. En dat vind hij ook niet altijd leuk. Hij gaat hoogstwaarschijnlijk in November ook 1 week naar Turkije alleen en dat zal ook wel ff goed zijn We leven heel anders in gedachten heel vreemd. hij is constant bezig met het huis en zijn werk. En ik natuurlijk met S
Ik herken je verhaal. Maar waarschijnlijk heeft je ma niet eens in de gaten hoe moe je bent. Hier vraag ik ook ooit of vriendlief iets wil doen. Vervolgens twee uur later nog niet gebeurd en doe ik het zelf. Dan krijgen we daar weer ruzie over. Maar we willen hier allebei aan werken, dat helpt. Maar het veranderd je niet meteen, heeft ook tijd nodig. En wat een tweede betreft. Er zijn naar twee mensen die weten of je er aan toe bent en dat zijn jullie zelf. Ik liep ook nog bij de psych toen we weer naar het ziekenhuis gingen. Maar wat Loesie zegt, denk wel dat het weer extra stress/vermoeidheid geeft. Maar het Jan jullie ook weer dichter bij elkaar brengen.
Hij ziet het grote probleem niet. Hij heeft zoiets waarom zouden we met iemand gaan praten daarover? Het is ook gewoon dat slecht nieuws maar blijft komen en ik hoop maar dat het beter zal worden. Bedankt voor jullie lieve woorden hoor
Ow ik zat mee te lezen. En ik las je verhaal. Jeetje meid. Je moet echt samen blijven praten. Dat is zo belangrijk. Gewoon alles bespreken. Ik zit er af en toe ook helemaal doorheen en dan helpt mij man ook. Je kan niet alles alleen doen. Dat kan niemand aan. Je hebt samen voor s gekozen. En je moet er ook samen voor zorgen. Een relatie moet je altijd voor blijven vechten en idd heeeeeeeel veel praten. Hoe moeilijk ht ook is. En ik snap ook dat je samen wilt gaan naar de psycholoog. Maar misschien toch maat alleen gaan als je man echt niet wilt. Een psycoloog kan je helpen met wat problemen Aan te pakken. Ook hoe je met je man kan praten om het duidelijk te malen. En kijk wel uit meisie. Dat je niet aan een tweede begint om de relatie beter te maken want dat werkt echt niet. Ik hoop zo dat het gauw wat beter met je gaat. Want al die verdriet gun ik je niet. En als het niet gaat gewoon blijven schrijven meisie. Alles van je afschrijven. Ooooh ik hoop zo dat het beter met je gaat Vanuit hier jammer genoeg kan ik je geen echte geven. Dus maar een enorme digi knuffel. Xxx
Tjee onsw, moeilijk zeg! Jullie hebben inderdaad ook wel steeds het één na het ander zeg! Jammer dat er onbegrip bij je man is. Heeft het ook nog met cultuurverschil te maken denk je? Het is hier denk ik ook over het algemeen allemaal wat makkelijker/opener om hulp te vragen dan in Turkije? Tenminste... ik zie dat bij buren van ons ook wel terug. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen want na al die ellende van voor én na de zwangerschap hebben jullie het wel verdient om een heerlijk rustig gezinsleven te hebben waarin jullie volop van elkaar en jullie zoontje kunnen genieten. Goed dat je hulp zoekt!! Krijg je je man trouwens ook echt niet mee als je hem uitlegd waarom dat zoveel voor jou betekend? Kun je niet zeggen/afspreken dat hij in eerste instantie voor jou meegaat ter ondersteuning? Omdat jij er behoefte aan hebt en het voor jou veel betekent als hij jou daarin steunt? Kan volgens mij ook wel zo met de psych of wat dan ook afgesproken worden. Dat ze in eerste instantie niet echt dingen aan hem vragen. Succes meid!! Ik hoop van harte dat het goed gaat komen en jullie weer dichter naar elkaar toegroeien!! Knuf!!
Bedankt lieverds. Jessy nee ik wil geen 2e om mijn relatie beter te maken hihi. Dat werkt niet zo Majo of het in de cultuur ligt misschien... Soms vraag ik me af of het wel allemaal doordringt bij hem. Als iemand vraagt hoe is het met S. oooooooh goed hoor. Dan vraag ik wel eens hoevaak en lang zie je hem? Als hij thuiskomt na 2 uurtjes zoiets gaat hij slapen. Dus moeilijk oordelen heh.
Onsw, maar misschien is dat voor je man ook niet zo leuk om te horen dat hij 's maar zo weinig ziet..... Ik moet namelijk niet tegen mijn vriend zeggen dat hij weinig in huis of voor mau doet. Dan krijgen we ruzie. Soms dingen anders zeggen helpt. En je hoeft ook geen verwijten te maken om je punt te maken. Ghihi, jaa dat is communiceren op een hoger niveau
Ow, wat een gedoe zeg! Volgens mij is alles hier al gezegd dus heb eigenlijk nix eraan toe te voegen. Wel ben ik het eens met Loesie, of het nu wel verstandig is (voor jezelf alleen al) om aan een tweede te beginnen... @hier: ben flink sjaggie (sorry Lelie, probeer strax vrolijker te zijn) want Sophie werd wakker om 01.00 uur en heeft toen bij ons geslapen. Manlief sliep prima want ze lag zowat geheel op mijn kussen en tegen mij aan. Resultaat: ik heb nauwelijks geslapen van 1 tot 5!!! Daarna ging om 07.15 uur mn wekker... Lekker k*t dus. Ook wakker geworden met hoofdpijn en lage rugpijn. Zal wel door slaapgebrek komen en wellicht rare houdingen aan moeten nemen in bed door Sophie. Was ook flink pissed op mn man (die krijgt t altijd te verduren dan, en terecht! ). Verder mag mn auto weer volg wk naar de garage. Weer een vreemd geluid onder de motor vandaan, vrees weer stuurbekrachtigingsniveau wat inhoudt dat die ergens lekt want is 2 mnd geleden nog bijgevuld.................. zucht........... Lijk wel alleen voor die pokke-auto en k*tverbouwing te werken. Ik ga maar ns aan de slag. Kan ik die auto tenminste betalen.
Hoi meiden! Jessy: Jeetje wat een verdrieitg nieuws lees ik meid,sterkte! OnsW: Jeetje meid, heftig. Hier heb ik er gelukkig geen ervaring mee, maar ik sluit me bij de andere meiden aan: Praten, praten, praten.....en begrip voor elkaar opbrengen is heel belangrijk. Ik hoop dat de ogen van je man ook geopend worden en dat hij ziet dat jij gesteund moet worden, sterkte ermee meid! Majo: Dank je voor de felicitatie! Wowo wat een grote en veel follikels al de 1e FM. Hoe is het met je buik nu? Ik hoop dat het niet weer de verkeerde kant op gaat> en hopelijk heb je maandag de punctie. Kleintje: Mooie kamer zeg! Stoer en fris! Susan: Ik ben ook erg benieuwd naar foto's, maar snap dat het dan eerst helemaal klaar moet zijn, dat zou ik ook habben haha. Lelie: Wil je mij je Facebook PB-en? Misschien kan ik dan via jou weer wat anderen uitnodigen. Verders ben ik het kwijt.....vorige week naar cb geweest en cijfertjes zijn 73 cm en ongeveer 9140 gram, ben eht precieze even kwijt van het gewicht. Netjes dus en iets boven het gemiddelde. Luie oogje is helaas nog niet weggetrokken dus we moeten nu 1 sept. naar een Orthoptist en oogarts. Ze gaan dan vloeistof druppelen en daarna in het oogje kijken. De vloeistof schijnt 10 sec. pijnlijk te zien. Echt zielig hoop dat ik er tegen kan.
He wat vervelend zeg..... Ik moet vanmiddag ook naar de tandarts, ben overgestapt naar een mondzorgkliniek hier dus ben benieuwd......
Weer even ene teken van leven van mijn kant. Ik las dat het Bij Jessy mis was? heel veel sterkte lieverd. Majo, idd nog steeds druk druk druk. ofwel geen energie, helaas. Dane is weer ziek. Had vanmorgen 40,6 koorts, hij is zo zielig nu. Dit is al de 3e dag dat hij koorts heeft Ik zelf ook weer meer lichamelijke klachten. Ik ben zo verschrikkelijk aan ARKE toe. ( nog 12 werkdagen....pfff) Hoop dat daarna beter gaat. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Wat een berichten hier allemaal! Maar gelukkig kan het hier en mogen we ons verdriet en positieve dingen met elkaar delen. onsw, ik sluit me ook aan bij de rest. Ik zou echt even een time-out nemen, gewoon voor jezelf...want stress en oververmoeidheid kan je in de mmm niet bij hebben. Natuurlijk weet jij zelf het beste hoe je eraan toe bent maar uit de verhalen die ik lees lijkt het mij niet verstandig. Ook zegt mijn gevoel dat jou man wel mee moet naar het gesprek. Want als je bijvoorbeeld thuis komt na de behandeling en jij legt uit wat de psycholoog heeft verteld en wat je kan doen etc...misschien luistert hij dan niet naar je of denkt hij dat het nonsens is. Is echt beter als hij er 'live' bij zit en aanhoort. Dan wordt hij toch een soort van gepusht om te gaan praten tijdens de sessie. Heel verhaal, ik hoop dat je het begrijpt. Ik kan het namelijk beter uitleggen dan opschrijven. Suus, die kleine opdondert van mij is niet gaan slapen hoor. Ben maar met haar gaan spelen in de zandbak en Bumba kijken Straks met haar in bad en alvast lekker haar thuispakkie aan doen. Leuk dat we een afspraak hebben staan! Kan ik eindelijk jullie zolder in het echt zien!!! Ik denk toch dat we uit zijn met de naam ghihi
Even een snelle zwaai van mij. Gaan morgen weer naar huis. Jessy, wat een kl*te nieuws. Hele dikke knuff. Hier vandaag verschrikkelijk nieuws gehoord. Het kindje van een kennis is plotseling overleden. Was nog maar acht maand oud. Ben er helemaal naar van.
Lees hier ook even mee... (en schrijven dus ook ) @Ons Wondertje: jeetje meid, wat een lastige situatie! Het lijkt me erg vervelend als je man het allemaal aan jou overlaat. Wij hebben hier afgelopen week ruzie (groot woord) over gehad. Ik begin al weer harde buiken te krijgen, ik werk 4 dagen (deze week 5 dagen) in de week en de meeste huishouding komt ook op mij neer en meneer zit vaak op z'n luie reet, maar... het gaat meteen al beter. Meid, blijf met hem praten!!! @Jessy: jeetje, alweer mis het zit ook echt niet mee! @Suus: oef, dat is niet fijn een gebroken nacht als je net ziek bent geweest! Dat is altijd zo fijn hè als patiënten niet op komen dagen. Rekenen jullie dan ook iets? Wij mogen het officieel niet als huisarts, maar doen het toch! Wat hebben jullie toch allemaal grote kindjes... Ik denk dat Jenna nu zo'n 7,5 a 8 kg is en zo'n 68 cm, bij 10 maanden
Traantje, Haaaai!! Daar ben je dan ook eindelijk hier . Gezellig!! Maud is volgens mij ook een beetje een onderdeurtje hoor vergeleken bij de 'rest'... was met 11,5 mnd: 72cm 8790gram, over een week of 3 geloof ik weer naar CB, is dan iets van 15,5 mnd dus ben benieuwd... Elin, bah zeg!! Wat een ontzettend naar nieuws...wordt er gewoon misselijk van. Hoop dat jullie verder wel een leuke vakantie hebben gehad? Suus, wat een gedoen toch weer allemaal...ik zeg....WEG MET DIE AUTO!! Das echt niet normaal hoor als je er zó vaak wat mee hebt! En dan ook weer een ptnt die niet komt opdagen...alsof je niks beters te doen hebt!! Zou een dikke vette rekening sturen als ik jou was . Confi, drukke mama!! Zielig zeg dat Dane ziek is . Hopelijk knapt ie gauw op. Nog even en jullie gaan op vakantie begrijp ik?! Heeeerlijk!! Onsw, dus hij doet te weinig......tijd voor een Papadag dus ? Lelie, Emma ook zo'n fan van die gekke Clown dus?! Zodra hier de laptop op tafel staat is het ook: Bumba Bumba Bumba!! Zo grappig hoe ze dan met die kindjes mee klapt en gaat zwaaien zodra de kussende rupsen in beeld komen . Enne...de naam is dus gekozen? Vertel...vertel... Zora, hopelijk valt het mee met Sara's luie oog. Ze zijn er in elk geval wel mooi op tijd bij zeg!! Vroeger was dat wel anders... Zwaai zwaai guusje82 en kemmetje ??!! Hier alles oké, buikpijn blijft zelfde, voor Fm verhaal zie verl.wb. Morgen in elk geval weer FM! En dan is het afwachten wat ze gaan beslissen. Vnadaag heerlijk bij vriendin geweest (11wkn zwanger v/d 3e, zó leuk). Hebben heerlijk 2 uur gefietst met haar zoontje van 3 en Maud.