Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay ik ben er nog hoor. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik vandaag nog ga bevallen. Morgen weer naar de verloskunidige. Ik ga vragen of ze een inwendig onderzoek wil doen. Om te kijken hoe mijn baarmoedermond er bij ligt.

Majo, Ok dus mijn tips had je niet zo veel aan :S.

Suus, Goed idee om een extra controle te vragen. Beter een extra check dan dat er straks iets mis gaat.

Onsw, Ik heb alleen bij de verse tp utro gebruikt en kan me niet herrinneneren dat ik daar klachten van had. Was toen ook zwanger dus moeilijk te zeggen wat waar van kwam. Wanneer is je NOD?

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, ik was wel wat sneller moe tijdens utro...

Kleintje, Miss stimuleert ze wel een en ander tijdens inwendig onderzoek ;)

Heb uiteindelijk niet gebeld trouwens. Even geluisterd met doppler en dat leek ok, ook al zegt dat nix... Vannacht maar weer sexen met manlief en kijken of beeb dan actiever wordt ;)

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, veel succes morgen. Je hebt dus geen wee meer gehad? Jammer, had voor je gehoopt dat t door zou zetten.

Suus, heb je nog gebeld naar het zh? En doe je t wel rustig aan!?!?
    Te laat naar bed herken ik ook. Kan ook altijd slecht naar bed komen, ben echt een avondmens. De volgende ochtend vraag ik mij dan altijd af waarom ik weer zo laat naar bed ben gegaan;)

Onsw, hier wel last van de utro. Sta er echt een beetje van op de kop. Verschrikkelijk vermoeid en een niet al te best humeur. Zag nu trouwens ook dat er een gele stikker op zit, nou die geldt hier wel, want ben echt niet heel helder als ik t gebruik.
    En negatief getest:( Kan het niet zijn dat het toch nog te vroeg is geweest? Blijf toch nog even voor je doorduimen en hopen op een wondertje.

Jewel, idd balen dat je vriend ziek is. Als hij straks met de bevalling maar weer beter is;)

Traantje, balen dat je 's nachts zo slecht slaapt. Kun je overdag nog een beetje slaap mee pakken?

Majo, doe jij het ook even rustig aan!? Pittig zeg die nachten en dan overdag ook nog eens werken. Geloof dat ze mij konden opvegen.
    Hoe voel je je verder eigenlijk?
    Gelukkig dat M.aud wat opknapt. O.laf had vanavond nog 39 graden koorts en is ook nog erg snotterig. Ook erg slecht geslapen vannacht, gelukkig had mijn man dienst:p Ben er zelf maar één keer uit geweest. Vanavond nog is hij nog maar één keer wakker geweest, dus hoop op een betere nacht. Te vroeg geschreven, hij wordt net weer wakker.

Kom zo even terug.

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, lees net dat je niet gebeld hebt. Ben je een beetje gerustgesteld na het luisteren met de doppler?
    Enne, veel plezier vanavond:p

O.laf was trouwens net behoorlijk bezweet. Wat doen jullie, minder kleren aan of gewoon zo laten? Ben bang dat hij het anders mss koud krijgt.

Ook nog bedankt voor de reacties op het filmpje op fb. Vind het zelf ook erg grappig! En dan te bedenken dat hij ook nog slecht te pas is.

Esser, zwaai! Hoe is het?

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin hoe is het nu met O.laf?
    Hier zeiden ze idd dunnere of minder kleding aan, temp op de kamer moest wel goed blijven dan natuurlijk.
    En een dunner lakentje over zich.

Jessy lieverd hoe voel je je.
    Ik zie je wel hier beneden:p

Kleintje mijn nod is eigenlijk woensdag.
    Morgen test ik weer aangezien we 's avonds naar de fert arts moeten voor bespreking.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Onsw, he wat balen dat de test negatief is :( Maar misschien is het idd te vroeg geweest en test je morgen alsnog posi.........Ik had eigenlijk ook geen last van de utro, maar ja was ook beide keren zwanger dus zegt misschien ook niet zoveel. Ik blijf iig nog even voor je duimen!

Suus, gelukkig ben je weer wat gerustgesteld met de doppler. Ik denk dat de vermoeidheid die klachten ook kunnen geven hoor. Als ik weinig slaap gehad heb of te laat op bed ga voel ik mij ook echt niet goed. Ik zou toch proberen om eerder op bed te gaan en smiddags gewoon ook even gaan liggen. Al slaap je niet dan rust je iig even uit. Moeilijk, weet ik ;) maar is wel beter natuurlijk.

Majo, fijn dat de koorts bij M.aud zo goed als over is. Hoe is het vannacht gegaan? Jij zal idd nu wel gesloopt zijn zeg! Hopelijk kun je zelf ook snel even bijslapen :)

Elin, he jakkie, dus O.laf ook niet fit :( Hoe is het vannacht bij jullie gegaan? Je hebt er nu misschien niks meer aan maar zou als hij weer zo bezweet is idd wat minder kleertjes aan maar wel een goede temp in het kamertje. Je kunt hem later altijd met een dekentje weer goed toedekken. Te warm is echt niet fijn.

Nightelf, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

Kleintje, he dus 20-11-2011 is bij jou ook niet gelukt ;) Bij een 2e zwangerschap kun je al heel lang met 1 a2 cm ontsluiting rondlopen of niet? Ik wou het de vorige keer ook vragen of ze even kijken wou maar was 'bang' dat er idd al ontsluiting was en dan ga je daar je hoop weer op vestigen terwijl het als nog wel even kan duren ;) Morgen moet ik weer naar de vk misschien dat ik het dan wel durf :p

Hier gaat het gelukkig al weer wat beter met mijn vriend. Nog niet 100% maar hij is wel aan het werk. Niet dat hij zich ziek zou melden ;) Ik heb wel gezegd dat als hij zich echt niet fijn voelt hij maar naar huis gaat. Ik wil hem wel een beetje fit bij de bevalling hebben en nu ik eigenlijk ook niet zoveel meer kan heb ik zijn hulp hier ook wel nodig. Best wel een beetje egoïstisch maar dat mag nu toch ook wel? ;)

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Onsw, Ik had die neg test even gemist...... Maar dat zou wel klote zijn. Hopelijk vandaag een dikke positieve test!

Nightelf, Vanuit het zuiden ook gefeliciteerd!!!

Elin, ik heb hier eerder het idee dat Maurits het koud heeft... Hij slaapt nu nog met een gewone tricot pyama en een dikke slaapzak zonder mouwen. Maar heb van het weekend eentje met lange mouwen gekocht dus krijgt hij die weer aan. En anders trek je iets uit... Als hij zweet zal hij het toch wel warm hebben. Kan h et allicht een nachtje proberen.

Suus, En lekker gesexst??? Na jou verhaal van de vorige keer dacht ik nou dan moeten wij het ook maar weer eens proberen. En ik het aan vriendlief voorgesteld maar die zag het niet echt zitten. "Je kan je nog niet eens omdraaien in bed........." Ok dat was het romantische moment....... En doe je rustig aan. Misschien toch een keertje terug kruipen in bed overdag. Al lig je maar met je ogen dicht te doezelen dan rust je ook al he.

Jewel, Jammer he dat de 20ste al voorbij is. Ik denk dat de baby morgen komt. Dat is de meest onhandige dag. Dan moet mijn moeder de hele dag werken (dat is opzich geen ramp want ze kan daar meteen weg als het nodig is, heeft ze afgesproken) maar 's avonds heeft ze een feest met optredens waar ze niet onderuit kan/wil. En haar vriend kan dan ook niet oppassen. Dus als het morgen overdag begint moet Maurits naar mijn s-ouders. Op zich geen probleem maar heb er een beter gevoel bij als hij bij mijn moeder is. Van haar weet ik namelijk precies wat ik kan verwachten. Van s-ouders ook wel maar toch, blijven niet je eigen ouders.
    Maar als je al ontsluiting zou hebben is alleen maar fijn om te weten lijkt me. Niet dat het dan ieder moment kan beginnen maar Dan weet je iig dat het niet pot dicht zit.... Ik hoop dat ik het straks durf te vragen. Want heb dan ook het gevoel dat ik te ongeduldig ben. Want van mij mag ze me wel strippen ofzo. 30% van de mensen die gestript worden bevallen daarna erg snel. dus dat zie ik wel zitten :)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, je kan het op zn minst vragen, toch? Alleen als het daarna snel begint, wordt het miss toch de onhandige dag van morgen. Snap trouwens precies wat je bedoelt met ouders/schoonouders, hoewel ik mijn moeder ook moet instrueren dat ze Sophie niet teveel verwent ;)

Jewel, voor jou wordt het ook spannend! Gelukkig lijkt je vriend aan de betere hand en je mag nu best egoistisch zijn hoor! Natuurlijk wil je een fitte kerel naast je hebben :)

Hier een redelijke nacht gehad... 2x eruit om te plassen en had gedroomd dat Sophie in ons bed lag te slapen en had gespuugd. Had dus nog, in mn droom, allemaal kots rondom haar mond dus ik heb toen ik naar de wc ging, een handdoek gepakt en naast mn nachtkastje gelegd zodat ik haar mondje kon afvegen. Toen manlief dus vanmorgen naar zn werk ging (heeft weer 24 uur dienst dus zie m morgenochtend pas weer :(), vroeg ie wat die handdoek daar deed. Ik het m uitleggen en ben weer ns uitgelachen........ *zucht* Ergens is het natuurlijk ook wel hilarisch!

Hebben trouwens niet meer gesext. HIj was sjaggie omdat ie moe was en ik was sjaggie omdat ie zomaar naar boven ging zonder tegen mij te zeggen dat ie ging slapen. Heb nog wel zn laatste hechtingen uit zn mond geknipt maar geen actie dus tussen de lakens. Had wel toen ik op de bank lag gisteravond weer wat last onderin mn buik. Miss maar ns vragen aan de gyn woensdag hoe die daarover denkt... Morgen mn vruchtwaterecho en dat vind ik toch wel heel erg spannend, op een negatieve manier.

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, op zich is het dan wel weer fijn om het te weten of je nou ontsluiting hebt of niet........hmmm morgen toch maar de stoute schoenen aantrekken? ;) Tja en heel herkenbaar dat gevoel met s-ouders.....Hier liever ook niet daarheen maar het is toch de enige oplossing. Mijn ouders wonen te ver weg en de rest werkt fulltime of heeft zelf een gezin. Ik wil ze iig niet meteen na de bevalling bij ons in huis hebben, eerst zelf genieten van ons nieuwe gezin :) In de kraamweek bij Ruben kwamen ze elke dag standaard om 16.00 en bleven ze gerust 2 uren zitten en deden helemaal niks! Heb het toen ook gezegd en werd mij niet echt in dank afgenomen.....jammer dan. Hopelijk hebben ze er van geleerd :p

Suus, hahah hier ook van die gekke dromen hoor en het lijkt dan zo realistisch dat je idd iets gaat pakken of doen. Ik zou het ook even vragen hoor als het gevoel aanblijft. En morgen idd spannend, ik hoop dat alles er goed uit ziet! Vandaag maar lekker rustig aan doen!

Hier ook elke avond het idee om sex te hebben om de boel maar even een handje te helpen, maar zodra ik lig heb ik er totaal geen zin meer in. Net zoals Kleintje kan ik mij amper omdraaien en krijg ik al een harde buik bij het idee ;) Beebje komt wel wanneer hij of zij er aan toe is ga ik maar vanuit :)

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Gewoon weer wegsturen!! Hoe irritant!! Ik hoef mijn schoonmoeder echt niet elke dag te zien en dat weet mijn man gelukkig ook! Nu nog kijken of hij/wij/ik de boot kunnen afhouden ;) Hoe meer ik haar zie, hoe meer kans ze heeft om verkeerde opmerkingen te maken en hoe groter de kans is dat ze haar kleinkinderen nooit meer te zien krijgt (--> is nl de consequentie) :D

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Klopt dat het dan inderdaad misschien wel dinsdag wordt. Maar eerlijk gezegd heb ik liever dat de baby komt en dat het iets ingewikkelder wordt dan dat ik nog een week rond loop. En heb anders pas volgende week een afspraak en dan ben ik al over de 40 weken (als ik nog niet bevallen ben he). Dus ik denk dat i khet maar gewoon ga vragen. En stress over Maurits heb ik toch. Of mijn moeder of mijn s-ouders nou komen.

Jewel, Vervelend zeg dat je s-ouders niet zo veel deden. Hier deden ze dat ook niet maar dan bleven ze ook niet zo lang. Ik denk dat het nu wel anders zal zijn. Mijn moeder en s-ouders hebben een jaar lang 1 dag in de twee weken opgepast en kennen nu de weg in ons huis goed. Mijn moeder vraagt ook vaak aan mij of ze nog iets kan doen als ze hier is. En anders gaat ze gewoon de afwas doen ofzo. Dus ik hoop dat ze straks ook wat kleine klusjes kunnen doen als ze langs komen.

Nou ik ga me ff aankleden want moet over een dik half uur weer richting de bushalte. Want de fiets neem ik alleen nog maar voor korte afstanden. En naar het ziekenhuis is toch weer een half uur fiesten. Misschien straks nog even naar het "grote" centrum bij het ziekenhuis. Daar even lekker lunchen. Tenzij ze gaat strippen dan wil ik meteen naar huis. Stel dat er iets gaat gebeuren....... Vind het toch wel spannend. Maar ga nu wel echt vragen...

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: goed zo! Gewoon vragen hoor! Het is geen pretje strippen, maar als het helpt!

@Jewel: en jij morgen ook gewoon vragen!

@Suus: spannend hoor, morgen de vruchtwater echo. Ik hoop dat alles gewoon goed is en jullie kleine mannetje nog lekker goed kan blijven rondzwemmen tot de ks (schiet al wel op hè!). Enne, ga je nu eindelijk wat meer op jezelf en het rustiger aan doen?! Grote kans dat je klachten daar toch mee te maken hebben hoor!!! Neem een voorbeeld aan mij, ik zit al bijna 9 weken op mijn krent terwijl ik een hele bezig bij ben ;)

@hier: ook liever ouders dan s.ouders over de vloer. Is toch veel vertrouwder. Daarnaast zijn mijn ouders nog jonger, werken allebei nog en zijn altijd heel snel met alles. Mijn schoonouders zijn slomer en luier en mijn schoonmoeder is soms zo'n hobbel dat ik bang ben dat ze J.enna laat vallen :( Maar goed, ik ben toch blij dat ze hier 1x per 2 weken komen om ons uit de brand te helpen.
    Vanmiddag komt onze nieuwe schoonmaakster. Ik ben heel benieuwd of ze een beetje goed schoonmaakt!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik denk trouwens dat mijn s-ouders het niet weer gaan doen hoor :D Ben toen vrij duidelijk geweest. Op zich mogen ze elke dag wel komen om de baby te zien maar ga dan na max een half uurtje weg...
    Mijn moeder zou, als ze in de buurt woonde, ook elke dag langskomen maar dan ging ze idd ook klusjes doen of eten meenemen o.i.d. Of de hond uitlaten......Die ging echt niet op haar luie kont zitten en wachten op de koffie +koek...... Daarom vind ik het ook erg jammer dat ze zover weg wonen :(

Suus, jouw s-moeder zou ik idd niet elke dag om me heen willen hebben :D Ben benieuwd of ze iets geleerd heeft van de vorige keer?

Kleintje, nee een halfuur fietsen lukt hier ook niet meer ;) Ben benieuwd wat de vk zegt of doet! En idd als ze je gaat strippen dan zou ik ook meteen naar huis willen. Je zal maar net lekker aan het lunchen zijn en dan ineens volop in de weeën zitten.........brrrr :D

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, alsof bevallen een pretje is..... Zo had ik ook een vriendin die allemaal aan het klagen was over een eendebek..... Toen dacht ik ff.... Ok ga maar een keer ICSI doen....... En een andere vriendin vond dat bloedprikken bij de baby als hij nog in je buik zit heel vervelend (met zo'n metalen buisje). Bij mij hebben ze dat ook gedaan maar ik had de ruggeprik dus geen idee hoe "erg" dat was. Maar aan de andere kant... ben wel wat gewend.
    En mijn eigen ouders zijn ook jonger, 10 jaar. Dat merk je wel hoor. En mijn eigen ouders zijn veel directer, s-ouders moet je alles heel omslachtig aan pakken omdat je daar nooit direct iets tegen kan zeggen....... Maar zijn wel schatten van mensen hoor!

Suus, jij hebt toch zo'n geweldige band met je s-moeder!!! En inderdaad spannend morgen.....

Nou ik ga mijn spulletjes pakken en richting het ziekenhuis.... Hopelijk houden ze me daar :p:p......... en dan over 6 tot 8 uurtjes met baby weer naar huis :D:D

Haai Esser en Jewel!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Dan ben ik iig wel binnen 5 minuten weer in het ziekenhuis :p:p. Dat is sneller dan vanaf thuis. Neej dan ga ik lekker naar huis....

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Traantje, ik denk ook dat de meesten liever hun eigen ouders om hun heen hebben. Maar idd in jouw geval is het super dat ze je willen helpen! Ik hoop dat de schoonmaakster goed bevalt. Heb je al meerdere gehad die niet bevielen?

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    hahaha kleintje, dat kan idd ook nog :D Neem je koffer nu dan ook meteen maar mee :p

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nou ik ga er ook vandoor. Ga de mist maar even in met Ruben en de hond. Brrrrr........vind niks aan de mist mag nu wel weer mooi weer worden!

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jewel: nee, dit is de eerste keer dat er een schoonmaakster komt. We deden het altijd samen even op zaterdag, ik het natte werk en manlief het droge werk. Maar ik mag nu niets meer doen en mijn man moet al zoveel doen in huis en met J.enna dat er nu gewoon niets meer van komt, dus afgelopen week heeft mijn moeder het hele huis gedaan. Maar dat is niet de bedoeling. Zij komt om op J.enna te passen. Dus we gaan het maar eens proberen. Zeker ook voor straks als hier 2 kleintjes zijn lijkt het me wel handig.

Mijn schoonouders zouden nooit iedere dag komen, ze moeten meer dan een uur rijden en ze vinden de benzine te duur!!! Kreeg ik pas wat over te horen, alsof ze benzinegeld moeten krijgen ofzo... Ze hebben gewoon een goed pensioen en ze kunnen wel naar allerlei musicals enzo... oh, best lekker soms zo even afgeven op je schoonouders. Maar mijn schoonvader heeft wel geholpen met laminaat leggen enzo, en mijn schoonmoeder strijkt vaak, dus ik mag niet klagen. En ze bemoeien zich ook niet met de opvoeding van J.enna en dat is natuurlijk ook erg fijn ;), want dat moeten ze gewoon aan ons overlaten!

@Nightelf: was je net helemaal vergeten te feliciteren! Schandalig! Van harte meid met je 32e verjaardag!

@Susan: jij ging toch in het bubbelbad zag ik op facebook :D

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, nou misschien wilden ze idd wel benzinegeld!! Waarom zou je het anders zeggen denk ik dan ;) Maar goed, ik denk alleen maar negatief over schoonouders... Mn schoonvader (is gescheiden met schoonmoeder --> heel begrijpelijk) is wel oke maar die zien we bijna nooit dus dat vind ik vooral raar...alleen heb ik daar persoonlijk geen last van!

Idd heerlijk gebubbeld. Ben er net uit, bad loopt nog leeg, strax even omspoelen en dan kijken of ik even kan liggen in bed. Vanmiddag ga ik nl shoppen met mn zus :D

Deel Deze Pagina