Ingrid, tjee wat heftig zeg! Weet niet wat er is gebeurd, maar wat zul je zijn geschrokken. Suus, bedankt voor de tip. Vanmiddag was t weer drama, O.laf heeft maar drie kwartier geslapen. T ventje is zo ontzettend benauwd. Vanavond ging het gelukkig wat beter, heb hem nu nog niet weer vernomen. Wat had je trouwens een lieve foto op fb staan. Majo, hoe is het eigenlijk met jou? En wanneer moest jij nu ook alweer naar het zh? Ging wel weer een tijdje overheen toch? Jij loopt toch ook in Zwolle? En het klopt idd dat er weer heel wat achteraan komt. Mijn vader mag sowieso drie maand niet rijden en als ze nog meer vinden wordt het zelfs een half jaar. Wel heel sneu, hij zou morgen weer langzaam aan beginnen met werken.
Ingrid, lees het nu net hierboven. Idd erg heftig, zowel voor je man als voor jou! Hoe is het nu dan met hem? En wordt hij nog verder onderzocht?
Ingrid. Jeetje ik schrik ook!! Digi knuf vanuit gier Elin. Jeetje het zit daar ook niet mee! Hoop dat het gauw beter gaat met je vader Kleintje. Nou ik wacht af hoor. Kijk elke dag wel even online om te kijken of er al iets aan de Hand is. Sinja. Ik had ook kv testen. En moet zeggen die reageren bij mij altijd ook erg snel. Die 2 voor 5 euro dan! @ iedereen. Ontzettend bedankt voor de felicitaties. Hartestikke lief. Zo leuk om zoveel berichtjes hier op Hyves en facebook te lezen. Dus vanuit ons. Dank jullie wel. We hebben gisteren Siem zijn verjaardag gevierd. Hij vond het prachtig. Al die aandacht en bij iedereen op schoot. Hij was Savonds helemaal uitgeteld. Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest. Heeft hij ook enorm van genoten. Maar hij is zo stil boven. Hij is echt helemaal uitgeput. Morgen bij het kdv. Gaat hij heerlijk t daar vieren. En dan is het weer over. Hier ook nog steeds erg moe. En donderdag een goede echo gehad. We zijn het langzaamaan aan het vertellen aan iedereen. Dinsdag op me werk. En dan weten de meeste mensen het wel. Blijft spannend!
Ingrid, jeetje heftig zeg!! Hoe voelt hij zich nu? Heeft zeker medicatie gekregen voor die darmontsteking? Jessy, nou dat klinkt als een vermoeiend weekend voor Siem!! En jullie ook natuurlijk wel Hij is zeker flink verwend?! Leuk dat je het aandurft om het te gaan vertellen aan iedereen! Hoe reageren ze erop? Neem aan allemaal happydepeppy? Elin, Wij hebbe trouwens zelfs ventolin gekregen een keer van de huisarts dus ik zou dat serieus overwegen om naartoe te gaan... En ja lieve foto hè van m'n 2 schatjes! Binnenkort 3
JEssy... nog gefeliciteerd met S.iem zijn eerste verjaardag!!! Hieperdepiep HOERA!!! Hoop dat jullie kleine man goed verwend is met allemaal cadeautjes... Elin... mijn man heeft niks meegekregen. Mist een heel stuk film. Mede door de medicatie. Ambu beschreef het als: de film gaat door, maar de videorecorder staat stil. Mijn man heeft hier ook erg veel moeite mee. Mist een heel stuk film van 7.00-12.00 uur. En misschien nog wel eerder, maar dat weet ik dus niet omdat ik pas om 7.00 uur wakker schrok. Hij moet vrijdag op controle. Dit is gebeurd door de hevige pijn, is hierdoor gaan hyperventileren en hierdoor weer KO gegaan!
Susan.. nee hij heeft geen medicatie gekregen... vind ik zelf ook beetje vreemd. MOet paracetamol pakken mocht hij pijn krijgen. Als het TE wordt natuurlijk weer ziekenhuis bellen!
Jeetje Ingrid wat een heftig verhaal! Hoop dat hij gauw minder pijn en derg heeft. Vind het wel raar dat ze dan alleen paracetemol laten pakken. Jaa Siem is echt verwent. Veel kleertjes. (niet echt mij smaak ) maar moet een gegeven paard niet in de bek kijkn. En veel speelgoed. Hij is erg blij met zijn little people dierentuin. Vond tie prachtig. Iedereen reageerde erg leuk. Vooral onze vrienden. Die hadden het niet zien aankomen. Was wel grappig. Maar Siem is idd uitgeteld naar zijn weekend. Maar hij heeft gelukkig volgens mij wel genoten. Hij keek in de dierentuin zijn ogen uit. Was zo lief en lag op de terugweg gelijk te slapen. Dat is niets voor Siem. Ach ja morgen zijn we vrij en dan geven we hem wat extra rust.
Ingrid, heftig hoor! Hopelijk gaat het straks weer beter met je man... Maar ditbis wel even schrikken. Hier mijn mp! Vanmiddag controle. Net met mijn mannen ontbijt gedaan. En ben weer terug gekropen want heb geen oog dicht gedaan. Hopelijk kan ik nog twee/drie uurtjes inhalen. Dan nog wat huishouden doen en denk dat ik dan wel weer aan mijn tax zit.....
@Ingrid: wat een ontzettend heftig verhaal zeg! Wat zul jij geschrokken zijn! En was S.yra toen ook thuis? Krijgt hij nog verder onderzoek als alles weer wat rustiger is (darmonderzoek?)? Denken ze aan diverticulitis of weet je dat niet? Ik gooi er even wat medische dingen in, maar misschien kan ik je met wat advies bijstaan @Kleintje: 40+4, jemig zeg! Maar deze week wordt jullie kleine man geboren, dat is één ding dat zeker is! En vraag nu gewoon aan de verloskundige of ze je wil strippen, baat het niet, dan schaadt het ook niet! En misschien vindt ze het wel een heel goed idee! Kom voor jezelf op meid, want je trekt het zo niet meer! @Susan: vreemd idee zeker dat je met S.ophie nu al bevallen was... maar de kleine man zit nog lekker warm daar binnen maar volgende week gaat hij geboren worden! Spannend! (En dan ga ik waarschijnlijk één van de volgende zijn aangezien ik al met 37 weken moet bevallen). Je hebt trouwens pb @Jessy: fijn dat S.iem zo verwend is. En ja kleertjes, ik hou nu al weer mijn hart vast voor alle kraamcadeautjes. J.enna heeft de helft van de gekregen kleertjes nooit aangehad, zal dus nu ook wel weer gebeuren . Ik ben gewoon wat kritisch en ik houd ook wel van bepaalde merken en stijl kleding... alleen mijn moeder snapt dat en koopt het goede! @Sinja: en, hoe was de test vanochtend!!! Ik vind het echt zo spannend! En inderdaad ik kom uit E.lst! Wij wonen in de nieuwbouwwijk, nu al weer 5 jaar en dat bevalt uitstekend. Het is hier heerlijk rustig en toch alles is in de buurt. Ik vind Bakkeboe vooral leuk met zomerkleertjes, had er voor J.enna een heel leuk zomerjurkje gekocht afgelopen zomer. Ik ben zelf meer fan van Mooi!, daar hebben ze babyface, mexx, ikks, noppies, maar die is dus een stuk duurder... @Elin: wat heftig weer van je vader.... snap ook dat je misschien even wat minder op zp wil zitten! Komt inderdaad wel weer. @rest: ik kom straks weer terug, eerst even J.enna in de kleren heisen, want die moet naar het kdv en traantjeman is niet zo goed in kleding uitzoeken
Zo daar ben ik weer!! Traantje, grappig hoor ik moet ook altijd mau's kleren uitzoeken. Vriendlief snapt daar niks van. En hier hadden we het zelfde probleem. Veel kleertjes gekregen maar niet mijn smaak. Veel dingen gingen dan maar aan naar de opvang of zo. Aangapen mau altijd als een zwarte piet terug kwam toen hij nog niet kon lopen. Vriendlief gaat trouwens zo ook mee naar de vk. En die zal ook wel over strippen beginnen als ik dat niet doe. Zit alleen te twijfelen of ik ingeleid wil worden met gel. Het liefst heb ik natuurlijk dat onze man vandaag komt! Nou ik ga ff de bedden afhalen en stofzuigen dan ben ik weer klaar voor vandaag. Had trouwens nog maar een uurtje kinnen slapen. En voel me nu vooral misselijk..... Maar ga niet meer naar bed. Hopelijk slaap ik dan vanavond beter als ik goed moe ben.
@Kleintje: je wilt toch bevallen?! Dan zul je misschien wel gel moeten... er zit niets anders op ben ik bang... en meestal is het echt zo erg niet! Ik spreek niet alleen uit persoonlijke ervaring!
Ik heb gehoord dat net gel het wel twee dagen kan duren. En aangezien mijn vorige bevalling ook ruim 2,5 dag geduurd heeft maakt dat me niet echt enthausiast. Maar aan de andere kant, wat traantje zegt: IK WIL BEVALLEN!!!!!!!! (duidelijk, Ghihi). Dus ik denk dat ik er dan aan moet geloven. Heb namelijk nog steeds het gevoel dat hij niet vanzelf gaat komen. Misschien wacht hij tot de merklap afgeborduurd is . Ben echt bijna klaar namelijk. Huishouden is trouwens weer klaar.....
En ik vind op het moment alles rete spannend...... Zucht. Wat heeft mijn omgeving het toch zwaar met mij. En jullie ook trouwens
Kleintje, voel idd een zware last op mn schouders door jou En ach, dan maar 2 dgn over bevallen, als ie er maar uit gaat toch? Hier druk op het werk met de admin. Heb even een korte break want moet mn vader voor iets raadplegen en mn eigen tel is zo goed als leeg. Werktelefoon was al helemaal leeg dus die laadt nu op. Hij doet het alweer dus mn excuus is er al niet meer Ben hier nu al vanaf ca 09.45 uur non stop (met Traantje tussendoor op de whatsapp, gezellie ) en heb nog denk ik zo'n 30-40 min te gaan. Ben daarna redelijk bij en dan denk ik eind januari nog een keertje om de boekhouding van 2011 volledig af te ronden. Dat is dan niet zoveel werk meer. Ik ga weer snel aan de slag!!
@Susan: was inderdaad gezellie, moeten we vaker doen. We kunnen ook gaan wordfeud spelen, ben ik ook al aan verslaafd geloof ik... Succes nog even en fijn dat het goed vordert en je alles weer een beetje bijgewerkt hebt!
Het KAN idd 2 dagen duren. Ik snap door je vorige bevalling dat je bang bent dat het weer zolang gaat duren. Maar hij kan er ook zo snel zijn als S , 13 uur later vanaf de gel
Ik heb ook wordfeud!!!!!!!!!! En whatsapp. Hebben we lang niet meer gedaan suus..... Net een uur met mijn mede zwangere (37wk) zus gebeld. Nou dat geeft me weer energie!!!! Nu snel aankleden want ik moet naar de bushalte.....
Zwaai Kleintje, succes met de vlos strakjes!! Ben benieuwd... Enne...lekker 'spuien' hier hoor, als je dat oplucht . Ingrid, tjee...wat zul jij ongelooflijk geschrokken zijn zeg!! Hopelijk knapt ie gauw op. Wel 'gek' dat hij niks heeft gekregen voor een eventuele ontsteking. Alleen paracetamol? Hopelijk knapt ie gauw weer helemaal op! Suus, laatste dingen voor werk dus weer 'geregeld'. En de termijn van S.ophie gehaald . Ben benieuwd of de kleine man tot de geplande ks datum blijft zitten. Sinja, en? Nog weer getest vanmorgen? Elin, hier idd ook Zwolle. 9 dec is gesprek met gyn in streekziekenhuis (waar ze de FM's doen). Zullen zien of ze nog plannen/ideeën hebben.... Enne...O.laf weer wat beter? Ik dacht (net als Suus) ook aan eventueel ventolin? Heeft M. vorig jaar ook eens gehad.....knapte ze wel van op. Gewoon naar de HA gaan als het al zolang duurt joh... Jessy, leuke verjaardag gehad dus. Tja....kleertjes....blijft lastig om van anderen te krijgen soms. M'n moeder was érg enthousiast over een 'overgooiertje' dat ze voor M. heeft gekocht voor Sinterklaas volgende week. Weet inmiddels welke het is (in winkel gezien) en zou 'm zelf echt nooooooit gekocht hebben.....laat staan dat ik 'm had zien hangen..... nou ja....inmiddels al maar wel voorzichtig door laten schemeren dat ik 'm zelf w.s. niet uitgekozen had want kan echt niet gemaakt enthousiast doen denk ik . Doe ik 'm haar maar op hun oppasdgn aan ofzo, hihi. Noiu ladies...'k ga nog gauw wat doen in huis en dan werken (avonddienst en morgenochtend weer dagdienst....kl*te combi ). M. net naar kdv gebracht....
Nou ik stop maar met de administratie. Ben gaar........... Ook nog wat patientengedoe geregeld tussendoor en moet nog ontbijten en lunchen! Daarom stop ik ook maar want er moet echt iets in mn maag. Laatste beetje is nog van gisteravond dus dat is al een tijdje verteerd Ben redelijk bij dus het scheelt in ieder geval iets!! Miss volg wk maandag maar weer eventjes verder...