Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje, de bevruchtingen gaan bij ons niet super. Sara was van 6 eicellen, waarvan 3 bevrucht, de enige die doordeelde, 6 cellige emmy, matige kwaliteit. Het kan dus wel maar het is bij ons wel extra spannend hoe de bevruchtingen gaan. De 'luxe' van cryo's hebben we nooit gehad.

Onze 1e poging was IVF toen 15 eicellen en maar 1 matige bevruchting.

Dus al met al wel heel erg spannend hoe het deze poging gaat verlopen. Volgende maand weten we meer. :D

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Kleintje ben je soms stiekem toch aan het bevallen? Eerst die nachtpost en toen dit zinnetje? Ik hoop het voor je! Maar misschien lig je nu wel krachten op te doen zodat de bevalling straks wel echt kan beginnen

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Pfff laptop loopt weer om de haverklap vast. Wat enorm irritant!

Traantje wilde vanochtend misschien testen. maar durf niet! Ben zo bang voor een terleurstelling. Dus helaas... Weet nog niet wanneer ik ga testen...

Jewel is het al gelukt met je laarzen? Stom zeg dat ze zijn teruggestuurd!

En Zora spannend, hoop dat deze poging goed verloopt met ene positief resultaat!!!!

*zwaai* gelukkig vandaag afleiding, afscheid van een collega en daarvoor nog even ies voorbereiden. En straks etentje. Maar toch kruipt de tijd... *zucht*

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zwaai meiden!!!

Sinja, ik ben het met je eens...wie weet heb ik het nodig vandaag....oeh, spannend hoor!!!!!!

Snap dat je niet durfde te testen. Ik kon soms ineens de onzekerheid niet meer aan, maar dat tussen hoop en vrees gevoel kan ook nog wel prettig zijn! Hoop dat als je gaat testen hij mooi knal is!!!!

Zora, spannend weer dus!!! Balen dat de bevruchting nooit zo goed gaat, maar S.ara is ook een prachtexemplaar, dus er volgt er vast nog één!!!!!

Traantje, fijn dat het er goed uitzag en goed dat je je angsten aan hebt gegeven. Raar idee dat ze de keizersnee door de placenta heen doen...maar ja, ze kunnen vast niet anders.
    En echt minder dat je hem die dag niet veel zult zien...
    Leuk dat je geboortevlaggetjes gaat maken! Had je dat bij J.enna ook!?? Heb je daar een foto van?
    En wat spannend dat jullie de naam dus ook al bijna hebben! Ben weer zo benieuwd!

Misschien hebben jullie nog leuke ideeën voor als het een jongetje wordt hier (wat ik laatst gedroomd heb) want dat is echt verschrikkelijk!
    Meisjesnaam zijn we (op dit moment, haha, wisselt nog wel eens) uit!

Elin, lijkt me idd erg frustrerend dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen! Hopelijk met erg goed resultaat, maar wel nog even wachten dus...hhhmmm...

Majo, fijn over 2 weken al het gesprek, maar jammer dat het bij een gyn is waar je niet zo heel veel van verwacht!
    En idd gewoon rondkijken he! En als je vragen hebt over DD dan weet je me te vinden!!!

Lelie en Suus, gezellig bij elkaar op bezoek geweest! Leuk hoor! En een leuke foto van de dames op fb! haha, grappig, wat een schatjes zijn het ook!!!

Zoe heeft ook al zulke mooie foto's geplaatst van S.am!!! Heerlijk kind!

Jewel, ik denk niet dat jij er nog lang loopt!!! En ik hoop het ook voor je! Wel vervelend dat je minder met R. kan doen, maar daar kun jij niks aan doen en daar moet je je ook echt niet schuldig over voelen! Straks als de baby geboren is en mama weer op de been, komt alles weer goed!!!!
    Zie het waggelen zo voor me, staat vast en zeker heel charmant:D

Onsw, hoe gaat het met je?! Al een beslissing gemaakt met manlief?!

Jewel, hoe is het met de laarzen afgelopen!?

Ingrid, hoe gaat het met S.yra?!

Pat, jij schiet ook mooi op zeg! Met je wondertje! Ben benieuwd!
    Leuk dat Majo misschien wel bij je op bezoek kan komen!

Nightelf, hoe bevalt het minder werken?! Kun je merken dat het nu beter gaat of is het eigenlijk nog te veel?!
    Lekker bijgetankt toen A. sliep?!

Jessy, hoe gaat het met je?! Kun je het al bevatten!? Wat een wonder he?!

@hier,
    het gaat hier goed! S.iem gaat als een speer en doet het liefst niks anders dan door de kamer kruipen en aan de hand stappen!
    Erg gezellig! Hij is daardoor zoveel vrolijker en veel minder gefrustreerd!!! Hij heeft er nu weer een snijtandje bij, maar daar hebben we niks van gemerkt, heeft lekker doorgeslapen enz?!
    Heeft iemand nog een tip voor een schraal gezichtje?! Gebruik nu Zwitsal op het wangetje, maar heb niet het idee dat dat heel veel doet!

Met de baby gaat het ook goed volgens mij. Heb vanmorgen weer het hartje kunnen vinden met de angelsound! Erg mooi weer om te horen!
    Nog 1,5 week en dan hebben we al de 15-wekenecho (klinkt gek) Ben benieuwd. Als het kindje er goed voor ligt zouden we ook al kunnen weten wat het wordt.
    Maar ik twijfel nog steeds of we het dit keer wel willen weten.

Mochten we het wel willen weten dan houden we het geheim (wat het wordt) voor iedereen dit keer, dus ook voor mijn ouders enz. We hebben eergisteren een hele mooie meisjesnaam gevonden, maar een jongensnaam komen we echt nog niet uit. We hebben bij geen enkele naam het wow-gevoel dat we bij S.iem wel hadden...
    Tja, alleen Jesse vind ik nog steeds supermooi, maarja, dat is al S.iems doopnaam...

Maar goed, we hebben nog even!

Lichamelijk gaat het wat minder, ik merk dat ik weer meer last van mijn bekken krijgt. Gisteravond hadden we 10-minutengesprekken op school en merk dat als ik dan weer naar huis moet, ik gewoon al loop te waggelen...dat is wel minder.
    Heb iig de optie om de woensdag eraf te halen (wil dat nu nog niet, maar misschien later) omdat ik dan in groep 6 sta voor 1 ochtend. Dan kan iemand anders dat overnemen en blijf ik op maandag en dinsdag in groep 7.

Ook zei mijn collega al dat als het niet ging ik ook maar uit de MR moest stappen. Die vergaderingen zijn 's avonds en dat trek ik straks denk ik ook niet meer. Ze zijn altijd op een maandag of dinsdagavond, dus altijd als ik de dag erop moet werken...en da's niet handig...

We zullen zien hoe het loopt!
    Mijn buik groeit trouwens al flink joh, niet te geloven!!!
    Heb vanaf mijn tel een buikfoto geplaast, niet heel duidelijk, maar zal proberen hem straks in mijn album te zetten!!!

Sorry voor de meiden die ik toch nog vergeten ben!!!

SMAK

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Buikfoto staat in mijn album:D

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ESSER!!!! Ik ben jou vergeten!!! Sorry sorry sorry!

Hoe gaat het met je prachtige zoon en je prachtige dochter!?
    Is J. al een beetje gewend dat hij de aandacht moet verdelen?!
    En kun je zelf al een beetje wennen aan het feit dat er nu 2 zijn? Dat lijkt me best wel lastig, weer je ritme vinden!
    Of is het echt waar wat ze zeggen dat de 2e er gewoon in mee gaat?

Geniet!!
    Liefs

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, nou is hier geen enkel teken van een bevaling.....

Ben wel pas net wakker..... Zal het wel nodig gehad hebben.

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hahah Sinja, zo helder was ik nog niet eens, maar je zou idd wel eens gelijk kunnen hebben wbt Kleintje.......
    Maar voor jou dus ook super spannend nu dus.........lastig........ik ben zelf voor zo laat mogelijk testen maar om nu alvast wat zekerheid te hebben is ook wel fijn.....hmmm aan mij heb je dus ook niet zoveel :D Ik blijf iig door duimen!

Zora, echt al aan het aftellen dus :D Deed ik ook hoor! En idd spannend hoe de bevruchtingen deze keer gaan....Wij hadden de eerste keer ook geen cryo's en nu wel 1 nog in de vriezer. Maar we gaan van het positieve uit!

Traantje, lastig he die namen.....Hier was de jongensnaam ook erg moeilijk. Maar vriendlief is toch overstag gegaan dus we zijn er nu zeker uit! We hebben ook maar 1 dus veel keus was er niet ;)
    En wat leuk dat je de geboortevlaggetjes zelf maakt! Ben je aardig crea bea? Ik heb soms wel leuke ideeën maar nooit zin om het zelf te maken ;)

Loesie, wat heerlijk dat S.iem zo lekker in zijn vel zit! En vervelend dat je nu alweer last van je bekken krijgt :( Wel fijn dat er dus een mogelijkheid is om minder te werken.
    En jullie dus ook al moeite met een jongensnaam.......Jesse is idd een erg mooie naam, maar ja dat wordt hem dus niet ;) Dan maar hopen op een meisje :D ;)
    En waggelen klinkt wel leuk maar is het niet ;) Maar idd nog even en dan ben ik weer veel mobieler en kan ik weer leuke dingen met Ruben doen!

En vanochtend meteen om 9.00 gebeld voor de schoenen :) En bleek dus dat ze die maat niet meer hadden en dat het verkeerd op de site stond. Er was nog wel een mt 39 beschikbaar. Nou dan die maar :) Zit toch een beetje tussen die 2 maten in. En krijg gelukkig ook nog die korting van 20%. Die was nl alleen geldig op 23-11. Nu hopen dat ze nu wel beschikbaar zijn!
    Nou Ruben ligt op bed, en ik ga ook even liggen. Fijn weekend alvast!

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh kleintje, ik dacht echt even dat het eindelijk zover was bij jou. Jammer genoeg nog niet dus :( Maar wel lekker dat je nog zo goed geslapen hebt. Wie weet begint het vanavond en heeft je lichaam alvast bedacht dat je maar lekker lang moest slapen ;) hihi. Ik ga nu mijn oogjes dicht doen :)

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, even een kort berichtje van mij. Helaas Jewel en Kleintje nog niet ingehaald ;):p hahahaha

Loesie, wat leuk dat Siem het zo goed doet! Scheelt zeker een stuk dat ie minder frusti is hè! En jeetje alweer bijna de 15 wkn echo...wat ga je snel! Ik ga zo ff je foto bekijken :)

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Loesie: je kunt het inderdaad al goed zien zeg! Leuk hoor! En altijd fijn hè, als je het hartje hoort?!
    Ik zal even een foto opzoeken van de vlaggetjes van J.enna. Ze worden nu alleen wel anders. De vlaggen zijn groter en er komen geen hartjes aan, dat vind ik niet zo leuk voor een jongen! Maar goed, z'n naam staat erop, dus de keuze is gemaakt ;)

Jongensnamen die ik leuk vind (zonder onze erbij te zetten natuurlijk ;)): Hugo (viel af door onze achternaam), Floris (vond manlief niets), Chris (vond manlief ook niets), Thomas (maar staat in de top 10, dus daarom viel die af), Sam (niet mooi met achternaam van ons)... misschien heb je er iets aan ;)

@Kleintje: heerlijk zeg, zo lang geslapen. Laat die weeën maar komen, kleintje kan ertegenaan :D

@Jewel: lekker geslapen? Enne, ik heb niets beters te doen, dus dan maar prutsen. Heb al heel veel gemaakt. Kussen voor J.enna en babykamer, schilderijtjes, wieghanger, gordijnen (samen met moeder), boxkleed, wiegbekleding. Die laatste wel al bij J.enna, maar toen verveelde ik me ook zo tijdens m'n verlof!
    Fijn dat het alsnog geregeld is met die laarzen! Wel spannend of ze nu goed passen!

@Sinja: snap best dat je niet getest hebt... is ook pas een week nu en als hij nu negatief is, wil dat nog niets zeggen!! Maar, het wordt gewoon een knalpositieve test. We mogen er wel weer eens een nieuwe zwangere bijhebben ;)

@Zora: jullie ICSI wordt dus ook wel spannend. Weten ze een oorzaak waarom de bevruchtingen slecht gaan? S.ara is er ook gekomen, dus jullie krijgen gewoon een mooi brusje!

@Pat: zwaai! Gaat alles goed?

Ik heb nog een vraag aan jullie. We willen binnenkort voor J.enna echt schoentjes kopen omdat ze nu toch echt telkens meer los begint te lopen, maar waar kan ik dan het beste voor schoentjes kopen? We hebben waarschijnlijk het probleem dat we met maat 18 moeten beginnen omdat ze nog steeds zulke kleine voetjes heeft. Iemand hier ervaring mee?

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, ik zou gewoon met haar naar een goede schoenenwinkel gaan. Dan meten ze de voetjes op en geven ze advies wat voor schoenen het beste zijn, harde of zachte zolen. Eerste schoentjes zijn er ook wel in 18 volgens mij. En dan met zwachte zolen. Of misschien kan je nog van die leren slofjes tussen door doen. Die had Maurits in het begin toen hij net begon langs de tafel lopen.

13. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Die met leren zooltjes loopt ze nu op, maar als ik kijk op internet zijn alle schoentjes vanaf maat 19. Ik vroeg me dus af of iemand een merk weet vanaf maar 18?

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, wij begonnen met Shoesme, babyproof. Daarna heb je flex zooltjes...

15. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @susan, kunnen ze daarmee ook buiten lopen?

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja hoor prima!! Zou haar niet door plassen laten lopen...

Hier net een mooie trui voor Sophie geshopt van Vingino! Dat blijf ik moeilijk vinden voor meisjes: truien. Het meeste zijn nl vestjes en geen echte truien. Ben dus helemaal blij!!

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nog nieuws van Kleintje en Jewel??????
    Spannend hoor.......heb zo'n gevoel dat het dit weekend bij (in ieder geval) een van de meiden zover zal zijn.....

Shoesme: hadden wij voor Joep ook als eerste schoen. Geen spijt van gehad!!

Foto op FB: helemaal gaaf. Lekker shoppen! Of je nu net 2 jaar oud bent, of begin 50; je bent vrouw en wil maar een ding.....! ;)

Zora: spannend wordt het weer zeg.....

Loesie: je ziet je buikkie inderdaad goed hoor! Geniet er van!!

Traantje: leuk gedaan die vlaggetjes!! En zelf gemaakt dus? Dat maakt het helemaal extra mooi vind ik. ;)

Zal binnenkort nog eens wat pica's plaatsen. Voor het i-netten zit ik veel op de IPad. Hierdoor niet de handigheid om er ff foto's op te zetten. Zal de laptop er eens gaan bij pakken dit weekend/van de week.

Nightelf, hoe is het nu met je bekken?

@all: nog plannen voor dit weekend staan?
    En wat doen jullie met Sinterklaas?

Hier morgenmiddag i.i.g 'n sinterklaasviering staan. Ben benieuwd wat Joep er van vindt. s' Avonds hebben we een etentje staan op aanbod van s-broer. Dat slaan we nooit af natuurlijk! ;)
    En zondag wordt de verjaardag van mijn vader gevierd, is altijd gezellig dus brengen we zondag de dag bij mijn ouders door. :)
    Genoeg te doen dus......
    Liefs

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje en Jewel: ik ben het helemaal met Esser eens, het wordt tijd voor een baby hier :D

@Susan: inderdaad fantastische foto op fb, niets leukers dan shoppen met je dochter toch?! Zelf nog iets gekocht?

@Esser: ben benieuwd wat J.oep ervan vindt en dan ook nog een etentje voor de boeg, goed vooruitzicht!

@Nightelf: hoe gaat het nu? Moet je volgende week weer aan het werk of gaat dat niet meer lukken?

@Sinterklaas: gaan we volgende week zondag vieren met ouders en s.ouders en dan met name voor J.enna en niet zo veel cadeaus, want ze snapt er toch niet veel van.

@Weekendplannen: geen :)

@hier net de wieg maar weer eens in elkaar gezet, staat zo schattig alweer. Van de week maar eens met mijn moeder babykleertjes wassen, moet er ook maar eens van gaan komen! 't Is allemaal weer zo klein zeg die kleertjes....

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaai Traantje en Suus!

Hier begon de nacht wat onrustig; Olivia besloot om te gaan clusteren van 00.00 tot 02.00u Dat is dan wel ff zwaar als je al moe bent.....
    Wel werden allebei onze kindjes pas om 08.15/08.30u wakker, echt fijn! Klinkt nog 'vroeg' maar wij vinden het een mooie tijd. (normaal is het 07.00/07.30u.)

Traantje, ook leuk een wieg! Is het een wieg vanuit de familie? Of een 'nieuwe'?

Kleintje en Jewel, MP!!!!!

Volgende week zondag vieren wij ook Sinterklaas met de opa's en oma's bij ons thuis. Joep snapt er al meer van als vorig jaar. Benoemt ook de zwarte pieten en Sinterklaas in "ssstkaasssss" Nou ja, het klinkt zo ongeveer. ;) En piet is gewoon piet.

Nou, ga hier zo maar eens een broek verschonen: meneer ruikt behoorlijk....... Poeh....
    Doegggg

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, nee voor mezelf nix gekocht... Je kent t hè; kids gaan voor!!
    Heerlijk hoor, om geen weekendplannen te hebben! Lekker met z'n drietjes dus??
    Babykleertjes zijn idd weer iniemini en oh zo schattig!!

Wij gaan strax op visite naar m'n ouders in Friesland. Leek me wel handig om nu nog te doen, nu het iets makkelijker gaat allemaal. Morgen laatste hockeywedstrijd! Wel fijn want de wedstrijd hierna sta ik gelukkig zelf weer in t veld (maart). :)

Deel Deze Pagina