Jewel toevallig zijn we gisteren geweest. En ik hoop dat het thuis net zo goed werkt als daar. Het was echt een succes. Ze heeft hem uitgelegd wat een pnd/ burnout daarna eigenlijk inhoudt. En dat ik daar echt niks aan kon doen. Dat door al die situaties het eigenlijk onvoorkomelijk was. En heel normaal. Ook heeft ze duidelijk uitgelegd dat als hij meer begrip zou tonen en zou helpen waar ik vraag het veel sneller opgelost zou zijn. Maar door zijn reactie ( wat schijnbaar bij veel mannen het geval is) ik alleen nog maar dieper in een gat kom. Hoe meer hij moeite doet om te helpen hoe sneller het beter zal gaan. En hij vroeg ook heel duidelijk hoe en wat. Hij zei ook als bij het volgende kindje ( als we dat hopelijk mogen krijgen) weer een situatie voordoet op het zh ga ik wel echt daar eens goed op mijn punten staan. want ik vind dat niet normaal allemaal. Hij had het schijnbaar nog niet zoooooo door dat het zo diep zit/ zat. Morgen rond deze tijd hoop ik dat er een zaadje het eitje heeft gevonden Ik heb ook op schildklierwaarde laten testen daar krijg ik volgende week de uitslag van ( kan samenhangen met pnd) hopelijk is die goed anders zullen we de volgende poging waarschijnlijk moeten uitstellen aangezien als de schildklier niet goed werkt dat invloed heeft op de vruchtbaarheid zoals jullie allemaal wel weten denk ik
Klinkt goed allemaal Onsw! Fijn dat je man het nu ook 'snapt' Moet voor jou ook een hele opluchting zijn of niet? Hoe gaat het nu met S? En ik ga voor je duimen dat het zaadje het eitje vind! Suus, voor jou ook een mijlpaal: voorbij de 26 weken! Maar jullie ventje blijft gewoon nog even zitten hoor! Dus Lief! valt wel normaal. Ze hebben een prematuur collectie waarvan dus mt 50 er ook bij zit, alleen het broekje dan volgens mij. Vind het zelf wat onduidelijk welke maten er nou precies zijn en blijf het jammer vinden dat het geen setje is. Ruben had ook mt 50 bij de geboorte aan, heeft het niet heel lang aan gehad maar het paste wel. Zora, wij hebben meteen het zkh weer gebeld. Wij hadden ook geen cryo's meer maar de ha iig niet gebeld. Wel weer op de hoogte gesteld dat wij weer een begonnen met de behandeling maar verder niet. Jullie gaan dus binnenkort ook bellen?? Spannend weer zeg!! Traantje, hoe is het met jou? Nog steeds zo erg misselijk? En met Jenna ook alles goed? Elin, kom je de ww nog wat door? Ik duim nog steeds voor jullie hoor! Hier gaat het goed. Ben nu wel kapot want na het zwemmen nog even boodschappen gedaan en met Ruben erbij is het wel veel vermoeiender zeg. PFfff de hele tijd om koek zeuren. En aardbeien uit de bakjes pakken Heb het bakje maar gekocht want hij had al een hele hand vol......haha Zwemmen was ook weer leuk maar het wordt steeds moeilijker om Ruben vast te houden zeg! Hij wil zelluf maar ja dat kan helaas nog niet Moet nog even denken hoe ik het straks ga hebben na de bevalling enzo.......vorige keer heb ik 9 weken gevloeid dus ik hoop nu niet weer zo lang. Nou ik ga ook even liggen want zwemmen en boodschappen doen vind mijn bekken niet zo leuk Fijn weekend alvast allemaal!!!
Jewel ga maar ff lekker rusten. Kan me voorstellen hoor dat dat vermoeiend is!! Nog ff ben je ook alweer 30 weken! Ja het is idd een heeeeeeeeeele opluchting net of al heel pak van je afvalt. Dat ik niet het gevoel heb dat ik er alleen voor sta. S gaat wel goed alleen eet/ drinkt hij weer minder de laatste dagen. Dat zorgt soms ook voor stress. Maar ik moet zeggen dat de nieuwe poging ook weer heel veel positieve energie geeft
Kindjes eten en drinken soms ook gewoon wat minder hè? Maar met zijn geschiedenis dan maak je je er toch wat meer druk om, en heel begrijpelijk ook. Fijn dat je je zelf nu ook beter voelt en met een nieuwe poging beginnen geeft idd positieve energie!! Ik ga iig weer hard voor jullie duimen!!
Wow spannende tijden zijn weer aangebroken. Loessie, heel veel succes de komende 2 weken! Zorg goed voor je visstickie en denk positief!! Onsw, voor jou ook reuze spannend morgen. Ik zal aan je denken. nightelf, tik tak tik tak....voor je het weet ben je de 12 weken voorbij!!! Komt goed meid. Daarna gaat het als een trein. jewel, wel aan jezelf denk he. Straks heb je geen bekken meer over Het wordt ook allemaal zwaarder, vooral het optillen pfffff Ik weet ook niet hoe ik dat ga doen met babyzwemmen. Wil graag met Emma maar ook straks met de beeb...hmmmm esser, omdat we bijna zeker weten dat ik een geplande ks krijg is het voor ons wel makkelijk om te plannen. Emma gaat dan naar mijn moeder of zij bij ons in huis. Ik denk het laatste want het zkh is zowat bij ons om de hoek en dan kunnen ze meteen even naar de baby kijken als ze geboren is. Ik ga ook even met mijn voetjes omhoog. Ema ligt ook op een oor en vanochtend zijn we de hele tijd buiten geweest (stoepkrijten) en daarna nog even spontaan bij de buren langs geweest. Doeidoei
Hier hebben we mijn moeder standby staan. We bellen haar en dan komt ze naar ons toe. Kunnen wij met haar auto naar het ziekenhuis. En ze blijft bij Maurits in ons huis tot de baby er is. Alleen als het op een dinsdag is hebben we een probleem. Maar dan staan schoonouders standby. Wat potje betreft.... Nog totaal niet mee bezig...... Mijn moeder heeft Maurits al een keer op de wc gezet maar dat maakte niet zo veel indruk. Wel vind hij wc's doorspoelen wel heel leuk.....Wij hebben de toilet deur nooit dicht namelijk en dan kruipt Maurits bij ons op het toilet..... Maar misschien moeten we hem dat maar afleren wat is toch wel raar he......
Jewel ja klopt. Maar idd zijn eet en drinkgedrag is al heel veel slecht geweest en te weinig drinken zorgt voor sneller een urineweginfectie opnieuw. Hij lijkt gewoon veeeeeeeeel te veel op mij
Kleintje, ze zeggen juist dat het wel goed is dat ze 'meekijken' als je op het toilet zit. Ruben gaat al maanden mee naar het toilet Hij spoelt vaak door of geeft het toilet papier aan mij. Hij kan zelf de deur opendoen (en wij hebben hem nooit op slot) dus we hebben ook geen keus Lelie, ja ik wil graag ook met de 2e beeb zwemmen maar dat lijkt mij toch wel erg lastig. In de groep na ons zie je het ook wel maar de broer of zus blijven dan gewoon netjes wachten en dat zie ik Ruben echt niet doen als wij in het water zijn dan. Een kennis van ons is met de jongste gaan zwemmen toen hij een jaar was. De oudste luisterde toen beter en gaat nu naar school dus kan zij nu rustig zwemmen met hem. Ik denk dat ik het zo ook maar ga doen.
ja jewel, dat is misschien wel een goed idee! kleintje, hier ook een dame dat graag samen met mama op de plee zit
Sophie gaat ook mee naar de wc hoor! Nix raars aan! 'Mama plassen' is een heel normaal begrip bij ons
Ok dus ik ben niet raar.............. Nou kom net van de verloskundige... Moest WEEEEEER bloed prikken. Nu met negatieve rhesus moet je zo'n nieuw onderzoek dat ze in je bloed dna van de baby bekijken. En omdat dat dus pas sinds 3 weken gedaan wordt moest ik de hele tijd terug om te prikken. Hopelijk is het nu wel goed. De baby lag ook mooi op schema volgens de echo. En mag over 3 weken weer. Nou ik ga snel naar huis, vanavond bruiloft van vrienden en dan morgen naar Dublin vliegen. Spannendddd. Hopelijk heb ik internet dan laat ik nog wel ff weten hoe het gaat.
Hahaha....en ook hier gaat Maud regelmatig mee naar de wc. Vindt ze ook érg interessant . Vooral de wc-rol helemaal afrollen is favoriet . Esser, bij mij idd ook voorstel voor IVM ivm nu 2x flinke overstimulatie. En lopen idd bij Isala klinieken. Bij Maud haar poging deden we transport icsi met streekziekenhuis en Isala. Pogingen voor Maud waren wel volledig in Isala en nu dus voor IVM weer daar. Dinsdag info gesprek, dus ben benieuwd. Ben me aan het inlezen op I-net, hoewel er nog maar weinog over te vinden is. Bij vragen pb ik je hoor!! Thanx !! Traantje, al bezig met de voorbereidingen voor Jenna's eerste verjaardag? Das ook volgende mnd alweer zeg! Loessie, cryootje 'aan boord'?! Spannende weken hoor! Onsw, klinkt stuk beter zo, nu je jullie bij de psych zijn geweest . Fijn dat er nu meer begrip is. Voor jou ook weer spannend bijna . Toi toi toi! Jewel, hier ook vandaag weer begonnen met babyzwemmen. Maud mag door naar de volgende groep volgende week. Ben benieuwd, is ze de jongste ipv de oudste . En half uurtje later (9.30 uur) scheelt ook weer!! Doeiiii ben weg!! Maud is wakker en moeten nog auto bij garage ophalen!!
Hahahaha.... Dat alle kids dat toch doen! Hier ook zo'n meekijkertje wanneer papa en mama op de w.c. zitten. Daarnaast zelf zo nu en dan op het potje zitten vindt hij dus geweldig. Wanneer de bevalling begint komt mijn vader naar ons toe. Die heeft zelf aangegeven het helemaal geen probleem te vinden en op ieder moment van de dag of nacht wel kan schakelen en als 'n speer bij ons te zijn. Wel erg fijn...... Nog plannen voor het weekend meiden? Liefsssss
Wat grappig, ook Amber gaat graag mee naar het toilet en ze wil ook elke dag wel even op het potje zitten. Ze heeft er nog nooit wat op gedaan (wel ernaast ), maar komt vanzelf.
Hey meiden, Ben er wel hoor...maar meer een idee van 'als je er niet over praat dan is het er niet'...goed bedoelt dan. Vind het heerlijk dat er weinig mensen (alleen 3 van mijn werk) vanaf weten. Geen vragen hoe je je voelt enz! (is niet heel erg hoor, maar omdat 20x op een dag te horen) Heb één cryo terug gekregen, hij was de ochtend van tp 2-cellig. Hij is op de dag van bevruchting ingevroren, omdat ze in DL geen embryo's in mogen vriezen, maar wel bevruchte eicellen. En ik heb hem een dag na ontdooiïng terug gekregen! Heb vanmorgen nog gebeld voor de kwaliteit (fragmentatie oid) maar ze hadden die brief van het lab nog niet binnen. Heb gister niet gevraagd, die man is nogal kort van stof en ik ben dan niet zo assertief om door te vragen. Ik lees wel mee, maar kan het echt niet opbrengen om op iedereen te reageren. Ben ook weer begonnen met werken, dus het hakt er allemaal goed in! Met S.iem gaat het super, het is zo'n heerlijk vrolijk manneke. Vanmiddag kwam ik bij de supermarkt en toen zei die vrouw bij de kassa, he vrolijk manneke, was je er weer! En toen begon S.iem weer te lachen, komt er een andere kassavrouw bij staan die zegt: het is zo'n charmeurtje he! haha, mama trots! Volgens mij duurt het niet lang voordat boventandje 2 ook doorkomt! We zullen zien! Fijne avond en een knuffel voor jullie allemaal! Liefs
@Loesie: Spannend weer hoor!!! S.iem dus een echte charmeur! Geweldig! @OW: Fijn dat wonderman nu ook wat meer begrip heeft! Weer spannend met S. Maar misschien betekent het niets en wordt hij dit keer gewoon niet ziek en nog even en de besnijdenis is geweest... Succes weer met de IUI morgen!! Ook voor jullie weer spannend! @Jewel: Dus Ruben is een echt waterrat! Misschien afwisselend gaan zwemmen? De ene week met de één en de volgende week met de ander? @Majo: spannend dinsdag! Ik ben benieuwd. Is dat dan in Zwolle, die IVM? Ja, Jenna al weer bijna jarig! Geen baby meer, maar een dreumes. We houden het klein, haar verjaardag, alleen familie. Ze houdt niet zo van drukte, dus dat doen we haar dan ook maar niet aan. Ik zet Jenna ook gewoon in de badkamer neer als ik naar de WC ga hoor, dan leert ze al dat het heel normaal is om dat op de WC te doen Wegbrengen van de oudste. Wij krijgen dus waarschijnlijk ook een geplande keizersnede, dus ik denk dat mijn ouders wel op zullen passen, maar goed, bij ons duurt het nog even... eerst maar eens de kamers in orde gaan maken. Daar gaan we dit weekend mee beginnen. Kasten verplaatsen, volgende week laminaat leggen, over 2 weken stucken (wordt gedaan) en dan schilderen, behangen, verder laminaat leggen, etc. etc. etc.....
Heerlijk relaxen en uitbuiken...net een enorme hamburger 1955 en een cheeseburger op heb vriendlief even naar de macdrive gestuurd hihi Verder alles okee hier. Dinsdag voor de laatste keer naar de VK! Komt nu echt dichtbij!!!!!
Lelie, lekker, de gele M!!! Wij zitten redelijk dichtbij de foodstrip hier en de gele M daar ook nog vlak naast maar de BK is toch wel onze favoriet, hoewel t al een hele poos geleden is bedenk ik me nu. Hier gisteren de dag doorgebracht met m'n moeder; gewinkeld, met de hondjes gelopen etc en was ook echt kapot na afloop, helaas ook met harde buiken dus de rest vd avond op de bank gelegen. Vandaag stond de ochtend in t teken van hockey (m'n team helaas verloren) en 's middags lekker gerelaxed. Nog wel net een deur geverfd, moet morgen nog 1x en dan is t wel ongeveer klaar met verven. Wil eigenlijk dat m'n man nog 2 muurtjes doet dus hopelijk kan dat binnenkort zonder al teveel spetters. Bij Sophie wederom een poging om t duimen te stoppen. Nu met hele stevige plakkers op dr duimen. Ze zitten er na 30 min nog op dus hopelijk helpt t. Je ziet aan dr tandjes nl al dat het de verkeerde kant op gaat dus we moeten echt actie ondernemen. Verder alles ok. M'n vaginale schimmelinfectie lijkt voorbij na een pil + crème, alleen moet die crème nog een week gebruikt worden. Morgen en overmorgen weer werken, bah geen zin in! Heb nog 9 wkn te gaan dus dat is nog wel een hele poos
Idd rustig hier Hier gisteren de iui gehad Erg spannend maar ben wel meer down to earth deze keer. Ook als zelfbescherming maar ook omdat ik denk dat het niks zal zijn. Had de dag ervoor al last bij mijn eileider waar het ei zat. Ach we zien het wel.