Onsw, het is "pas" de tweede poging hè. Dus maak je niet druk. Tuurlijk is het veel fijner als het meteen lukt. Doe jullie gewoon inseminatie of echt Iui?
Echt iui. Maar het is gewoon raar 2 keer direct zwanger en nu wil het niet en het zaad is natuurlijk goed daarvan dus tja.
Onsw, dikke knuf voor jou!! Focus je niet teveel op de vorige keren....het kan iedere keer zo anders gaan....ondanks dat het zaad allemaal goed is..... Mag je meteen weer door iedere keer? Ik hoop dat het snel raak is!! Knuf!
Wij zijn donderdag naar het cb geweest, Sara is nu 74,5 cm, hoofdomtrek 46 en gewicht 9460 gram. Dus ietsie kleiner dan jouw kleine meid. Prikjes gingen ook goed, 1e geen kik, 2e wel even gehuild maar dat was zo over.
Onsw knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je het je afvraagt, maar mensen die spontaan zwanger raken, hebben bv er bij de 1e er misschien 1 ronde over gedaan en bij de 2e 6 rondes...terwijl daar ook het zaad wel goed is. Er moet zoveel goed gaan... Zora, Sara alweer 11 maand, hoera!!!!! Hier laatst ook met S.iem naar cb geweest! Lengte 77cm, gewicht 10.7, hoofdomtrek 46,4! Dus Sinja, F.aye en S.iem lijken aardig op elkaar S.iem moet 20 okt de prikjes...bbrrr... Traantje, las op het vwbankje dat je bent opgenomen! Sterkte meid, hopelijk komt alles goed en hoef je geen volledige bedrust! Hier straks eindelijk naar mijn ouders om het te vertellen! Kan niet wachten!!!!! SMAK
Onsw, kl*te dat je ongi bent geworden Voor de rest sluit ik mij aan bij de rest. een bevruchting is echt een 'lucky shot' en wat Loesie ook zegt bij normale stellen is het gemiddelde ongeveer 6 maand. Er is bij jou helemaal niks mis hoor, je bent immers al zwanger geweest dus..... Al snap ik wel dat je gefrustreerd bent. Dikke knuff iig! Maar hou de moed erin hè! Loesie, aah leuk dat je het je ouders gaat vertellen!! Ik vond het zo geweldig om te doen, en die verbaasde reacties vergeet ik nooit meer Voel je je wat goed? Esser, ik las dat jullie meisje inmiddels gedraaid is Nu moet ze ook zo blijven liggen Hoe voel je je nu? Nog steeds last van hoofdpijn enzo? Hopelijk is het tijdelijk zodat je toch optimaal van je verlof kunt genieten! Kleintje, dus ook al aan het aftellen naar je verlof....... Ik ook, ik moet nog 5 weekjes. We tellen gezellig samen af En M. nu snachts ook al in z'n nieuwe bed? Ruben z'n bed moet nog maar dan gaan wij het ook maar proberen. Ruben slaapt onrustig en we hebben het idee dat hij niet genoeg ruimte meer heeft (hij gaat snachts het hele bed door) Al hoop ik wel dat hij straks wat onder z'n deken blijft liggen....... Suus, gelukkig is alles goed met jullie ventje! Je kunt beter te vaak aan de bel trekken dan dat je niets zegt. Nu is het dus afwachten op de uitslag van de kweek. Ik heb zelf ook nog vaak onderin een harde buik, ik hoef maar te bukken en dan is hij knalhard en moet ik ook meteen plassen. Morgen lever ik even wat urine in bij de ha voor de zekerheid. Traantje, oei ben je opgenomen? *kijkt even snel bij het andere topic* Oh meid, hoe gaat het nu? Hopelijk niks ernstig! Dikke knuff iig! Lelie, jij dus ook alweer aan de ab Leuk is het niet nee, maar gelukkig is het niet schadelijk. Dus jullie zijn nu helemaal gereed voor de kleine meid? En hebben jullie ook al een datum? Best wel gek of niet dat je precies weet wanneer ze komt, wel makkelijk trouwens Geniet nog deze laatste weekjes met je dikke buik! Hoe was je massage trouwens? Majo, dus voor jullie begint de poging ook al bijna! Nog wachten op je ongi dus, blijft toch raar om daar blij mee te zijn.... Hopelijk deze keer een mooi aantal fliekels en wat zaadcellen! Ik ga iig al voor jullie duimen!! Sinja, haha jullie sneaky nog even ertussen gepland Raar protocol hoor...... F.aye doet het dus super goed! Ruben was ook echt hollands welvaren Hij ging altijd zo hard, nu ook niet de lichtste maar gelukkig gaat hij niet zo snel meer als eerst. Hij zit tussen de 0 en +1 lijn in. Hij volgt mooi zijn eigen lijntje. Zora, dus Sara een echte bikkel Het tweede prikje is ook altijd wat gemener he. Ik blijf het zelf altijd erger vinden dan Ruben denk ik Jessy, hoe gaat het met jou meid? En met de rest ook alles goed? De apenheul was erg leuk! Vooral de loslopende aapjes vond Ruben prachtig, al was het moeilijk uit te leggen dat je ze niet aaien mocht Geitjes zijn vanaf nu niet zo leuk meer want een geitje beet hem in de hand, niet erg hoor maar het leuke was er meteen af Mooi park is het al vind ik de prijs echt niet in verhouding. Wij hoefden nu in totaal maar 8 te betalen (actie van c-1000) maar normaal is het 18,50 pp en dat vind ik wel erg duur. Eerste les zwanger en fit was ook erg leuk! Een uur bewegen en dan een halfuurtje 'theorie'. Al hoeft voor mij die theorie niet maar het is wel leuk om met z'n allen er lekker over te keuvelen De groep lijkt tot nu toe erg leuk dus dat scheelt ook weer. Zo ga ik iig topfit de bevalling in haha Nou ik moet nog even wat administratie doen voor de plaatselijke voetbalvereniging en dan het mooie weer maar weer in! Fijne zondag nog allemaal!
Onsw, een hele hele dikke knuff voor jou! Snap heel goed dat je je dat afvraagt, dit heb ik nl. ook heel erg. Nu is het bij ons de eerste poging ook niet in één keer gelukt, maar toch ben ik ook heel bang dat het hier nooit weer lukt. Vooral omdat bij de meeste hier het bij de eerste poging weer raak is. Maar lieverd, net wat loesie ook schrijft, er moet zo ontzettend veel goed gaan. Hoop dat je niet al te verdrietig bent en weer vertrouwen kan vinden voor een volgende poging. Gebruikte je na deze iui nog meds? Mss kun je op het zh overleggen om eens iets anders erbij te proberen als ondersteuning. Nogmaals een hele dikke knuff! Jewel, wat leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad. Leuk is de apenheul hé? Kwamen de aapjes trouwens nog bij je? Ben een jaar of drie geleden geweest en toen werden alle aapjes met waterspuiten bij de mensen weggehouden, vond ik toen wel erg jammer. Want "vroeger" (pfff, ik wordt oud) klommen die apen overal op, was altijd erg leuk. Loesie, hoe was het vandaag? Leuke reactie gehad? En waar ik ook wel heel benieuwd naar ben; hoe voel je je? Kun je het wel bevatten? Wanneer heb je eigenlijk je echo? Traantje, las idd in het andere topic dat je bent opgenomen. Pfff, wat schrikken zeg! Hoop dat het wat beter met je gaat. Dikke knuff! Kleintje, hoe is het met jou? Nog een paar weekjes afzien voor je verlof? Hoop dat de weken een beetje snel voor je gaan. Hoelang heb je verlof? Susan, hoe is het met jou? Las dat je ook op het zh bent geweest. Was gelukkig allemaal goed, toch? Hoop dat je je ook wat beter voelt! Esser, wat fijn dat jullie meisje gedraaid is. Ben je lekker aan het genieten van je verlof? Of ben je erg druk? Lelie, hoe was je massage? Oooohhh, zou ik ook wel een keer weer lekker vinden. Heb hier nog een bon liggen, moet binnenkort maar even boeken. Hoe voel je je verder? Nog veel last van de blaasontsteking? Ben eigenlijk wel benieuwd naar alle mooie nieuwe kamertjes. Komen jullie nog foto's spammen. Weet trouwens iemand hoe het met pat en zoe is? Heb ze hier op dit topic al heel lang niet meer gezien. Hoop dat het goed met ze gaat. Rest, ben ik kwijt. Ga nu even tv kijken en dan (proberen) om een keer op tijd naar bed te gaan. Oh ja, moet morgen nog naar het buro voor de elf maanden prik. Is de vorige keer uitgeteld omdat Olaf koorts had. Brrrrr, is nooit zo leuk, hoop dat hij er niet al te veel last van heeft.
OW: wat ongelooflijk balen dat deze ronde mislukt is, ik sluit me verder bij de rest van de meiden aan. Er moet zo ontzettend veel goed gaan om zwanger te worden. Esser: wat goed dat jullie kleintje gedraaid is! Nu hopen dat ze lekker blijft liggen met haar koppie naar beneden. Suus: Lukt het een beetje met rustig aan doen? Jewel: fijn dat de apenheul zo geslaagd is. Ik vind dat trouwens met heel veel parken, dat de entreeprijs niet in verhouding staat tot wat je ervoor krijgt. De dierentuin bij ons in de buurt is ook zo ontzettend duur geworden en dan vinden ze het gek dat ze in de problemen vinden.......... Majo: jullie beginnen ook al weer bijna! Spannend!!! Hopelijk gaat het deze keer allemaal wel goed. Kleintje: dus al flink aan het aftellen naar je verlof. Even rekenen, ik moet nog 22 weken......... Zora: Sara is dus ook al weer lekker gegroeid. Heeft ze nog last van de prikjes gehad? Hier een primeur: Amber heeft voor het eerst op het potje geplast. Ze wil de laatste 2 weken al steeds op he tpotje al ze in bed gaat en als ze er weer uit gaat, maar tot nu toe zonder resultaat, maar zaterdag was ze bijna helemaal droog toen ze uit bed kwam en wilde dus weer op het potje met een klein plasje als resultaat. Zo trots
Nightelf, wat goed van Amber!! Ow, balen dat t niet gelukt is meid maar geef de moed niet op. Een meisje uit m'n hockeyteam was bij de eerste binnen 2 mnd zwanger. Nu bij de 2e heeft bijna een jaar geduurd!! Liepen niet in t zkh maar gewoon op natuurlijke wijze. 't Zegt dus echt nix! Hod t ff hierbij. Ben wel redelijk moe nl...
Hey Meiden, Even een snelle zwaai!! Gaan morgenvroeg naar Turkije voor 12 dgn!! Heeeeerlijk . Traantje, zag even gauw hier in berichtje van loessie dat je opgenomen bent? Hopelijk geen gekke dingen en gaat alles goed. Knuffel voor jou!! Hier gister weer begonnen met pil, startdatum deca en uitgangsecho weer gepland!! Doeg meiden, wij gaan slapen!!
Hoi meiden, even een kort bericht vanuit het ziekenhuis ik heb namelijk geen smartphone, dus internet is een drama. Maar ik ben zaterdagnacht opgenomen met bloedverlies. Was wel even schrikken, aan de andere kant was het iets dat ik verwachtte. Maar goed, de termijn is natuurlijk niet zo leuk. Als het goed is mag ik vandaag of morgen weer maar huis. Ik zit vanaf nu in de ziektewet. Ik wil geen onnodige risico's lopen. Dan maar 10 weken op m'n krent zitten thuis
Majo, fijne vakantie!! Super dat je weer met de pil bent begonnen. Wanneer start je met de deca en heb je de uitgangsecho? Spannend weer hoor! Nightelf, wat superknap van Amber! Traantje, groot gelijk dat je in de ziektewet gaat. Denk maar aan jezelf en jullie beeb. Da's het allerbelangrijkste. Dikke knuff.
Fijne vakantie, Majo!! Traantje: goed dat je in de ziektewet bent gegaan, jullie kleintje moet toch echt nog een flinke tijd blijven zitten.
Fijne vakantie majo! traanje, bij ons in het oktobertopic was er ook een dame met voorliggende placenta. Zij heeft maanden in het ziekenhuis gelegen omdat ze ook bloedverlies had etc. Is maar goed dat je in de ziektewet zit. Je moet veel rusten helaas, dat is het beste medicijn! Hier alles goed! Slaap wel bar slecht maar verder voel ik me prima. Lelieman heeft gisteravond nog een compleet picknicktafel in elkaar gezet/geschroefd dus die ga ik zo samen met mijn mams een mooi plekje geven in onze tuin. Deze week nog mooi weer dus we gaan daar eff goed ggebruik van maken. Onze loungeset gaat naar beneden op de vlonder....chilll (he jammer dat ik geen moijito's kan drinken ) Aanstaande vrijdag naar de gyn!!! Zo spannend. Nog 2 weken en dan zijn we niet meer met zn 3en maar met zn 4en, zo raar hihi Fijne dag allemaal!!!