Jeetje Elin ik schrik me rot wat afschuwelijk zeg Hebben toenstraks ( bij mijn ouders ook nog) erover gepraat en in het begin was hij koppig en had hij zoiets waarom dat nu. Toen ik uitlegde dat mijn gevoelens hierdoor ook aan het veranderen waren en ik dat niet wil. Maar omdat hij me niet begrijpt enz. Had hij zoiets ja oke als je denkt dat het je ( ons) gaat helpen. Dus ik ga maandag voor een afspraak bellen.
Nightelf, aan t genieten meid? Wat blijft het toch heerlijk voor jullie......! Dan is het nieuws van jessy in zo'n groot contrast...... een hele dikke knuffel voor jullie. Denk aan je meis...... Majo, nog lekker bezig met t draaiboek dus? Suus, wat een gedoe blijft dat toch met jullie verbouwing en je auto.......zucht. Zou er een enorm punthoofd van krijgen en zou denk ik al lag mijn frustraties ergens op geuit hebben.... Lelie, hoe is ie? Jewel, lekker aan t genieten in brabant?! Kan geen andere plek in NL tegen op! Als jullie nog trek hebben in een bossche bol, laat maar weten! Sooner, hoe is ie? En kletstante Kris? Kleintje, nog 9 weken werken tot aan je verlof las ik? Kunt dus ook langzaamaan beginnen met aftellen.....! @ other girls, hoe gaat t verder? Iedereen zo al een beetje de vakantie achter de rug? Of toch nog andere planne. Staan? @ hier; nog genoeg op de planning; nog 4 weken werken en dan begint mijn verlof ( jippie!), morgen dagje apenheul, maandag de 2e pretecho, volgend weekend housewarming en birthday van mannetje en het weekend daarop een lang weekend weg naar Centerparcs met mijn ouders, wij en mijn zus met d'r nieuwe lover. Drukke maar erg gezellige planning voor de boeg totdat mijn verlof begint...........mij hoor je niet klagen! Zo, was even ego-modus. Jullie nog plannen voor de boeg nu het dit weekend zo'n mooi weer is?? Liefsssss
Esser, klinkt niet gek allemaal. Enne...nog maar 4 weken tot verlof...dan heb je ook vroeg verlof toch met 31 weken? Heeerlijk zeg ! Even ego, even klagen.... Hier aan het balen.....hebben de behandeling gestaakt ivm overstimulatie, 35+ follikels en oestradiol van gisteren verhoogd naar 7600 (zien ze het liefst beneden de 5000) . Had links zo'n 18 grote follikels (ze heeft ze al niet eens meer gemeten maar schrok er van toen ze ze zag) en rechts ook iets van 17 en dan nog wat ienieminies . Ze zei, als we nu wel door zouden gaan, zouden juist die ieniminies gevaarlijk zijn en er een groot risico is dat ik dan op de IC belandt met dan ook nog niet eens een TP. Tevens gaat de kwaliteit v/d eicellen ook achteruit als je er teveel hebt en ze te groot zijn. Ben nu dus direct begonnen met provera, kuur voor 10 dgn om alles tot rust te brengen en menstruatie op gang te brengen. Moest heel rustig aan doen en veel drinken, maar ja...moet wel werken vanavond en morgenavond. Gezegd dat ik dat ook gewoon ga doen. Mocht uiteindelijk wel maar moet goed naar m'n lichaam luisteren. Kreeg al voordat we de FM uberhaupt gingen doen en ze alleen nog maar in de comp keek al het idee dat ze schrok van de aantallen en groottes. Ze zei al...we proberen meestal tussen de 5 en 12 follikels te 'kweken'. Dus bij mij was het de 1e FM met 10-12 aan één eierstok eigenlijk al bijna genoeg. M.i. hebben ze me dus te lang laten stimuleren, had zelfs nog gebeld of ik echt wel de puregon moest spuiten 3 dgn geleden en niet eerst de labuitslagen af moest wachten, maar nee....kon gewoon spuiten. (Doen transport icsi en heb het idee dat ze in het zkh waar ik normaal de FM's heb er toch minder alert op zijn, vorige keer bij de overstimulatie moest ik ook steeds eerst de labwaarden afwachten voor ik moest stimuleren.... Nou ja.... 't is niet anders. In de auto even flink gemopperd en gebaald. Baal ervan dat ik al die rommel voor 'Piet Snot' heb lopen spuiten en dat we nu w.s. weer lang moeten wachten. Maandag bellen en bespreken maar v/d vorige keer weet ik dat we toen eerst een cyclus moesten overslaan. Dan zijn we dus alweer 2 mnd verder en dan nog mijn kl*te onregelmatige cyclussen erbij genomen....(soms wel van 60+ dgn)..... Zitten we zo'n beetje rond november of zels december. BAH!!! . Oké....de klaagmodus gaat weer uit want het helpt niets en ik schiet er ook niks mee op! Kan me beter concentreren op Maud die zojuist hier naast me 5 pogingen doet om los te staan, wat een paar seconden lukt !!
Zo wij zijn ook weer thuis!! We hebben het super gehad en erg mooi weer gehad! Brabant is idd erg mooi Park was super met een kleintje van 1,5, huisje was ook netjes, wc enzo wel wat gedateerd maar het was iig schoon. Ruben heeft de tijd van z'n leven gehad, veel gewandeld in de bossen (vanuit het huisje konden we meteen het bos in, ideaal met de hond) en nog naar een zooparc geweest en naar een ven middenin de bossen. Het water was wel wat koud maar dat kon Ruben niks schelen Het bos vond Ruben ook prachtig, hij heeft zelf 3km gelopen! Hij wou niet in de buggy......dan klom hij weer een heuveltje op en rende er weer vanaf Gistermiddag weer thuisgekomen en alles is ook alweer gewassen en schoon. Heb net alles even snel doorgelezen en zal proberen op iedereen te reageren. Jessy, wat ongelooflijk kl*te zeg! Dan eindelijk een positest en dan dit..............heel veel sterkte meid en helemaal niet erg dat je hier niet zo vaak meer bent, nu eerst om je zelf denken! Dikke knuff!! Onsw, meid........voor jullie ook een moeilijke tijd zeg! En wat ontzettend sneu voor S dat hij die prikken enzo moest ondergaan. Dan breekt je hart echt volgens mij als je je kindje zo moet zien. Dikke knuff voor hem!! En erg jammer dat je moeder zo raar reageert over de besnijdenis.......als het beter voor hem is? Mijn vriend is ook besneden toen hij klein was, hij had ook een te nauwe voorhuid. Hij heeft er nu helemaal geen last meer van, en ik ook niet En ik sluit mij ook bij de rest aan; blijf goed praten met je man hoor! Dat is zo belangrijk! Fijn dat hij nu toch mee gaat naar de psych.....het zal idd ook wel wat met cultuur te maken hebben maar de eerste stap hebben jullie nu gezet!!! Hopelijk komen jullie straks wat in rustiger water terecht zodat jullie als gezinnetje ook echt van elkaar kunnen genieten! Nightelf, fijn dat de echo goed was!!! En dat je je echt zo lekker zwanger voelt Jammer dat jullie niet zulk mooi weer hadden, en als dan het huisje ook nog tegenvalt.............Ik hoor wel vaker over cp dat de huisjes niet echt geweldig zijn. Maar het zwembad enzo is altijd wel veel mooier dan bij Landal. Wij hadden maar een klein zwembad maar voor Ruben is dat nu wel prima. Kleintje, wat een leuk kamertje zeg!!! Dat peuterbedje vind ik ook zo leuk maar wij willen een bed met lade eronder omdat het kamertje niet echt heel groot is en een grote kast de ruimte meteen zo vult. Dat tafeltje en stoeltje gaan wij ook halen bij de ikea Die wil ik in de kamer hebben. Ruben begint kleuren wel leuk te vinden dus kan hij daar mooi zitten. En heb het gedoe over de naam even gemist maar idd, gewoon bij de naam blijven die jullie mooi vinden! Hier vonden s-ouders het ook wel jammer dat ze niet vernoemd zijn maar ik kan er niks aan doen dat geen mooie namen hebben Een naam bedenken is al lastig genoeg en dan hoef je er geen gezeur van familie bij Oh ja, Ruben heeft ook van die driftbuien, niet normaal soms! Hij slaat dan ook met z'n hoofd overal tegenaan en slaat dan ook om hem heen..............ik vind het soms ook lastig hoor, meestal negeer ik hem of leg ik hem in z'n bedje neer zodat hij even kan afkoelen. Ik denk dat hij zijn emoties nog niet goed kan uiten en het zo maar doet. Ik benoem het allemaal, dat hij boos is enzo en dat het normaal is maar dat hij niet mag slaan ed. (heb ik ergens gelezen ) Suus, allereerst ook een dikke knuff voor jou! Wat een gedoe zeg met jullie verbouwing!! Pfff ik zou er ook helemaal gek van geworden zijn, en dan ook weer wat met je auto......... Gelukkig heeft Sophie er zo te lezen geen last van Leuk zeg dat ze zo kletst!! En al bezig met zindelijkheid! Goed hoor van haar! Hier duurt het nog wel even voordat het zover is Al begint hij nu wel wat door te krijgen dat hij nat wordt van plassen......we hadden hem van de week geen pamper aan gedaan en toen was hij dus op een gegeven moment helemaal nat, hij liep naar ons toe zo van 'wat is dit nou?' maar dat het op een potje moet snapt hij nog niet. Meisjes zijn er vaak ook wat sneller in dan jongens toch? (tuurlijk ) Voel je je inmiddels alweer wat beter? Lelie, fijn dat jullie meisje weer goedgekeurd is! Een mooie dame met lange benen dus hihi. Wel vervelend dat je je zo duizelig enzo voelt...........heb je een lage bloeddruk dan? En Emma dus ook al zo'n kletskous! zij dus ook zo'n last van de kiesjes gehad.........Ruben krijgt nu alle 4 de hoektanden door en dat duurt nu ook al een tijdje, het zit hem ook echt dwars en is soms ook niet te genieten. Esser, dus allemaal leuke dingen in het verschiet Zo kom jij de tijd wel door tot aan je verlof Al helemaal gewend in jullie nieuwe huis? Loesie, wat een mooie foto van je mannen zeg!!! Echt prachtig! Jullie dus ook een fijne vakantie gehad. Al werkte het weer dus niet altijd even mee...... Hoe gaat het nu met je? Nog veel last? Majo, fijn dat het er bij jou zo goed uitziet! Hopelijk krijg je geen overstimulatie, hoe gaat het nu met je buikpijn? Nu dus afwachten of er genoeg zaadjes zijn, ik hoop het zo voor jullie!! Dus Maud nog steeds zo'n vrolijk dingetje hihi. Bumba is hier ook favoriet En jij dus ook weer druk bezig met de speelweek...leuk zeg dat je dat elke keer weer organiseert! Gaat wel veel werk inzitten of niet? Zora, fijn dat je je oude kleding weer past! Vond ik ook zo'n lekker gevoel weer. Je lichaam kan idd veranderen na een bevalling, maar fijn dat de kilootjes er weer af zijn! Zal ik trouwens even onthouden die warmtecabine enzo Traantje, dus de eerste harde buiken ook al gehad Wel lastig he om nu rustig aan te doen, vooral als je dan ook soms nog van die lange werkweken maakt..............manlief mag dan idd wel wat meer gaan doen ja Jenna dus een fijn poppetje Ruben was 8 pond en deze beeb wordt ook zoiets denken ze, al kan dat natuurlijk alle kanten op. We zien wel Zo, volgens mij heb ik zo iedereen gehad. Hier gaat het goed. Buikje groeit lekker door, en ik voel mij ook nog goed. Al zitten lange wandelingen er niet meer in, dan krijg ik wel last van mijn bekken. Gelukkig is vriendlief erg behulpzaam en doet hij ook veel. Hij heeft nog een week vrij maar maandag moet ik weer aan de bak. Nog ongeveer 9 weekjes werken, en het wordt straks wat rustiger denk ik als de vakanties voorbij zijn. Woensdag wordt de nieuwe eethoek geleverd en we moeten alleen nog alles sauzen en de keukenkastjes verven dan is het zo goed als klaar hier. Er moeten nog wel nieuwe gordijnen enzo komen maar dat heeft geen hoge prioriteit. Met Ruben ook alles goed, al is hij sochtends nog steeds zo vroeg wakker. Hij is nog wel moe maar wil absoluut niet verder slapen en is soms echt niet te genieten. Het heeft hopelijk met de doorkomende hoektanden te maken en ik hoop ook dat het snel wat beter wordt en hij iig sochtends iets langer gaat uitslapen Nou we gaan hier even bij het voetballen kijken, kan Ruben zich weer even uitleven Fijn weekend nog allemaal!
Oh Majo, wat kl*te allemaal zeg! En vooral omdat je al gebeld hebt omdat je twijfelde over doorspuiten........bah.......Dikke knuff iig! Klagen helpt niet nee maar is soms wel even fijn Gelukkig is Maud er nog om je op te beuren! Wel nu een beetje om jezelf denken hè? Na het werk helemaal niks meer doen en verplicht met de voetjes omhoog! Hopelijk wordt je cyclus wat korter nu en kun je wat eerder weer starten.
Ik haak hier weer in. Heb wel alles gelezen tijdens de vakantie, maar verder niet aan toe gekomen om te reageren. Majo, wat ontzetend *$@^# zeg! Hele dikke knuff! En net wat Jewel zegt; wel goed aan jezelf denken! Jessy, hoe is het met jou? Esser, hoe was het in de apenheul? En nog maar vier weken tot aan je verlof, heerlijk. Veel plezier morgen met de echo. Onsw, hoe is het met jou? Lees dat het niet heel lekker loopt tussen jou en je man. Wat ontzettend rot zeg! Hoe is het met S? Ik las dat je daar ook al weer het nodige met mee hebt gemaakt. Hele dikke knuffel voor hem en voor jou natuurlijk ook! Suus, hoe is het met jou? Ben je weer helemaal beter? Zora, zo'n warmtecabine lijkt mij ook wel wat! Mag hier ook wel het nodige kwijt. Hoe werkt het? Traantje, ook al weer bijna op de helft. Pfff, vind dat jullie allemaal zo snel gaan. Wanneer heb je de 20 weken echo? Loesie, hoe is het met jou? Lees hierboven dat je een mooie foto gepost hebt, zal m zo eens even opzoeken. Jewel, fijn dat je het leuk hebt gehad in brabant. Heb je nog een bossche bol gegeten? Mmmm, die zijn echt zo lekker. Kleintje, hoe is het bij jullie? Had je ook foto's gepost? Deze heb ik dan ook gemist. Zal straks eens terug kijken. Nightelf, hoe is het met jou? Lees dat je een echo hebt gehad, super dat alles er goed uit zag! Zoe, ben jij er nog? Ben heel benieuwd hoe het met jou, de beeb en Mees is!? Lelie, ook een goede echo gehad, wat fijn! Is toch altijd weer een geruststelling. Hoe is het verder met je? Dat was het geloof ik wel, voor iedereen die ik vergeten ben, sorry. Las dat jullie allemaal facebook hebben. Je mag mij ook toevoegen. Ik heb wel een profiel, maar ben er nog niet helemaal achter hoe het werkt. Mss als ik wat meer mensen op facebook dat ik het nog leuk ga vinden. Hier, morgen naar het zh. En dan hopelijk deze maand nog een tp. Ligt er een beetje aan hoe het eruit ziet morgen. Verder nog erg ondersteboven van het kindje wat is overleden en helemaal van de manier waarop. Het kindje is tussen de matras en het campingbedje gekomen. Had het al wel gehoord, maar wist niet of dit waar was. Krijg het niet uit mijn hoofd, vind het echt verschrikkelijk. Bah, zulke dingen horen niet te gebeuren.
Elin, wat een verschrikkelijk verhaal was dat ja! Maar een matrasje van een campingbedje is toch hartstikke dun? Hadden zij daar een normaal matras in gelegd ofzo? Oh brrrr, moet je toch niet aan denken joh! Deze maand dus miss al een tp! Zeker afh van hoe ver je in je cyclus zit? Esser, wow vroege verlofvogel!! Hier pas met 35 wkn sowieso en miss voel ik me nog wel ok en doe ik nog wat halve dagjes ofzo. Krijg pas eind Jan voor t eerst uitbetaald van mijn arbeidsongeschiktheidsverz. Moet me dan dus 2 mnd redden zonder enig salaris... Jewel, wow petje af, wat een mega rea!! Duurde zeker lang?! Wat fijn dat je je goed voelt nog, nog lekker van genieten! Hopelijk komt Ruben wat later op de ochtend als die tandjes eenmaal door zijn... En dus deze week nog flink wat in de planning staan qua huisje? Ow, wat fijn dat je man nu toch mee wil zeg! Gelukkig ziet hij in dat het voor jou heel belangrijk is. Lelie, oh dus toch al een naam nu? Is t die ene 'bekende' die ik zo leuk vind?? Hier alles goed. Druk geverfd dit weekend en dat is nu redelijk af. Dinsdagavond alvast langs de Ikea om wat spulletjes te halen die we dan dit weekend in elkaar gaan zetten. Uiteindelijk moeten we nog 1 keertje naar de Ikea voor een 2e kast dus die wellicht het weekend erna... Zie net weer die kleine kindjes van Holland's Got Talent, Get Ready, oh die zijn zo leuk en schattig!!!! Vanmiddag met Sophie eendjes brood gegeven en daarna aan de hand een heel stuk meegelopen. Vond ze toch leuk!!! Ook kan ze haar eigen naam zeggen en Dan benoemen wat ze wil doen of aan t doen is. Wij gaan maar ns slapen. Morgen en overmorgen weer werken Bah! Wel veel in de planning staan deze week, zeker qua huis/verbouwing, dus ben erg benieuwd!!
Moguh!!! Probeer weer in te springen hier, maar manliefs vakantie zit er weer op, dus alles qua S.iem komt weer heerlijk op mij neer!!! Haha! Majo, had al gereageerd, maar vind het zo rot voor jullie! Knuf! Zo druk met de speelweek!! Wanneer begint dat weer!? Elin, bah wat een naar verhaal, verschrikkelijk! Ik snap niet goed hoe het gebeurd is, maar goed, dat het gebeurt is is al verschrikkelijk genoeg! Hoe is het met jou!? En met je moeder?! Jewel, jij groeit ook al lekker dus!? Heb je al buikfoto's geplaatst?! Ruben dus ook zo vroeg wakker, hier nog zo'n eentje! Al was het vanmorgen 6.45 en daar was ik superblij mee, haha! Jammer dat je zoveel last van je bekken hebt, maar gelukkig heb je een behulpzame vriend!! Esser lekker aan het genieten!!! Hoe was het in de Apenheul?! Lijkt me zo leuk om een keer met S.iem heen te gaan! Veel plezier vandaag met de echo!!! Hoop dat ze mooie plaatjes kunnen maken! Onsw, hoe gaat het nou?! Is het nu zeker dat hij meegaat naar een psycholoog?! Ik hoop dat het zich snel 'oplost'! Jessy, hoe gaat het met jou?! Sterkte meid, het is niet niks! Lelie, zielig dat Emma zoveel last heeft van haar kiesjes! Hopelijk zijn ze snel door! En jullie dametje lange benen, haha, mooi! Elin, succes op het ziekenhuis! Misschien een tp?! Dat zou leuk zijn! Zora, wow zeg, die warmtecabine klinkt idd goed!!! IK WIL OOK!! ! Haaaaaaaaaaaaai Traantje, jij ook hier!!?? Suus, werkze! Hopelijk komen ze vandaag allemaal opdagen!!! Zoeeeeeeeeeeeeeeee, we missen je!!!! Sinja, hoe gaat het daar?! Ook aan de tp deze maand?! Nightelf, balen van de huisjes! Hoorde laatst daar ook al iemand over!!! En ook het slechte weer net zoals wij...bleeeh! Kleintje, ik ga zo eens in je album kijken, want volgens mij staan daar nieuwe foto's in!!! Zo, volgens mij ben ik ook weer bij! Hier, vanmorgen naar Dusseldorf gebeld!!!! Deze maand weer een terugplaatsing!! Spannend!!! Wil wel graag utrogestan gaan gebruiken, maar ass zei dat ze dat eigenlijk niet deden in een normale cyclus...nou, maar ik wel!! Weet alleen niet op welke dag ik er dan mee moet beginnen... En moet nog een doosje scoren bij iemand, want heb zelf niks meer! Alleen het rottige is dat als mijn cyclus een beetje normaal loopt, ik in de eerste werkweek dus meteen een dag vrij moet nemen...en in het ergste geval was het de 1e schooldag...dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen, dus heb net gevraagd, maar de terugplaatsingen deden ze ook wel 's middags maar dan door iemand anders dan dr. S...nou, bij S.iem was het ook een Duitse vrouw, dus dat maakt me niks uit! Dan kan ik igg 's ochtends nog een paar uur naar school... Zie ik mijn klas nog even en dan ga ik weg, haha! Met S.iem gaat het prima!!! Het is een heerlijk manneke! Alleen hij doet alles behoorlijk op zijn eigen manier en ik heb de pech heel veel meiden in mijn omgeving te hebben waarvan de kinderen rond dezelfde leeftijd zitten. Iedereen gaat zo hard en S.iem heeft de tijd nog wel...prima hoor, maar dat vergelijken word ik soms zo moe van. Had laatst op fb gezet dat S.iem eindelijk zijn eerste tandje doorkreeg en dan reageert er een vriendin met: S.iem heeft nog maar één tandje, maar mijn zoon heeft al 2 boventandjes, 4 ondertandjes, hij kan tijgeren, rollen, kruipen en zichzelf optrekken! P.s Maar het is geen wedstrijdje he?! ... Ze heeft de reactie ook niet zolang daarna weer verwijderd, omdat ze dacht dat ik het grapje niet snapte...nou...moet zeggen, vond het ook niet leuk...Mijn zus had het al gelezen, die vroeg wat ik ervan vond...(is ook een nicht van ons) ... Ik weet wel dat ze af en toe wat onhandig uit te de hoek kan komen en zij is altijd onzeker geweest over haar zoontje...kan me voorstellen dat ze trots is dat hij dat allemaal doet, maar om dat dan zo te plaatsen op een status waarin ik aangeef trots te zijn...zucht... Suus, komt dat trouwens vaker voor dat een kindje eerst een boventandje krijgt?! Of heeft die van mij geen ondertanden ! Ik ga ff rondneuzen hier! Fijne dag! Liefs
Loesie ik las in je topic de reactie van je nichtje/ vriendin. Pfff wat een tr*t hoor sorry. Ik haat dat als mensen dat doen. Wel goed dat je kunt starten hoor geweldig. Uhm de utrogestan goh hoe zat dat ook alweer bij een cryo. Ik meen 's avonds op de dag van de eisprong dat ik dan moest beginnen. Ik heb net een email naar de psych gestuurd met daarin al wat informatie. Volgens de website reageren ze snel voor de afspraak dus ben benieuwd. Hij heeft gelukkig eindelijk wel door dat ik het dus als koppel bedoelde en niet allebei apart. Daarom blijkt dus hoe belangrijk het is dat men Turks kan uitleggen Majo wat erg meis Wees erg voorzichtig dat je je niet te slecht gaat voelen heh. bah wat balen zeg* zachtjes uitgedrukt*
Loesie, wat een suffe stomme opmerking zeg van je nichtje! Snap ook niet waarom het nodig is om de dingetjes van haar kleintje neer te kalken op jouw trotse (en terechte) status op fb! Idioot en gelukkig heeft ze het weggehaald, helaas alleen dat jij m al had gelezen... De wisselvolgorde is vaak een gemiddelde, net als wisseldoorbraaktijden. Het komt dus vaker voor dat kindjes zich niet aan de 'standaard' volgorde houden maar dat maakt ze toch wel weer speciaal en bijzonder toch? Voorbeeld: Sophie heeft pas sinds 2 maandjes haar 2e paar ondertandjes terwijl de kiesjes er al maanden in stonden! Wat die tandjes betreft zat ze zeker maanden na het gemiddelde! Dus het zegt allemaal nix... (ik vreesde trouwens ook dat zij ze niet had maar dat komt omdat ik zelf ook een afwijking had in mn melkgebit (en dus ook blijvende gebit), precies met diezelfde tandjes! hahahaha En DD weer gebeld dus! Kan je niet gewoon vragen of ze recept doen utro? Kan me niet voorstellen dat ze daar nou echt moeilijk over gaan doen? Anders 3x Pregnyl ondersteuning? Wat een vroege vogels jullie kindjes trouwens! Ik moest Sophie vanmorgen wakker maken om naar kdv te gaan...om 07.30 uur. Anders had ze nog wel 45 min doorgeslapen denk ik! Liggen ze er dan al vroeg in ofzo? Sophie gaat rond 20.00 uur naar bed. Vind ik vroeg genoeg, anders zie ik haar zo weinig als ik heb gewerkt...
Suus hier maakt het niet uit of ik Seyhan om 18 uur ( bij wijze van) of om 20 uur in bed leg. Hij is normaal altijd om 6 uur wakker ( vandaag geluk om 7 uur)
Dank voor jullie berichtjes!! Suus, oh, dus dat is echt heel verschillend! Nou, ik maakte me ook niet druk hoor, het komt vanzelf allemaal wel! Kan me voorstellen dat als je zelf een afwijking had, je wel eventjes bang was, maar gelukkig is alles goed gekomen, haha! Vroege volgens...ja, dat is hij, maar ik moet zeggen, die van mij ligt er ook erg vroeg in. Maar hij houdt het gewoon niet langer vol! Hij slaapt van: - 8.45/10.45 - 13.00/14.30 En dan...dan is hij om 17.30 (na 3 uurtjes dus, wat op zich redelijk is) wel helemaal bekaf... Dan doen we hem dus naar bed en dan slaapt hij door totdat we hem wakker maken voor de fles van 19.30...daarna proberen we hem weleens wakker te houden, maar dan wordt hij helemaal chagerijnig en gaapt en poetst en als we hem dan in bed leggen slaapt hij weer met 2 minuten... Dus ik kan me voorstellen dat hij dan 's morgens weer vroeg wakker is...maar weet gewoon niet hoe we dat anders moeten doen. Tips!? Eergister sliep hij 's middags maar 3 kwartier en s avonds pas tegen 20.00 (want we waren bij mijn zus, maar hij wilde daar absoluut niet slapen en toen zijn we maar weer naar huis gegaan, we waren er toch al vanaf die middag) en gisterochtend sliep hij tot 7.30! Dus het maakt hier zeker wel uit hoe laat hij gaat, maar we kunnen het gewoon niet rekken! Onsw, wat fijn dat manlief mee gaat en idd wat een verschil dat dan maakt als het in het turks wordt uitgelegd! Kan hij wel goed nederlands?! Behalve met dit soort dingen? Gevoel is denk ik moeilijk onder woorden te brengen he! Suus, pregnyl doen ze denk ik zeker niet, want dat doen ze nooit volgens mij. Utro kan ik wel vragen ja, heb ook wel gezegd dat ik dat graag wilde...maar ben nooit zo'n held daarmee! Kan me trouwens herinneren dat ik ook nog ergens een herhaalrecept heb liggen, maar of die nog geldig is...hhhmmm
Even snel ego. Zit in het ziekenhuis. Weer een echo gehad. Was hetzelfde. Vruchtzakje zat maar een heel klein vruchtje in maar geen hartje. Dus het is vroegtijdig overleden. Alleen het vruchtzakje blijft groeien omdat mijn lichaam Denkt dat ik zwanger ben. Ik zit nu bij het Operatie plein. voor de curritage Ben bang. Iemand ervaring mee?
Jessy, ik heb een curretage voor een abortus toen ik een stuk jonger was (en niet na dacht ). Moet eerlijk bekennen dat ik het geen pretje vond. Miss is het nu wel anders hoor allemaal maar dat is wat me bij staat. Weet ngo wel heel goed dat ik na 2 dgn heel veel pijnen kreeg omdat dan het besef vanuit het lichaam komt dat het vruchtje er niet meer is. Ik had toen wel pijnstillers mee en het duurde een dag of 2 ofzo. Heel veel sterkte! Houd t ff verder hierbij. De volgende zitten al te wachten nl. Loesie, denk in de tussentijd na over het slaapprobleem.
Jessy lieverd, wilde dat ik je hand kon vast houden!!!! Wat een naar bericht zeg! Sterkte meid!!! Suus, heb jij een abortus gehad ja...wow...dat zal heftig geweest zijn! Ach ja, slaapprobleem...op zich begint onze avond al rond 18.00, dus dat is wel lekker, maar onze morgen ook, haha...en dat is wat minder!
jessy lieverd toch wat afschuwelijk pffff. Ik zit hier echt met tranen Waarom moet je dit nu meemaken Hele dikke knuffel Loesie ja voor de rest kan hij goed NL , krijgt er ook vaak complimenten voor van vreemden zelfs. Maar idd je gevoel en ingewikkelde zaken is dan wel erg moeilijk.
Jessy ik weet niet of het nog helpt, of dat je al geweest bent?? Ik heb meerdere keren een curretage gehad en vond vooral de eerste keer heel erg eng, omdat je niet weet wat je verwachtten moet. Maar gelukkig viel het achteraf mee. Je hebt wel buikpijn en moet het rustig aandoen, maar ik denk dat de ingreep zelf een beetje vergelijkbaar is met een punctie. En dan heb ik het natuurlijk alleen maar over het lichamelijke stukje. Het geestelijke heeft tijd nodig en ik wens je heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel!!
Pat, oh vandaar dat ik die curretage nix vond; die punctie vond ik ook een hel op aarde! Jessy meid, je bent nu vast 'klaar'. Hoe is het gegaan? Loesie, ja abortus was wel heftig maar echt een geval 'eigen schuld dikke bult'. Gewoon stom en niet nadenken. Tav Siem, kan je niet op 1 dag al zn slaapjes iets rekken? Dus hem net even iets later op bed leggen? Stel je doet dat elke dag 15 min, merkt hij er weinig van denk ik en gaat ie geleidelijk aan over in langer slapen 's ochtends en iets later naar bed 's avonds. Is dat een idee?? Weet nog toen Sophie zo oud was, deden wij haar in bed na haar fruit (ca 11.00 uur) en rond 15.00 uur. Ik vind jouw tijden dus vroeg
Pat, ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!! Jou heb ik ook lang niet gezien! Hoe is het met jou en je meisje en je kereltje en je man?!?! Alles nog goed! Genieten of niet!? Suus, ja ik weet het, de slaapjes zijn vroeg. Maar als hij om 6.30 (gemiddeld) wakker wordt, dan is hij echt rond 9.00 weer moe! En dat hebben we al weten te rekken, want dat was eerst 8.15... En hij ging 's middags eerst om 12.15 naar bed, want dan werd hij eerder om 10.00 wakker...nu is hij rond 10.45 wakker en gaat hij rond 13.00 weer naar bed! En zo proberen we dat steeds iets later te krijgen. Over een poosje hoop ik het fruithapje voor het slapen te doen 's ochtends. (zo rond 9.30) en dan weer naar bed...en dan s middags weer later...net zolang tot die ochtendslaap naar de middag gaat! En ach, we hebben op zich niks te klagen hoor, want hij slaapt hier nog 2x en 's avonds hebben we een hele avond voor onszelf, maar het is 's ochtends wel vroeg dag! haha! Suus, maar toch...wel 'gek' dat je toen zwanger werd en absoluut niet wilde en dat je, toen je kinderen wilde het niet lukte...mag ik vragen hoe oud je was?! Hoevaak ik ook wel niet gedacht heb ik dat in zwanger was...was soms ook niet echt heel slim bezig. Ook tijdens mijn huidige relatie weleens bang geweest, terwijl ik toen al afgestudeerd was en we ook al samen woonde. Maar ik had nog geen vast werk. Nu denk ik weleens, als het wel zo geweest was, was het echt een lot uit de loterij! Ik was toen 3 dagen overtijd ofzo! Wacht nog op mail of een belletje uit Dusseldorf...pompidompidom! Je kunt wel merken dat manlief weer aan het werk is! Ben wel veel vaker hier te vinden, haha! Smak