Sinja, even een hele dikke knuff voor jou! Wat kl*te!!! Had nog wel zo'n goede hoop voor je na die test van gister.
Morguh!!!! Weer een mp van mij! Traantje, goedemorgen ik zie je wel. En om nog ff op de gel terug te komen. Ik zeg niet dat ik het niet wil maar wacht liever donderdag af. Misschien dat het niet nodig is. En voor do doen ze toch niks..... Ik heb nu gewoon het idee dat mijn lijf nog niet klaar is. Maar dat verander natuurlijk niet dat ik niet kan wachten ons manneke in mijn armen te hebben.
goedemorgen sinja, wat ontzettend jammer van je negatieve test. knuffel meid. kleintje, ahhh je bent er nog heb je wel een beetje kunnen slapen? wij niet. emm.a heeft de hele nacht liggen spoken...steeds maar gillen en huilen. heb maar een zetpil gegeven want ze zat te klagen over haar loopneus. toen was het even goed maar om half 7 begon ze weer. so.fie doet het super. de hele nacht lekker doorgeslapen... ik ga koffie maken....even wakker worden..
Lelie, wat vervelend dat E.mma zich zo ziek voelde. En haar zusje zo goed geslapen! Dat is wel weer fijn! Hier geslapen als een roosje!!! Om 22:30 naar bed gegaan en was om 6:30 wakker. Ben er niet uit geweest en tussendoor niet wakker geweest!!!!! Heerlijk!
Lelie, wat fijn dat s.ofie doorslaapt! Doet ze dat al even? E.mma dus niet lekker? Joep hier ook niet.......echt n drama. Gister zelfs 39 graden. Moeten het van de HA vandaag goed in de gaten en anders meteen weer contact opnemen. Joep heeft nl nu al 3 dagen flinke verhoging/koorts. Gister ook eerder opgehaald van net KDV, die belde al op dat t niet lekker met m ging. Heeft E.mma ook verhoging erbij? Kleintje, goed dat je lekker geslapen hebt! Dat scheelt al de helft hè? Sinja, nog n keer een knuffel voor jou meid..... Ingrid, hoe is het me je? En je mannetje? Liefsssss
Beterschap met de zieke kindjes... Esser... met mijn man gaat het met de dag beter. We zijn beide nog wel angstig dat het weer gebeurd hoor. Vraag ook de hele dag door hoe het met hem gaat, of hij pijn heeft... zal wel gek van me worden. Iedere avond voor we gaan slapen... wakker maken als er iets is he... ik slaap gewoon heel vast en ben bang dat ik niets merk als het weer gebeurd... Mijn man is zelf ook angstig... zijn beste vriend is 7 jaar geleden overleden ook door een val omdat hij zich niet lekker voelde. Mijn man is bang dat hij ook een keer ongunstig valt net als die vriend en dan precies hetzelfde krijgt (die vriend had schedelbasisfractuur, gevolg vocht, bloeding, hersendood, overleden om het maar even kort samen te vatten)...
esser, joepje dus met verhoging erbij. e heeft dat gelukkig niet. ze is eigenlijk heel erg vrolijk zit nu gezellig aan tafel op mijn ipadje te spelen. haha ik denk dat het aanstellerij was. we gaan zo spelen bij onze overburen...kan ze even afkoelen en daarna stop ik haar vanmiddag nog even haar bed in. kleintje, fijn....goede nacht gehad dus. nou, dan ben je fit genoeg voor de bevalling hè
@Kleintje: fijn dat je zo goed geslapen hebt! Laat die baby maar komen. Ik ben benieuwd wat je donderdag gaat beslissen als hij er dan nog niet is... @Lelie: wat lekker dat S.ofie als zo goed doorslaapt en sneu voor E.mma (en jullie) dat ze niet lekker was.. @Esser: ookal een ziekenboeg dus, arme Joep. Houdt hem maar goed in de gaten en probeer hem zo veel mogelijk te laten drinken, eten is nu minder belangrijk! @Sinja: hoe gaat het nu met je? Moet je werken of ben je lekker thuis met F.aye! Ik vind het echt heel erg voor jullie! Het leek allemaal zo perfect een A en een B teruggeplaatst! @Ingrid: hoe is het nu met je man? Moest hij nou nog weer in het ziekenhuis terugkomen? Krijgt hij verder onderzoek? @Elin: hoe is het nu met je vader, geen aanvallen meer gehad? Weten ze al waar het vandaan komt die epilepsie? @Pat: zwaai! @Majo: kon je er vanochtend uit komen na je late van gisterenavond en nu dus weer de vroege dienst! Is het bij jullie altijd druk op de afdeling? @Pat: zwaai! Houd je het nog vol?! @OnsW: hoe is het met jou? @Zora: bijna stimuleren, spannend weer! @Susan: alles nog rustig of ga je kleintje inhalen? @hier: het is soms hier echt oorlog in mijn buik. Ik merk dat de kleine man groter wordt ook aan de continue benauwdheid en de hartkloppingen. Ik had gisteren wel een uur lang een hartslag van over de 120 slagen per minuut, werd er niet goed van! Donderdag maar eens even overleggen, dan moet ik naar de anesthesist of ik toch ook nog even naar de cardioloog moet voor de ks. Maar, genoeg gezeurd ik geniet er nog maar even van, voor je het weet is de kleine er al weer uit en misschien is dit wel de laatste keer dat ik dit mee mag maken
Kleintje, nog steeds bib dus!! Ik moet zeggen dat je optimaal geniet van de zwangerschap Stiekem wil je gewoon de 42 wkn volmaken... Lelie, hè balen dat E zo onrustig was vannacht!! Hopelijk slaapt ze vanmiddag dan even goed zodat jullie (S en jij) ook lekker kunnen tukken Esser, Joep dus ook al niet fit! Wat ik me dan afvraag...kan dat geen kwaad voor de kleine meid, een koortsig kindje in de buurt? Joep kan natuurlijk meer hebben dan kleine O!! Ingrid, logisch toch dat je dat elke keer vraagt. Vind t nog steeds vreemd dat ie geen med's ofzo heeft gekregen. Hoe gaat t nu met m?? Traantje, die hartkloppingen herken ik wel maar dat was altijd maar eventjes. Even overleggen met de anaesthesist kan geen kwaad natuurlijk. Verder lekker geslapen? En is t gezellig met je mams? Hier, lig weer heerlijk in bad te bubbelen met ATWT aan!! Vandaag nix in de planning staan dus lekker genieten! Sophie is aan t spelen op kdv fusie vermaakt zich wel. Ga miss maar ns verder met de enveloppen schrijven, wasjes opruimen en kerstboom optuigen. Wellicht ook nog even slapen tussendoor? Heb trouwens megaveel afscheiding!! Heb t idee dat ik mezelf zelfs ruik van 1 meter afstand. Heb manlief ook laten ruiken maar die rook nix... Zou ik dan stiekem toch ook bezig zijn met verliezen van slijmprop ofzo?? Strax haal ik kleintje idd nog in!!! Bij de eerste weeën hang ik natuurlijk aan de tel bij de verloskamers en mogen ze kleine man eruit snijden
Lelie, ik hield me nog in!! Ik ga ns kijken of ik kan slapen, wie weet lukt t! Ben lekker rozig na m'n badje met schone haren, lijf en tandjes...
Suus, dus lekker gebadderd!! Dan vind ik het altijd jammer dat we alleen een douche hebben... Maaruuuh wat dat inhalen betreft... Geef die gel maar want dat laat ik dus niet gebeuren. En misschien dat ik zwanger zijn toch stiekem leuk vind. Of de baby wil me een lesje leren door extra lang te blijven zitten. Moet zeggen dat dat skapen me heel goed gedaan heeft. Ben niet depri vandaag. Net nog wat Sint inkopen gedaan. Met moeite nog de juiste choco letters kunnen kopen. En nog een cadeautje voor onze kleine man. Ga er namelijk wel van uit dat hij er voor 5 dec is. Mau ligt weer lekker in bed dus ik ga ook ff "rusten". Esser, wat een zorgen Joep zon koorts. Maurits had het ook twee weken geleden. Een paracetamol bracht het wel omlaag maar in de loop van de middag zat hij dan weet op 39. Kreeg toen ook het advies als het aanhield langs te gaan bij de ha. Maar gelukkig was het de volgende dag over. Hou hem maar goed in de gaten en hopelijk steekt hij kleine Olivia niet aan. Ingrid, jeetje wat een vreselijk verhaal van die beste vriend... Zo is de vriend van mijn na ooit niet goed geworden en van de trap gedonderd. Hij had alleen een gebroken kaak. Maar gelukkig gaat het beter met hè man. Traantje, hmnmmm die hartkloppingen klinknook niet helemaal ok. Je kan beter te veel overleg hebben net al je artsen dan te weinig. Ik weet wel dat het kan tijdens de zwangerschap. Maar niet in welke mate het normaal is. Lelie, gaat het al weer wat beter met E.mma?
En nu wil je wel ineens die gel?! Je weet ook niet wat je wil zeg... Hier bijna 2 uur gelegenheid bed, niet echt geslapen volgens mij want ben nog steeds oververmoeid. Ook wat misselijk en voel kleine man niet heel veel...maar ja komt miss ook door minder ruimte op t eind. Ga m'n zus maar even mailen wat handig is om te doen. Morgen nl normale controle... CTG vind ik wel een prettig idee, ben toch ergens bang dat ik onbewust iets heb, zoals toen met Sophie.
Suus, als je je maar enigszins ongerust voelt geweon bellen en bij de verloskamer langs gaan voor extra controle. Dan zit je maar twee dagen achter elkaar in het zh. Het gaat wel om jullie mannetje hè!
Ja maar ik voel m wel af en toe maar ben vandaag een onzekere muts...en ik wil jou natuurlijk inhalen!!! Hahahahaha
Dat was ik vorige week ook. Toen had ik gewoon gebeld en hun laten beslisse of ik moest komen. En de arts vond dat wel verstandiger. Maar je hebt natuurlijk morgen ook een controle staan. En toch is het niet de bedoeling dat jij me inhaald
Mn zus heeft me al gebeld en zegt ook gewoon dat ik nu een bange muts ben en dat er nix aan de hand is. Ze snapt het ook wel door vorige keer met Sophie maar ze zei dat ik anders gewoon morgen even moet overleggen met mn gyn. Mn zus mag toch niet zelf beslissen of ik aan het CTG mag......... Enne toch zou het een giller zijn als ik je zou inhalen!!!
Net de nieuwe schoentjes voor J.enna binnen gekregen, krijg ik ze gewoon niet aan haar voetjes, voetjes zijn te breed en ze zijn zo leuk! @Kleintje en Susan: dat gaat lekker over en weer bij jullie
Traantje, jeetje wat jammer zeg... Maar komt ook wel nauw met schoenen. Ik durf die niet zomaar te kopen. Dan moet Maurits toch mee. Maar kan me voorstellen dat het voor jou nu ook niet handig is om de hele stad doorvre gaan met J.enna. Maar was de lengte wel goed??? Suus, dan gewoon morgen afwachten toch!!!!! En suusbeeb, blijf zitten. Net als die van ons :s want die geeft duidelijk geen zin naar buiten te komen. Vanmorgen de laatste Sint inkopen gedaan. Toch ook maar iets voor de kleine nam gekocht (had ik dit al getiept?????) net ook alles ingepakt. Toch wel gek om de naam van de kleine al op het cadeautje te schrijven . En nu nog ff genieten want mau ligt nog op een oor!