Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Zoe: Nogmaals gefeliciteerd en wat klinkt die bevalling heerlijk, ok voor zover een bevalling heerlijk kan zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik op sommige dames wel jaloers ben hoor als ik naar mijn eigen bevalling kijk, daar ging zo'n beetje alles fout wat fout kon gaan. Maar wie weet krijg ik nog een kans. :D

Jewel: Meid wat een buik, maar wat ben je voor de rest heerlijk slank. Het is volgens mij ook echt alleen baby en wat er bij hoort. Sterkte met de laatste loodjes, het lijkt me best zwaar met zo'n grote buik. En alvast heel veel sterkte en succes emt de bevalling.

Suus: Fijn dat het vruchtwater er allemaal goed uit zag en dat de waardes goed zijn. Is toch weer een geruststelling.

Kleintje: Bijna 40 weken. Spannend! Ook jij alvast veel sterkte en succes met de bevalling. het kan zomaar beginnen.

OnsW; Knuffel meid, dat het niet gelukt is. heb je niet de behoefte om tot bv 6 x IUI door te gaan? Is toch minder belastend voor je lichaam. aar wel fijn dat je het korte schema hebt en meteen mag starten met ICSI, spannend.

Traantje: heerlijk een poetsdame, hoewel het bij jullie nu niet uit luxe is, maar ik denk dat het straks met 2 kleintjes heerlijk is hoor. Ik denk er ook weleens over maar denk dat ik het toch moeilijk vind uit handen te geven en zo vreselijk groot is ons huis niet.

Sinja: Hoe gaat het, heb je er een goed gevoel over?

Majo: Steekjijjekopmaarlekkerinhetzand, is misschien ook niet verkeerd, maar It ain't over till it's over! Het kan! En ik hoop het voor jullie!

@ hier: Met kleine gup gaat het goed, sinds vorige week niet meer verkouden, alle 4 de kiezen zijn helemaal door en kleine gup (en dus ook papa en mama) slapen weer heerlijk. Elke keer twijfel ik weer of we er wel goed aan doen haar bij ons in bed te nemen als ze overstuur is, maar dat hoeft dus niet want als ze kiplekker is slaapt ze heel lief lekker in haar eigen bedje.

Vanaaf de laatste pil en volgende week donderdag starten emt de Puregon. het duurt nog wel even maar eigenlijk schiet het best op.

@ alle lieve meisjes die ik vergeten ben: Zwaai!!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik mocht tot 6 a 7 keer iui gaan.
    Maar hij had zoiets is misschien wel erg belastend geestelijk.
    Vind het wel beetje moeilijk hoe ik dat met S moet doen.
    Mijn man kan waarschijnlijk moeilijk vrij krijgen en mijn moeder kan met me mee maar de kleine moet dan ook mee:(

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zora hoeveel puregon moet jij gaan spuiten?

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mp!!!!!!!

Kom nu alleen ff hoi zeggen.... Hier geen enkel teken van een bevalling. Voorweeen lijken de afgelopen dagen ook verdwenen. Vanmorgen lekker tegen vriendlief aangekropen. En hem vast opgewarmd voor vanavond. We gaan toch proberen te sexen. Haha, al ff droog gekeken wat ik nog kan...... Maar moet fysiek toch mogelijk zijn. En hopelijk begint het dan... Want vriendlief moet morgen naar Antwerpen voor zijn werk. Is wel maar 1,5 uur rijden maar toch......

Ik zet vanmiddag de pc aan en dan zal ik op iedereen reageren.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje morgen alweer 40 weken !
    Ik ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    OnsW; ICSI is, vind ik, geestelijk belastender dan IUI. En stel je voor dat het ook niet in 1 x lukt? Ik wil je niet ontmoedigen hoor meis, maar die kans zit er altijd in. Ook bij mij en bij anderen. En met IUI hoef je minder vaak naar het ziekenhuis dan met ICSI dus lijkt me juist makkelijker met S. Maar goed, ik moet me er ook niet mee bemoeien, het is niet bedoeld als kritiek, ik ben gewoon benieuwd, maar je moet doen waar jij je fijn bij voelt.

Ik ga 125 E Puregon spuiten. Mijn 1e poging voor Sara spoot ik 150E maar dat was iets te veel van het goede, zat toen tegen overstimulatie aan. Had toen 14 eicellen bij de punctie, maar ook nog heel veel kleintjes. 2e poging heb ik 100E gespoten en had toen 6 eicellen bij de punctie en ook heel veel kleintjes. Dus vandaar dat we er nu tussenin gaan zitten.

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Onsw, tja Zora heeft ook weer een punt, maar het blijft moeilijk :( Vooral omdat je met de 1e keer meteen zwanger was van S. Als dat niet zo was stond je er nu ook wel anders in denk ik. 4x is eigenlijk niet eens zoveel (als je het vergelijkt met een 'normaal' stel) maar door het donorzaad en de iui's wordt het geestelijk natuurlijk veel zwaarder. Denk er goed over na en luister naar je lichaam! Want die moet het uiteindelijk doen! Dikke knuff meid!

Zora, haha ben niet echt slank hoor, komt gewoon door die enorme buik, dan lijkt de rest wat slanker :p
    En fijn dat S.ara weer fit is! Die kiezen kunnen idd erg vervelend zijn. En wij hebben ook erg getwijfeld of het nou wel goed was om Ruben tussen ons in te leggen maar wat jij ook zegt, zodra hij weer fit was sliep hij gewoon weer goed in zijn eigen bed. Helaas wil Ruben nu niet meer bij ons slapen maar toen was dat een prima oplossing! Wij slaap en hij :)

Kleintje, hahaha toch maar een poging wagen dus :D Hier hielp het totaal niet. Misschien gister toch moeten doen om de weeën toch door te laten zetten. En 1,5 uur is te doen maar het liefst heb je hem natuurlijk dichterbij.

Dacht eindelijk hier van de mist af te zijn, trekt het weer helemaal dicht. Heb het wel een beetje gehad met die mist.....Wil de zon weer zien! :)

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jewel: Niet zo bescheiden hoor, heb al je buikfoto's bekeken en ik vind je echt slank hoor! is ook goed te zien op de foto's van rond de 16 weken. :D

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jewel: balen dat het weer afgezakt is zeg, hij/zij mag toch nu wel eens komen, toch? Je hebt van pampers van die luiers die voor beweeglijke billetjes zijn, misschien is dat nog iets? Ik ben trouwens zowiezo van de pampers, ik weet niet wat jullie gebruiken? Wel lastig dat je zo niet aan je nachtrust komt!

@Zora: spannend zeg, weer gaan stimuleren!!! Zitten jullie trouwens in Utrecht?

@Kleintje: wie weet wat het doet, handigste standje maar vinden en gaaaaaaaannnnnnnnnnnnn :D

@Suus: fijn dat alles gisteren goed was, nu op de naar de ks... nog 2 weken toch?

@OnwW: dus nu toch ICSI! Was S. ICSI of IUI? Na ja, fijn dat er in ieder geval nu knopen doorgehakt zijn en dat je al zo snel kunt beginnen!

@Pat: zwaai zwaai!!! Hoe gaat het met jou?

@MAjo: ik geef je geen ongelijk hoor, je kop in het zand steken! Zelfbescherming is vaak heel goed! Maar toch duim ik nog door!

@Sinja: hoe gaat het met jou? Hoe is het met de buikpijn?

@hier: vannacht goed geslapen, hieperdepiep hoera, dus geen 2 uur wakker gelegen. (wel zo'n 6x wakker geweest ;))
    Jippie, vandaag 32 weken. Ik mag vanaf vandaag officieel in mijn eigen ziekenhuis bevallen! En morgen hoor ik wanneer de ks waarschijnlijk gaat zijn, spannend!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje: Spannend, ga je de datum geheim houden voro ons of mogen we het weten? En super dat je lekker geslapen hebt.

Wij lopen in Utrecht icm Amersfoort. In Amersfoort intake, schema, bloed prikken, FM etc. en in Utrecht allen de punctie en TP dat doen ze niet in Amersfoort.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S was iui traantje.

jewel klopt 4 x iui is niet zoveel maar met donorzaad liggen de verwachtingen toch hoger als bij gewoon iui waar meestal het zaad wat minder is van kwaliteit.

Vond het geen makkelijke beslissing hoor:(

Hij bedoelde gewoon dat de kans steeds kleiner word en men gaat maar tot 6 iui-d
    Daarna stapt men liever over op icsi.

Hoe weet je dat je de goede beslissing neemt tja.

Zora ik moet nu ook puregon 125 eenheden gaan spuiten.
    Ik had toen fostimon maar dat was ook wat te veel van het goede 28 follikels waarvan dan 15 eicellen.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend OnsW ook 125E dus. En ik snap je gevoel ook wel hoor, je wil graag snel weer een wondertje en alle beslissingen rondom in de MMM zijn moeilijk.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja hij liet het aan mij over maar kaarte aan dat hij zoiets had ga voor icsi.
    Mijn hoofd zit bom maar ook bomvol:(

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zora: ik ga de datum wel geheim houden, maar zal net als suus zeggen in welke week het gaat zijn!
    Dat is wel fijn alles met name in A'foort, lekker dichtbij toch?!

@OnsW: wij zijn ook na 4x IUI over gegaan op ICSI en daar was ik toen en nu ook heel erg blij mee. Had niet het idee dat de IUI zo effectief was... maar ik snap dat je het toch allemaal even op een rijtje moet zetten!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje; flauw hoor. :D

En ja, A'foort is dichtbij, ged te doen. Maar als het rustig is op de weg, dus niet tijdens de spits, zijn we vrijwel even snel in utrecht. ;)

Mmmm vanavond spaghetti eten, nu al zin in, erg he? haha

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zora lekker:D

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even kort, snel en ego (ben nl moe, geef Sophie nu een broodje, dan gaat die naar bed, moet ik nog lopen met de hond en wil ik zelf ook even tukken).

Net terug van controle zkh. Alles was goed! Moet bellen als ik eerder weeen heb en volg wk woensdag weer controle. Daarna 7 dec mn laatste controle en dan is het wachten tot de dag van... :) Ks zal zijn over zo'n 2-3 wkn. Gyn was zeer tevreden! (dan ben ik dat ook :))
    Bij de decembermama's is gisteren bij iemand het kindje in de buik overleden, bij 37 wkn en 4 dgn. Bah, word je toch helemaal naar van?! Gelukkig is het eerder uitzondering dan regel en daar moet je je ook aan vasthouden...

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Susan: He bah! Dat lijkt me echt vreselijk. Wordt er al naar van als ik het lees, wat een verdriet. Dan besef je toch weer dubbel heo gezegend je al mag zijn met een gezond kindje.

Jullie controle gelukkig goed. En de bevallingsdatum nadert, spannend hoor!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Susan bah wat een naar nieuws pfff.
    Heftig zoiets .
    Krijg het er echt koud van:(

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #4800 Majo, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    Haaai haai!!

Zwaai zwaai Kleintje onderin. Veel plezier vanavond ;) :).

Jewel, het rommelt nu wel weer wat dus....zóóóóó spannend!!
    En idd hier begint het ook weer dicht te trekken met mist :(.

Traantje, Hoera! voor de 32 weken :). En eigen zkh...das dan ook wel weer fijn. En morgen dus ook spannend..... dé datum :).

Suus, wat fijn dat alles weer zo goed leek. Hopelijk lig je nu lekker op 1 oor bij te slapen!! En dan vanavond gewoon lekker gek doen en tegelijkertijd met S.ophie naar bed gaan. Dan gewoon een boekie lezen daar, filmpie kijken, en dan op tijd het licht uit :). En wat een naar nieuws idd zeg....bah bah.... vriendin van mijn stiefzus had dat ook (ook nog eerst IUI-D), maar dan met 40+3 weken.... is nu zwanger v/d 2e, maar geniet er niet van, wordt ook zodra ze 37 wkn is ingeleid. Ontzettend naar zoiets. Daar moet je ook maar niet teveel bij stilstaan.

Zora, laatste pil dus weer weggewerkt....nog even en dan weer stimuleren.....

Onsw, waarom gaan ze na IUI eigenlijk meteen over op icsi? Waarom geen ivf aangezien het donorzaad natuurlijk gewoon goed is? Wat naar dat je hoofd nu zo vol zit.... hopelijk kun je het toch allemaal een beetje meer 'loslaten'....

@Hier, bedankt voor jullie steun maar jullie kunnen stoppen met hopen/duimen etc. hoor!! Vanmorgen ongi geworden. Op naar poging 2 dan maar..... ;) hoewel ik me weleens afvraag of dat uberhaupt wel zinvol is met al dat gedoe hiero. Maar goed...eerst zkh maar eens even bellen vandaag nog en dan zullen ze wel een evaluatiegesprek plannen. Hoewel ik nu al wel weet dat ik er bij onze gyn weinig mee ga opschieten...maar goed...hoort erbij he :cool:. Alleen dat waaaaaaaachten alleen alweer....en dan altijd weer dat laaaaaaaaange protocol. Ben sowieso weer maaaanden verder. (zijn ook alweer 7 mnd bezig :(, gaan we weeeer......). En dan nog het IVM verhaal..... weet niet of dat uberhaupt nog zinvol is.... had geen overstimulatie met de dosering van 108 EH puregon.

M. sliep vannacht weer wat minder goed helaas. 2 x een uur wakker geweest. Nu verkouden, begint te hoesten en heeft last van doorkomende kiezen of snijtanden, zit steeds met haar hand in haar mondje. Hopelijk doet ze dat vannacht niet want moet morgen weer werken. Ga gier dus trouwens wel vanavond gewoon om maar eens 'gek' te doen tegelijk met M. m'n bed in ;) :). Boekje lezen/ t.v. kijken/ en dan miss. eindelijk eens vroeg slapen?!

Gistermiddag met M. in de auto nog een kleine aanrijding gehad. Stond achter een auto bij afrit snelweg. Auto voor ons trok op om rechtsaf te slaan, dus ik trok ook op, kijk naar links of ik ook de weg naar rechts op kan draaien, kijk weer voor me, staat die auto ineens op de rem. Ik dus ook remmen, gleed ik door (was blijkbaar toch wat glad?), boem! op de trekhaak. alhoewel...Boem....viel nog wel mee, twijfelde nog of ik 'm wel raakte of niet. Nou wel dus....hij niks, ik gat in de bumper helaas. Maar ja...verder had niemand wat dus ook weer niet zo heel erg. Zei nog dat ik dacht dat hij optrok, was ook zo zei hij, maar hij dacht dat dat de auto die van links kwam rechtdoor zou gaan.....en remde dus. Auto sloeg echter al eerder af...

Deel Deze Pagina