Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    jewel, wat apart:$ nou dan zou ik over 2 weken wel een testje wagen;)
    Ja ik was bij jou in de buurt...vanaf mijn vriendin is het maar 15 minuten rijden!
    Dus voor mij in totaal 1 uur en 3 kwartier ghihi:D
    We kunnen best een keer gaan afspreken hoor:)

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hahaha, dan moet ik eerst nog testen halen. Maar zal vast wel niks wezen......
    Ja, als je hier weer eens bent kunnen we dat wel eens doen! Gezelli :)

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Echo echo echo put! :)
    Wat is het rustig hier, hihihihi.

Jee meiden, het wordt meteen in januari weer spannend hier zeg!
    Oh........wat zou het toch mooi zijn als het weer meer en meer roze/blauw hier gaat worden! ;)

Hier is onze innige relatie met de toilet pot verbroken sinds gistermiddag. Nope, heb d'r geen verdriet van. ;) Gister nog ff gaan shoppen voor Joep maar niet echt leuk wintergoed gevonden. Komende week in mijn vrije dagen nog maar eens gaan met oma samen. ;) Vandaag wat gepoetst hier in huis, was opgeruimd en de box van Joep uit elkaar gehaald. Joep taalt er niet meer naar, dus hup er uit ermee.

Hebben jullie je wel vandaag nog buiten gewaagd? Het water hier aan de rivier de Aa is enorm hoog! Ligt direct naast onze woning, en we zien 'm haast stijgen!
    liefs

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    HAaay zwaaai, even ali illegali vanaf mijn werk,

Nou hier een druk weekend gehad. Zijn druk in de weer met Maurits voeding. We zijn overgegaan naar Pepti, en het lijkt dat Maurits erg aan het opknappen is. Morgen ga ik even uitgebreid op jullie allemaal reageren. Mis jullie een beetje ...... Maar is hier ook zo druk. Zowel thuis als op het werk.

En hoe zit het met de meeting????? Misschien toch in februari zodat Sooner er ook bij kan zijn???? Of toch 15 januari?

Dikke knuffel, Kleintje

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    whow rustig hier zeg!
    Kleintje, dus toch aan de pepti? En hoe gaat het nu?

Esser, dus de box eruit. Ruben taalt er ook niet naar maar ik zet hem er 's morgens altijd in, dan ga ik mij wassen en aankleden (badkamer is bij ons beneden) en maak ik het ontbijt klaar. Maar verder overdag heel weinig.
    Is de rivier bij jullie al wat gezakt? En hadden jullie ook zandzakken bij de deur, of was het zo erg niet ;)
    Hier is bijna geen regen gevallen, alleen een erg harde wind.

Nou hier is het verder ook erg rustig. Feestje zaterdagavond was gezellig alleen waren we zondag niet fit. Bah was een tijd geleden dat ik een kater had ;) Volgende keer toch maar wat minder sapjes.....
    Met Ruben gaat het ook goed. Hij stapt nu al een beetje bij de bank langs en gister was ik aan het stofzuigen- hij vindt dat geweldig dus hij staat er dan altijd bij op- en toen liep hij mooi met mij en de stofzuiger mee. Haha en dan moet je dat koppie zien, zo eigenwijs :D

Nou ik zal even de was opvouwen (ligt er vanaf zondag *schaam*)

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat een rust hier!!!

Jewel: wat vreemd zeg, misschien toch maar een testje doen over 2 week.

Esser: wij hebben de box er nog steeds staan, ze zit er ook wel regelmatig in, als ik even naar boven moet voor de was ofzo.

Kleintje: super dat Maurits zo goed op de pepti reageert.

Ook hier een druk weekend gehad, moest nl weer werken zondag (blegh), maar gelukkig is het nu weer wat rustiger. Deze week mn gewone 3 dagen werken en een heerlijk vrij weekend. Wel druk, want ben zondag jarig, dus dan het hele huis vol visite en zaterdag de hele dag in de keuken staan om te bakken.

Amber is echt snipverkouden en zit ook behoorlijk vol bij haar longetjes. We zijn dus ook al druk aan het smeren met Luuf, hopelijk trekt het snel weer wat bij.

Oh, ze is al weer wakker en ligt flink te hoesten (even bij haar gluren)............

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Er is weer een hoop gebeurd de laatste twee weken. Maurits is nu voor de derde week naar de nieuwe opvang. EN ik kan er goed aan wennen. Ik kan zijn fles en speentje daar laten, en een pak voeding daar neer zetten. ERg handig. Het viel de leidsters metteen op dat Maurits veel eczeem heeft. Dus ben ik in contact gekomen met een andere moeder die ook een eczeem kindje had. Hel veel tips gekregen, nog wat extra krabpakjes gekregen. Na al het gezeur met de huisarts en het CB heb ik zelf vorige week besloten dat ik toch de pepti wou gaan proberen. Ik heb zelf namelijk al langere tijd het idee dathet koemelkallergie is. Nou dus sinds vorige week dinsdag aan de pepti en ik heb een NIEUW kind!!! Hij krabt echt veeeeeeeeeel minder en zijn eczeem plekken beginnen ook te genezen. Ik ben zo blij dat ik over gegaan ben. We gaan dit nu in totaal 3 weken proberen en dan maar een machtiging voor de melk bij de HA eisen zodat we die pokke dure melk vergoed krijgen.
    Met mij gaat het ook stukken beter. Ik ben inmiddels ontslagen bij de psych. Heb technieken aangeleerd waarmee ik beter om kan gaan met moeilijke situaties. En wanneer ik me rot voel mag ik haar nog gewoon bellen/smsen/mailen. Dus dat ik ook wel een fijen gedachte. Op het werk gaat het ook goed. Ik ga de confrontatie aan met mijn baas (van de psych geleerd) en volgens mij zijn ze wel tevreden. Ben ook een cursus gaan volgen in didactisch vaardigheden wat ook erg leuk is. Het begint hier dus allemaal een beetje te stabiliseren.
    En omdat het dus allemaal weer gestroomlijnt gaat is het weer tijd voor wat uitdaging, dus we kijken erg uit naar de afspraak in het ziekenhuis op 7 december. Ben heel benieuwd wanneer we kunnen beginnen met de cryo's.

Ow Maurits slaapt op de opvang trouwens in een lutjepotje. Dat is een soort buitenbedje. Erg goed voor kindjes met eczeem en kindjes die slecht slapen. kijk maar eens op Lutje Potje kan je zien wat voor iets het is. Het is verder helemaal veilig en ze liggen goed ingepakt daar te slapen. In de winter met -10 blijft hij natuurlijk binnen :p.

Nou zal ik even op jullie reageren!

Esser, wat een mooie foto van JOEP! En wat lijkt hij veel op jou zeg. En wat een moeilijke beslissing wat de cryo betreft. Ik weet niet wat ik zou doen... maar ik kan me voorstellen dat die feestdagen veel lading hebben wat zwanger worden betreft. En testen op Joeps verjaardag lijk me ook niet ideaal. Ik denk dat je hiermee de beste beslissing neemt. Jullie kostbare cryo ligt er een maandje later ook nog gewoon he. Alleen wel balen dat je 2 cycli geleden al een tp wou maar dat het door omstandigheden waarschijnlijk pas januari wordt. Daarom gaan wij dus ook in december al naar het ziekenhuis. En is de overstroming al iets minder bij jullie.. Hier in eindhoven wat het het weekend iig een puinzooi qua wateroverlast.

Calani, Kan me goed voorstellen dat je het druk hebt met de meiden. Verder alles goed met ze?

Enise, JIj ook al zo druk. EN hoe verloopt de zwangerschap? al 22 weken. Jeetje wat gaat het snel.

Jewel, Met Maurits eczeem gaat het nu dus stukken beter sinds de pepti. Het is natuurlijk nogniet helemaal weg maar ik verwacht dat het wel verder gaat wegtrekken. Maurits had trouwens ook last van Wortels. Misschien moet je ook goed opletten met tomaat en ei. Dat waren ook typische producten waar ik zelf vroeger allergisch voor was. Spannend dat jullie ook weer gaan beginnen! En Ruben is zo te zien ook fan van je PC! Maurits wil ook altijd tiepen! en dan iets opslaan maar dat mag dan niet van mij :p:p. En 5 miljoen zaadjes!!! Netjes. Is dat na opwerken??? Vriendlief had er hier met de punctie maar 20.000. En slaapt RUben al weer wat beter? Maurits schrikt ook vaak een paar keer per nacht wakker. Dan zijn speentje weer terug geven en meestal slaapt hij dan weer binnen 10 minuten. Ik vind het erg verleidelijk om hem bij ons in bed te nemen maar het is ook niet de bedoeling dat hij leert dat als hij huilt hij bij ons in bed mag. Maar ik ben dus erg blij dat Maurits zijn speentje nog heeft. Ook al moet je dat met 6 maanden afwennen. Ook als hij jeuk heeft krijgt hij er rust door. dus wat mij betreft mag hij dat speentje lekker houden. En gekke vlekken???? Kan ook best zijn dat je lichaam nog een beetje in de war is na de borstvoeding. Ik had de eerste twee cyclussen ook tussendoor wel wat bloedverlies. niet heel veel. maar een innestelling zou ook wel erg prettig zijn.

Nightelf, Wat leuk dat jullie aan sintmaarten doen. Hier in het zuiden is dat helemaal niet. En ik mis dat zo vanuit het noorden........ Met zakken vol snoep kwamen wij altijd thuis! Jij dus ook al een druk weekend. vind je het niet vervelend zo telkens in het weekend werken....... Ik ben dan toch wel erg blij met mijn 9 tot 5 baan/mentaliteit ;). Zielig dat Amber verkouden is. Werkt dat een beetje Luuf. Ik heb het wel ooit gezien in de schappen maar nooit gebruikt. Maurits snottert ook erg veel (continu sinds september) misschien dat luuf helpt....... Of het komt van zijn allergieen misschien......

Sooner, Krisje eist dus veel aandacht van je! Dan zal ze het wel gezellig vinden met jou!!! Slaapt Kris nog steeds zo slecht? Maurits is hier vaak een keer of 5/6 wakker per nacht. Alleen sinds de pepti een stuk minder. Had hij s nachts dus toch veel last van jeuk. Wat dat veel drinken betreft, ze zeggen dat veel drinken op suikerziekte kan duiden. Maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk bij zo'n kleintje. Maurits is weer precies het tegenovergestelde. Hij drinkt zijn 4 flessen melk van 200 cc en verder wil hij helemaal niks. Volgens mij ook wel afhankelijk van het kind.

Susan, Jij ook een zware dag achter de rug gehad....... ghihi en dat chronisch slaaptekort is toch het kenmerk van een jonge moeder....... En ik vind wel dat je een goede smoes voor kerst hebt.... Hopelijk heb je er niet te veel last van (van je pols en je schoonmoeder :p:p)

Majo, Was het leuk op terschelling???? Daar zij wij geweest toen ik net 7 weken zwanger was. Ghihi met backpack en tent. Was zo bang dat het niet goed voor de baby was.... beetje overbezorgt.

Waterlelie, En hoe was prince???? En leuk dat je weer een klant hebt!!! wil je wel weer gaan beginnen met de massagesalon? Kan me voorstellen dat het erg lastig te combineren is met Emma. En Emma al kiezen!!!! WHOW!!! Maurits heeft inmiddels 4 tandjes en er staan er nu 2 op doorbreken. Dus hier echt een opvangbakje nodig voor al het kwijl.

Confi, hoe gaat het nu op je nieuwe werk??? En groeit DAne goed? Kom je snel weer kletsen?

Ciara, Hoe gaat het met jou zwangere buikje????

Zo we zijn weer een half uur verder...... Maaaaaar heb wel weer op jullie allemaal gereageerd.

Had gisteren trouwens een grappig voorval op mijn werk. Tijdens een werkbespreking kwam naar voren dat we voor een bepaald vak een week over hadden. Toen zei een collega van mij goh dan kan kleintje(mijn echte naam hier he) wel een college geven. Ik had daar toen op geantwoord ow is goed doe ik wel, haha haha. Maar ik dacht dat het dus niet helemaal serieus was. Nou was het rooster bekend en zag ik dat ik dus ingeroosterd sta........ was dus geen grapje....... Jaja gelukkig is het pas in februari maar moet dus wel ff aan de slag voor dat college........
    nou ik ga ik weer iets anders doen.......

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    oeps..... beetje lang geworden.......

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, good work meid voor je lap tekst:D
    En wat ontzettend fijn dat Maurits beter is!!!! En dat hij goed reageert op de pepti. Wat een moederinstinct toch niet allemaal kan doen he;)
    Geweldig dat het met ook jou stukken beter gaat!!!! Houden zo!!!

Ik wil absoluut verder met mijn massagestudio!!! Ben druk bezig met mijn website:D Hopelijk is het snel klaar....uiteraard komt het op Hyves en facebook:D

Oh, de quiche is klaar.....jam jam

Tot straks!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, ben ik weeeeeeeeeeeeer!! :D

Jewel, roze/bruinverlies?? en dat heb je normaal nooit?? SPANNEND!! Miss toch 1 van die 5 milj vriendjes die de weg naar Rome heeft gevonden ;)

Esser, wat fijn dat je pleepot minder vaak ziet. Wat voel je je dan lamlendig he! En lastig met een klein mannetje om je heen die natuurlijk ook de nodige aandacht wil... Gelukkig is het nu allemaal weer voorbij!
    Goed idee trouwens om de cryo uit te stellen tot volgend jaar. Dat wordt nog spannend hier dan!!! :D

Kleintje, wat fijn dat het beter met je gaat! Zo klink je ook iig! En maurits dus ook stukken beter sinds de Pepti!! Had al eerder gehoord van een kdv waarbij de kids buiten slapen. Schijnt idd goed te zijn die buitenlucht. Bij mij doen ze t niet, vind dat ook wel prima want volgens mij is Sophie altijd wel snel verkouden en daar zit ik nou niet op te wachten (dan heb ik t ook heel snel).
    7 dec is ook alweer binnenkort zeg! Hadden jullie trouewns nog cryo's??

Nightelf, hoe is het nu met Amber's verkoudheid?? Helpt de Luuf al? (perfect spul trouwens) En zondag jarig! Alvast gefeliciteerd (mocht ik het vergeten). Weer bezoek dus :D

Lelie, ja wanneer zullen we ns afspreken? Op wo en do ben ik altijd vrij, maakt mij niet zoveel uit eigenlijk dan. Volgens mij heb ik weinig in de agenda staan dan...
    Hoest verder bij jullie?

@hier: Sophie slaapt lekker... Was al vroeg wakker vanmorgen, opstatijd voor als ze naar kdv moet, maar zo op mn vrije dag is dat dus best vroeg :( (07.30 uur). Wel lekker saampjes in bad geweest, fruit gegeten en toen dus in bed gestopt. Ze was best moe zag ik... Denk dat ik ook nog ff een tukkie ga doen.
    Oh ja, gisteren nog ruzietje met manlief gehad. Baalde ff van alles! Hij moet van mij weer naakt slapen (lees: strakke boxers niet goed voor zaad) maar dat wilde hij niet want 'dat slaapt niet lekker'. BOEIEN!!! Alsof mij dat iets interesseert!! Het enige dat hij kan doen om het een beetje te helpen, moet toch een kleine opgave zijn?! Kan me daar dan zo over opwinden! Ook vroeg ik hem gisterochtend of hij Sophie ff wilde aankleden en verschonen voor hij naar zn werk ging, en kreeg ik weer een lange zucht te horen. Pffffffffffff, kleine moeite toch! Ik breng haar al elke ochtend weg naar kdv, wat echt niet leuk is met het gehuil tijdens afscheid. Ook geef ik haar ontbijt etc. en ik moet op tijd op werk zijn want ik KAN NIET te laat komen! Als hij iets later is, is dat geen punt........ Kan daar dan zooooo van balen! En dan komt alles naar boven natuurlijk. Dat ik alles moet regelen thuis, ook met aannemers enzo (terwijl dat toch echt een mannentaak is, vind ik tenmisnte, ik heb er de ballen verstand van), en dat, als ik iets simpels vraag, hij dat dan best ff kan doen, zonder erbij te zuchten... Toen hadden we het over een 2e kindje en zei ie dat we daar maar ns goed over meosten praten nog. WTF!!! Nou, de woorden 'eikel, lul etc. etc.' kwamen natuurlijk meteen omhoog borrelen. Om een lang verhaal kort te maken, het is nu weer goed :D Hij heeft beloofd niet meer te gaan zuchten en vannacht had ie lekker zn boxer uit. :D Ook ga ik m wat pillen laten slikken met wat extra vitametientjes, alles voor beter zaad, toch? Wie weet wordt daardoor Sophie 2 geboren!!

Oh ze is wakker! Ik ga haar maar uit bed vissen en met de hond lopen. Vinden jullie het ook zo koud ineens buiten??? Brrrrrrrrrrrrr

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Moet nog ff wat kwijt... :D

Een paar maanden terug had een loslopende hond 1 van mijn katten de boom in gejaagd. Ik die vrouw erop aangesproken en dat is geeindigd in een vette ruzie (ik voelde me net een viswijf op de markt :D). Ze vindt nl dat honden niet aan de lijn horen... In ons stadje heb je dus losloopgebieden en dat staat duidelijk aangegeven en nu is onze kat de boom ingejaagd in een niet-losloopgebied, oftewel aan de lijn met dat beest!! Nou, zij vindt ook dat zij niet verantwoordelijk is voor de daden en acties van haar hond(en) dus dat mens heeft een mega plaat voor dr kop. 1.5 wk geleden heeft 1 van haar honden mijn andere kat de boom ingejaagd, zodanig dat ie zo bang was daarna dat dat beestje 2 a 3 dgn weinig heeft gegeten (normaal is het een enorme vreetzak). Naar DA geweest toen, kostte me wel wat centjes enzo, en die kon lichamelijks nix vinden. Miss dus in zn ego gekrenkt door die hond. Heb die dag ook de politie gebeld om me te beklagen hierover en moest bij de gemeente zijn. Ik wist alleen niet waar ze woont dus ik kon er weinig mee. Tot vanmiddag!!! :D Ik zag haar lopen, met wederom die beesten onaangelijnd, en ik ben haar sneaky gaan achtervolgen. Nou, deze Sherlock Holmes weet nu waar ze woont, dat k*twijf!! Heb meteen een klacht ingediend bij de gemeente en uiteraard haar adres erbij vermeld. Ik hoop zo dat de gemeente hier werk van gaat maken!! En ik blijf haar natuurlijk in de gaten houden....... ;) Ik zal haar krijgen, pestpokkewijf!! Zo, dat is eruit ;):D

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, Joep ligt al weer in bed. Was vanochtend tegen half 7 al wakker en was nu weer moe. Hup, z'n bedje dus maar in. ;) Kan mama ff zp'en. :p

Suus, flink tegen de wind in met je mannetje dus, so! Met alles d'r en d'r an! Was je niet in shock toe hij de discussie 2e kindje aan ging? Ik zou denk ik helemaal flabbergasted zijn! Maar goed, samen weer opgelost.
    Suus, laat zich niet ondersneeuwen i.i.g.! Nee, en ook niet met de loslopende-takke-trut-wijf. Hahahaha! Suus als inspector gadget!
    Laat je het weten wanneer je een reactie van de gemeente/politie hebt?
    Ben toch wel nieuwsgierig....

Kleintje, je klinkt goed! Fijn! :):)
    Gelukkig gaat het met Maurits ook aan de betere hand. Wel grappig hoor dat bedje! lijkt een beetje op een soort kippenhokje maar dan voor beebjes. :p Of denk ik nu dan erg cru......?
    En 7 dec. is zo! Spannend zeg!!

Lelie, goed so!!! Fijn om te lezen dat je weer zo enthousiast bent over je studio! Pica op hyves zag er al goed uit! Wel ff linkje plaatsen he als de site af is.

Nightelf, jee.............zondag jarig! Alvast een hieperdepiep! :D
    Hoe is het nu met Amber? Luuf heb ik hier ook staan, errug fijn spulletje!
    Dus jullie ook nog de box? Jewel ook nog las ik. Tja, wij hebben hier alles gelijkvloers dus dat heeft ook wel meegeholpen in onze keuze om de box er al uit te doen. Woonkamer zit er ineens weer anders uit zeg. En ja, toch ook weer wat meer ruimte!

Jewel & Sooner, hoe is het met jullie?? En jullie mupkes?

En de zwangere ladies, hoe is het daar mee gesteld?

Prikken we nu toch een datum in februari?? Lijkt me wel zo leuk als we ons clubbie zo volledig mogelijk bij elkaar hebben hoor!

@hier; ben met Joep dinsdag weer ff bij de HA geweest. Hij heeft nu een andere puffer met ontstekingsremmers gekregen. De andere puffer was alleen verwijding van de longblaasjes. Deze remmers moeten na 1 week al aardig wat verbetering geven. HA hoorde nl nog veel slijm in Joep zijn longetjes. :( HA gaf aan liever niet 'zo snel' een AB-kuurtje te willen geven aan zulke kleintjes. Nou, ben d'r zelf ook geen voorstander van dus dan deze puffer nog eens aankijken.

Moet dit jaar nog 4 weken werken en heb dan vanaf 15 dec. 2,5 week vakantie! Jeuh! Ma. 03-01 weer an die arbeit en die dag ook meteen bellen met de ferti poli. Druk in de weer in het nieuwe jaar!
    In de vakantie kan ik me dan mooi uitleven op de voorbereiding van Joep zijn verjaardag. Helemaal zin an!

Ga hier nog ff verder met wat surfen. ;) Schoonvader komt dadelijk mijn auto ophalen voor de APK. Ben benieuwd.
    liefs

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haahaa Suus, jij ook al een SUPERdetective;) Ik vond mezelf ook zo knap dat ik juist het hotel in Duitsland had gevonden toen mijn broertje niks van zich liet horen:D Heerlijk he speurneusje spelen:D En nu laat je haar mega schrikken en in de boom klimmen :p
    Enne...tjee, weer ruzie met je mannetje gehad! Gaaaaaaaat lekkerrrr....NOT! Ik zou me ook rot geschrokken zijn als hubbie nog eff wilde wachten voor een 2e kindje!! Echt niet!!!! Al die twijfels...poehh
    Gelukkig is het weer bijgelegd!
    Hoe willen jullie graag de zolder hebben? wat ik nog weet is het een grote ruimte? Willen jullie daar 2 kamers van maken??
    Heb je as 24 november of 2 december iets te doen????

Morgen gesprek met ferti arts!!!!!!!!! Heb er een hard hoofd in qua zaad betreft;) Als ik kijk naar de afgelopen periode van veel drank en geen vitamientjes (komt ook bij dat hubbie een maand lang medicijnen heeft geslikt na zijn neusoperatie en dat heeft invloed!!!).
    Nouja, we'll see;)
    Ik post wel meteen als we terug zijn. Is ook vroeg...moeten er al om half 9 zijn.

Okee,

voor de laatste keer dagen voor de meeting:D Ik denk dat er altijd wel een dag tussen zit dat iemand niet kan...maargoed we proberen het opnieuw;)

Wat dachten jullie van:

5 feb: lelie
    6 feb: lelie
    12 feb: lelie
    13 feb: lelie
    26 feb: lelie
    27 feb: lelie

Ik wilde vandaag met Emma naar de kinderboerderij maar ik zie dat het miezert grrrrr:x

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: Luuf is echt wonderspul, helpt ontzettend goed bij een verkoudheid en als het bij de longetjes wat vol zit.
    Die bedjes hebben ze bij ons op het kdv ook. Amber vindt het heel fijn om er in te slapen.

Suus: Sherlock HOLMES ;) Hopelijk doet de gemeente er wat aan. Balen van die ruzie, maar gelukkig is het weer goed gekomen. Is hier ook een bekend probleem, 's morgens sta ik er ook echt alleen voor, waardoor de wekker soms idioot vroeg gaat (morgen moet ik om 6:40 al de deur uit, dus zal de wekker om ongeveer 5:15 gaan (Amber wordt altijd 's ochtends gewassen en ik moet zelf altijd rustig ontbijten, anders komt alles er weer uit zetten)). Manlief is echt totaal geen ochtendmens en loopt dan ook altijd te brommen en neemt alle tijd, waardoor het weer haastje repje is, dus dan doe ik het wel zelf.

Esser: als je gelijkvloers woont, kan de box er idd sneller uit. Wij hebben een 3 verdiepingen huis, waardoor je toch sneller wat langer even uit zicht bent, vind het dan wel net zo veilig om haar even in de box te doen (vooral omdat Amber op het moment haar oortjes voor de sier aan het hoofd heeft zitten :p. Ben echt wel 1000 keer per dag 'nee', 'dat mag niet' etc aan het zeggen, maar de helft van de tijd heeft het totaal geen nut).
    Jeetje, bijna 2,5 week vakantie......ik niet jammergenoeg. Wij gaan 10 december nog wel lekker een lang weekend weg, naar Bosrijk, het vakantiepark bij de Efteling.

Lelie: succes morgen op de fertipoli!!!!! Hopelijk valt het met de zaadjes nog genoeg mee!

5 feb: lelie, Nightelf
    6 feb: lelie, Nightelf
    12 feb: lelie, Nightelf
    13 feb: lelie, Nightelf
    26 feb: lelie, Nightelf
    27 feb: lelie, Nightelf

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lelie, alvast veel succes met jullie gesprek morgen! Spannend!!
    Ben erg benieuwd................. laat je 't morgen weten hier?

Nightelf, leuk zo'n lang weekend weg! Heerlijk hoor!
    Hoor over het algemeen positieve verhalen over het park Bosrijk.
    En dan zijn jullie trouwens wel erg dichtbij ons, de Efteling is namelijk voor ons zo'n 20 minuten rijden met de auto. ;)
    Ben hier dus opgegroeid met minimaal 1 keer per jaar een dagje naar de Efteling, zo leuk! Oh, en als het lukt zou ik zeker een ritje maken in de nieuwe achtbaan Joris en de draak; is zoooo gaaf!

Nou, ben aan 't wachten tot Joep wakker wordt. Kunnen we nog even een stukje gaan fietsen en wat boodschapjes doen. Rest van 't huis is al aan kant.
    Doegggg

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser
    6 feb: lelie, Nightelf, Esser
    12 feb: lelie, Nightelf, Esser
    13 feb: lelie, Nightelf, Esser
    26 feb: lelie, Nightelf, Esser
    27 feb: lelie, Nightelf, Esser

Hebben waarschijnlijk nog plannen om op vakantie te gaan in februari maar weten nog niet hoe lang en waarheen etc. Hebben dus ook nog niets geboekt. Daarom dus toch bij iedere datum mijn naam. ;)

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, hoop dat de nieuwe puffer van Joep gaat werken!! Ben idd zelf bij kleine ukkies ook geen voorstander van AB dus hopelijk werkt deze nieuwe puffer gewoon goed :D En strax dus 2,5 week vakantie, LEKKER!! Is je man dan ook vrij?? Zou wel zo gezellig zijn......en idd genoeg tijd om de verjaardag van de kleine (grote ;)) man voor te bereiden! Heb je al een idee hoe je het wil gaan doen??

Lelie, wat heb je nou vandaag gedaan met Emma? Uiteindelijk is het wel droog geworden, toch? tenminste, hier wel ;) 24 nov en 2 dec kan ik allebei hoor!! Wat jou het beste uitkomt, ik vind alles best :D Miss kan Ciaar dan ook?? Sowieso al tijdje nix van dr gehoord...jij wel??
    We willen idd de zolder in 2-en splitsen en eigenlijk een deel van het dakterras erbij betrekken. Nu eerst dus een omgevingsvergunning (de vroegere bouwvergunning) regelen. Wat een papierwerk zeg!! We gaan zo maar alvast invullen............. Hopelijk ook nog een klein 3e kamertje erbij voor opslag van al mn manneke's zooi (die is nogal van het bewaren :().
    Ik was idd nogal flabbergasted toen hij het had over twijfels over een 2e. Gelukkig is nu alles weer koek en ei dus het gaat gewoon door hoor ;)

Nightelf, wat lekker dat jullie nog een weekendje weg gaan! Heerlijk toch?! Miss nog ff meeten met Esser?? :D

@ meeting:
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus
    6 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus
    12 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus
    13 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus
    26 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus
    27 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus

Ik vind t wel errug ver weg hoor!! Februari pas!!!!! :$ Maar ja, t is niet anders.................

Wij gaan ff de vergunningspapieren invullen!!

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

Emma is erg verkouden en lag al vroeg in haar nest voor middagdutje! In die tijd heb ik maar 'denkbeeldig' geshopt bij kinderbehangsite.nl :D
    Geen idee wat ik heb hoor...heb al een tijd last van nesteldrang ofzo...ben aan het verschuiven met haar meubels etc:)
    Wil voor haar in de kamer 3 soorten behang. Alles zachtroze, beige en wit. Eerst eff met mannetje bespreken (kost 19 euro per rol) en opmeten en dan bestellen for real HAHA:D
    Zijn dus helaas niet naar de diertjes wezen kijken. Misschien morgen.
    Zullen we dan maar 24 november afspreken? Bij mij???
    Ik heb ook heeeeel lang niks van Ciaar gehoord...wel heb ik met haar op 1 dec. een afspraak om samen iets met de meisjes te gaan doen.

Liefs

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, succes morgen met het gesprek met de ferti arts! Krijgen jullie morgen de uitslag dan ook van het zaadonderzoek? Als je denkt dat de uitslag tegenvalt, valt het vaak juist mee.
    Hihi en al nesteldrang dus ;) Leuk toch om alles weer even te veranderen. Emma is al geen baby meer dus dan mag ze ook wel een nieuwe inrichting in haar kamer :D

Esser, heerlijk zeg 2,5 week vakantie! Heb je alle tijd om de verjaardag van Joep te regelen :)
    Ik hoop ook dat deze puffer voor Joep helpt. Een ab kuur wil je idd 'niet zo snel'. Heeft Joep er veel last van?
    En als je alles gelijksvloers hebt, gebruik je de box idd minder. Wij gooien 's avonds al het speelgoed erin, dus hier blijft hij nog wel even :D

Suus, gelukkig is alles weer goed tussen jou en je man. Heftig altijd zulke ruzie's. Gelukkig meende hij niet wat hij over die 2e beeb zei....snap dat je hem toen even kon 'schieten'. Fijn dat hij nu wel wat meer mee gaat helpen. Herken het 'zuchten' er goed. Vooral met luierverschonen ;) Hier wordt hij dan ook even met de neus op de feiten gedrukt. En al wat gehoord van de gemeente? Hahah goed van je hoor dat je haar gevolgd bent!! Hier geen losloopgebieden dus iedereen doet maar wat. Wij hebben onze hond altijd vast in het dorp omdat hij nog wel eens bananen in z'n oren heeft. ;)

Kleintje, fijn dat het nu zo goed gaat met Maurits aan de pepti! Nu hopen dat je het vergoedt krijgt want idd het is echt duur! Anders misschien via het cb? Heb ik ook gedaan en had zo maar een machtiging van de arts. Dan heb ik ook een super wijkverpleegkundige hoor.
    En wat een grappig bedje :) Had ze wel eerder gezien maar wist niet dat ze daarvoor gebruikt werden. Hij slaapt met deze temperaturen niet buiten toch?
    En fijn dat het met jou ook weer zo goed gaat!! Dat spat meteen van het scherm :)

Nightelf, ik hoor ook alleen maar positieve dingen over park bosrijk. Lekker dat jullie er dan even tussenuit gaan. Amber wil nog wel in de box? Hier is het vaak brullen maar soms moet het echt even. Het gekke is als mijn nichtje hier is dan zitten ze soms allebei wel een kwartier erin zonder te miepen......gekke kindjes soms....;) is wel erg makkelijk want dan kan ik ook nog wat doen ;)
    En zondag jarig!!!! Wat ga je allemaal bakken? :) Weer zo'n mooie taart?

Sooner, hoe gaat het bij jullie? Wat zei het cb over het vele waterdrinken van Kris? Of ben je nog niet geweest?

Hoe is het met de rest? Alles goed?

Hier gaat het goed. Het rose verlies van vorige week was geen eisprong want die heb ik dinsdag goed gevoeld. Deed echt pijn! Had er gister ook nog een beetje last van. We hebben er niet gebruik van gemaakt want ik was erg moe en het vrijen doet dan ook pijn. Lekker hoor zo'n pijnlijke eisprong ;) Gelukkig kunnen de eitjes bij ons op een andere manier bevrucht worden :D
    Nou ik zal ons monstertje even op bed brengen, is al wat later als normaal....Fijne avond nog!

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Heee meiden,

FF gebruik maken van mijn slaapgebrek en daar door een gewonnen uurtje ;).
    Ik heb lang niet alles kunnen lezen maar toch een beetje bijgelezen en ook heel hard te moeten lachen. ZP is eigenlijk spannender dan een soap, liefde, ruzie, detective, humor, alle ingredienten aanwezig voor een hoop vermaak. :) En wat gaat de tijd toch snel he! Zaten we eerst inspanning of we uberhaubt zwanger konden worden. En nu gaat de box al de deur uit en zijn sommige bezig (of zwanger) van een 2e!

Ik ben echt krankzinnig druk de afgelopen weken. De werkdruk is momenteel heel zwaar en ik maak bijna 11 uur per dag. De twee dagen waar ik niet werk zit ik of in het ziekenhuis of thuis achter de compu in te loggen op het werk. Pffff ben blij als mn verlof in gaat. We zijn totaal onderbezet op het werk, dus ik moet in drie dagen het werk van 5 dagen doen. Leve de parttimer! :(

Maarrrr belangrijker... we hebben een huis gevonden!!!! Vandaag tekenen we het koopcontract Dat gaf ook een hoop stress hoor. Het is een lekker ruim nieuwbouwhuis met 3 slaapkamers en een grote studeer/speelkamer. 1 Januari wordt het ogeleverd en eind Januari moeten we verhuizen. Dat wordt nu dus als de donder keukens en badkamer -vloeren e.d. uitzoeken want het huis is casco. Dat gaat natuurlijk allemaal nooit meer lukken in een maand maar hopelijk blijft deze beeb wll lang genoeg zitten en is in maart alles klaar als ons 2e meisje komt. Jaaaah Lara krijgt een zusje!! :) Dat scheelt weer een hoop niewe kleertjes kopen :D.
    @Lelie: Ik moet dus even kijken of het lukt 1 dec af te spreken, ik heb op mn vrije dagen nu voortdurend afspraken met aannemers, loodgieters, de hele rambam. Maar miss lukt het me wel om in februari bij jullie meeting te zijn. Is al duidelijk waar deze plaats gaat vinden?

Nou dames, ik ga zo proberen of ik toch nog een uurtje slaap kan pakken, moet vandaag gewoon weer een lange dag werken helaas :( en op 4 uurtjes slaap gaat dat niet zo lekker.

Doeiiiii, veel liefs & knufs aan alle lieve beebjes en mama's

Deel Deze Pagina