*breekt in* Jewel, ik lag helemaal in een deuk om die foto van Ruben in z'n skipakje! Wat staat dat geweldig zeg!!!!!! Zooooooooo grappig! Maar ook lekker warm! Verder ook weer mooie fotootjes hoor!!!! Echt wondertjes! SMAK! *breekt uit*
Lelie en Suus; wat een heerlijke foto's! Super! Zulke dametjes zijn het gewoon!!! Emma maakt hele vliegende starten lijkt het zo. Was 't weer gezellig in DB Lelie? Thee staat altijd klaar hoor wanneer je ff 'n pauze wil hebben of er de shopdag mee wil afsluiten! (Woon nl op de rand van het centrum.) Sooner, ook al zo'n geweldige foto van Kris! Wat een haar. Mijn vrije dagen zijn de donderdag en vrijdag. En de weekenden natuurlijk. Zou zeker leuk zijn als we in december nog wat kunnen plannen! Geef jij dan nog wat ff data door die voor jou nog vrij zijn? (kan ook via sms of pb) Nightelf, zwaai terug! Je hebt het er maar druk mee! Jewel, hoe is het nu met Ruben? Zwemmen was nu dus even niet zo geslaagd voor 'm. Ruben ziet er wel uber stoer uit in zijn skipak! Dat moet lekker warm zijn! @andere meiden; hoe is het met jullie? Druk weekend? Wat gaan jullie doen met Sinterklaas komend weekend? Hier de druppels van vsm, chamodent, gehaald voor Joep zijn tandjes. Zijn boventandjes staan op doorkomen, en het ziet er zo gespannen en rood uit. Hij huilt er niet van maar zie dat hij er wel last van heeft. Joep zit nu ook in de fase dat hij alleen maar wil staan, staan, staan, staan en nog een staan. Zucht.............. Oh ja, en zich overal aan willen optrekken. En stoer dat ie zichzelf dan vindt, hahahaha. Verder blijft het bij tijgeren maar echt kruipen ho maar..... Mama maar stimuleren maar je ziet 'm gewoon denken; ja hallo, zo kom ik toch ook vooruit? Etentjes waren erg lekker en gezellig! Argentijns en franse keuken, jammie! Nu vanmiddag nog eens de verjaardag van mijn vader vieren, maar dan met alle familie en kennissen. Meiden, jullie allemaal nog een fijne zondag! liefs Es
Esser, wat een scheet zeg!!! En wat staat hij al stoer op de bank DB was errug gezellig, vind het zo'n sfeervolle stad! Veel leuke cafeetjes en mooie winkels! Vind ook dat veel vrouwen en mannen mooi gekleed zijn daar...Houd ik van!!! Ik kom dan zeker een keer buurten hoor!!!! Is het op loopafstand want ik kom nml altijd met de trein. Veel plezier vandaag met de verjaardag je vader. @ sinterklaas, dat vieren (dobbelen) we in Brabant samen met de familie van vriendje Vanmiddag niks bijzonders. Ik keek uit het raam naar buiten en vind het erg mooi uitzien met al het ijs en ZON! Ziet er heel uitnodigend uit We gaan dus straks naar het winkelcentrum voor de boodschappen en Emma laten lopen natuurlijk Zwaai zwaai
*breekt ook in* Is er nog plaats voor een bevallen vw-dame Zie dat hier wat 'oude-bekenden' meeschrijven! Ben benieuwd hoe het met jullie kindjes is! En wat een superschattige foto's die ik al zo heeeel snel heb gezien!
Ja dan breek ik ook weer in, heb me geloof ik al 30x aangemeld hier en elke keer ben ik jullie weer kwijt of blijf ik hangen op de vw bank... Schuif graag weer even aan, heb een beetje teruggelezen maar ik geloof dat het wel goed gaat toch met iedereen?? Majo, goed dat het beter gaat met je bekken, wat heb je daar lang mee getobt zeg, echt balen!! Kleintje, wat zielig voor Maurits. Ik heb zelf vroeger ook heel erg eczeem gehad dus ik weet wat het is. Jeuk is erger dan pijn vind ik. Hoop echt dat hij er snel overheen mag groeien of dat jullie iets vinden wat hem echt helpt! En wat leuk al die lopende dametjes en heertjes, super schattig. ruben is ook een kanjer in zijn skipak. Mees is net zo oud als Ruben als we op wintersport gaan. zo schattig die skipakjes... Verder weet ik even niet meer wat er allemaal geschreven is, zag wel een heerlijke taart voor bij komen, zou ik echt trek in hebben nu. Bakkie thee erbij, heerlijk... Zie dat jullie een meeting plannen, mag een slechte meeschrijver ook komen??? XX
Zoe, natuuuuuuuuuuurlijk mag je ook komen op de meeting! Nu ik het er toch over heb, zullen we anders gewoon meteen de 1e zaterdag van februari afspreken? Dat is dus 5 februari........anders moeten we nog zo lang wachten Sinja en Loesie zijn natuurlijk ook van harte welkom!!
ja suus, 5 februari lijkt me een strak plan en iedereeeeeeeeeeeeeeen is welkom, graag zelfs!!! tot morgen he
Ohja, Bright...onze lieve vriendin is vannacht bevallen he!!!! Ben zo benieuwd hoe hun prinsesje eruit ziet!!!!!! En ook een mooie naam he!!!!! Nou ik ga.............zwemmen met Emma
Wie is bevallen...?? Nee hoor, ik wil niet alles weten Hier nog zoiets... Zat van de week met een oude scharrel van mij op msn. Nou, meteen weer 'mot' met mn kerel thuis. Zat alweer te zeggen dat ie niet te zitten op gedonder met 'die gast'. Pfffffffffff, ik deed niet eens wat!! Vind t natuurlijk wel heel lief dat ie zo beschermend naar zn gezinnetje toe maar NATUUUUUUUURLIJK zou ik nooit iets doen met iemand anders. Hopelijk is de rust nu wedergekeerd thuis. Hebben nog wel 'goedmaak-sex' gehad, hoewel er weinig goed te maken viel. Moet natuurlijk mn ei, ergens deze week, goed benutten
Zoe en Sinja, JAAAAHHHHHH komen jullie ook hier schrijven!!! EN ook naar de meeting komen HE! Ik zal de 5e februari in mijn agenda zetten, was dat nou een zaterdag? Nu nog gaan beslissen waar we naar toe gaan. Hier even illegaal vanaf mijn werk. Weer erg druk gehad het weekend. Heb gisteren 2 uur geslapen tegelijk met Maurits zo moe was ik van alles. Met Maurits gaat het ook een stuk beter! Zijn eczeem begint langzaam aan minder te worden. Hij had zaterdag/zondag nacht nog wel super veel buikkrampen en zondag 5 keer gepoept. Ik denk dat er iets in de weg zat. Alleen als hij dus "ergens" last van heeft gaat hij ook meer krabben. Morgen weer naar het CB. Heb er geen zin in. Want dan krijg ik van die flut arts ook weer een hooop gezeik over zijn eczeem. maar nu zijn we wel hard bezig om het te verminderen. Dus ik zeg gewoon dat de voeding door de dietiste bepaald wordt en we naar de kinderarts gaan, en daar mee basta! heb het helemaal gehad met dat CB, mijn verkeerde adviezen geven. Nou nog even werken vandaag en dan lekker een dagje thuis morgen.
Hehehe Kleintje, jij klinkt idd echt helemaal klaar met cb!! IS natuurlijk niet grappig maar zo klonk het iig wel Wel fijn dat Maurits er minder last van schijnt te hebben en krabben is natuurlijk zijn 'ding' dus als er iets anders niet lekker zit, gaat ie dan idd krabben. Mn zus noemt het, bij haar hond (is geen goede vergelijking, weet ik), een emokrabber... Hier net verrast door manneke die ff langs kwam in mn pauze Zegt ie, ff kijken met wie je aan het chatten bent Is duidelijk nog steeds not-amused De lolly-lik-onderneming van vannacht had ik duidelijk beter moeten doen
Suus, Ik denk dat Mauritsje ook een emo-krabber is dan....... Hij heeft de afgelopen 3 maanden ook niks anders gedaan dus is voor hem dagelijks kost. Maar ondanks alle jeuk is hij super vrolijk en het lievelingetje van de opvang Maar dan is je mannetje ook erg jaloers........... Misschien vanavond nog een keertje dan..... Hier zitten we ook op een ei te wachten...... Nou net lekker geluncht, mijn college voor woensdag is voorbereid, nu nog even huiswerk maken voor de cursus die ik volg en wat data analyseren....... Ben blij als ik weer naar huis mag om 17:00. Lekker Maurits knuffelen.
Suus, lolly-lik Vanavond maar aan de lolly-zuig Het zit m wel hoog dan. Is hij altijd jaloers geweest? Of is dit iets nieuws? Kleintje, agossie die Mauritsje toch... Ik snap dat je helemaal klaar mee bent met het CB! Veel knuffel plezier straks Nou, dames wordt een gezellige boel vanavond Iedereen aan de klus haha Ik zal niet aan jullie denken
Nou hier niet aan de klus hoor vanavond (mag ik hopen) want manlief heeft dienst dus slaap alleen vannacht En ja, ten aanzien van deze scharrel is hij echt strontjaloers. Hij vindt t ook gewoon een eikel en ik was toendertijd helemaal gek van die jongen (alleen is hij zeker GEEN papa-materiaal, of iig voor een vaste relatie). Ex-scharrel zat wel te zeggen op msn dat het allemaal vast anders was gelopen als we nu zouden scharrelen omdat hij toen net uit een lange relatie kwam en dus niet toe was aan iets vasts (en ik toen wel) maar ja, zei toen ook al, dat ik blij ben dat het zo gelopen is (ook al heeft me dat toen veel tranen opgeleverd) want anders had ik nooit mn man en Sophie gehad! Stomme is dus dat mn manneke dat ook heeft gelezen en toch is ie jaloers................. Hij vertrouwt hem natuurlijk niet, mij wel
GRRRRR vette sneeuwbui hier..... En straks met Maurits op de fiets. Ik zie het niet echt zitten maar zal toch moeten. Vriendlief wil misschien anders een taxi bellen. Maar dat vind ik dan weer overdreven. Zal nog wel laten weten hoe het ging. Gelukkig is Maurits morgen lekker thuis met mij. Suus, Hoe lang is het eigenlijk geleden als ik vragen mag? En hoe lang ben je al samen met je mannetje..... Gelukkig vertrouwt hij jou wel!
Kleintje, hier ook de sneeuw, en daardoor eigenlijk de mega file, doorstaan! Was net op tijd bij de dierenarts (moest kattenvoer halen); heb er verdorie 1 uur over gedaan en het is maar 15 km!!! Daarna meteen door Sophie gehaald en pas net thuis. Inmiddels al bijna 2 uur verder............... pffff. Hoe ging t op de fiets of toch de taxi genomen?? Die scharrel is 'pas' 4 jr geleden en ben nu ca 3 jr samen met mn manneke, waarvan 1.5 jr getrouwd. Wij zijn snelle Henkie's hahaha We kenden elkaar al van vroeger; hij was toen mn 1e echte vriendje ooit, toen ik 13/14 jr oud was Schattig toch he, hoe dingen kunnen lopen..................... Sophie ging net ff heel bang piepen, dacht dat ik weg was ofzo?? Ga haar maar ns eten geven, en dan ikzelf nog! Pffffffffffff, wat een dag!
Ghihi grappig dat jullie elkaar al zo lang kennen. Maar dan zijn jullie vrij snel begonnen met zwanger worden? Wij zijn begin 2011 5 jaar bij elkaar. Na 1.5 jaar gaan samenwonen en vrij snel daarna aan de klus gegaan. Maurits en ik zijn met de taxi naar huis gegaan. Eerst van de opvang naar het station gegaan. Normaal fiets ik daar 2 min op nu 30 min. Toen fiets op het station laten staan en in de taxi gestapt. Was blij dat ik thuis was. Kost wel knaken maar dat is het risico van geen auto. Nou ik ga ff buis hangen. En zo Maurits flesje pap geven.