Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh Lelie, ik ben zo benieuwd wanneer je de ks hebt. Gelukkig heeft je oma niets gebroken en kan ze ws toch naar nl komen.

Elin: jemig, wat een schrik meid, ik wordt er gewoon naar van. Hopelijk knapt je vader snel weer op.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, gelukkig lijkt het mee te vallen met je oma en kan ze, zoals het er nu naar uit ziet, gewoon komen naar NL.
    En idd, nog ........ dgn wachten ;)

@hier: vandaag dus auto bij de garage en net gebeld. Probleem is gevonden, joehoe!! Alleen, auto vandaag niet klaar :( (had ik al verwacht) Zat idd een lek in een kabeltje dus dat moet vervangen worden en er is een lager kapot. Kosten zullen zijn tussen de 800-900 Euro wat ik nog mee vind vallen (had erger verwacht). Morgenmiddag zal ie klaar zijn en is mn auto weer picobello in orde en dus door de APK meteen heen :D

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, jeetje dat is schrikken. Maar gelukkig is alles goed met je vader...... Maar dat is niet het nieuws wat je wilt krijgen....

Lelie, SPANNEND....... toen ik 38 weken was had ik al gebroken vliezen......... Wel leuk/spannend dat je echt kan gaan aftellen naar de datum van de ks. Maar tot de verjaardag van Emma zweten we hier nog geen peentjes toch??????? En als de baby er is snel sms-en naar iemand van ons he!

Suus, Wat is het toch altijd met die auto van jullie. Als ik dat lees ben ik altijd blij dat we geen auto hebben :p:p:p. We willen er wel eentje gaan kopen.............over een paar maanden...........

Had al een heel verhaal getiept bij het verlengde wachtbankje. Dus moeten jullie daar maar ff lezen.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, het is alleen mijn auto hoor. Mn man heeft zn eigen auto... Voel me ineens erg luxe! hahahaha
    Ik ben dolblij met mn auto hoor maar heb natuurlijk enorm pech gehad doordat die lamlul van een automonteur mn auto in de prak had gereden. Daardoor zijn er wel wat problemen ontstaan en heb ik er een half jaar mee gesukkeld. Toen er dus wat andere dingetjes aan gedaan moesten worden, voelde dat dus aan als 'ALWEER een probleem'. Zo ook nu dus... Eigenlijk was dit voor nu een simpel iets, blijkt achteraf, maar ja, als je olie ziet lekken ga je toch van het ergste uit ;)

5. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Lelie: wat fijn dat je oma niets gebroken heeft en naar Nederland kan komen!! Spannend zeg, 38 weken! Laat je het zsm weten als de kleine er is?

@Elin: jeetje, wat heftig zeg, een hartinfarct. Fijn dat ze er zo snel bij waren en het allemaal zonder schade verholpen kon worden. De techniek staat voor niets meer tegenwoordig!

@Susan: Wat een pech zeg met die auto. Het klinkt wel heel bekend. Mijn auto heeft de afgelopen maanden ook al 4x bij de garage gestaan. Ik wil hierna nooit meer een Franse auto!
    Hoe is het vandaag met Sophie? Gaat ze deze week weer gewoon naar het kdv?

@kleintje: had het gelezen op verlengde wachtbankje. Lastig dat je je huidige baan kwijt raakt. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk beslist!

@hier: morgen 26 weken!!! Joehoe! Wat een mijlpaal al! Ik hoop zo dat die kleine nog 12 weken blijft zitten :)

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, Kwijt raken klinkt helemaal erg.......... Is meer dat ik naar een andere functie moet....

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, 26 wkn klinkt fijn(er) hè?! Maar idd, de kleine moet nog heel wat weekjes blijven zitten!!
    Sophie gaat volg wk pas weer naar kdv. Eerst bellen of de krentenbaard helemaal weg is daar...

Ik ga ff uitpuffen van t werk hoor!! Pfff zware en vermoeiende dag gehad. Ben moe!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin lieverd wat heftig zeg.
    Dat is echt schrikken bah:(
    Hoe gaat het nu momenteel met hem?
    Heel veel sterkte en beterschap!

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!!!! Het gaat redelijk goed met mijn vader. Hij is weer thuis. Eerst was er vanmorgen nog sprake van een afwijking in het bloed, maar dit kwam van de ingreep. De tweede keer bloedprikken was deze waarde al weer wat gezakt. Over twee weken moet hij naar de cardioloog en dan hoort hij verder.

Suus, wat fijn dat het beter gaat met Sophie! En je auto bij de garage, da's nooit leuk. Vind een auto altijd verschrikkelijk veel geld kosten, maar fijn dat het je enigsziens mee viel. Nu hopen dat je er weer een mooie tijd mee vooruit kan.

Lelie, gelukkig dat het meeviel met je oma. En idd hopen dat ze mee kan komen naar nederland. Waar woont ze eigenlijk?
    En jij gewoon al 38 weken. Het zal nu niet heel lang mee duren, wat spannend!

Nightelf, ik zag de foto in het vwb. Mooie buik hoor!!!

Traantje, ook al weer 26 weken. Wat gaan jullie allemaal hard! (en wat zal het hier straks rustig zijn als jullie allemaal druk zijn met jullie nieuwe wondertjes;)) Hoe voel je je verder? Je moet denk ik nog steeds erg rustig aan doen?

Kleintje, heb ook even jou verhaal gelezen. Wat een moeilijke keus! Gelukkig heb je nog heel even, maar lijkt mij erg lastig om te kiezen. Ik ga voor je duimen dat het optie twee wordt, maar dan wil ik natuurlijk wel een keer aankomen in die riante villa van je!;)

Onsw, hoe gaat het met jou en met S? Volgens mij is hij nog steeds een ontzettende bikkel!

Ik wil zelf morgen even de ha bellen. Voel een knobbeltje in mijn oksel. Zal waarschijnlijk niks zijn, maar kan beter een x te vaak dan te laat. Voelde het vanavond onder de douche, dus het zal er ook nog niet zo lang zitten.
    Nou, genoeg gezeur en ellende weer van mijn kant;) Iemand anders nog iets leuks te melden?

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, wat fijn dat je vader weer thuis is! Nu rustig aandoen zodat hij er goed van kan herstellen. Een hartoperatie is niet nix!! Hoe gaat het met jou verder?

Kleintje, balen van je baan. Hopelijk mag je toch in je huidige werksituatie blijven...de tijd zal het leren!

Lelie, hoe voel jij je? Gaat het nog een beetje nu het einde nadert en het aftellen echt is begonnen? Vind een geplande ks wel fijn idee dat je sowieso niet overtijd gaat lopen... :)
    En zaterdag Emma's verjaardag vieren he?! Allemaal Bumba spulletjes toch? Ben benieuwd welk thema het volgend jaar zal worden :D

Hier nog lekker in pyjama, even uitgebreid zp-en. Zo eerst nog even stofzuigen (die hond blijft verharen) en dan gaan Sophie en ik lekker douchen. Sophie weet de aan- en uitknop van de tv te vinden en ze drukt m dus uit...maar weet niet meer hoe die aan moet! hahahaha Komt ze naar me toe dat de tv uit is :D Best lachen eigenlijk......... Heb ook alle speeltjes gekregen van dr dus die staan om me heen verzameld.

Vanmiddag mag ik, als t goed is, mn auto halen!!! Word gebeld als ie klaar is dus ik houd mn tel bij me!! Verbouwing is nu echt bijna klaar trouwens. Alleen nog wachten op de sleutelvergrendeling voor de schuifpui, gordijnen in Sophie's kamer, 2 nieuwe binnendeuren en een nieuwe kledingkastplank. Valt nog wel mee toch?? Heb er iig weinig zorgen meer over want het merendeel is toch echt klaar. Zou wel leuk zijn als die gordijntjes binnenkort komen want dan oogt het af-er.

Nou ik ga maar ns wat doen hier, anders is de halve dag al om!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja Sophie's krentenbaard.......... ze heeft nog steeds wat plekjes, vooral nog op de handen en voeten. Gezicht is nu bijna helemaal genezen. Je ziet nog heel licht een paar rode vlekjes. Billen zijn nu ook mooi 'schoon'. Alleen dus nog de extremiteiten maar goed, we blijven smeren! Maken gewoon de tube op :D Ze ziet er iig stukken beter uit! Weer mn knappe meisje........... Volg wk maandag pas weer naar kdv maar alleen als ik morgen of overmorgen hoor dat er geen enkel kindje met zichtbare krentenbaard rondloopt. Ze is er dan 2 wkn niet geweest...

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Gelukkig is het bijna over... maar hoe los je het nu dan op met Sophie.... Is jou moeder/schoonmoeder er ofzo? Neem aan dat jij of je man niet zomaar even 2 weken vrij kan nemen.....

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vorige wk maandag was ik toevallig vrij omdat het water afgesloten was in ons pand. M'n man had z'n dienst geruild waardoor hij dinsdag vrij was. Afgelopen maandag was hij al vrij (standaard als hij dag ervoor dienst heeft) en gisteren was ze bij m'n schoonloeder. Rest vd dgn gaat ze sowieso niet naar kdv...
    We hebben gelukkig m'n zus altijd als backup op maandag (is altijd vrij die dag) maar die vragen we bijna nooit want ze heeft haar vrije dag hard nodig om bij te komen. M'n man's moeder werkt niet meer dus die kunnen we altijd vragen. Maar voorkeur gaat uit dat m'n man vrij neemt...

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Aha, hier zou het een ramp zijn.... Ik werk 4 dagen en Mau gaat 3 naar de opvang. Vriendlief heeft een eigen bedrijf en kan eigenlijk niet weg omdat zijn personeel (ja dat heeft hij sinds een half jaar :)) anders niet verder kan. En mijn moeder kan eigenlijk allen oppassen op woensdag en donderdag. Op donderdag is ze er al. Schoonouders zijn met pensioen maar hebben het altijd erg "druk" met sporten, naar de sauna, afspreken met vriendinnen enzo.. :p:p

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    owja, mijn vader...... die werkt altijd, behalve als hij slaapt......... (is zelfstandig advocaat)

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even een zwaai meiden......vanmiddag gezellig visite over de vloer gehad en nu zo op weg om Joep op te halen van het kdv. Vanavond is hier poker-avond met een bups mannen over de vloer. ;)
    Ik sluit me maar lekker af met een vrouwen filmpje ofzo. :)
    Knuffel voor jullie meiden!

Liefssss

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tjonge, m'n auto is pas morgen klaar! Pfff, t zat, voor de verandering, weer ns tegen...zucht...

Bij Zalando broek en schoenen besteld voor manlief en mijzelf; die waren goed. Snowboots voor Sophie (maat 22.5) veeeeeel te groot! Nu die dus retour en maatje 20.5 besteld. Kleine meid van ons ook......

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, veel plezier met film kijken!!

Suus, hmnmmm misschien moet ik ook eens op zalando kijken. Hebben die een beetje fijne leveringsvoorwaarden. Vind bij esprit.nl altijd zo fijn dat je alleen betaald wat je houdt. En maa 1 euro verzendkosten.

Hier lekker vroeg thuis en vriedlief haalt mau op. Moest weer college geven en daarna ben ik gesloopt dus half 4 richting huis gegaan. Toch fijn dat dat gaat op mijn werk. Straks weer yoga. Lekker liggen en naar zen muziek luisteren.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, je hebt vaak online kortingscodes voor Zalando. Nu weer 10% :) Je kan op verschillende manieren betalen volgens mij maar ik iDeal altijd. Stuur nu voor het eerst iets terug trouwens...maar m'n zus heeft t vaker gedaan. Ze hebben wel heel veel daar!! Ben vooral fan van Fornarina (voor mezelf dan)!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0

Deel Deze Pagina