Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0

Elin :(:(:(, wat ongelooflijk jammer zeg dat de cryotp mislukt is :(:(:(. (zachtjes uitgedrukt). Qua maandje rust moet je zeker doen wat voor jou/jullie het beste voelt. Dit eerst weer even verwerken en je lekker gaan richten op de 1e verjaardag van Olaf :):):). Hij is ook gewoon alweer bijna 1 :):):). al bezig met de voorbereidingen??

Wat betreft je vraag hierboven:
    Nee, niet 6 behandelingen helaas. In de eerste onderzoeksfase die nu dus afgesloten is kregen de personen 1x een vergoede IVM, daarna dan niet meer, ongeacht wel/geen zwangerschap.

In deze 2e fase eenmalig 2x IVM (ipv 1x IVF of ICSI), tenzij je na de eerste keer IVM natuurlijk al zwanger bent :p. Als je 2x IVM hebt gedaan stopt het, heb je een bijdrage geleverd aan het onderzoek en ben je dus één van je 3 pogingen kwijt. Als we ingeloot zouden worden voor IVM, hebben we dus eigenlijk 4 kansen ipv 3.

Voorwaarde om mee te doen aan IVM is ook dat je sowiezo nog 1 vergoede poging te gaan hebt. Dus als we nu 3 mislukte pogingen zouden hebben, mochten we al niet eens meer meedoen.

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel een teken van leven hier. Het gaat weer een beetje beter. We hebben ook een beetje relatieproblemen gehad afgelopen weken. Zal wel door de spanningen komen. Maar nu gaat t gewoon weer Goed. Ik voel me eisprong er aan komen. Dus sta versteld hoe snel me lichaam weer de draad oppakt. Zodra ik ongesteld ben. Gaan we voor onze laatste cryo poging. Als deze niet lukt volgende punctie. Bah. Hoop het niet.
    Hier weer spannend. 2 die mogen testen deze maand en meiden gewoon al met verlof
    Ik duim voor jullie hoor ow en loesie!!!
    Elin zwaar klote meid. Een maand overslaan is geen verloren maand. Een poging gaat veel beter als je goed in je vel zit!!

Een vraag. Ik ben niet jaloers aan gelegd. Maar wij waren pas geleden naar Cp en hadden me beste vriendin en haar man en de kleine mee gevraagd. Zei weet natuurlijk alles over onze ma en de curretage. Zat die zondag nog uitgebreid te vertellen dat me baas zo weinig tekening me houd. Die de dag na de curretage dat ik gewoon door moest. Het leven gaat door zei ze. (@€2$>|$|£\)
    en me vriendin vond ook dat mensen er rekening mee moesten houden.
    Stuurd ze dinsdags 2 testen op via de Whats app positief.
    En kon het niet hebben dag ik eerder zwanger was. Nou ben ik niet jaloers aan gelegd. Maar vinden jullie dit normaal? Ik hb het er echt enorm moeilijk mee. Kan haar gewoon niet zien momenteel.
    Ik gun iedereen zijn geluk en vind het heerlijk om van iedereen te lezen hoe het gaat maar dit kwam wel zo hard aan....
    Ik zal wel egoïstisch zijn.

Nou ga me klaar maken om te gaan werken.

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, Ik vind het niet zo tactisch van haar. Ze had je dan op zijn minst moeten bellen om te vertellen dat ze zwanger is maar niet gewoon een foto sturen. Ik neem aan dat ze weet hoe moeilijk het voor jou is. Dus ik vind je reactie niet gek.
    Toen wij met de eerste ICSI begonnen was mijn beste vriendin ook bezig met zwanger worden. Ze had een week eerder dan ik een positieve test. Toen heeft ze mij gebeld. Voor haar was dat ook moeilijk omdat ze meteen na de eerste poging zwanger was en wij al 1,5 jaar bezig waren. Maar ik was oprecht blij voor haar. Dat zij niet zwanger zou worden maakt mij niet zwanger he. Maar als ze een smsje of een mailtje gestuurd had zou ik wel heel boos zijn..... Gelukkig kon ik haar een week later ook bellen :).
    En nu zijn de zaken omgedraaid. Ik ben zwanger van de tweede. En zij wil graag zwanger worden maar ze mag niet vanwege haar gezondheid. Haar bloeddruk is veel te hoog en moet eerst onder controle zijn. Gelukkig was onze kinderwens voor een twee veel eerder dan die van haar. Maar toch ook confronterend voor haar nu dat ik met een dikke buik loop en dat zij super vruchtbaar is maar simpel weg niet mag vanwege haar gezondheid........

Ik ben trouwens weer lekker op mijn werk. Geen zin om iets te gaan doen..... Maar zal toch moeten...... nog 3 dagen en dan heb ik weer lekker weekend. Daar kijk ik wel naar uit. Want ik ben afgelopen weekend natuurlijk niet thuis geweest.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    #3744 Zora, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    Hey meiden, ook maar weer eens een teken van leven van mij!

@ Jewel: Ja, wij willen ook gaan bellen binnenkort, ik ga ervanuit dat het nog wel even duurt voor we daadwerkelijk kunnen starten dus eigenlijk hoe eerder hoe beter....Sterkte met je bekken en zwem je eigenlijk elke week of niet? Ik zwem nooit emt Sara, eigenlijk jammer want op vakantie vond ze het erg leuk. En....bijna 30 weken zeg, wat gaat dat snel.

Thanks voor je compliment over de foto's en mijn outfit. Altijd leuk om te horen!

@ OnsW; Fijn dat jullie gesprek zo positief was. En ik ben al heel hard aan het duimen voor jullie meis! Spannend!

@ Waterlelie: Voor jullie duurt het niet lang meer, pfoe, nog even en dan weer zo'n kleintke, zal wel weer wennen zijn denk ik, maar wel super!]

@ Kleintje: Moest wel lachen om je hoor, nee hoor je bent niet raar volgens mij gaan bijna alle kinderen 'mee'naar het toilet. En heo was Dublin? Of ben je nog niet thuis? Misschien kom ik het zo nog wel tegen want ben nog neit op de laatste pagina met lezen> Alweer thuis zie ik, uitkijkend naar het weekend, daar heb ik ook wel weer zin in, heerlijk!

@ Loesie: Wat leuk dat S.iem zo in trek is bij de dames van de supermarkt, zorgt toch weer voor trotse mama momentjes he? Meis, ik duim ook voor jou, spannend een cryo in je buikie! (foto's staan trouwens op Facebook).

@ Traantje: En van het weekend al een beginnetje gemaakt met het in orde brengen van de kamers? Is er veel te doen? Succes ermee in ieder geval!

@ Susan: Hoe is het met het duimen van Sophie? Lastig om dan weer af te leren he? En nog 9 weekjes werken, lijkt nog zo lang he? Ik hoop dat het omvliegt voor je. Is de verbouwing nu helemaal afgerond?

@ Nihgtelf: Ondertusen 11 weken en 1 dag! Yes! Gaat het goed verder? Morgen dan eindelijk naar de vk meid! het blijft spannedn maar na een mk natuurlijk helemaal.

@ Esser: Gecondoleerd met je oma, een prachtige leeftijd en fijn dat je ook eht gevoel hebt dat het goed is zo.
    Het behang is super leuk en ook lekker verlof nu, geniet ervan!

@ Elin: Meis wat ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is. Misschien is een maandje pauze wel even goed om tot rust te komen. Knuffel! Hoe is het verder emt Olaf? Nog even en dan is je kleine man 1 jaar!

@ Majo: Jeetje een heel verhaal inderdaad en allemaal lastige beslissingen. Eerst dus nog een ICSI deze oktober begrijp ik. Nou dan hoop ik dat die gewoon raak is en je je verder geen zorgen hoeft te maken over hoe verder. Vervelend dat de hoeveelheid follikels zo uiteenloopt bij verschillende doseringen. Tussen 4 en 30 zit nog een heel verschil. Ik meen dat ik met 150 EI ook veel te veel follikels had en met 100 EI ook nog vrij veel. Volgens mij hebben ze toen de punctie gedaan toen er een aantal heel groot waren en nog veel kleintjes. In ieder geval heel veel succes straks in oktober! En goed dat ze je eicellen kunnen invriezen want een punctie helemaal voor niets doen is ook niets.

@ Jessy: Hopelijk jullie laatste cryo een goede poging meis, zou rot zijn als je weer een verse poging moet doen. Maar goed zo ver zijn we nog niet. Vervelend dat je wat relatieproblemen hebt gehad maar al die spanningen en een kleintje om voor te zorgen is niet niks, gelukkig nu weer rustiger vaarwater. Ik begrijp wel wat je bedoelt met je vriendin, ze had beter even kunnen bellen of langs komen om het te vertellen. Ik begrijp dat het moeilijk is. Ik vind het nu nog steeds moeilijk om te horen dat iemand zwanger is, vooral als het heel snel is gegaan, stom eigenlijk maar die pijn zit er nou eenmaal bij mmm meisjes.

En nog even ego uiteraard:

De bruiloft was helemaal super en gelukkig hebben we het droog gehouden. Sara is 'morgens meegeweest voor de foto's en daarna heeft mijn schoonmoeder haar opgehaald, ze heeft daar ook geslapen (eerste nacht van huis), maar ik vond het erger dan zij denk ik want ze heeft heerlijk geslapen en het goed naar haar zin gehad. Wij hebben lekker feest gevierd 's avonds, vind eht echt jammer dat de dag alweer voorbij is. De foto's staan dus op Facebook voor de nieuwsgierigen.

Verder gaat Sara super snel: Haar 1e kies komt door, ze kan zich optrekken, zwaait dag (al een tijdje maar steeds gerichter nu), ze kruipt vaker dan ze tijgert, geeft een kusje als ik het vraag, en komt naar me toe als ik haar roep......en ze wil alleen maar aan mijn handen de kamer rond lopen. Ik ben super trots maar vind eht nu wel heel snel gaan hoor, mijn kleintje wordt echt groot, hoewel dat natuurlijk ook super leuk is.

Editje: Heb net de stoute schoenen aangetrokken en het ziekenhuis gebeld, wij mogen 18 oktober voor de 1e afspraak. Duurt dus nog wel even maar vind ik neit erg. het is 1 week voor Sara's verjaardag. :D

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, wij hadden toen ook in oktober gebeld voor een afspraak in december. Toen ik belde konde we ook al meteen over 2 weken komen maar dat vond ik toen iets te vroeg. Maar ik wou wel graag al een afspraak hebben staan. Spannend hoor! Wij hadden de TP een paar dagen voor Maurits verjaardag. Dus ik zat daar met een cryotje in mijn buik...... En maar smoesjes verzinnen waarom ik geen glas wijn wou......

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy heh bah dat vind ik nu ook erg ongevoelig.
    Vooral aangezien ze weet dat je pas na de mmm zwanger bent en dan een ma hebt gehad.
    Ik kon dat ook niet makkelijk verwerken zoiets hoor.
    Ik heb dat de laatste cryo DE cryo gaat worden en blijft niet als Siem:)

Zora ooh ook een afspraak gemaakt wat spannend zeg hihih,
    Ben erg benieuwd.

Kleintje hoe voel je je verder??
    Ben benieuwd hoe heel het kamertje word van jullie wondertje:)

Hier vanmorgen een migraine aanval pff.
    Heb ik af en toe wel eens last van nu 2 op 3 weken.
    3 keer boven het toilet gehangen en het was nog neit weg.
    Daarnet nog wat gelegen en gelukkig is het nu aan het wegtrekken pfff

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kleintje: Ik had even op de website gespiekt en zag dat de wachttijd ongeveer 4 weken was. Dus ik dacht hup ik bel gewoon. Ja, dat lijkt mij ook lastig straks met alcohol, want we gaan deze poging voor iedereen stil houden. Maar denk dat ik dan gewoon met de auto ga als er een feestje is, er komt toch weer kouder weer aan. ;) Sowieso zal het voor ons nog even duren voor het zover is want we hebben geen cryo's dus moeten een verse poging.

OnsW: Wat vervelend die migraine, ik heb het gelukkig nooit gehad maar hoor wel dat het echt een drama is als je het hebt. Sterkte!

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #3748 Sinja, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    He meiden! *zwaaaaaai zwaai zwaai*

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Turkije! F.aye heeft het weer geweldig gedaan en wij hebben ook echt genoten! Vooral de minidisco vond ze al helemaal geweldig en zat echt op onze schoot te springen en te zwaaien. Suuuuperschattig en ze heeft ook iedereen in het hotel ingepakt ;):)

Eerste dagen thuis was ik niet lekker en sinds gister is F.aye ziek. Weer 40 graden koorts en heeeeel huilerig. Wel zielig!

Esser gecondoleerd. Was het een mooi afscheid vanochtend? Nog veel sterkte! En natuurlijk begin van je verlof!!!Heb je nog to-do lijstjes of valt het mee?
    Wat een supergaaf behang voor de babykamer! *zwijmel*

OW spannend!! Wanneer is je testdatum? En migraine, vreselijk! Hopelijk voel je je snel beter!

En Loes bij jouw ook alweer superspannend! Fijn dat de wachtweken nu makkelijker gaan! En S.iem echt een kleine charmeur in de supermarkt. Als mama ben je dan toch helemaal trots :D

Jewel balen zeg dat je zo’n last van je bekken hebt!

Nightelf de eerste 3 maanden zitten er bijna op! Succes morgen bij de vk!

Elin wat verdrietig dat de cryo-tp is mislukt L Sterkte!!! Hoeveel cryo’s hebben jullie nu nog? En maandje rust is dan ook niet verkeerd.. Olaf bijna 1 jaar nu! Hoe gaan jullie het vieren?

Traantje voor Jullie dus een geplande kz. Gek idee lijkt me en ook even slikken. Maar het is natuurlijk niet anders. Druk aan het klussen nu?

Susan hoe is het met jouw buikje? Nog veel harde buiken? Het schiet ook al op zeg!

Majo wat een verhaal zeg over dat IVM. Vond het wel interessant om te lezen. Moet zeggen dat ik het nog best een heftig gebeuren vind allemaal (ook ivm punctie en dat de gezondheid van je kindje dan zo gevolgd wordt). Flink balen dat die eerste fase al is geweest en dat het je nu hoe dan ook een poging gaat kosten. Logisch dat je dan in oktober eerst nog een ‘gewone’ icsi gaat doen. Wanneer ongeveer zal je gaan starten?

Jessy wat ontzettend flauw van je vriendin zeg. Als ze een goede vriendin is doe je zoiets niet. Vind ik tenminste.. Snap dat je even genoeg ervan hebt. Jullie dus bijna weer een cryo tp. Spannend zeg!

Kleintje lekker gehad in Dublin? En nu dus ook alweer aan het werk. Wanneer krijg je verlof, 6 wkn van tevoren?

Zora jullie ook weer een afspraak!! Hadden jullie nog cryo’s? Wel slim inderdaad, hier ruim 2 maanden geleden gebeld en starten waarschijnlijk in november. Dus daar gaat helaas een hele tijd overheen. En dat terwijl er niet eens een wachtlijst is… *zucht*. F.aye gaat volgens mij qua ontwikkeling gelijk op met Sara :) Heb je ook al bedacht hoe je haar verjaardag gaat vieren?

@ego:

Inmiddels ook bericht van het Radboud. Moeten verplicht weer naar de gezamelijke afspraak en de spuitinstructie. Vind dat eerlijk gezegd heel stom want er is niets verandert. Maar protocol en moeten erheen…. ;)
    Die afspraak is 18 oktober en duurt weer hele middag (inclusief rondleiding, doornemen van de behandeling, spuitinstructie en stellen van vragen) met max 6 andere stellen.
    Mogen ons daarna pas aanmelden maar 27 oktober is de winterstop al. Had nu bedacht dat ik aan de pil zou gaan zodra ik ongi ga worden. Secretaresse vond dat prima. Dan ga ik de 18e overleggen wat slim is om te doen: stopweek inlassen of juist niet. Normaal zou ik namelijk op de eerste dag van mijn menstruatie moeten starten met de pil. En dat kan dan niet omdat ik al aan de pil ben. Of ik moet de pil doorslikken en dan plannen ze me in om te starten met spuiten. Waarschijnlijk ergens in november dus starten met spuiten en in december de punctie en tp (hopelijk)!

Maar voorlopig dus niets alleen afwachten op die gezamenlijke afspraak (en eerst nog de 1e verjaardag van F.aye natuurlijk:))

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sinja wat belachelijk dat jullie weer naar de prikinstructie moeten.
    Echt wat een onzin er veranderd toch niks?
    Daardoor nu minimaal tot 18 oktober wachten jeetje bah.
    Hoop dat het snel zover is.

HIer is de migraine gelukkig zover voorbij na nog wat slapen.
    Pffff echt zo irritant je kunt eigenlijk niks meer.
    Ik kan niet meer goed zien, die hoofdpijn en het overgeven bah.

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elin, wat kl*te zeg dat deze poging ook mislukt is :( Een maandje even geen spanningen is ook wel fijn maar snap ook dat je dan een maand 'kwijt' bent. Dikke knuff iig!

Majo, zo duidelijke uitleg ;) Ik wist trouwens niet dat de kindjes zo goed daarna in de gaten werden gehouden, ook wel een beetje logisch...het is een onderzoek. Maar nu eerst voor jullie een 'gewone' ICSI poging, en hopelijk met succes zodat je iig niet meer hoeft te nadenken over de IVM. Lastig idd met de dosering van de gonal of de puregon. Hopelijk vinden jullie nu een mooie 'tussenweg' en zijn er straks een stuk of 15 :)

Jessy, vervelend dat er wat relatieproblemen waren......het is ook niet niks allemaal! Gelukkig nu weer alles goed tussen jullie. En idd je vriendin had het wel even wat beter kunnen brengen. Vooral omdat je ze jullie geschiedenis weet. Logisch dat je nu even niet met haar wilt praten en als ze er naar vraagt het ook gewoon eerlijk zeggen. Van je vriendin verwacht je toch wat meer medeleven. En van je baas trouwens ook, vind het heel raar dat je meteen na de curretage weer aan het werk moest van hem. Wel fijn dat je cyclus weer goed is! En hopelijk is de komende poging wel raak zodat je iig geen punctie meer hoeft.

Nightelf, het blijft idd spannend hè. Maar je bent nu ook alweer 11 weken en zo ben je steeds weer wat verder! :) Dus ook alweer wat last van je bekken.....vervelend zeg. Hier nu ook veel meer last dus. Ik heb even op i-net gesneupt en heb enkele bekken banden gezien. Twijfel nu of ik nu eerst ook toestemming van de vk of eventueel fysio nodig heb? Maandag moet ik weer naar de vk dus zal wel even vragen. Volgende week vrijdag gaan we naar de apenheul toe dus zou fijn zijn als ik dan een band heb, anders wordt het een rolstoel denk ik ;) :p

Zora, ja....ze groeien veel te snel op hè? Ik sta hier soms ook nog versteld van hoe snel het eigenlijk gaat, en het worden nu echt al van die 'mensjes'. Vooral Ruben nu meer begint te 'praten'.
    En de afspraak is al gemaakt lees ik! Spannend weer hè. Helaas duurt het met een nieuwe poging altijd weer wat langer dan met een cryo tp. Maar voor je het weet is het oktober!

Kleintje, het was dus leuk in Dublin? Gelukkig dit weekend weer lekker thuis weekend vieren :)

Onsw, he wat vervelend dat je last van migraine hebt :( Sterkte!

Esser, lekker zeg.....verlof!!!! Al is deze eerste dag natuurlijk niet het leukst... Sterkte vandaag!

Lelie, Suus en de rest, alles okay bij jullie??

Hier gaat het goed. Vandaag weer aan het oppassen en ging tot nu toe erg goed! Ruben had zo nu en dan eens een 'duw moment' maar hij begint het wat te snappen dat zijn nichtje het niet echt leuk vindt. Ze liggen nu alle 3 te slapen dus ik ga zo ook even op de bank hangen. Gister een erg zware dag qua werk gehad en alles deed gister ook zeer. We zijn lekker vroeg op bed gegaan en nu gelukkig bijna geen last meer. Moet wel zeggen dat ik ook uitzie naar mijn verlof hoor. Alles wordt nu wel zwaarder, ik moet toch veel bukken en 'zwaar' werk doen maar ik doe het meestal rustig aan en mijn clienten denken ook wel een beetje om mij (extra lang koffiedrinken enzo :D) En de laatste weken zijn wat rustiger dus dat scheelt ook weer.

Ohja, gaan we ook nog een meeting doen voor iedereen in de weeën zit? Lijkt mij wel erg leuk nl maar het moet wel een beetje te doen zijn voor iedereen.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh ja de originele testdatum is 25 september.
    Dan heb ik de bloedtest.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin sorry las nu van je poging wat ben ik verdrietig voor je dat de poging weer mislukt is:(
    Pfffff je hoopt toch telkens dat het raak zal zijn.
    Hele dikke knuffel

Jewel heb jij het goed druk met 3 kleintjes!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sinja, fijn dat de vakantie geslaagd is!!! En F. vond het dus ook geweldig :)
    Vervelend dat je de hele rondleiding enzo ook weer moet doen........Hier heb ik nog wel een prikinstructie gehad maar dat wou ik zelf graag. Een rondleiding ed doen ze bij ons zkh niet aan.
    Maar voor jullie begint het nu dan ook al weer bijna! Wel een vroege winterstop trouwens......hopelijk komt het allemaal wat uit met de pil enzo.

Onsw, fijn dat de migraine zo goed als over is, lijkt mij echt geen pretje. Ga je wel eerder testen dan de 25e?

Nou nu ga ik echt even op de bank hangen ;)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We zijn een midweek met mijn ouders weg en die weten er niet vanaf.
    Dus moet zelfs stiekem utro inbrengen:p
    Misschien de 24e?

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sinja: Haai, weer lekker in ons koude kikkerlandje. :D Nee, wij hebben geen cryo's, wij hadden beide pogingen maar 1 goede emmy (1x IVF, 14 eicellen ,1 bevruchting. 2e x ICSI, 6 eicellen, 3 bevrucht, 1 goed doorgedeeld). Dus het wordt sowieso spannend hoe een volgende poging gaat.

Vervelend inderdaad dat lange wachten, ik hoop dat jullie in november kunnen starten meid! Ik heb ook geen idee hoe snel wij kunnen starten na de 1e afspraak. Waarschijnlijk gaan ze weer eerst bloed, zaad etc. onderzoek doen? En mijn cyclus is nog van slag, sinds ik gestopt ben met de bv ben ik om de 2 maanden ongi.

Op de website van het ziekenhuis dat de punctie en TP doet las ik dat de wachttijd voor ICSI nu 3 maanden is. Maar omdat ik de FM e.d. in een ander ziekenhuis heb kan het ook zijn dat zij me er eerder tussen plannen, dus over de wachttijd is nog weinig te zeggen.

Leuk dat F.aye en Sara gelijk opgaan. :D Ze schelen ook maar een paar weekjes. Ben al wel een beetje aan het denken over haar verjaardag. Maar weet nog niet precies hoe en wat. :D Jullie?

Wat vervelend dat jullie weer verplicht naar die gezamelijke instructie moeten. Stomme protocollen soms....zucht. Wij hebben het wat dat betreft makkelijk, de assistente legt na een 'gewone' afspraak even snel uit hoe het prikken gaat, instructieboekje mee en klaar. Vind het ook wel prima ook. ;)

Jewel: Zo jij bent druk met oppassen! Wanneer heb je eigenlijk officieel verlof? En ja, het duurt wel wat langer een verse poging, maar ik heb nog geen haast, eerst Sara maar eens 1 jaar worden. :D Daarna zal ik wel meer haast krijgen denk ik, voor nu is het afwachten....en genieten van onze kleine meid! :D

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij word alweer zo groot ff S spam;)

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Echt heel groot, en echt een mooie vent OnsW. En wat een bos haar. Kan Sara niet wat krijgen haha....haar haar groeit veel te langzaam naar mijn zin.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja het gaat veeeeeeeeeel te snel.
    Wil hem wel ff terugduwen als dat ging hihih

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @OnsW: smelt!! Wat een ontzettend mooi mannetje. Valt hij op oudere vrouwen, anders is het misschien wel wat voor Jenna :D

@Sinja: welkom thuis! Enne beterschap! Balen van de winterstop e.d. Als je eenmaal bedacht hebt dat je weer wilt beginnen, dan moet dat ook gewoon volgende week kunnen toch?! Waarom moet je weer naar die spuitinstructie??????

@Majo: wat een verhaal zeg, die IVM en dus wel lagere kansen. Hoe sta je er nu tegenover?

@Elin: balen meid dat het niet gelukt is. Erg verdrietig weer :( Ik had nog zulke goede hoop!!! Hoeveel cryo's hebben jullie nu nog?

@Jessy: wat een rotstreek van die vriendin! Bel dan gewoon!! Kan me voorstellen dat je haar voorlopig even negeert!!!

@Nightelf: nog 1 weekje en daarna ga je genieten hoor!!!

@Esser: wauw, al verlof, dat is lekker op tijd! Heb je grootse plannen?

@Jewel: wat een drukte zeg, 3 kindjes :) Vast oefenen! Fijn dat Ruben het al wat meer snapt dat duwen niet mag.

@Zora: ook al weer de eerste afspraak staan! Spannend hoor!

@Kleintje: hoe was Dublin? Weer blij thuis te zijn?

Sorry als ik iemand vergeten ben!

@hier: vandaag weer op controle geweest. Alles was goed, alleen stond mijn baarmoeder al wel erg hoog. De volgende controles gaan door de gyn gedaan worden ipv de verloskundige van het ziekenhuis. Ik voel me daar toch prettiger bij. Ik ben echt erg bang voor die keizersnede, dat ik heel hard ga bloeden. Waarschijnlijk moeten ze door de placenta heen om de baby eruit te halen en krijg ik balloncatheters in de bloedvaten van mijn baarmoeder om deze op te kunnen blazen als ik te hard ga bloeden....
    De verbouwing gaat gestaag. Traantjeman gaat zondag met zijn vader op onze slaapkamer laminaat leggen, zodat de toekomstige kamer van Jenna van leeg kan om te stucken en zo gaan we alles kamer voor kamer doen... nog een hele klus dus :)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou Traantje die 2.5 maand zal hem niet veel uitmaken toch hihihi:D

Klinkt allemaal wel beetje griezelig als ik eerlijk mag zijn snap dat je bang bent.
    Hoe voel je je verder??

Deel Deze Pagina