Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    het gaat ergens in week 38 gebeuren....mijn zus (arts) zei ook al dat dat het beste voor ons is. :)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Maar nog geen officiele datum dus? (je hoeft natuurlijk niet te vertellen welke datum precies ;) maar ben erg nieuwsgierig of jullie het al weten)
    In de VU wordt het ingepland in week 39 trouwens...

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, spannend hoor. Nog 2 weken. En dan zijn esser jewel en ik al bijn aan de beurt.

Traantje, ik heb in het andere topic al gereageerd. Maar beter 10 weken op je reed dan dat er iets met jullie manneke gebeurd.

Hier verder alles goed! Voel me al weer stukken beter. Net naar cb geweest. Mau was 81 cm en 10,2 kilo. Nog steeds een klein manneke maar hij begint zijn achterstand wel in te halen.

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Suus, ik ga daar geen geheim van maken hoor...jij bent mijn buddy toch ;):D
    Ja normaal gesproken doen we vaak in week 39 maar omdat ik en hun bang zijn dat het eventueel eerder (spontaan) gebeurd willen ze voor zijn. Vandaar geen onnodige risico's en spanningen :)
    Maargoed, vrijdag weet ik meer en ik heb het geluk dat mijn gyn een oud collega van mijn zus is geweest.

Jaaaaaaaaaa kleintje, esser, zoe en jewel zijn de volgende!!!!!

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #3865 Sinja, 27 sep 2011
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
    OW dikke knuffel! Sluit me bij de rest van de meiden aan en het is 'pas' de 2e iui. Komt goed meis, dat moet gewoon! Knuf!!!

Loes wat grappig dat S.iem en F.aye even groot zijn ongeveer! :) Echt geweldig om te lezen hoe je (schoon+)ouders + zussen reagereerden! :)

Kleintje, las net in het andere topic.. even schrikken! Hopelijk valt het mee!!!

Lelie wat spannend! Dat is de week van 10 oktober dan toch? Ik denk....12 oktober... een heeeele mooie datum ;):) Wij (is mijn werk;)) plannen altijd als een vrouw tussen de 39 en 40 weken is. Eerder mag niet van de kinderarts. Tenzij de gyn. aangeeft dat het persé moet. De dokter bepaald tenslotte ;)

Traantje groot gelijk dat je de ziektewet ingaat!

Majo fijne vakantie!

Susan hoe gaat het met jouw harde buiken?

@hier: weekend weg geweest met de s-familie. Nouuuuuuu we hebben het overleefd. Met veel frustraties en ben zelfs 1x ontploft. Naja, is een heel verhaal maar kon op een gegeven moment niet meer tegen al het gezeur en geklaag en heb daar iets van gezegt... (of althans, de bom barstte meer... en ik ben totaal niet zo'n type die snel ontploft, dus...) Maar goed, doen we nooit meer. F.aye heeft het gelukkig wel leuk gehad, lekker gezwommen en veel aandacht gehad!

Straks nog vergadering op werk. Echt zó geen zin in! Van 5 tot ongeveer 8 uur. Bah! Gelukkig morgen ook nog dagje vrij!

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Traantje, goed dat je nu in de zw zit. Op meer bloedingen zit je ook niet te wachten......Veel succes nog even in het zkh en thuis echt rustig aan doen hè? :)

Lelie, over 2 weekjes al met z'n 4en! Whaa best wel gek of niet? ;) Wel fijn dat het wat eerder gepland is, ook rustiger voor jou lijkt mij. Dus het slapen is ruk momenteel bij jou.......Kun je overdag ook nog wat slapen of doe je dat juist niet omdat het dan snachts niet wil?

Elin, de doodskop aapjes kwamen wel bij je maar de rest eigenlijk niet. Ik herinner mij van vroeger (ja, dat is idd errug lang geleden :D) dat ze veel meer bij je kwamen, ik heb nog foto's met een aap op m'n hoofd. Al zat er nu ook 1 op mijn arm dus was ook wel leuk :)

Sinja, jammer dat je weekend niet echt geslaagd was.....Gelukkig heeft F.aye het wel leuk gehad :) Praten ze nu nog wel met je of viel de uitbarsting nog enigszins mee ;)

Kleintje, he meis, ik lees het nu net in het vwb. Jakkes dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig heb je gebeld, beter even laten na kijken of het niet iets ernstig is. Dikke knuff meid!

Vanochtend nog urine naar de ha gebracht maar gelukkig geen blaasontsteking. Maar waar de klachten dan vandaan komen geen idee. Ik hoef maar te bukken en mijn buik wordt onderin keihard en het voelt echt niet prettig. Gister had ik vrij maar toch veel klachten. Als ik gewoon op een stoel zit en ik leun wat naar voren is het ook al mis.....het voelt een beetje hetzelfde als in de laatst weken van de vorige zwangerschap........en dit beebje moet nog echt even blijven zitten. Als het na een paar dagen nog zo blijft bel ik de vk toch maar even, dit is ook niks.

Zo klaag modus weer uit ;)
    Gister Ruben zijn bed in elkaar gezet maar hij wou er niet in slapen. Het ledikantje stond ook nog in zijn kamer omdat we daar even geen plek voor hadden en ik denk dat hij daar wat door in de war was. Hij snapte het even niet meer ;) Dus in z'n ledikantje gelegd en na een tijdje viel hij wel in slaap maar de hele nacht wel onrustig geweest dus het heeft wel indruk gemaakt.
    Ik vanmorgen uit het werk nog even naar de leenbakker toe want de dekbedden en hoeslaken waren in de reclame....gaat het morgen pas in. Sta je daar voor jan met de korte achternaam.....

Nou ik ga nog even helemaal niks doen :) En dan Ruben ophalen bij s-zus. Fijne dag nog!

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Oh irritant zeg Jewel dat je daar dan voor niets aankomt....
    Ben benieuwd of Ruben snel in zijn grote bed wil slapen! Weer een hele stap!

Weekend was daarna toch nog redelijk gezellig. ;)

@hier: moet toch even melden dat ik vandaag de recepten en data heb binnen gekregen! Begin 19 oktober met deca en 31 oktober met 150 E. Gonal F. dan op 10 november de eerste fm.

Heb nog wel mijn twijfels. Bij de vorige 2 behandelingen moest ik 125 E. puregon spuiten, volgens mij staat dit nu gelijk aan 150 E. puregon toch? En die tussenstap is er voglens mij bij Gonal F. niet? Heb net direct een berichtje op de digi. poli gezet om uitleg te vragen. Ben benieuwd!

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, fijn dat je je schema hebt. Waar maak je je zorgen om? Dat het teveel is en een overstimulatie? Ik had ook 150 eh gonal-f en ik had 14 follikels. Op zich netjes. Maar iedereen reageerd weer anders.

Nou ik lig nog in mijn bedje. Straks ff mijn baas bellen. Zou morgenochtend eigenlijk op een beurs moeten staan maar dat zie ik nu niet zitten. Dus even overleggen. Blijf het rot vinden dat ik mijn werk nu niet los kan laten....... Hopelijk krijg ik zo mail van mijn collega's (van het onderwijs, andere baas) dat ze het oplossen. Maar morgen ga ik weer! Zucht nooit gedacht dat ik me zo verbonden zou voelen met mijn werk......

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    OW, Kleintje en Traantje: vanuit hier een dikke knuffel voor jullie drietjes! Bah.......wat een berichten toch allemaal...... Denk aan jullie en denk goed aan jullie zelf meiden!

Lelie, wordt spannend meid....... ;) Nog effies....

Suus, hoe voel je je nu? Nog last gehad?

Jewel, die klachten die je beschrijft herken ik wel.... Ik had dat bij Joep ook veel later in de zwangerschap. Gister ook ff urine laten checken en deze was niet helemaal "schoon" maar ook niet echt een blaasontsteking. Is nu op kweek gezet dus hoor t nog van de HA.
    Drink me al lens maar goed....... Dat zware, drukkende gevoel is er toch wel....

Nightelf, al wat geshopt??? ;) Hoe voel je je?

Sinja, ga je nog contact opnemen met de gyn. dan om evt je zorgen uit te spreken? (ivm het schema?) Wel weer spannend hoor.....

@hier: ga nu mijn moeder ophalen en dan gaan we samen het centrum in van DB om te shoppen voor de beeb en lekker te lunchen in de zon! Heerlijk.....!! Joep is vandaag op het KDV, dus we kunnen rustig aan doen. ;) Ik ben er vantussen....... Doeg!
    Liefs

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, grappig...mijn urine staat ook op kweek sinds vrijdag... Ook niet helemaal schoon (aanwezigheid witte bloedcellen). :) Geniet van je dag vandaag!

Hier alles wel ok. Vandaag en morgen vrij en miss ga ik vanmiddag even wat babyspullen kopen. Moet nu natuurlijk allemaal in jongenskleuren :) Even afwachten wat mn zus wil gaan doen, is nl vrij vandaag...
    Gisteren nog leuk online geshopt voor Sophie en de kleine man :) Vind Feetje leuk voor baby's en Moodstreet (Little Feet) voor meisjes. Krijg t morgen binnen als t goed is :)
    Zo eerst Sophie maar ns douchen en eten geven, kan ze daarna naar bed. Daarna ga ik mezelf wel douchen en met de hond lopen. :)

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    even ego... Net een mail gehad vd aannemer. Kennelijk moeten alle facturen betaald zjn voor 1 oktober omdat anders over al het werk 19% moet worden betaald (de 6% is afgeschaft vanaf 1 juli tenzij er al eerder aan begonnen was). Nu hadden wij nog 2 facturen liggen waar we het niet mee eens waren. Zou ons bijna Euro2000,- schelen ofzo, redelijk wat geld dus. Al anderhalve maand geleden hadden wj ons daar al over beklaagd en de kerel die de offerte had opgesteld, zou er naar kijken na zijn vakantie (inmiddels al ruim een maand geleden). 2 wkn geleden weer contact gehad met ze wanneer ze het resterende werk zouden afmaken (morgen) en wederom gezegd dat die man naar die facturen moest kijken. Vorige week WEER gezegd... En dan vandaag die mail vd grote baas. Nou, heb even een mail teruggestuurd waarin ik erg netjes ben gebleven maar tussen de regels door duidelijk heb gemaakt dat die man toch wel een enorme lapzwans is! Hij brengt zowel ons als de aannemer zelf in moeilijkheden die nu zsm moeten worden opgelost. Heb een uur geleden gemaild en nog geen antwoord ontvangen van ze...maar ben benieuwd. Kijk, t is niet dat we niet willen betalen maar alleen wel als het o.i. ook klopt! Gezegd dat ze de nieuwe facturen op de mail mogen zetten en dat we dan, indien akkoord, direct tot betaling overgaan. Maar wat een eikel die 'offerteman'!

Oh ja en volg wk woensdag poging 3 voor onze nieuwe binnendeuren, dus ben erg benieuwd! Strax nog even bellen met vloerenman wanneer Sophie's gordijnen binnen zijn...

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kom even zwaaien ali illigali op t werk!

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Wat een gedoe met die verbouwing. Ik ben blij voor jullie als het allemaal klaar is en ook klopt!

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, wat een k** zooi!!!!!! :( Blehhhh

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden ( waterlelie, kleintje, Suus , Esser,Jewel ) jullie gaan zo snel met jullie banner:D
    Wauw wat vliegt de tijd toch heh!!

Las wat van eiwitten in de urine Suus mmm goed opletten dus maar.

Sinja volgende maand starten met de medicaties wat spannend zeg!

Elin dikke knuffel meid.
    Idd wat je beschrijft voel ik ook zo, waarom , wat zou er mis zijn.
    Het spookt me de hele tijd door mijn hoofd.
    Wanneer gaan jullie weer starten met een volgende ronde?

Loesie hoe voel jij je nu meid?

Caruli meid hoe is het met jou?
    xxxx

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Enise en haar 2 dochters gaat....
    Is echt een poos geleden dat ze hier voor het laatst is geweest.

En ook Zoe...

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, inmiddels al wat heen en weer gemaild met de grote baas vh aannemersbedrijf; er is bijna Euro 1500,- afgehaald dus dat vinden wij wel ok. Heb zojuist meteen het resterende deel betaald dus dat zal wel voor 1 okt binnen zijn. Krijgen we daar geen gezeik mee iig. Ben blij dat dat nu afgerond is, iig financieel. Morgen hopelijk die pui... Daarna alleen nog iets kleins van de loodgieter en de gordijntjes van Sophie dus (vanmiddag gebeld,gaat deze week naar de atelier dus hopelijk over 2 wn klaar!). Einde echt in zicht!!!

Vanmiddag naar Babypark geweest en wat aankleding gehaald voor in babykamer in de babykamerkleuren. Ook een nieuw verschoningskussen want die van Sophie was al behoorlijk plat vond ik. Nu ff lekker eten bestellen (denk taco mundo, jammie) en lekker genieten van een rustig avondje met Sophie. Manlief heeft een personeelsuitje nl......hopelijk is ie een beetje bijtijds thuis!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    hier is de grootste storm ook weer voorbij. Maurits net weer een heerlijk driftbui aan tafel. maar hij ligt nu weer lekker te pitten in zijn peuterbedje!!! Vriendlief is aan het stofzuigen (ja dat kan hier als Maurits in bed ligt). En ik ga zo naar de yoga. Even een uurtje op een matje liggen en nergens aan denken. Want morgen weer werken. Daar heb ik nu minder zin in. Zeker omdat ik aan het einde van de middag weer mega gaar was, ondanks dat ik de hele middag in bed heb gelegen. maarja de plicht roept weer.....

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, hier met de benen omhoog......poeh he....een dagje de stad in om te shoppen kost veeeeeel energie. Voel de zwaarte van mijn buik wel extra nu. Maar het was erg gezellig en wat een mooi weer!! Twee keer lekker op het terras gezeten. ;) Flink geshopt, o.a. boxkleed en wikkeldoek van Koeka. Zoooo mooi, en ja allebei rose. ;)
    Deze week en weekend laatste crea bea decoraties aanbrengen aan het kamertje en zaterdag nog de overgordijnen bestellen en dan: zijn we klaar met haar kamertje!
    Joep zijn kamer hebben we vorig weekend helemaal klaar gemaakt, zo leuk.... :)

Suus, wat een gezeik en gedoe toch allemaal. Wel super dat je nog een relatief 'laag' restbedrag hoeft te betalen. Toch?

Kleintje, geniet van je yoga! Hopelijk valt je werkdag morgen mee....

Zora, zwaai terug!

Oh, de HA belde vanmiddag laat nog op. Toch een bacterie aanwezig en deze dient behandelt te worden als een blaasontsteking. Morgen bij de apotheek 't kuurtje ophalen. Dan 3 dagen na einde van de kuur, weer urine inlevere. Om te checken of t dan schoon is. We'll see............hopelijk worden de klachten snel minder na start met de kuur want wordt er toch wel vervelend van.....

Liefsssss

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, toch een bact dus!! Hopelijk helpt t kuurtje!
    Enne 'laag'?! Hahahahaha Heb toch nog Euro 7500,- overgemaakt, naast de al betaalde 30.000 ofzo? ;)

Deel Deze Pagina