Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Traantje wat spannend allemaal.
    En lijkt me ook wel emotioneel dat je weet dat ze erdoor moeten snijden enz:(
    En balen dat je eigen gyn het niet kan doen:(
    Dikke knuffel!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nightelf idd goed rustig aan doen:)

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Susan: gefeli trouwens met je 37 weken, hij mag officieel komen (is op zich wel handig als hij nog even blijft zitten tot de ks). Hoe was het eigenlijk met het gesprek van je man afgelopen? Of heeft hij niet meteen een reactie gekregen?

@Majo: ik weet niet of je het hier of op het vw had geschreven, maar wat goed dat jullie al over 2 weken een gesprek hebben en niet pas over 6 weken.

@Jewel en Kleintje: alles nog rustig?

het is rustig hier vandaag, alle hoogzwangeren veel op bed gelegen? De rest allemaal hard gewerkt? Zometeen the mentalist en castle kijken, vind dat altijd leuke series...

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Vandaag een rustig dagje. maar helaas niet kunnen slapen vanmiddag. Dus ben nu echt kapot. Moet eigenlijk nog evne onder de douche springen maar zelfs daar heb ik geen zin in. Pfffffff laat die baby maar komen. Alhoewle ik nu veel te moe ben om nog te bevallen. Hopelijk begint het morgen ochtend om een uurtje of 9. Dat zou wij fijn zijn.. :p

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, wat fijn dat ze geen inwendige echo hebben gedaan! Wel een rotgevoel dat ze door de placenta heen moeten snijden... Ze houden je vast goed in de gaten!!

Idd vandaag 37 wkn, wat een mijlpaal weer zeg! Het gesprek van m'n man ging prima! Er zijn nog 3 andere kandidaten waarvan 2 anderen volg wk dinsdag hun gesprek hebben. Daarna laten ze er 2 afvallen en dan moeten de overige 2 nog door een onderzoekscommissie heen. Daarna nog een assessment... Duidelijkheid moet er zijn voor de kerst want de functie moet ingaan per 1 Jan!! Miss moet ie een deel van z'n vakantie opofferen om aangenomen te worden of vanwege die nieuwe functie, als ie die dus krijgt. Beetje balen dus...

Vanmiddag op bezoek geweest bij Lelie. Wat een klein schattig hummeltje is S toch?! Idioot dat onze kindjes ook zo klein zijn geweest... E en mijn Sophie zaten nog te geinen op de bank...en een lol dat ze hadden!! Was echt heel leuk om te zien :)

Nu lekker op de bank en genieten vd rust want ik zie al aan Lelie; genieten v stilte nu t nog kan ;)

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kleintje, 40 wkn gewoon gehaald zeg! Had je niet gedacht he... Vannacht lekker slapen en uitrusten en dan morgen in loop v/d ochtend idd maar bevallen ;).

Traantje, klinkt echt heftig allemaal hoor jouw ks. Vervelende is dat je geen keus hebt. En wat balen (zacht uitgedrukt) dat je je kleine man dan zo weinig ziet die eerste dag :(. Maar meid...het gaat goedkomen allemaal hoor!! Ze houden je goed in de gaten. Wel jammer van eigen gyn...

Jewel, haha...moest wel lachen hoor van die schoenen... kan gebeuren toch? De poetsdoeken nog laten liggen vandaag? Lekker rustig aan gedaan? Jij gaat ook al hard richting de 40 wkn zeg!

Suus, fijn dat gesprek van je man goed ging! Wel spannend dus nog even of ie het wel of niet wordt.... En leuk!! Bij Lelie op kraamvisite :). Jij ook precies 37 wkn alweer. Die mijlpaal ook weer bereikt! En gelijk heb je...nog even lekker van de rust genieten!

Nightelf, haha...goed luisteren naar je man hè!! Omhoog met die beentjes!! Wat heb je gedaan? Filmpje gekeken? Boekje gelezen?

@Hier: Gaan zéker door hoor Suus! Liefst vandaag nog, haha. (mag graag weten waar ik aan toe ben). Baal juist altijd zo van het wachten en nu ook nog het onzekere van 'hoe verder'... Gesprek zal w.s. op niets uitlopen onze gyn kennende. heeft vast geen plan klaarliggen. Had eerder al (ivm event. Tese/Pesa in DD gekeken en ook tijdens icsi van M. Als die was mislukt waren we al naar DD gegaan. Ga me deze 2 wkn dus ook eens even flink oriënteren op alles. Maar opgeven doe ik niet hoor! Kan ik niet. Blijf het liefst doorgaan tot dat brusje er is..... maar denk niet dat manlief eindeloos wil doorgaan, haha. We zullen zien...

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden!!! Vanmorgen even met het zh gebeld en een gesprek ingepland voor volgende week woensdag. Dan overleggen over hoe nu verder en wanneer weer starten. Het wordt toch wel jan./febr. omdat ze met een verhuizing en kerst/oud en nieuw sluiting zitten.
    Moet zeggen dat ik best wel verdrietig ben, had dit eigenlijk niet verwacht. Zelfs O.laf was vandaag helemaal uit zijn doen. Die sliep pas om half tien vanavond. Zal het ook wel aanvoelen.

Sorry voor weer een ego bericht van mij, heb niet heel veel puf om te reageren.
    Wel even een dikke knuff voor iedereen die hem kan gebruiken en voor de andere dames; ik wil nu wel een keer leuk "lees baby" nieuws hier zien! Ben heel benieuwd wie er het eerste is!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hè wat k*t dat je je zo voelt Elin!! De verse pogin gaat t 'gewoon' worden voor jullie!

@babynieuws: strax piep ik nog voor Jewel en Kleintje!! Hahahaha Zou best een grap zijn zeg, hoewel ik vermoed dat zij daar niet zo over denken ;):p:D

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, dan zal ik toch over de 42 weken heen moeten gaan. En daar geloof ik toch niet in :p

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha Suus, ik zou ook maar even gaan genieten van je rust :p Emma lag er trouwens meteen in....Hup na het eten in bad en haar bed in.
    En nu ligt mijn andere prinses te jengelen ;) Ze heeft al een paar uur niet geslapen...ach ja, is ze straks lekker moe en kunnen wij lekker de hele nacht doorslapen :D
    Oh en ik was nog een sokje vergeten mee te geven...stom. Stuur ik wel een keer op :)

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wie weet, zou een enorme grap zijn :D

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Je begrijpt natuurlijk dat ik niet per se hoef te bevallen op de dag van m'n geplande ks hè?! Als ik vannacht weeën krijg of m'n vliezen breken, krijg ik meteen m'n ks...dus dan ben je nog steeds geen 42 wkn hoor!!! Hahahahaha
    De dag van de geplande ks is mijn uiterlijke zwangerschapsdag...eerder kan ook ;)

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sophie is, toen ze in bed lag, meteen gaan slapen! Was echt bekaf!! Ligt nu ook alweer overdwars in bed :D Is meestal als ze onwijs moe is...

Heb je weer sokjes gemaakt joh?! Ik doe niet eens aan kraamcadeautjes ;) wel beschuit met muisjes... Morgen maar meteen halen want m'n vliezen breken vannacht...anders kan ik Kleintje en Jewel nooit inhalen!! :p

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow ja, daar had ik even niet bij stil gestaan... Na ja je doet maar. Onze baby zal er niet sneller door komen :p

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Goede morgen! Ik kom me even melden.
    Vriendlief en ons vrolijke fransje zijn richting de opvang en ik ben lekker terug in bed gekropen. Even wat extra rust pakken. Wie weet heb ik het nodig vandaag.........

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey kleintje, ik dacht een post van je om 2.30.......dat kan haast niet anders dan babynieuws zijn, maar nog niks dus........Slaap ze nog, hier alweer een tijdje beneden met een erg wakkere Ruben, en nog geen tekenen van een naderende bevalling.

Suus, en.......je vliezen gebroken? :D haha zou wat zijn dat jij gewoon eerder bevalt? Doen we niet hoor ;) jij moet nog even een paar weekjes genieten van je buik :)

Elin, logisch dat je verdrietig bent, het is ook niet niks weer zo'n behandeling. En dan wordt het ook pas in het nieuwe jaar.........dikke knuff meid! Geniet en verwen O.laf maar extra in deze tijd :)

Majo, dus nu zelf maar op onderzoek uit! Goedzo! Slecht trouwens dat de artsen hier dan eigenlijk niet zoveel doen, of dan moet je het echt treffen.

Lelie, hier ook geen kraamcadeau's hoor! Koffie en een beschuitje en wat drinken kunnen ze krijgen ;) En heeft S. nog lekker geslapen?

Hier gister toch nog wat in het huishouden gedaan ;) Maar daarna de hele middag gerelaxed! Heb nu het idee dat de baby nog verder gezakt is, met het lopen is het net of ik het hoofdje voel :$ Ik waggel nu echt als een gans ;) ;) Gelukkig is het bijna weekend en is mijn vriend vrij, dan kan die zich met Ruben bezig houden. Vind het erg moeilijk dat ik niet zoveel meer kan doen met R. :(

Had ik van de week mooie laarzen besteld, zie ik nu ineens in mijn mail dat ze retour zijn 'gestuurd' en dat het geld teruggestort wordt :( Ik heb nooit opdracht daartoe gegeven en dan kijk ik op de site en zie ik de schoenen gewoon weer staan! (ik had de laatste maat 38) Maar nu wel zonder 20% korting. Klantenservice gaat pas om 9.00 open dus moet nog even wachten met boos worden.......;)

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

@ Elin: heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Een verse poging is toch weer pittig, en dat wachten is helemaal rot. Sterkte meid en even een dikke hug.

@ Susan: Leuk dat je bij Lelie op kraambezoek bent geweest, volgens mij zag ik jullie dames voorbij komen op Facebook gister. Leuk! En spannend met je man en die baan.

@ Kleintje en Jewel: Nou ik bene cht benieuwd wie van jullie er als eerst bevalt. Sterkte met de laatste loodjes.

@ Majo: Wat vervelend dat je eigen ziekenhuis niet meedenkt, misschien is overstappen inderdaad wel wat, is Dusseldorf qua reistijd wel een beetje te doen voor jullie, mocht je die keuze maken.

@ Traantje: Wel heftig hoor die keizersnee. Ik snap dat je er tegenop ziet en het is ook niet leuk om je kleintje die 1e dag weinig te zien. Laat ze maar lekker vaak langs komen hoor.

@ verder: Zwaai naar iedereen die ik vergeet.

Hier vanavond lekker Tapas eten met mijn zussen en schoonzus, zin in! En zondag Sinterklaas vieren bij schoonouders. Lekker vroeg al maar volgend weekend lukte niet. En...volgende week donderdag starten met de Puregon, dus het schiet op voor dit ongeduldje! Dat lange schema duurt zo lang haha.

Fijn weekend allemaaL!

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Ben ik lekker aan het typen, druk ik op een verkeerd knopje ofzo...alles weg! Moet ik weer opnieuw beginnen :( Na ja, ik heb toch niets beters te doen ;)

@Kleintje: slaap je nog steeds zo slecht 's nachts? Slim om dan nog even je bedje in te kruipen. Staat hij al op klossen? Lijkt me zo spannend als je over die 40 weken heen gaat, je staat iedere dag op met het idee, zou het vandaag????

@Jewel: bij jou nadert de 40 weken ook al aardig! Wel onhandig dat je nog maar weinig met R. kunt doen... enne, als je kindje al echt zo laag zit, wie weet vliezen breken en floep.... daar is hij/zij :D
    Wat raar van die laarzen. Heb je al gebeld?

@Majo: verstandig om om je heen te kijken naar andere opties! Aan die gyn van jullie hebben jullie niets enne, dat brusje moet er gewoon komen!!

@Suus: zou wat wezen als jij kleintje en jewel voorbij zou gaan... je weet het maar nooit :D Dus nog even spannend voor je man of hij die functie krijgt!

@Lelie: leuk dat Susan bij je op kraambezoek was, jullie wonen ook dicht bij elkaar toch? Is de blaasontsteking inmiddels helemaal over? Vannacht door kunnen slapen?

@Sinja: al getest?

@Zora: wanneer begon je nou ookal weer met stimuleren?

@Hier: ga vandaag maar eens beginnen met de geboortevlaggetjes. Moet alleen dan wel zeker weten wat z'n naam gaat worden en daar ben ik dus nog niet voor de volle 100% van overtuigd, maar goed, dan moet ik maar de knoop doorhakken, toch?

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje: Volgende week, of eigenlijk aankomende donderdag Puregon, nu eerst wachten op ongi.....

20. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zora: spannend zeg! Ging het de vorige keer goed met S.ara of was het allemaal moeizaam? Na ja, dit keer gaat het gewoon heel goed en krijgen jullie een mooi brusje!!!

Deel Deze Pagina