OnsW, Gefeliciteerd!! Ik heb een paar fotos in mijn album staan (voor vriendjes). Ik moet alleen nog even de gordijnen afmaken en dan zal ik fotos van het eindresultaat posten. Nou de weeek is hier weer begonnen. Wel een leuk weekend gehad met Maurits (zonder vriendlief). Waren ook nog met mijn vader naar de kermis geweest. Maurits 4 keer in de draaimolen (mijn pa dacht dat je zelf als begeleider ook moest betalen maar dat hoefde niet dus toen hadden we veel te veel kaartjes). Maurits reageerde er niet echt op dus we vroegen ons af of hij het wel leuk vond. Maar toen hij er na 4 keer uit moest zette hij het hem op een krijsen. Hij was het er niet mee eens dat het afgelopen was. Daarna nog even in de vliegtuigjes geweest (met zo'n hendeltje dat je om hoog en omlaag kunt). En dat vond hij ook erg leuk, uitgaande van zijn reactie toen hij er weer uit moest. Nou aan het werk.
Ow, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gaan jullie deze ronde wel door voor de IUI? Kleintje, werk ze! @hier: alles is redelijk rustig op werk vandaag. Hopelijk blijft dat zo en kan ik mn boekhouding eens goed bijwerken! Ben wel wat sjaggie want ten eerste maakte mn manneke vannacht een k*topmerking (vond ik tenminste), daarna wel weer goedmaaksex gehad , ben vervolgens als een blok in slaap gevallen, waarna ik rond 6-en moest plassen en Sophie wakker werd. Die heeft mn man toen bij ons gelegd en daarna lag ze heerlijk lief tegen me aan te slapen. Vervolgens een uur daarna mn wekker dus dat was wel balen want was nog moe en Sophie lag nog steeds zo lief tegen me aan. Had zo nog wel uren willen blijven liggen!! Uiteindelijk gedoucht, Sophie klaargemaakt voro kdv (was wat later doordat ik nog even met haar wilde liggen) en toen zag ik kattenpis liggen op de vloer en de boterhamzakjes waren op (om mn lunch in mee te nemen). Was dus ff sjaggie en al helemaal als je daarna je kindje achter moet laten op kdv Heb dus beetje baaldag/-moment. Nu maar even snel de eerste doen. Heb vandaag maar 7 patienten!! Is dus helemaal nix...
Suus, Dat is inderdaad een vervelende start van de dag. Maar wel fijn dat je het rustig hebt op je werk. Hier juist een hectische week...... Geen zin in. En vanmorgen was het ook druk. Moest weer alles alleen doen omdat vriendlief er dus nog niet is. Maar morgen weer een dagje vrij dus dan kan ik weer bij komen......
Suus en kleintje, jullie veel sterkte op werk! Suus, het klinkt allemaal super betreft de nieuwe kamers!!!! Enne....sex wat is dat?????????????????? Onw, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hier gaat Emma straks logeren bij mijn mams. Wij gaan eind van de middag onze grote muur in de woonkamer een warmere kleur geven. Jaja mijn nesteldrang houdt maar niet op Over 2 weken komt onze nieuwe deur in de woonkamer en de tv wordt aan zo'n arm gehangen. Dan is wel even welletjes. Vriendje wordt namelijk een beetje gek van me haha Zo, ik ga even gauw haar koffertje inpakken. Doeiiiiii
Meiden ik hoop dat jullie een beetje de dag doorkomen! We starten wel gewoon met een nieuwe poging. Ik merk wel ( moet dat eens tegen de psych zeggen) dat ik vanaf 1 week voor mijn nod heel erg last krijg van PMS. Heb ik jaren geen last van gehad maar nu naar de bevalling is dat weer terug Hier werd weer zout op de slakken gelegd daarnet aan de telefoon door mijn moeder. We zijn gisteren samen gaan uiteten ( zij hadden van die grouponbonnen en wilden dan gisteren samen gaan) Uiteindelijk zijn we gisteren daarheen gegaan wat vroeger naar mijn ouders ook gegaan zodat mijn man het dak van het tuinhuisje kon repareren. Krijg ik net de opmerking: Goh pap en ik waren allebei teleurgesteld dat je niet eens wat van vlaai bij je had. Pfff heb ik helemaal niet bij stilgestaan.
Lelie, hahaha je nesteldrang Nou, dan kan/kon je je lol op bij mij thuis! Welke kleur wordt de woonkamer dan nu? Ow, hoe gaat het bij psych? En hoe vond je man het? Was hij de eerste keer mee? Je ouders komen wel wat moeilijk en vreemd op me over, als ik eerlijk ben. Moet je altijd iets meenemen dan? Of vanwege je verjaardag? Ach, het is maar waar je je druk over wil/kan maken, toch?
Jeetje wat kletsen jullie veel. Kan t eerlijk waar niet bij benen Ow. Nog gefeliciteerd meid met je verjaardag!! Suus en kleintje. Ben benieuwd hoor naar de kamertjes. Voor de rest is me eerlijk ontschoten. Ben zo van slag ; Hier nog steeds thuis. Het vloeien werd dit weekend erger en de buikpijn ook. Dus toch maar t ziekenhuis gebeld. Moest vandaag werken. En zh zei dat ik teveel deed. Dus toch maar thuis vandaag As weekend een huisje center parcs geboekt in peer erperheide Even weg en niet nadenken. Hopen dat ik niet meer vloei kunnen we zwemmen.
Jessy, logisch dat je van slag bent. Doe rustig aan; het is niet nix allemaal en je lichaam moet hier echt van herstellen.
jessy kom je dan bij me op bezoek Peer is hier niet ver vandaan zp'n 30 a 45 min Suus voor mijn verjaardag idd maar had er echt niet bij stil gestaan. Toen we binnenkwamen en mijn man zijn "werkkleding" aanhad zei ze als eerste, heb jij geen fatsoendelijke kleding bij je? We gaan straks uiteten. En ook bedankt! Pfffff Het was bij de psych een intake gesprek dus beiden apart gaan praten. Ik heb hem de volgende dag nog op internet laten lezen, oorzaak van pnd en burnout. En toen snapte hij het alweer wat meer. Hij heeft iig zoiets als je 1 week voor je ongi zit waarschuw me dan geef ik geen antwoord ( ga niet tegen je in) Jessy ik heb iedere dag aan je gedacht vind het zo erg
@OW: nog gefeliciteerd!! Wat een rotopmerkingen allemaal zeg , manlief begint het duidelijk wel wat meer te begrijpen, fijn hoor! @Jessy: arme jij!! Hou je haaks meid! Ik denk aan je! @Suus: ben je de baaldag nog doorgekomen? Lekker hè, zo'n kleintje tegen je aan. Hebben jullie de icandy al? @hier: morgen om 11.30 uur de 20-weken echo. Ik ben benieuwd... ben vandaag al heel wat keren naar het toilet geweest van alle stress Maar goed, die kleine lijdt er niet onder want die trapt lekker rond. Ik dacht zelfs al dat hij vandaag de hik had
Goedemorgen, Was ik ook weer eens!!! De tijd gaat zo snel dat ik niet overal aan toe kom! Behalve aan Wordfeud he Suus?! Jullie moeten trouwens de groetjes hebben van Sooner, ze denkt aan ons allemaal!!! Jessy, nogmaals een knuffel voor jou en neem alle tijd die je nodig hebt! Het is niet niks wat er allemaal is gebeurd! Dat moet je gewoon verwerken! En als je dat nu niet doet, dan komt de klap misschien achteraf en dat wil je ook niet! Dus goed om jezelf denken hoor!!!! Suus, wat een rotbegin van de dag!!! En vannacht manlief door de bocht! hhhmmm...mannen! Onsw, Nog gefeliciteerd!!!! En wat suus ook zegt, volgens mij kunnen je ouders nogal moeilijk doen. Trek je er niet teveel van aan hoor meid, jij hebt je eigen leven en je eigen sores! Ben benieuwd hoe het je mannetje bij de psych af gaat! En balen dat je weer meer last hebt van pms...las op ander topic over dat je nu ook weer meer down voelde na die mislukte poging...als het te gek gaat moet je echt stoppen hoor, want snap dat je heel graag een tweede kindje wil, maar je relatie en je eigen gevoel moeten wel goed zijn he! (bedoel dit heel goed hoor!) Ook een knuf voor jou! Hoe gaat het met S.?! Lelie, oe lekker die nesteldrang!! Traantje, succes straks, laat je ons niet te lang in spanning?! Suus, heb je al een foto van je wiegje gemaakt?! Kleintje, haha, die Maurits, wilde er niet meer uit dus! Hihi! Fijn dat je het gezellig hebt gehad, maar beter met manlief thuis he!? Zoe, hoe gaat het eigenlijk met jou!? Jewel/Majo/Zora/Pat/Esser/Nightelf zwaaaaaaaaaaaaaai! Hoe gaat het met jullie!? Sinja, kreeg je vandaag niet ergens uitslag van?! (spermaonderzoek oid?!) Ego, Hier gaat alles goed! Zit op dag 10 vandaag, ben al druk aan het ovutesten geslagen sinds dag 8! Was zo bang dat ik hem zou missen. Het lijntje wordt mooi donkerder...heb nog 3 streepjestesten liggen, even afhankelijk van het streepje van zometeen (die is nog niet goed droog) en morgen ga ik misschien morgen beginnen met digitale. Ben benieuwd, hoop echt op maandag of dinsdag een tp, want dat kan ik goed regelen met mijn werk en dan is S.iem al bij mijn schoonmoeder, dus hoeven we daar geen smoesjes voor te verzinnen! Met S.iem gaat het ook heerlijk! Hij heeft weer een heel ander ritme. Eerder ging hij om 17.30 al naar bed, dan was hij zo moe en dan maakten we hem alleen nog wakker voor een fles van 19.30! En daarna sliep hij verder. Nu slaapt hij 's ochtends tot 7.00/7.30 (vanmorgen was het zelfs 8.00!!!!) en gaat dan rond 9.15/9.30 naar bed. Slaapt tot 10.45/11.00 en dan 's middags weer rond 13.15/13.30 naar bed. (tijden verschillen hoor)...en nu het mooiste, als hij nu of rond 14.30 wakker wordt of om 15.15, hij houdt het nu tot 19.00 vol!!!!!! En daardoor slaapt hij 's ochtends dus ook langer, heerlijk!!! Ook in ontwikkeling zet hij wel kleine stapjes vooruit! Hij kan heel mooi op het kleed liggen spelen, als ik erbij zit, wil hij zich aan me optrekken, pakt kleinere dingen vast met 2 handjes enz enz...Ds het komt wel goed met onze grote kleine man! Mijn schoonzus was hier afgelopen zaterdag en die vroeg of we al bezig waren met een verlanglijstje voor hem! Whaaaaa!!!! Ja, nog iets meer dan 7 weken en dan wordt hij al 1!!!! Kan er met de kop niet bij!!!! Waar blijft de tijd!!! Fijne dag allemaal! Liefs
Heej meiden... Sorry sorry sorry... ga weer fanatiek meelezen en schrijven!!!! Ga niet alles terug lezen, das me te veel werk. Ben behoorlijk druk geweest met genieten van mijn meisje! Nu nog steeds hoor en komt er ook nog eens werken bij, gisteren eerste dagje gehad! Maar hier alles goed. M'n meisje doet het super, drinkt goed, groeit goed, slaapt goed. VOLOP GENIETEN!!!!
Ik zwaai eventjes!!!! Heb wel bijgelezen maar even geen zin om te tiepen...... Merk dat ik wat vermoeider wordt van de zwangerschap dus alle energie gaat naar ons gezinnetje, de voorbereidingen op de baby en mijn werk. Ben blij als mijn verlof begint..... nog 7,5 week ben echt aan het aftellen.....
Jessy: logisch toch dat je van slag bent, geeft helemaal niets. Hopelijk hebben jullie toch nog een lekker weekend. Wij zijn 3 weken geleden naar Erperheide geweest, heel mooi park en superzwembad en binnenspeeltuin, alleen ons huisje was niet echt schoon..... OW: nog gefeliciteerd! Loesie: spannend, al bijna een tp!!!!! Hopelijk komt het qua planning helemaal goed uit. Suus: heb je je baaldag overleefd? Traantje: hoe was het bij de echo? Lelie: nesteldrang, hihi. Hier nog geen last van gelukkig Ingrid: wat super dat het bij jullie zo goed gaat! Kleintje: zwaai terug!!! Bij de hema hebben ze ook leuke dekbedovertrekjes. Hier gaat het wel goed, heb alleen door de misselijkheid en vermoeidheid weinig fut om hier vaak te komen kletsen. Ik merk dat de laatste week de misselijkheid gelukkig ietsje beter wordt, ik heb nl al 4 dagen achtereen warm eten gehad. Dat hoefde ik voor die tijd dus echt neit, een paar happen en dan was het weer rennen naar het toilet Dus meestal gewoon maar een broodje met wat salade, want dat blijft wel binnen. Gisteren heeft mn beste vriendin (en collega) nog even met de echo gekeken en alles zag er prima uit. Goed gegroeit en mooi kloppend hartje Vandaag ook al weer 9 weken, gaat best wel snel, we zijn nu al een week verder dan de vorige keer (dat punt vond ik best wel spannend). Ik ga nu nog ff een tukkie doen, Amber ligt ook lekker op bed.
Loesie, foto wiegje staat natuurlijk ALLANG op mn facebook!! En wordfeud, leuk he Zal zo even weer een woordje maken, zag dat ik wat achterliep maar ja, ben aan t werk he en die patiente gaan dan toch voor (zo vreemd! ). Snap trouwens wel dat je je ei niet wil missen. Hoeveel dgn na ei heb jij de tp? 3 toch? Ze waren toch op dag 2 ingevroren? Kleintje, doe rustig aan meid! We merken t wel als je meer energie hebt. Ingrid, wat leuk om weer wat van je te horen! Allemaal goede berichten lees ik Behalve dan starten met werken @hier: weer op werk en erg druk. Ben sowieso tot half 3 nog wel druk, daarna is het wat rustiger en kan ik hopelijk op tijd naar huis Morgen weer werken, normaal ben ik vrij op woensdag maar deze week is het even anders want heb vrijdag een bruiloft. Eerst 's middags de trouwerij met receptie en dan 's avonds een feest. Helemaal met dresscodes enzo dus was even lastig met geschikte kleding uitzoeken/kopen maar ik ben er klaar voor! Alleen nog even goede panty's kopen enzo. 's Ochtends ga ik ook naar de kapper voor een knipbeurtje en die gaat meteen mn haar mooi stylen voro de gehele dag. Wilw el een beetje goed voor de dag komen
Nightelf, natuurlijk was het een spannend moment vorige week na de vorige keer. Gelukkig nu allemaal goede berichten en handig zo'n vriendin die even kan spieken!
Hier momenteel ook wat energie tekort.....Vriendlief werkt weer en het was toch lekker dat hij thuis was. Maar na een weekje zullen we vast wel weer in een ritme komen. Gelukkig hoef ik deze week ook niet zoveel te werken dus dat scheelt ook weer. Loesie, dus al bijna de tp! Mooi dat het allemaal volgens 'planning' verloopt En heerlijk dat Siem een fijn ritme heeft gevonden! En hij doet het harstikke goed lees ik wel! Alle kindjes zijn weer anders en hebben een ander tempo, wie weet gaat Siem wel met 3 jaar naar de basisschool hahaha Suus, mooi wiegje hoor!!! Ziet er idd comfortabel uit Bij jullie nu bijna alles klaar? Hier is de kamer helemaal klaar. De keukenkastjes moeten nog wel geverfd worden maar daar gaan we van de week mee beginnen. Ruben z'n kamer ben ik ook mee begonnen al begint het verven mij een beetje tegen te staan...wil nu savond ook wel eens met de voetjes omhoog Lief! heeft idd leuke overtrekken maar helaas passen de kleuren niet bij de rest van de kleuren. Vind ze verder wel erg leuk! Dus vrijdag eerst lekker tutten en dan gezellig naar een bruiloft! Lekker even wat anders! Veel plezier alvast! Nightelf, gelukkig wordt de misselijkheid wat minder........lijkt mij echt geen pretje als alles er weer uit komt. Ben ook echt blij dat ik dat nooit gehad heb. En alweer 9 weken! En de 8e week voorbij...........dat zal idd wel even spannend geweest zijn. Nu ook nog wel, maar toch. Wel makkelijk hoor dat je op je werk even spieken kon naar de kleine Hoe gaat het met Amber? Slaapt zij ook al in een groot bedje of niet? Traantje, heel veel succes vandaag!! Ik hoop dat alles er goed uit ziet! Hij is idd beweeglijk genoeg lees ik Jessy, neem je rust he! Ga echt niet te snel weer aan het werk. Anders komt de klap idd later. Dikke knuffel van ons!!!!!! Onsw, nog gefeli met je verjaardag!!! En een leuk kado gekregen........... Nou ja, iig wel een mooie cyclus toch? Gelukkig begint je man nu ook te zien wat het allemaal met jou doet. Hopelijk helpen de gesprekken met de psych! Succes!!! Pat, dus Amy stapt ook al wat rond! Zo genieten is het he met die kleintjes! Ik sta ook elke keer versteld hoe mooi en bijzonder het toch is om een kindje te hebben! Ingrid, dus de eerste werkdag ook alweer gehad! Even wennen dan weer he. Gelukkig gaat alles goed met jullie, en zijn jullie dus ook aan het genieten! Majo, hoe gaat het met jou meid? Nog veel last van buikpijn (gehad)? Hopelijk wordt je cyclus wat regelmatiger of anders miss aan de pil? Met Maud ook alles goed? Lelie, goed dat je hebt aangegeven wat je wil qua bevalling! Zo'n hel wil je niet weer meemaken. Geeft ook wat rust in je hoofd ofniet? Hahaha ik moest wel even lachen...hier wordt vriendlief soms ook wel een beetje gek van mij; ik bedenk ook steeds weer wat anders moet in huis Maar nu is het allemaal wel goed geweest en zien we volgend jaar wel weer verder. Wat voor kleur gaan jullie doen in de woonkamer? Esser, ik las op fb dat je nog maar 3 weekjes hoeft te werken! Wow wat gaat dat snel zeg! Hoe gaat het met jou en Joep? Pfff, de rest ben ik even kwijt......sorry! Hier gaat het goed, vanmiddag weer controle bij de vk, heb net het gevoel dat ik vorige week nog geweest ben maar is inmiddels alweer 3 weken geleden. Tijd gaat toch best wel snel. Nou ik ga nog even wat kleine dingetjes doen en dan maar even relaxen. Krijg toch wel meer last van mijn bekken en vanmorgen ging het werken ook niet zo soepel.....
Jewel: succes bij de vk! Heeft de vk misschien geen foldertje voor je met wat bekkenoefeningen? Amber slaapt nog steeds in haar ledikantje. Als we met de babykamer bezig gaan, dan krijgt ze een peuterbedje, voor nu gaat het nog prima met het slapen. Suus: wat leuk, een trouwerij!!!! Wat hebben jullie trouwens een prachtig wiegje!