Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, zit je nu in heb bubbelbad te internetten?:$

Nightelf, gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag!

Hier, weer een slapeloze nacht gehad. O.laf was weer goed aan het spoken. Heb wel het idee dat hij minder snotterig is en ook zijn temp is gedaald. Ook hier trouwens geen goede band met s. ouders. De laatste keer dat mijn s. vader O.laf zag is al meer dan een jaar geleden, s. moeder komt heel af en toe. Snap echt niks van die mensen, hebben ze een pracht van een kleinzoon, kijken ze er totaal niet naar om. Heel erg jammer.
    Ga nu gauw even de witlof maken, kan ik vanmiddag ook nog even plat.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, ja heb al zitten internetten op foon in bubbelbad met koffietijd aan :D Nu op normale pc trouwens...

Nou dat is weer het tegenovergestelde die schoonouders van jou! Ik snap dat ook niet hoor.........denk dat ik net zo gek als mn moeder zou zijn met mijn kleinkinderen (ben ik al met Sophie dus wat dat betreft valt de appel niet ver vd boom ;))

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden, wil toch wel baby nieuws zien hier!!!!! Schiet eens op :D:D:D

Suus, hmmmm bubbelbadje :p Gisteren ook gebubbeld in bad maar dat kwam denk meer door de prosecco :p:D
    Zie je donderdag!!!! Gesellie!!!!!!

OnsW, wat jammer van je nega test :( Ik hoop dat je te vroeg hebt getest meid..

4. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Lelie: ja, het mag wel weer eens hè?! En jij al weer lekker in bad, geen bloedverlies meer dus? Ben je nu ook van de AB af?

@Elin: bah, wat vervelend dat hij nog niet helemaal in orde is enne, slapeloze nachten zijn niet fijn! Beterschap voor jullie mannetje! Inderdaad jammer van je s.ouders, snap je toch niet! Ik heb trouwens erg moeten lachen om je filmpje, wat kan O.laf swingen zeg!

@Majo: is bij jou de ziekenboeg weer over? Vannacht een goede nacht gehad?

@OnsW: nog weer getest vandaag of wacht je nu tot morgen! Ik hoop toch zo dat je gewoon te vroeg getest hebt...

@Esser: zwaai, gaat alles goed met jullie mooie man en vrouw?

@hier: de werkster is bezig, raar idee hoor! Ik zit hier een beetje op de bank en zij is hard aan het werk....

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, heerlijk! Kan ik ook niet een x in jullie bubbelbad? Wil dan natuurlijk ook met tv en internet:D En kan er ook met de kop niet bij dat mijn s. ouders zo doen/zijn. Het ergste is nog dat ze met het kindje van mijn zwager al net zo doen. Denk dat die mensen niks om kinderen geven, ze geven ook niet heel veel om mijn man nl.

Traantje, dank voor je compliment! Moet zelf ook elke keer weer lachen als ik het zie. Enne, lekker van genieten dat het werk wordt gedaan, kan mij trouwens wel voorstellen dat je het een raar idee vind.

Lelie, hoe is het bij jullie?

Kleintje, ben je er al weer van de vk? Ben benieuwd hoe het is gegaan.

Majo, hoe is het met M.aud? En met jezelf natuurlijk?

Jewel, moest jij vandaag ook naar de vk? Of was het morgen? (of heb ik het nu helemaal verkeerd?)

Ga nu ook even plat. Hoop alleen dat O.laf wil slapen, want die heeft een klein feestje boven. En ik heb niet eens de radio aan. Zo maar even weer de speen brengen.

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, Nice pica van je buik! Hij hangt ook al wat lager, toch? Of zie ik dat verkeerd?

Kleintje, hoe was het in het ZH?

Elin, is Olaf nog een feestje aan t bouwen? ;)

Jewel, nog gerommel gevoeld? Hoe is het met Ruben? Hadden jullie nu de die onrustige nachten gehad?

@ mist, bij jullie ook allemaal nog volledig in de mist?
    De 18e hole van de grote baan bij ons is volledig opgeslokt in de mist. Ook het meer en t clubhuis zie je gewoonweg niet!!
    Zit hier nog steeds in m'n hangkloffie......heerlijk, en vooral met dit weer buiten..... Alles in huis aan kant en hoef verder niets. Olivia heeft sinds gister erg veel last van krampjes..........zo zielig. Wordt er weer aan herinnert dat Joep daar ook zo'n last van had. Mijn ouders komen straks ff op de koffie en nemen dan infacol mee. Waren mannetje en ik vergeten te kopen dit weekend. Woensdagochtend komt de arts van het CB voor de intake, ben benieuwd. Oh, en het bezoek begint op gang te komen. Ook gezellig. :) Mensen plannen het nu dubbel in; kunnen ze meteen ons nieuwe huis bekijken zeggen ze dan. ;)

Traantje, (nog) niet in de verveelmodus? Geniet van de hulp in de huishouding! Bij ons nu ook wekelijks een hulp sinds augustus ongeveer en het is zo'n verademing.

Nightelf, ook vanuit n-Brabant nog een heeeeeeeeeeeele dikke proficiat met je verjaardag!!!!!!!! Nog vele gezonde jaren!

Liefssss

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier in het zuiden blauwe lucht en stralend zonnetje!

Traantje morgen weer testen.

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay ik ben weer terug!!! En heb lekker gelunched in de stad. Dus niet gestript....

Het plan is nu als volgt...... Ik moet zoiezo wachten tot volgende week maandag. Dan gaan we bespreken wat we gaan doen. En heb eigenlijk twee opties. wachten..... of inleiden. En bij inleiden breken ze mijn vliezen met 41 weken. Dan moeten de weeen spontaan beginnen binnen 8 uur meen ik, is dat niet het geval dan krijg ik een infuus met weeen opwekkers. Maar dan moet mijn baarmoedermond wel verstreken zijn. Anders moet ik eerst nog aan de gel. Moest zeggen dat het me veel rust geeft dat ik nu weet wat er gaat gebeuren.....
    Nu nog hopen dat de komende 36 uur niks gebeurd omdat mijn mama dan niet kan komen...... Maar vriendlief belt vanavond zijn ouders even dat ze dus de komende 36 uur standby zijn....

Nou ik ga hier ff iets aan het eten doen want mijn moeder was er net. Ga lekker quiche met spekjes en prei maken :)

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Esser, wat zielig dat O.livia zo veel last heeft van krampjes. Ik hoop dat de infacol snel helpt.
    Enne, O.laf heeft nog wel even gefeest vanmiddag:D Heeft ook maar drie kwartier geslapen, zal zich toch nog wel niet helemaal lekker voelen. Ben vanavond ook een uur met hem in de weer geweest voordat hij wou slapen. Nu maar hopen dat hij vannacht weer een keer doorslaapt.

Onsw, duim nog steeds voor je. Hoop nog steeds op een wondertje, zal morgen extra aan je denken. Laat je het nog even weten?

Kleintje, fijn dat je wat meer rust hebt. Is idd fijn dat je een beetje weet waar je aan toe bent. Had eigenlijk wel gedacht dat ze je zouden strippen, hebben ze nog gekeken of je al ontsluiting hebt?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin hoe is het nu met O.laf?

Ik laat het morgenvroeg weten.
    :)

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ze hadden niet meer gekeken naar ontsluiting. Omdat het weinig zou toevoegen. Het zegt niks over wanneer ik ga bevallen. Dus toen heb ik ook maar niet meer doorgevraagd...

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Onsw, O.laf slaapt en dat is al heel wat. Ook is hij niet meer zo snotterig en heeft geen koorts meer. Heb wel het idee dat hij nog ergens pijn heeft, weet alleen niet zo goed waar.
    Hoe is het eigenlijk met S.? Las laatst dat hij geen urineweginfectie meer heeft gehad!? Dat is echt super!

Kleintje, dat is ook zo. Je hebt er nu ook niks aan als je het zou weten. Hoop voor je dat inleiden je bespaart blijft en dat het spontaan begint. (maar dan niet morgen;))

Weet eigenlijk niet meer wie het vroeg, maar dit is idd onze laatste cryo. Hoop zo dat die goed ontdooit, wordt weer een spannende dag woensdag.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, Ik heb net toevallig even met mijn schoonmoeder gebeld. En ze heeft me helemaal gerust gesteld. Ze hebben t/m woensdag ochtend de telefoon naast hun bed (dat hadden ze al :D). Dus komt helemaal goed. En dat stelt me ook wel gerust.

Nou ik ga ff lekker onder de douche en dan komt 't mannetje weer thuis van zijn creatieve cursus....

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, dan ben je er nu toch echt helemaal klaar voor! Laat de beeb maar komen!!!

Majo, zwaai!! Hoe is het? En is M.aud al wat beter te pas?

Hier de hele avond O.laf nog niet gehoord. Ga zo dus maar even kijken. Tis ook nooit goed hé;)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #4755 Majo, 21 nov 2011
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
    Tjee zeg....wat zijn jullie vandaag op dreef hier dames! Op 1 dag 3 pagina's ofzoeites volgeschreven :).
    Wordt nog knap rustig hier strakjes als jullie allemaal bevallen zijn ;).

Kleintje, jammer dat er nog niks is....op naar de 40 wkn! Maar wel fijn dat er een plan klaar ligt voor als je de 40 over gaat.

Jewel, 39 wkn vandaag! Ben wel heel benieuwd wie van jullie nu eerst gaat bevallen hoor!

Elin, Zwaai terug! Gelukkig voelt O. zich weer wat beter :). Had M. hier met koorts alleen een romper met lange mouw en een slaapzak aan. En dan nog zweette ze 'de pan' uit. Spannende dag idd woensdag voor jullie. En 't is idd ook nooit goed he...slapen ze ineens weer lekker door, gaan we ons afvragen of het wel goed is boven...).

Suus, vervelend dat je je zorgen maakt om jullie mannetje. Succes met de echo morgen. Ben benieuwd. Hopelijk heeft je zus gewoon gelijk en kan beebje gewoon nog even lekker blijven zwemmen.

S-ouders....(kan bij mij schoon of stief betekenen, hahaha). Schoonpa nooit gekend, was al overleden. Schoonmoe komt hier eigenlijk alleen op verjaardagen. Komen daar wel. Oppassen hier is moeilijk voor haar, is slecht ter been, kan geen traplopen. Mijn moeder en stiefvader passen vrijdags op (als ik werken moet), wonen helaas op 35 min. rijden. Mijn vader woont aan andere kant v/h land, 2 uur + 15 min. rijden. Kwam eerder hooguit 1x p/j en sinds M. er is zo'n 7 x p/j :). (met de trein, zo'n 4 uur onderweg enkele reis onderweg en dan ook nog vaak op 1 dag retour met vrij reizen). M'n schoonmoe is wel oké, gewoon....neutraal.... 9 jaar ouder dan mijn moe en dat merk je idd wel. Ze is meer v/d 'oude stempel'. Kom er eigenlijk ook nooit zonder manlief. Ja...om M. te brengen of te halen, maar das ook weinig.

Traantje, en? heeft de interieurverzorgster (zo heet het officieel toch?!) goed schoongemaakt? Zou niks voor mij zijn hoewel het me heerlijk lijkt. Zou niet (ik weet dat jij móet hoor!!) kunnen blijven zitten terwijl zij in m'n huis rondloopt. Zou me heel ongemakkelijk voelen. Maar dat is meer omdat het dan een vreemde is...heb ik ook als er iemand voor de verwarming of ziggo ofzo komt... hou er gewoon niet van... Maar met mijn BI vorig jaar was het ook zeker geen overbodige luxe geweest.

Onsw, hoop op beter nieuws voor jou morgen!

@Hier: M. is gelukkig weer praktisch beter :). Koortsvrij, nu alleen wat verkouden. Vannacht gelukkig gehele nacht geslapen (7.45-6.45). En wij dus ook iets van 8 uurtjes. Maar MOE en DUF dat ik vanmorgen was zeg! Tjee...hakte er nu pas écht goed in. Knallende koppijn toen ik opstond. Trok later gelukkig wel weer weg. Hier overigens van de utro naar mijn idee nooit last gehad. Sowieso nooit van de hormonen v/d behandelingen. V/d hormonen v/d zw.schap daarentegen helaas des te meer toen. Alle kwaaltjes zo'n beetje bij langsgelopen en daarna na half jaar zelfs ineens rheumatische klachten. Maar toch....doe me dan die hele reutemeteut van zwangerschapshormonen maar weer hoor :).

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Esser, zwaai zwaai!! Hoe is het? Zielig van de darmkrampjes zeg!! Hopelijk helpt de infacol goed!!

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nightelf, op de valreep..... nog van harte

Bekijk bijlage 200781

met je 32e!! verjaardag :).

En nu hier maar eens naar bed....slaapt M. eindelijk weer normaal, maken we het zelf weer eens laat :(. (ik leer het ook nooit geloof ik, sluit me dus maar aan bij Suus en Elin, hihi).

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, ben idd ook nog wakker want moest nog even babywasjes opvouwen en een nieuwe ophangen om te drogen. Ga morgenochtend m'n zkh koffer inpakken, voor t geval ik moet blijven... Wilde t dus echt afmaken en ja, lig nu pas in bed... Reageer morgen wel uitgebreider! Nu eerst een nachtje tukken, alleen, want manlief heeft weer ns dienst :( (nog 2x voor de bevalling en 1x erna --> 1e kerstdag :()

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat fijn Elin dat O.laf nu iig goed heeft geslapen.

Hier weer negatief.
    Ik ken mijn lichaam helaas dus te goed.

Gisteren is ook een goede vriendin van mij bevallen van een 2e kindje , een dochtertje deze keer.
    Wat ongelooflijk is, is dat ik een paar weken geleden een gevoel over me kreeg van, zou ze zo gaan heten?
    Wat blijkt gisteren ze heet zoals de naam wat ik dacht!

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Onsw, he meid, wat ongelooflijk kl*te weer dat de test nega is :( Ik had gehoopt dat het deze keer raak mocht zijn......sterkte en dikke knuff!!!!

Majo, fijn dat M.aud weer beter is en weer heerlijk geslapen heeft snachts! Ja en dan merk je zelf na een goede nacht hoe gesloopt je dan bent hè?
    Vannacht ook weer goed gegaan?
    Hier ook een 'hekel' aan vreemden in mijn huis. Weet ook nooit zo goed wat ik doen moet dan. Gelukkig net een verbouwing gehad dus eerst even geen vreemden over de vloer. De kraamzorg uitgezonderd dan, dat vind ik helemaal niet erg :D

Esser, he wat sneu dat O.livia zo last van krampjes heeft :( Infacol hielp hier ook altijd goed. Superleuk kaartje trouwens, echt mooi!
    Ja, hier was en is het ook nog steeds erg mistig. Vind er niks aan, vooral als je de weg nog op moet. Ruben is nog steeds onrustig. Momenteel vaak 3 per nacht wakker. We denken dat hij droomt en soms is hij ook helemaal omhoog gekropen onder de dekens weg en met z'n hoofd tegen het hoofdeind aan. Dan leggen we hem weer goed en slaapt hij gelukkig snel verder. Het zal wel een fase zijn en we hopen dat die snel over is.....

Elin, wat raar dat je s-ouders nooit langskomen......Het is toch je kleinkind? Hier zijn ze helemaal gek met Ruben. Hij is ook het eerste kleinkind en alleen van ons krijgen ze kleinkinderen (hmm klinkt raar ;)) mijn s-zus is lesbisch en die willen geen kinderen. Dus 'veel' kleinkinderen zullen ze ook niet krijgen.
    O.laf lekker geslapen vannacht? Idd als ze je dan niet hoort dan begin weer te denken dat er wat is, is hier ook altijd zo :)

Kleintje, fijn dat er een plan van aanpak is vanaf 40 weken. Dat weet je iig een beetje waar je aan toe bent. Al hoop ik dat je nog eerder bevalt :)
    Hier ga ik straks ook even vragen wat de bedoeling is. Strippen wil ik nu nog niet, ben ook nog 'maar' 39+1' dus kan nog van alles gebeuren. Maar vind het wel spannend nu weer eerder gaat bevallen; jij of ik :) Tegelijk oke? :D

Suus, succes vandaag he! Ik zal aan je denken! En voortaan wel eerder op bed gaan hoor!! ;) Gelukkig hoeft je man niet veel 24 uurs diensten meer dit jaar maar leuk is anders. Vannacht wel lekker geslapen?
    En gister nog wat leuks geshopt?

Traantje, lijkt mij ook gek hoor als je zelf op de bank zit terwijl er iemand schoonmaakt. Maar ja het moet wel en het is toch ook wel erg fijn lijkt mij :) Hoe gaat het verder met je? Hou je het nog wat vol allemaal?

Lelie, haha dus de proseco smaakt alweer goed? :D Hmmm heb soms ook wel zin in een lekker koud zoet wit wijntje, maar ja moet nog maar even een paar maand wachten...Vind het niet erg hoor, kan makkelijk zonder maar soms dan heb je er gewoon even zin in :p
    Voel je je ook weer helemaal top?

Hier nog steeds geen beeb. Gister toch nog sex gehad maar helaas heeft het niet geholpen ;) Was eigenlijk best nog wel fijn ook :p
    Zometeen naar de vk. Ga ook even vragen hoe en wat vanaf 40 weken. Strippen wil ik nu ook nog niet. Wil niks forceren en de baby komt wel wanneer hij of zij er aan toe is. Maar het enige waar ik dan 'over in zit' is hoe groot de beeb wel niet wordt hoe langer hij of zij blijft zitten :) Ruben was 8 pond en deze beeb wordt ook ongeveer zo groot. Maar Ruben was er met 39 +1 en als deze tot 42 weken blijft zitten...........Slaat nergens op weet ik, maar ja het spookt toch wel eens door mijn hoofd :)

Nou ik ga mezelf maar eens even aankleden, zit hier nog in mijn badjas..........Laat wel even weten hoe het gegaan is bij de vk!

Deel Deze Pagina