Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo: Gelukkig geen ernstige aanrijding maar het is toch weer *piep* als je schade hebt. En wat ongelooflijk *piep* dat je ongi bent geworden. Het blijft gewoon rot als je een kindje wil dat het zo ongelooflijk veel moeite kost en allemaal zo lang moet duren. Even een dikke knuffel!!!!!!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje zwaai!

@ hier: Net nog even een leuk jurkje gescoord voor Sara. En morgen eens even internetshoppen, de uitverkoop begint weer dus ik ga vast shoppen in een maatje groter. (de maat die ze nu heeft heeft ze zo veel dat ik me eigenlijk een beetje schaamde toen ik haar kast opruimde vorige week).

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Majo: ookal had je het verwacht dat deze poging zou mislukken, het lijkt me toch nog wel een teleurstelling.. en inderdaad dat lange wachten elke keer maar weer :(
    Oh, dat was wel even schrikken, die aanrijding. Schrok M? En dus weer niet goed slapen....

@Suus: bah wat een naar nieuws, ik heb ook heel wat IUVD (intrauteriene vruchtdood) gezien en geboren laten worden en het blijft naar... ook een keer met 42 weken, dus daarom zou ik nooit 42 weken willen worden. Altijd met 41 weken inleiden :)

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, ondanks dat je het zag aankomen is en echt klote dat je ongi bent. Gelukkig is je aanrijding goed afgelopen.

En houden jullie eens op met die enge verhalen.... Ik word er helemaal bang van. Zeker omdat ik de kleine vandaag nog niet zo veel gevoeld heb.

Had net ook telefoon van de huisarts. Geen blaasontsteking. Ze hebben wel wat urine op kweek gezet. Mocht daar iets uit komen hoor ik dat morgen. Dus ik ga er van uit dat ons bernie lekker aan het duwen is.

Nou ik kruip even mijn bed in. Ben moe.

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Leuk dat woordenboek van de iPhone. Maakt hij van beebje Bernie.....

6. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: nou, als je nog geen naam wist, dan bij deze. Geweldig toch Bernie :D
    Enne, ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet zit te wachten op de verhalen van overleden kindjes, het is helaas alleen de realiteit, maar gelukkig komt het maar heel weinig voor!
    Slaap lekker! En fijn dat het geen blaasontsteking was!

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Meiden, helaas hier slecht nieuws. Ons laatste cryo is de ontdooiing niet goed doorgekomen.

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Ach nee Elin sh*t, k*t, kl*te, wat ontzettend erg zeg!!! Waarom dit nu weer????!!!!! Sterkte meid! Dikke digitale knuffel!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    :(
    Hele dikke knuffel meid!
    Pfffffff wat is dat toch met de meiden momenteel wat zwanger willen raken,:(

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ overleden beebje: Helaas is het realiteit en kan het iedereen overkomen. Ik snap wel dat confronterend is om te horen als je zwanger bent, maar toch mag het ook niet zomaar opzij geschoven worden.

Elin: Jeetje, ook al slecht nieuws, wat verdrietig voor jullie. Je twijfelde nog of jullie weer verse pogingen willen starten toch? in ieder geval ook voor jou even een hug. Vind het echt rot!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Majo ze doen direct icsi aangezien ze zoiets hebben dat zit er zeker in iedere eicel een zaadcel.
    Standaard in Brussel.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: als je de luiers voor 's nachts een maatje groter doet, helpt dat niet? Amber heeft nl overdag altijd 4 aan en 's nachts 4+. wij hebben trouwens kruidvatluiers, van pampers krijgt ze nl uitslag. Bij ons is het ook nog zo mistig, blegh. Zou mrogen eignelijk naar ene vriendin in almelo, maar dat hebben we maar 2 weekjes verzet.

Traantje: spannend dat de datum voor de ks bekend is.

Elin: wat ontzettend erg zeg dat jullie laatste cryo niet goed ontdooit is. Beginnen jullie binnenkort weer met een verse poging?

Kleintje: lijkt me helemaal niet fijn dat je vriend nu zo ver van huis is. Kan hij wel direct naar huis, mocht het gaan beginnen?

Suus: wat een naar bericht van dat overleden kindje. Moet je toch niet aan denken dat je zoiets overkomt......
    Fijn dat de controles weer allemaal goed waren.

Zora: dus jij hebt ook al zoveel kleertjes :p Hier ook hoor, zie zoveel leuks en neem dan vaak ook wel weer wat mee.

OW: hopelijk brengt de icsi jullie meer geluk dan de iui....

Majo: wat ongelooflijk @#$% dat je toch ongi bent geworden. Ben benieuwd wat er uit het evaluatiegesprek komt.
    Gelukkig met de aanrijding niets ernstigs gebeurt.

Wanneer begonnen bij jullie truowens de harde buiken bij de tweede zwangerschap. Ik merk sinds vorige week dat ik toch wel meerdere keren per dag een flinke harde buik krijg en weet niet zo goed of ik hiervoor de vk moet bellen.....

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nightelf: Wat vervelend van die harde buiken, ik heb er geen ervaring mee, maar als je ongerust bent moet je gewoon de vlos bellen daar zijn ze voor.

En gelukkig nog een shopaholic. Ik heb zelf ook vrij veel kleding en schoenen. :) Maar Sara spant de kroon volgens mij. Eigenlijk heel erg belachelijk want met 7 setjes zou ze de week ook doorkomen. Nu komt ze bij sommige kleding niet eens aan dragen toe. ;) Zonde eigenlijk.

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: ik heb zelf idd ook vrij veel kleding, maar Amber spant de kroon. Die kan wel 3 weken lang elke dag wat schoons aan, zonder dat ik hoef te wassen (alleen rompers heeft ze dan niet genoeg...).

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Elin, dat is erg zeg! Wat nu? Wil je meteen door met een verse poging???

majo, nou voor jou ook flink balen!!! Snap dat je het allemaal lang vind duren...
    En ook nog eens een aanrijding gehad....getsie. Gelukkig niks met jullie aan de hand.

Suus, bah! Hou op....dit soort verhalen zijn verschrikkelijk maar het gebeurd....was ook een iemand van de oktobermama's....lijkt me afschuwelijk...brrrr

Oh....J komt binnen met de boodschappen...ik ga even helpen...

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lieverds, sorry van mijn ego bericht vanmiddag. Beetje in blinde paniek geplaatst, wou het gelijk met jullie delen. Zal vast komen omdat jullie weten wat het is.
    Heb verder nog niet echt terug gelezen. Maar zie in de reacties dat het bij majo ook niet goed is gegaan. Wat ontzettend klote!!! Hele dikke knuff voor jou!!
    Kom later nog even uitgebreider reageren.
    En het antwoord op of we weer verder gaan is ja. De wens is toch heel sterk dat we het wel aandurven. Al zie ik er ook wel ontzettend tegen op. Maar ook de keus over wanneer wordt voor ons gemaakt, want ze gaan hier 16 dec. dicht en pas 2 jan. weer open. En dan ook nog op een andere locatie wat hier toch ruim een kwartier verder is dan eerst.

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat een vervelend nieuws hier allemaal. Vanuit hier voor ow majo en elin een hele grote digi hug.

En nu gauw wat kindjes bij!!

En die verhalen. Ik word daar echt super bang van. Heb al een miskraam gehad en hoop zo dat dit kindje gezond is.

Nou ga gauw verder met onze boef. Even in bad doen. Zondag is sie jarig!!

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    meiden even een dikke digiknuffel voor jullie...wat een nare berichten zeg :(

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Knuf voor Majo, :( lieverd, je had het verwacht, maar natuurlijk komt het even hard aan!

Onsw, ook voor jou! En nu ICSI waarschijnlijk! Wat een stap zeg! Maar snap het ook wel! Sterkte met de beslissing!

Elin ook voor jou! Wat zonde! En nu helemaal weer opnieuw beginnen...
    T is niet anders, maar het blijft kl*ten! Hoop echt en voor Majo natuurlijk ook dat de volgende poging lukt! (En ook voor de anderen)

Suus, wat een naar bericht! Bah! Erg sneu voor die vrouw en haar gezinnetje!

Meiden, het wordt weer spannend hier, hou jullie in de gaten en ben superbenieuwd! En Jewel, ik wil nog steeds wel je buddy zijn hoor!:D

Ben op de smartphone, want manlief heeft de laptop dus hou het even kort!

Smak!

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ook hier even kort:

Suus, getsie wat een naar verhaal... bah, vooral toen ik zwanger werd kon ik die verhalen slecht hebben...

Elin, nee :( weer niet goed ontdooit :( Sterkte meis!!!!!

En Majo bij jullie ook al slecht nieuws :(:(:( Sterkte en dikke knuf!!!

Hoop dat er snel goed nieuws is hier.....wachten gaat sinds gister wat minder, wordt zwaar ongeduldig... ;)

Deel Deze Pagina