Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #3761 Majo, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    Onsw, Wauw!! Wát een prachtventje is het toch! Die mooie grote doordringende ogen.....dat haar......z'n wenkbrauwen..... *smelt*. 't Is dat ie niet 30 jaar ouder is en ik al getrouwd ben ;). Duurt nog best lang voordat je die bloedtest hebt trouwens zeg! Ga je nog 'stiekem' eerder testen?

Sinja, ook hier welkom terug. Fijn dat het zo leuk was, zielig dat jullie nu ziek zijn. R zit weer in de mnd he.... gaat het weer rond, vooral bij die kleintjes. Hier ook een meisje dat al vanaf vrijdag niet fit is, maar ja...dan daarbij ook nog eens doorkomende kiezen en vorige week de BMR gehad.... Nog wel bij HA geweest en longetjes klonken ondanks het flinke gerochel gelukkig wel schoon en oren zagen er ondanks dat ze er steeds naar grijpt gelukkig ook goed uit. Fikse verkoudheid dus... Wilde het wel even zeker weten voordat ook wij over zo'n 1,5 week gaan vliegen. Maar....waarheen....??? Wilden naar Turkije, maar zit al zóóóveel vol daar!! Heb jij nog een tip? Waar zijn jullie geweest? Enne...jullie dus opnieuw weer de spuitinsturcties én zelfs ook nog weer een rondleiding? hahaha....alsof je dat allemaal zou vergeten zeg! Gek protocol hoor! Hier gelukkig niet, maar was dat ook echt zéker niet van plan....kun je je niet gewoon ziek melden ;)?!

Zoooooooora!! Ook alweer gebeld naar het zkh!! Tóch wel ook dus...;) Spaaaaaannend zeg...... Hopelijk duurt het niet te lang. En wat gaat jullie meisje hard!! Ook al aan het handje lopen dus?! Snelle dame hoor!!

Jessy, wat een rotmanier om te vertellen dat ze zwanger is van je vriendin zeg! Had ze ook wel even beter over kunnen nadenken! En dan ook nog eens zeggen dat ze het niet leuk vindt dat jij (na al die tijd mmm nota bene) eerder zweanger was. En dan ook nog eens zo'n emotieloze baas...tjee zeg!! Kan daar niet bij, dat mensen soms zóóó gevoelloos/totaal niet begripvol kunnen zijn zeg!! Knuf voor jou! Gelukkig cycli wel weer op de regel en tussen jou en je hummie ook alles weer 'koek en ei' :).

Suus, tjee zeg, van harde buiken en nu dus even een stapje terug qua werk! Zeker niet leuk! Ook knuf voor jou!

Jewel, 3 kids....idd druk aan het oefenen alvast dus ;). En dan ook zo'n last van je bekken. ben benieuwd wat je FT ervan zegt. De mijne raadde het destijds af dus ook nooit gedragen! En 15 eicellen hier straks? Op zich een mooi streven, daar ga ik vóór!! Alhoewel...met maar een handvol zaadjes neem ik met minder ook genoegen hoor. Eerst maar eens geen overstimulatie meer...

Traantje, dus over naar de gyn! Geeft dus meer rust. Klinkt allemaal idd nog best spannend straks zo rondom de ks...kan me voorstellen dat je daar af en toe best even over piekert. (nu ken jij w.s. ook als geen ander alle risico's e.d.....tenminste.....ik herken vaak wel (bij mezelf en collega's ook) dat je soms ook gewoon door je beroep teveel weet en je dan teveel zorgen maakt ;)?! Tsja...en hoe ik nu tegenover IVM sta...weet het eigenlijk niet. Ene kant heel erg positief, andere kant ook best spannend. Meer kans op miskraam, sowieso kleinere kans dat het 'aanslaat', onderzoeksfase (maar ja...dat was bij ivf en icsi ook ooit.....alleen dan zijn het anderen die dat deden). Vind de keuze best een hele verantwoordelijkheid....zou makkelijker zijn als je in de toekomst kan kijken...maar ja....dat ken niet he...;). Artsen zijn op zich wel best postief, alleen de slagingskansen van de behandeling om een zwangerschap te realiseren zijn dus nog wat laag. Verder zijn ze wel erg positief. Nou ja....wij richten ons eerst op de volgende icsi, hopelijk zonder overstimulatie en mét zaad ;). Dan zijn we al eerst een heel stuk verder :).

Kleintje, ook alweer aan het werk dus. Nog 2 daagjes en dan weer lekker een weekend met je mannen.

Esser, goed afscheidt geweest van je oma vandaag? Natuurlijk een hele mooie leeftijd, maar natuurlijk op zo'n moment tóch altijd heel verdrietig. Nu vanaf komende tijd echt gaan genieten van je verlof, want het begin is natuurlijk niet leuk zo!

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    OW: wat een prachtig ventje!!!! Echt een heerlijke bos haar en dan die ogen......

Jewel: mijn fysio raadde destijds ook een bekkenband af (net als die van Majo), zij had als voornaamste reden dat mn buik- en rugspieren dan 'lui' zouden worden.

Suus: pas maar goed op jezelf met die harde buiken, hopelijk lukt het om wat meer rust te nemn.

Elin: wat ongelooflijk @#$$% dat jullie poging mislukt is. dikke knuf!!!

Jessy: jemig, wat een ongelooflijk vervelende manier om te horen dat je vriendin zwanger is. Dit had ze je iig toch wel persoonlijk kunnen vertellen.

Sinja: welkom back en beterschap!

Zora: spannend, dus jullie ook alweer gebeld met het ziekenhuis.

Kleintje: jij hebt je mannetjes zeker goed geknuffeld toen je weer thuis kwam :)

Vanochtend eindelijk naar de vk geweest en de beeb is helemaal goedgekeurd!!! Zo ontzettend blij en ik denk dat het nu ook pas lukt om echt te gaan genieten. Mn bloeddruk was wel aan de lage kant (90/60), moet daar dus wel een beetje mee uitkijken. Maandag nog de termijnecho, heb er echt zin in!

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Yeah Nightelf! Wat fijn dat beeb helemaal goedgekeurd is! :) :) Nu is de meest spannende tijd zo goed als voorbij (al blijft het altijd nog wel spannend). Geniet er lekker van meid!!
    Jij dus ook een lage bloeddruk....ik ook. Ik zit meestal op 100/55. Maar tot nu toe eigenlijk geen klachten, soms met het werk wat duizelig maar is niet zo vaak voorgekomen.

Onsw, wat een prachtventje hebben jullie toch!! En idd ze worden zo snel groot he? Dus toch wat eerder testen......deed ik ook altijd hoor :) Meestal maar een dag verschil maar toch :p

@bekkenband, ja ik las ook dat de meeste ft ze afraden. Maar ik ben niet van plan om dat ding altijd om te doen. Alleen als ik een eind lopen moet e.d. Volgende weer vrijdag gaan we naar de apenheul en dan lijkt mij het juist wel prettig als ik het wat langer vol kan houden. Nu heb ik met 5 minuten al last en ermee doorlopen lijkt mij ook niet echt goed. Hmmm zal eens even op mp kijken, misschien dat ik daar nog 1 kan vinden voor weinig geld.

Zo, nu weer met de beentjes omhoog en weer lekker vroeg op bed vanavond :)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh nightelf, wat een heerlijk nieuws!! En nu echt op naar het genieten! Al wat geshopt? Of ga je dat nu wat meer doen? ;)

Onsw, super pica hoor! Dat haar.....! Gaaf hoor!

Jewel, hoorde idd dat zo'n band eerder wordt afgeraden. Maar goed, voor de langere stukken/afstanden kan ik me er wel wat bij voorstellen. Hoe gaat t met Ruben?

Suus, leuke foto van Sophie d'r nieuwe kamer!!

@gister: de uitvaart was verdrietig maar ook erg mooi...... Het is goed zo. Morgen mag ik een ring van mijn oma ophalen. Dat vind ik zelf wel een erg prettig idee om mijn oma zo wat meer bij me te dragen. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Ben wel veel meer en sneller moe merk ik, nu ik in het laatste trimester zit. Dat wordt nog wat met de laatste weken.....poeh!
    Ga House kijken met mannetje en n bakkie thee. ;)
    Liefssss

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Iedereen druk meiden?
    Even een zwaaitje. :) Hier schijnt de zon lekker, bij jullie ook?
    Joep gaat zo z'n bed in voor zijn middag dutje. En de poets is er om 13.00u Ga daarna vanmiddag met Joep even de zw.doos ophalen bij de prenatal en daarna ff n bakkie doen bij mijn ouders. Daar ligt ook de ring van mijn oma....

Fijne dag allemaal!
    Liefsss

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Esser....heb je een nieuwe banner?? Ja toch?! Wel een hele leuk zeg van jullie herfstmeisje :). Mooi dat je de ring van je oma krijgt. Heb ik hier ook en is idd toch wel heeel speciaal!!
    En nu ook wat sneller moe dus...je hebt nu Joep natuurlijk ook, bij zijn zwangerscahp ging je misschien ook veel makkelijker even liggen?! Doe maar rustig aan (waar mogelijk ;)) Ze zeggen niet voor niets 'de laatste loodjes'....

Nightelf, wat ontzettend fijn dat alles bij de vk goed was :)! Kun je hopelijk ook meer gaan genieten nu!!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik sluit me helemaal bij Majo aan..... :D

....en kom jullie alvast een heel fijn weekend wensen!

Ik moet straks een gaatje vullen bij de tandarts...bleh! (sorry Susan :D)

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, leuk he een herfst kindje!!! Wij hadden eerst ook een geboortekaartje op het oog met herfstblaadjes.

Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Illusions (Nieuw) - I046 Herfst

Alleen viel de druk kwaliteit heel erg tegen en het was ook geen mooi papier. Dus is het niet geworden... Maar daar moest ik dus meteen aan denken toen ik je banner zag......

Veel plezier bij je mama. En ik ga nog ff werken tot half 5 en dan weer WEEEKEND!!!!!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier ook even een korte zwaai!
    Werk vandaag een halve dag...of tenminste, patienten gehad van 9 tot 13.15 uur en nu nog even wat admin doen. Weet niet of dat ook wordt meegeteld? Mag eigenlijk de komende 2 wkn maar maximaal halve dagen werken maar ik voel vandaag dat het prima gaat eigenlijk. Ga dus voor maandag en dinsdag nix afzeggen want het programma ziet er op het eerste gezicht ook wel rustig uit.

Nou, houd t ff hierbij, des te eerder ben ik thuis en kan ik lekker met de voetjes omhoog!

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Doe maar rustig aan... En waar kan ik die fotos vinden van het kamertje van Sophie. Of staan ze er nog niet op?

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Owja om nog even op de meeting terug te komen.... Ik vrees dat het voor mij toch pas na de bevalling gaat worden.... Heb nu weinig energie en nog veel te doen voor de bevalling. En een tochtje naar het midden des lands is toch weer ene heel gedoe naast 4 dagen werken, huishouden en een peutertje. Dus misschien als we straks allemaal (de genen die nu zwanger zijn dan he......) verlof hebben?????

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, heb maar 1 foto nog gemaakt en die staat op fb. Heb verder nog geen foto's gemaakt hoor. De babykamer komt sowieso niet op fb want behalve opa's en oma's weet niemand verder dat we een kleine jongen krijgen. Als strax echt alles af is, zet ik er wel wat in m'n privealbum hier maar dat duurt nog wel een maandje denk ik...

@meeting: ik hoor wel welke data er genoemd worden en of we dab kunnen...

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ok ik had niet in de gaten dat hij op facebook stond. Dan ga ik daar even kijken.

En wat goed dat je het geslacht geheim kan houden. Ik vertel het aan iedereen die het weten wil. Hoezo flapuit :p:p

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Suus: heb ik jou al toegevoegd op facebook? volgens mij niet toch?

@meeting: het lijkt mij erg leuk om een keer een meeting te plannen. Ik zou jullie allemaal graag eens zien, maar ook voor mij geldt op dit moment dat ik niet alleen ver durf te reizen. Ik ben als de dood dat ik bloedverlies krijg en ergens ver weg in een ziekenhuis kom te liggen :( 't Zal allemaal wel meevallen, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere ;)

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even een goedemorgen alvast op deze zaterdag! ;)
    Hoe is t met de dames hier?
    Ik zit nog even aan mijn brinta, terwijl Joep alweer druk aan t spelen is. Maar.......er 'hangt' een aardig 'stinkie' luchtje om hem heen merk ik nu, dus volgens mij heb ik zo wat anders te doen.......hahahaha.

Hoe vonden jullie trouwens de doos van de prenatal?

Nog plannen voor t weekend?
    Wij gaan een avondje buurten bij vrienden van ons, en alvast een lang weekend weg boeken met hen voor april/mei volgend jaar. Broer van mannetje komt oppassen. ;)

Liefsssss

16. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey meiden,

hier weer eens een reactie van mij.
    Zoals de mensen op mijn facebook hebbne kunnen lezen, zijn we op vakantie geweest.
    Het was heel leuk en heerlijk warm, beter dan hier in Nederland.
    Dane heeft zich goed geamuseerd.
    Hij is alleen een beetje van slag met slapen. Wordt weer steeds vroeger wakker nu.....pfff.

Tot en met dinsdag heb ik nog vrij en dan mag ik weer beginnen.
    Donderdag krijg ik mijn tattoo ( helemaal happy)

Ik heb alleen even de laatste 3 pagina`s terug gelezen.
    Ik lees voornamelijk zwanger verhalen en behandelingen die bezig zijn of helaas mislukt zijn.
    Voor sommige zwangeren schiet het al echt op.

En diegene die in de behandelingen bezig zijn, het is en blijft toch spannend.
    Enerzijds ben ik jaloers, anderzijds ben ik blij dat ik al die spanningen niet hoef te voelen. ( al had ik het er graag voor over als er nog een tweede mocht en kon komen)

Jullie hadden het weer over een meeting.
    Afhankelijk van waar het is en wanneer wil ik het wel overwegen, maar ik beloof niks.
    Blijf toch ook een beetje het gevoel hebben dat ik de klik met jullie mis, omdat ik eerdere meetingen niet geweest ben en een groot deel van jullie weer zwanger is.
    Dus ik kijk wel ff.

Ik las dat, (ehm ff denken wat je forum naam nu ook weer is) ....op taartcursus is geweest.
    Ik was laatst ook aan het denken om eens zoiets te doen.
    Eerst maar eens een poging wagen om cupcakes te maken.
    Nightelf, kun jij me misschien op weg helpen? je bent er zo kunstig in. ;)

Nou meiden, dat was het weer.
    Vandaag naar de doop van mijn nichtje.
    Nu maar eerst een bakkie maken.
    Fijn weekend.

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confi: fijn dat de vakantie zo geslaagd was. Wat voor tattoo laat je zetten?
    Bij de jamin kun je heel veel leuke taartspulletjes kopen en ook in kleine verpakkingen, wat handig is als je wilt beginnen.
    Op www.deleukstetaarten.nl staan heel veel tips, lekkere recepten en cursussen. echt een geweldige site!

Ik heb vandaag weer een taartopdracht gemaakt. Moest een taart van 30 cm zijn met Oliver (van babytv) erop. ik vind hem zelf goed geslaagd, zal deze week nog wel een foto plaatsen.
    Ik ga nu ff met Amber kleuren :)

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hier ook even een snelle zwaai van mij. Heb nog niet heel veel puf en heb nog best wel last van de mislukte poging. Heb gister naar het zh gebeld en gezegd dat we een maand overslaan. Lijkt mij toch wel beter, even tot rust komen.
    Nu maar eens eerst even op de verjaardag van Olaf gaan richten. Vind het echt helemaal leuk dat onze kleine grote man alweer 1 jaar word.

Oh ja, ik heb ook facebook maar ik heb geen flauw idee hoe ik jullie kan vinden. Ben wel benieuwd naar al jullie leuke foto's.

Over de meeting, lijkt mij erg leuk. Hoop alleen wel dat ik dan met iemand mee zou kunnen, ben niet zo'n held op de weg. Moet het alleen wel ruim van te voren weten, ivm weekenddienst.

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #3779 Sinja, 17 sep 2011
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
    Zora bij jullie wordt het dan ook weer spannend! Bij ons ook hoor, 1e poging heel veel follikels (tegen overstimulatie aan) maar allemaal nog niet rijp toen de punctie gepland moest worden. Uiteindelijk 6 eicelllen, na de punctie in 1e instantie geen zaad gevonden, toen uiteindelijk toch zaad maar uiteindelijk 1 slechte (c-kwaliteit) embryo. 2e poging 14 eicellen maar 10 kapot uit mijn lichaam gehaald! Hadden ze nog nooit zo meegemaakt en weten niet waar dat aan ligt…Ze dachten toen echt dat we het moesten opgeven (slecht nieuws gesprek gehad na de punctie) en uiteindelijk 2 goede bevruchtingen (a-kwaliteit) en allebei teruggeplaatst. Dus wel heel spannend allemaal ook!
    Wij moesten opnieuw bloedprikken voor hiv, hep. en bij mij moest verplicht nog het Amh worden bepaald. En bij Sinjaman weer opnieuw zaadonderzoek. En nu dus nog die gezamelijke afspraak. Had 12 juli gebeld voor een afspraak en na 18 oktober mogen we ons aanmelden.
    Wel heel spannend en leuk dat jullie er ook weer voor gaan!

1e verjaardag van F.aye gebeurt in het weekend (ze is op woe jarig). Waarschijnlijk zondag van 10:00 tot 12:00 en van 15:00 tot 17:30. Denken we nu tenminste. Ga morgen even kijken hoe en wat en uitnodigingen maken!

Jewel wat balen dat je zo’n last van je bekken hebt! En Nightelf nu ook al last. Heb je nog een bekkenband kunnen regelen?

Nightelf begint het al een beetje werkelijk te worden dat jullie een kleintje gaan krijgen? Wat fijn dat alles goed was! Veel plezier maandag :)

OW wat is je mannetje toch superknap! Echt prachtig die ogen en wimpers icm dat donkere haar! *smelt*

Traantje lijkt me ook best eng die mogelijke bloedingen en de keizersnede dan ook nog… Hoe gaat Jenna’s kamertje worden?:)
    @spuitinstructie Radboud… tja vind het zelf ook zo stom. Gyn. vond dat ook maar die zei al dat het een gevecht ging worden om die afspraak geannuleerd te krijgen. Heb dus de secr. gebeld en die zegt: protocol en daar kunnen we niet van afwijken. Toen ik zei dat mijn behandeling exact hetzelfde was zei ze: nou hier veranderen zaken echt iedere dag dus het is echt verplicht. Nou ben benieuwd 18 oktober wat er dan precies verandert is. Volgens de digitale poli zie ik geen veranderingen namelijk.

Majo heerlijk dat jullie nog vakantie tegoed hebben! Heb je inmiddels wat gevonden (reactie stond in andere topic maar die had je geloof ik al gezien) Wanneer gaan jullie? En is je meisje weer een beetje opgeknapt?

Esser wat fijn dat de uitvaart mooi was en ook heel mooi dat je de ring van je oma draagt!
    Hoe was de prenetal doos eigenlijk?

Susan denk dat administratie ook onder werken valt ;) lijkt me best moeilijk als je eigen baas bent! Heb je het goed geheim kunnen houden (tot nu toe) of zijn er mensen die beweren het al te weten? :D

Confidence, wat voor tattoo krijg je? En waar? Heb het wel ergens gelezen alleen weet het niet precies meer! (geheugen is soms echt een zeef volgens mij..) En wat jij zegt met meeting heb ik ook. Ben nog niet eerder geweest en schrijf hier ook niet heel vaak.. dus ben ook bang dat ik dan die klik die de rest al met elkaar heeft mist.. Dussss als jij ook komt zijn we in ieder geval met z’n 2-en nieuw. Want wil wel graag erbij zijn een volgende keer!

Elin wanneer vieren jullie de 1e verjaardag en hoe? Hele dag of bepaalde tijden? Gaat snel alweer 1 jaar!!!

@hier: ben al dagen van slag.. weet eigenlijk niet of ik het hier moet posten omdat hier allemaal zwangere zijn die nog moeten bevallen. Maar goed, scheelt dat het voor iedereen voor de 2e keer is denk ik… maar goed, als je gevoelig bent voor nare verhalen over bevallen maar niet verder lezen….

Kennis is bevallen maar dat is na haar bevalling niet goed gegaan en is dagen slapende gehouden.Heeft haar kindje pas na 4 dagen weer gezien en moet nu nog maanden herstellen. Familie is dagenlang in onzekerheid geweest of ze het zou halen… Kan er echt zo weer om janken. Als ik dan denk aan mijn supergelukkige bijzondere kraamweek en dan zoiets hoor. BAH :(

Verder is F.aye na 3 dagen ziek gelukkig weer beter! Alleen nog heel erg aan het zeuren en piepen. Dinsdag weer naar het bureau voor prikken! Ben wel erg benieuwd hoe groot en zwaar ze is. Denk dat ze weer flink is gegroeid en weer boven de gemiddelde lijn zit.

Slaap lekker allemaal!!

Ennnn voordat ik het vergeet: Loes en OW denk aan jullie en duim voor een posi test!!!

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, blijft moeilijk he om rustig aan te doen ;) Vooral als je eigen baas bent.................maar denk je er toch wel een beetje om? Jullie beebje moet nog wel even blijven zitten hoor!!!
    En leuke foto's van Sophie haar nieuwe bed! Daar zal ze vast wel lekker in slapen!

Confi, fijn dat de vakantie geslaagd is! Nou is elke buitenlandse vakantie wel geslaagd itt een vakantie in NL met dit weer ;)
    Jammer dat Dane nu wat van slag is, het is ook niet niks zo'n reis voor die kleintjes hè.
    En wat leuk een tattoo! Ik ben ook even kwijt wat voor een je nou kreeg :)
    Wbt meeting, met die 'klik' komt het wel goed hoor :) Je schrijft hier ook mee, dus we 'kennen' jullie toch wel een beetje. Maar ik snap het wel hoor, het is voor jou ook een heel gereis.

Esser, gisteravond leuk gehad? Nog een leuk weekend weg gevonden?
    Dus de moeheid begint bij jou al toe te slaan.......je kan vanaf nu lekker rustig aan doen (wel lastig soms met een dreumes in huis ;)) Bevalt de poetsmeid wat? Lijkt mij toch ook wel erg fijn, maar zou bij mij toch wat dubbel zijn :p

Sinja, he bah wat een naar bericht van je kennis. :( Dat lijkt mij ook heel erg moeilijk geweest te zijn voor de familie.......Deze verhalen hoor je idd niet vaak maar het gebeurt wel.
    En leuk zijn die voorbereidingen voor F. haar eerste verjaardag he? :) In het weekend vieren is idd wel makkelijk. Ruben was jarig op een zaterdag dus kwam mooi uit. Wel hebben we het klein gehouden, zo hadden wij het relatief ook nog rustig ;)
    Weet je al wat je voor haar gaat kopen?

Elin, dus straks even een maand rust..........Is wel even lekker lijkt mij. Zo kun je je nu helemaal richten op Olaf zijn eerste verjaardag! Ik zal eens zien of ik je op fb kan vinden, dan zal ik je uitnodigen! :)

Traantje, ik snap helemaal dat je het niet zitten om naar een meeting te komen. Ik zou hetzelfde gehad hebben hoor. Het zal misschien meevallen maar wat als het wel gebeurt....
    Hoe voel je je nu? Heb je ook al last van bloedingen gehad?

Nightelf, dus alweer een supermooie taart gemaakt! Kan je er wel een beetje afblijven als hij eenmaal klaar is? Zou ik wel moeilijk vinden ;) Of maak je er standaard 2, één voor jezelf erbij :D

Kleintje, slaapt M nog steeds zo lekker op z'n bedje?
    En hoe gaat het met jou? Gaat het nog wat op het werk?

Loesie, hoe gaat het met jou meid? De ww vliegen nog steeds voorbij? :) Ik was er op zich ook niet zo heel erg mee bezig als toen met Ruben, idd de spanning van krijgen we ooit wel een kindje heb je nu niet. Maar omdat je het al eens meegemaakt had vond ik het toch ook wel moeilijk om er niet constant mee bezig te zijn. Ik ging alles vergelijken. Al ging de 2e week bij mij wel veel sneller voorbij voor mijn gevoel.
    Super leuk filmpje van S. in de box op fb :) En lekker dat hij nog zo relaxt in de box zit, Ruben vond er nooit wat aan en vanaf 9 maand hebben wij dat ding ook de kamer uit gedaan. Ik hoop dat deze beeb het wel wat leuker vindt in dat ding ;)

Onsw, hoe gaat het met jou?

Met de rest ook alles goed?

Hier gaat het ook goed. Gister de allerlaatste kantinedienst gedraaid.................pff toch wel vermoeiend hoor om van 13.00 tot 19.00 op je voetjes te staan. Gelukkig was het niet heel druk maar je bent toch constant bezig. Ik was daarna ook kapot en ben om 22.00 ook al bed gegaan. Mijn vriend moest vannacht werken en die ging om 22.00 weg dus zo ongezellig was ik ook weer niet ;) Hij was vanochtend om 6.00 weer thuis dus die ligt nu lekker te pitten. Ruben en ik zitten hier nog heerlijk in onze badjassen en gaan deze dag verder ook niet zo veel doen.

Ruben slaapt vanaf gister in z'n nieuwe kamer! Ging heel goed. Nog wel in het ledikant want het bed is er nog niet maar zo kan hij mooi even wennen. We hebben gister de karwei boom op de muur geplakt met eekhoorntjes en een vogeltje en een hond erbij :) Staat echt leuk en Ruben kan mooi vanuit z'n bedje naar de boom kijken. We gaan er nog wat knopjes enzo in doen zodat hij er wat in kan hangen. Zal van de week even foto's er van maken.
    Nou, ik ga nog even met Ruben een mooie toren bouwen van blokken :)
    Fijne zondag nog!

Deel Deze Pagina