MP Hou het even kort nu. Voor het weekend helemaal geen plannen (ja misschien een bevalling hoop ik ) een heerlijk weekend relaxen dus voor mij. Mijn vriend hoeft niet te voetballen dus eindelijk eens een weekend met ons 3-en. Fijn weekend allemaal en kom later weer eens buurten!
Suus, veel plezier in friesland bij je ouders! Wat had je allemaal geshopt voor Sophie?? Jewel, mooi......jou MP is in ieder geval binnen..... Nu Kleintje nog.......het is al bijna 12.00u en nog niets gezien..... Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Liefs
Ik zal jullie uit de spanning halen....... Volledig rustig hier. Net nog even naar de kapper geweest. Ligbik mooi verzorgd in het kraambed. Lig nu met iPhone in bed. Maurits gaat slapen en mama ook. Morgen viert mijn 's-moeder haar verjaardag. Best groots. Maar zei slvtegen vriendlief dat ik niet mee wil. Zeker omdat ik niet wil praten over bevallen en zwanger. Net ook weer een potje liggen janken. Wordt tijd dat onze man er uit komt...... Welterusten!!!!!!
He Kleintje, dikke knuff!! Ik hoop echt dat jullie kereltje dit weekend nog komt!! Hier volgens mij de slijmprop verloren......Had steeds al veel slijmverlies maar nu een echt doorzichtige prop in de onderbroek (sorry voor de onsmakelijke details ) Nu zegt dat natuurlijk niks maar zo begon het de vorige keer ook. Maar zal nu wel niet zo zijn............we wachten af!
Elin, . Kl*te dat je je zo rot voelt! Weet precies hoe je je voelt denk ik, alleen jij alweer vaker dan ik een teleurstelling moeten verwerken de laatste tijd. Hoop dat de 1e verse poging hem mag zijn voor jullie! Jammer dat er wel weer een wachtperiode overheen gaat! Jewel, spaaaaaaaaaaaaaannend!! Slijmprop verloren....begon het bij mij toen ook mee! Jij gaat vast dit weekend nog bevallen...JA!! IK weet het zéker . Succes alvast . Kleintje, knuf voor jou!! Hoop dat jij ook toch dit weekend nog mag! Loessie, mooi buikje al hoor . Enne...je kunt toch gewoon Jesse doen. Ook al is het S. zijn 2e naam, die gebruik je toch eigenlijk nooit? Staat eigenlijk alleen maar in de paperassen. Ik vind het een leuke naam! En past goed bij S. . Balen dat jij ook alweer BI klachten begint te krijgen. Traantje, leuk leuk...de wieg weer klaar gezet . En echt creabea beziggeweest zeg.... Goed hoor! Hier voor M. haar eerste schoentjes naar Ziengs geweest. Ze had van zichzelf maatje 19, maar meestal adviseren ze toch een maatje groter dus we hebben nu 20. En ze loopt er prima op vanaf het eerste moment . Ze meten idd de voet even op en even passen, door de winkel laten lopen... Ook hier van shoesme.... Hoe gaat het trouwens met J. en op het potje? Laatst toch meteen 3x raak op één dag? Suus, truien...idd érg lastig voor meisjes! Idd alleen vestje en verder vooral veel longsleeves...nou die vind ik dus niet warm genoeg. Inmiddels bij Zalando 2 truien gevonden . Veel plezier in het friese land!! Zora, veel plezier dit weekend met Sinterklaas. En nog een kleine week...dan de puregon erbij . Was de Tapas lekker?? Sinja, nog niet durfen testen dus... spannend hoor! Maar zolang je geen rood ziet...... . Lelie, S. is gewoon alweer een maand geweest....zo gek he....als ik jullie banners dan zie denk ik steeds....de tijd gaat toch eigenlijk best wel snel!! Alleen lijkt die hier af en toe even stil te staan. Esser, niet zo'n best nachtje gehad dus..... Maar gelukkig dus wel uit kunnen slapen . @Hier: Trots op Maud!! Sinds 3 dgn zegt ze het als ze poep ie juije heeft . Vanmorgen een potje gekocht, zei ze in auto al de hele tijd pjasse pjasse, haar er thuis opgezet en Madammeke doet warempel een plas IN het potje! Daarna geluncht, weer op het potje gezet, druk aan het concentreren en persen, staat op, kijkt erin....en zegt op, niks gedaan dus... gaat voor het potje op haar hurken zitten om erin te kijken en ik vraag 'nog een keer plassen'? Ze perst en welja....Madammeke plast met een enorme straal vóór het potje, hihi. Maar goed.... ze weet dus blijkbaar wel wat ze moet doen!! En vindt het reuze interessant, haha. (tranen met tuiten als het potje opgeruimd wordt, tenzij ze m zelf in het toilet mag zetten) . Vanavond met vriendin naar Martini Plaza, musical 'daddy Cool', ben erg benieuwd...
Majo, goed zeg!!!! Maurits zegt altijd 1 min voor hij moet poepen dat hij moet poepen. Maar als ik hem dan op het potje wil zetten gaat hij gillen. Jewel, fijn dat je je slijmprop kwijt bent. Ben jaloers. Ik zit al twee weken in mijn broek te loeren daarvoor....... Ik hoop echt voor jecdat het zo begint. En voor mezelf ook!
Hier nog niks aan de hand hoor. De vorige keer begonnen de weeën vrij snel na het verliezen van de prop en nu zo nu en dan eens een harde buik maar dat heb ik al een paar dagen. Moet zeggen dat er toen ook wat bloed bij de prop zat en nu niet. Ach we wachten maar af, zal vast nog wel even duren..... Majo, wat goed van M.aud zeg! Hier zet ik Ruben zo nu en dan op het potje en vaak plast hij wel maar hij geeft zelf nog niks aan. Hij is altijd wel super enthousiast als hij wat gedaan heeft en ook als hij niks gedaan heeft Veel plezier vanavond bij de musical! Esser, kan mij voorstellen dat het erg vermoeiend is zo'n nacht. Maar gelukkig hebben ze allebei lekker 'uitgeslapen' Zie hier net dat het kaartje voor jullie nog niet op de bus gedaan is Zal hem meteen posten! Kleintje, ik hoop echt dat het voor jou snel begint! Als het hier gaat beginnen dan stuur ik wel wat weeën naar je toe
@Suus: veel plezier in het hoge noorden En inderdaad, kids gaan voor, hier ook! @Jewel: jippie, stap 1!, nu de rest nog! @Majo: wat goed van M. op het potje plassen. J.enna doet het nog steeds goed en vandaag weer op het potje gepoept! We zetten haar er gewoon voordat ze naar bed gaat en als ze eruit komt, maar ook voor en na bad en voor en na luierverschoning op het potje. Zodat ze er maar aan went. Ze vindt ook gewoon leuk om erop te zitten. @Kleintje: dikke knuffel meid. Nog even volhouden, nog maximaal 5 dagen en dan gewoon laten inleiden als de kleine er nog niet is. En zeker van de week laten strippen! Maar, dit gaat allemaal niet nodig zijn, want je gaat gewoon bevallen zeer binnenkort! Rest zwaai zwaai, ik ga even schoentjes bestellen voor J.enna!
Jewel, Ik was een dag na het breken van mijn vliezen mijn slijmprop verloren. En ik denk een uurtje of 6 daarna begonnen de weeen. Bij mij was de slijmprop ook echt een beetje rozig. Zag er wel wat bloederig uit. En voor jou hoop ik ook dat jij snel jullie kindje in handen hebben. Wachten is gewoon niet leuk. En we hadden volgens mij de TP ook bijna op dezelfde dag toch? Want ik kan me herrinneren dat wij even dezelfde uitgerekende datum hadden. Traantje, Dankje voor het oppeppen. Ik heb dat nu wel af en toe even nodig. Maar vooral omdat ik zo moe ben en nergens meer zin in heb (daar komt mijn depri aard weer naar boven). Strippen durf ik niet meer te vragen..... Maar dat inleiden daar gaan we voor. Moet nog wel even kijken want als mijn baarmoedermond nog niet verstreken is weet ik niet of ik wel allemaal met gel aan de slag wil. Woensdag lag bij mij op de kamer een meisje die al 2 dagen aan het gellen was namelijk. Je lichaam moet er wel klaar voor zijn. Als ze zo de vliezen kunnen breken, JA!!! Nou vanmiddag dus van 12 uur tot half 4 geslapen. Zal het nodig gehad hebben. Wel sneu want vriendlief moet nu veel met Maurits doen omdat ik er weinig puf voor heb. Maar we gaan er weer een gezellige avond van maken. Morgen toch maar naar het verjaardagsfeest van mijn schoonmoeder. Ze komen ons ophalen dus dat is wel fijn. Eerst wou ik niet omdat ik me zo depri voelde maar denk dat het ook wel goed is om er even tussen uit te zijn. En wie weet dat zo'n drukke dag de bevalling misschien opgang helpt. Was bij Maurits namelijk wel. Toen was ik een hele dag met met mijn schoonmoeder op pad geweest. En s nachts braken mijn vliezen. En wat depri zijn betreft.... Merk wel weer dat ik door het thuis zitten niet zo gelukkig word. Dus heb met vriendlief afgesproken dat als de baby een paar weken is en ik weer wat mobieler dat ik weer eens een afspraak met mijn psycholoog maak. Ik zit toch nog tot 12 maart thuis en moet niet hebben dat ik net als de vorige keer weer helemaal in de put raak. Merk toch dat ik daar erg gevoelig voor ben. En het ging zo ontzettend goed met mij voor mijn verlof begon...... Maar wie weet als de baby er is zal ik me vast beter voelen.....
Kleintje, ik ben bij J.enna ingeleid met gel. Ik had een staande, gesloten baarmoedermond. Ik heb 2x gel gehad, 1e en 2 mg. Hierop ben ik een paar uur later als een speer op bevallen. Dus het kan ook echt heel snel gaan hoor! En strippen na de 40 weken is heel normaal, dus gewoon vragen. Je moet voor jezelf op komen meid, zo raak je alleen masr dieper in de put !!!!
Traantje, Fijn te horen dat jij een goede ervaring had met de gel. Het meisje naast me was echt al twee dagen bezig en die was alleen maar aan het klagen (kan ik ook goed he ). En misschien moet ik inderdaad toch maar vragen te strippen. Maar aan de andere kant is het dan ook nog maar 3 dagen tot ik 41 weken ben. Ik kijk denk ik even hoe het gesprek loopt. Vriendlief gaat iig mee. Zeker omdat we dan toch ook wat beslissingen moeten nemen. We zullen zien. Hormonen zijn gewoon niet zo goed voor mijn gemoedstoestand :S:S.
buddynieuws!!!!: goedemorgen! Vanochtend om 6.25 is onze 2e zoon luuk geboren! 4580 gram alles is goed met ons! Liefs jewel --------------------------------------------------------- lieve jewel, jewelman en r.uben! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! wat een mooie naam!!! geniet en rust maar lekker uit! liefs
Zie ook net het sms'je van Jewel... Jewel + familie: gefeliciteerd met de geboorte van Luuk!! Wederom een mannetje dus, en wat voor 1!! Dat je die eruit heb gekregen...heel knap! Geniet maar lekker met z'n viertjes
Jewel, Jewelman en Ruben: van harte gefeliciteerd met de geboorte van L.uuk!!!!! Geniet van jullie prachtige wonder!!! Kleintje: nu ben jij toch echt aan de beurt!
IK dacht even snel spieken voor babynieuws en ja hoor hij is er!!!! Jewel van harte met jullie zoon Luuk, een mooi mannetje erbij. En wat een reusje! Traantje: Weet niet of je al schoentjes hebt besteld maar ik heb voor Sara Oxxy laarsjes, die zijn er in heel veel leuke kleuren en hebben een flexibele zool voor de 1e stapjes, en ze zijn er in maat 18. Sara heeft ze ook die heeft ook hele kleine voetjes. Hoewel Sara nog niet los loopt en ze eigenlijk alleen op de fiets aanheeft, in huis heb ik slofjes aan. Ook heb ik van een stalgenootje laarsjes van Jochies overgenomen maat 19, haar dochter was er al weer uit en nauwelijks gedragen. Zijn ook goede schoentjes. Er is eigenlijk nooit onderzocht waarom de bevruchtingen slecht gaan. Misschein zijn we slechte match, ik weet het niet. Onze 1e poging was IVF dus daarom 2e poging ICSI, daar gingen de bevruchtingen wel al beter, daarom denk ik neit verder onderzocht en weet eerlijk gezegd ook niet of ons ziekenhuis dat wel doet. Was ook niet nodig omdat ik toen zwanger was van Sara. En we gaan nu ook gewoon weer positief de poging in. Susan: Dat probleem heb ik ook dat ik nergens een lekkere trui kan vinden. Heb er laatst 1 geshopt van Beebies een leuke roze, maar dat is ook de enige die ik tot nu toe heb gevonden in maat 80. Majo: Hoe was de musical? Hier: Ongi geworden gisteren. Hopelijk de laatste keer voorlopig. En helaas na een goede week weer drama met Sara. Gister tot half tien met haar opgelopen en ze is in mijn armen uiteindelijk in slaap gevallen. Ik denk dat haar hoektanden doorkomen, ik zie nog niet echt wat, maar dit doet ze meestal als er tandjes aankomen. Ben er echt wel een beetje klaar mee hoor met die tandjes, het is dat ze nodig zijn.......
Jewel van harte gefeliciteerd met de geboorte van LUUK! Hopelijk is alles goed gegaan. En niet te vergeten , Jessy van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Siem!!! Maak er een hele leuke dag van