He meiden, Heb nog niet alles teruggelezen! Jeetje wat schrijven jullie veel op 1 dag weer Alleen even een korte reactie op wat dingen die ik net las: OW... Sterkte zeg Wat verdrietig dat het mislukt is. Ben benieuwd wat de gyn. gaat zeggen.... knuffel!!! Elin fijn dat het weer wat beter met O.laf gaat! En morgen dus spannende dag... duim dat jullie cryootje het gaat redden en jullie een tp hebben! Vind dat dan ook direct morgen plaats? Spannend! Nightelf: Alsnog van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Majo, jij nu dus ook moe... hier ook enorm moe moe moe van de utro (en alle andere hormonen die er ongetwijfeld nog inzitten) Wanneer mag jij testen? En ga je eerder testen of wacht je rustig af? Ook met M. dus weer wat beter gelukkig! Suus vandaag de uitslag van het z;huis. Hoop dat alles goed is, veel succes! Traantje lijkt me ook moeilijk om op de bank te zitten met de poets om je heen. Zou dan het liefst even een blokje om gaan. Maar in jouw geval erg moeilijk! Lijkt me overigens heerlijk, vind huishouden vreselijk en vooral de badkamer Jewel ook naar de vk... snap je gedachtes over een 'grote baby' heel goed Had dat met F.aye namelijk ook! Die liep op alle controles enorm voor en zelfs de gyn. maakte tijdens een spoedctg met 37 wkn toen een grapje dat ze niet hoopte dat ze tot 40 wkn bleef zitten... dus toen ik 40 wkn was kneep ik em enorm! Zij viel gelukkig mee (3850 en 53,5 cm hoewel dat voor een meisje met die termijn toch heel groot/zwaar was) maar zou me ook best drukmaken over een 2e. Mijn s-moeder is van de 1e bevallen van een zelfde gewicht als F. maar van haar overige 3 kinderen waren allemaal ruim 9 pond. Hopelijk valt het bij jouw ook mee en gaat het heel soepel allemaal!! Ben benieuwd wat de vk ervan gaat zeggen! Ennnn ben benieuwd wie er eerder gaat bevallen, of idd tegelijkertijd! En ben ook benieuwd naar jullie namen Kleintje voor jullie dus een plan van aanpak. Wel een geruststelling! Maar hopelijk gebeurt het voor die tijd. Je moeder is vanaf morgen weer standbye? En nu dus s-ouders! Elin idd raar van je s-ouders. Lijkt me ook niet leuk zeg! Allebei onze vaders zijn overleden, ik heb zelf sinds een aantal jaar een stief-'vader' (voelt nu nog meer als de man van mijn moeder ) en we zien ze regelmatig (minstens 1x pw) Mijn s-moeder is alleen en was vroeger zwaar van de kerk (refo) en nu valt het mee qua doen en laten. Maar ze kan vreseljk onredelijk zijn maar (soms ) ook heel aardig. En na 4 zonen en 2 kleinzoons is het nu wel heel leuk om te zien hoe blij ze is met haar 1e kleindochter We zien haar heel (te) vaak, minstens 2 keer per week en vaak nog wel een 3e keer. Ze passen allemaal niet voor vast op, werken allemaal en dus zelf al best druk. Maar in nood willen en kunnen ze eigenlijk altijd wel oppassen. Nu hoor ik F. Ga haar snel aankleden en naar de trekpleister. Wil dat little people kerststalletje halen en die is daa rnu in de aanbieding (las ik op zw. p. ) Hoop dat ze em nog hebben!!! Succes meiden (puf-ze misschien wel het is koud en een mooie dag om binnen te bevallen )
@Jewel: Ben benieuwd wat de verloskundige ervan zegt allemaal. Tja en qua gewicht, misschien is het een meisje en die zijn altijd wat kleiner en misschien beval je vandaag wel. Weet jij veel Ik hoop het voor je! Enne J.enna kruipt altijd onder de dekens vandaag, het liefst ligt ze overdwars in bed. Wij hebben het al opgegeven om haar telkens goed te leggen... @Majo: wanneer mag jij eigenlijk officieel testen? Fijn dat M.aud weer beter is en weer lekker heeft geslapen! @Elin: Ging het goed met O.laf vannacht? @Suus: Succes vandaag bij de echo! Het zal vast wel meevallen en ik hoop echt niet dat je moet blijven @Sinja: zwaai, zie je onderin staan... kom je de wachtweken een beetje door? @Kleintje: inderdaad fijn dat er een plan van aanpak is, ik hoop alleen dat het niet nodig gaat zijn en je gewoon al eerder gaat bevallen... @Esser: helpt de infacol? heeft hier nooit gewerkt, bij mij lag het aan de borstvoeding en de manier van drinken van J.enna, dus moest ik bij elke voeding zo'n 20cc afkolven en dan ging het goed! @hier: het was een goede, de schoonmaakster. Alles blinkt weer! Dus ze mag blijven Ik zit inmiddels wel een beetje in de verveelmodus Maar, vanmiddag naar de kapper en J.enna ook voor het eerst en vandaag ik mijn moeder er, dus dat is gezellig!
*schaam schaam* Nightelf, nog gefeliciteerd met je verjaardag he! Majo, ik vroeg me net als Traantje ook al af wanneer je officieel mag testen! Zal wel ergens deze week zijn denk ik? Ook al heb je niet veel (geen) hoop, neem aan dat je er wel een testje aan gaat/moet gooien? Gelukkig lijkt M. beter!! Kunnen jullie 's nachts weer genieten van jullie schoonheidsslaapje. Ow, je kent je lichaam idd het beste... Wel kl*te voor je hoor! Ben benieuwd wat er uit het gesprek gaat komen vanavond! Traantje, heerlijk he zo'n schoonmaakster! Komt ze nu elke week? Ik zou haar ook lekker houden na de bevalling! Die van ons komt eens in de 3 weken ofzo. Wij moeten het sowieso goed bijhouden met al die beesten namelijk! Esser, wat sneu dat O die krampjes heeft. Hoop dat de infacol gaat helpen! Bij Sophie hebben al die dingen nooit echt gewerkt. 't Was echt de tijd uitzingen totdat de piek voorbij was. Sinja, kom je de ww een beetje door? Nog van die krampjes gehad? Jewel, snap dat je wat huiverig bent voor de grootte bent van beebje maar ja, eruit moet ie toch!! Vaak is een tweede kindje ook iets zwaarder dan de eerste zeggen ze maar aan de andere kant R heb je er ook uitgekregen! Toch vreemd dat sommigen geen last hebben van de sex en anderen (ik toen dus) wel. Zag trouwens dat Kleintje zich ook al gemeld had op het VW, dacht ik, maar dat doe ik even uit het hoofd Hier maar de ziekenhuistas ingepakt. Had dat nog niet gedaan maar vrees voor weer eenzelfde actie als toen bij Sophie: een plotselinge opname zonder dat de tas klaar was gemaakt Nu dus maar vanmorgen gedaan...alhoewel mn zus me mailde dat ze me vandaag sowieso niet zullen opnemen. Nou, eerst zien dan geloven!! Maak me er toch wel ergens druk om... Mannetje heeft nu een sollicitatiegesprek voor een andere functie binnen de brandweer! Ben plaatsvervangend zenuwachtig!! Hij zou nu zo ongeveer klaar moeten zijn en hij zou me bellen maar nog niet gedaan. Weet niet of dat goed of slecht nieuws is........... Hoop zo dat ie de functie gaat krijgen! Is qua locatie handiger en daarnaast betere doorgroeimogelijkheden dan waar hij nu zit (hij kan daar niet hoger qua functie en/of salarisschaal). Denk dat ze die functie willen invullen vanaf 1 januari en dan heeft ie in principe vakantie staan dus hopelijk kan die dan nog blijven. Vond het wel leuk en handig als hij 5 weken thuis is met ons hernieuwde gezinnetje Vanmorgen nog zoiets leuks!! Bracht Sophie weg naar kdv en staan we bij de kapstokjes om haar jas op te hangen. Al die kindjes hebben hun eigen haakje zeg maar met naam... Wijst ze naar een grijze jas en zegt ' Joachim's jas', naar een witte jas ' Saanvi's jas' en een derde jas 'Faye's jas'! En dat klopte dus ook met die naamstickertjes!! Ik was natuurlijk enorm verbaasd en ontzettend trots op mn knappe meid, dat die dat gewoon wist!! Weet niet of het normaal is maar ik was redelijk sprakeloos en heb meteen vol trots papa en opa en oma gebeld Nou ik ga maar de auto uitladen en daarna inladen met spullen die naar de stort moeten. Daarna met manlief boodschappen doen en om 15.15 uur hebben we dan de afspraak in het zkh staan. Oh ja, de enveloppen liggen eindelijk klaar bij de drukkerij dus hopelijk kunnen we die ook nog even halen. Kan ik ze morgen eindelijk schrijven Dan nog geboortezegels en denk dat we er daarna wel ongeveer zijn........
Bedankt voor de felicitaties! OW: wat ontzettend naar van de nega-test. Succes vanavond bij de fertiarts. Kleintje: fijn dat er een plan de campagne is besproken, mocht je overtijd lopen. Kan me voorstellen dat dat veel rust geeft. Jewel: hoe was het bij de vk? Majo: fijn dat het met M.aud weer beter gaat. Ik ben ook wel benieuwd wanneer je mag testen. Suus: heb je al wat van je man gehoord? Succes vanmiddag in het zh. Traantje: fijn dat de schoonmaakster ervoor heeft gezorgd dat alles weer glimt en blinkt. Sinja: kom je idd de ww een beetje door? Elin: hoe heeft O.laf geslpaen? Spannende dag morgen voor jullie. Alvast heel veel succes!!! esser: hopelijk helpt de infacol. Amber heeft gelukkig nooit heel veel last van krampjes gehad en heb dus ook niet zoiets hoeven gebruiken. Lelie: lekker aan het genieten van je gezinnetje? Vanochtend even geshopt voor sint en leuke dingetjes voor Amber gekocht en natuurlijk ook leuke meidenkleeertjes in maatje 50 Met mn rug en bekken gaat het weer wat beter. heb gisteren op het werk afgesproken dat ik nog wel tot 15 uur werk, maar als het niet gaat dan kan ik gewoon naar huis. Ik wordt ook wat vaker ingepland op dingen waar het lekker rustig is. Al met al wel een goed gevoel erover.
Onsw, wat ongelooflijk kl*te toch weer zeg . Knuffel voor jou!! Nightelf, zwaai zwaai!! Wat fijn dat ze op je werk zo goed met je meedenken en je z.n. dus eerder weg kan. Leuk hoor sinterklaasshoppen . Maud heeft hier gisteravond voor het eerst haar schoentje gezet. Ze vond het erg interessant. Deed precies na wat wij deden, hihi. En vanmorgen pakte ze direct het zakje met pepernoten uit haar schoen. Het cadeautje dat eronder lag zag ze eerst niet eens, haha. Ze zei een paar keer 'piet' 'piet'... Jewel, ietwat angst voor een grote baby dus....wie weet wordt deze wel gewoon een ienimienie joh... . Ben benieuwd hoe het bij de vlos was.... Sinja, moet er niet aan denken dat M. zou zwaar zou zijn als F. Hihi.... M. was (op 75 gram na dan) een kg lichter en 8,5 cm kleinre, haha. Rot dat jij zo last v/d utro en andere hormonen hebt zeg. Ik gelukkig niet... Traantje, schoonmaakster viel dus in de smaak! Veel plezier vandaag met je moeder . Suus, en? Heeft manlief de nieuwe functie? En succes strakjes in het zkh!! Spannend hoor!! Hoop toch dat de vluchttas nog niet nodig is! @Hier, M. sliep gelukkig weer goed vannacht En wij dus ook . Enne....testen???? Ehhh....wat is dat??? Denk niet dat ik zover ga komen hoor....ga er gewoon vanuit binnen enkele dgn ongi te worden eigenlijk.... zaterdag! Oh....moet gauw M. wakker gaan maken zie ik (slaapt ze eindelijk eens wat langer overdag :x), moet 'r naar vriendin van m'n broertje brengen want heb zo reanimatietraining . (op zich wel handig als je op cardiologie werkt ).
Majo: zaterdag is dus de testdatum. Ik duim iig flink ddor, je weet maar nooit Wat grappig dat M alles zo leuk nadeed met schoentje zetten. Amber vindt het ook helemaal geweldig en wil het leifst de hele dag sinklaaasje en zatte piet zingen
Hallo iedereen, Hier even een bericht vanuit een gelukkig kraambed. Eindelijk is onze lieve Sam er, en achteraf is gezien ben ik misschien toch nog sneller bevallen dan ik had gedacht. Het was de bedoeling om weer in het ziekenhuis te bevallen, maar ik had wel in mijn achterhoofd dat als het goed en snel zou gaan dat ik het niet erg zou vinden als ik thuis zou bevallen. Woensdagavond om 18:00 zei ik tegen mijn man dat als ik niet beter zou weten dat het net leek of ik een wee had. Dat ging de hele avond door, meer een soort stevige krampen die nog geen pijn deden, in het begin 2 per uur en eer we naar bed gingen om half 12 kwamen ze om het kwartier. Manlief ging slapen en zei nog tegen mij probeer zelf ook nog wat te slapen. Zodra hij dat gezegd had werden de weeen pijnlijker en kwamen zo om de 10 minuten. Ik dacht bij mezelf dat wordt geen slaap meer. FF over 12 ben ik in bad gegaan, ik dacht dat dat de weeen iets zou verzachten. Maar hoe hoger het water kwam hoe sneller en heftiger de weeen werden. Na een minuut of 35 werd het nog heftiger dus ik mijn man geroepen (nou gegild want die was echt in slaap gevallen, ongelooflijk!!!) Toen die kwam kwamen de weeen al om de 3 minuten maar ze hielden ongeveer een halve minuut aan. Mijn man dus gelijk de verloskundige gebeld en die zou onze kant uit komen, maar ze vermoedde dat het zo'n vaart niet zou lopen. Twee minuten na dat telefoontje heeft mijn man weer gebeld omdat ik echt het gevoel had dat hij geboren zou worden. Dus met veel gedoe uit bad en de trap op naar boven. Daar kwamen de weeen achter elkaar en ik had echt het gevoel dat het hoofdje al tussen mijn benen zat. Ik zei dat tegen mijn man, dat het echt nu geboren zou worden....Even zag ik blinde paniek in zijn ogen en zelf voelde ik ook wel een kleine golf van paniek, maar dat was snel over. We hoorde de deur beneden, verloskundige gaf mijn man de opdracht om haar koffers uit de auto te gaan halen. Ze toucheerde me en voelde dus mijn vliezen op springen staan. Bij de volgende week sprongen de vliezen met veel geweld en voelde ik dat ik moet persen en mocht ik ook gelijk mee persen. Bij de 3e perswee is Sam geboren....Echt ongelooflijk snel!!! Ik ging om 00.10 in bad en om 01.26uur is Sam geboren. Voor mijn gevoel dus binnen een uur van niets naar alles gegaan. Echt super fijn zo snel, maar my goodness wat een pijn zeg!!!! Bij Mees heb ik helemaal geen pijn gehad vanwege de ruggeprik, maar dat duurde allemaal heel lang (2 uur aan het persen geweest)... En toen was hij dus daar, echt een beeldschoon mannetje. Anders dan Mees omdat hij anderhalf pond lichter en 3 cm korter is. Echt een heel fijn ventje. Maar echt een schatje. En we zijn zo supertrots op hem, hij doet het echt heel goed. Vandaag is dag 6 en hij zit dus al 40 gram boven zijn geboorte gewicht. De borstvoeding loopt als een "tiet", geen kloven geen stuwing echt helemaal top. Zelf wel last gehad van naweeen en een klein beetje ingescheurd dus een paar hechtinkjes, maar dat voelt nu ook al beter aan. Vloeien is bijna voorbij, echt zo ongelooflijk snel dat alles gaat en zo goed. Wederom wordt het genieten ons erg makkelijk gemaakt. Het enige is dat Sam de dag voor de nacht wisseld en we dus de afgelopen 4 nachten bijna niet geslapen hebben en dat is wel slopend. Hij heeft echt enorme last van darmkrampjes, dus we zijn gister begonnen met de cinababy (vond ik bij Mees fijner dan de infacol) En vanacht heeft hij ons 2,5 uur wakker gehouden, dus dat gaat de goede kant op. Mees doet het ook boven verwachting goed. Hij is door de bevalling heen geslapen, we hebben hem dus niet hoeven weg te brengen, echt super. En hij is onwijs lief, pikt alles van de kraamverzorgster, eet en slaapt goed en is heel gezellig. Van zijn broertje wil hij nog niet veel weten, hij kijkt af en toe even in de box en gaat weer verder met zijn eigen ding. Maar dat komt vanzelf wel, Mees is pas 19 maanden.... Zo, een heel verhaal, maar ik wens alle zwangere zo'n mooie tijd toe, we voelen ons echt gezegend met 2 van die prachtige jongens, en ook met het feit dat alles zo goed gaat.... Je wordt er bijna bang van... Na de kraam tijd en de drukte kom ik hier weer meekletsen, ik hou uiteraard de zwangere in de gaten!!! Succes jullie!! En natuurlijk ook alle andere meiden die spannende tijden tegemoet gaan!!!! Hieronder een kleine spam van onze Sam
Nightelf, fijn dat je nu goede afspraken hebt op het werk! En al weer geshopt voor de beeb Er zijn echt wel leuke meisjeskleren te koop zeg! Kijk stiekem ook altijd even Sinja, er zijn nu idd leuke aanbiedingen te vinden! Ben je al een beetje klaar voor sint? En ben je nu ook minder met de ww bezig of toch nog wel meer dan je dacht? Traantje, fijn dat de werkster bevalt! En vanmiddag dus even naar de kapper; heerlijk! Tenminste vind ik altijd. Ik heb op 17 dec alweer een afspraak staan voor knippen en een kleurtje, kan ik nu alweer naar uitkijken! En idd ik kan vandaag ook nog bevallen dus dat zegt ook allemaal niks, maar ja je gaat soms wel eens te veel nadenken Suus, haha nee kan mij voorstellen dat je nu de tas wel klaar wilt hebben En al wat gehoord van je man? Zou echt super zijn als hij de functie krijgt! En wat goed van S.ophie al zeg! Snap je soms niet dat ze al zo slim zijn hè, en dan te bedenken dat je nog super veel van deze momenten mag meemaken in heel hun leventje Alles was goed bij de vk hier! Bloeddruk netjes en hartje klopte nog steeds super! Heb even gevraagd wat de bedoeling enzo is na 40 weken, en vanaf 41 weken gaan ze pas strippen e.d. Dus ik hoop dat ik daarvoor al bevallen ben. Moet er eigenlijk niet aan denken dat ik nog zo lang moet doorlopen Maar ja we zien wel Dan maar elke avond sexen Heb trouwens nog een buikfoto gemaakt. Staat in mijn album. Niet letten op de striemen Ga nu weer even een boekje lezen op de bank, Ruben is ook eindelijk stil.....
Zoe, jeetje dat is idd snel gegaan zeg! Maar wel fijn dat alles zo goed gegaan is en nog steeds gaat! Je klinkt ook echt als een trotse en verliefde moeder! En een super mooi kereltje is het! Dus S.am is lichter dan M.ees........hmmm voor mij nog hoop dus Nou meid lekker verder gaan genieten!!
@OnsW: wat ontzettend kl*te dat de test weer negatief was. Ben heel benieuwd wat er vanavond besloten gaat worden door de fert.arts. @Zoe: Dat klinkt ontzettend snel zeg! Fijn hoor! En wat een mooi ventje! Alles klinkt helemaal goed (behalve die krampjes dan en de omgekeerde nachtrust)! Geniet ervan! @Suus: succes straks! Ik ben echt heel erg benieuwd. @Jewel: fijn dat alles weer goed was. Je kunt er trouwens op staan dat je bij 41 weken ingeleid wordt hoor!! Dus als je het echt zat wordt... @Caruli, Kleintje en Jewel: mooie buiken hoor en ach die strepen verbleken wel weer en uiteindelijk is het allemaal voor die mooie kindjes die we hebben.... @Majo: dus jij verwacht zaterdag niet te halen? Er zit in jouw stukje trouwens een groot gat, moest daar een foto staan?
Och...nightelf, ook is het mij ontgaan.....solly nog gefeliciteerd!! Zoe, mijn hemel...wat rap maar wel fijn dat alles goed is gegaan...snap dat je even in de stress raakte...of je het allemaal gaat redden en dat de vk op tijd komt... Mooi mannetje is Sam....lijkt volgens mij ook erg op Mees. Suus, ja sommige dingen kan ik me ook enorm over verbazen. We waren laatst op het CB en daar moest ze de plaatjes herkennen en benoemen. Toen kwam er een plaatje met een ei in een eierdop...dus wij denken allemaal dat ze een "ei" gaat zeggen...zegt onze dame "dop ei" hihi Huh...nog nooit heb ik het haar verteld. Zo zijn er indd meer voorbeelden...is ongelooflijk hoe ze ontwikkelen en wat er allemaal in hun koppie omgaan. Vanochtend naar het CB geweest Voor S. Alles was goed en ze is nu 54 cm lang en bijna 3,8 kilo. Over 2 weken weer wegen op het inloop spreek uur omdat ze het toch iets te weinig vonden...ach ja..ik ben het wel gewend...E is ook nog steeds een slanke dame
Zoe: wat een snelle bevalling!! Fijn dat het allemaal zo goed gaat en zo te lezen ben je echt aan het genieten. Prachtig mannetje! Jewel: jemig, wat een toeter . Was bij R je buik op het eind ook zo groot? Lelie: wij moeten 20 december naar het cb. Ben ook erg benieuwd naar Amber haar lengte en gewicht. Als we zelf meten komen we op ongeveer 12 kilo en 86 cm. ze ontwikkelen zich nu zo snel en ben ook echt verbaasd over de dingen die ze allemaal weet en kan en hoe ze babbelt. Zo weinig is s toch niet gegroeid? mber groeide in het begin ook niet zo hard (heeft ze eigenlijk nooit gedaan..) en moest ook vaker langskomen om te wegen. Ik ga zo mn dametje maar weer eens van bed plukken, ligt al weer bijna 3 uur te slapen..
Even ego want zit in m'n auto om zo naar drukkerij en kdv te gaan. Echo was goed!!! Voldoende vruchtwater, in totaal 15.8 cm, verdeeld over 4 poelen. Morgen voor controle en daarna nog 2 woensdagen. Meteen maar ingeroosterd
suus wat goed nieuws Meiden na lang overleg zijn we tot de beslissing gekomen om weer met icsi te beginnen. Hij had zoiets elke poging word moeilijker voor je en na 4 a 5 keer zakt de kans ( normaal gezien) op succes. Bij icsi zag hij grotere kans. Ben dus erg benieuwd, bang en nerveus. Kan over enkele dagen al beginnen te spuiten!
Onsw, Jeetje heftig zeg. Daar ga je niet van uit. Denk je met donorzaad de oplossing te hebben en lukt het nog niet. Maar met de Icsi zal het wel goed komen! Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Dank je kleintje. Nee vooral omdat het de eerste keer direct raak was bij S. Hij zag geen reden waarom het niet gelukt was. Maar hij had zoiets als er weer pogingen mislukken is misschien ook zwaar voor jou. En met icsi heb je toch wat meer kans. Heel dubbel gevoel eigenlijk.
Zoë, wauw!! Wat een snelle bevalling zeg! En gewoon lekker thuis met Mees die doorsliep . Ga maar lekker geniet van je 3 mannen!! We zien je hier tzt wel weer verschijnen!! Suus, ook wauw!! Voor de goede echo! Zelf nu ook weer wat geruster nu? En bijna de 37 weken grens . Nu alleen nog proberen om lekker op tijd naar bed te gaan. Je hebt ales geregeld toch? Hoeft niet meer te werken, dus geen excuses meer . Onsw, wat goed dat ze wel direct stappen ondernemen. En fijn dat je ook meteen doorkan! Jewel, tjeeeee zeg, wat een toeter idd!! Wel mooi hoor!! (ja, ook mét printje ). En ook echt alleen maar aan de voorkant zeg! Je hebt gewoon een wespentailletje erboven! Het ziet er wel echt ongelooflijk zwaar uit. Heb je geen last van je rug? Traantje, zaterdag? Wat is er zaterdag dan? Oh...eh... ja...dan ga ik met vriendin naar Groningen Martini Plaza theatervoorstelling....en ehhh....sinterklaascadeautjes kopen en ehhh surprises en gedichten maken........ --> Doe hier eieieieieigenlijk nog steeds aan het 'iksteekm'nkopmaarinhetzandsyndroom......, punctie? TP? Testen? Wat is dat? Moet zeggen...lijkt ook allemaal al weer heeeeel lang geleden!! Maar om je vraag toch maar te beantwoorden...... ............Eh...nee...ik denk zaterdag zéker niet te gaan halen. Geen twijfel over mogelijk wat mijzelf betreft helaas!! Kleintje, hoe is het? Was jij hier nou vandaag al wel geweest? Weet het even niet meer!!
Hier vannacht weer een paar uurtjes weeën gehad, maar helaas heeft het weer niet doorgezet. Ze deden wel flink pijn maar er zat totaal geen regelmaat in dus ik had het vermoeden al dat er niks gebeuren zou. Nu wel een onrustige buik maar ik denk niet dat het vandaag nog gebeuren gaat....Ga vandaag een relax dag inlassen, tenminste voor zover dat kan met Ruben Kleintje, ook nog niks bij jou? Majo, genoeg andere leuke dingen te doen dus in het weekend Ik blijf toch nog een beetje hoop houden voor je hoor! Er gebeuren hier zoveel wondertjes dus jij kan er ook zomaar een zijn! Hahaha die wespentaille is in het echt helaas niet aanwezig, komt alleen door de buik En geen last van mijn rug nee, maar moet zeggen dat ik op de cursus zwanger & fit ik goede oefeningen geleerd heb en daar nu wel profijt van heb denk ik. Maud weer lekker geslapen vannacht? Onsw, tjee dat is idd een dubbel gevoel zeg. Maar aan de ene kant ook wel fijn dat er 'iets' wordt ondernomen. Je kan idd doorgaan met de iui's maar als dat steeds mislukt ga je er zelf ook onderdoor. Nu met vol goede moed dus voor een verse poging! Het gaat een keer lukken he? Nightelf, ik heb met de zwangerschap van Ruben op het laatst geen foto's meer gemaakt maar ben nu toch wel wat dikker volgens mij. De meeste broeken zitten echt niet meer lekker en daar had ik met Ruben geen last van. En wat lekker dat A.mber smiddags zo lang slaapt Kun jij ook even lekker rusten! Lelie, tja jullie zijn allebei ook niet de diksten dus dan is het logisch dat S. ook niet zo groot is toch? Zolang ze maar niet afvalt valt het altijd wel wat mee. Suus, wat goed nieuws zeg! Nu dus echt lekker gaan genieten van je verlof he? Hier was Ruben vanmorgen al weer doorgelekt Nu de derde keer op rij al. En gister hebben we er nog zo om gedacht hem niet te veel laten drinken en vooral na het eten niet meer. Hij wordt dus wakker van een natte broek en slaapt dan dus ook niet meer verder. Hij slaapt op de buik en woelt ook veel dus de pamper verschuift maar ik zou ook niet weten wat ik er aan moet doen. Dan moeten we hem maar verschonen als hij een keer wakker wordt snachts maar dat is vaak zo'n drama omdat hij dan nog half in slaap is. Zou hij ooit eens 'normaal' gaan slapen snachts?
Jewel heh is het weer afgezwakt Ben benieuwd wanneer het wondertje eens komt Doorlekken heeft S ook vorige week heel veel last van gehad ( kruidvat luiers) heb hem nu weer pampers aangedaan en het gaat direct beter. Bij hem dan heh Het is idd een heel dubbel gevoel. Van een kant ben je blij meer kansen van de andere kant is het zo raar dat S zo snel is gekomen en het nu niet komt. Maar hij zei ook bij sommigen komt de eerste pas na de 4e poging en de 2e de 1e poging. Kunnen er niet een reden voor geven. En super dat ik snel kon beginnen en ook nog kort schema Sinja hoe voel jij je?