Kleintje: Misschien loopt het dit keer als een trein en zie je het juist als makkelijk ipv gedoe. Traantje: Leuk een nieuwe wagen, wij hebben ook een mutsy 4 rider, ik begrijp dat je die dus redelijk makkelijk kwijt kan raken. (alhoewel, laat ik niet op de feiten vooruit lopen). We zijn naar dierenpark Amersfoort geweest, dat is hier om de hoek. Zo lekker uit eten met schoonouders en ouders. Wij trakteren omdat ze beide oppassen (schoonmoeder en moeder dan). En dat moet je in ere houden he?
Dus nog steeds niks Jewel en Kleintje.... we wachten rustig met jullie mee . Sinja, niet meer helder kunnen denken dus....hmmm....lastig! Hier na paar dgn ook wat kramp gehad, maar had zelf eigenlijk idee dat het 'naweeën' waren van de punctie omdat eierstokken toen nog wat opgezet zagen bij de TP. Heb je niet toevallig net als mij zo'n knopje ergens die je om kan zetten als je niet aan de wachtweken wilt doen ? Ik doe niet meer aan dat gedoe! 'k Ga hier pas wachten als ik 2 dgn voor testdatum nog niet ongi ben. (dat was de eerste keer namelijk zo). Esser, lekker genieten daar in DB!! Nightelf, veel plezier dit wknd, doe je wel rustig aan met je bekken?! Ga je nog weer lekkere taarten maken voor je verjaardag? Of nu niet vanwege je BI? Kleintje, ik had laatst met mijn verjaardag trouwens nog de witte chocoladecheesecake gemaakt. Was erg lekker alleen 'k doe er de volgende keer een keer zoveel witte chocolade in want vond die er niet genoeg uit naar voren komen . Had verder ook nog een bokkenpootjestaart gemaakt, ook erg lekker. Maar aan die taarten van jou Nightelf kan ik echt niet tippen hoor!! @Hier even ego: Érg pittig nachtje achter de rug....pfff.... Toen wij om 22 uur naar bed gingen en 5 min. lagen werd M. wakker. Sliep pas weer om 3.15 uur! (wel wat gedommeld tussendoor). Zó zielig! Ze wist gewoon niet wat ze moest. Sliep alleen als ik d'r op schoot had en tsja...dat gaat niet de hele nacht in een stoel. Viel zelf dan bijna om v/d slaap. (nacht ervoor toevallig ook erg slecht geslapen). Koorts bleef hoog ondanks paracetamol. Zakte even naar 38,6 om later weer 39,7 te zijn . Ze sliep toen 45 min, ik gauw m;n werk gebeld om 3.45 uur of ik 45 min. later kon komen (scheelde uurtje slaap) en om 4 uur was M. alwéér wakker. Zelf uiteindelijk van ongeveer 4.45 uur tot 6.45 uur geslapen met 1x wakker tussendoor. Toen gaan werken, drúk op het werk...zul je áltijd zien! Nu zo maar weer een poging doen om rond 22 uur te gaan slapen...ben benieuwd... ze is nog steeds ziek. Vandaag ook wisselend (met paracetamol) tussen 38.0 en 39.6 . Ze eet en drinkt wel redelijk en speelde vandaag ook nog wel wat. Maar wat is ze jammerig en huilerig zeg....zóóóóó'n zielig meisje nu . Net ook alweer 1,5 uur wakker geweest na pas een uurtje slapen. nu slaapt ze alweer 5 kwartier...ben dus benieuwd....
Had het beter niet kunnen schrijven...ze is alweer wakker.... . Wordt weer een zwaar nachie ben ik bang!
Majo, even een dikke knuff voor jullie! Zo zielig zo'n ziek kindje! En voor jullie ook behoorlijk pittig. En dan moest je ook nog werken, doe je het wel een beetje rustig aan!? Hier is O.laf sinds vandaag verschrikkelijk verkouden en is vanavond ook al een stuk of vijf keer wakker geworden omdat hij helemaal vol zit met slijm, echt zo zielig. We zouden morgen ook nog op kraamvisite, maar dat bellen we af als O.laf nog zo verkouden is. Kleintje en Jewel, nog steeds niks dus bij jullie! Echt super spannend! Rest, niet terug gelezen. Sorry! Ben echt verschrikkelijk moe en heb weinig puf om te reageren. Hier, vrijdag naar het zh geweest en als alles goed gaat hebben we donderdag een tp. Er zat nog wel een cyste, maar dit kon geen kwaad. Ook wordt de med. aangepast. Zou eerst 2x2 utrogestan gaan gebruiken, maar dit wordt nu 3x3. Omdat mijn ongi hier altijd doorheen komt willen ze dit nu op gaan hogen. Zie er wel een beetje tegenop, heb altijd veel last van de utrogestan. Hoofdpijn is ook nog steeds niet weg, maar dit kon idd van de progynova komen.
Majo, jeetje het zit maud niet mee. Moet je vannacht weer vroeg er uit voor je werk? Maar wel raar dat de koorts niet zo veel zakte van de paracetamol. Krijgt ze nog 120 of al 240 mg? Misschien dat dat kan schelen??? Als ze morgen nog zo ziek is zou ik even contact zoeken met de ha (ja ik ben van het type snel bezorgd). Hopelijk is het niet nodig. En anders geef je haar een lekkere warme fles melk (als ze nog uit fles wil drinken) dan heeft ze haar buikje vol en kalmeerd ook. Heel veel sterkte. Hier een uur geleden volgens mij een echte wee gehad. Niet dat ik moest gaan puffen maarcwel dat ik dacht hè dit is geen voorwee meer. Maar daarna niks meer. Schiet dan wel meteen in de stress hoe het straks komt net mijn moeder die we moeten bellen voor Maurits en de taxi enzo....., achteraf was ik denk ik toch liever thuis gaan bevallen. Maatje dan moesten we naar een andere vk. Maar ik ga nu rustig slapen en als ik wakker ben zal ik een mp-tje doen. Niet dat jullie meteen denken dat ik aan het gevallen ben
Kleintje: dus een echte wee gehad. Ben benieuwd of het heeft doorgezet. Kan me voorstellen dat je in de stress schiet met het regelen voor de bevalling met je moeder en de taxi enzo. Ik heb echt de angst dat we het ziekenhuis niet gaan halen, omdat ik bij de bevalling van Amber geen ontsluitingswee gevoeld heb en patsboem op 10 cm zat....... en mijn vk doet ook alleen ziekenhuisbevallingen. Jewel: wat leuk dat Ruben de intocht ook zo leuk vond. Amber beseft het ook al wel dat het echt iets bijzonders is en vindt het allemaal heel leuk. Majo: beterschap met M.aud. Hoe is deze nacht verlopen? Ik heb deze keer zelf geen taarten gebakken, ivm met mn BI. Gewoon wat bij de hema besteld en was ook erg lekker (stoofpeertjesvlaai en koffiebavaroisvlaai, jammie ). Straks nog wel ff 4 cakes bakken voor op het werk, maar daar hoef ik niet zo veel en lang voor te staan. Elin: wat fijn dat je nu meer utrogestan krijgt. Hopelijk zorgt dit ervoor dat je niet zo snel ongi wordt na de tp (helemaal niet ongi natuurlijk ) en vallen de bijwerkingen mee. Sinja: Kom je de dagen nog een beetje door? Rest vna de meiden: zwaai!!! Amber heeft gisteren voor het eerst op haar nieuwe slaapkamer geslapen en ze vondt het super! Gelukkig heerlijk geslapen. Verder allemaal leuke dingen op mn verjaardag gekregen en ook van alles voor de nieuwe beeb, altijd leuk
Kwam even kijken of er al nieuws bij kleintje of jewel was. Aar nog niets zie ik Nightelf. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Sorry te laat. Maar wel fijn dat je zo verwend bent!! Majo beterschap met de kleine. Altijd zo zwaar als ze ziek zijn Zora. Ook beterschap met de kleine Hoop dat iedereen gauw weer doorslaapt haha Elin spannend!! Nu hopelijk een plakkertje en geen menstruatie. Bij kwam me menstruatie er ook doorheen. Ik werd meestal op dag 8 ongesteld. Dus daarom teste ik ook altijd rond die tijd. Hier voor de tweede x sinds Siem geboren is. Slaapt hij ergens anders. En voor het eerst ben ik zelf thuis. Vind t echt zwaar klote. Lig al een uur wakker. Dacht vanacht elke x dat ik hem hoorde. Zo stom. Zullen de hormonen wel zijn maar zou hem t Liefst nu al gaan halen!!!
O sorry zie dat ik mensen door elkaar haal. Jeetje wat slecht. Elin. Beterschap met Olaf!!! En zora. Hoe was je etentje?? Excuses. Wijt dit ook maar aan me hormonen. Haha
Sinja en majo. Hoop op goed nieuws voor jullie allebei rond de testdatun!! Ik duim voor nog veeeeel meer baby's En bij Eline natuurlijk ook. En ons wondertje. En Ingrid dalijk!!! Duim duim duim
Nou ik kom me weeeeeeeeeeeer melden. Het is bij die ene wee gebleven. Volgens mij ben ik veel te gespannen om te bevallen. Mijn borsten knallen er ondertussen wel bijna van af. Voel me een beetje depri. En dat merken de mannen hier ook waardoor het ook niet gezelliger wordt. Nightelf, dat is dus ook mijn grote angst dat ik binnen 1 sec moet bevallen en ik niet naar het ziekenhuis kan of mijn moeder hier niet op tijd kan zijn. Maar hoe ging dat dan bij jou? Hoe merkte je dan dat ze er uit moest?
@Kleintje: ze zeggen dat spanning enzo de bevalling tegen kan houden, maar of het echt zo is?! En als het heel snel gaat, dan vindt dat ook wel weer z'n weg. Niet te druk maken, het komt echt wel goed allemaal. @Nightelf: 32 jaar toch morgen mooie leeftijd hoor! Wat goed van Amber dat ze zo lekker op haar nieuwe kamer heeft geslapen. Ook meteen in een groot bed @Majo: hoe is het nu met de kleine dame? Weer een slechte nacht gehad? @Elin: wat goed dat je nu meer utrogestan krijgt, ik hoop dat dat beter zijn werk doet.... Zijn dit nu de laatste cryo's die teruggeplaatst worden? Oh en ik had bij J.enna ook een cyste met de tp, heeft geen gevolgen gehad, die verdween gewoon vanzelf! @Rest: zwaai! @hier: lig tegenwoordig elke nacht wel minstens een uur wakker, daarnaast nog zo'n 5x wakker om te plassen, te draaien in bed, etc etc... kom niet echt aan mijn rust toe
Traantje: ze ligt nog niet in een groot bed, die moeten we nog halen. Balen dat je zo slechts slaapt 's nachts. Kleintje: oh jammer, het heeft dus niet doorgezet. Bij Amber was ik gelukkig opgenomen, omdat ze die dag een inleidpoging met een veter hadden gedaan, maar dat deed dus niets. Ik werd toen 's nachts wakker met naar mijn idee een eerste wee, maar dat bleek dus al een perswee te zijn. manlief optrommeld vanuit huis en ruim 1,5 uur later was ze er al.....
Kleintje, dus het is bij de ene wee gebleven...........spannend hoor. Zodra de weeën echt doorzetten meteen je moeder bellen en dan ben je nog wel op tijd hoor. Die 'stress' herken ik ook wel een beetje hoor. De vorige keer hoefde je met niemand rekening te houden maar nu moet je wel wat regelen voor je andere kind. Ik ben benieuwd of het vandaag nog wat met 1 van ons tweeën wordt vindt het wel een mooie datum:20-11-2011. Het kan nog Traantje, heel herkenbaar de nachten. Ik ben ook vaak wakker en vaak plassen en dan Ruben ook nog...........Rusten is dan idd moeilijk. Ik wil altijd graag op bed maar meestal brengt het niet de nodige ontspanning. Majo, he wat zielig voor M.aud dat ze zo ziek is! En voor jouw nachtrust is het ook niet leuk Hopelijk knapt ze snel wat op zodat jij ook weer normaal kan slapen. Dikke knuff! Loesie, he wat gek dat ze ineens 2 guo's doen......En idd zo'n hoog bmi heb je nou ook weer niet......Ik was ook altijd blij als de gyn zei dat alles oke leek bij de guo. Ik vond het ook altijd erg spannend, en nu moet je dat 2 keer door. Ik stuur je ook wel een sms-je als het zover is Elin, vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt.........en hopelijk krijg je niet meer last nu de dosis verhoogd wordt....Cystes heb ik geen ervaring mee maar ik hoop ook dat hij weer weggaat. Deze cryo blijft gewoon plakken deze keer!!!! En super leuk filmpje heb je op fb haha Ruben vond het ook prachtig, 'nog een keer?' vroeg hij steeds Suus, en geen voorweeën meer gehad? Hier al een tijdje idd geen sex gehad..........misschien toch maar weer eens proberen? Misschien dat de kleine dan wel komt Nightelf, oh wat lijkt mij dat 'gek' zeg geen ontsluitingsweeën. Die vond ik bij de bevalling het ergst! Maar ik snap dat je hem dan wel even knijpt. Hoe weet je dan idd wanneer het nou begonnen is? Ik hoop dat je toch wat voortekenen krijgt deze keer. Fijn dat je manager er wel begrip voor heeft. Nu wel goed voor jezelf opkomen he en niet zeggen dat het wel gaat En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag allemaal visite? Jessy, super dat je weer een goede echo had! (ja toch? of ben ik in de war met een ander?) En heel herkenbaar hoor dat wakker zijn en je kind horen terwijl hij er niet is......Ruben is nog maar 1 keer uit logeren geweest en toen heb ik ook zo beroerd geslapen. Dacht ook steeds dat ik hem hoorde Zora, nog lekker gegeten gister? En hoe gaat het met het spuiten? Lelie, heel begrijpelijk hoor dat je geen tijd hebt om op iedereen te reageren hier. Lijkt mij ook superdruk hoor 2 kids. Ben benieuwd hoe dat straks bij ons gaat, lijkt mij soms erg pittig...... Esser, de kraamhulp dus al weer weg........pff en dan 'alleen' met 2 kids....Fijn dat je vader even langskomt. Vooral als je zelf ook nog niet helemaal 100% bent dan is dat extra fijn! Hoe gaat het nu met je onderkantje? Ik had er toen ook zo'n last van, de hechtingen waren toen ook nog ontstoken dus ik hoop dat het deze keer wat meevalt. Super dat O.livia alweer op haar geboortegewicht is!! Moet het ook 'wennen' dat je nu een meisje hebt? Hier weer lekker uitgerust. Helaas is mijn vriend nu ziek dus komt weer fijn uit. Vanmiddag verjaardag van mijn moeder en mijn broer dus dan zijn er genoeg mensen die Ruben even vermaken kunnen Ga ik lekker op de bank zitten met een taartje en kom er ook niet weer weg Morgen 39 weken.........Met Ruben ben ik bij 39 + 1 bevallen dus ben benieuwd Eigenlijk helemaal niet leuk als je bij de eerste eerder bevallen bent, daar ga je nu ook vanuit terwijl het natuurlijk heel anders kan gaan. Ik heb mij nu ook maar ingesteld op 42 weken.....dan kan het nooit tegenvallen...haha Nou ik ga even een broodje eten met Ruben en dan hier de boel maar een beetje opruimen, dat zou mijn vriend doen maar ja die ligt nu op bed.............. Fijne zondag nog allemaal!
Poeh jewel je vriend nu ziek dat is ook niet fijn zeg. Heel veel beterschap voor hem. Majo en Sinja ik duim voor jullie! Elin meer utro dat is fijn Kleintje je maakt het spannend Suus hoe voel jij je nu en je rug. Hier te vroeg ( 3 dagen voor nod) getest en idd negatief. Dus helaas gelijk.
Onsw, 3d dgn te vroeg.....misschien kan het nog? Of denk je echt dat het weer over is? . Kleintje, niet te druk maken! (makkelijk zeggen he ). Je hebt vast nog wel tijd om iets te regelen. En anders neem je Mau (in uiterste nood dan hè...) toch eerst mee in de taxi naar zkh en stuur je je moeder daarheen om hem te halen? Heus het zal zichzelf echt wel oplossen joh. Onze Mau kreeg al 240mg p'mol en uit de fles drinkt ze al niet meer vanaf 7 maand ongeveer. Jewel, vriendlief dus ziek . Hopelijk knapt ie gauw op. Ziet ernaar uit dat we geen bevallers hebben op 20-11-2011... of jij of Kleintje moet nu toch druk bezig zijn op dit moment en voor 00.00 uur nog een baby 'werpen' . Nightelf, wat goed dat A.mber meteen zo goed sliep op haar nieuwe kamer . Elin, O.laf dus ook niet fit . Hopelijk voelt ie zich gauw beter! En meer utro dus voor jou. Hopelijk hierbij straks een positest! Wel kl*te dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt zeg! Jessy, hebben jullie wat leuks gedaan dan gisteravond dat S.iem uit logeren is gegaan? En nog een weekje, dan wordt jullie kleine man ook alweer 1 jaar . Al bezig met de voorbereidingen? Traantje, wat rot dat je zo slecht slaapt 's nachts. Maar je banner tikt wel alweer mooi door naar de 32 wkn . Suus, waar hang jij ergens uit? Mis je hier al een paar dagen. Alles oké? Hier knapt M. nu langzaam op. Vannacht nog erg slechte nacht gehad. Ze sliep van 19.00-19.30, van 00.00-1.00 en van 2.00-8.00 uur. (Helaas had ikzelf vandaag weer een dagdienst waardoor om 6 uur mijn wekker ging ). Merkte het vandaag ook wel....gelukkig erg druk op het werk, dus dan ga je wel door en door en door..... Maar de koorts van M. was vandaag wel mooi weg . Alleen vanavond nu weer wat subfebriel (37.7), dus toch maar zetpilletje gedaan (doe ik normaal niet hoor bij 37.7, maar hoop dat ze dan toch beter slaapt --> lees....vannacht de hele nacht doooooorslaapt ).
Ik ben er nog hoor!! Majo, ik hoop met je mee! De utro zal wel niet helpen aan je fitheid Ow, 3 dgn voor nod is vrij vroeg hè om te testen! Wie weet......? Jewel en kleintje, nu echt aftellen voor jullie! @hier, ben onwijs moe! Ga ook gewoon te laat naar bed, slaap overdag niet bij (lukt me gewoonweg niet) en doe miss toch teveel. M'n ogen doen nu bijna pijn van moeheid. Heb vandaag ook rare dag met een vreemd gevoel in m'n lijf, alsof t niet goed gaat binnenin. Dat ik m minder voel, helpt ook niet! Miss dat ik dus toch strax het zkh ga bellen voor een extra check... Ben absoluut nog niet klaar met zwanger zijn maar wil beeb er wel uit hebben en zeker weten dat ie gezond is. Als iemand me zou kunnen garanderen dat ie nix mankeert, vind ik t ook goed. Maak me gewoon zorgen om z'n gezondheid, zonder aanleiding hoor!