Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Traantje ik las hoe jou bevalling zal zijn wat spannend allemaal.

Esser! Wat gaaf Olivia zo goed groeid!!
    Lekke rustig aan doen en genieten van je twee wondertjes.

Waterlelie hoe is het met jou en de 2 meiden

Kleintje. Ben benieuwd wanneer het bij jou nou bgint.

Wel spannend hier hoor. Kijk elke dag wel even hier om te kijkn maar heb niet veel puf om te reageren. Ben zo moe.
    Ach ja goede symptomen. Haha en die flessen van mvm stinken zo.

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zoë, Zoëman en M.ees, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
    Geniet er van met elkaar.

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sinja, Gefeliciteerd met je emmy's aan boord! Ga hard voor je duimen.

Majo & Onsw, ook voor jullie nog steeds hard aan het duimen!

Suus, hoe is het met jou? En met S.ophie? Enne, hoezo niemand meer sex?;)

Kleintje & Jewel, ben benieuwd wie van jullie het eerst bevalt. Maar mss bevallen jullie wel op dezelfde dag! Spannend hoor!

Jessy, succes morgen! Kom je nog even laten weten hoe het was?

Nightelf, goed voor jezelf zorgen hoor! Groot gelijk dat je gedeeltelijk de ziektewet in gaat. Net wat majo zegt, je kunt beter nu aan de bel trekken. Ben zelf ook te lang doorgegaan, met het gevolg dat ze de bevalling in hebben moeten leiden omdat mijn bekken het niet meer aan kon.

Majo, hoe voel jij je verder?

Traantje, voor jou ook even een dikke knuff!! Kun je het allemaal nog een beetje volhouden?

Lelie & Esser, lekker aan het genieten van jullie nieuwe gezinnetje? Zie elke keer ontzettend mooie foto's op fb voorbij komen.

Onsw, hoe gaat het met jou? Kun je de wachtweken een beetje doorkomen?

Zora, was jij nu ook weer begonnen met spuiten?

Ingrid, ook binnenkort voor een brusje, hoe spannend!

Loesie, wat leuk dat je binnenkort weer een echo hebt. Is dit nu standaard bij iedereen? Hoe is het eigenlijk verder met je? Zijn je pijnklachten nu minder nu je zwanger bent?

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, had ik geschreven dat niemand meer sex mocht hebben?? ;) Alleen dat wij dat miss beter niet kunnen doen aangezien het geen fijne nacht was afgelopen nacht... Manlief heeft me echter toch weten te overtuigen door te zeggen dat het niet door de sex kwam. Nu gaan we het nog 1 keertje proberen en dat is dan de proef op de som :D

Jessy, ga maar lekker moe zijn en kotsen!! :p Ik gun het je van harte :D

Verder hier net wel enigszins shocking news gekregen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik heb nog 1 oma (rest vd grootouders al overleden) waar mn zus en ik nooit een (goede) band mee hebben gehad. Ze was gewoon nooit zo aardig of lief zoals een oma hoorde te zijn. Daarnaast dacht ze heel erg minzaam over mijn moeder en mijn andere oma (terwijl dat juist de liefste schatten zijn/waren die er bestaan). Kortom, geen leuke oma dus. Wel gingen we af en toe naar haar toe, uit verplichting naar vooral mn vader toe, en later omdat we dat uit goed fatsoen maar deden. Mn vader heeft al meerdere malen ruzie met haar gehad en al een paar keer met haar gebroken. Afgelopen juni heeft hij voorgoed met haar gebroken na de zoveelste ruzie. Ook ik was er toen wel klaar mee dus ik wilde ook niet meer bij haar langsgaan. Deed het nl alleen nog maar voor haar plezier, terwijl ze alleen maar zat te zeuren waarom we dan niet vaker kwamen bijv. Maar goed, laatst waren Sophie en ik dus jarig en normaal gesproken krijgen we altijd een kaartje en belletje op de dag zelf, en een verjaardagscadeau op mijn rekeningnummer gestort. Nu belde ze me ca 5 dgn voor mn verjaardag op...had er al een half jr niet gesproken of gezien... Dus ik dacht (en nee ik ben geen geldwolf) dat ze belde voor mn rekeningnummer, heb nl een nieuwe. Was zo'n vreemd gesprek!! Ze zei dat ze iets raars over me had gehoord...dus ik vroeg wat dan...en toen zei ze dat als ik niet wist wat het was, het wel niet waar zou zijn. Ik was nieuwsgierig en wilde weten wat ze bedoelde, maar nee ze herhaalde het nogmaals en hing toen op............ Bedacht me nog, oh bah en die gaat natuurlijk nog een keer bellen op onze verjaardag 6 november... Maar uiteindelijk nix gehoord dus op die dag! Geen telefoontje, geen kaartje! Dus dacht dat ze boos op me was ofzo vanwege 'iets' terwijl mn vader haar voor verrotte vis heeft uitgemaakt, meerdere malen in t verleden. Maar goed, was ergens ook wel blij ervan af te zijn en wilde nog wel een geboortekaartje sturen strax maar niet meer langsgaan. Was er wel klaar mee.
    (dit was even info vooraf)
    Nu belde mn vader me vanavond........ We hoorden van onze accountant (die testementair executeur is) dat onze oma gedwongen is opgenomen in een gesloten psychiatrische inrichting vanwege verregaande dementie. Die dementie wisten wij al langer natuurlijk maar zij liet zich met geen mogelijkheid uit haar eigen huis zetten. Dat was ook 1 vd ruzies tussen mn vader en haar, dat hij zei dat ze op deze manier gewoon dood in haar huis wordt gevonden omdat ze ook gewoonweg niet voor zichzelf kon zorgen. Nu komt er dus een heel gezeik eraan want het erfdeel van mn opa, die al een aantal jaren geleden is overleden, is opeisbaar voor de 2 zonen...en laten die 2 nu net een bloedhekel aan elkaar hebben en al ruim 20 jaar geen contact meer hebben!!! Al het geld zit vast in aandelen en het huis dus dat zal dan verkocht moeten worden etc. etc. En ze kunnen beiden niets doen zonder elkaars toestemming... Nu heeft mn vader dat geld absoluut niet nodig maar zn broer zit daar wel op te aazen. Dit wordt dus nog wat..............
    Al met al een heel verhaal dus! Heel veel mensen hebben de sleutel van haar huis, waaronder dus alle kleinkinderen (3 stuks) die in haar woonplaats wonen (mijn zus en ik niet), en alle verzorgenden die daar zijn geweest. Nu wil mijn vader daar nieuwe sloten op zetten zodat het huis niet leeggeroofd kan worden door 1 van hun dus hij gaat eerst morgen overleggen met de testementair executeur of het een slim idee is om het slot te veranderen om vervolgens de sleutels daarvan te geven aan de t.e. en aan beide zonen.
    Oh maar meiden, wat een ellende gaat hieraan komen zeg!! Heb echt wel medelijden met mn vader: krijgt dit op zn dak, is alleen-verantwoordelijke in de praktijk omdat ik er nu niet meer ben, alle veranderingen die komen gaan in 2012 binnen de tandheelkunde........ Enige positieve is dat hij wederom opa gaat worden, als t allemaal meezit.

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, wat een ellende. En idd erg zielig voor je vader. Pfff, is wel erg lastig zo, maar je vader hoeft zijn broer niet te spreken dacht ik. Volgens mij kan zoiets door een notaris/testementair executeur geregeld worden. Maar wel een heel gedoe zeg. Wij hebben ook een breuk in de familie en zullen in de toekomst ook met iets soortgelijks zitten.
    Hoop wel dat je het een beetje van je af kan zetten. (zal vast moeilijk zijn) Dikke knuff meid!

Oh ja, nog even over je sexvraag. Dat had je niet geschreven, je vroeg je alleen af of niemand hier meer sex had.:D

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bedoelde meer de (hoog)zwangeren met geen sex meer hebben :D Neem aan dat de rest er nog gerust en makkelijk op los party-t ;)

Hoe gaat het nu trouwens met je hoofdpijn? Al beter?

En ja die ruzies zijn idd vervelend en lastig maar goed, daarom een onafhankelijke t.e. Dat was eerst mn vader's broer maar daar heeft mn vader een stokje voor gestoken door te regelen dat het een onafhankelijk iemand was die de familie ook 'goed' kent.
    En toch kunnen ze elkaar boycotten door dingen tegen te houden bijv. Huis dat verkocht moet worden nu, in deze tijd........ Mn vader heeft geen haast daarmee (evt wachten op betere tijden?) maar zn broer wellicht wel (wil geld zien). Ach we zien t wel. Wrs eerst morgen nieuwe sloten op de deuren zetten, just in case! Uiteraard na overleg met de t.e.

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik kom me even melden....

Lig hier lekker op de bank alles is liefde te kijken. Straks nog ff het een en amder doen voor de muziekvereniging waarvoor ik in het bestuur zit. Dan kan ik als de baby er is alles overdragen. dan kan de baby echt komen :p.

Tot laterzzzzz

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus wat erg allemaal voor je vader:(
    Heftig zoiets.
    Dikke knuffel!!

Jessy en Elin ik ben nog zeker van mijn voorgevoel: Mislukt!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden, even snel want zit op mijn werk. :)

Sinja: Super meid 2 mooie emmy's in je buikie. jammer vand e cryo's maar die ga je gewoon niet nodig hebben! :D

Hier gister weer de eerste Deca gespoten. Inderdaad net of ik nooit anders had gedaan. :D heb vorige pogingen niet echt bijwerkingen gehad, maar volgens mijn man had ik wel een kort lontje zo nu en dan. :) Kunnen ook de spanningen zijn. Maarrrrr....we zitten dus weer in de race. Nu 2 weken Deca en dan Puregon erbij.

* gaat snel verder met haar werk*

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zora spannend je bent weer echt begonnen:D

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Susan: jeetje wat een gedoe zeg voor je vader! Altijd vervelend als er problemen zijn in de familie en helemaal als er geld bij komt kijken. Jouw vader is dus ook tandarts, maar je werkt niet bij/met hem samen? Een vriendin van mij is ook tandarts en die zit ook al met die vrije tarieven... ze hebben het er nu over dat mensen meer zullen gaan shoppen naar een tandarts, maar je kunt toch maar zo niet van de één naar de andere overstappen?! Tenminste bij een huisarts kan dat niet.

@OW: houdt moed, doe ik ook voor je :D

@Jessy: alleen maar goed die vermoeidheid en de stinkende bussen van mvm!

@Loesie: wat apart een 2e GUO alleen dan eerder, dat zal wel niet standaard ingevoerd gaan worden, want de overheid wil al bezuinigen op de gezondheidskosten en dit kost gigantisch veel geld. Neemt niet weg dat het voor jullie hartstikke leuk is een keer extra kijken!

@Kleintje: 't wordt tijd om te bevallen ;) Maar geniet nu nog maar even van de rust!

@Lelie en zora: zwaai zwaai

@hier vandaag een stil dagje. J.enna op het kdv, manlief werken. Vandaag maar een dagje film/lezen, aangezien al mijn knutselwerkjes wel klaar zijn...

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoe, hier even gauw een teken van leven :D

Goh meiden ik heb zo geen tijd voor internet sinds S geboren is. Laat staan voor ZP ;)
    Het is gewoon erg druk en ik ben de hele dag bezig met dingen... zoals huishouden, kraambezoek, boodschappen en verzorgen van de kids!! En voor je het weet is het al avond en dan ben ik gebroken..

Ik lees zo nu en dan wel jullie verhalen maar reageren/bijhouden zit er gewoonweg niet in :) Maar ik denk echt wel aan jullie!!!!

met S gaat het goed! Ze is enorm gegroeid en kan al veel pakjes van maat 50 niet meer aan. Ze drinkt nog steeds fles met Nutriton en dat gaat goed. Het is een heerlijke meid en zo lief en mooi. E.mma is ook zo lief voor haar, ze is er al aan gewend. S nachts werd ze nog eens wakker van haar gehuil maar nu vind E het normaal dat er af en toe gejankt wordt hihi

Gisteren pasfoto's laten maken van de girls. Ging super. was in een keer goed geschoten haha
    Nu aankomende week ID kaart aanvragen en dan kunnen we met een gerust hart op reis :D

Ik voel me ook redelijk/goed. S nachts slapen we voldoende dus ik mag niet klagen. AB kuur is bijna op maar de bijwerking van de kuur is minder...heb elke dag hoofdpijn! Pffff...gelukkig nog 2 dagen. Ook heb ik zo nu en dan pijn/last van mijn wond (binnenkant). Is mijn schuld denk ik want ik ben niet braaf geweest met rust houden! Til soms....euhmmm vaak:) dingen (maxicosi, wipstoel, E.mma) op, doe al veel huishoudelijk werk...:( Hmmmm is niet verstandig maarja.....wie moet dat anders voor mij doen, ik sta er wel alleen voor...
    Volgende week heb ik een nacontrole bij de gyn...geen idee of ze via een echo mij wond kunnen bekijken???

Al met al gaat het lekker hier hoor ;) is erg druk maar wel heel gezellig.
    Het is gewoon dat ik erg moet wennen aan de nieuwe situatie. Ik had daarvoor alles en piekfijn onder controle en nu even niet....en daar kan ik niet zo goed tegen ;) het heeft even tijd nodig...
    Ook komt de datum van de brand van 2 jaar terug komt dichterbij....dat speelt denk ik ook even mee.

ps, Esser wat een prachtige kaart hebben jullie uitgezocht! Dank je wel. Vind de naam zo mooi.

kleintje en jewel, voor jullie ook zo spannend!!! Jewel, ben ook erg benieuwd of je een baby boy of baby girl krijgt :D

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, hier is mau ook op het kdv. En vriedlief werken, naja werken doet hij bijna altijd! Straks lekker weekend. Als je zo de hele week thuis it kijk je daar wel veel meer naar uit. Lekker met z'n drieën! Of straks misschien 4! Ik ga zo ook weer ff knutselen. Verder net mijn borduurwerk. Moet zeggen dat het goed opschiet. Misschien krijg ik het nog wel af!!!! Goed streven???? Begaven dan de geboorte datum. Die kan ik nog niet invullen.

Zora, spannend hoor dat jullie weer van start zijn!!!

Onsw, houdt de moet er in meid!!!!! Het kan nog steeds hè!

Suus, jeetje wat een gedoe in de familie.... Hopelijk kan de notaris een goede rol hier in spelen. Wel erg dat het z'n stelletje aasgieren zijn.....

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay lelie!!!! Die je rustig aan. Herken het wel hoor. Dan zegt iedereen dat jecrustig aan moet doen....... Maar wie doet het anders, de kabouters???

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, kan me voorstellen dat t erg druk is ja! Word vast beter :) Ik kom ook nog wel even een keertje kijken natuurlijk maar laat t je nog wel weten dan.

Traantje, shoppen tussen tandartsen verwacht ik niet veel hoor. Het gros van onze patiënten is blij met hoe wij met ze omgaan dus we maken ons daar geen zorgen om. Daarnaast ist niet handig om te shoppen. Je komt natuurlijk niet aan met een behandelplan van tandarts A aan bij tandarts B die dat dan maar moet uitvoeren. Dan kom je uiteindelijk op hogere kosten te zitten want die 2e tandarts gaat weer behandelplan opstellen, Miss extra röntgenfoto's etc etc. Denk dat t dus wel mee zal vallen, iig bij ons ;)
    Zag trouwens in t nieuws dat ze t experiment de nek om gaan draaien als de tandarts duurder blijkt te worden maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren! Je moet je aan zoveel eisen houden qua hygiëne protocollen, onderhoud van al je apparaten, naast je normale vaste kosten om alles draaiende te houden, dat daar wel een prijskaartje aan vast hoort te zitten die die kosten vergoedt. Maar goed, zoals ik al eerder zei, t is allemaal niet eenvoudig.

En ja dat gedoe in de familie...is al jaren zo!!! We wisten dat dit een keer zou gebeuren en ze is nog niet eens dood...

Zora, yeah voor eerste deca!!

Hier heerlijk geslapen!!!!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ff ego,

grappig dat iedereen het leuk noemt dat ik een extra echo krijg...ik moet zeggen dat ik die 20-wekenecho nou niet bepaald leuk vond, vond hem eerder zenuwslopend, dat je daar ligt en dat ze alles gaan bekijken. Was telkens bang dat hij iets zag wat niet goed was...en nu moet ik dat dus 2x ondergaan.

Baal er ook van dat ik dus nog steeds niet weet waarom ze dat doen. Omdat de echoscopist van het echobureau bedacht had dat ik de GUO rond 21 weken kreeg, vanwege mijn gewicht en dat de vk eerst zei dat ik de echo misschien rond 18 weken krijg en dat het nu ineens is met 15 weken en 20 weken...
    De ass van vk was gister een beetje pissig dat ik ook al het z'huis had gebeld, dus die durf ik niet weer lastig te vallen...
    En durf ook niet goe....

*ondertussen toch maar de stoute schoenen aangedaan en ziekenhuis gebeld*

Die 15 wekenecho is dus wel gepland vanwege mijn BMI...dat was net een grensgeval, dus hebben ze me maar gewoon in dat protocol gedrukt...prima...maar dat houdt dus in dat ik daarom een extra echo krijg. Dus dan hou ik het daar maar op en ga me er verder niet druk om maken.

Toch wel gek, want las berichtje op fb van mijn vriendin, die is nog zwaarder en die krijgt met 21 weken SEO omdat ze het anders niet goed kunnen zien...dus...
    Dan maar 2x in de zenuwen zitten...(en dat op mijn verjaardag!)

Ik ga vast proberen vrij te regelen, want heb de echo om 10.30 en mijn kids hebben eerst gym tot 9.30 en ga niet voor die 3 kwartier naar school...

Ik kom snel weer terug voor reacties!

Wel nog even SINJAAAAAAAAAAAAAAA, gefeliciteerd met je mooie emmy's! En nu BROEDEN!

SMAK

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh Loesie, wist niet dat je t zo zenuwslopend vindt!! In dat geval baal ik met je mee dat er 2 GUO's worden gedaan!
    Enne assistente van vk is een muts... Natuurlijk gewoon zelf zkh bellen!!

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: yeah, het hele circus is weer begonnen. Werkze nog vandaag!

Loesie: je bent niet de enige die de 20 weken echo zenuwslopend vond. Ik was maandag zo zenuwachtig, de nacht ervoor al niet geslapen, haalde me allerlei rare dingen in mn hoofd en de hele dag aan de dunne, puur van de zenuwen (daar heb ik heel snel last van) :)
    Ik had ook nog nooit gehoord dat ze puur om bmi een extra guo doen. Wat ik toen van onze meet in Utrecht kan herinneren, is je bmi toch niet zo hoog?

Lelie: wat leuk om weer wat van je te horen. Kan me voorstellen dat het druk is met twee kindjes, daar moet je toch even je weg in vinden. Ze kunnen met een echo idd je litteken bekijken. Gaat het beste met een uitwendige echo.

Suus: jeetje, wat gedoe met je familie. Hopelijk komen ze eruit zonder al te veel gedoe...

Kleintje: en, is je borduurwerk bijna af? ben benieuwd naar het eindresultaat.

Vandaag toch maar ziekgemeld, gelukkig heeft mn manager alle begrip ervoor en hij had het ook stiekem al wel verwacht, gezien mn gewaggel van woensdag op het werk....
    thuis nog een beetje dilemma over de babykamer. Ik wil graag rood, wit en donkerblauw in de babykamer en manlief wil er een echte meisjeskamer van maken met roze, wit en paars. Ik denk dat ik hem maar een keertje zn zin geef, meestal is het hier nl andersom ;)

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of het jullie opgevallen is maar Jewel heeft zich nog niet gemeld......

En op haar profiel staat dat ze zich ook nog niet ingelogd heeft vandaag.........

Maar ik was toch eerst :p:p

20. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: ik zat er ook net nog aan te denken hoe het met Jewel zou zijn... wie weet :)

Deel Deze Pagina