Whahahahaha......'laag' is dan idd niet echt de juiste benaming. Bedoelde meer dat het goed was om te lezen dat de 'baas' jullie verzoek/eis om een veel lager te betalen bedrag heeft 'geaccepteerd'. Toch? Of heb ik t dan nog niet goed gelezen/ begrepen?
Jawel goed gelezen en begrepen hoor maar moest wel grinniken om t woord laag, ook al was ie tussen aanhalingstekens
Esser, wat vervelend van je AB kuurtje. Ik moest ook 3 dagen. En nu heb ik irri down under komt dus waarschijnlijk door de kuur grrrrr Enne....lekker geshopt dus Roze is leuk hè. Spam je wel foto's zodra de kamer af is? Okee meiden, ik ga slapen....heb al de hele dag last van harde buiken en krampen. Ook enorm het gevoel dat er een hoofd in de weg zit hihi
Suus wil niet bemoeien maar ik werk zelf ook bij een aannemer. En zover ik weet hoeven de facturen niet betaald zij. Voor 1 oktober maar moeten de facturen gemaakt Zijn voor 1 oktober. Ik doe ze ook maken dus vandaar. Ik moet alles waar we voor 1 juli zijn gestart met de werkzaamheden voor 1 oktober weg hebben. Beetje mosterd naar de maaltijd. Maar zit net een beetje mee te lezen Hoe is verders met iedereen hier?? Las veel over de zwangere buikjes. En over starters. Spannend hier hoor Maar alle zwangere dames wel rustig aan doen want ik wil alleen maar goed nieuws!! Dus mooie namen en mooie baby's Hier morgen controle en dan horen we of we gelijk mogen voor de tp
Jessy, oh joh zo hebben ze t mij niet uitgelegd! Mailuitwisseling met de accountant stond ook in de mail... Nou ja, t moest toch betaald worden maar had t liever gedaan als alles afgerond was maar dat is nu bijna-bijna! Hoe gaat t met jou nu zo emotioneel na de curettage? Zo te lezen begrijp ik dat jullie meteen door willen voor de volg cryo, dus je bent er ook echt klaar voor, psychisch? Lelie, rustig aan doen hè jij!! En ja er zit inmiddels wel wat in de weg ja, een heel kind!
Het gaat eigelijk steeds beter. Het verlies zal altijd wel blijven. Maar wij zijn blij dat het nu is gebeurd en niet veel later in de zwangerschap. Ik denk dat het altijd een beetje pijn blijft doen. Hoe is het verders hier met alle dames? Foto spam van de kamertjes!!! En buikjes. Ben zo benieuwd. En natuurlijk alle knappe kindjes
Oh jessy, jullie gaan er weer voor! Wat spannend meid. Ik plaats nu wel een buikfoto in mijn album. En betreft mooie namen...JA dat hebben we hihi en een mooi knap kindje is helemaal top HAHA Suus, jaja een heel kind De druk valt weer mee. Ik ga vandaag rustig aan doen, heb nu wel veel vocht in mijn voeten...merk ik nu ook aan de kilo's. Nouja....nog even volhouden... Heb jij er last van? Ik bedoel, jij moet de hele dagen zitten... nou, ik ga de foto regelen en koffie drinken..... Morgen gyn! Joehoeeeeeeeeeeee
Lelie, vocht in de voeten ken ik niet... Had ik trouwens ook niet bij Sophie dus wellicht blijft dat me nu ook bespaard! En jeetje, je bent al 36+!!! Ik houd m'n tel bij de hand Hier...te wachten op de aannemer...zucht. Planning was hier zijn rond 9-en en nog niet!! Ben al gedoucht en alles maar nog even gewacht met Sophie omdat ik anders de bel niet hoor. Had dat makkelijk kunnen doen!! Miss strax even naar de Bij voor de DDD. Zouden al die huisvrouwen opzij gaan voor mijn dikke buik?? Stonden wel wat leuke dingen in voor vandaag nl...oa duplo grote boerderij. Sophie is dol op Duplo nl!!! Hee, volgens mij zijn ze er!!!
Bescheiden buikje vind ik hoor!! Heb t idee dat die van mij strax echt veel groter zal zijn op die termijn wel leuk zo'n dikke pens!! Hahahaha Hmmm, 1 van die kerels die nu aan t werk is hier, komt binnen, ziet Sophie is Lief ondergoed staan en zegt hij/zij wordt al wel groot hè?! Hij??? Ze ziet er zo meisjesachtig uit nu met dr haar en gezichtje! Sommige mensen.............
Nou echt...er rust een vloek op de verbouwing!! De ventilatieroosters waren 2 cm te kort!! Daar konden ze dus nix mee dus moet nu weeeeeer opnieuw gemaakt worden en het duurt dus langer weer langer voordat het af is. Zucht..........moedeloos word je ervan!
@lelie: zag dat we nog geen vriendjes zijn en ik wil natuurlijk ook wel graag je buikje bewonderen @Suus: wat een gedoe allemaal met die verbouwing. Ben je nog de DDD van de Bij geweest? Lijkt me toch wel heerlijk om zo in A'dam te wonen, alles is dan ook echt bij de hand. @Jessy: wanneer gaat de nieuwe poging gebeuren? Ik zal binnenkort mijn buik weer eens op de foto zetten en spammen hier: mijn neefje is op dit moment Jenna's nieuwe kamer aan het stucken. Ik heb behang besteld via internet, 6 verschillende soorten. Daar willen we dan een patchwork behang van maken. Verder heb ik alle tijdschriften en mijn eerste boek al weer uit. Je moet toch iets doen, al zittend op de bank.... Gelukkig kun je via internet ook vanalles bestellen. Ik heb uggs voor Jenna besteld. Uiteindelijk bleken ze uit Hongkong te komen, maar die waren alsnog goedkoper dan ze hier in Nederland te kopen. Jenna is helemaal enthousiast, ze zat gisteren uitgebreid haar voetjes met uggs eraan te bekijken erg schattig om te zien. Voor de rest heb ik nog steeds wat oud bruin verlies en tot op heden geen nieuw vers bloedverlies, maar dat kan helaas zo weer veranderen.... ik wou dat ik nu gewoon even 10 weken kon gaan slapen ofzo en dat dan alles achter de rug was
Nou zal vanavond er voor gaan zitten en de foto's bekijken. Ik moest me volgende menstruatie afwachten. Dat het zeker schoon is en dan mocht ik bellen! Dus dat zal denk over een paar weekje zijn. Ergens hb ik er wel vrede mee. Heb vandaag maar een flesje wijn gekocht en dan ga ik vanavond lekker een wijntje drinken. Haha Ik ga er vanuit dat de poging gewoon beter lukt dan en dat we niet een cryo verspillen. Dus ik ga met Sinja en ow denk Ik gelijk op. En majo? Weet t niet meer zo goed. Ach ja zit ik dalijk niet alleen in spanning. Haha
Ik ben het ook even kwijt wie er nou allemaal bezig zijn...... Maar allemaal succes!!!! Hier weer aan het werk. Wel mega gaar maar hoef alleen maar achter mijn pc data uit te werken. Nou dat moet toch wel lukken.... Mijn collegas waren wel erg medelevend. En zeiden dat als ik me echt niet goed voel gewoon thuis moet blijven. Het werk gaat hier wel door....
Jessy, geniet van je (laatste?) wijntje! Fijn dat je er wel vrede mee hebt. Suus, je hebt helemaal gelijk; er rust echt een vloek/donkere wolk over jullie verbouwing.....tjonge jonge zeg..... Het blijft maar aan de gang met zaken die mis blijven gaan..... Lelie, nice tummy! Ziet er goed uit hoor. Zal mannetje hier ook eens aankijken voor een pica. Heb er lang niet zoveel als bij de zwangerschap van Joep.........*schaam* Kleintje, hoe gaat t met t werk? Niet een te drukke dag? Traantje, hoe is het met het stucwerk? Lukt het met rustig aan doen? Ga hier, als Joep wakker wordt, mijn kuurtje ophalen en boodschappen doen. Heb alleen zo'n last van mijn buik, en met name onderin. Waarschijnlijk door de blaasontsteking? Vaker ook harde buiken en mijn bekken doen zo'n pijn............sorry ff klagen. Ik kijk het nog ff aan anders dan bel ik misschien wel ff met het ZH om het na te vragen. Dit voelt ook niet echt fijn...... Liefsssss
Oh kleintje, zie dat je net een rea hebt geplaatst. Gelukkig valt het enigzins nog mee. Ben je morgen vrij dan?
esser, dat kan dan echt komen door de blaasontsteking. gelukkig kan je vanavond al beginnen aan de kuur. kleintje, werkse en fijn zulke begripvolle collega's om je heen.
Jessy, denk idd dat je gelijk gaat lopen met Sinja, Majo, Ow en een nieuwe cryo voor Elin ook dan? Kleintje, rustig aandoen en als t niet gaat, gaat t niet. Esser, kan komen door blaasontsteking maar even bellen kan nooit kwaad natuurlijk! Hier de DDD overleefd! 't Viel me nog mee, ook al was t benauwd en warm. Had thuis alles al in t boekje bekeken dus ben er snel doorheen gegaan. 3 etages, telefonisch overleggen, zoeken waar t ligt, ernaar toe lopen met Sophie in de wagen en in de rij staan: kostte me hooguit 20 min! Snel van mij hè?! Schade viel mee: de grote boerderij van Duplo voor Sophie en een joggingbroek + shirtje voor onze kleine man. Morgen kan m'n man ff kijken en zaterdag kunnen we samen nog. Denk dat we zaterdag ook wat dingetjes gaan ophangen in huis... 3 canvasdoeken en een kapstok in de babykamer, 2 bakken en 2 kapstokken in Sophie's nieuwe kamer en 2 borden in onze slaapkamer. Ziet het er weer wat af-er uit Nou zo maar ns Sophie naar bed brengen. Vanavond nl langs de vriend van m'n zus, is nl dinsdag afgestudeerd! Hopelijk vindt hij nu snel een baan...
Esser, Helaas morgen niet vrij..... S ochtends college (daar zie ik wel tegen op) en s middags naar de verloskundige dus dan ben ik ook maar half hier..... maar tis wel vermoeiend allemaal. Misschien moet ik toch even checken wat ze bij de DDD hebben. Hier in E'hoven is ook een bijenkorf. Alhoewel. Gisteren via internet bij V&D twee truien voor Maurits gekocht en een wit jasje voor de baby (allemaal van nijntje). En dinsdag nog een nieuwe winterslaapzak voor op de opvang en een pyama. En ga zaterdag met mijn zus naar Ikea en prenatal (mama mazzel dagen). Dus dat zal ook wel weer spenden worden...