Jewel mogen we een foto zien van zijn nieuwe kamer Ben erg benieuwd!! Ik denk hier nog steeds het niks is , de utrogestan gaat nog veel te makkelijk naar binnen.
Hallo meiden, Was ik weer eens!!!! Euh, waar waren we gebleven, er is wel aardig wat getypt! Jewel, de kamer van Ruben klinkt prachtig hoor!!!! Ben heel benieuwd naar de foto's! En of het straks goed gaat in het nieuwe bed!!! Kleine jongens worden groot he!? S.iem vindt de box ook niet altijd geweldig hoor, de momenten zijn schaars, haha! Maar als wij aan het koken zijn dan is het wel makkelijk dat hij nergens naartoe kan...haha! Nightelf weer creatief geweest!!!! En hoe gaat het verder met je!? Heb je er nu een beetje vertrouwen in dat het goed blijft gaan?! Het hakt er toch in he!? Confi, haai haai, ik heb de foto's gezien of fb! Ziet er gezellig uit hoor, lekker genieten! Zou leuk zijn als je er de volgende meeting bij bent!!! Elin, goed dat jullie voor jezelf hebben besloten een maandje rust te nemen. Je moet echt aan jezelf denken en als je denkt dat het te gek wordt om meteen door te stomen vind ik dit een goeie beslissing!!!! En al lekker aan het voorbereiden voor de verjaardag van Olaf!!! Wat gaat het hard he?! Traantje, lekker rustig aan doen hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten om, mocht je bloedverlies krijgen, ergens anders opgenomen te worden, bah!!! Krijg je nu ook extra controles?! Sinja, jij ook al lekker aan het voorbereiden?! Spannend allemaal!!! Hoe doen jullie het, op de dag zelf!? (misschien overheen gelezen) S.iem is op een vrijdag jarig...van de ene kant lijkt het ons leuk om het dan te vieren, van de andere kant zijn er dan wel veel aan het werk...zal m'n zus ook ff vragen, die heeft het vaker bij de hand gehad, haha! Naar bericht hoor, van je kennis...bbrrrr... Suus, idd, om jezelf denken hoor!!! Het is natuurlijk ook moeilijker, want je werk gaat wel door...en krijg je ook een soort van uitkering als je in de ziektewet zou gaan? Of gewoon minder zou gaan werken tijdens de laatste weken?! Esser, je kan lekker kalm aan gaan doen, fijn hoor!!! En wat las ik, heb je een hulp in de huishouding?! Chique hoor!!! Kleintje, Dublin was geslaagd dus?! En Maurits al in een groot bed?! Goed zeg!!! Lelie, hoe is het met jou?!?! Schiet ook al mooi op zeg! Er komt straks weer een spannende tijd aan, leuk hoor!!! Majo, wat een verhaal van IVM enz...kan me voorstellen dat je toch nog een beetje twijfelt over alles! Wat zegt je man?! Zora, ben jij ook al aan het nadenken voor Sara's verjaardag?! Ik vind het zo moeilijk wat we voor S.iem moeten kopen! Hij heeft al zoveel, haha! En mensen beginnen nu ook te vragen of ik wat voor S.iem weet, maar vind ht zo lastig! Onsw, kl*ten dat je nog steeds zo'n rotgevoel hebt! Misschien heeft je gevoel het vaak goed, maar nog niet opgeven hoor!!! Pat, hoe gaat het met jou meis?! Is ook al lang geleden dat we wat van je gehoord hebben of niet!? Confi, wauw, een tattoo, stoer hoor!!! En over die klik, echt niet druk om maken hoor!!! Dat gaat helemaal vanzelf! Ik vond het ook eerst heel spannend, maar het gaat zo makkelijk!!! Ik zou het leuk vinden om je ook in het echt te zien! Elin, je kan altijd met me meerijden hoor, dat je tot Deventer rijdt! (wat de vorige keer ook de bedoeling was!) Hoe gaat het met je moeder trouwens? Is dat helemaal weer goed gekomen!? Zoe, hoe gaat het met jou? Zou het leuk vinden als we weer een keer wat zouden horen!!! Euhm....volgens mij ben ik aardig bij he?! Hier, Het gaat goed hier! Heb vandaag bij S.iem z'n 2e tandje ontdekt!!! Ook weer boven! Dus straks is het mijn kleine haasje, haha! Wel schattig! Afgelopen donderdag bij cb geweest, was goed gegroeid, lengte en gewicht iets boven gemiddelde! Lange jongen dus! Heeft ie van z'n papa! De wachtweken gingen de 1e week heel snel, nu begint het aftellen wel. As dinsdag is 2 weken na eisprong, dus het schiet mooi op... Morgenavond nog MR vergadering op school, bleeeeeeh!!! Zit daar dit jaar voor het eerst in! Hopelijk kan ik er straks weer uit met zwangerschapsverlof, haha! Ik ga ff bankhangen! Liefs!
Sinja, wat een verschrikkelijk verhaal van je kennis. Kan mij voorstellen dat het je enorm raakt. Dit hoort niet zo te gaan. Jullie dus ook al aan het voorbereiden voor de verjaardag. Leuk is dat hé!? Wij vieren het woensdag. Op de dag zelf dus. De visite is verdeeld over 's morgens en 's middags. Hebben het een beetje verdeeld zodat het voor Olaf ook nog te overzien is en we krijgen (bewust) niet zo heel veel visite. Jewel, ben ook heel benieuwd naar de foto's van Ruben zijn kamer. Ga je nog foto's posten? Heb je volgens mij ook gevonden op fb. Net zoals een aantal anderen. Degene die ik kon vinden/herkennen heb ik een uitnodiging gestuurd. Confi, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je tatoo! Onsw, duim nog steeds voor je meid! Wanneer mag je testen? Loesie, wat grappig dat S.iem eerst zijn boventanden krijgt. Lijkt mij een leuk gezicht. Wanneer mag je testen? Echt superspannend en ben natuurlijk ook voor jou heel hard aan het duimen! Vind het super dat ik weer met je mee zou kunnen rijden! Tenzij we ze overhalen om hier heen te komen, waren laatst met Olaf in Borne bij kidscity, is ook erg leuk. Met mijn moeder gaat het gelukkig weer erg goed. Is alleen vorige week weer door de scan geweest ivm nierkanker twee jaar geleden. En dat is altijd weer spannend. Ze krijgt dinsdag de uitslag. Allemaal bedankt voor de lieve reacties m.b.t. een maand overslaan. Zat nog te twijfelen, maar besef nu ook dat het wel beter is. Trouwens, heb mega respect voor jullie mega reacties. Vind het altijd erg knap. Ik heb daar niet altijd de puf voor, of ben op mijn manier altijd erg druk. Ben er weer vandoor, ga lekker even bankhangen. Hello goodbye kijken.
Elin, ja je hebt mij gevonden op fb Moest even nadenken maar toen zag ik de foto van Olaf en toen wist ik het meteen! En al helemaal klaar voor Olaf zijn verjaardag? Spannend voor je moeder weer, ik hoop dat de uitslag goed is. Loesie, hihi grappig dat S.iem eerst zijn boventandjes krijgt, staat altijd zo schattig vind ik Tijdens het koken zit Ruben nu vaak naar sesamstraat te kijken, al zijn er maar een paar stukjes die hij leuk vindt Onsw, hihi moet toch wel stiekem een beetje lachen om je 'utro inbreng test' Het kan deze keer wel heel anders zijn hè, maar ik snap wel dat je gaat vergelijken. Kom je de ww wat door? Vanmorgen weer controle bij vk gehad en alles was weer goed. Bloeddruk was wel laag voor deze termijn maar ik heb er geen last van dus kan geen kwaad. Hb geprikt en die was 7.8 dus ook goed. Wel moet ik mijn rust op tijd pakken want heb sinds gister wat een zeurende ongipijn onderin mijn buik en buik wordt dan ook hard. Niet een echte harde buik, want de hele buik wordt niet hard alleen onderin. Deze week nog 2 volle dagen werken en dan vanaf volgende week alleen nog maar 2 ochtenden werken dus dat is wel fijn. Foto's van Ruben z'n kamer zal ik zsm maken en in mijn album zetten. Eerst moet er ook nog maar een buikfoto gemaakt worden want heb er nog maar 1........
Elin: je hebt mij idd ook gevonden op fb. Moest eerst ook hard nadenken wie je bent, maar ik herkende Olaf. Wbt de wachtmaand, zou ik ook doen, het hakt er natuurlijk goed in als een poging niet lukt en ik geloof zelf dat het beter is om een maandje te wachten en dan weer lekker in je vel te zitten. OW: wanneer is je nod? Hopelijk heeft je gevoel het niet goed. Loesie: wanneer mag jij testen? Wat goed dat je de wachtweken tot nu toe zo goed doorkomt, ik vond het zelf echt killing, nog erger dan bij Amber. Kadootjes verzinnen voor de verjaardag is echt moeilijk. Heeft hij al een loopauto? Daar heeft Amber echt heel veel plezier van gehad. Jewel: fijn dat je weer goedgekeurt bent bij de vk. Wel rustig aan doen, he! Vanochtend de termijnecho gehad en alles was helemaal goed. Zo ontzettend opgelucht en wat is het weer heerlijk om naar zo'n klein wondertje te kijken op de echo. De nekplooi is ook mooi dun, hij de echoscopist toch even naar gekeken, ondanks dat wij geen combinatietest laten doen. Hij had nl nog plaatjes nodig voor zijn logboek en het was supermooi te zien bij ons, dus vandaar. Ben zelfs 2 dagen vooruitgezet, dus vandaag al 12 weken en 1 dag. De uitgerekende datum is nu 1 april Zal morgen ook mn banner even aanpassen. Ga nu ff met de beentjes omhoog, ben nl bekaf.
Elin, ook mij heb je gevonden! Ik herkende je naam niet maar toen ik de foto van Olaf zag, wist t ik t natuurlijk meteen!! Fijn dat je je gesterkt voelt in je beslissing om even een mnd te rusten. Die cryo's lopen niet weg Hoeveel heb je er nog?? Nightelf, yeah voor goede termijnecho!! Ben je al helemaal gerust of toch nog niet helemaal? Wanneer maak je een pica van die Oliver taart?? Loesie, wat maak jij t spannend door pas do te testen!! Dat je dat kan...petje af! Hoe gaat t met 'S.iem? Ow, ik herken dat vernauwde utro inbrenggevoel niet. Ik zou me daar aan de ene kant ook niet teveel aan vasthouden hoor. Jij test zaterdag? Hoe is t verder met 'S? En je ouders? Over 2 wkn al de besnijdenis toch? Jewel, doe jij ns ff rustig aan!! Idd ja, dat zeg ik Als je tijd hebt voor jezelf, lekker relaxen op de bank hè! @hier: halve dgn werken heb ik 1 dag volgehouden... Probleem is dat ik miss te patientgetrouw ben en denk dat t allemaal wel meevalt met die harde buiken. 1x een echte gehad, nu al ruim 1 wk geleden en die andere x was gewoon door dwarszittend lucht volgens mij. Heb wel dezelfde klachtjes als Jewel, van die zeurende ongi steekjes...maar dat is niet vaak. Loesie, als ik niet werk, krijg ik ook geen geld. Heb wel een arbeidsongeschiktheidsverz maar die betaalt pas na 3 mnd. De eerste 3 mnd zijn dus volledig voor mijn rekening terwijl de kosten doorlopen. Ook dat speelt mee natuurlijk... Als ik 3 mnd niet werk, kost me dat zeker minstens euro 10.000,- dus dat is aardig wat. Met Sophie alles goed! Kletst de oren vh hoofd, zo leuk!! Op kdv moeten ze ook altijd om dr lachen... Morgen gaat ze wennen op peutergroep, eerst 1 uur, volg wk een ochtend en bijna een hele dag, week daarna (oktober) volledig over. Spannend, ze wordt echt groot!!! Nou wij gaan lekker bankhangen. Tot volg x weer!! Liefs Suus
Hoi meiden! Ben ik ook weereens! Sinja: Zo dan is het voor jullie inderdaad ook even spannend een verse poging. Gek wat er dan toch nog allemaal mis kan gaan he? Maar goed daar gaan we niet vanuit. Wij gaan Sara's verjaardag ook in het weekend vieren voor familie. Gewoon op zondag na haar tukkie en ik maak dan soep met broodjes en beenham dan kan iedereen mee-eten. Voor vriendinnen houd ik het denk ik wel op de dag zelf in de ochtend of middag anders wordt het te druk. En jeetje wat heftig zeg, die bevalling daar meot je toch echt niet aan denken. Confi: Hey meis, wat fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie en ik ben ook erg benieuwd naar je tattoo...vertel... En wat betreft de meeting, ik heb hetzelfde gevoel als jou (confi) en Sinja, ik ben ook nog nooit op een meeting geweest dus vind het ook erg spannend, twijfel daarom ook of ik wel mee wil of niet, maar dat maakt dan al drie van ons die 'nieuw' zijn dus als we dan alledrie gaan hebben we in ieder geval steun aan elkaar toch? Jewel: Ik ben benieuwd naar de foto's, het klinkt erg leuk. Fijn dat de controle goed was, maar hou jezelf wel in de gaten he? Relaxen nu op aandringenv an de meiden hier! OW: geen goed gevoel dus? Of gewoon zelfbescherming? Ik blijf duimen meid! Loesie: Ja hier ook al helemaal aan het nadenken over hoe en wat met Sara's verjaardag, het duurt nog wel een maand maar het vliegt om....Wij krijgen ook van iedereen de vraag wat ze wil hebben. Wij geven denk ik zelf zo'n 3 in 1 driewieler, kun je eerst duwen en later kunnen ze zelf fietsen. Van familie en vrienden vragen we bonnen van de Intertoys, en schoenen- en kledingwinkels hier in het dorp. (Ze hebben hier 4 hele leuke kinderkledingwinkels met vrijwel alle merken die er zijn). Of geld als ze dat liever willen dat gaat dan naar haar spaarrekening. Van de Intertoys bonnen kunnen we dan nog een wat groter cadeau kopen. En van de rest gewoon schoenen en kleding voor het volgende seizoen (kast hangt nu alweer vol haha). Ze heeft het zelf toch nog niet door, ik denk dat ze de taart en de aandacht leuker vind. Daar komt bij dat ik veel speelgoed van mijn zus krijg waar haar jongste niet meer mee speelt en er ligt ook nog speelgoed op zolder wat we als kraamcadeau hebben gehad. Dus eigenlijk heeft ze al speelgoed zat voorlopig. Susan: Ik snap het wel hoor, de kleine in je buik is natuurlijk wel het belangrijkst, maar als je eigen baas bent ligt het toch anders dan als je voor een 'baas' werkt. Ik denk dat je zelf prima je grenzen kan bepalen. Maar toch pas op hoor dat je niet over je grenzen heengaat. Nightelf: Mooie datum, geeng rapje? Fijn dat jullie heerlijk hebben genoten van kleine frummel en lekker over de 12 weken heen! Elin: Alvast een hele fijne verjaardag gewenst morgen! Hopelijk is het een mooie dag voor jullie en jullie kleine man. En alvast gefeliciteerd, kom morgen ook nog wel even langs denk ik maar dan heb ik het maar vast gedaan! Verder ben ik het kwijt hoor, sorry! Hier gaat het goed alhoewel de nachten nog wat onrustig zijn, Sara wordt regelmatig huilend, soms gillend, wakker. Soms slaapt ze verder als ik haar speentje weer geef, soms moet ik even wiegen en soms is ze ontroostbaar en nemen we haar bij ons in bed. Ik weet niet precies wat het is, of haar doorkomende kies, of dromen, of het verwerken van de dag, of buikpijn (ze geeft ook veel windjes als ik haar oppak). Wel moeilijk als ze het nog niet aan kan geven. Donderdag naar het cb, ben benieuwd naar de cijfertjes maar ze krijgt ook prikjes dus das minder leuk.
Zora, spannend he zo'n eerste verjaardag! De ouders vinden het (nu dan) altijd spannender dan de kids. Die hebben echt nix door! hahahaha Wat wel leuk speelgoed is, zijn de little peoples van Fisher Price. Sophie speelt er nog mee! Wat sneu dat Sara zo af en toe 's nachts wakker wordt. Lekker bij jullie in bed is toch prima?! Hebben wij ook vaak met Sophie gedaan hoor, en als het nu sporadisch gebeurt en ze is echt ontroostbaar, mag ze nog steeds tussen ons in Vind mama ergens toch niet erg... @hier: heb een nieuwe buikfoto geplaatst in mn (prive)fotoalbum. Had vanmorgen een patient die m nog erg bescheiden vond. Ik vind m er iig mooi uitzien en ben er helemaal trots op!! Vanmorgen nog een streng mailtje van mn zus gekregen... Ze heeft het idee dat ik stiekem wel volle dagen werk. Hmmm, ze kent me te goed Kreeg al een waarschuwing van dr dat ik anders word opgenomen in het zkh als ik me er niet aan houd, en de buiken blijven. Ik houd me gewoon uberrustig als ik niet werk, lijkt me ook goed en zoveel patientenuren maak ik nou ook weer niet op een dag (in principe 6 uur per dag), alleen heb nog wel 2 uur administratie en opruimwerk daarnaast... Sophie is vanmorgen dus een uurtje gaan wennen bij de peuters. Ben erg benieuwd hoe ze het heeft gedaan en wil eigenlijk bellen. Is dat te erg?? (ga het denk ik toch miss gewoon doen )
Zo, ik heb mn ticker even aangepast en ook een buikfoto in mn album gezet. Ga nu ff aan de poets, ben nl maar 1 dag vrij deze week, heb nl donderdag een bijscholing van mn werk. Deze taart heb ik zaterdag gemaakt:
Voor de meiden met een kindje op het kdv: hebben jullie al de definitieve berekening voor de kot over 2010 gehad? Wij nl nog steeds niet, terwijl op de site staat dat vanaf juli 2011 alles verstuurd zal worden........
Nightelf, daar heb ik een tijd terug een topic over gemaakt. En met de belasting gebeld. Dat kan helaas wel een jaar duren. Blijkbaar erg complex.
Nightelf wat fijn dat de echo goed was!!! En supermooie taart zeg! Ik twijfel of ik zelf een taart ga maken voor F.aye haar verjaardag. Heb nog wel wat spulletjes thuis (ook ooit zo'n workshop gevolgd en daarna wel wat taarten gemaakt, maar lang geleden en ben niet zo goed erin ) Loesie wat spannend!!! Ik duim duim duim! Maar ga je het echt volhouden tot donderdag (testen?) knap hoor! OW gaat het bij jou ook nog steeds goed?! Zora zal het inderdaad fijn vinden als jullie er ook zijn Ben ik niet helemaal nieuw voor mijn gevoel! Van dat slapen ken ik, F. wordt ook nog regelmatig wakker, vannacht keertje of 6 Maar meestal is het alleen voor het speentje. Vorige week was ze ziek en wel 's nachts aan het spoken. Susan foei... rustig aan doen he Maar snap dat dat heel moeilijk (en financieel ook nog eens balen) is! Maar luister naar je zus En erg mooie buik!!! Staat echt prachtig! Hoe is het gegaan met je meisje? Even ego: Wij zijn er eiiiiindelijk uit qua verjaardag! Gister een officieel kaartje gemaakt en die komen morgen hier binnen. Ben benieuwd Hebben gekozen om het op 1 dag (zaterdag) in 2 ploegen te doen. 's ochtends voor vrienden en buren. Die krijgen een kaartje dat ze welkom zijn tussen 10 en 12:30. Hebben zelf ook allemaal kleintjes dus vinden dat vast niet erg. Die periode ook veel verjaardagen van vrienden dus zien elkaar toch al genoeg. En 's middags/'s avonds een kaartje voor familie (en mijn beste vriendin want die kent mijn familie heel goed en staat los van de andere vrienden). Die krijgen een kaartje met de tekst dat ze welkom zijn vanaf 15:30 uur Familie kan dan blijven eten We hebben nu dan 2 ploegen van rond de 16 mensen en kinderen 7 in 1e ploeg en 4 in 2e ploeg. Ach, komt goed! Op haar verjaardag zelf komt mijn zusje hele dag en mijn schoonmoeder en moeder komen koffie drinken. Verder gaan we misschien naar de dierentuin Nu we er uit zijn ben ik echt opgelucht en blij Moet over kwartier naar het cb voor de 11 maanden check! F. krijgt ook haar prikjes weer. Ben benieuwd hoe het gaat
Susan: Das inderdaad leuk speelgoed bedankt voor de tip, misschien leuk om van de bonnen te doen of als er iemand is die graag een cadeautje wil geven. Duplo vind ik trouwens ook erg leuk en duurzaam. Sinja, ja zou inderdaad leuk zijn als jij en/of Confi gaan kom ik ook. Als er een datum geprikt kan worden ten minse is denk ik wel lastig met al die zwangeren. Leuk dat jullie eruit zijn met de verjaardag, wordt wel een drukte maar wel gezellig toch? Wel leuk om zelf de taart te maken, ik kan het niet en bestel gewoon een foto(slagroom)taart bij de Bakker. Succes bij het cb ben benieuwd naar de cijfertjes en hoe het gaat met de prikjes, Sara moet donderdagmiddag. En fijn om te horen dat er nog meer kindjes dus s nachts wakker worden. Nightelf: Mooie taart hoor, crea bea! Sara gaat niet naar het kdv dus zou het niet weten meis.
Meiden, heb net getest, manlief kon niet meer wachten en.... IK BEN ZWANGER!!! Bekijk bijlage 184494 We zijn helemaal overdonderd en SUPERBLIJ!!!!!!! En sssst overal, want niemand weet het nog!!!!! SMAK
F. is pas in 2011 naar het kdv gegaan dus geen idee hoe zoiets werkt! Maar kan dus wel even duren.... weet ik dat vast voor volgend jaar Het ging goed op het cb. Ze pakte het blokje etc. Ze zit nu op de + 1,5 lijn dus groeit goed door (eerst op de +1 lijn). Gewicht en lengte verder in verhouding en hoofd ietsjes kleiner maar ook wel ietsjes boven/rond het gemiddelde. Lengte: 78 cm, gewicht: 10,8 kg en hoofdomtrek 46,5. Prikjes gingen ook goed, ze keek aandachtig mee en gaf 1 harde gil en toen was het over (bij allebei de prikjes). Dus dat hebben we ook weer gehad Ben benieuwd hoe groot en zwaar Sara nu is! Succes donderdag met de prikjes!
AHHHHHHHHHHHHHHH LOES!!!!! VAN HARTE GEFELICITEEEEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Echt waaaaauw, ben even van de waps! Jeetje zeg! Wat super voor jullie! Gewoon nu van een cryo terwijl jullie voor jullie mannetje 3 pogingen nodig hadden. WAUW!!!! GEFELICITEEEEEEERD!!!! En een superduidelijke test zeg!
Loesie, gefeliciteerd!!!!! Voor jullie ook een tweeling brusje!!!! Hoe bijzonder is dat! Geniet van dit goede nieuws. Hier net de geboortekaartjes besteld. Qua tekst ben ik niet tevreden maar we zien de proefdruk wel en dan kunnen we altijd nog veranderen.
WHOEIIIIIIIII LOESSIE!! Wat GAAAAAAAAAAAAAAAF!!! Van harte GEFELICITEERD meid . Zó ontzettend leuk!! Maarre....nog even geheimhouden?? HAHA....gaat NIET lukken!! Je hebt het in je handtekening staan ! Geniet ervan meis!! Súper!!
Haai haai!! En hoe is het met iedereen? Even wat ik zo weet... Onsw, hoe is het bij jou? Ben je testdatum weer kwijt, maar dat was toch ook deze week ergens? Spannend hoor! Lelie, waar zit jij? Lekker in je coconnetje al teruggetrokken ? hou je het nog een beetje vol allemaal? Sinja, wat is F. alweer groooooot!! 2 cm langer dan Maud nu is en 0.5 kg zwaarder . En ze schelen gewoon bijna 5 mnd!! Lange ouders was het he.... hahaha....hier NIET . En met de verjaardag er helemaal uit.... Wordt vást een práchtdag Nightelf, wat gaaf dat termijnecho ook goed was! En zelfs vooruit gezet . Op naar 1 april!! En wat een mooooooooie taart heb je weer gemaakt zeg!! Zijn zaterdag trouwens in de buurt, neefje in dorp aan overkant v/d weg viert zijn verjaardag. We stikken dit wknd trouwens v/d verjaardagen (bleghhh 5 stuks ). Suus, rustig aan jij!! *kijkt een beetje streng nu* En luisteren naar je zus!! Ook een vpk he.... hmmm... die hebben áltijd gelijk hoor!! . En? Hoe is het gegaan met Sophie op de peutergroep? Had je nog gebeld, hahaha?! Confi, ben ook benieuwd naar je tattoo....inmiddels heb je 'm nu toch? En waar zijn jullie heen geweest op vakantie? Is Dane alweer wat bijgekomen v/d reis? Jewel, jij ook rustig aan doen hoor met die kwaaltjes!! *kijkt alwéér streng* . Ben ook wel nieuwsgierig naar Rubens nieuwe kamertje. Al in het grote bed gelegen? Of nog lekker in zijn eigen ledikantje in nieuwe kamer?! Pat, hoe is het eigenlijk met jou? Zei jou hier ook niet zo vaak meer!! Traantje, fijn dat Jenna weer beter is. Maud ook weer (op klein kuchje af en toe na nog). @Meeting, Sinja, Zora en Confi, gewoon gezellig mee gaan hoor!! Komt helemaal goed . Iedereen vond het de eerste keer spannend denk ik en we kennen elkaar allemaal goed op zp, maar in het eggie echt nog niet hoor, ook al hebben we al paar keer en sommigen vaker gemeet... Je bent met veel, spreekt de één meer dan de ander en bent daarnaast ook nog eens alert op je kindje die vanalles wilt doen en je achteraan kunt . Maar het is echt gewoon heel erg leuk om iedereen eens 'in live' te ontmoeten!! Dus KOMEN!! Ego: JAAAAAAAAAA!!!! We hebben vanavond EINDELIJK onze vakantie geboekt . Gaan naar Turkije!! Vandaag over een week!! JOEHOE!! Op naar het mooie weer. En vanaf vandaag eind v/d middag heb ik al vakantie....tot 17 okt . Heeeeerlijk!! (nou ja...morgen nog 2 uurtjes voor scholing n/h werk, maar dat reken ik niet mee ). Was nog wel even lastig met zoeken....veel (heel veel) was al vol, of we hadden 'm even bij 'favorieten' gezet en gingen verder kijken om vervolgens toch maar de eerste te boeken en FLOEPS.....iemand was ons alweer voor geweest . Paar keer gehad....nu dus toch maar knoop doorgehakt!! Owh....en nóg wat leuks!! SUPERTROTS hier op ins meisje . Ze loopt nu ECHT heel goed en soms zelfs al lang los!! Het ziet er echt zóóó ontzettend lachwekkend uit!! GEWELDIG!! Beide armpies in de lucht, beentjes enorm wijdt, benen niet altijd buigend maar gewoon gestrekt naar voren en dan dat enorm trotse gezichtje met brede grijns erboven *Smelt* * Smelt* * Smelt* .
Loesie, ook hier nog even een dikke vette felicitatie voor jullie!!! Majo, wow Maud loopt los!! Knap hoor en ja, schattig hè! Wat heerlijk dat je al vakantie hebt en volg wk lekker weg, goeso! Geniet er lekker van. Sinja, F goed gegroeid! Helemaal goed toch?! Jullie op +1.5 lijn, hier op -2 lijn, hahahahahahaha. Verschil moet er zijn @hier: heerlijk in slaap gevallen op de bank (en over Loesie gedroomd, hahahaha). En nee heb niet meer gebeld maar ging allemaal goed! Volg wk dus langer wennen... Gaan nu echt slapen dus dames, truste en tot volg x!!