*zwaai zwaai* Ahhhh wat een mooie kindjes Zora, Loessie en Traantje!!! Echt superschattig! Traantje hopelijk zijn de cystes niets en wordt je snel gerustgesteld! Jessy heel veel sterkte nog!!!! Knuf!!! Wij krijgen dinsdag de uitslagen van het laatste zaadonderzoek en van mijn Amh en dan hopelijk snel starten...
Haay allemaal!!! Nou de eerste werkweek weer begonnen en ik lig al weer ziek in bed..... Zwaar verkouden/grieperig..... Daardoor slecht geslapen de laatste nachten en nu dus helemaal kapot. Moet morgen wel weer gaan want volgende week mag ik weer voor de klas... Lelie, Succes bij de vk Traantje, mooie foto!!! En hopelijk alles goed met de kleine man. Sinja, spannend hoor dat de uitslag snel komt. Verder ben ik het ff kwijt.....
Nou net terug van de VK. Ik kon het niet meer houden en heb flink zitten janken. Nu nog steeds waterige ogen. Heb het gehad over de bevalling en dat ik enorme twijfels heb over hoe en wat. Ze zorgen iig voor dat ik rond eind 35 weken al over kan naar de gyn. Zij begrijpen ook wel dat ik liever ga (en verstandig) voor een geplande sectio. Zit er echt even doorheen. Het komt ook allemaal zo dichtbij *zucht* verder was alles keurig; bloeddruk en hoofdje lag nog beneden. Kleine kans dat ze draait. Ze ligt een kleine 10 cm boven het indalings gebeuren maar omdat ik steken heb van onderen kan het heel goed zijn dat ze nu al wil indalen. Want ze voelde dat het boven bij mijn ribben erg hoog zat...en baby's vinden het op een gegeven moment niet fijn als het te krap wordt Over 2 weken weer.... Kleintje, beterschap meis.
Hoi meiden, Hier dan maar even een teken van leven van onze kant, kom echt gewoon niet toe om te reageren.. De zwangerschap verloopt goed, op een paar kleine dingetjes na. Bloeddruk is bijv. erg laag 95/45 en hier heb ik toch wel last van. Ben overigens wel blij dat ie juist te laag is en niet te hoog, maar is toch niet altijd een pretje.. Mijn buik begint trouwens wel al goed te groeien en zit zelfs al eens in de weg..haha. Ben ook al weer over de helft, wat me doet realiseren dat we nu toch echt wel eens mogen beginnen aan de babykamer!! Met Amy gaat het ook goed, en ze loopt zelfs al!! Rond haar verjaardag is ze begonnen met kleine stapjes van de tafel naar de bank en andersom en dat is zo snel gegaan en ik denk dat ze nu al een week of 3/4 echt kan lopen met af en toe eventjes te vallen omdat ze denkt dat ze ook al heel snel kan lopen..haha.. zo schattig om te zien. Ze wordt nu echt groot, ook in haar babbels en alles aanwijzen en dan vertellen wij hoe het heet en dan gaat zij het proberen na te praten, een echt papegaaitje. Ze doet sinds een paar dagen ook al kiekeboe om het hoekje van de muur en komt dan met haar hoofdje of lichaampje om het muurtje en zegt dan kekke.. Nou ja volgens mij is het wel duidelijk dat wij hier heerlijk genieten!! Maar wat word ze snel groot, er is echt niets terug te vinden van dat baby-achtige..haha..maar o, wat is dit heerlijk genieten!!
Kleintje: beterschap!!! Hopelijk knap je snel weer op. Jessy: hoe is het met je? Pat: Amy gaat ook snel zeg! Het is zo leuk dat ze zich zo ontwikkelen, ik sta nog steeds verbaasd hoe snel het allemaal gaat...... Fijn dat het met de zwangerschap ook goed gaat, ondanks de bloeddruk. Lelie: ik snap je twijfels omtrent natuurlijk bevallen heel goed, ik zou denk ik precies hetzelfde denken en ook het liefste een geplande sectio willen. Hopelijk gaat de gyn hier ook in mee, kan me niet voorstellen waarom ze er moeilijk over zouden doen...... Wij zijn al helemaal uit de namen, zo leuk Ik ben echt blij dat we het daar heel snel over eens waren. Nu nog bedenken hoe we de babykamer gaan maken. We hebben wel besloten dat wij op Amber haar kamer gaan en Amber op de onze, ze zijn even groot, maar die van ons heeft een heel onhandige vorm, waardoor het tussen de kast en ons bed erg krap is (moet zeggen dat we ook wel erg grote kasten hebben (4 meter lang ).
Even ego, sorry. Ik heb de 20-weken echo vervroegd naar volgende week dinsdag (ben dan 19+6)! Ik zit maar te piekeren of alles goed is, dus ik heb gewoon opgebeld en het was geen probleem. Ik kan me echt niet voorstellen dat er iets mis is met die kleine. Hij is zo ontzettend druk, voel bijna de hele dag door getrap Een kind met heel veel afwijkingen zou dat toch nooit doen?!
Sorry meiden. Ben ik weer ego  Ik heb niet gevloeid na de curretage. En nu 3 dagen later begint het opeens. Moet ook zeggen dat me buik gevoeliger is. Maar twijfel of het van me darmen is of van me baarmoeder. Ik kan niet naar het toilet sinds de narcose. Maar vind het zo raar dat ik opeens begin te vloeien. En vind het zo vervelend om het ziekenhuis voor niets te bellen. Sorry hoor meiden. Ben zo onzeker momenteel. En voel me niet echt goed.
Jessy, waarom bel je het zkh niet? Om met zo'n onzeker gevoel het weekend in te gaan is ook niet goed hoor! Misschien hoort het er allemaal bij maar dan weet je dat tenminste. Gewoon bellen, ok? @hier: heb teveel gedaan afgelopen dagen... Merk het vandaag aan mn lijf. Er zit gewoon weinig energie in en heb er zelfs aan gedacht mn middag af te bellen!! OP zich zijn het maar 7 mensen en alleen maar controles dus dat moet te doen zijn. 't Is gewoon dat die verbouwing al zolang duurt dat je het nu ook wil afronden en de dingen definitief een plekje wil gaan geven. Wilde dit weekend ook weer veel doen in huis maar ga denk ik toch maar een pas op de plaats nemen... (en bijv op de bank liggen zodra het kan) Moet tenslotte nog 2.5 mnd werken en dat moet ik wel volhouden allemaal!
Jessy, Inderdaad gewoon bellen!!!!! Suus, Ik vond al dat je erg druk was..... Ik denk ook dat het niet verkeerd is om even rustig aan te doen. Want ik snapte al niet waar je de energie vandaan haalt
Meiden, even een teken van leven...... Het is nog steeds erg druk hier; allemaal goede dingen/plannen maar daardoor ook vrijwel geen tijd om fatsoenlijk te reageren, sorry! Probeer wel mee te lezen anders dan raak ik t draadje kwijt en dat wil ik niet..... Knuffel en denk echt wel aan jullie! Liefssss
Esser, maakt toch niet uit als je het druk(ker) hebt! Ben wel benieuwd hoe het bij en met jullie gaat! Kleintje, ja ik ben mezelf een beetje voorbij gerend... Qua buik gaat het nog prima hoor maar merk gewoon 's ochtends als ik opsta dat ik nog moe ben. Op zich zit mn werkdag er al bijna op (nog 3 patienten en ben al aan het opruimen hier!) dus het is echt aftellen geblazen. Wel is onze vloerenman vandaag bezig en die hoeft maar 1x terug te komen nog voor Sophie's gordijntjes en een nieuwe convectorput (beiden reeds in bestelling) maar dan krijg ik al wel weer kriebels om alles op te ruimen en in te richten.
kan me voorstellen. Maar dat jij er aan toe komt..... Ik moet bijvoorbeeld nog steeds gordijnen inkorten. maar als Maurits thuis is dan kan ik daar niet rustig voor gaan zittten. En savonds heb ik er de puf niet voor.....
Kleintje, ben alweer op weg naar de Ikea... Hahahaha Ik KAN gewoon niet stilzitten vrees ik en ik wil het af hebben. Net nog wel even geluisterd met Angelsound en er was een luid en duidelijke hartslag te horen Vanavond al wat kastjes in elkaar zetten en dan morgen ophangen. Probleem is ook dat al die spullen los in de woonkamer staan waar Sophie ook speelt. Niet handig dus enige haast is wel geboden.
Suus, dat hadden wij ook. Het moest in elkaar....... Heel de woonkamer lag hier vol planken, dozen en schroeven. Als ik jou zo hoor lijk je wel veel op mij. Mijn bekken klachten zijn nu ook bijna weg. Zit weer de hele dag op kantoor hè . Ipv dat ik stad en land af struin. Maar toch....... Doe het rustig aan....... Maar ook wel fijn als het af is. Alhoewel er dan altijd wel weer iets anders te doen is....... Ik heb mau maar vroeg in bed gelegd. Hij was erg moe, en ik ook. En zeker aks je het dan weer alleen moet doen vind ik het wel zwaar op mijn instort dag (dat is altijd op vrijdag). Zo vriendlief maar eens bellen hoe het aan de andere kant van Europa gaat....... Heb net wel bij de supermarkt alles gehaald wat ik lekker vind. Dat heb ik wel verdiend na deze week hard werken........ Nog 8 en dan verlof
Hai Dames! Kom ook alleen even zwaaien. Zijn nog druk bezig in huis, nieuwe boekenkast gekocht dus die moet nog even ingericht worden en allemaal kleine klusjes nog. Het einde komt in zicht! Vanmorgen een bed voor Ruben besteld, dus vanmiddag hopelijk zijn nieuwe kamer opruimen en verven en sauzen en dan kan hij ook over. Moeten nog even zien of hij dan ook al in het grote bed gaat, want hij slaapt de laatste tijd niet geweldig meer in het ledikantje dus misschien in het grote bed wel? Zo we gaan weer even verder hier en kom zsm weer wat uitgebreider reageren hoor! Oh ja, heb net het kraampakket ook al binnen.............was vergeten hoe groot die kraamverbanden ook alweer waren hahaha
Jessy, nog een hele dikke knuffel voor jou!!! Neem je rust (echt doen hoor!) en blijf er over praten. Mijn s-zus heeft ook een curretage gehad en vond dat ook echt heftig. Zij is ook lang thuisgebleven van het werk en ging pas echt weer aan de slag toen ze er aan toe was. Sterkte meid!! En bij ons kun je je verhaal ook altijd kwijt! Traantje, is heel begrijpelijk dat je de 20 weken echo eerder wilt! Je wilt toch zeker weten dat er met jullie ventje niks aan de hand is! Langer in onzekerheid zitten is nooit leuk! Ik duim voor jullie dat het allemaal meevalt! Zo nu ga ik echt weer aan de slag
Jewel, Jeetje het kraampakket al binnen..... Dan zal die van mij binnenkort ook wel komen....Gaat snel he. Leuk dat de kamer van Ruben bijna klaar is. Weet je al wanneer je hem over wilt doen naar de nieuwe kamer (peuterbedje??). Met Maurits oefenen we met in en uit bed klimmen en dat gaat nu goed. Dus misschien dat ik hem dinsdag (mijn vrij dag) overdag een keer in zijn nieuwe bed ga leggen. Gewoon om te proberen. Maar vindt het toch wel een raar idee dat hij straks gewoon uit zijn bed kan klimmen als hij dat wil.
Kleintje, als de kamer klaar is gaan we proberen als Ruben er slapen wil. Ik denk wel dat we eerst het ledikantje er ook in zetten en dat hij dan eerst daar een nachtje in slaapt ofzo. Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat. Vind het ook een raar idee dat hij er zo gewoon uit kan gaan. Ben bang dat hij dan nooit gaat slapen Hij gaat momenteel altijd meteen staan als we hem in bed leggen en nu kan hij er dus niet uit maar dan wel.....ach we zullen zien. Hij wordt nu sochtends vroeg wakker maar is ook nog niet helemaal uitgeslapen dus we hopen dat het op het grote bed wel goed gaat...........je hoort dat nl nog wel eens. Kan alleen nog geen leuk dekbedovertrek vinden, iemand nog tips?
Jewel, ik heb van de Hema dekbed overtrekjes. Die vond ik wel leuk. We hebben hier ook het kraampakket binnen. Maurits vermaakt zich heerlijk met de doos . Alleen zat er bij mijn vgz doos geen tummytub . Maar baby's eerste jaar boek van Pauline oud. Dat is dus wel jammer.
Hier dekbed gekocht van, hoe kan het ook anders, Lief! Moeten alleen nog matras kopen en molton en dan is alles voor haar 1 persoonsbed binnen. Alle tijd want ze gaat er pas def in ergens in april ofzo... Hier is Sophie's oude slaapkamer omgetoverd tot was-/studeerkamer en helemaal af!! Wihoeeee!! We wachten nu tot de lasagne klaar is uit de oven, dan eten en richting de garage in Haarlem om daar wat spullen te dumpen. Daaronder dus ook Sophie's oude kledingkast van haar babykamer. Enigszins sentimenteel moment was dat... Hoest met de rest vd dames? Het is errug rustig hier!!