Zou t zou t. Zou jewel aan t bevallen zijn!? Heeft Zr. Een buddy? Loesie. Toch idd weer spannend die echo maar komt goed joh!! Suus jeetje wat een gedoe. Ik hoop dat het een beetje goed gaat komen. Nightelf. Gord dat je je toch hebt ziek gemeld. Misschien toch een gesprek aanvragen met de bedrijfsarts. Lelie. Lekker genieten hoor van die meiden. En wel op tijd je rust nemen. Kleintje. Jeetje ik kan me voorstellen dat het nu wel spannend begint te worden. Bijna uitgerekend en de kleine laat zich nog niet zien. Hier vandaag naar de vk geweest. Echo gehad en zag er gelukkig goed uit. Ze zei dt ik me niet teveel zorgen moest proberen te malen. Als de kleine voorbij de cm is. Is de kans blijkbaar nie zo groot meer dat het fout gaat. Toch blijf ik zenuwachtig. Maat hopelijk gauw die 12 weken voorbij. En volgende weer een echo.
@Jessy: gefeli weer met de goede echo! Enne, ik zou me inderdaad maar geen zorgen maken, de kans is gewoon heel klein dat het nu nog fout gaat! Ga maar lekker genieten van jullie spontane wonder
Helaas dames, hier nog steeds geen beeb te zien Had mij idd ook wel wat eerder kunnen melden. Maar vanochtend vriendin langs geweest voor een bakkie en daarna gegeten en Ruben op bed gebracht en zelf op de bank in slaap gevallen, ben net wakker...... Ik ben zo moe vandaag, last van mijn buik......Ik hoop dat het morgen wat beter gaat. Wil eigenlijk nog even sint shoppen. Vanavond partneravond van zwanger &fit, had gehoopt dat ik al bevallen zou zijn maar zullen er toch heen moeten Ik reageer later op de rest, moet nog even wakker worden....
Ha meiden, was ik weer! Jewel zich nog niet gemeld...ooeee spannend, volgens mij zei ze laatst dat ze mijn nummer nog had en dat ik wel haar buddy mocht zijn, ben benieuwd!! Spannend Jessy, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!!!! En ik snap dat genieten nog spannend en eng is!!! Maar het mag hoor! Kleintje, Maurits was al geboren rond dit termijn he?! Volgens mij heeft dit kereltje het nog wel naar z'n zin! Suus, wat een verhaal van de fam van je vader! Lijkt me verschrikkelijk zo'n familieruzie...zo jammer dat die mensen altijd op geld uit lijken te zijn! Hopelijk kan je vader het allemaal een beetje handelen! Lelie, wat een heerlijke drukte met de meiden en wat zul je genieten! Nightelf, goed dat je je ziek hebt gemeld! Echt aan jezelf denken! Echo, ja ik vind ze echt zenuwslopend en helemaal nu het nichtje van mijn man haar kleine is verloren met 24 weken...omdat dus bleek dat er tijdens de 20-weken echo geen maagje enz te zien waren...En dat heeft me wel banger gemaakt. (al vond ik het bij S. al verschrikkelijk eng) Heb de vraag ook bij echo en onderzoekendeel geplaatst en daar was iemand die ook een te hoog BMI had en daar deden ze eerst met 15 weken inwendig, dan konden ze veel dingen al zien die ze ook op 20-wekenecho onderzoeken en daarna weer met 20-weken uitwendig, want hart-open ruggetje en evt geslacht kon dan pas. En dan was het alweer te ver voor inwendig... Dus dat is eigenlijk de reden. Wel stom dat het z'huis en de vk mij dat niet eens fatsoenlijk uit kunnen leggen...ggrrr... Nightelf, ik was altijd al wat steviger, maar er zijn helaas wel wat kilootjes van S blijven zitten. En die hormonen weer bij die poging die helpen ook niet. Ben daar heel gevoelig voor, voordat ik aan de pil ging had ik maatje 36/38...snik...maar daar heb ik nooit meer wat van terug gezien! Weet gewoon dat ik na deze bevalling heel wat kilo's kwijt moet, maar goed, daar kan ik me nu druk om maken, maar dat heeft toch geen zin, er komen alleen nog maar kilo's bij op dit moment. Probeer wel zo goed mogelijk te eten, dan heb ik dat tenminste niet allemaal extra! Ik ga met de beentjes hoog, S slaapt lekker dus even genieten van mijn rust SMAK
Jewel, He jammer.......... Hier is mijn mamma net geweest. Zij gaat op Maurits passen als ik ga puffen. En we hebben "afgesproken" dat ze hier zondag ochtend Maurits komt op halen en hem tegen het avond eten weer terug brengt . ZOu wel mooi zijn.....
Susan... wat een verhaal. Hoop dat het allemaal zo wordt geregeld dat je vader er in ieder geval geen naar gevoel aan overhoudt! Wel allemaal heftig hoor.
Lelie, druk druk druk dus, maar wel genieten! En S. is gewoon alweer 4 wkn! Tjee....zeg ....waar blijft de tijd... Suus, wat een gedoe allemaal zeg! Nooit leuk dat soort dingen. Hopelijk komen je vader en z'n broer er toch uit met z'n tweeën?! Jessy, gefeli met de goede echo . Wauw! Traantje, lekker rustig dagje gehad dus? Klinkt heeeeeeerlijk! Loessie, een 2e guo dus....hmmm....wist ik ook niet dat ze dat deden. Kan me goed voorstellen dat je het zenuwslopend vond. Je hoort idd nog té vaak dat er dingen soms toch niet goed zijn. Helemaal naar als dat zo dichtbij voorkomt! Zora, joehoe....eerste spuit weer gezet . Spaaaaaannend. Kleintje en Jewel....ben zó benieuwd wie van jullie nou eerst gaat bevallen!! Nightelf, goed zo! Goed om jeelf denken. Wel fijn dat je baas ook een beetje meedenkt . Maakt het voor jou ook een stuk makkelijker! Leuk strakjes met de babykamer bezig!! @Hier: M. is ziek . Had vanavond ineens 39,6 koorts. Zo hoog heeft ze nog niet eerder gehad. Zetpilletje gegeven en hopen dat ze een beetje slaapt. Ging 2 uurtjes goed, nu is ze het laatste half uur erg onrustig. Hoop dat het vannacht meevalt, moet morgen namelijk werken en dus 6 uur op . Gelukkig is manlief wel vrij. Ik ga zo maareens naar bed dus! M'n arme meisje....
Majo, dat had mau dus ook vorige week. Hij heeft uiteindelijk 3 dagen wat schommelende koorts gehad. Daarna wat schor maar nu weer helemaal de oude. Dus even in de gaten houden en anders ff bellen met de huisarts.
Majo beterschapjes met je kleine meid! Hopelijk is ze snel opgeknapt! Susan, wat een verhaal zeg En wat ontzettend vervelend (understatement) voor je vader!! Loesie ik snap dat je je best zorgen maakt en dan nog eens een extra echo. Vooral ook nog eens extra door dat nichtje! Hopelijk is gewoon alles helemaal goed met julile kleine meid/knul! Wil je dit keer weten wat het wordt? En mogen wij het weten? Jewel wat jammer dat er nogn iets aan de hand is! Hopelijk snel!!! En Kleintje idem! Zondag zou wel heel mooi uitkomen dan Jessy gefeliciteerd met je goede echo!!! Super zeg! Ik heb hele dag al menstruatie-achtige krampen... voelt niet zo goed, ook al kán het nog niets zeggen. Lijkt net of mijn baarmoeder de emmy's nu al wil afstoten ofzo En dat slaat natuurlijk nergens op, maar was even vergeten dat ik compleet niet meer kan nadenken in die wachtweken. En me dus zorgen maak om ieder krampje....
Sinja, in mijn ogen zijn krampen juist goed! Ik had bij Maurits en deze baby haverwege de eerste wachtweek krampen. Ik zou me eerder zorgen maken als je vlak voor je nod krampen hebt. Maar dat maakt het wachten niet minder vervelend. Owja, ik meld me ook meteen. Weer een onrustig nachtje. Gisteravond in bed had ik echt het idee dat het hoofdjecal tussen mijn benen aan het duwen was. Toch maar gewoon gaan slapen. Ook heb ik al twee nachten hele dikke handen en voeten van het vocht. En ik geef al melk. Dat deed ik bij mau pas na de geboorte. Mijn lijf is klaar, nu de baby nog. Trouwens ook leuk. Ik voel de baby soms op drie plaatsen tegelijk schoppen/slaan/duwen!!!!! Daar geniet ik dan nog even van.
Hoi meiden, alleen ff n zwaai (tijdens het voeden) Gebeurd genoeg hier zo te lezen; ik denk aan jullie! Hier fijn alleen bezig zijn met zn 4tjes........ Liefs
Sinja. Ik had ook veel krampen. Ik was ook gewoon overtuigd dag ik gewoon ongesteld ging worden. Alle normale ongesteldheids klachten. Al vanaf me eisprong. Des te groter was de verassing dat die er niet meer was. En bij Siem voelde ik juist niets. Dus tja. Haha. Het kan alle kanten op.
Majo": Beterschap voor je kleine meid! Suus: Klinkt als een erg rotte situatie zeg, sterkte ermee! Vooral voor je vader. Kleintje: Je lichaam is er dus helemaal klaar voor, ben benieuwd wanneer de kleine er klaar voor is! Loesie: Ik begrijp dat je je zorgen maakt, is toch weer xtra spannend! En dat blijft het ook tot het eind vind ik. Hier: Vanochtend naar de dierentuin geweest. Had gratis kaartjes liggen die maar geldig waren tot het einde van het jaar. Sara vond het geweldig. Helaas begon ze elke keer te huilen als we naar de volgende dieren gingen. Maar goed, teken dat ze het wel leuk vindt, ze is echt gek op dieren. Net als mama. Daarna daar gegeten en naar huis, Sara viel in de auto in slaap en ligt nu lekker op bed.
Sinja: ik had ook ongikrampen en was er heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden, maar is niet gebeurt. Het kan dus nog alle kanten op. Esser: zwaai!! Majo: hoe is het nu met Maud? Alweer een beetje opgekrabbeld? Loesie: dus na je bevalling hard aan de slag om alle extra kilo's kwijt te raken...... Hier altijd het tegenovergestelde, moet echt zorgen dat ik goed eet, anders val ik heel snel af. Is ook nabsoluut niet fijn... Hier weer een druk weekend voor de boeg. Vanavond visite alvast voor mn verjaardag en morgenmiddag komt mn oma op verjaardag. Maandag word ik al 32........
Sinja: Ik had een week na TP erge krampen tijdens het winkelen, wist toen bijna niet waar ik het zoeken moest. En....toen was ik zwanger van Sara, dus je kunt er niets van zeggen meis, helaas helpt alleen wachten en wachten is bleh!
@Sinja: ook hier menstruatieachtig gevoel na de tp/ovulatie. Dacht beide keren dat ik gewoon ongesteld ging worden en dacht dat ook te zijn omdat ik beide keren een innestelingsbloeding had Dus meid, hoop houden het kan nog alle kanten op. @Majo: beterschap met jullie kleine meid. @Jewel: mp @Kleintje: je lichaam is er wel echt klaar voor zeg! Dus jij loopt al met de koffiepads in je bh, of is het nog niet zo erg?! @Zora: wat leuk de dierentuin, welke waren jullie geweest? Grappig dat ze ook zo gek is op dieren net als haar mama!! @Loesie: ik doe met je mee na de bevalling, wil van de zomer wel weer gewoon in bikini kunnen (mooi streven al zeg ik het zelf). @Esser: geniet vooral van jullie mooie gezinnetje, heerlijk!! @hier: helemaal blij, we hebben net onze 'oude' kinderwagen verkocht en nog voor een redelijk goed bedrag ook. Mensen blij, wij blij Dus nu volop aan het rijden met de nieuwe wagen, de ICandy, echt fijn hoor (alhoewel ik dat van horen,zeggen heb, want ik rijd er dus zelf niet mee, ik kom namelijk nog steeds nergens). Aankomende week heb ik weer een uitje naar de gyn en misschien naar de anesthesist als ik daar dan nog puf voor heb...
Traantje, Fijn zeg dat jullie de wagen kwijt zijn. ik kon me al niet voorstellen dat je hem niet zou kunnen verkopen. Zeker omdat hij zo kompleet is (had je topic met foto gezien). Wij hebben ook de mutsy 4-rider, via Marktplaats. Nou dat was een hele klus om voor niet te veel geld toch een vrij nieuwe te vinden voordat iemand anders hem had weg gekaapt. DIe van ons was ook voor 1 kindje gebruikt, mensen hadden ook een duowagen aangeschaft. Wij hadden de lightweight versie met reiswieg, wandelwageninzet, voetenzak en maxicosi adapters voor 350,- Ow en koffiepads heb ik gelukkig nog niet nodig. Maar kan wel al mezelf melken . Wat ik dus bij Maurits pas na 3 dagen had. En nu heb ik niet eens een prikkel voor een toeschietreflex.... Bizar....... Dus heb een vermoeden dat het deze keer met de bv wel goed gaat komen. Alleen vraag ik me af of ik wel zin heb in al dat gedoe..... Maarja we gaan het gewoon proberen. En als ik ook maar enigzins de balen er van heb dan komt de fles uit de kast...... Erg he..
MP Hier ook nog rustig, wel veel harde buiken en eigenlijk constant een strakke buik, voelt niet echt prettig maar ja we gaan gewoon door Kleintje, dus je lichaam is er al helemaal klaar voor. Hier nog geen melk maar dat had ik met Ruben ook niet. En idd soms ook het idee dat het hoofdje er al uit komt..... Sinja, ik had ook bij beide pogingen onigkrampen dus dat is voor mij ook een positief teken. Maar ja in de wachtweken voel je alles en ga je overal bij nadenken. Ik heb de rest niet teruggelezen....sorry...ik probeer morgen wat uitgebreider te reageren. Heb vanmorgen alle sint inkopen gedaan en vanmiddag met Ruben naar de sint intocht hier in het dorp geweest. Hij vond het prachtig! Hij riep steeds 'klaas' klaas' en vond de pieten ook interessant, vooral toen hij pepernoten van ze kreeg Ben nu dan ook kapot en ga dus ook niks meer doen nu. Vriend komt zo thuis uit het voetballen en die moet maar eten koken en nog even stofzuigen Fijne zaterdag nog allemaal!!!