Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sinja, alsnog van harte met de verjaardag van faye!! Hebben jullie een gezellige dag gehad?

Suus, jeetje zeg.....die handjes van sophie..... :( Och arm meiske... Daar zou ik ook boos om zijn. Ben benieuwd wat er vanuit de commissie komt. Heb je je auto weer?

Jewel, ook lekker aan het voorbereiden en afronden van de laatste dingen dus. ;) Nesteldrang ook flink aanwezig?
    (hier gister enorme drang.....wow!)

Lelie, nog 1 nachtje slapen en jullie meisje is 'alweer' 2 jaar!!

Elin, hoe is t nu met je? En je vader?

Zora, komende week weer spannend dus!! Hopelijk geen gekke berichten met een lange wachtlijsten e.d.

Nightelf, hoe is t? Voel je je goed?

@hier: Joep ligt lekker te pitten. Vanochtend rustig aan gedaan, had gister nl weer veel last van mijn buik en 'onderen' zeg maar...... Als Joep straks wakker is ga ik ff samen met hem naar de kinderboerderij. Dat vind hij zooooo leuk; helemaal gek van dieren. Goh, van wie zou hij dat nou hebben? ;)
    Liefsssss

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, kinderboerderij leuk voor Joep, maar denk ook aan jezelf he!

Jewel, fijn dat de kleine beeb is goedgekeurd! En huisje beneden ook al bijna klaar, fijn!

@hier: net gebeld door de arts. Mooie schone urine dus mooi!
    Verder auto terug sinds gisteren en krentenbaardbeleid gaat nog niet veranderen; ze gaan eerst kijken hoe ouders er tegenover staan.

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, fijn dat het allemaal goed was. Hier straks ook naar de verloskundige. Ben benieuwd of de kleine is ingedaald. aangezien ik deze week flink krampen heb gehad.. En na de vk lekker naar huis..... Ben klaar voor deze week :)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lelie, van harte met de 2e verjaardag van Emma!!!!!!
    Een hele fijne en gezellige dag vandaag!!
    Liefssss

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Speciaal voor EMMA en jouw Papa en Mama natuurlijk ook!! ;).

Bekijk bijlage 190478

Met alweer je 2everjaardag!!

Een hele fijne dag toegewenst met z'n allen!!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ook hier: gefeliciteerd Emma, en papa en mama (en je kleine zusje ;)) natuurlijk ook!!

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Emma: van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!! (en papa en mama natuurlijk ook)

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Lelie: van harte gefeliciteerd met Emma! Wauw alweer 2 jaar oud! Geniet van vandaag op het bumba-feestje!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Emma!!!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Grote meid! Al 2 jaar!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieverds, dank jullie wel :)
    Ze is inderdaad alweer 2 :$ rond deze tijd kwam bezoek allemaal tegelijk naast mijn bed....pffffff wat vond ik dat zwaar zeg! Heb nu ook eerlijk besproken dat ik minder mensen tegelijk op mijn kamer wil hebben...zo'n operatie is niet niks :D

Emma vond het vanochtend prachtig. Van ons heeft ze little people huis gekregen. Van familie kleine boerderij, grote boerderij, veel duplo, puzzels en nog iets van een camperbusje met poppen erin....serie hoort bij een groot poppenhuis (krijgt ze van Sinterklaas) nouja, in ieder geval stond de hele huiskamer vol met speelgoed :$ Kunnen we weer een winkel beginnen ;)

Bumba taart smaakte super (hema) en iedereen had het erg naar hun zin. Het was kort (half 11 t/m 13 uur) maar druk...nu alles weer opgeruimd en relaxen.
    Ik hoef voor straks niet te koken want we hebben nog macaroni over...dusss....eff tijd voor mezelf.

Ik ga kijken of ik internet kan regelen in het ziekenhuis....paar dagen zonder kan ik niet hoor :D
    Suus houdt jullie sowieso op de hoogte ;)
    Het wordt iig een spannende week!!!!

ps. Jewel, bedankt voor het kaartje :) Lief :)

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Lelie: klinkt allemaal erg gezellig en zo te horen is Emma enorm verwend!!
    Wat ontzettend spannend dat jullie deze week jullie 'nieuwe' kleine meisje in jullie armen zullen houden! Wauw!!! Ik weet natuurlijk niet wanneer de ks is, maar heel veel succes en ga vooral heel hard genieten van jullie gezinnetje!

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lelie, een beetje laat, maar gefeliciteerd met Emma! Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad.
    En deze week wordt jullie tweede wondertje geboren, hoe bijzonder! Ben wel heel benieuwd, blijf deze week het topic goed in de gaten houden. Van mij ook alvast heel veel succes!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje wat een rust hier!

Dan even kort en ego. Vanmorgen Sophie voor het eerst sinds 2 weken weer weggebracht naar kdv. Het was zo erg!! Ze wilde alleen maar getild worden door me, hing als een aapje aan me en toen ik haar aan de leidster gaf, zette ze toch een pruillip op! Ze kreeg ook waterige oogjes enzo dus snel maar gepraat over een pop die de leidster tevoorschijn toverde en toen ben ik snel weggesneakt... Oh wat voelde dit erg zeg! Kan wel janken als ik er nog aan denk. Ze keek zo verdrietig!!!

(moet helaas nu wel weer werken :()

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Wat vervelend dat het zo ging op de opvang. Maar kan me voorstellen als ze 2 wkeen niet geweest is. maar ze is waarschijnlijk zo weer de oude nadat je weg bent. Als mijn moeder oppast maakt maurits ook altijd een drama als wij weg gaan. En dan 10 min later krijg ik een sms van mijn moeder dat hij heerlijk aan het spelen is. Komt goed....... En misschien dat als je zstraks verlof hebt dat je haar nog een dagje extra thuis kan houden?

15. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Suus: naar is dat hè als je je kind zo achter moet laten. Waarom bel je net gewoon even om te vragen hoe het nu met haar gaat?

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou normaal gesproken ging Sophie er met plezier heen! Natuurlijk wel even knuffelen met mij maar ze heeft niet meer op het punt gestaan om te huilen ofzo. Ik weet ook wel weer dat het goedkomt als ik eenmaal weg ben maar het was echt zielig! Het was ook dubbel wennen voor dr: en ze is 2 wkn lang niet geweest wat in praktijk neerkomt op bijna 3 wkn geen kdv, en daarnaast moest ik haar nu voor het eerst wegbrengen naar de peutergroep en niet meer naar de babygroep (ze is per 1 oktober over gegaan). Ze had er al wel gewend, wat prima ging, maar dan bracht ik haar 's ochtends wel bij de leidsters die ze al ruim een jaar lang kent.
    Ik ga ook niet bellen hoor; zal vast wel goed gaan nu. :)

Verder heb ik het echt onwijs koud! Jullie ook? Heb de airco aangezet op verwarmen (wij zetten hier geen radiatoren meer aan ivm achterlijk hoge stookkosten) en mn vest aangetrokken dus hopelijk krijg ik t snel warm.

Hoe is het verder met iedereen?? Beetje leuk weekend gehad enzo?

Wij hebben zaterdag enigszins gerelaxed. Wel wat boodschapjes gedaan enzo en ons huis is onder handen genomen door de schoonmaaksters. :) Zondag staat bij ons in het teken van hockey dus daar de hele dag druk mee geweest. Toen nog om half 6 naar de buren geweest omdat hun zoontje 2 was geworden en die vierde het toen. Echt ongelooflijk wat een drukte was het daar! Ik was al moe want ik slaap echt slecht de laatste paar dagen, en ik had de hele middag bij hockey gestaan/gezeten en Sophie in de gaten gehouden etc. dus had al niet echt zin. Toen waren er ook geen stoelen vrij om op te zitten (en niemand stond op) en die rotherrie van die jengelende kids!! Na een half uur hielden we het voor gezien (wat ik nog lang vond gezien de omstandigheden) en toen heerlijk genoten van alle rust en stilte thuis...

Mn man heeft vanmorgen een gesprek gehad met een soort van baas op zn werk over zn toekomst als officier van dienst. Is een rare hierarchie daar dus wie exact de baas is over welke afdeling is mij, na tig uitleg, nog steeds onbekend........ Mn man was nl ingedeeld op een heel ander gebied (wat prive wel goed uitkomt) maar hij zou dat combineren met een andere functie en af en toe toch wat diensten pakken in Amsterdam. Hadden ze hem dus alleen in het andere gebied ingedeeld wat werktechnisch gewoon niet uitdagend genoeg is voor m. Daarnaast zou hij er denk ik ook iets op achteruit gaan in salaris, wat nog te overzien was. Hij heeft al 6 mnd aangegeven door te willen groeien naar hoofdofficier (hij is tenslotte all 12 jr officier) dus dat werd ook wel tijd. Nu heeft hij vanmorgen eindelijk met iemand gesproken die daar werk van gaat maken. Hij had gedacht dat het alleen arbeidsvoorwaardengesprek was maar het ging zowaar over de indeling van een en ander. Nu maar hopen dat hij door de commissie, die over de hoofdofficieren gaat, wordt aangenomen. Dan wat testjes/opleidinkjes volgen en dan is hij eindelijk hoofdofficier! Dat houdt in dat hij altijd thuis slaapt!!! Heeft nog steeds dienst dus hij zou in principe kunnen worden weggeroepen maar dat is alleen in de hele zware gevallen (bijv die duinbranden, de Dam schreeuwer etc). Hij doet dan overleg met burgemeester, politie commandanten etc. etc. dus eigenlijk best een hoge pief ;) Hoop dus heel hard dat hij die kans krijgt!!

Nou ik ga maar ns wat admin doen hier. Om 13.00 uur weer een patient.

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: wat zielig dat Sophie zo'n moeite had met afscheid nemen. Is ook niet niks, eerst al ruim 2 weken niet geweest en dan ook nog nieuwe leidsters. Het kdv waar Amber heen gaat is relatief klein en daar worden ze 's ochtends altijd op 1 groep opgevangen en dat scheelt een hoop mbt wennen bij een nieuwe groep.
    Hopelijk krijgt je man de promotie.

Hier alweer heerlijk thuis, merk dat het eigenlijk ook wel goed was om minder te gaan werken, ben nu niet meer zo idioot moe 's avonds en ik slaap ook weer iets beter. Morgenochtend naar de fysio, ben benieuwd wat die te melden heeft....

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Susan: hm, dat waren we een heleboel vervelende dingen tegelijk op het kdv, en bijna 3 weken niet geweest en ook naar de nieuwe groep. Arm kind. Is het verder goed gegaan vandaag (ik neem aan dat je haar inmiddels wel opgehaald hebt). Ik moet zeggen dat ik ook vaak op het kdv weggelopen ben met tranen in mijn ogen als Jenna tranen met tuiten huilde als ik wegging. Maar bij ons brengt manlief haar meestal weg en die is wat harder ;)
    Klinkt goed die nieuwe functie van je man! Ik hoop voor hem dat hij het voor elkaar krijgt!
    Is de verbouwing trouwens helemaal klaar. Heb je al foto's?

@Nightelf: fijn dat het helpt om minder te werken!

@hier: Jenna heeft de 6e ziekte. Vanaf donderdagavond koorts tot 39.5 graden. Dat is sinds vandaag over, maar nu heeft ze uitslag op haar romp en rug. Ze eet gelukkig inmiddels wel weer iets, maar het houdt nog niet over. En het is al zo'n slank meisje :(

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, is de 6e ziekte niet gevaarlijk voor jouw zwangerschap?? Hoop dat Jenna snel opknapt maar ken t gevoel van een klein en tenger meisje, en dan nauwelijks eten....... Wat dat betreft kunnen ze beter wat vetjes hebben ;)

Sophie's kamer is nog niet af; we wachten op de gordijnen. Daarna nog wat dingetjes ophangen en dan is t af! Daarna maak ik foto's en kom ik ff spammen, goed?

Het is dus allemaal goed gegaan vandaag op kdv. Ze heeft weinig geslapen dus zal wel niet nodig zijn geweest... Morgen weer dagje kdv :) Ik ga haar tijdens m'n verlof ook gewoon brengen, vooral om de continuïteit erin te houden. Denk wel later brengen en eerder ophalen hoor ;)

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, fijn dat t nu toch beter gaat door t mindere werken! Zie je, ze zeggen t niet voor nix!!!

Deel Deze Pagina