Even snel ego. Zit te wachten op me nod omdat we dan mogen voor een tp. Maar die komt maar niet. Eerst dacht ik. Zal wel de spanning zijn. Maar gisteren een gedaan. En was echt heeeel licht. Toen twijfelde ik nog. Ik dacht misschien wel indrooglijntje. Maar vandaag nog een test gedaan en deze is alweer iets donkerder?? Ik snap het gewoon weg niet. Wij konden niet op de natuurlijke manier zwanger worden. Ons is verteld dat het onmogelijk is. Dan ben ik nog eens ontzettend bang vanwege die miskraam. En wat nu? Als het zo is moet ik dan 12 weken wachten om te zien of er iets is. Ik ben zo angstig. Ik word gek van mezelf. Wie is er hier ook op de natuurlijke manier zwanger geraakt terwijl het eigenlijk nier kon? En hoe gaat dat dan in zijn werk?? Sorry meiden. Maar ben zo bang en onzeker momenteel.....
Jessy, laat desnoods bloed prikken op hcg en dan over een paar dagen weer. Dan heb je meer zekerheid dan getuur naar streepjes. Sowieso dan doorgeven aan je zkh als je idd zwanger bent en echo regelen rondom 7 wkn...
Jessy dat zou geweldig zijn!!!!!!!! Wauw ik zou idd een hcg laten testen via het bloed. Oh wat spannend zeg hihihih
Jeetje jessy, wat een spanning! Maar wat zou dit een wonder zijn zeg! Ik weet dat ciara die hier mee schreef ook spontaan zwanger is geworden van de 2e. Zonder icsi en toeters en bellen. Ik zou niet afwachten meid en je bloed laten prikken. Wauw nightelf, heerlijk dat je je iets beter voelt! Ze zeggen indd niet voor niks dat je rust moet nemen. Hoe gaat het verder met Ambertje? Suus, vond Sophietje het vandaag minder eng om naar de kdv te gaan? Hier alles rustig. Soms last van ongi krampen maar verder niks heftigs...Vind nu dat ze moet blijven zitten tot aan de ks. Alles is ook al klaar en ingepakt. Vind het nu wel erg spannend worden allemaal!!!!
Lelie, doe maar rustig aan de komende dagen want idd, ze moet blijven zitten tot aan de ks (tja, wanneer zou die toch zijn...?!?!?! )) Vanmorgen ging het stukken beter, gewoon zoals normaal gelukkig! Heb haar achter een boekje gezet met allemaal dieren en ze ging samen met de leidster alle dieren benoemen (alleen was de slang vanmorgen een glijbaan, hahahaha). Ben dus wel gisteravond vergeten mn wekker te zetten!!! Werd al wakker om 06.00 uur omdat mn man dus kennelijk vannacht de airco had uitgezet. Had het toch bloedje heet (ben er inmiddels aan gewend)!! Daarna weer in slaap gevallen en toen mauwde de kat mij wakker om 07.08 uur. Mn man stond gewoon in de badkamer te douchen, niet beseffend dat ik er normaal al uit ben........sukkel ook. Moest dus heel snel opstaan, make-up, douchen, Sophie nog helemaal doen, eten en om 08.00 uur in de auto zitten op weg naar kdv. Uiteindelijk was ik zelfs aan de vroege kant!! Kun je nagaan hoe snel ik vanmorgen was En dan blijkt mn eerste patient ziek te zijn Nu pas beginnen om 09.20 uur. Had het dus allemaal gewoon makkelijk gered, zelfs zonder te haasten! Nou, ik ga me maar ns omkleden dan en wat admin doen. Hoef ik dat strax niet te doen nl...
Jeetje Jessy, wat spannend zeg! Er zijn hier idd meer die spontaan zwanger zijn geworden, het kan dus wel Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!! Ik zou ook even op hcg laten prikken en dan het zkh maar bellen voor een echo! Whow wat zullen jullie nu even in shock zijn ofniet? Suus, gelukkig ging het vanochtend weer goed met het wegbrengen! En alles dus ook nog in sneltreinvaart extra jammer dan dat de 1e patient ziek is..... Het zou echt mooi zijn als je man die promotie krijgt!!! Is voor jullie allemaal een stuk rustiger straks. Lelie, fijn dat Emma haar verjaardag een succes was! Zal ook wel zwaar voor jou zijn geweest zo met een dikke buik. En deze week weer een speciale dag! Oh ik ben zo benieuwd!!! Ik denk van donderdag........Geniet nog van je buik deze laatste dagen Oh ja, hoe gaat het met je oma nu? Heeft ze nog veel pijn? Kleintje, voor jou de laatste week!! Nog even door bikkelen en dan eindelijk verlof!!!! En dan wel echt rustig aan doen he? Traantje, he wat sneu dat Jenna de 6e ziekte heeft Hopelijk knapt ze snel weer wat op. Hoe gaat het met jou? Kun je de dagen nog wat doorkomen? Nightelf, fijn dat je nu je wat minder werkt ook wat meer energie hebt. Het zijn dan maar een paar uurtjes maar wat een verschil dan. Hopelijk kan de fysio ook nog wat voor je betekenen! Majo, jij bent gister weer begonnen met spuiten toch? Ging het weer als vanouds? Elin, hoe gaat het bij jullie? En met je vader? Met de rest ook alles goed? Zit hier momenteel te twijfelen of ik al hemden en onderbroeken voor Ruben zal kopen. De rompers zijn wel fijn maar als hij eens een keer doorgelekt is of, zoals net, zijn romper weer nat plast tijdens het verschonen, vind ik het zo'n gedoe om alles weer uit te doen. Maar voor de winter is het ook wel lekker dat zijn rug bedekt blijft. Gebruiken jullie nog rompers of ook al los ondergoed? En we zijn hier nog steeds niet uit de jongensnaam........Ik vind het zo moeilijk. Ik had al een leuke naam maar mijn vriend vind hem niet zo en hij staat dus ook boven aan in de top 10 zag ik laatst. Nu maakt mij dat niet heel veel uit, hier hoor je die naam helemaal niet, maar ik wou wel eens wat origineler zijn Voor een meisje zijn we er al een tijdje uit maar ja, om het nou op z'n beloop te laten en hopen dat het een meisje is moet nou ook maar weer niet We hebben nog wel even maar ik denk dat mijn vriend zich maar moet schikken Het is hier nou gelukkig droog dus zal er snel even met de hond uit. Daarna nog even naar de kapper met Ruben, want het ziet er momenteel niet echt 'hip' uit
@Jessy: jeetje wat spannend! Ik ben ook spontaan zwanger geworden! Bij ons was het wel mogelijk, want ik ben een keer eerder spontaan zwanger geworden, maar dit werd een miskraam. Toen we gingen proberen weer zwanger te worden wilde dit maar niet lukken en is het uiteindelijk na IUI zelfs ICSI geworden omdat traantjeman een wisselende zaadkwaliteit bleek te hebben. Maar goed het kan dus wel. Ik zou ook voor de HCG bepaling in het bloed gaan en een echo afspreken voor 7 weken. Als je je afmeldt voor de tp zullen ze het zelfs misschien zelf wel aanbieden. @Jewel: lastig hè, die namen. Wij zouden eruit moeten zijn, maar ik twijfel nog steeds wel tussen 2 namen. We hebben een naam voor een jongen die wat op Jenna lijkt en ik weet niet of dat wel handig is.... Wat betreft hemden en broeken, het lijkt mij wel handig met verschonen inderdaad en daarnaast vind ik het altijd wel heel stoer staan bij een jongen, zo'n klein boxertje @Lelie: je hebt weer aan je meldingsplicht voldaan @Majo en Sinja: allebei weer begonnen met spuiten? Gaat het weer goed? @hier: Jenna lijkt wel een gespikkelde panter. Gelukkig jeukt het niet, dus ze lijkt er weinig last van te hebben. Alleen het eten is nog een drama Hoop zo dat ze wel weer beter gaat eten, volgens mij weegt ze nu nog maar 7,5 kg....
He meiden, Zwaai zwaai, tijdje niet geweest. maar erg druk met de 1e verjaardag van F.aye en op het werk is er vanalles aan de hand... komt een project om te kijken of onze afdeling beter kan functioneren en moeten persoonlijke doelen en plan van aanpak etc. maken. Ben er in mijn hoofd best druk mee en weinig zin om 's avonds nog achter de computer te kruipen... Traantje wat zielig dat Jenna de 6e ziekte heeft! Maar als ze eenmaal spikkeltjes heeft is het bijna weg! Tenminste zo was het hier en bij anderen in de omgeving! Jessy ohhhhhhhhhhhhhh dat zou geweldig zijn! Wat spannend!!!!!! Je hoort toch weleens van die wondertjes dus het zou echt heerlijk zijn... zou ook hcg laten prikken!!! Jewel moeilijk inderdaad om een jongensnaam te vinden. Als die helemaal bovenaan de top 10 staat is het ook mijn favo jongensnaam als er ooit nog een 2e (jongen) zou komen. Wel moeilijk he! Hoop dat jullie er snel uit zijn! (en anders moet het gewoon een meisje worden ) Lelie wat spannend! Nu echt de alllllerlaatste dagen! Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich laat zien Susan zul je altijd zien, heb je je zo gehaast valt de 1e patient uit...irritant zeg! Hoe ging het vandaag op het kdv? Nightelf lees dat je minder bent gaan werken. Hopelijk gaat het daarmee al iets beter om goed te kunnen functioneren! Kleintje, laatste week ook alweer! Schiet ook echt op!! Majo, wanneer begin jij weer met spuiten? @hier: vanmiddag nog de rondleiding en spuitinstructie maar MORGEN beginnen met de deca! Jeeee vind het wel weer heel spannend worden! (en vind het stiekem vanmiddag alweer een beetje spannend ) Moet ook nog alles bij de apotheek ophalen, maar krijg vanmiddag nog een recept puregon mee. Ga nu toch puregon spuiten (gister telefonische afspraak gehad) en nu toch 150 E. Volgens gyn. kan er in 2 jaar heel wat zijn verandert. Vind het wel spannend want met 150 en 125 E. vorige keren tegen overstimulatie aangezeten, maar ze zullen het wel weten! Fijne dag meiden!
Haay, Jessy, ik zou gewoon ff met het ziekenhuis bellen en toch even wachten en door testen of een bloedtest vragen. Maar dit is natuurlijk een groot wonder! Traantje was volgens mij ook spontaan na Icsi en chiara ook. Jewel, lastig die namen..... Meisjesnaam waren we zo uit. Jongens naam had ik een hele mooie maar vriendlief vond het niks. Was een kwestie van wennen want die naam is het wel geworden. Suus, jij was dus speedy vandaag. Wij doen 's ochtends alles in een uur maar dan wel met zijn tweeën. Hier vrij vandaag. Merk wel dat mijn lijf niet echt meewerkt. En het regent ook nog. Hopelijk is het vanmiddag droog zodat we er straks nog even naar buiten kunnen. Moet nog taart ingedienten halen. Ben vrijdag jarig en laatste werkdag dus ga lekker taart maken voor op het werk. Nou even met Maurits stoeien.....
Kleintje, ga je je verjaardag ook nog vieren dit weekend of houd je het klein en rustig? Sinja, spannend morgen echt beginnen! Ik vond dat toen ook al zo spannend... Snap wel dat ze je weer 150 IE willen geven maar het zegt nix! Ik had bij Sophie 9 eicellen en deze keer 15 eicellen! Zat 2 jr tussen dus en exact dezelfde dosering (en ook nog dezelfde hoeveleheid stimulatiedagen). Wat een gedoe op je werk zeg! Kan me voorstellen dat je hoofd ervan vol loopt. Doe rustig aan he! Traantje, ik denk te weten welke naam jullie in gedachte hebben, als het lijkt op Jenna! Leuke naam! En ah gossie Jenna..............gelukkig weinig last ervan maar ja dat eten he... Hopelijk trekt dat snel weer bij. Jewel, wij hebben ook al losse hempjes en ondergoed voor Sophie. Staat zoooooooo leuk! Nog wel af en toe een romper aan maar ik vind persoonlijk normaal ondergoed echt leuker staan dan een romper. Het kan dus makkelijk en een blote rug valt wel mee hoor! Ik stop het hempje gewoon in dr broek en dat blijft er over t algemeen wel in zitten. Misschien hebben wij wel dezelfde jongensnaam in gedachten dan? Die van ons staat ook in de top 10, weet ff niet uit mn hoofd of ie op nr 1 staat... Dat zou toch te grappig zijn?! Net als de 2 S.iem-en hier @hier: weer pauze. Nog 3 uurtjes werken met patienten en dan weer lekker 2 dgn vrij. Verwacht wel dat mn vader nog langskomt vanavond want die heeft vanmiddag gesprek met onze accountant, over o.a. mijn jaarrapport. Er zijn wat onduidelijkheden dus daar krijgt hij uitleg over. Denk dat hij dat dan vanavond aan mij wil uitleggen....... Morgen weer naar het zkh langs de anaesthesist, is dat ook meteen gedaan! Verder weinig op het programma staan, behalve goed op mn tel letten deze week
Suus, Ik ga het wel vieren. Gewoon voor mijn (schoon)ouders, broer/zussen, en mijn 4 beste vriendinnen. Eentje van hun woont in friesland (die ook een kindje heeft wat 2 weken scheelt met Maurits) en ze komt zaterdag t/m maandag logeren met haar zoontje. Gaan we zaterdag lekker samen taarten bakken voor zondag. En waarschijnlijk dat ik zondag met haar uit eten ga en vriendlief op de kids past. Hebben een heel leuk restaurantje op 500 m van ons huis zitten. Dus dan zijn we ook niet ver weg. Wel zo fijn voor haar. En wel grappig dat jij een JEwel allebei een top 10 naam in gedachten hebben. Ben benieuwd wat het wordt. De naam die wij in gedachten hebben staat op iets van plaats 300....... Ghihi...... Dus dat raad je niet zo snel.
Jessy: dit zou toch helemaal geweldig zijn!!!! Ik was voor deze zwangerschap ook buiten alle verwachtingen om spontaan zwanger geweest, helaas niet goed gegaan, zoals je weet. Ik heb toen gebeld voor een vroege echoafspraak en dat was geen probleem. Jewel: oh, moeilijk die namen.... Zou grapppig zijn als Suus en jij dezelfde naam hebben. Ook onze jongensnaam en de meisjesnaam staat in de top 10, maar komen beiden hier in de buurt heel weinig voor. Suus: fijn dat het deze keer goed ging met Sophie wegbrengen. Kleintje: wat voor taarten ga je maken? Sinja: spannend, morgen weer beginnen met spuiten. Hopelijk gaat het met deze dosering goed en hang je niet tegen die overstimulatie aan. Traantje: beterschap voor Jenna! Lelie: ik duim dat jullie kleintje lekker blijft zitten tot aan de ks! Vanochtend naar de fysio geweest en viel me aardig tegen wat ze me kon vertellen. Mn bekken is dusdanig instabiel dat ik eigenlijk niet zoveel meer kan en mag, bv geen lange autoritten, lang zitten, staan, Amber zo min mogelijk tillen, zo weinig mogelijk trap lopen en sporten op een heel laag pitje zetten. Ze verwacht ook dat ik ws niet tot aan mn verlof aan het werk ben. Ben er nu ook helemaal uit welke vulling Amber haar taart krijgt (ben ook zo'n twijfelkont wat dat betreft, vind nl zoveel lekker ), zwitserse room met bonbonblocpralinecreme. Nu maar hopen dat het net zo lekker smaakt als dat het klinkt......
Haaaaaai!!! Suus, Jeetje zeg!! Heb de foto's van Sophie en de krentenbaard nu pas gezien. Arm meisje!! Was ook wel heel hevig zeg! En alles rondom ks dus rond Elin, hoe is het nu met je vader? Je vroeg nog naar lage hartslag....kan door medicatie komen die hij nu w.s. krijgt! Wordt bij de co-afspraak wel weer naar gekeken. Jessy, tjee zeg....spannend!! Zou wel een groot wonder zijn zeg!! Ik hoop het zó voor je na alle ellende!! Nightelf, ik zit hier gewoon bijna te kwijlen voor m'n laptop . Wat klinkt dat ongelooflijk lekker zeg die vulling!! Wauw!! Ik wil dat ook kunnen!! Kun je niet een keertje en topictaartenworkshop geven ! Ik ben bij deze de eerste die me aanmeld!! Sinja, jij morgen dus weer beginnen? En vandaag dus tóch die spuitinstructie?! Spannend weer he?! Zora, vandaag gesprek.....ben benieuwd wanneer jullie weer mogen/kunnen starten!! Lelie, hmmmmm...vanmorgen nog online geweest......maar ja..... misschien doe je dat bewust om ons 'af te leiden' en heb je toch vandaag de ks?! Leuk feessie gehad van Emma dus . Jewel, jongensnaam dus nog niet rond...... ik vind ook dat jouw manlief dan maar moet schikken . Esser, hoe is het bij jou daar? Nog veel last van krampen/nesteldrang? Kleintje, laatste werkweek en vrijdag jarig!! Fijn!! Leuk dan vriendinnetje een paar dagen komt . Traantje, hoe is het vandaag met Jenna? Hopelijk heeft ze niet te lang last....bij Maud was het met een paar dagen over destijds. @Hier..... sinds zaterdag alweer deca aan het spuiten. Nu op naar volgende week dinsdag uitgangsecho en dan hopelijk de puregon weer erbij.... Gsietern na vakantie weer eerste werkdag gehad..... had gewoon zo'n totaal geen zin om weer te gaan werken!! Nou ja....uiteindelijk wel lekker gewerkt gisteravond, alleen beetje jammer dat toen ik bij m'auto kwam om 00.10 uur dat m'n ruitje ingetikt was en m'n moboeltje die ik per ongeluk had laten liggen op de stoel was verdwenen. Wat een rotzooi zeg....in en buiten de auto....en wat een rompslomp....aangifte en alles en toen een koude rit van een half uur zonder raam weer naar huis. Lag om 2 uur in bed . Maud slaapt nu nog lekker, net kdv gebeld dat ze wat leter komt daardoor....ga d'r niet wakker maken, hoef 14.30 zelf pas weer weg.
Ben trouwens wel benieuwd naar al jullie namen hoor!! Straks toch maar eens even die top 10 doorneuzen
Nightelf, De dadeltaart van bagels en beans en een chocolade cheesecake (deze keer met pure chocolade en oreo bodem )
Kleintje: klinkt lekker!!!! Ik ben volgende week woensdag, de dag voor haar verjaardag vrij en dan ga ik naast de sprookjesboomtaart ook nog 2 andere taartenmaken, weet nog niet precies wat, maar die chocolade cheesecake klinkt ook erg goed! Majo:jeetje, wat ontzettend @#$ dat je auto zo vernield is..... en dat om een lullig mobieltje....... En wat ontzettend spannend dat jullie ook weer begonnen zijn. duimduimduim dat dit iig een geslaagde poging wordt met genoeg zaadjes, niet teveel eitjes en een prachtige mooie test als eindresultaat!
Hey meiden, even snel, moet zo naar het ziekenhuis, ben gewoon zenuwachtig haha echt erg had ik nie van mezelf verwacht. Ik neem Sara gewoon mee hopelijk gedraagd ze zich een beetje. Jessy: Meis, wat een wonder! Gewoon vragen om een vroege echo meis! HCG prikken zou ook wat rustgevender zijn denk ik. Mayo en Sinja weer (bijna) gestart, spannend ik duim! Verder even geen tijd om te lezen volgens mij moet Sara een schone luier ik hoorde wat gepers. Ze is alweer wakker, ze slaapt de laatste week erg slecht, herkent iemand dat met deze leeftijd? Nou tot later liefs!
Zora vandaag intake wat spannend Meiden sorry ben er wat weiniger* schaam* Merk dat ik erg onrustig word door de mislukte pogingen. Al het "materiaal" is goed en nu lukt het niet. Maakt je zo onzeker EN ik weer er moet zoooooveel goed gaan. Maar ja ligt in de aard van het beestje heh