Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Sinja: Hiep hiep hoera voor Faye!!! Ook al weer 1 jaar oud!! (zie verder fb)

@Majo: begin jij nou aan het eind van de week weer met spuiten?

@hier: leuke kleertjes gekocht voor Jenna en voor 'Boris'. Altijd leuk om te shoppen. Ben met mijn moeder naar een winkel hier in het dorp geweest (mijn moeder reed in de auto). De auto stond daar voor de deur en ik ben gaan zitten in de winkel. Ik voel me net een bejaarde van 80 jaar oud, maar het was wel lekker om even de deur uit te zijn. Ik vind het nu gewoon eng om de deur uit te gaan... ben zo bang dat er iets gebeurt :(

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    FAYE (en de trotse Papa en Mama natuurlijk ook :D)

Bekijk bijlage 189903

Met je 1e Verjaardag!! :)

Leuke dag gehad? Of vieren jullie het een andere keer?

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Pat!! Zwaai zwaai onderin mijn scherm!! Daar ben je weer :). Alles goed met jou en je mooie meisje?!

Elin, tjee zeg!! Wat een ellende steeds bij jullie zeg!! Enorm schrikken van je vader, maag gelukkig is hij weer thuis. De grootste klap zal nog wel komen voor je pa (emotionele verwerking, 'k werk zelf op cardiologie afd en je ziet toch wel dat dit vaak na enige tijd nog komt! Raakt het vertrouwen in je eigen lichaam vaak wat kwijt... maar ja.... zoals je zelf ook al zegt.... gezonde man, heeft nooit wat en dan ineens plotsklap ben je hartpatiënt). Maar gaat vast allemaal goed komen hoor! Ze waren er op tijd bij zoals je al schreef. Alleen rot idd dat je voor de rest van je leven dan aan medicatie vastzit. En hoe is het met jou zelf dan? Je schreef van knobbeltje onder je oksel? (ben je niet geschrokken? Je klinkt zo nuchter van....ook nog maar even langs de hbuisarts.... Heb het zelf in 2005 gehad en schrok me kapot, bleek uiteindelijk niks, maar toch....). Gaan ze verder onderzoek doen? Dikke knuf voor jou!!

Lelie, gelukkig dat je oude omaatje niks gebroken heeft, maar kneuzingen is ook geen pretje zeg! Schijnt soms zelf nog pijnlijker te zijn. Hopelijk lukt het dus idd wel om eind okt naar ned. te vliegen. Zou natuurlijk fantástich zijn als ze d'r jongste kleindochtertje ook in haar armen kan sluiten en jullie weer een leuke 4 generatiefoto erbij hebben :).

Onsw, wat fijn dat het weer beter gaat tussen jou en je hummie :). En met S. gaat het dus weer helemaal goed na de ingreep! Súper zeg :).

Nightelf, ook nu alweer wat minder werken. Weet precies hoe je je voelt, echt niet leuk! Maar voor jezelf uiteindelijk wel beter!! Je hebt Amber natuurlijk ook nog nu erbij, dus lang/vaak met de beentjes omhoog zal nu niet zo gauw lukken! Pas maar goed op jezelf en zoek een goede therapeut. Kan je anders de mijne aanbevelen, maar ja dan moet je wel 'helemaal' naar ..... jeweetwel :).

Traantje, ik begin idd a.s. zaterdag weer met de deca. Maandag dan laatste pil weer slikken :). En dan morgen over 2 wkn uitgangsecho en als die goed is ook de eerste puregon weer. Hele circus gaat dus weer van start. Vind het wel best weer spannend hoor.... al die obstakels..... eerst kijekn of er geen overstimulatie plaatsvindt, of juist té weinig follikels zoals de 3e keer voor Maud, omdat ik nu w.s. weer minder zal moeten gaan spuiten. Dan nog of er uberhaupt zaadcellen gevonden worden en als dat alles 'goed' is, dan gaan we maar weer eens een klein beetje hopen ;). Maar jij lekkler geshopt dus vandaag!! Goed zo...even andere omgeving!! En Jenna dus lekker verwend op haar verjaardag :).

Kleintje, wat een 'gedoe' met je werk. Hopelijk kun je tot een geschikte keuze komen, maar nog beter zou idd zijn als het met eigen bedrijf van je vriend ineens zo goed zou gaan :). Spannend allemaal hoor!

Esser, lekker filmavondje dus voor jou :). Tjee jij gaat ook hard zeg! Ook alweer 35+ wkn!! Kan me nog zo als de dag van gister herinneren dat je schreef van je bloedverlies etc....en moet je eens kijken hoever je nu alweer bent :).

Suus, alweer 'gedonder' met je auto dus?! Het houdt bij jou ook nooit op he?! En wat goed dat de plekken van Sophie zoveel beter worden alweer :). En jij ook alweer de 30 wkn gepasserd :) iedereen gaat echt zó snel lijkt het..... ***ik wil óók weer***

Jewel, hoe is het met Ruben? En met jou? De schrik weer wat te boven?

Hier vandaag ook even geshopt met z'n drietjes. Nieuwe winterjas voor man- en dochterlief en nieuwe schoentjes voor dochterlief :).
    Schoentjes van shoesme en jas van Lief. Hadden eerst een jas besteld van z8 maar vond de kwaliteit van de stof niet zo heel mooi en was ook niet echt een jasje voor de winter. Maar nu weer helemaal blij, ze ziet er zó schattig uit m'n lekkere dingetje....

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sinja, Gefeliciteerd met Faye!!! Ook al weer één jaar! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Suus, wat een pech weer zeg! Je zou er haast aan gewend raken, dat het altijd wel weer tegen zit. Vind het ook wel een beetje stom, dat ze eerst zeggen dat je auto klaar zou zijn en dat het nu nog weer morgen wordt.

Traantje, wat fijn dat je even weg bent geweest. Kan mij voorstellen dat je het doodeng vind. Hoe voel je je verder?

Majo, wow wat een mega rea! En jij begint zaterdag dus met spuiten. Echt weer spannend!!!
    Bedankt voor je dikke knuff! Wel "fijn" om te lezen dat jij weet hoe het kan gaan. Moet wel zeggen dat mijn vader niet gauw wat zegt, hij is wel een binnenvetter, wil altijd sterk blijven. Zie wel dat hij zelf ook enorm geschrokken is, maar dat zal hij zelf niet zo gauw toegeven.
    Met mij is alles goed, vanmorgen even lang de ha geweest en het bultje is waarschijnlijk een verstopte talgklier. En ik schrok wel een beetje, maar ben eigenlijk niet zo heel snel in paniek. Denk altijd maar, als ik mij nu druk maak en het is niks, heb ik ook voor niks in spanning gezeten. Lijk hier mee op mijn moeder, wij (proberen) altijd het positieve in te zien. "zeg ik nu wel heel stoer, maar is natuurlijk niet altijd zo"

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sinja van harte gefeliciteerd met Faye haar eerste verjaardag!!!

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sooo, wat is het hier rustig! Of heb ik nu gewoon meer tijd!??

@Majo, had nog even een vraagje voor jou. Is het normaal dat na een infarct de hartslag zo laag is? Mijn vader had op het zh nl. een hartslag van vijftig. Vond dit wel heel laag.

Zit te denken om even te gaan liggen, erg verleidelijk. Maar ben bang dat ik in slaap val en daar wordt je ook weer zo duf van.
    Mmmm, geloof dat mijn keus al wordt gemaakt. Olaf wordt wakker, gauw even z'n speentje brengen.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lees dat er veel geshopt is door de mama's!! Goeso!!!! :D

Verder even kort en ego. Zojuist gebeld met locatiemanager van ons kdv. Er zijn geen kindjes meer met krentenbaard!! Goed nieuws dus Sophie kan maandag en dinsdag er weer gewoon naartoe. :)
    Verder zei ze me dat ze er toch verder over na heeft gedacht. Ze wil Sophie's geval bespreken met de oudercommissie en, als de meerderheid van de ouders daar ook zo over denkt, er als kdv een uitzonderingsregel van willen maken dat kids met krentenbaard NIET welkom zijn. Ik heb dus meteen actie ondernomen en een lange mail gestuurd naar de oudercommissie (locatiemanager in cc) met het hele verhaal + foto's van Sophie. Kennelijk zit er ook een huisarts in de commissie dus hopelijk gaat er iets veranderen! Zal trouwens ook wat foto's van Sophie plaatsen hier...zijn jullie meteen gewaarschuwd ;)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Beetje wazig maar wel goed te zien hoe uitgebreid het is rondom haar mond.

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Och arm schaapje wat ziet ze er ziek uit....

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vooral niet schrikken van haar handen!! Dit was echt op zn hevigst... Mond was dus ook zo maar dan met grote korsten enzo... :(

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het is nu bijna weg hoor! Mag wel na 1.5 week antibiotica..............

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Het is ook wel heel extreem...... Snap nu goed dat je zo boos bent op het kdv...

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Faye: nog van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!!!

Suus: jeetje, wat zag ze er uit :$ Is ook echt niet normaal zeg.... Ik ben heel erg benieuwd hoe ze vanuit de oudercommissie gaan reageren....

Majo: ik heb al een goeie bekkentherapeut gevonden, in het dorp naast ons (waar jouw familie woont ;)) en ik kan dinsdag al terecht gelukki. Hopelijk kan ze nog wat voor me doen, anders wordt het nog een hele lange zwangerschap......

Vanochtend heerlijk gezwommen met Amber. Ze vindt het spelen in het peuterbadje altijd geweldig, maar wanneer de les tegenwoordig begint, durft ze niets meer. Hangt alleen nog maar als een zielig aapje aan me, terwijl ze normaal gesproken echt niet bang is... Zal vast weer een fase zijn.

Heb net even helemaal uitgedacht hoe ik de taart voor haar verjaardag ga maken. Ze is helemaal dol op sprookjesboom, dus die komt op de taart, met paddestoeltjes en bloemetjes. de vulling ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind zelf lemoncurd altijd erg lekker, maar dat is wel een erg uitgesproken smaak, dus misschien dat ik toch maar voor iets 'veiligers'kies.
    Voor het kdv ga ik in dezelfde stijl cupcakes maken, in de vorm van een paddestoeltje en met appelvulling. Heb nu alweer zin om er lekker mee aan de slag te gaan.....

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, kan ik jou niet inhuren als chefkok op Sophie's verjaardag? Het klinkt allemaal zo lekker!!!

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, tjee ziet er echt heftig uit!!!!! Gelukkig dat het nu bijna weg is!!! Heb je trouwens je auto weer?

Kleintje, hoe is het met jou? Je was laatst niet zo heel goed te pas, toch?

Nightelf, mmmmm klinkt lekker, die taart! Ben heel benieuwd hoe die wordt.

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Nightelf: ik hou me ook aanbevolen :D

@hier: vandaag Jenna ook thuisgehouden van het kdv. Had gisterenavond bijna 39 graden koorts en vannacht weinig geslapen (wij dus ook niet :D). Ben benieuwd wat dit nu weer is :( de paracetamol wordt in ieder gevval weer goed gebruikt!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden! Even snel, want ben aan het werk:

Suus: Jeetje arm meisje, kan goed begrijpen dat je zo kwaad bent.

Sinja: (nog) van harte met de 1e verjaardag van Faye! Hebben jullie het goed gevierd?

Elin: Sterkte met je vader, heftig zeg kan me voorstellen dat dat erg schrikken is.

Verder niet zo veel te melden. Alles gaat hier z'n gangetje. Morgen wordt onze nieuwe hoekbank gebracht leuk! En dinsdag al naar het ziekenhuis, word al wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik er bang voor ben dat het allemaal nog maanden gaat duren voor we uberhaupt mogen starten, maar goed afwachten maar.

En ik twijfel ook nog enorm of ik Sara wel mee moet nemen.....

Fijn weekend alvast voor iedereen! :D

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, op zich kan/mag je Sara gewoon meenemen maar als je je er zelf niet prettig bij voelt, dan maar onderbrengen bij een oppas...
    Niewue meubels; altijd leuk! Kan je zo naar uit kijken he?!

Traantje, hmmm Jenna ineens koorts? Tja, je weet t ook nooit bij die kleintjes waarom he... Heeft de zetpil wel geholpen?

@hier: terug van de gyn. Keizersnede is er echt 100% doorheen en we hebben zelfs al een voorlopige datum!!! IEKS!! Nu voelt het ineens echt dichtbij, ook al wisten we wanneer ze het (ongeveer) zouden inplannen. Vooralsnog sta ik nog op de spoedprogramma maar ik hoop eigenlijk dat ze me nog op het reguliere programma kunnen zetten. Nadeel van spoed is nl dat je dan die dag moet wachten tot er plek is. Al die tijd ben je dan nuchter en dat is gewoon niet fijn. Kan nl ook pas 's avonds zo zijn!
    Verder bloeddruk, vruchtwater, groei en hartslag in orde. Moest nog wel even plassen aangezien ik wat zeurderige krampjes onderin heb. Vanmiddag/vanavond word ik nog door haar gebeld met de uitslag ervan. Miss een blaasontsteking ofzo? Ik ga er maar niet vanuit, moet iig niet meer plassen dan normaal ofzo...

Enne ook ik houd de datum lekker voor me :p

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Jeetje Suus, zo erg heb ik het nog nooit gezien! Gelukkig dat het nu veel beter gaat en dan het kdv haar beleid ook gaat aanpassen mbt krentenbaard.
    En heb je je auto inmiddels al?

Majo, fijn dat de vakantie geslaagd was! En Maud ook al echt aan het kletsen dus :) Gaat echt snel ineens allemaal hè, ik verbaas mij er soms echt over.
    Maandag dus weer beginnen met de deca.....spannend weer voor jullie hoor. Ik hoop dat het nu echt goed gaat met alles en dat de hele behandeling afgemaakt kan worden!
    En ook al een leuke jas voor Maud :) Er is echt leuk spul te krijgen voor meisjes! Als wij nu een meisje krijgen dan ga ik flink los met shoppen :D
    En ja, ik ben al aardig van de schrik bekomen al is Ruben het nog niet vergeten. Als we fietsen en we staan even stil dan zegt hij vaak: 'over de kop, fiets?' Dan zeg ik steeds 'nee mem heeft je goed vast, we gaan niet over de kop' en dan is het goed maar dan zit ik weer bijna met tranen in de ogen. Het slijt wel maar duurt idd lang.

Sinja, nog van harte gefeliciteerd met F.aye haar verjaardag!!! Hebben jullie wat een leuke dag gehad? Of vieren jullie het dit weekend ook nog?

Zora, voor jullie begint het 'circus' volgende week ook weer! Ik hoop ook voor jullie dat je niet lang meer hoeft te wachten. En wij hebben Ruben de eerste keer wel meegenomen naar het zkh. De gyn vond het ook leuk om hem te zien. Hij is daarna nog 1 keer mee geweest met een fm, maar toen had ik geen oppas.

Nightelf, klinkt goed hoor die taart :D Ik vind het zo knap dat je dat kunt! Of het geduld ervoor hebt ;) Ik eet hem liever op dan dat ik de taart maak :D
    Ik hoop ook voor je dat de bekkenfysio je goed kan helpen. Had je met Amber ook zo vroeg al last?

Lelie, morgen wordt Emma al weer 2 jaar! En wat leuk dat je een bumba thema hebt! Wordt vast supergezellig!! En dan volgende week ergens komt de beeb wrs ook :D Ben wel erg benieuwd hoor! Heel veel plezier morgen!!!!!

Traantje, he wat sneu dat Jenna koorts heeft.......misschien van de tandjes? Hopelijk knapt ze snel weer wat op!
    En van de week dus even er uit geweest en geshopt. Ik snap dat je het eigenlijk doodeng vindt, maar het is ook wel even fijn om er uit te zijn of niet?

Kleintje, he wat jammer dat je nou moet kiezen met wat voor baan je verder wilt...........lastig hoor. Maar zo te lezen is vriendlief goed bezig en hoef je wrs de rest van je leven niet meer te werken :D ;) hahaha
    Maar wanneer moet je de keus maken? En hoe gaat het met je bekken, momenteel ook nog veel last? Nog een weekje werken toch? Ik vind het echt knap dat je het zolang hebt volgehouden. Vier dagen werken is niet niks........petje af :)

Elin, wat erg van je vader zeg! Gelukkig is alles goed gegaan........pfff zal echt wel even schrikken zijn geweest....
    En jij dan ook nog een knobbeltje vinden in je oksel........Gelukkig is het niets ernstig maar er spookt dan wel meteen van alles door je hoofd lijkt mij.

Hier gaat het goed. Gister nog nieuwe gordijnen voor in de woonkamer besteld en als het goed is komen die over 3 weken. Mooi nog voor de kleine komt :) En dan is alles hier beneden (eindelijk) klaar! In mijn verlof komt mijn moeder nog een weekend en dan gaan we nog even naar de ikea en gaan we het huis nog even uitsoppen.
    Afgelopen dinsdag weer bij de vk geweest en alles was goed. De kleine is erg beweeglijk en ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden. Ook hebben we het even over de komende bevalling gehad, en over de bevalling van Ruben. Ze zei dat het persen wrs wat minder lang gaat duren, maar het kan natuurlijk ook helemaal anders lopen dus we gaan er gewoon weer blanco in :)

Ruben ligt nu lekker te slapen en ik ga nu even boekje lezen op de bank (lees: slapen :D) Vanochtend weer gezwommen met Ruben en dat is momenteel alles behalve ontspannend want hij is zo druk in het water, maar hij vindt het prachtig dus dan geniet ik ook :)

Fijn weekend alvast!!

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, fijn dat alles nu 'geregeld' is met de ks enzo! En ook al een datum................:) Ja, nu komt het echt dichterbij hè? Kun je het geheim houden of wil je het nu wel van de daken schreeuwen? ;) hihi

Deel Deze Pagina