Kleintje, er is een Nijntje pyjama in de DDD. Heb m niet gekocht voor Sophie want de meisjes variant was er niet meer in haar maat. Voor de baby ook nietgekocht want kleinste maat was 74-80 dus dat vond ik nog wel wat groot Miss hebben ze m nog wel in jouw Bij? Zo, Sophie ligt in bed...ga ikook ff tukkie doen
heb toch even in het foldertje gekeken. En wat wordt ik daar hebberig van....... En ook het lamaze speelkleed voor 49 euro!!!! Die heeft Maurits ook . En die duplo boerderij is ook leuk! Wij willen Maurits voor zijn verjaardag waarschijnljik een duplo trein geven. En die nijntje pyama is ook schattig. Alleen vandaag naar de bij gaat hem niet worden...... owja......werken.....
Kleintje, in haar album! @hier: terug van gyn. Bloeddruk en groei prima! Ks gehonoreerd. Volg x praten over complicaties etc en dan door naar anaesthesist. KS wordt ingepland bij 39-40 wkn. Ze vroeg nog of het op een bepaalde dag niet oke was...heb gezegd dat t me allemaal niet uitmaakt. Urine die op kweek was, was prima dus geen bijz verder. Ik ga aan t werk!
Hmmm daar had ik in gekeken maar zag niks.... zal nog eens kijken..... Suus, Fijn dat alles goed was..... maar wat zei je als het maar niet op 6 november is . Maar ook een geruststelling dat je gewoon die keizersnede krijgt!
Suus, bij 39-40 weken dat wil ik dus absoluut niet...ben zo bang dat het eerder op gang komt. Nu gaan we naar het ziekenhuis. Ik hou jullie op de hoogte. XXX
Zwaai Zora! Suus, fijn dat alles weer goed is!! Voelt goed natuurlijk. Wat ik hoor van KS is dat dat vaak met 39 a 40 weken wordt gepland. Bij jou Lelie, dat dit eerder valt heb ik dus bijna nog niet gehoord........of er moet een medische indicatie zijn. Of zit ik er dan erg naast? Kleintje, heb jij nu vanmiddag ook weer controle? @andere meiden, hoe is t met jullie?
Kleintje, als het wel 6 november wordt, ben ik 34+ wkn dus dat gaan we sowieso niet dan al inplannen Heb wel gevraagd wat er gebeurt als de kleine van zich laat horen voor de datum vd geplande ks. Is het voor 37 wkn, dan wel natuurlijk bevallen (omdat de kleine man dan nog klein is en dan is de stress van een normale bevalling juist goed voor zijn opstart), is het vanaf 37 wkn wordt de ks gewoon eerder gedaan. Ik heb dus no worries!! Lelie, krijg je strax te horen welke datum t gaat worden? Spannend hoor!! Hier weer aan t werk en heb zo al mn volgende dus ga weer ff aan de slag.
Esser, je hebt dus helemaal gelijk! Mijn zkh plant het ook pas in bij 39-40 wkn. Vind het ook helemaal goed en sta er 100% (dan niet meer) achter. Zolang mogelijk in mn buik houden waar hij goed groeit (en niet overtijd lopen dus).
Suus, persoonlijk zou ik dus ook sterk de voorkeur hebben voor een KS met 39 a 40 weken. Hoe langer de kleine in je buik kan groeien, hoe meer en alleen maar beter lijkt me. Maken ze bij jullie nog een inschatting trouwens van mogelijk gewicht en lengte bij de geboorte? Hier in het ZH dus niet he? Ze kijken of t kindje goed doet en de gem. ljjn blijft volgen qua groei maar verder spreken ze er niets over uit. Hoeft voor ons ook niet, want Joep zou ook een GROTE baby worden.........not! Hahahah....
Nou mijn hart is gelucht bij de gyn. Ik krijg een geplande ks. We namen alles even door (medische geschiedenis en vorige bevalling) en hij gaf zelf al aan dat we het zo gaan doen. Volgende week maandag word ik gebeld voor de definitieve datum!!!! Zal wel iets van 18 of 19 oktober zijn. Best gek als je al een datum weet hihi En mocht het eerder op gang komen dan meteen naar het ziekenhuis. Ik heb ook een echo gehad en ons meisje doet het goed. Ze heeft voldoende vruchtwater en is rond de 2460 gram. Ze is nog niet ingedaald dus ik hoef niet bang te zijn dat het alsnog volgende week HET gaat gebeuren haha
Lelie, dat is dan wel weer fijn dat ze nog niet ingedaald is maar heb je dan geen last van een hoge buik en dus van je maag (met maagzuur)? En fijn dat de ks erdoor is en je je er goed bij voelt. Vooral dat laatste errug belangrijk! Esser, nee ik krijg net als jij geen echo's meer hoor! Geen groei- of liggingsecho dus. Aan de ene kant natuurlijk jammer want even kijken is altijd leuk, hoewel ik merk dat ze in het zkh wel heel vlug een blik werpen of alles oke is. Aan de andere kant, als ze het onnodig vinden, waarom dan doen?! Vind het wel opvallend dat ik nu al elke 2 wkn op controle moet. Was er bij 27 wkn, nu bij 29, en strax bij 31 wkn weer. Jullie ook?