Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zoë: ook hier nog even, van harte gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon S.am. Inderdaad fijn dat het niet tot 42 weken heeft geduurd! Geniet ervan!

@Sinja: succes vandaag met de tp, ik hoop zo dat jullie een hele mooie kwaliteit hebben!!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sinja, kwaliteit al gecheckt vanmorgen?? Succes vanmiddag!

Hier een dramanacht gehad! Kan iedereen adviseren geen sex te hebben met hun vent in de laatste periode van de zwangerschap. Tjonge jonge zeg... Werd wakker rond half 3 met weeen (denk ik)! Het was niet het zeurende gevoel wat ik al een paar weken heb maar het deed echt pijn, hield ca 20-30 sec aan en kwam na 2-3 minuten weer terug. Toch maar de verloskamers gebeld in het zkh maar hoefde niet te komen want het was toch nog best onregelmatig dus moest proberen wat te slapen en bij twijfel weer bellen. Het wonder geschiedde; ik viel zowaar in slaap! Vanmorgen met opstaan een non-stop zeurend gevoel maar niet meer zo pijnlijk als vannacht gelukkig. Meteen manlief een sexverbod opgelegd :D

Nu maar even douchen met Sophie en dan moeten we naar het consultatiebureau! Ben benieuwd wat Sophie in een half jaar tijd heeft gedaan en wat ze van haar ontwikkeling vinden. Weet sowieso niet wat ze moet 'kunnen'.

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zoe, gefeliciteerd met de geboorte van Sam!!!! Wat een leuke nam en past ook leuk bij Mees!!!!
    Geniet van je mooie gezin!!!

4. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Lelie: ik was nog steeds benieuwd naar jouw verhaal over de ks!

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zoe, van harte gefeliciteerd met jullie zoon S.am!!!! Gelukkig niet tot de 42 weken hoeven wachten ;) Geniet lekker met z'n 4tjes nu!!!!!

Sinja, succes vanmiddag!! Hopelijk allemaal van mooie kwaliteit!

Suus, je hebt hetzelfde gehad als mij denk ik. Ook weeën maar niet regelmatig idd. Gesloopt ben je na zo'n nacht hè? Sex doen we ook niet meer aan hier ;) Soms denk ik we doen het gewoon, beebje mag om mij wel komen eventueel. Maar als ik op bed lig hoef ik die polonaise echt niet meer aan mijn lijf :D
    Fijn dat de vk je weer goed gekeurd heeft :) Nu de vruchtwater check nog even afwachten maar zo te horen zit het wel goed dus.

Kleintje, bij jou dus ook nog niks ;) Die oefen weeën mogen van mij wel wegblijven, ik weet wel hoe het werkt, hoef niet te oefenen ;)

Traantje, hihi flinke buik dus al :) Ik zal zo ook even meten maar ik het bij Ruben op het laatst niet meer bijgehouden dus kan niet echt vergelijken. Hij is volgens mij wel groter want al mijn broeken zitten niet meer lekker en met Ruben had ik daar geen last van. Super goed van J.enna trouwens dat ze al op het potje heeft geplast en gepoept! Wij zetten Ruben voor het naar bed gaan altijd even op het potje maar de ene keer doet hij wel wat en de andere keer niet. Hij is altijd even enthousiast en we klappen elke keer even :D Voor de rest ga ik er ook nog niet mee bezig. Zodra hij zelf aangeeft dat hij moet plassen of poepen dan zien we wel weer.

Nightelf, wel aangeven hoor dat je het niet meer trekt zo op het werk! Je moet nu ook echt aan jezelf denken en aan Amber hè? Als je thuiskomt moet je ook nog voor haar zorgen! Die gesprekken zijn nooit leuk maar wel doen hoor! Je kan het :)

Esser, fijn dat alles zo goed gaat! :) En ben benieuwd naar het kaartje ; Je had hem naar mijn ouders gestuurd en die nemen hem het weekend mee :)
    En idd zeg, het zal wel even hectisch geweest zijn met de bevalling en Joep die naar de dokter moest.....Maar het is allemaal goedgekomen! Hoe is het nu met Joep?

Zora, vandaag de eerste spuit er weer in! Had je de vorige keer ook veel last van de meds?

Majo, hihi ik denk ook dat de beeb wou dat mijn vriend thuisbleef ;) Kwam ook wel goed uit want hij heeft nog van alles gedaan in het huis, nog een memobord opgehangen en nog wat plintjes geplaatst. Hmmm hij moet nog meubel maken voor de dvd speler enzo, vannacht maar weer 'oefenen' ? :D

Onsw, spannend nu weer hoor, je gaat je toch altijd weer concentreren op de kwaaltjes die je toen ook had. Maar hou wel in je achterhoofd dat je zonder die kwaaltjes ook zwanger kunt zijn hè? Succes nog de laatste wachtweek!

Jessy, is het allemaal al wat meer tot je doorgedrongen? Voel je je wat goed?

Ingrid, wachten op je ongi dus :) Wel spannend toch weer allemaal. Al moet je nog even wachten het blijft toch bijzonder weer om voor een broertje of zusje te gaan!

Lelie, hoe gaat het met jou en je mooie meiden :) Gaat het nog steeds goed met het slapen van S.ofie?

Hier nog steeds rustig. Gister wel de hele dag een onrustige buik gehad, veel harde buiken maar geen weeën meer. Gisteravond even lekker in een warm bad gelegen en ben daar ook van opgeknapt. Wel was ik kapot en lag ik al om 21.15 op bed. Ik was zo moe! Gelukkig goed geslapen en Ruben werd ook maar 2 keer wakker en ging meteen weer slapen dus dat was ook fijn. Gister nog wel even met s-ouders afgesproken dat we Ruben daar heen brengen als de bevalling begint, snachts of overdag. We wilden eerst hem snachts laten liggen maar als hij zovaak wakker wordt dan is dat ook niet echt handig als ik beneden lig te bevallen ;)

Zometeen weer naar de vk, en dan nog wat kleine boodschapjes doen. Ruben en de hond zijn bij mijn s-ouders dus kan lekker rustig aan doen. Is het bij jullie ook zo koud? Hier heeft het flink gevroren vannacht, alles is wit buiten. Was nog een heel drama om Ruben te overtuigen dat hij een muts, sjaal en handschoenen aan moet want hij vind het maar niks al die dingen aan zijn lijf. Ben wel een kwartier bezig om alles aan te doen, en moet dan ook echt even bijkomen ;)

Nou ik ga de voorruit van de auto alvast een krabben en dan richting vk. Fijne dag nog allemaal!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snel: Zoe van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ZOE EN ZOEMAN EN MEES, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE EN BROERTJE S.AM!!!!
    WEER EEN HELE LEUKE NAAM!
    GENIET!!!!

Jewel, spannend hoor, het voorwerk is al flink begonnen!
    Goede afspraken gemaakt met s.ouders, wel fijn he, dan kun je je helemaal op de bevalling richten!!!!

Suus, jij dus ook al voorweeën gehad! Het komt allemaal dichterbij, spannend hoor! Goed dat je weer bent goedgekeurd door de vk!

Sinja, succes meid!!!! En we houden je vast tijdens de wachtweken!

Traantje, mooie foto's hoor!!! WOW!!!
    En wat is J.enna een lekker ding!

Nightelf, kies voor jezelf meid!!!! Het is moeilijk, dat weet ik, maar je hebt er niks aan dat je straks helemaal niks meer kunt!!!

Esser, fijn dat het zo goed gaat allemaal! Jullie zien er stralend uit.

Zora, natuurlijk is het weer spannend als het hele circus weer opnieuw gaat beginnen!!!! Succes meis en ik hoop eerst op een mooie score, daarna mooie bevruchting en daarna mooi resultaat!

Majo, knuffel voor jou meis!!! Vind het zo rot om te lezen dat je er zo'n rotgevoel over hebt! Ik hoop dat het een beetje goed met je gaat!

Oh, S wordt wakker!

Ze hebben hier trouwens iets nieuws...
    Heb nu met 15 weken een GUO en met 20 weken weer...
    VK zei er gister al iets over dat er een symposium (schrijf ik dat goed) was geweest en dat de echo's misschien wat eerder moesten, maar heb de 1e nu 7 december (my birthday) al!
    We zullen zien!

Liefs

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zoë, Zoëman en Mees: van harte gefeliciteerd met S.am!!! Geniet maar lekker van jullie gezinnetje!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jaaaaaa, weer een vwb-beeb er bij!!

Zoe, Zoeman en mees; van harte met de geboorte van jullie zoontje en broertje S.am!!!!!!!

Geniet van elkaar! Zooooooo bijzonder.....
    Liefssss

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loesie, wat 'leuk' weer een tussentijdse echo! IS nooit verkeerd toch? ;) En al zo snel alweer zeg.......!!

Nightelf, idd wat de anderen ook zeggen, voor jezelf kiezen hoor!! Is niet altijd even makkelijk maar echt doen!

Jewel, lekker gerommel dus en wat een voorbereidingen allemaal he, als er al een kleintje is... Bedacht me hier ook vannacht dat het wel handig is als mn zus of ouders de telefoon meenemen naar bed, voor het geval het al 's nachts eerder gebeurt en we Sophie ergens moeten onderbrengen. Ben daar nog niet vanuit gegaan namelijk maar na vannacht........... ;)

Net terug van consultatiebureau met Sophie. Zit mooi op haar eigen lijn: gewicht op de -2 curve (nu 10.3 kilo) en lengte op de -1 curve (nu 84.5 cm). Verder deed ze het prima en wij ook met haar. Arts zag idd dat ze qua praten idd wel een vlotte is :D Nou dat hadden wij ook wel door ja! Echt een mega kletskous is het, maar zoooooooo leuk!!

Ik ga ff met ons hondje lopen buiten, SOphie ligt op 1 oor dus ik ga daarna ook eventjes :)

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, geen polonaise meer bij jullie, hahahaha...... ;)
    Ik moest er ook helemaal niet aan denken hoor.....

Jewel en kleintje, oh............wat wordt het toch spannend bij jullie beide meiden.....!! Kom vaak spieken hier. ;)

Sinja, al meer nieuws? Spannend hoor...... Denk aan je.

Nigthelf, heb je al meer je gedachten kunnen laten gaan wat betreft je werk? Is inderdaad erg lastig maar wat traantje ook al schrijft: je hebt maar 1, gezond lijf en je draagt een kostbaar bezit dus zorg goed voor jezelf en beeb!

Traantje, hoe gaat ie daar? Rustig z'n gangetje?

Lelie, hoe is het met jou en de meiden??

@hier; O.livia zit vandaag boven haar geboortegewicht!!!
    Woog 3290 en nu precies 1 week oud --> 3320 gr. Goed hè??!!!
    Ongeveer een half uurtje geleden is de kraamhulp vertrokken. Dit was haar laatste dag......... Toch dan weer 'maf' om weer alleen te zijn.
    Mijn vader komt zo hierheen om nog wat te helpen en dan met name met J.oep. Die combi met 2 kids is soms nog wat zwaar, vooral fysiek --> energielevel en mijn onderkantje. ;) Verder voel ik me erg goed en gaat het herstel vlot!
    Deel vd hechtingen zijn er uit en dat scheelt een hoop. Nu nog wat verder genezen. De vlos gaf aan dat met een goede week m'n onderkantje al heeeeeel wat beter is. Gelukkig maar. :) :)
    Liefssss

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Zoë en familie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Sam!!!! Wat geweldig voor jullie!!!!!!!!!

En Esser wat goed dat je meisje alweer zo gegroeid is! En lijkt me ook gek, zo'n 1e dag zonder kraamhulp en dan nog eens met 2 kindjes! Fijn dat je al minder last hebt van je onderkantje :)

Jewel was alles goed bij de vk?

Suus, haha moest wel enorm lachen om je sex-stukje. Weet nog wel dat ik het vorig jaar op het laatst het zó zat was, dat we nog maar een poging hebben gewaagt, in de hoop dat het de bevalling op zou wekken :D Had helaas geen succes toen :p
    En wat gezellig zo'n kleine kletskous in huis.

Loesie, fijn dat je een extra echo krijgt. Is altijd mooi meegenomen!

Nightelf, je gezondheid gaat voor. Lijkt me ook moeilijk aan te geven, maar als het niet gaat, gaat het nniet. En goed luisteren naar de dokter (traantje :p) en je niet schuldig voelen!

Zora succes vanavond!

Kleintjes alles goed?

Lelie al helemaal gewend met je meiden? Doen ze het (allebei) goed?

@hier:
    Jaaaa, we hebben 2 emmy's on board! :D 1 van A kwaliteit en 1 van B kwaliteit (in nijmegen hanteren ze A = bovengemiddelde kans, B= gemiddelde kans en C = ondergemiddelde kans op zwangerschap) dus we zijn super tevreden! Wel helaas geen cryo's. Maar goed, nog nooit gehad dus ook niet op gerekend!
    Was vanochtend wel een beetje verdrietig. Ik zag namelijk eerst de foto's en de kwaliteit stond er niet bij. En 1 foto ziet er gewoon slecht uit qua aantal delingen tov vorige behandelingen (maar is dus toch B-kwaliteit schijnbaar) en dacht echt dat het 2 C's of een B en een C zouden zijn... maar dus een A en een B. :) Ze hadden beter eerst de kwaliteit erop kunnen zetten (zat nu meer dan een half uur tussen) en dan pas de foto's! Zal ze in mijn album zetten :D
    net bij de tp moest met volle blaas... nouuu en die zat vol! Kon wel huilen van ellende, zó nodig moest ik plassen ;) Schaamde me wel een beetje. De ivf arts zei al: je moet zó nodig dat je er vlekken van in je nek hebt. Was echt vreselijk! En wilde niet direct na de tp gaan plassen, bijgeloof natuurlijk. Maar ik moest wel... en baal daar stiekem ook van! maar goed, nu dus ook in de wachtweken!

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja. Gefeliciteerd met je Emmies aan boord!!!!! Wanneer mag je testen?

Esser, fijn dat het goed gaat bij jullie. En 2 kids...... Lijkt me wel pittig. Is je man nog vrij?

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sinja, mooi toch een A en B!! En no worries over dat plassen, heb bij alle tp's direct erna geplast. 1 poging mislukt (cryo) en 2 pogingen gelukt (verse). Plassen maakt dus nix uit...

Maar heeft niemand hier meer sex dan? En Sinja jij merkte na de sex toen helemaal nix??? Iemand andere ervaringen?

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, positieve geluiden vanuit Brabant!!! Daar worden we blij van!! Is Joep nog steeds een grote trotse broer?

Lelie, hoe is dat nu met jullie 2 meiden?

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Sinja: wat goed zeg, een A en een B. Gefeli :) Het zou inderdaad wel slimmer zijn geweest om eerst de kwaliteit er neer te zetten zeg! pffff wat een stress moet dat zijn geweest en met zo'n volle blaas, arme jij!!! Ach zolang het er nog maar niet uitkomt ;)

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nee... merkte toen ECHT niets.. we hebben het in de 40e week (met 39+4 ofzo) nog voor het laatst een poging gewaagt. Had eigenlijk helemaal geen zin, maar dacht echt: wie weet.. Maar helaas. Voelde echt niets anders erna!

Suus, thnx voor het geruststellen! Voel me direct al beter... haha, je weet het verstandelijk wel, maar voor je gevoel... ;):D

Mag 2 december testen! Moet 1 en 2 dec. werken helaas... heb met Faye een week te vroeg getest dus denk dat ik nu ook wel eerder een testje waag. Liever alvast de teleurstelling van een witte test dan op mijn werk verrast worden als het is mislukt!

Kleintje, jij ook nog op de been... Sterkte met de laaaaatste loodjes!

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sinja: wat super, een A en een B-emmy!!! Ik duim voor een prachtige positest!!

Suus: hier gebeurt nog wel wat tussen de lakens hoor, hoewel bij mij mn buik na de tijd ook erg hard wordt. Maar ik ben natuurlijk ook nog niet zo ver als jij :)

Esser: wat goed dat O.livia alweer boven haar geboortegewicht zit. Fijn dat je vader even komt helpen.

Ik heb besloten om me morgen ziek te melden (tenzij het morgenochtend ineens een stuk beter is met mn bekken, maar die illusie heb ik niet) en dan volgende week met mn manager te overleggen om 4 uur per dag te gaan werken. Mijn ouders waren hier vanochtend om te behangen in Amber haar nieuwe kamer en die vinden het ook tijd worden dat ik eens naar mn lichaam luister ipv eigenwijs te zijn.....

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ook hier natuurlijk nog even....

Jáááááá Zoë!! Van harte gefeliciteerd met jullie Zoontje en broertje S.AM :) Dit keer wel spontaan begonnen dus!! Leuk bij elkaar passende namen trouwens M.ees en S.am :). Geniet van je gezinnetje!!

Sinja, Wauw!! 2 Emmy's aan boord. En ook nog van goede kwaliteit :). Eén van die 2 moét 'm gewoon worden!! En wie weet wel allebei ;)!! Succes met wachten!!

Jewel, bij jou dus alles weer rustig :)

Nightelf, hup!! Naar de bedrijfsarts jij! *kijkt zeeeeeer streng*!! Oppassen jij met je bekken! Je wilt ECHT NIET zoals mij destijds komen te zitten namelijk!!

Suus, niet teveel gezelligheid tussen de lakens meer, hihihi. En S.ophie blijft dus echt een lief klein meisje :).

Esser, Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je vader komt helpen :). En ook O.livia alweer een week oud zeg! Gaat snel allemaal zeg!

Traantje, zwaai zwaai!!

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Sinja hoera voor 2 Emmy's aan boord!!! Die blijven gewoon warm in jou buikje!!

Loesie. Leuk joh een extra echo!! Altijd leuk kijken naar dat kleine wondertje

Jewel bij jou ook alles goed lees ik!!

Zora en zit de eerste spuit er al in?

Ow hoe gaat het meid? Ik heb goede hoop voor deze poging goor

Majo. Voor jou heb ik ook goede hoop! Ik ben t levende bewijs dat wondertjes bestaan.....

Nightelf. Gewoon minder gaan werken ik begon eerst ook met 2 uur minder bij Siem en eindigde ook met halve dagen. Met bi moet je echt je rust nemen.
    Het word echt niet beter. Ik heb er nu al last van.

Suus. Wij hadden de avond voordat Siem geboren werd nog sex gehad. En ik kon Savonds niet meer zitten van de pijn in me rug. En midden in de nacht brak toen me vruchtwater.
    Of het daar van gekomen is weet ik niet?? Naar het zou zo maar kunnen.
    Ik had ook al wel een week in de nacht voorwerk.

Hie vandaag mvm geweest en me test was nog steeds positief. Zo leuk. Ze vertelde een verhaal van een stel die via IVF zwanger was geraakt omdat hij zaadbal kanker had gehad. Dus zijn zaad was ingevroren geweest. En nu hadden ze weer een cryo terug laten plaatsen bleek er een 2 eiige tweeling in der buik te zitten. Met 1 cryo bleek dat ze ook natuurlijk een baby'tje hadden verwekt
    Zo mooi zulke wonders
    Ze vond ons verhaal ook wel bijzonder. Ze zei dat ze ons verhaal nog veel zou vertellen. Wel gaaf!
    Morgen vk. En een echo!!

Deel Deze Pagina