Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat ga je snel, Lelie!!!!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maurits slaapt nu weer in zijn grote bed! Ging deze keer probleemloos. Zondag kwam hij er namelijk eerst 5/6 keer uit en op de deur bonzen. Maar ik hou hem wel in de gaten vanaf het balkon :). Vind het wel moeilijk binnenkort gaan we ook al zijn spullen naar de nieuwe kamer doen. En dan is ons kleine manneke geen babietje meer. En dan de baby kamer eens lekker gaan soppen zodat de nieuwe baby weer een mooi fris kamertje heeft.

Komend werken naar Dublin voor het werk. Zie er wel een beetje tegen op want dat wordt de eerste keer dat ik Maurits 's nachts moet missen. En dan meteen 3 nachten. Maar hij ligt thuis lekker in zijn eigen bedje. Veilig bij papa.

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    wat is het hier rustig...

@kleintje: dat is wel even spannend, zonder je mannen op pad. na ja, gelukkig heb je er nog één bij je ;)

@Lelie: je gaat inderdaad snel zeg! Het grote aftellen is begonnen :)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, erg leuk filmpje!
    Emma heeft met grote ogen zitten meekijken :)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwaai!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ff snel, ben weer aan het werk na 6 weken vakantie!

Morgen om 15.00 heb ik, als de cryo's goed ontdooien een TERUGPLAATSING!!!! Brrr...die enge wachtweken weer in!
    Ben nu al stikzenuwachtig, want als het ontdooien niet goed gaat, dan bellen ze meteen...ben zo bang dat die telefoon gaat en dat het Dusseldorf is!

Ga weer nakijken, smak voor allemaal, sorry voor mijn afwezigheid!

Liefs

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaidiehaai Allemaal!!

I'm back van een drukke maar érg leuke kinderspelweek :).
    Gisteravond al begonnen met bijlezen, maar ben afgehaakt en gaan slapen. Nu weer helemaal bij inmiddels ;).

Kijken of ik het nog weet allemaal uit mijn hoofd...

Elin, wat spannend meid!! Je hebt gewoon alweer een TP gehad! Wanneer mag je testen? volgende week ergens?

Ow, zielig zeg voor S. Jullie maken ook wat mee zeg met dat mannetje. En wat een ontzettend nare/flauwe opmerking maakte die vrouw zeg! Niks van aantrekken hoor! Wanneer krijg je de uitslag van het EEG?

Sinja, jij sit heerlijk in Turkije nu met man en dochter :). Wij zijn sinds paar dagen ook aan het rondkijken waar we heen willen in Turkije. Nog 3 wkn en dan hebben wij ook eindelijk zomervakantie :). Veel plezier daar!

Suus, 3d echo dus gehad :). En veel gezien dus :). Leuk dat je vader een filmpje heeft gemaakt. Wil de link wel hebben, altijd leuk om te zien! Hoe is het met de zolderkamers? Inmiddels al helemaal klaar? En met de autoperikelen?

Kleintje, Wauw!! Maurits in een groot bed. STOER zeg!! En jij straks 3 dgn naar Dublin. Vast onwennig zonder de mannen, maar misschien ook wel even lekker, wat tijd voor jezelf?!

Jewel, De verbouwing inmiddels al klaar? En de lieve Ruben veranderd dus soms in een draakje... hahaha...ach...ook dat hoort erbij toch?! Je kunt ook niet áltijd lief zijn.

Esser, lekker zeg zo'n weekendje centerparcs :). En nu weer aan het werk. dat is altijd weer een beetje jammer he... maar... nog maar enkele weken toch? Lekker vooruitzicht!!

Zora, zag een hele schattige foto paar blz terug van Sara..... :). En wat heeft ze al veel tandjes zeg!!

Lelie, toch gekozen voor een ks dus?! Kan het me ook wel voorstellen hoor, gezien de bevalling van Emma toen. Jij gaat hard zeg (de anderen trouwens ook), over enekele weken heb je gewoon al 2 kindjes :) :).

Loessie, van Siem zag ik ook al een leuke foto voorbij komen :). Stoer manneke hoor! Hey...en las ik nu gisteren op het glittertopic ;) dat je morgen een TP hebt!! Whaaaaa!! Hoe gaaf is dat nu zeg :). Heel veel succes morgen in DD!!

Nightelf, jij bent inmiddels ook alweer de 10 wkn gepasserd. Wat fijn dat je die 8 wkn nu in elk geval voorbij bent!! Nog steeds misselijk dus....jammer, maar op zich alleen maar een goed teken!! Wat ontzettend fijn dat het goed lijkt te gaan nu zeg :). Wanneer heb je weer een echo?

Pat, zag dat jij ook weer even was langs komen waaien ;). Lekker aan het genieten dus!! En wat stoer dat ze inmiddels al loopt zeg!!

Traantje, spannende weke gehad met die echo en de cyste enzo. Maar hoogstwaarschijnlijk valt het dus allemaal wel mee?! Gelukkig maar!! Fijn dat de 20 wkn echo goed was :).

Jessy, een hele verdrietige tijd achter de rug....:(. Wat ontzettend naar toch allemaal meid!! Hopelijk kun je het een beetje een plekje geven. Is zéker niet niks allemaal!! Knuf voor jou!

En nu......weet ik het verder even niet meer...ben vast en zeker nog iemand vergeten... sorry....

Hier inmiddels klaar met de kuur provera na stoppen ivm overstimulatie. Ook alweer mijn ongi gehad dus hopelijk nu alles weer rustig hierbinnen. Hebben 2 wkn geleden nog nagesprek gehad met de gyn en ivm nu 2x OHSS, stelde hij voor om het via IVM te proberen. (heb jij toch ook gedaan Esser?). Wachten nu nog op een oproep voor info, maar heb nog niets gehoord. Ga er straks maar eens even over bellen denk ik. Heb op I-net al wel wat gelezen, maar weet nog niet of ik wel/niet mee wil doen. Hmmm...misschien eerst maar even gesprek afwachten dus. Geen idee of hier wachtlijst voor is, maar kunnen in oktober alweer beginnen met gewoon icsi (mits mijn cyclus een beetje mee wil werken natuurlijk ;)). En moet zeggen....overstimulatie is natuurlijk wel vervelend en gevaarlijk, maar op zich heb ik op wat buikpijn na niet heel veel last ervan gehad. Enige vervelende is dat je moet stoppen en wééééér lang moet wachten... Nou ja.....wordt dus vervolgd... morgen eerst controle echo bij de gyn, kijken of het écht rustig is hierbinnen.

Met Maud gaat alles prima :). Die kan sinds vorige week een paar meter los lopen. Zij trots, wij trots :). Ook kan ze érg goed hobbelen op het hobbelpaard en heeft ze ineens de lengte en benul hoe de loopfiets werkt!! Ook achteruitlopen vindt ze érg interessant. Ze begint steeds meer te kletsen, veeeel gebrabbel, maar ook steeds meer woordjes. Het is echt zóóóóó leuk en zóóóóó ontzettend genieten :). Vandaag de BMR prik en MenC prik gehad. Was één groot drama!! Zelfs de stethoscoop was al een drama. (waren ook 2 artsen, 1 in opleiding die nogal wat uitleg nodig had nog) waardoor het ook allemaal eeeeerg lang duurde :(. Helaas was het hartruisje nog wel steeds hoorbaar :(. Nou ja....mevrouwtje ligt nu heerlijk te slapen en hopelijk heeft ze volgende week niet teveel last van de BMR...

Oké, ben weg....moet straks nog werken....bah!! Niks aan als je een tijdje vrij bent geweest.

Fijne dag nog allemaal :)

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hellow Allemaal!

Susan: Leuk zo'n bruiloft he? Vrijdag trouwt mijn zusje heb er ook helemaal zin in! Heb ook een leuk jurkje en jasje gescoord, laat mijn haar en make up doen. Heerlijk. Voor Sara ook een uber leuk jurkje gescoord!

Majo: Ik weet verder niet veel van IVM maar lijkt me toch een goede optie voor jullie, zou alleen wel vervelend zijn als er weer een lange wachttijd is. En arme Maud, die prikjes zijn nooit leuk. Heerlijk vooruitzicht nog jullie vakantie vooral met dit weer.

Sinja: Jij zit al heerlijk in Turkije, ik zou zo achter je aan willen met dit rot weer hier bleh!

Lelie: Nog 5 weekjes! Pfoeh! Het gaat echt snel (en vooral bij anderen haha).

Kleintje: Wat goed van Maurits dat hij al in een groot bed slaapt, wel even sliken lijkt me dat ja, dag kleine Maurits, hallo grote man!

Loesie: Spannend meid, ik duim voor je!

@ rest: Sorry maar heb haast en kan niet heel uitgebreid reageren. Heb wel even (lekker ego) een vraagje:

Hebben jullie meteen het ziekenhuis gebeld voor 2e kindje of eerst weer verwijzing HA nodig? Dat zat ik me zo af te vragen. Wij hebben geen cryo's dus moeten weer voor een 'verse' ICSI.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, leuk ja een bruiloft maar van je zusje is toch wel erg speciaal! Veel plezier alvast!
    Tav een 2e, gewoon meteen het zkh bellen.

Majo, wat knap van Maud!! Bravooooooo! En prikjes zijn niet leuk :( Hopelijk volgende week weinig last. Bij Sophie viel het wel mee trouwens.
    IVM moet je maar aan Esser vragen. Wat staat je er eigenlijk op tegen?

Loesie, had idd ook al gelezen in babyrinth over tp :D Erg spannend hoor! Nog niet gebeld?

@hier: ga zo ff de foto's van dokter P uploaden in mn profiel. Zit nl voor het eerst even achter de grote pc.
    Trouwens, vandaag kwamen de 2 nieuwe binnendeuren, en.............. 1 beschadigd en de ander was ok. Hadden al hoop dat er 1 goed zou zijn. Nu dus 2 nieuwe besteld want ca 50% is onbeschadigd dus dan hebben we dubbel kans op 1 goede deur. Zijn ze allebei goed, houden we ze beiden en vervangen we alvast een andere deur op de andere verdieping. Verder zijn we qua verbouwing redelijk op orde. Wachten op gordijnen, nieuwe ramen en een nieuwe vergrendeling. Als dat er is, kan Sophie naar haar echte eigen kamer. :D Voorlopig slaapt ze prima op de babykamer.
    Oh ja, en onze nieuwe airco is echt niet goed. Morgen komt de monteur wederom. Geen storing deze keer maar hij wordt niet koud. Ben benieuwd wat hij ervan zegt...

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Effies ego: vandaag ben ik 30 weken! Woehoei......!!
    Ga nu snel verder, ben vandaag aan t werk. Had geschoven met afgelopen maandag. ;)
    Liefs

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Net gebeld, ze hebben 1x2 ontdooid en er was er 1tje niet doorgedeeld, dus krijg er straks 1 terug!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij natuurlijk, maar vind het ook eng, want bij 2 heb je nog altijd het idee, als er eentje niet blijft plakken, dan hebben we die anderen nog, haha!
    Nu MOET deze gewoon goed gaan, anders houdt het op!

Wel fijn dat we er nu gewoon nog 3 in de vriezer hebben!

Ik ga S.iem uit bed halen en naar mijn schoonmoeder brengen! Rond half 1 vertrekken we! Met volle blaas, pppffff! :D

Liefs!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, gefeli met 30 wkn!

Loesie, zo heeft die ene wel meer plek om een lekker plekje te zoeken ;)

@hier: vandaag 26 wkn dus levensvatbaarheidsgrens. Pfff, mijlpaal gehaald!
    Verder vandaag lekker relaxen :)

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Wat fijn dat je een TP hebt!!!! Goede reis naar DD en straks lekker broeden. En dan die vervelende wachtweken in gaan.....

Suus, jij ook gefeliciteerd met 26 weken. Maar die kleine suusbeeb moet nog wel even minimaal 12 weken blijven zitten. Daar zit hij de komende tijd ietsje veiliger......

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Loesie: wat super dat je een tp hebt!!! Duimenduimenduimen voor een plakkerd!

Elin: Voor jou dus ook weer heel spannend!

Esser: gefeliciteerd met je 30 weken! Schiet ook al mooi op!

Suus: jij ook al een mijlpaal bereikt, maar jullie kleine man moet idd nog maar even 12 weken blijven zitten :)

Kleintje: oef, voor het eerst zolang zonder je mannetjes, lijkt me zwaar..... Ik had altijd al moeite ermee als ik 1 nacht voor mn werk in het ziekenhuis moest slapen.....

Mayo: ik ben benieuwd wat het nu voor jullie wordt, toch weer ICSI of toch IVM.

Hier kruipen de dagen echt voorbij richting de 12 weken, vind het zo ontzettend lang duren............ Volgende week donderdag voor het eerst naar de vk, hopelijk gaan ze dan ook nog even met de echo kijken.

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #3695 Majo, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    Hey Nightelf, zwaai zwaai!! Raar he...bij een ander gaan de weken altijd veel sneller dan bij jezelf ;). Veel afleiding zoeken, veel leuke dingen gaan doen :).

Suus, ontzettend leuk filmpje van Sophie bij opa en oma :). Enne...wat lijk jij trouwens op je koeder zeg!! En gefeliciteerd met de 26 wkn grens. Idd wéér een mijlpaal gehaald. Nu op naar de 30 weken (groeiecho toch?) en dan de 34 weken (liggingsecho?), tenminste...zo ging het bij ons toen ;). En dan alweer rishting de ks.... voor je het weet is het alweer zover :)

Zora, heel erg veel plezier morgen op bruiloft van je zusje :)
    Hopelijk een beetje mooier weer nog?!
    Enne...idd....gewoon direct ziekenhuis bellen!! Hebben wij ook gedaan. Meestal is er al een wachtlijst weer en moet je mogelijk opnieuw voor intake enzo....dus zekers niet via HA doen ;).

Esser gefeliciteerd met de 30 wkn :). Krijgen jullie nu rond deze periode ook een groeiecho? Nog maar 2,5 mnd en dan is jullie meisje daar alweer :).

Loessie, succes vanmiddag!! Spannend allemaal weer zeg!!

@Hier: Vanmorgen bij gyn geweest, geen controle echo gehad, heb dikke week flink gemenstrueert, dus zal wel goed zitten weer hierbinnen. Wel gehad over start pil. Aangezien mijn cyclus soms erg lang duurt kwam hij met voorstel tot onttrekkingsbloeding dmv proverakuur en dan direct starten met pil. Nou...prima!! Des te eerder zijn we weer aan de beurd :). Staan voor icsi nog op lijst voor oktober dus dat kan sowiezo. Vroeg nog naar de IVM, maar hebben nog steeds niks gehoord. Hij zal weer bellen met andere zkh en dan kan ik 'm morgen bellen en horen we meer. Heb al wel gisteren met Zwolle gebeld en er is in elk geval geen wachtlijst. Ben dus benieuwd wat het gaat worden. Of binnenkort IVM of gewoon de icsi. Eerst maar eens even gesprek afwachten en info vergaren en dan beslissen....

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Suus, zwaai zwaai!!

17. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Loesie: ging het goed met de TP? Wat fijn dat er ééntje goed was gegaan. Enne, ééntje kan soms ook erg goed plakken hoor. Wij hebben hier thuis het bewijs rondlopen :)

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Loesie: mijn duimen draaien voor je! Wat spannend weer zeg! Wanneer mogen jullie testen? Of houd je dat liever voor jezelf? ;)

Majo, mocht je meer willen weten over IVM dan laat maar weten hoor! Wij zijn er erg tevreden over en de behandeling was voor mij zoveel beter te doen doordat ik maar 3 dagen hoefde te spuiten. Totaal geen risico gehad voor OHSS. Dat was onze indicatie waardoor we in aanmerking kwamen voor IVM. Lopen jullie dan bij Isala?

Nightelf, nog effies........ Blijf aan je denken met posi gedachten dat jullie frummel lekker bij jullie blijft!

@meiden; hoe pakken jullie het aan met oppas etc. wanneer de bevalling begint??
    En zijn jullie spelenderwijs ook al gestart met zindelijkheid? Hier een paar weken geleden een potje aangeschaft en Joep vind het reuze machtig. Heeft ook al een paar keer geplast op het potje, zo stoer! Joep vind het leuk en gaat er regelematig op zitten, vaak genoeg gebeurd er niets maar ach........hij vind het vooral leuk.
    Ook geeft hij nu uit zichzelf aan wanneer hij gepoept heeft. Dan tikt hij een paar keer zijn pamper aan ter hoogte van zijn billen en zegt dan 'bah'. Helemaal duidelijk!

Zijn woordenschat gaat ineens ook rap. Is dat bij jullie kids ook zo?

Liefsssss

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loessie hoe is de tp gegaan.

Meiden met weer een mijlpaal proficiat hoor:D

Hier dadelijk de pregnyl zetten ( anders lag ik al te slapen:p)en zaterdat iui:D

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Loesie, als alles goed gegaan is ben je nu dus in het bezit van een emmy!! Spannend weer allemaal zeg! Ik ga iig goed hard voor je duimen!
    Oh ja, deze keer hebben ze ook 'maar' 1 teruggeplaatst en is ook goed gekomen ;)

Esser, whow alweer 30 weken! Komt nu écht dichtbij hè? ;)
    Qua oppas tijdens de bevalling ben ik er ook nog niet uit. Ik hoop dat ik snachts beval dan kan Ruben lekker doorslapen, maar ja dat zal vast niet gebeuren ;) Hangt er allemaal een beetje vanaf hoe alles gaat tzt. Maar hij gaat dan denk ik naar s-ouders maar moet ik nog even over denken.
    Ik ben met Ruben nog niet echt bezig met zindelijk worden. *Nu ik dit typ komt Ruben bij me staan en het lijkt er op dat hij gaat poepen. Ik vraag aan hem of hij ook op het potje wil? 'Ja' zegt hij en gaat naar de kast toe waar de pot in staat (dat hij dat nog wist, is al een maand geleden dat hij dat ding daar gezien heeft) en gaat op de pot zitten en gaat poepen :D klein plasje erbij en klaar is hij!* Haha dit zal vast wel eenmalig zijn maar ik ga vanaf nu het dus nu ook maar eens vaker proberen.

Onsw, dus jullie ook alweer begonnen! Hopelijk is het deze keer wel raak!! Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al bij de psych geweest?

Majo, dus misschien ook IVM? Esser heeft idd goede resultaten ermee behaald ;) Al heb je niet heel veel last van de overstimulatie het lijkt mij voor misschien dan wel wat prettiger. En ook fijn dat de eicellen dan misschien ook ingevroren kunnen worden, geen punctie voor niets dan iig. Mooi dat je nu ook niet zo lang hoeft te wachten op je 'natuurlijke' cyclus, nu weet je iig waar je aan toe bent. Spannend allemaal weer zeg!
    Maud vond de prikjes dus niet zo leuk :( Ze krijgen het nu ook wat door he. Wordt straks nog wat als ze nog ouder zijn, krijgen we ze nooit meer mee naar het cb ;)

Kleintje, dus m. volledig over naar het grote bed? Wat goed zeg! Ideaal zeg dat je hem in de gaten kan houden via het balkon ;) Ik zie je al helemaal staan daar :D Hebben jullie ook een kussen voor hem?
    Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo vermoeid? En 3 dagen naar Dublin is wel erg leuk maar idd om je mannetje(s) dan te moeten missen is wat minder. Maar wat je ook zegt; hij is fijn thuis bij z'n papa dus dat scheelt ook wel weer.

Nightelf, ja bij jezelf lijkt het altijd langer te duren hè. Vooral nu je een mk hebt gehad lijkt mij dat nog langer duren. Maar elke dag is er weer 1!
    Hoe gaat het nu met Amber? En zij kan dus soms ook wel eens een krengetje zijn ;) Ik vind het soms wel lastig hoor, ik moet Ruben nu constant in de gaten houden en zeer geduldig zijn, al is dat soms lastig ;)

Lelie, voor jou komt het nu echt dichterbij hè? Whow spannend weer hoor! :D Zijn jullie er helemaal klaar voor, alles geregeld? Gek idee dat er straks gewoon een beebje in de wieg ligt..*zwijmel* :)

Nou moet helaas weer gaan, het zwemmen begint weer vandaag en ik moet alles nog bij elkaar zoeken. Kom later weer terug om op de rest te reageren!

Deel Deze Pagina