@Loesie: typ ik net bij het verlengde wachtbankje dat ik heel hard voor jullie aan het duimen ben, lees ik hier dat je een positieve test hebt!!!!! GEFELICITEERD, SUPER!!!!!!!!
Whaaahhh Loesie Je bent gewoon zwanger!!!! GEFELICITEERD!!!!! Geweldig meid! Is het allemaal al een beetje tot je doorgedrongen?
Loesie, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!! Onwijs gaaf zeg!!!!! Gefeliciteerd met je mooie positieve test meis!!!! Wow, wat een geweldig nieuws weer. Sorry voor mijn afwezigheid meiden, ik heb het gewoon te druk met oktober topic en met mijn nesteldrang. Nu heb ik ook nog een blaasontsteking opgelopen, zucht. Ik lees wel trouw mee hoor maar reageren is me nu gewoon te veel Ook hebben we een rottijd omdat een goede vriend van mijn broertje (24 jaar) kanker heeft. Vanmiddag hoort hij of hij geholpen (amputatie arm/chemo) kan worden. We zitten allemaal in de spanning maar hebben niet echt hoop meer Vorig jaar ook al een jonge vriend verloren en nu dit. Zo oneerlijk! Met mij gaat het eigenlijk best goed. Ben minder moe ondanks de slechte nachten en mijn nesteldrang is bevredigd hoor Onze nieuwe deur hangt en onze tv....de muur in de woonkamer is geschilderd en de babykamer, box en vluchttas is klaar. Gaat hard nu!!!! Ik ben er helemaal klaar voor ben zo benieuwd naar ons meisje. Enne de naam staat vast!!!!! Kan ook niet meer terug want mijn mams heeft een zilveren bestekset besteld met haar naam erop. Ben er heel erg blij mee. Emma is zo vrolijk en praat eindelijk werd tijd zeg. Ze was er zo lui in terwijl zij donders goed weet hoe je iets zegt... Met eten gaat het minder. Brood wil ze niet, cracker ook niet...alleen maar koekjes en lekkernij. Ja daaaaaaaaaaaaaag. Ben er heel streng in. Geen brood dan verder niets. Vorige week leefde ze alleen maar van pap dat kan toch niet. Ik maak me best zorgen. Gelukkig at ze gisteren wel haar avondeten op. Vandaag eten we rijst en dat vind ze ook lekker... Ik had bijna het CB gebeld om raad. nightelf, voor jou ook een vette opluchting dat met jullie kindje alles goed is mooie taart!!! Okee, ik kom vanmiddag/avond wel weer even loeren hier Liefs
Lelie, Jeetje wat gaat het al hard bij jou......... Spannend hoor...... En wat erg van die vriend...... Hopelijk kunnen ze hem helpen.
Even snel...... Wauw, loesie!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat super zeg! Zora, nog bedankt voor je felicitatie! Rest, kom ik later nog wel op terug. Druk, druk, druk.
Loesie: jaaaaaaaaa!!!!!!!! Je hebt een dikke posi test!!!!!! Helemaal gaaf zeg, zoooooo super!! Hoe voel je je? Had je er een idee van dat het wel eens raak zou kunne zijn? Liefs
En ook voor nightelf nog een aparte rea; super fijn meid om te lezen dat alles goed was en ook nog eens vopruit gezet! Helemaal super hoor!! Al aardig wat reacties gekregen vanuit jullie omgeving? Ik vind t zo super voor jullie! Nu aan de shop? Liefs
Olaf!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!! Esser, Ik ben jaloers, ik wil ook al verlof hebben maar ik moet nog 4,5 week.... Geen zin meer......
Even snel want ben aan het werk: Elin: Nogmaals van harte, vandaag is je kleine grote man echt 1!!!! Loesie: Whaaah meis van harte gefeliciteerd!
Loesie hoe voel je je vandaag? Nog erg onwerkelijk allemaal? Elin, je mannetje alweer 1 jaar!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET OLAF!!!! En alvast voor als je het viert, en vandaag natuurlijk ook een hele fijne verjaardag!
Elin, was ik jou vanochtend te vergeten te feliciteren *schaam* Maar van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Olaf!!!! Wat gaat het snel hè? Fijne avond nog! Ga morgen de rest even lezen, ben kapot na een dag oppassen weer......We wachten nu op de pizza en vanavond even helemaal niks... Fijne avond nog allemaal!
Loesie: wow!!! Supergefeliciteerd meid!! Je bent gewoon zwanger van de 1e cryo!!!!! Elin: hieperdepiep hoera voor Olaf!!!!! Ik ga nu bankhangen, ben nogal bekaf en morgen moet ik op tijd eruit, want heb een bijscholing van nucleaire geneeskunde in Ede.
Lieve meiden, bedankt voor jullie felicitaties!!! Hebben een leuke dag gehad. Hebben het vandaag ook gevierd, dus was lekker druk. Maar het belangrijkste; Olaf vond het helemaal super! Hij genoot echt van al die aandacht en kadootjes. Wel was hij helemaal munt vanavond, hebben hem om zeven uur in bed gelegd en niet weer vernomen. Had zelf vandaag eventjes een, tja hoe zal ik het noemen, beetje vreemd weemoedig gevoel. Dat hij al weer één is en dat het zo ontzettend snel is gegaan. Maar moest ook wel even denken aan de strijd die we hebben gehad en hoe dankbaar en ontzettend blij we nog elke dag zijn met ons mooie kereltje. Had alleen heel hard gehoopt dat we Olaf zijn verjaardag mochten vieren met een klein wondertje in mijn buik. Ga zometeen ook maar een x naar bed. Al die indrukken heeft mama ook erg moe gemaakt.
ELIN, NOG OP TIJD, MAAR EEN BEETJE LAAT!!! MAAR VAN HARTE GEFELICITEERD MET OLAF!!!!!!!!!! Ik heb al gelezen dat het een supermooie dag is geweest, dus helemaal top! En lieverd, ik snap goed dat jullie het graag met een inniminnie wondertje hadden willen vieren... Fijn dat Olaf het ook zo mooi heeft gevonden!!!!! Rest, smak, ik ga slapen, morgen weer een dag!!!! SMAK
Elin, snap dat jullie gesloopt waren. maar het is een mooie dag geweest en dat is het belangrijkste. Nou vanaf hier goed nieuws, onze kennis heeft een engeltje op zn schouder want het is godzijdank niet uitgezaaid maar de hele arm moet er af aansluitend komt de chemo. Hij moet elk half jaar op controle komen. Jeetje wat waren deze weken toch spannend. Om half 11 komt de masseuse langs. Ik word lekker verwend Moet nog even een muziekje uitzoeken en het knus maken hier. Tot later
@Elin: sorry, een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd!!! Fijn dat jullie mannetje zo'n leuke dag heeft gehad... enne, wat je omschrijft is helemaal waar, wat is het toch ontzettend speciaal die kindjes van ons @Lelie: hoe was de massage? @Sinja: Faye dus goed gegroeid!!! Enne, jullie de verjaardag al helemaal gepland! @hier: gisteren met Jenna naar het cb geweest. Ze was 66,5 cm en 7770 gram, blijft een ukkie dus. Maar, met de ontwikkeling loopt ze mijlenver voor, dus het zit wel goed met ons meisje Wij zijn ook bezig met haar verjaardag, maar we houden het klein. Ze heeft een hekel aan veel drukte, dus dat doen we haar dan ook maar niet aan... alleen wat familie en natuurlijk een mooie taart en cadeautjes