Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wihoeeeeeeeeeeeeeee, KNAPPE EMMAAAAAAAAAAAAAA!!! Natuuuuuuuuuuuurlijk is mama Lelie trots, en terecht! :D Ben benieuwd volgende week. Hopelijk steekt Sophie er iets van op ;)

Net een film gemaakt van Sophie's 1e jaar. Duurt 1 uur 40 min...muziek eronder gezet etc. etc., wil ik m branden, doet ie t niet Potverdikkie! Wrs door mn laptop-crash :( Nu gaat manlief kijken of ie m boven wel kan branden op dvd want ik ben wel errug benieuwd................ Haar hele 1e jaar staat erop dus dat is eigenlijk wel errug leuk natuurlijk :D

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nightelf, goed om te lezen dat je verjaardag zo gezellig was!!
    Leuk, leuk, leuk, playstation 3! Wat zijn nu je favo spelletjes?

Sooner, knappe meid hoor! Helemaal super! Klappen in de handjes is zo schattig. Ik doe het nog steeds samen met Joep. Alleen klapt ie nog niet. Wel begint ie ronduit te lachen als ik alleen al begin met het liedje te zingen. :D Heeft Kris nog favo bezigheden? Of liedjes?
    Beterschapjes nog. Zorg goed voor jezelf!

Kleintje, hoe is 't? En met je college? ;) Al voorbereidingen getroffen?

Jewel, hoe gaat het met Ruben nu?

Suus, bijzonder kindje hoor die Sophie.......geen stukjes te willen eten.
    Je hebt het haar natuurlijk al meerdere malen aangeboden? Onder mom van 'de aanhouder wint'? ;) Wel errug fijn dat de laptop zo goed als gefixed is. Vind ik zelf zooooo balen als daar iets mis mee is.

Lelie, jaaaaaaaaaaaaa!! Emma loopt! Wat moet dat zo stoer zijn!
    Knappe meid hoor......

Hier weer weeeeeeeeeeeeekend! Drukke dagen en weekend voor de boeg maar wel allemaal gezellig!! Lees; sowieso 2 keer uiteten, en borrelen natuurlijk. :D
    Ga verder met bankhangen, toedelssssss!

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Joladiejeeeeeeeeeeeeee........het is weer VOETBAL AVOND :x. Nou ja.........heb ik weer ff tijd voor ZP :).

@Suus: Die dubbele back-up is er hier nu idd ja, zowel v/d foto's als v/d filmpjes :D. Kan er nu zelf ook wel om lachen, maar was toen EEEEECHT niet blij :p. Wat moet dat er leuk uit hebben gezien, Sophie en dat droppie in haar mond. Tsja...zie dat met maar 5 tandjes maar eens weg te krijgen ;). Rare meid hoor....geen stukjes willen eten maar wel patat, drop en beorenkool met worst :). En de vakantie alweer aan het boeken....héééééééérlijk zeg!

@Sooner: Jij nog steeds ziek? :( Bah! Hopelijk knap je gauw weer op. Heb wel het idee dat het overal heel erg rond gaat nu zeg!!
    Alleen in huize majo tnt gelukkig niet. (en dat wilde ik graag zo houden, hihi).

@Lelie: Jááááá 8) wat ontzettend STOER zeg 8)!! Emma die gewoon al loopt!! Whoeiiiiiiiiiiiiii!! En natúúrlijk ben je nu een (nóg) trotse(re) moeder :)!!

@Esser: Zo....jij al lekker weekend!! En wát voor een weekend!! Lekker 2x uit eten!! Jammieieieieieieie! Geniet er lekker van!

@Nightelf: Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! En de taarten en cake enzo waren dus goed gelukt?!

@Hier: Was ik net (ivm ander topic) even wat aan het teruglezen uit mijn 'dagboek' van tijdens de icsi, zie ik ineens dat onze intake voor de icsi op 2 juni 2008 was. Ha....en dan precies 2 jaar later 2 juni 2010 is onze lieve kleine Maud geboren!! Hoe ironisch is dát zeg!

Slaap lekker allemaal!!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Haaaaiii Lelie ;)
    Drukke planning voor vandaag?

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh, Suus, jij bent er ook: Haaaaii. ;)

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Majo, grappig is dat he.....dat zo'n datum weer terugkomt:)
    Ik heb ook een bijzondere:

ik heb mijn vriend 15 oktober 2004 voor het eerst ontmoet en...........
    precies 5 jaar later 15 oktober 2009 is Emma geboren:D

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Geen zwaaitje terug van een van de meiden hier.....? snif...... ;)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI Es!!! ;)

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, klinkt als een gezellig weekendje voor de boeg :D Hoe gaat het met Joep eigenlijk? Al goed geshopt voor zn verjaardag (en Sinterklaas en kerst)?? ;)

Majo, wat grappig zeg dat Maud binnen exact 2 jaar is geboren. Had je natuurlijk 2 juni 2008 nooit kunnen bedenken :D

@hier: Sophie eet dus wel broodkorstjes maar geen stukjes fruit. Blijf het maar vreemd vinden hoor... Verder nog iets leuks! Ze heeft vandaag op haar Woezel en Pip loopfiets gezeten (wel vaker hoor) maar eerst moest ik haar dan vooruit duwen/trekken maar vandaag ging ze zelf vooruit door haar benen!!! Mama = trots :D En het staat natuurlijk op film. ;) Hond kwam ook nog ff langs toen ze op haar fiets zat en gaf haar, hoe lekker :D, een lik over haar gezicht , hahahaha!

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ooooooh esser....niet gezien:D
    ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI BACK!
    Ik ben trouwens morgen bij jou in de buurt!( als het weer meezit tenminste) Lekker shoppen:p

Wow suus, dat is knap van dr!!!!! Als beloning kreeg zij dus een lekker SMAK van hondjelief:p

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: applaus voor Emma!!!!!!!!! Echt goed van haar!
    Ambertje is echt nog niet zover. Die stapt wel vrolijk rond de tafel en van de tafel naar de stoel met 1 handje los, maar aan de hand of los lopen, ho maar.

Suus: ook voor Sophie een mijlpaal!! Handjes klappen, zo leuk ;)

Mayo: wat toevallig dat Maud precies 2 jaar na jullie intake is geboren.
    Gelukkig heb je geen RA, maar balen dat je arts aan beginnende arthrose denkt (komt idd niet alleen voor bij oudere mensen). Ik heb zelf in beide voeten ernstige arthrose en in mn rechter heup milde en 1 voet (de rechter) is dus ook al volledig vastgezet (zit een metalen plaat vanaf mn voetwortel naar mn grote teen), de andere moet nog, maar is op dit moment niet praktisch om te doen (3 maanden compleet onbelast en tot de knie in het gips). Ik draag dus ook altijd aangepaste schoenen (zie je gelukkig bijna niets van) om fatsoenlijk te kunnen lopen.

Esser: Zo, jij hebt ook een druk weekend voor de boeg. Veel plezier!
    Je voreg naar mn favo-spelletje: dat is op dit moment Final Fantasy XIII. Ik ben echt verzot op RPG's en anime-games, niet echt vrouwelijk, maar so what, ik hou er van om met een zwaard in het rond te hakken :p

Sooner: Beterschap!

Vanochtend hebben Amber en ik alle Sinterklaasinkopen gedaan (handig dat ze nu nog mee kan;)). Gaan jullie ook aan Sinterklaas doen of nog maar een jaartje mee wachten?

Dit is trouwens mn verjaardagstaart (gevuld met bokkepootjescreme):

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Whow Lelie, wat goed van Emma!!!! Kijk ze kan het wel ;)

Suus, en wat goed ook van Sophie!!! :) Hoe trots kun je zijn als mama hè, en te bedenken dat er veel meer van dit soort momenten komen, heerlijk! :)
    Gek dat Sophie geen stukjes wil eten, op de patat e.d na dan ;) Is ook veel te lekker om te pureren :p Ruben heeft het tegenovergesteld, die wil geen potjes en geprakt/gepureerd. Ook geen pap, dan begint hij te krijsen en gooit z'n hoofd achterover. Het blijft nl in z'n gehemelte plakken en dat vind hij niet leuk! (understatement ;)) Gekke kindjes toch :D

Majo, ik hoop ook dat het de hormonen zijn. Zo'n jong ding als jou kan nog geen artrose hebben hoor! ;)
    En grappig van die datums zeg....Ik had op 2 juni 2009 een positieve bloedtest in het zkh :D Zou het een geluksdatum worden?? ;) hihi

Esser, heerlijk zeg weekend! Ik ook :D hihi telt eigenlijk niet hè ;)
    Dus een gezellig en druk weekend voor de boeg! Heerlijk eten en borrelen.....wordt vast super gezellig!

Nightelf, fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! En een playstation; geweldig!!! Hahaha hier komt er niet een in omdat we dan allebei er hele dagen achterzitten ben ik bang.....
    Wat zijn je favo spellen?

Sooner, beterschap meid! Hier gelukkig ook nog geen zieken en hopelijk blijft dat zo!
    Kleintje, dus nu aan de nutramigen? Pepti kreeg hij last van? Hier wil ik ook de nutramigen proberen. Het enige wat hij elke dag krijgt is de melk en hij heeft ook in z'n gezichtje weer eczeem. Moet bijna weer naar het cb dus zal de arts even vragen.

Haha 'klap eens in je handjes' is bij iedereen favoriet zo te lezen :D Ruben klapt ook al, niet met 2 handjes tegelijk maar met 1 hand tegen de ander. Zo lief om te zien! En hij is doodstil als ik het liedje zing, handig op het aankleedkussen ;)

Er komen momenteel weer tandjes door bij Ruben en hij heeft er nu toch veel last van! Pfff. Vooral met het slapen. Het zal wel zeer doen als hij gaat liggen want hij grijpt dan ook altijd naar z'n oortjes. Gister over de hele dag ook maar een uurtje geslapen. Hij krijst dan echt van de pijn! 's Nachts dus ook een drama, dus hij slaapt nu weer tussen ons in. Hij wil dan ook echt bij ons zijn. Links en rechtsonder zijn nu 2 door en volgens mij komen z'n boventanden ook bijna, kan het niet goed zien want mag niet in z'n mondje komen. Hopelijk komen ze snel door, vind het zo sneu voor hem. Ik heb chamodent gehaald en zo nu en dan er maar een zetpilletje in en hopelijk knapt het snel op.

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hihi, Jewel, we hebben bijna tegelijk gepost.

Vervelend dat Ruben zo'n last van zn tandjes heeft. Chamodent helpt trouwens goed. We druppelen bij Amber op het moment ook flink, die krijgt aan beide kanten onder een kiesje door en ze heeft er echt veel last van, zo zielig....

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Even een teken van leven vanaf mijn telefoon. Is hier een gekkenhuis met Maurits zijn voeding. Maandagavond hals over kop naar een diëtist gegaan omdat we het niet meer trokken. Per direct over gegaan op nutramigen. En een afspraak bij de kinderarts allergie spreekuur. De diëtist was erg geschrokken namelijk. Ook vorige week twee keer gehad dat de leidsters van het kdv moesten huilen toen ik Maurits ophaalde. Met de nieuwe voeding gaat het nu goed. Allen had hij vandaag een dikke reactie op zijn appels. Kreeg elstar ipv jonagold en dat was bij naderinzien geen goed idee.

Met mij gaat het verder ok, alleen erg veel zorgen om Maurits. Kom het weekend weer uitgebreid reageren.

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Kleintje: Tjee zeg!! Wat héftig toch met de eczeem van Maurits! Het is toch te hopen dat jullie gauw duidelijkheid hebben over wat nu allemaal precies wel/niet. En de leidsters op het kdv zelfs huilen? Waarom? Heeft w.s. met zijn eczeem en eten te maken? Jammer zeg...gaat het met jouzelf net zo goed, hebben jullie deze strijd! Hopelijk gauw naar de kinderarts, hopelijk weet die raad.

@Nightelf: Wat een fatástische taart heb je toch weer gemaakt. En jij dus artrose :(. Gats...en dan ook al zo heftig! Hoop toch stiekem niet dat ik jou achterna ga als ik het zo lees. Is het wel een beetje te doen dan nu als je eigenlijk geopereerd zou moeten worden? Of slik je pijnstillers?

@Jewel: Wat naar dat Ruben zo'n last heeft van doorkomende tandjes zeg! Hopelijk komen ze gauw door. Hier nog geen tandjes te bespeuren en dat vind ik helemaaaaaaal niet erg ivm de bv ;).

@Suus: En? Is je dvd van Sophies eerste jaar leuk geworden? En alweer een filmpje erbij dus voor Sophies 2e jaar ;)!! Geweldig toch he....al die mijlpalen die ze doorlopen!! Echt genieten!! En idd....hadden op 2 juni 2008 niet gedacht 2 jaar later bevallen te zijn :D. Wel gehoopt natuurlijk! Mocht ook wel eens...waren natuurlijk al wel langer bezig zoals zovééééélen, was in febr '06 met pil gestopt. Maar hoe gek ook.....dat maakt achteraf (wat mij betreft) allemaal niet zoveel meer uit :) Het resultaat is er en mag er ook zijn :)

@Lelie: Leuk zeg dat jullie ook zo'n bijzondere datum hebben! Is het allemaal net weer wat specialer!

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Emmaaa wat goed!!! Lelie, stoer hoor. Wat zul je trots zijn op haar. En zij zelf ook? Of heeft ze het niet echt door?

Hier ook een kleine fan van klap 'ns in je handjes. Ze moet vooral hard lachen als ik mijn handen op mijn hoofd leg.
    En ze stapt inderdaad langs bank en tafel en stapt over van het een naar het ander.
    ook hangt ze aan mijn benen als ik bij het aanrecht sta. En lopen aan mijn hand (ook als ze niet moe is aan 1 handje).
    Haha Suus, wat knap van Sophie dat ze echt klapt. Kris kan dat dus niet, maar kan wel weer zwaaien echt met haar handje, dat polsje gaat dan echt heen en weer.
    Ze zwaait wel naar binnen als de koningin zelf.

Hier nog steeds ziek, blaargh, maar er zit wel verbetering in.

Och kleintje wat zielig van Maurits, gaa the tnu beter? Waarom omoesten de leidsters zo huilen? Ben net als Majo nieuwsgierig.
    Hadden ze het zwaar gehad of vonden ze Maurits zo vreselijk zielig?

Wat een mooie taart, wat zeg ik prachtige taart, nightelf.

Ik kan het meet en greetlijstje niet meer terugvinden.
    Iemand?

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh ja Jewel, misschien moet je een flesje sinaspril kopen voor Ruben. Daar kun je iets vaker wat van geven dan van de zetpillen. Kris reageert daar heel prettig op en dan doe ik ook altijd wat dentinox op haar tandvlees en op haar speen.
    Dan is het redelijk uit te houden. Zielig he!

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Tadaaaaaaaaaaaaaa hier is ie dan:D

meeting:
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    6 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    12 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    13 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    26 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel
    27 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel

Nog meer mensen mee??????????

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Jaaahhhhh hier ligt SNEEUW!!!!! Wel zo'n 2 centimeter :)
    hihi moest ik even kwijt.

Ga nu te zwemmen met Ruben, hopelijk zijn de wegen wat goed begaanbaar.

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ghiih en hier ligt er IJS! dat wordt krabben straks8)

Heb geen zin om te treinen.....maargoed had het al afgesproken met vriendin.........BRRRRR koud!!!!

Liefs voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina