Loesie, was toen net 20 en midden in mn studie (2e jaars). Pas net samen met die jongen enzo... Niet echt de ideale situatie voor huisje boompje beestje! En gewoon gedacht dat het vast niet zo snel kon gaan. Lekker naief................... 'Voordeel' was wel dat ik wist dat IK wel zwanger kon worden. Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel.............. Was ook wel weer bang dat ik door de curretage weer niet zwanger kon worden dus tja.......... Nou ik heb ehlaas weinig tijd want ga opruimen op werk en naar Sophie toe!
Zwaaaaaaaaaaaaaaai jewel, welkom terug in het hoge noorden Brabant is reuze gezellig en mooi. Hoe is het verder met je buikje? elin, afschuwelijk verhaal pffff. Matrasje van een campingbedje is indd erg dun, veel mensen leggen daarom een extra matrasje in...(ook een keer gedaan ). Enne deze maand een tp. dat is mooi nieuws! Loesie, jij ook deze maand een tp. Wordt spannend hier!!! Over de reactie, wat raar en vaag. Ik had er wel iets van gezegd. "wijs" van haar dat ze het even later verwijderd heeft. Is zo flauw. jessy, je hebt inmiddels de curettage al achter de rug. Neem de tijd meid. Heel veel sterkte de komende tijd. pat , jij al weer 22 weken gaat hard!!!! Voel je je verder ok? Hmm nu geen tijd meer voor ego stukkie....Emma wil van de glijbaan afglijden!!! Doeiiii
@Jessy: hoe is het met je meid? Het lichamelijke is nu waarschijnlijk wel achter de rug, maar nu alles weer verwerken... 't valt ook echt niet mee bij jullie. @Loesie: wat een nare reactie van die nicht... slaat echt nergens op! Wat betreft de slaapjes, Jenna was ook altijd erg vroeg, maar sinds de vakantie slaapt ze opeens langer. Zij slaapt nu tot half 7 a 7 uur en dat was dus half 6 . Zij krijg de fruithap rond 9.30 uur en gaat dan rond 10 uur slapen zo'n 1,5 uur. Vervolgens slaapt ze weer ergens in de loop van de wereld, ook een uurtje. Ze gaat altijd rond 19 uur naar bed. Dus hier ook vroeg. Ik zie haar meestal maar even een uurtje 's avonds, is wel minder leuk Afgelopen weken hadden wij hier ook echt drama met slapen, ze ging de hele tijd staan en huilen, maar dat is nu weer beter aan het worden. @Majo: hoe is het nu met je meid? Moest je nu nog weer terug naar het ziekenhuis voor controle of alles wel goed gaat? @Suus: heftig hoor! Heb je het toen mensen verteld of alles alleen gedaan? Ben je trouwens weer helemaal beter? Wij hebben de icandy nu ook besteld. Zag hem ook nog op marktplaats, maar daar was hij al verkocht.... @Kleintje: zwaai terug! maar dan vanaf thuis @Elin: ik heb dat verhaal helemaal niet gehoord van dat kindje in het campingbedje?! Jenna ligt er ook wel eens in, op een extra matrasje (zo eentje van de prenatal) Wij hebben 6 september de 20 weken echo, maar morgen gaat een vriendin van mij een pre-20 weken echo maken... Wij hebben samen bij de gynaecologie gewerkt en zij is inmiddels in opleiding tot gynaecoloog, dus dat is erg leuk en soms handig De rest die ik nu niet gehad heb, sorry!! @hier: wij gaan woensdag een bedje en commode ophalen, die hebben we via marktplaats gekocht. Het is van coming kids, nu nog een kledingkast en dan natuurlijk een kamer stucken, behangen, sauzen, opnieuw laminaat op de hele 1e verdieping.... maar ik moet zeggen dat ik eerst de 20-weken echo wil afwachten, ik ben toch nog steeds bang dat er iets niet goed is... nergens op gebaseerd hoor, want er zit alweer een goed trappelend kind in mijn buik Een echt voetballer
Meiden ik heb me curritage morgen. Moet me vanmorgen inschrijven voor de ingreep. Dus morgen ochtend ben ik aan de beurt. Maar dank jullie wel voor al jullie lieve reacties. Suus heftig zeg. Een abortus. Loesie. Onze Siem is ook een lastige slaper overdag. Gelukkig in de avond niet. Maat ik leg hem rond 11 uur vaak op bed en rond 1500 uur. En dan gaat hij om half 8 na bed na zijn laatste fles. Nou verder weet ik het eigenlijk niet meer. Ben ook zo nerveus. Ben er gewoon beroerd van. Dringt ook nog steeds niet door. Maar dt zal morgen vast en zeker wel komen. Nou ga nog even proberen te ontspannen.
Lieve Jessy, heel veel succes straks! Ik denk aan je!!! Toevallig heeft een goede vriendin van mij ook een curettage 8 weken na miskraam. Pfff wat een dag.
Hoi meiden! Allereerst lieve Jessy heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat het meevalt. En ook heel veel sterkte met de verdere verwerking meid. Suus: Jeetje een abortus, wat erg. Inderdaad wel confronterend dan dat het zwanger worden nu niet 'makkelijk' ging. Maar gelukkig hebben jullie nu Sophie en een kleine onderweg. Kleintje: Zwaai terug! Waterlelie: Ook zwaai! Majo: O wat rot zeg dat de poging afgebroken is. Je leeft er toch helemaal naartoe en nu dit. En dan weer wachten....die ellendige mmm bestaat ook alleen maar uit wachten. Hoop dat de tijd voorbij vliegt voor jullie en dat jullie 'snel' weer mogen beginnen aan een volgende (zeer succesvolle) poging. Esser: Zo jij hebt vroeg verlof! Heerlijk zeg zo lang al van te voren. Jewel: Vervelend dat je last hebt van je bekken maar fijn dat je mannetje goed helpt. En bijna klaar in huis is ook wel een last van je schouders he, altijd zo lekker als het dan klaar is... Elin: Wat erg van dat kindje zeg. Dat is je ergste nachtmerrie als ouder. Sara heeft ook een extra matrasje bij haar campingbedje, zo'n opvouwbaar geval, wel een erg onhandig ding, maar daar ging ze op vakantie dus ook naast liggen, tussen de wand van het bedje en het matrasje zeg maar, vond ze lekkerder liggen blijkbaar. Maar dit matrasje was zo soepel dat het zo opschoof. Maar heftig zeg dat kindje, brrr.... Over die warmtecabine: kom ik zo nog even op terug. Zal straks ook even kijken of ik je kan vinden op Facebook. Loesie: Jeej! S.iem heeft een tandje! Wel een beetje nare reactie inderdaad van je vriendin op Facebook. Ik denk dat ze zelf wel doorhad dat het niet helemaal goed zat en het daarom ook heeft weggehaald. Niets van aantrekken hoor. Volgens mij zit jouw mannetje qua ontwikkelingen redelijk op 1 lijn met Sara, op de tandjes na dan, en ik vind dat onze kinders het prima doen hoor En bijna weer een Tp, spannend zeg! Over het slapen env roege vogels: Sara is meestal tussen 07.30 uur en 20.00 uur wakker. (Op vakantie zelfs paar keer 9.00 uur. heerlijk hoor.) Fruit krijgt ze meestal rond 9.30/10.00 uur en daarna slaapt ze tot ongeveer 11.00/11.30 uur. Middagtukje doet ze van 13.00 uur tot 15.00/16.00 uur verschilt nogal. En dan houden we haar wakker tot 19.00 uur dan krijgt ze haar papfles en gaat ze naar bed. OnsW: Fijn dat je man toch mee wil, er moeten toch 2 mensen vechten voor een relatie. Sterkte meis! Traantje: Spannend bijna 20 weken echo. Alhoewel pre echo dan, wel fijn dat je een vriendin hebt die dat kan doen. Hopelijk ziet alles er goed uit en kun je met een gerust hart aan de slag met het kamertje. Ego: Hier gaat het goed, Sara is bijna 10 maanden dus ik ben zo langzamerhand een beetje aan het nadenken over haar 1e verjaardag (of ben ik nu erg vroeg). Hoe ik het wil enzo. Verder tijgert ze vrolijk de kamer door, eet goed, slaapt goed, is super vrolijk altijd en tegen iedereen dus ze steelt heel wat harten, en heeft afgelopen week haar 8e tandje gekregen. Gelukkig dit keer wel goed geslapen en weinig last gehad. Op mijn schoot wil ze alleen maar staan maar zelf optrekken doet ze nog niet. Mannetje en ik hebben lekker geshopt afgelopen weekend: Nieuwe hoekbank, mooie kussens, nieuw tv meubel, nieuwe lampenkappen, mooi vloerkleed/tapijt. Als alles straks staat en ligt hebben we weer een heel ander huis. Leuk! Zaterdag nog even naar IKEA voor een mooi kleed en speelgoedkist/bankje voor Sara haar hoekje. En nog even een paar mooie grote bloempotten/vazen scoren die de bloemist dan opmaakt en in de vensterbank kunnen dat maakt het moi af. En er zit hier een hele leuke bloemist die aparte creaties maakt.
Hier even wat info voor de geinteresseerden. Zelf ben ik 10 x geweest, 2 x per week dus 5 weken, maar wel met mijn vakantie ertussen. Eerst ga je 20 a 25 min. in de warmtecabine en dan 25 minuten op de vaculoopband of 15 a 20 minuten in de vacustep. Ik ben 33,5 cm kwijt. (wel gemeten op meerdere plekken maar bv rond mijn heupen en billen alleen 5 cm!!) SlimWave (warmtecabine) Om snel doelgericht af te vallen op probleemplaatsen is dit een heel goed apparaat. Het verstevigd het huidweefsel, je krijgt een strakkere huid & vermindering van cellulitis. Behandelingsresultaat: Het meest wezenlijke effect van de SlimWave is de versnelling van de stofwisseling. Door de efficiënte methode met infrarode warmtegolven waarbij 80% van de warmtegolven direct in lichaamsopwarming resulteren, gaat de reactie in het lichaam na de therapie nog ca. 48 uur door. Na de behandelingen zult u merken dat een ontspannende en weldadige stimulerende werking van de SlimWave uitgaat. De behandeling met de slimwave kan bij de volgende gezondheidsklachten als nuttig worden beschouwd: · Vermindert spierspanningen en - pijnen, evenals gewrichtspijnen. · Verbetert de bloedcirculatie. · Verlicht rugpijnen. · Therapeutische hulp bij reumatische- en arthrotische pijnen. · Goede hulp bij afslanken. · Stimuleert inspanning - stimuleert de transpiratie. · Versnelt verwijdering van afval- en gifstoffen uit het lichaam zodat de nierfunctie wordt gestimuleerd. · Creëert een aangename, ontspannen omgeving, die stress tegengaat. · Een bewezen hulpmiddel bij slapeloosheid. Voor hardnekkige cellulitis: 20 minuten in de SlimWave, daarna 25 minuten in de AirSlim/vacustep. Na 50 minuten voelt uw huid heerlijk zacht en is goed doorbloed Door de meest moderne infrarood techniek worden de vetcellen zacht en werkt de vacutraining 3 x sneller dan normaal. De Vacu-step zorgt voor een hogere vetverbranding en is dus een ideaal hulpmiddel bij het afslanken Resultaat binnen de maand! Zeer doeltreffend voor plaatselijke problemen Snel, efficiënt en veilig Zeer eenvoudig en doeltreffend Bewezen resultaten! De voordeligste oplossing voor cellulitis! Vacu step biedt een oplossing voor: Cellulitis: Het is algemeen geweten dat een slechte huiddoorbloeding, samen met het opstapelen van afvalstoffen, de voornaamste oorzaken zijn van Cellulitis. De Vacu Step doorbreekt eindelijk de neerwaartse spiraal! Snel, pijnloos en efficiënt wordt de cellulitis aangepakt! 80% van de dames, die de kuur volledig en trouw hebben afgewerkt, zegt dat hun cellulitis sterk vermindert is of zelfs verdwenen is. Plaatselijke figuurproblemen: Ook hier speelt de slechte doorbloeding een rol. Ditmaal zijn het de onderhuidse vetreserves die slecht doorbloed zijn. En dan nog voornamelijk ter hoogte van die zone 's waar er minder spierarbeid is. De buik, de billen, de achterkant en de zijkant van de benen. Hierdoor komt het dat je op deze zone 's veel moeilijker centimeters verliest. Doorbloedingsproblemen van de benen: Heb je 's avonds last van zware benen of gezwollen voeten? De Vacu Step is echt een aanrader. Reeds na een 5-tal behandelingen voel je beterschap.
Jessy, veel sterkte lieverd vandaag!!!!! Zora, aaaaaaaaaaaaaaaaah, wat een prachtig meisje!!! Ze gaat er echt voor Poseren!!! S.iem en Sara, klinkt wel als een leuk stel toch!? Bekijk bijlage 177429 Passen goed bij elkaar!!!! Dank voor de info over de warmtecabine!!! Zou het dan doen na de volgende (eventuele) zwangerschap! Maar klinkt goed! Ik ga zo ff boodschappen doen!:xS.iem is vandaag naar mijn schoonmoeder, dus heb het rijk alleen! Fijne dag! Liefs
Haha zat ik ook al naar te kijken Loesie naar die kuif. Siem heeft wel meer haar, dat wil bij Sara nog niet zo groeien......maar.....ik vind het ook een mooi stel en S.iem en Sara klinkt heel leuk! En graag gedaan horo die info!
Even snel ben zo moe Ben thuis. Mocht naar huis als ik geplast had en gegeten. Dus allereerst gauw geplast en gegeten en als een tierelier naar huis. Buikpijn voelt als menstuatiepijn. Voelt zo onwerkelijk. Moest wel gelijk naar de narcose huilen. Opeens is het echt. Voelt nu nog onwerkelijk. Ga nu lekker tukken in me eigen bedje.
Zora en Loesie: wat een schatjes en die kuifjes.... echt super!!! Jessy: sterkte, meid. Hopelijk krijg je niet al te veel pijn en probeer er goed met elkaar over te praten, dat heeft bij ons echt geholpen. Dikke knuf! Hier gaat het wel goed, ben alleen zo ontzettend moe, merk dat het bij een 2e toch wel veel zwaarder is. Lag gisteren ook al om 20:30 in bed. Vanavond ga ik toch heel dapper een poging doen om te gaan sporten (pilates), hoop dat het gaat lukken.....
Jessy, dikke knuffel. Gelukkig is het voorbij en achter de rug. Laat je goed verwennen en praat er idd over zoveel je wil. Wij zijn er altijd voor je, als luisterend oor. Die stevige schouder moet Jessyman verzorgen... Begrijp dat het onder narcose is gedaan? (Mijn curretage was met plaatselijke verdoving en dat was dan alleen de baarmoedermond. Waarschijnlijk vond ik het daarom zo verschrikkelijk pijnlijk!) Nightelf, succes met sporten vanavond! Ik ga morgen ook kijken of ik kan hockeyen Jaja, ik doe rustig aan
@Jessy: Lekker slapen in je eigen bed! Sterkte meid. hier ook even spam Nou, vandaag dus een echo gehad. Onze kleine man was nog steeds overduidelijk een man . Hij lag precies op groei, zelfs het bovenbeentje wat bij Jenna niet zo was. Maag, blaas, niertjes, rug, handjes, voetjes etc leek allemaal goed. Het enige dat ze zag was een klein cystetje in de hersentjes, meestal is dit niets en het komt voor in 1-2% van de zwangerschappen en verdwijnt vanzelf, maar heel soms is dit een syndroom. Maar goed, aangezien de rest allemaal goed was zal het wel meevallen. Maar stiekem maak ik me nu toch een beetje zorgen , over 2 weken hebben we de echte 20-weken echo. Ik wou dat het morgen al was
Wat een prachtige kindjes zeg* smelt* Wat zijn ze toch mooi allemaal. Traantje ik hoop idd dat die cyste niks is, En wat goed dat hij zo goed loopt qua groei
Wat komen er weer mooie en grappige foto's langs. en haha de kuifjes van die twee, echt een giller...leuk koppel zo Traantje, fijn dat de groei van jullie zoon goed verloopt. Over 2 weken weten jullie meer over de cyste. We gaan er van uit dat het niks is!!!! *duim duim* jessy, sterkte de komende tijd!!! Lijkt me niet niks Suus, volgende weke heb ik de auto! Dus onze afspraak gaat gewoon door. Morgenochtend naar de VK! Ben benieuwd hoe onze kleine ligt! Doei doei