Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Meiden,

even een teken van leven van mijn kant.
    Sorry maar ik red het even allemaal niet.
    Op de één of andere manier is het opeens heel druk.
    Het nieuwe werk, het nieuwe ritme zoeken, de dagen vliegen om en ik wil veel meer doen dan haalbaar is.
    Ik krijg weer meer lichamelijke klachten.
    Daarbij baal ik enorm dat ik qua gewicht weer bij ben gekomen.
    Maar...verder gaat het wel allemaal goed :)
    Dane doet het verder prima.
    Maar door het werken ( soms overwerken meer reistijd) zie ik hem op de werkdagen `s avonds maar een half uurtje.
    Daar baal ik wel van.

Ik las wat over de meeting nu in febrauari.
    Ik denk dat ik wel elke datum kan, maar ik laat wel wat weten als de datum definitief is.

Ik zal dus even wat minder online zijn, sorry daarvoor.
    Ff quality time voor Dane, mijn man en mij.
    En weer wat rust in mijn lijf krijgen.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He ciaar, was al van plan om je te smsn over jullie huis! Maar wat lekker dat het dan eindelijk rond is!!!! Geeft echt niet als het niet lukt de 1e. Andere afspraken gaan gewoon voor;) Dus als je bij de meeting kan zijn zou dat heel leuk zijn. We houden het waarschijnlijk in Utrecht. Succes met alles!!!!!

Confi, jij ook sterkte met alles. Kan me zeker voorstellen dat je even in de juiste ritme moet komen. iedereen houdt weleens een zp-pauze:D

Nou, hier weer terug van het ziekenhuis.
    Ik zag jou zus Suus;) had haar aangesproken hihi maar we gingen eigenlijk direct door naar de wachtkamer. Maar wat lijkt zij op jou zeg!!!! Mijn god, ik dacht even dat ik jou achter de balie zag zitten:D
    heb haar verder gedag gezegd.

Nou nu to the point!

We mogen door met OI!!!!!!!! Dus alleen hormonen en als er een mooi eitje zit dan de Pregnyl voor de eisprong.....en ja dan volgt de rest vanzelf;).........zelf klussen:D
    Mijn voorgevoel klopte wel: aantal is de helft minder maar ho ho nog wel 51,8 miljoen zaadjes:$ Bewegelijkheid 70% en volume 4,5.
    In 2007 was de aantal zaadjes 104 miljoen.
    Nou ik ben zo blij man!
    Ik heb een recept Duphaston meegekregen voor de ongi. Daar begin ik 16 december mee. Pfffffff wat is dit leuk zeg! Ik heb er zin an!!!!!!!!!!!!

Jeahhh het is droog....vandaag met meisje nar de dieren;)

Ohja, nog iets...gisteravond weer bruin slijm gespot:( Eenmalig tot nu toe. Heb wel weer ongikrampen. Heb maar niks gezegd......
    Ook al was de waarde van mijn LH 2 weken geleden 11;)
    in ieder geval kon ik geen eisprong krijgen......ik ben zo benieuwd wat het nou wel steeds is:(:(

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jeah Lelie! Super zeg!!
    Hartstikke mooi nieuws dus. Erg fijn. :) Nu op naar 16 december!

Ciaar, profi met jullie nieuwe woning, geweldig! Moet heerlijk zijn!
    En zou zeker gezellig zijn als jullie ook kunnen aansluiten met de meeting in februari!

Confi, focus je vooral op je gezinnetje hoor! ZWP loopt niet weg. ;)
    Denk aan jezelf!
    liefs

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even ali-illegali vanaf mn werk;)

Lelie: super dat het hele circus weer gaat beginnen. En gelukkig gewoon weer OI, daar hoop ik ook op. Ben alleen slecht te stimuleren en heb een korte LF, dus we zien wel hoe het bij ons gaat lopen (nee, nog geen afspraak, ws begin volgend jaar :))

Jewel: ik ga idd weer lekker bakken voor mn verjaardag. Iig 4 cakes (2 pepernotencakes met amandelen en 2 kruidkoeken met noten) voor op het werk en voor thuis een appeltaart en een fondanttaart (donkerblauw met witte en lichtblauwe sneeuwvlokjes) met bokkepootjescreme-vulling.

Confi: doe je rustig aan meid... quality time voor je gezinnetej is ook erg belangrijk.

Ciara: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!! En wat leuk dat het weer een meisje wordt!

Vanavond gaan we lekker uit eten bij de mexicaan (nog nooit geweest, ben dus benieuwd) met de werkgever en zn vrouw van mn man. Heb er wel zin in en dan een druk weekend voor de boeg, zal hier dus ws ook niet te vinden zijn.

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, super dat je mag beginnen met OI!!!! En wat een boel zaadjes zeg! Ben jaloers! :D ;) hihi nee hoor. Zo kun je wel goed zien dat medicijnen er wel een grote invloed op hebben.
    Toch best wel vaag dat bruinverlies. Nou ja, maakt nu ook niet meer uit ;)
    De LH waarde wat is dat eigenlijk?

Ciara, fijn dat jullie een huis hebben gevonden!! Maar wel druk nu idd zeg!! Denk je wel een beetje om je zelf? Dus weer een meisje :) Hoe leuk zeg!!
    Het zou heel erg leuk zijn als je ook op de meeting kan komen! Ben toch wel benieuwd naar jou en Lara :)

Nightelf, hmmmm wat klinkt dat weer lekekr zeg!! Volgens mij wordt iedereen goed verwendt die bij jullie op de verjaardag komen :D
    Een hele fijne dag zondag!!!! Oh ja en lekker eten vanavond, ik ben 1 keer bij de mexicaan geweest en het was heerlijk!

Confi, niet erg hoor dat je hier even niet meer bent. Je gezinnetje gaat voor!! Snappen wij helemaal. Je bent niets verplicht ;)

Zo vanochtend weer even gezwommen. Allemaal nieuwe kindjes er weer bij. Echt van de kleintjes nog, zo leuk! Vanmiddag nog even boodschappen doen en daarna weer sporten! Ik kan nu echt resultaat zien. Zit al veel strakker in mijn vel :) Nu nog de laatste kilootjes eraf en dan ben ik topconditie voor de behandeling in februari :D

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    @ meeting:
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    6 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    12 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    13 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    26 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    27 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel

Ik heb mij er overal bijgezet, maar het liefst wil ik op een zaterdag. Als het niet anders kan maakt het niet uit hoor.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciaar, gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe woning! Weet je werkgever dat teveel stress niet goed is voor jou en klein meiske in buik?? Strax komt zij ook te vroeg door werkdruk!!! :$

Lelie, ah heerlijk, iets om naar uit te kijken dus!! Hoe lang moet je duphaston nemen en hoe snel erna word je ongi?? Krijg je dan Clomid of moet je spuiten met Puregon ofzo? SPANNEND!!
    Net mn zus gesproken... Die was vanmorgen helemaal flabbergasted natuurlijk want die had jou nog nooit gezien :D Snapte het niet zo goed dus ze belde me net. Heb t r ff uitgelegd ;)

Nightelf, dus jullie ook al begin volgend jaar (is al over een paar wkn he!!) richting zkh voor een afspraak!! Leuk, leuk, leuk!!!
    Zijn je taarten nog gelukt?? Wel lekker dat je dan voor vanavond nix hoeft te bakken ;)

Jewel, goed bezig hoor!! En je moet idd wel 'klaar' zijn voor februari. Kan je nog mooi na de feestdagen die laatste paar kerstkilootjes kwijtraken ;)

Confi, rustig aan meid; we zien je wel weer verschijnen hier. Je gezinnetje is natuurlijk het allerbelangrijkst!!!

@hier: beetje k*tdag gehad hier, daarom ook geen tijd gehad om je te bellen Lelie! Zaten echt wat dingen tegen en aan het einde van de dag een pokkekind van 7 jr dat niet luisteren wil. Heb m weggestuurd en die komt hier niet meer in. Ik verdoe mijn aandacht daar niet meer aan. Ben al veel te lief geweest voor die jongen en ik krijg er nix voor terug!
    Ga nu dus maar snel opruimen want wil wel naar huis toe. Zie mn manneke vanavond ook al niet meer na half 9 want dan is ie hockeytrainen en dan heeft ie morgen weer ns dienst dus dan is ie ook al pleite!!
    Oh ja, huis naast ons is verkocht en ze moeten er al uit op 10dec!! :$ Baal dus gigantisch want het waren echt leuke buren (en we konden ze als oppas gebruiken ;)) en je weet nooit wat je ervoor terug krijgt. Een braziliaanse man met half antiliaanse vrouw en kindje van 1. Verwacht dus flink wat temperament naast ons en of ik daar nou blij van word...................... ;)

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey hey...hier weer terug van lang weekend Terschelling (al een paar dagen, maar die heel druk geweest)....
    Meeting weer verschoven zag ik gauw...die eerst maar even invullen. Verder al wel alles bijgelezen, maar nu eerst even lekker patatjes eten en shoarma :) Hmmmm...lekker makkelijke maaltijd... Reageer vanavond verder wel weer even.

MEETING:
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, Majo
    6 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, Majo
    12 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, Majo
    13 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, Majo
    26 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, Majo
    27 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, Majo

Hoop wel dat we snel een datum hebben aangezien ik het wel vrij moet vragen op mijn werk. Moet normaal gesproken namelijk 2 wknds per mnd werken.
    Maar tot nu toe kan iedereen nog op alle data :)!

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahaa ik dacht dat zij wel van mijn bestaan af zou weten:)
    Nouja, iig hoef ik gelukkig niet meer naar de poli voorlopig...alleen als we voor de 3e gaan;)
    Ik begin 16 december met de pillen. Dat is een kuur van 10 dagen. Altijd word ik na 4 dagen ongi. Nou dan bel ik de 29e op voor het doorgeven van mijn ongi en een afspraak maken voor de eerste echo:D
    Jeah:D
    Wat ik ontzettend jammer vond.....we waren natuurlijk laatst in het ivf gebouwtje en ik zocht ofcourse de stapels plakboeken met geboortekaartjes erin. Ik wilde heel graag die van ons eff bekijken;)
    Hebben ze al de boeken weggedaan omdat ze helemaal versleten waren:(:D Aan de ene kant mooi ghihih maar aan de andere kant wilde ik het toch even zien....ook kijken of die van jullie ertussen zou zitten:D Of hadden jullie niks gestuurd?

Ojee, krijgen jullie deze buren? Als je maar niet de eerste aflevering bonje met de buren hebt gekeken:p

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oké....patatjes naar binnengewerkt en de shoarma doen we strakjes maar tijdens voice of holland als al die patatjes gezakt zijn :D. Majoman brengt Maud naar bed dus nu ff tijd voor jullie :).

@Pat: jij nog gefeliciteerd met je verjaardag van afgelopen vrijdag! Je eerste verjaardag als mama :). Nog wat leuks gehad van je dochter?

@Nightelf: Hoe was het sintmaarten lopen 11 nov? Leuk dat je de buurtjes bij langs ging. En nu lekker bij de Mexicaan. Jammie jammie! Zéker niet verkeerd!. En dan zaterdag weer een taartenbakdag voor je verjaardag van zondag! Klinkt allemaal zóóó lekker die taarten van jou :).

@Esser: Wat een ontzettend leuke foto van Joep in bad zeg! En bij jullie de box al uit huis. Ha...een vriendin van mij heeft 'm onlangs ook opgeruimd. Alleen is haar zoontje dik 2 jaar oud :D. Zat er nog vaak rustig in te spelen tot nu dus. Zielig dat Joep ziek is. Hopelijk knapt het kleine manneke gauw op! En in januari gaat het 'feest' (;)) dus weer beginnen voor jullie. Spannend!

@Jewel: 5.000.000 zaadjes! Je snapt eigenlijk niet dat iets met zóveel nullen eigenlijk zó weinig is ;). Alhoewel....weinig....ik vind het er nog al wat na de 8 zaadjes die wij hadden waar Maud uit is ontstaan ;):):D.
    En Ruben dus fan v/d stofzuiger....blijven stimuleren zou ik zeggen...kan ie over een paar jaartjes mooi helpen! Alleen ben ik bang dat ie dan vast en zeker niet zo geïnteresserd zal zijn :D.

@Sooner: Das idd wel erg veel wat Kris drinkt! Hopelijk is het geen DM. Kan echter helaas wel bij zulke kleintjes. Mijn neefje had het ook al heel vroeg ergens tussen de 1 en 2 jaar oud. Laten we hopen dat ze gewoon een héle goeie drinker is!

@Suus: Jij wordt dus helemaal opgeslokt door Sophietje :D. Idd lief, maar vast en zéker ook erg vermoeiend. Maar aan de andere kant....geniet er maar van...voor je het weet is het weer over en wil ze alleen haar eigen gang gaan terwijl jij graag lekker met d'r wil knuffelen. Ik moet altijd zo lachen om jouw verhalen...nu weer dat gedoe met die hond.... en dan ook nog nieuwe buren strakjes. Maarre....als ik jouw berichtjes soms zo lees....kunnen jouw nieuwe buren bij hun nieuwe buren ook heel wat temperament verwachten ;):). Leuk dat jullie de zolder gaan verbouwen! Altijd alleen zo jammer van alle rompslomp er omheen met vergunningen aanvragen enzo terwijl het gewoon je eigen huis is. Vindt dat toch altijd maar raar geregeld ;).

@Kleintje: Wat fijn dat jij je weer goed voelt en dat Maurits nu met de pepti ook eindelijk lijkt op te knappen :). Zo doorgaan met die stijgende lijn! Jullie 7 dec dus weer afspraak voor nr 2 :). Spááááánnend!! Heb trouwens idd ooit eens zo'n konijnenhok :)D) voor baby's gezien buiten. Weet alleen niet meer waar. Bij ons kdv slaapt Maud ook wel eens buiten, ze leggen d'r dan in een wandelwagen lekker ingepakt met kleertjes, slaapzakje en dekentje. Ook heb ik 'r hier thuis nog wel regelmatig lekker buiten in de tuin aan het slapen in de wandelwagen. Lekker gezond in de buitenlucht en ze past er nu nog (net) in.

@Ciara: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Leuk hoor...al die dingen uitzoeken als badkamer en keuken enzo. Tenminste....als je dezelfde smaak hebt? Anders kan het nog een lastige zoektocht worden! En wat ontzettend leuk dat ook jullie weer een dochtertje én zusje dus voor Lara krijgen! De kleertjes dus niet voor niks bewaard :).

@Confi: Trek jij je maar even lekker terug hoor van zp! Groot gelijk! Qualitytime met je gezinnetje is zóóó belangrijk. Deze tijd kun je straks niet meer overdoen en zoals iemand al eerder schreef....zp loopt idd niet weg!

@Lelie: Jullie in december weer van start! Goed zeg! En nog voldoende zwemmers! Wauw :)!

@Calani: Jij druk druk druk met de beide girls? Is het een beetje te doen met werken ernaast?

@Bright: Hoe is het met jou en Lynn? Gaat het bij jou met de bv ook nog steeds goed? Toch leuk dat je dat nu alweer zo lang geeft, aangezien je er in het begin over dacht mee te stoppen toch? Met jou verder alles goed? Zoveel maanden geleden is er nog even gesproken over pnd toch? Jij zei toen zelf al dat het dat w.s. niet was...

@.......tsja.....wie nog meer.......? Nog iemand vergeten? Vast wel....Sorry dan...weet 't even niet meer....

@Januari: Spannende maand zeg!! Suus, Jewel, Lelie, Esser, Kleintje,.....nog iemand? Dat worden (hopelijk) heel veel 2e kindjes eind 2011 :)!!

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zo! Even een nieuw stuk...anders wordt het wel hééééééél lang allemaal. Nu dan even lekker (lang verhaal) ego :D.

Terschelling was helemaal superleuk. (op een paar maffe dingen na dan, maar die vergeten we maar gauw...hoewel ik zel wel ff met jullie wil delen....kun je lachen om de stommiteit!!) Voel me nu ineens echt héél erg blond :).

Gelukkig gingen we vrijdagmiddag met de boot (omdat manlief vrij was kon hij een keer mee naar babyzwemmen). Want 's morgens bleek de boot ivm het weer helemaal niet te gaan. Wij dus op een bomvolle boot, énorm schommelend richting Terschelling. Maud vond het heerlijk dat gewieg op de golven, mama echter wat minder :).

Op Terschelling aangekomen met de bus richting huisje, uitgestapt...pikkedonker...straten (zaten in de duinen aan zee) geen straatnamen dus hadden alleen naam van het huisje en nr. Maar ja....nergens lantaarnpalen dus welke kant moet je op in the middle of nowhere? Aangebeld bij huis met licht....zij hadden gelukkig plattegrond :). Hoera! Huisje gevonden!

Leuk knus huisje, licht brandde al en kachel was lekker opgestookt. Goed geregeld!! Campingbedje van Maud uitgeklapt en Maud lag lekker te keuvelen. Ik dat filmen met de camera, bedacht ik mij ineens dat ik de filmpjes v/h zwemmen 's morgens die ik gemaakt had wel even aan manlief kon laten zien. Met dat ik dat doe zie ik tot mijn grote schrik dat ááááálle andere filmpjes van de afgelopen 5,5 mnd van Maud er niet meer op staan :$. Alleen nog die van die dag. Kon ze nergens meer terugvinden op de camera/sd kaart. Ik héééélemaal in tranen...énorm verdrietig omdat we álles (geboortedag/1e x bij mij/ 1e x bij papa/ 1e x badje/1e x tummytub/ 1e x dat bv lukte na 8 dgn / 1e x douchen etc etc etc) van Maud kwijt waren en ik intussen boos was op mezelf dat ik nergens nog een back-up ervan had gemaakt. Hele avond verpest...steeds weer camera pakken en zoeken, want wist zeker dat het niet gewist kon zijn aangezien je ze alleen per stuk kunt wissen.... hele avond in tranen. 's Nachts énorm slecht geslapen...wéér janken :) manlief (rothormonen ook). Volgende ochtend gaat manlief boodschappen halen, ik wéér kijken (met énorm dikke opgezwollen rode ogen :D). SD kaart eruit....camera aan zonder kaart. Kom ik op intern geheugen vind ik daar áááááálle (+/_ 35?) filmpjes weer terug :). Wéér janken....nu echter van blijdschap :D;) omdat ik alles nog had! Blijkt: worden de filmpjes automatisch naar interne geheugen gezet als sd kaart vol is. Tsja...wist ik veel...;) zó goed had ik de handleiding van de camera nog niet gelezen! (lees...helemaal niet gelezen, want ben nogal van het zelf uitproberen...niet handig dus in deze :D).

Kwam ook nog bij dat we vrijdagavond geen eten hadden gehad :p. Hadden al veel bagage, dus niks meegenomen...zouden daar 's avonds boodschappen doen en koken. Waren om 18 uur in huisje en winkel tot 20 uur open. Konden we de fietsen die klaar zouden staan nergens vinden en lopen was véél te ver. Vervolgens dus bovenstaande drama en toe we aan eten dachten was het 21.15 uur. Dan maar pizza bestellen....bezorgden ze na 21 uur niet meer! Aantal snackbarren gebeld...deden allemaal niet aan bezorgen. Hebben dus allebei een klein zakje chips gegeten wat we wel mee hadden voor onderweg en glazen water gedronken. (hoe armoedig, hihihi :D). Maar goed dat maud nog bv krijgt...anders had dat arme kind ook w.s. niks gehad :$.

Na al die ellende verder echt een súperweekend gehad. Echt énorm genoten. Het was mooi weer (af en toe zon, meestal droog en niet koud). Lekker gewandeld op het strand en stukje gefietst (Maud in draagzak, vond ze heel leuk, keek haar ogen uit en viel na een tijdje in slaap). M'n moeder en stiefvader kwamen ook nog (zij hadden het huisje gehuurd maar konden de eerste 2 dgn achteraf niet). Lekker gefondue't (of hoe je dat ook maar schrijft) en spelletjes gedaan. Veel gefilmpt :D en veel foto's gemaakt.

Hadden ook nog ongelukje met dekbed. Maud had een énorme poepbroek net toen ze op het dekbed lag en welje....doorgelekt. 23 uur 's avonds! Ik Maud schoongepoetst, manlief dekbed schoongepoetst (1,5 uur bezig geweest om alles goed schoon te krijgen --> weer hagelwit) en gaan slapen. Volegnde dag dekbed nog niet droog, dus maar even op de gaskachel voor ouders kwamen. Dacht...kijken we regelmatig even, dan gaat 't wel goed. Nou...niet dus! Was schapenwolle dekbed en die kan daar blijkbaar niet goed tegen. Ik rook al heel snel iets...lag er nog maar even op...kijken we...echt een ééééénorme bruine brandvlek erin :$. Stínken!! Nog net niet doorgeschroeid! Verhuurders van het huisje gebeld, verzekering gebeld en alles netjes afgehandeld :).

Nou nou.....'t was me het weekendje wel :D!! Hopelijk verloopt dit weekend wat rustiger in huize Majo :).

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahah Majo, ik lach me helemaal in een deuk om jou verhaal en de grappige;) stommiteiten die jullie mee hebben gemaakt! Jeetje en van de camera! Wat een shock moet dat geweest zijn:$ Pfff gelukkig is het niet weg! Zou heel erg zonde zijn!!!

Oh the voice begint weer:D

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ghihi ik keek net tv kantine...en de laatste scene speelde mijn neef ook mee:D wist ik niet:D Hij was politieagent van de Engelse mensen haha

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja daar ben ik weer;)

Suus, mijn retentiedraadje boven is rechts doormidden:$ precies waar mijn ene 2e snijtand erg is geroteerd:(
    Het is al een oude hoor...maar mijn tand draait snel:( mede door het klemmen.
    Weet niet wanneer je tijd hebt....maakt niet uit wanneer...:) ik neem aan dat er een nieuwe afdruk gemaakt moet worden en 2e afspraak voor plaatsten. :$

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nightelf, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag toegewenst!!

Majo, hihi jullie hebben idd wat beleefd zeg op Terschelling! Ik moest ook bijna janken toen ik las dat je alles bijna kwijt was. Pffff gelukkig dus niet! Zou ook zo een actie van mij kunnen zijn, lees ook nooit de gebruiksaanwijzing....
    Fijn dat het voor de rest een geslaagd weekend was. En dat Maud ook genoten heeft. Ging je fietsen met Maud in de draagzak? Vond je dat niet eng?

Lelie, ik heb ook net dat stukje van de tv kantine gezien :) Geweldig hoe Carlo Hyacint nadoet :D

Fijne zondag nog allemaal!

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nightelf, van harte met je verjaardag meid!!!!!!!!!!! Je hebt vast een gezellige dag vandaag! Oh, en hoe was het eten bij de mexicaan?

Jewel, goed weer 'strak' in je velletje! You go girl!

Suus, een 'pokkekind' dus in je stoel. ;) Wat deed ie dan allemaal om je zo op de kast te jagen??

Majo, oh men..................zat zo in spanning je verhaal van de camera te lezen! Gelukkig dat je alle filmpjes nog hebt!!!!
    Hierom zorgt mannetje er dus voor dat de filmpjes regelmatig op de laptop gezet worden. Mij zou iets soortgelijks dus anders ook kunnen overkomen. Lees wel dat jullie heerlijk hebben genoten! Fijn!

@hier; rustig aan. Het is best guur buiten. Ouders van mannetje zijn al even op visite geweest en Joep ligt nu sinds 2 uur te pitten.
    Gaan als Joep wakker is, nog even met z'n 3en naar buiten. Goede frisse neus halen. :) Geniet nog van de zondag meiden!

@andere mama's: hoe is het met jullie? Druk weekend?

liefs

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    He Esser, mijn mobiel is dwars. Maar ik heb je berichtje gekregen hoor. Ik zal terug sms-en als ie het weer doet. In ieder geval goed idee.

Ik had zo'n megadrukke week deze week dat ik even niet aan ZP toekwam. Maar hieeeeerrrr ben ik weer!!

Goed nieuws bij het CB, dat drinken hoeven we ons geen zorgen over te maken. Tenminste denken ze nu. Iets meer gewoon water geven en thee. Want waarschijnlijk ziet Kris dat diksap gewoon als snoepen en gaat ze daarom steeds zo zitten lurken.

Gelukkig, ik dacht inderdaad Kleintje, aan suikerziekte omdat ik zelf zwangerschapssuiker heb gehad.
    Niets aan het handje dus.
    Of niets aan het kindje dus.

Hee Lelie, wat spannend 16 december.

Suus, helemaal geen last meer van je rug gehad?

Ciara, gefeliciteerd met je nieuwe huis en wat gaaf dat het weer een meisje is, een lief mini-Laartje.

Kris slaapt ook in zo'n konijnenhokje buiten bij het kdv.
    Vindt ze heerlijk en ze slaapt er veel langer in dan binnen.
    Inderdaad ingepakt met een mutsje op en sokjes over de handjes en een slaapzak met lange mouw.

Kris staat los (ze is nu 11 maanden oud). Zooo gaaf.
    En trots dat ze is.

Wat fijn dat het allemaal goed met jullie gaat.
    Confi, voor jou geldt dat ook vast weer snel. Doe maar ff rustig aan inderdaad.

Nou meisjes, ik probeer deze week weer ff tijd te maken voor een goed gesprek met jullie op ZP, haha.

Kalender februari: volgens mij kan ik alle data.
    Maar ik vul -als ik mijn agenda bij de hand heb- het z.s.m. even in op ht lijstje

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    He Sooner, dacht idd om je te sms'en met 't ideetje. ;)
    Hoor dan wel van je wanneer je mobiel niet meer kadukie is. Lijkt me i.i.g. gezellig.:)
    En Kris helemaal los........wauw! Knappe meid hoor! Nog even aftellen en Kris wordt ook gewoon 1 jaar. Gaat zoooo snel!
    Mooi trouwens dat je je geen zorgen hoeft te maken over het drinkgedrag van Kris. Je zou idd anders aan suiker denken maar gelukkig is dat niet zo. Joep krijgt hier idd water te drinken, heeeel lichtjes aangelengd met Karvan. Dat drinkt ie prima.

Nou, duiken zo ons bedje in hier. Komende week nl een enorm drukke week en weekend voor de boeg. Pffff.....! Tot vd week!
    liefs

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Even snel want moet zo naar m'n werk....

Nightelf nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dag gehad gisteren?

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, nog gefeliciteerd!

Lelie, kom je volg wk dinsdag (30-11) om 11.30 uur en de week erna (07-12) om 11.40 uur?

Houd t kort, ben druk op werk nl! Verder is mn laptop thuis stuk dus zal wat minder op zp zijn :(

Deel Deze Pagina