Jemig, nu snap ik waarom ik steeds maar niet op zp kon komen....... Ga nu ff rustig alles bijlezen en reageer hopelijk morgen of overmorgen op iedereen. Hier gaat alles prima. Gisteren naar Leiden geweest. Was bijna een hele wereldreis. Om half zes 's ochtend stond ik al met mn collega op het station, omdat we er om 9 uur moesten zijn. Het duurde tot half 6 's avonds en toen begon het gedonder. Er stond bij Schiphol een gestrande trein, waardoor we daar niet over konden stapppen. Hebben we dus 4,5 uur over de terugreis gedaan. Was blij toen ik einelijk in mn bedje lag. Gelukkig was het symposium wel heel interessant en hebben we veel nuttige dingen gehoord. Met Amber gaat het super. Ze staat nu overal en doet ook al wat stapjes langs de tafel en in de box. Ze kwebbelt ook heerlijk. Gisteren scheen ze toen mn man haar bij mijn ouders had gebracht papa en dagdag te hebben gezegd en bij het dagdag was ze dus aan het zwaaien.
Even snel tussendoor; heb Sooner een sms gestuurd maar (nog) niets terug ontvangen............?? Hopelijk gaat het enigzins okay met d'r. Heb ook even op d'r hyves gekeken maar daar staan geen recente berichten op o.i.d. liefs
Haai ik ben weer terug van onze wereldreis. We zijn met de bus en de trein gegaan. Daar doe je dan wel langer over ja...en ik had natuurlijk heel slim hele moeilijke hoge laarzen aan AUW! Maare, ik zag er wel sexy uit hoor Ik hoorde van iedereen hoe goed ik er uit zie en zo slank. bla bla bla... Nou en na een paar prosecco's verder belde mijn kleine zusje op: Lelie, ik ben zwanger! ( 4 weken) wat...na een maand proberen....mijn god! Ik ben super blij voor haar hoor...echt waar maar wat kan het toch soms zo oneerlijk zijn he! Wij allemaal doen rete moeilijk...wandelen een emotionele weg door en bij sommigen gaat het OEPS-TJA-UHHH-Had-het -niet-zo-snel-verwacht reactie. *zucht* MAAR, het zou wel super vet zijn als ik samen met mijn zusje zwanger ben in 2011! Ja toch! Ik moet het nog even laten bezinken... Suus, is de ruzie al bijgelegd????? Sweet dreams xxxxxxx
Meiden, sorry dat ik jullie verwaarloos Het is gewoon soms zo druk. We gaan morgen een midweek weg naar Kijkduin. Dus komende week ook even stilte van deze kant. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de kindjes. Even een dikke knuffel voor Suus. Baal echt met je mee, dat je de cryo poging niet kunt starten. Volgende week dus meer en reacties op alle andere lieve meiden. Nu eerst quality time voor ons gezin. Liefs C.
Meiden, thanx voor de lieve reacties! Gelukkig is het wel weer bijgelegd met mn mannetje. Mn vader nog niet gesproken maar die zal er nog wel hetzelfde over denken... Wat wel erg kl*te is, is dat de pijn in mn pols, ondanks de 2e prik, weer terug is. Ik ga dus zo mn orthopeed mailen en vragen of ie me wil inplannen voor de chirurgische ingreep op woensdag 22 december. Hopelijk kan ik dan dinsdag 4 januari weer werken. Denk dat die maandag niet realistisch is...? Esser, morgen bellen! Spannend!!! Lelie, wow je zusje zwanger! Tja, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Waarom bij haar zo makkelijk en bij jou niet? Het is natuurlijk helemaal voor dr maar het voelt wel wat dubbel.......begrijpelijk hoor! Hopelijk gewoon samen zwanger strax Confi, geniet lekker van je gezinnetje! Zij gaan natuurlijk altijd voor; wij wachten wel! Nog wat gehoord van Sooner, Es? Nou, ik ga ff mn ortopeed mailen nu! Liefs Suus
Meiden, wat een nacht hebben wij gehad! Sophie bleef maar hoesten en heeft dus nauwelijks geslapen. Daardoor wij ook niet! Vanmorgen getempt en ze heeft 37.7 gr, niet heel veel maar dat wordt natuurlijk erger in de loop van de dag. Ze is wel op kdv en heb ze net dus ff gebeld, na overleg met de huisarts. We moeten haar temp in de gaten houden en als t heel extreem wordt, aan de bel trekken. Nu dus tegen kdv gezegd dat ze haar elke 2-3 uur moeten tempen en mij moeten bellen als het 39gr of meer is. Dan halen we haar gewoon weer op. Ook gaan we hoestdrank voor haar kopen en honing voor in dr melk. Miss ook maar wat thee geven ofzo...alles om de keel maar wat te verzachten. Zo sneu allemaal!! Hopelijk komt ze de dag goed door, en daarna vannacht nog
Suus, hou Sophietje maar goed in de gaten. En zou je niet even de huisarts bellen als ze weer boven de 38,5 zit. Maurits had 4 dagen erg wisselende temperatuur en bleek een luchtweg infectie te hebben. Nou hier weer aan het werk, geen zin, geen inspiratie en ik mis mijn kleine mannetje.
Kleintje, ja vorige week had ze ook al koorts, 39.1 gr op vrijdag en toen 38.7gr op zondag. Toen met haar naar de hap gegaan maar die zag nix aan dr (moet wel zeggen dat ze niet heeft geluisterd naar de longetjes maar toen hoestte Sophie ook niet). Vanmorgen dus al wel gebeld met de eigen ha. Kdv heb ik daarna gebeld en die blijven haar tempen vandaag. Sowieso bel ik in mn pauze even naar kdv. Verder is gisteren ook nog mn katje gebeten door een andere kat, denk we. Kwam binnen met bloed aan zn oortje. Zit een scheurtje in Ook al gebeld met dierenarts vanmorgen en nu moet ik met m langskomen vanavond om 17.45 uur. Mn auto is ook weer bij de garage en ik werk vandaag dus het is een beetje een hectische dag vandaag....................
Suus, gelukkig is de ruzie met je man weer bijgelegd. En wat sneu voor Sophie zeg! Hopelijk gaat de koorts niet omhoog. Oh ja en GEEN honing geven hoor!! Dat mogen ze het eerste jaar niet. En wat vervelend dat de pijn in je pols weer terug is. Dus toch maar wel een operatie? Ik zou ook niet te snel weer beginnen, lijkt mij niet zo goed voor het herstellen. Succes vandaag met alles, is idd een hectische dag voor je. Lelie, ik kan mij je gevoel over je zusje ook wel voorstellen. Ik heb dat vaak ook hoor. Ik ben hartstikke blij voor ze maar het steekt soms wel een beetje omdat het bij hun wel gewoon en snel lukt. Maar misschien dat je straks idd wel samen zwanger bent! Kleintje, ik gebruik nu hydrocortison zalf voor Ruben. Het helpt heel goed! Het is nog niet helemaal over maar we gaan nu wel minder smeren. Hopelijk kunnen jullie de goede zalf ook vinden, zodat Maurits ook van zijn jeuk afkomt. Confi, veel plezier in Kijkduin! Mooi weer hebben we hè, heerlijk! Mag van mij altijd wel zo blijven! Zal er nu ook even uit met Ruben en de hond. Fijne dag nog!
Jee Suus, wat een getob met Sophie. Bah! Nog wat gehoord van het kdv? En straks nog in de weer met jullie katje, klinkt zeker als een hectische dag vandaag! Kleintje, weer aan het werk..........ieks.....en dan ook nog je mannetje missen! Niet zo fijn.......knuf voor jou! Hopelijk gaat de dag snel om! Lelie, een gezellig weekend dus gehad incl wandeling op hoge hakken? En je zusje zwanger; wat een nieuws! Super voor haar maar zeker ook met een dubbele boodschap voor jou natuurlijk. Meiden in de mmm begrijpen dat maar al te goed. Hoe oud is je zusje? Confi, geniet van je gezinnetje! Veel plezier!! @hier; gebeld met de poli, en heb voor komende maandagochtend de eerste afspraak staan. Inwendige echo voor bekijken hoe en wat met de groei van BM slijmvlies en eisprong. Grote kans dat volgende week dan ook de tp is. (mits ons cryootje goed ontdooit) Bibber bibber, spannend weer zeg....... Vandaag lekker vrij. Afgelopen donderdag een unitdag gehad vanuit het werk, dus mijn vrije dag maar naar vandaag geplaatst. Is het deze week helemaal een kort week werken voor mij = 2 dagen. Jewel, hoe is ie?
Ah Jewel, zie net dat je op de vorige pagina een berichtje eerder hebt geplaatst. Idd, het weer is lekker. Wandel ze buiten!
hmmm ik had iets getiept en dat is nu weg......... geen zin om het opnieuw te tiepen want ik zit hier al illegaal
Spannend Esser! Eerst maar even duimen dat jullie cryo goed ontdooit! Jewel, Sophie is al bijna 1 jr oud he en de assistente van de huisarts zei dat het kon. Ik ga het dus gewoon geven hoor! Kleintje, oh oh oh, ben je weer stout bezig? Meiden, ga ff kdv bellen zo om te vragen hoe het gaat en wat haar temp nu is.
Nou, net gebeld met kdv. De leidster zei dat ze idd zichzelf niet is. Ze huilt meer dan normaal maar ze heeft geen verhoging meer. Ze voelde wel warm aan maar dan ging ze tempen en had ze maar 37.5 en 37.3 gr. Nu ligt ze eindelijk pas op bed dus hopelijk slaapt ze nu een paar uurtjes lekker door en is ze daarna weer dr vrolijke zelf. Goh zeg, ik wil het liefst nu bij dr zijn. Ik baal hier zoooooooooo van!!! Kan wel janken zeg, is toch ook niet normaal?!
Suus, oh ja Sophie is idd al bijna een jaar....(silly me ) 't Gaat ook zo verrekte snel Vervelend zeg dat Sophie niet helemaal zichzelf is. Misschien een sprongetje?? En het is normaal dat je bezorgd bent hoor, dat jank gevoel heb ik hier ook als Ruben niet lekker in z'n vel zit. Je wilt graag weten wat ze dwars zit. Het zal wel bij het moederschap horen neem ik aan, en het zal ook altijd wel zo blijven Kleintje, haha ali illigalie Ik had zonet trouwens ook een stuk getypt en ineens ook weg. Gebeurt hier best wel vaak eigenlijk.... Esser, oh echt spannend nu zeg! En dat is ook zo; de cryo moet ook nog goed ontdooien...was ik al bijna vergeten Brr extra spannend dus! Ik ga alvast voor je duimen! Lelie, zou ik jullie adres misschien mogen? Kan ik Emma even een kaartje sturen voor haar 1e verjaardag! Vriendlief moet vrijdag weer een kwakkie inleveren en dan worden we over 3 weken gebeld met de uitslag. Zal vast geen verrassing uitkomen neem ik aan En hopelijk ben ik ondertussen dan ook eindelijk eens ongesteld geworden.....mag van mij nu wel weer hoor. Zal vast niet lang meer duren omdat ze op de inwendige echo zag dat er een ei op springen stond of al gesprongen is, en dat is nu een week geleden. Raar dat je weer naar een ongi uit kan kijken Oh ja mijn s-zus is ook weer zwanger! (die in april een curettage gehad heeft) In maart volgend jaar wordt ik weer tante!
Confi: hele fijne vakantie!!! Gaan jullie naar het bungalowpark op Kijkduin? Zijn wij ooit ook eens geweest. Suus: beterschap voor Sophie! Wat een gedoe met je vader zeg, toch wel erg lastig dat je met hem in 1 praktijk zit (wat dit betreft dan). Esser: spannend!!!!! Mischien volgende week al tp. Hoop echt dat het gewoon in 1 keer raak is. Lelie: gefeliciteerd met je zusje. Amber wil Emma ook graag een kaartje sturen voor haar verjaardag, mag ik jullie adres ook? Kleintje: heb je je werkdag nog overleefd Ik ga weer aan het werk (ff illegaal hier aan het buurten). Was overdag lekker vrij en moet nu nog tot 23 uur werken. Liefs!
nightelf, Nou ik heb het overleefd! ga morgen (op mijn vrije dag) weer eens uitgebreid reageren Confi, FIjne vakantie!!!
Zo hier een werkdag wel overleefd! Dit was voorlopig de laatste keer. Wat onwijs lief dat jullie een verjaardagskaart willen sturen Dat zou Emma hartstikke leuk vinden. Zal jullie straks wel ff pb' n! esser, jeetje wat reuze spannend zeg! Waarschijnlijk volgende week al een tp als alles goed gaat natuurlijk Het zou toch wat zijn he...3e zwangere dame van de VW Ohja, mijn zusje is pas 24. Jewel, jij wordt dus ook tante! Mijn zusje is echt net zwanger dus de baby wordt pas in juni geboren...zij willen het weten...heb haar aangemoedigd om naar dr. Pa*pa te gaan En jou man mag vrijdag weer aan slag SUCCES nightelf, werkse! En wakker blijven he8) Suus, ah wat zielig voor Sophietje Nooit leuk zulke verhalen te lezen op zp. En ook nog eens je pols erbij!!!! Zit je echt niet mee he! Knuffel! Kleintje, lekker weer thuis? Heb je nu wel inspiratie Na, ik ga bankhangen. Ben heerlijk rozig van badderen. Ben samen met Emma in bad geweest...hmmm lekker in de olie Nu ligt ze voor pampus in haar bedje. Denk dat ze droomt over haar badspeeltjes ghihi Sooner, ciaar en enise...how's life????????????????????????????