Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

heb niet echt bijgelezen maar dacht zal even laten weten hoe het gaat. Gisteren om half 3 naar huis gegaan omdat ik me niet goed voelde. Maar vandaag toch maar weer gaan werken. Moet nog twee tentamens af hebben voor ik rust heb. En dan kan ik er beter hier aan werken want als ik thuis zit te niksen word ik daar weer gestresst van.....

Maar ik ga vandaag wel optijd naar huis denk ik....

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    hey meiden, ik hou het even kort. Ben vanochtend met Ruben en de fiets omgevallen :( :( Gelukkig ging ik niet hard en kon ik zelf blijven staan maar Ruben viel dus plat met z'n mondje op de grond, ik kon hem niet tegenhouden (oh wat voel ik mij slecht)......ik moet nu alweer janken nu ik het typ.........Hij heeft een tand door de lip en z'n wang is helemaal blauw :( Gelukkig kwam er iemand aan en die heeft ons meegenomen naar haar huis, een doekje gegeven en ons weer in de auto thuisgebracht, zo lief van haar!
    Ruben was ondertussen erg overstuur en thuis mocht ik niet met een washandje zijn gezicht schoonmaken, ik mocht niet bij hem in de buurt komen. Ik dus ook helemaal overstuur, gelukkig kalmeerde hij snel en kon ik even goed zijn gezichtje bekijken. Wang is dus erg dik, maar voor de rest gelukkig helemaal niks. Hij ging ook snel weer spelen en gek doen dus voor mij ook een teken dat het enigzins meevalt. Eten en drinken ging ook goed dus daar ben ik ook erg blij om. Hij ligt nu op bed, kletste nog even en slaapt ondertussen al. Ik ga nu ook even liggen. Ben emotioneel echt helemaal kapot nu :(
    Ik heb trouwens verder niks, ik kon gelukkig blijven staan maar het liefst was ik zelf op mijn gezicht gevallen ipv Ruben.

Ik laat vanavond nog wel even weten hoe het gaat.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, jeetje meid wat heftig! Logisch dat je je zo voelt, ook al kunnen dit soort dingen 'gewoon' gebeuren (helaas). Fijn om te horen dat Ruben weer zichzelf lijkt en het heelt allemaal vanzelf wel. 't Is natuurlijk wel zo dat je er steeds aan herinnerd wordt als je naar m kijkt (en dan voel je je weer schuldig --> had ik tenminste) maar echt, voel je nou geen slechte moeder ofzo. Het KAN gebeuren en je kan ook niet alles voorkomen. Ga idd even lekker liggen nu en geef Ruben een dikke knuffel van ons.

(Dan nog even het tandheelkundige advies: laat hem voorlopig bij voorkeur geen harde dingen afbijten en niet te koud eten of dirnken. Het kan zijn dat door de klap zijn voortand een trauma heeft opgelopen waardoor de zenuw in zn tand afsterft. Daar kan je in principe nix tegendoen maar wel dus de zenuw de komende dagen zo min mogelijk 'prikkelen'. Het is afwachten wat die voortand gaat doen. Mocht je hem donkerder zien worden, wat vaak maanden duurt, dan is de zenuw afgestorven. Niet van schrikken als dat gebeurt; er is geen man overboord. Ik geef je wel weer advies als dat het geval is, ok? Is nu nog niet nodig want er is nog nix aan de hand.)

4. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jewel: och meid wat een ellende! Arme Ruben, maar dit kan nou eenmaal gebeuren hoor! Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje :( Fijn dat hij nu lekker ligt te slapen. Dikke knuffel voor jullie allebei!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    jewel, dat is enorm schrikken :( Helaas kan dit iedereen overkomen...
    Is gewoon stomme pech. Gelukkig dat hij snel weer zichzelf kon zijn en nu rustig ligt te slapen. Snap dat je emo helemaal doorheen zit. Ga ook even liggen en laat ons weten hoe het gegaan is...

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Jeetje wat is dat schrikken....... Ik heb wel een keer gehad dat Maurits in de kamer viel en zijn tand door de lip had. maar dat ging niet erg hard en alleen zijn mondje aan de binnenkant was beschadigd. Maar hier kon je helemaal niks aan doen..... zulke dingen gebeuren dus voel je niet schuldig......Geef Ruben maar een extra harde knuffel!!!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jewel jeetje ik schrik me rot door je verhaal:(
    Pffff hopelijk is alles nu weer wat beter met Ruben en jou?
    Ik snap dat je geschrokken bent maar daar kun je echt niks aan doen hoor.
    Maar nogmaals zou ook zo schrikken.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, hoe is t nu met Ruben?

Ow, hoe is het nu met S?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus lief dat je vraagt.

Het is echt een sterk ventje.
    Eergisteren als hij plaste begon hij te huilen maar als hij klaar was met plassen dan begon hij weer gek te doen en te lachen.
    Zo'n sterk ventje.
    Nu gaat het al een stuk beter het ziet ook alweer mooier uit.
    Een enorm groot verschil tussen gisterochtend en gistermiddag.
    Maar hij houdt zich heel flink en is echt heel opgewekt.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, hij klinkt als een enorm sterk mannetje!! Gelukkig lijkt t redelijk snel op te knappen!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij is echt heel sterk ben zo trots op hem!
    Want je zag dat het hem pijn deed, begon te trillen en kneep hard in je hand als hij moest plassen.
    Maar daarna was hij weer helemaal blij en sprong zelfs.
    Zo lief:D
    Alleen voor het verschonen is hij nog wat bang.

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey meiden! Bedankt voor jullie lieve woorden! Doet mij echt goed! Met Ruben gaat het goed, hij heeft wel last van zijn wang, is ook erg dik en blauw, maar voor de rest heeft hij nergens last van. Hij is helemaal zichzelf weer :)
    Met mij gaat het ook weer goed. Als ik eraan denk wordt ik wel weer emo maar de hormonen werken daarbij ook niet mee ;) Heb vanmiddag de fiets weer even opgehaald bij die mensen en ook even een bloemetje meegenomen, vind het nog steeds super dat ze mij geholpen heeft. Vanavond toch maar naar de zwanger en fit les gegaan om toch even mijn zinnen te verzetten, en was wel even fijn. Nu op de bank voor the voice en daarna lekker slapen!

Oh ja Suus, bedankt voor de tips.:) Maar ik denk dat het meevalt. Vanmiddag een zacht broodje gehad en heb hem goed in de gaten gehouden maar hij lijkt nergens last van te hebben. Ik denk dat hij echt op zijn wang gevallen is en wel de binnenkant van zijn wang wat open maar de rest van de tanden niet. Ik hou het nog wel even in de gaten hoor!

Onsw, fijn dat de operatie goed is gegaan. En gelukkig heeft S. er weinig last van. Hopelijk is het na een paar dagen helemaal over! Bikkeltje is het ook :)

Fijne avond nog!

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow, wat een held is S toch! En denk maar zo het geneest vanzelf. Nu heeft hij er veel minder last van dan als hij ouder zou zijn. Mijn broertje was een jaar of 10 toen hij geopereerd werd. En dan maken ze het zelf veel bewuster mee. Knuffel hem maar extra veel!

Jewel, goed dat je het weer allemaal opgepakt hebt. En wat een schatten zeg, die mensen die je geholpen hebben.

Hier vanmiddag met de taxi naar huis gegaan. We waren samen opweg baar de kinderopvang, vriendlief en ik op de fiets. En toen in eens mega stortbuien. Buienradar gaf aan dat het wel een uur kon duren. Dus taxi gebeld, Maurits opgepikt (we zaten net 500 meter van de opvang in een overdekte fietsenstalling). En toen naar huis. Was naar goed ook want het bleef maar met bakken naar beneden komen. Mau vond het reuze interessant en riep maar auto, auto, auto!!!! alleen morgen dus wel de fietsen ophalen

Zit nu op de bank. Slapen gaat echt slecht. Er is geen enkele houding die ik kan aannemen in bed zonder dat ik misselijkbof benauwd word. Dus ff zitten op de bank. Dat lukt nog wel. Alleen het rotte is dat ik super moe ben......... Zucht. Ik weet dat de meeste meiden erg genieten van hun zwangerschap maar van mij mag de baby zo snel mogelijk komen. Ik ben er klaar mee. En misschien is dit wel een laatste zwangerschap..... Maar toch...

Zo dat was mijn klaag mode om 3 uur 's nachts :s :s

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: wat zul je ontzettend geschrokken zijn!!!! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar kan me zo goed voorstellen dat je veel liever zelf gevallen zou zijn ipv Ruben.

Kleintje: dikke knuf!!

OW: wat is S toch een stoere vent!!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Was ik ook weer eens!

Jewel, wat zul je geschrokken zijn zeg!!!:(! Maar zoals gezegd, je kon er echt niks aan doen! Gelukkig heeft Ruben z'n gekke buien alweer terug!:D En hebben we een tandarts in ons midden!!!
    Lief dat je even een bloemetje gebracht hebt naar die mensen!!!

Onsw, wat goed dat S. zich er zo goed doorheen geslagen heeft! Sterke jongen hoor!!!

Jenna, had je mama al op fb gefeliciteerd, maar nogmaals, ook hier: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!

Kleintje, wat vervelend dat je niet zo lekker meer slaapt!!!

Meiden, wat gaan jullie hard! Binnenkort krijgen we gewoon weer buddynieuws hier!!!! Leuk leuk, kan nie wachten!!!!

Hier gaat het goed, gisteren echo gehad en we hebben een heel mooi hartje gezien!!!!

Eerst werd ik binnen geroepen door een vk...vond dat een beetje vreemd, want normaal worden dat soort echo's gedaan door een gyn...dus naar binnen, heb ik ook nog een co-ass wat gaat kijken...ze bracht die echostaaf ook helemaal niet diep en ze zagen dus niks...ze konden zelfs de baarmoeder niet vinden...dus maar prutsen, vk nam het niet eens over, stond ook alleen maar dom op het schermpje te turen...nee, ik zie ook niks...nee, vind je het gek als je mijn bm niet eens in beeld krijgt!

Dus toen moesten we weer in de wachtkamer gaan zitten en zouden ze er een gyn bijhalen...10/15 minuten gewacht, had het echt niet meer, en toen werden we daar naar binnen geroepen.
    Zij ging meteen kijken en zag binnen 1 minuut en de baarmoeder én het vruchtje én een mooi kloppend hartje!
    pppfff...gelukkig!!!! We waren zooooooooooooo opgelucht!!!!

Ik ga ff met S.iem aan tafel koekje eten!!!

Liefs

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien, Loesie!!!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jewel, tjee wat een schrik! Gelukkig dat het redelijk goed is afgelopen. Hoe is het nu met Ruben? En zoals hier ook al werd gezegd, jij kon hier echt niks aan doen. Is gewoon een stom ongeluk, kan iedereen gebeuren.

Onsw, wat fijn dat alles goed is gegaan. En echt een sterk en stoer mannetje.

Loesie, wat een spanning zeg, bij jullie echo! En wat een muts van een vk. Dat ze niet eens de bm kan vinden, je had haar wel even kunnen helpen, met onze vele fm weten we het zelf ook wel te vinden:p Maar super dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien. Hoe voel je je verder?

Suus, hoe is het met Sophie? Is de krentenbaard al minder?

Kleintje, wat ontzettend rot dat je zo slecht slaapt. Ik had met de zwangerschap van Olaf wel veel last van mijn maag, hier toen wat voor gekregen. Ik weet niet of dit ook tegen misselijkheid helpt. Kun je mss even vragen, ik dacht toen oook dat er niks voor was. Mss hebben ze er wel wat voor. Dikke knuff.

Ga nu lekker slapen. Morgen weer vroeg dag, moet werken en om kwart voor zes gaat het wekkertje weer. Weltrusten allemaal.

Oh ja, net nog even naar de sterrenregen gekeken. Heb er toch een stuk of tien gezien. Heel bijzonder. Nu maar hopen dat die ene wens uit gaat komen.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loesie, had je al op meerdere manieren/plekken gefeliciteerd dus hier ook maar weer even :)

Elin, sterrenregen? Nix van meegekregen. Hoop ook dat jullie wens uit zal komen.
    Succes met werken morgen!

Hier vannacht slecht geslapen. Ook voor t eerst sinds tijden sex gehad met manlief. Leek wel alsof alles nauwer was? Wel meteen zeurderig gevoel gehad dus die nacht (daardoor?) en pas halverwege de ochtend was dat over. Nu wel weer een beetje ;)
    Met Sophie's krentenbaard gaat t stukken beter! Billen zijn zo goed als schoon, voetjes ook bijna genezen, gezicht is ook mooier, handjes ook beter alleen die vervellen nu??? De ab vloeistof is nu op dus alleen nog de ab zalf. Daar hebben we net een nieuwe tube van dus voorlopig kunnen we voort. Zal nog wel even duren voor je er helemaal nix meer van ziet maar het is al 100.000x beter dan wat het was! Maar het was ook wel heel heftig (hè Traantje?).

Ze slaapt nu trouwens aan met sokken om dr handen en het helpt dus ook meteen tegen t duimen! Ze begint het minder erg te vinden dus helemaal goed. Miss overdag ook maar doen, als ze dan slaapt hè. Verder als ze wakker is, goed in de gaten houden. :)

Nou, ga nog ff lekker tv kijken en dan slapen! :D

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee, ik heb ook geen vallende sterren gezien :$ was naar mijn idee bewolkt en regenachtig.

Loesie, vanaf hier ook van harte met de goede echo!!!!

OnsW, ah wat sneu om te zien lijkt me. Hebben jullie ook een zalfje bij gekregen? Over een week is hij wast en zeker weer de oude :)

Suus, wat fijn dat het zo veel minder is geworden...en de manier van de sokjes is super. Ik hoop dat het tegen duimen helpt!!! Zou fantastisch zijn. Enne....als het zo'n pijn doet hè....moet je gewoon niet meer sexen hihi Wij hadden het ook geprobeert nou....ik kan je zeggen, nooooooooooooooooit meer :$:D wat een pijn en vooral krap!!!! Ik duwde hem letterlijk van me af....jeetje wat een ellende. Nu moet hij maar wachten hoor :D

Vandaag lekker lui-dag. We zitten nog heerlijk in onze badjas en straks gaan de broodjes de oven in...jammie

Fijne dag allemaal!!!

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,
    Even een zwaai vanuit DB. :) Ook hier een lui dagje met zn 3en.....heerlijk...... Later vandaag nog wat laatste lijstjes e.d ophangen op de babykamer en n wasje van haar kleertjes opruimen, en dan is t kamertje zo goed als klaar! Over ong 3 weken komen de gordijnen binnen, als laatste maar das dan alleen kwestie van ophangen.

Jullie nog plannen voor vandaag?
    Het weer ziet er hier maar druilerig uit......

Liefssss

Deel Deze Pagina