Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja we zijn bij elkaar sinds okt 2007, toen samen huis gekocht in maart 2008, in aug 2008 al bij de gyn, in dec 2008 op wachtlijst icsi, in jan 2009 begonnen en direct zwanger :D Oh ja en in mei 2009 getrouwd. Ik vind de mmm niet zo zwaar hoor ;)
    Heb daarom ook zoveel respect voor stelletjes waarbij het al jaren niet lukt, zowel met als zonder zkh-hulp! Ik was al mega ongeduldig en we zijn nog zo snel zwanger geworden :D

Goed dat je met de taxi bent gegaan, heeeeeeeeel verstandig!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi jij bent inderdaad snelle Henkie. Wij zijn in oktober 2007 gaan samenwonen. Toen waren we 1.5 jaar bijelkaar. In het nieuwe huis geen anticoncepie meer gebruikt. En vanaf april 2008 echt serieus gaan klussen. Oktober 2008 naar de huisarts. En januari 2009 naar de gyn. Juli 2009 was ik zwanger. En dan vond ik dat het bij ons snel gegaan is.

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    hallo snelle henkies, hier nog een snel henkie....
    Na 5 dagen woonde we eigenlijk een soort van samen (man woonde toen nog thuis en heeft nog maar 5x thuis geslapen...)
    Na een half jaar samen een huis gekocht, half jaar later getrouwd (kende elkaar net 1 jaar) En precies 2 jaar later was ik zwanger van Mees...dus hier ook snelle henkies...

Wat zijn jullie lieverds zeg, weer een warm welkom, ik kom ook graag op 5 februari naar de meeting, ben echt benieuwd naar jullie kleintjes, en naar jullie natuurlijk!!!
    Nog geen lokatie?? Als er iemand uit het westen mee wilt rijden dan kan dat uiteraard!

Wat een sneeuw hè, kreeg gelijk een deja vu, vorig jaar liep ik hoogzwanger met de sneeuw, en nu liep ik te glibberen achter de kinderwagen. Maar wat een gedoe voor je een keer de deur uitbent, eer ik Mees in zijn jasje gehezen heb, pfffff. En hij kan zich dan ook een soort niet bewegen, neehoor geef ons maar de zomer, romper aan en weg...

xx

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oh nog even een meesspam (in zijn nieuwe pyama en ochtendjasje...)

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou, ik heb 5 februari ook genoteerd in mijn agenda hoor! Staat 't tenminste vast. Toch?

Lees zo een aantal snelle 'henkies' hier! ;) Toch wel heel anders als bij ons.
    Zeg maar zo; als stelletje weet je zelf wel hoe het zit en goed voelt. Een ander kan daar toch niet over oordelen!

En wat een sneeuw vandaag! :$ Moest later op de dag nog op huisbezoek, en daarna op de terugweg naar mijn ouders. Mee eten en Joep was daar vandaag voor de oma/opa-oppas-dag. Heb zeker een dubbele reistijd gehad met de auto! Poeh....... Moet komende woensdag minimaal 1 uur enkele reistijd afleggen voor een bespreking bij een pleeggezin. Ga dat echt nog eens overwegen of ik die afstand wel ga afleggen/rijden met dit weer...... :(

Zoe, wat een heerlijke foto van Mees! :D

Suus, nou nou nou.........................wat een lolly verhalen hier weer toch allemaal! Hahahahaha :p

Kleintje, toch slim dat je de taxi hebt genoten! Voor hetzelfde blijf je glibberen op de fiets en lig je samen op de grond te koekeloeren ineens!
    Moet er niet aan denken voor jullie tweetjes.......

Andere meisjes; zwaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #486 Majo, 29 nov 2010
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
    HAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.............

Wat een gezelligheid hier weer :)

@Zoë: Welkom back :D voor de 30e x? Nie voor mij hoor!! 'Zie; je hier nu voor het eerst :)
    Ontzettend leuke foto van jullie knappe ventje in z'n stoere ochtendjas!

@Loesie en Sinja: Haai haai!! Daar zijn jullie dan!! Gezelliggggggggg!

@Zoë: 't Is gelukt hoor....met de winterbanden. Euromaster had nog wel wat michelennetjes :), En wat een lachebek is Sophie toch met die leuke tandjes! En de perikelen lopen weer hoog op bij jullie daar....hihihi..... Jullie vervelen je in elk geval niet in jullie relatie! En tja....éindelijk lijkt het idd wat beter te gaan met m'n bekken. Ben helemaal happy!

@Calani: Ha! Een onthaalmoeder dus.... is w.s. hetzelfde als een gastouder bij ons?! Gelukkig dat het zo goed klikt en ze zo goed voor jullie 2 meiden zorgt. Denken jij en je man er nooit over wat minder te gaan werken?

@Sooner: Kris en Sophie hebben idd wel wat weg van elkaar :)
    Beiden in elk geval schattige meisjes! Ben je alweer helemaal beter?

@Lelie: Leuke foto van een lopende Emma in DB! Grappig hoe ze daar zo staat met x-beentjes....lekker onzeker nog :) Hééééérlijk om te zien!

@Esser: Och...Joep ook al last van z'n tandjes! Alhoewel....niet echt last ervan begrijp ik? Gelukkig blijft ie er zelf vrolijk onder! En wat een mooie grote ogen heeft jullie manneke! Enne...grote kans dat ie het kruipen nu dus overslaat als ie nu alleen nog maar tijgert. Of hij gaat het pas doen als ie ook kan lopen!

@Kleintje: Gelukkig zeg, dat het beter gaat met het eczeem van Maurits! Succes morgen bij het cb. Laat je niet 'kisten' he?!
    Goed dat je de taxi hebt genomen! Veiligheid boven alles!

@5febr: Ik zal 'm vrij vragen op het werk! Leuk om iedereen te ontmoeten na al die tijd! Misschien moet ik toch ook maar weer eens even een hyves aanmaken. Anders loop ik jullie allemaal voorbij, hihi. Oh nee....dan herken ik natúúúúúúrlijk al die lieve schatiige, stoere MMMkindjes wel :)

@Snelle Henkies: :D Hier niet echt hoor!! Nu dik 13 jaar samen. Eerste vriendje (zelfs enige met wie gezoend :$)....was een laat bloeier ja!! Na 2,5 jr samen gaan wonen. Na 8 jr getrouwd (had van mij al véééééééél eerder gemogen...maar ja....meneer zei steeds...OOIT....:x....en ik ben dán wel ineens ook weer ouderwets :p. Daarna na 1/2 jr de pil de deur uit, na 1,5 jr naar huisarts en gyn en hele reutemeteut. 2 juni 2008 intake icsi en precies 2 jaar later was ze daar dan dus zoals jullie weten!! Hier dus ABSOLUUT GEEN snelle Henkie! En ook geen snelle Jelle :D. Dat trekt het meteen weer gelijk hier, hahaha.

@Hier: Nog steeds een ontstoken oog. En flínk ook! Zit gewwon bijna dicht :$. Bovenste ooglid enorm dik, rood, pijnlijk en jeuken! En....het 'zakt' naar beneden! Onder m'n oog/wang wordt 't nu ook dik. Hmmmmm ;)....moet morgen werken....dan toch maar eens even bellen met poli oogarts...kijken of ik ff langs kan hobbelen. Gisteren saampies sinterklaas inkopen gedaan. Ik vind dat altijd zóóóó leuk om te doen! Lekker vééééééél cadeautjes kopen voor iedereen. (ik houd van vééééél cadeautjes :)) En dit jaar natuurlijk ook voor onze eigen kleine meid *smelt*. Maar wát een keus!! Pfffffft......
    En nu dan nog deze week surprises en gedichten maken. En nét als áltijd tóch weer op het laatste moment.... ik leer het ook nóóóóit!

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zoe, wat een drolletje is mees.

Majo, is ook wat voor te zeggen, zo lang bij elkaar. Dan ken je elkaar door en door

Esser, zwaaiiiiiiiii

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo Majo, ik hoop dat Sophie op jou gaat lijken (en niet op mij) :D Helaas heeft deze mama hier wel flink wat vriendjes versleten (tel ben ik ergens kwijt geraakt ;))............
    Shoppen is toch ALTIJD leuk!!! ;) En Sinterklaas is ook een goed excuus :D
    Moet je ook nog surprises enzo maken?? Verschrikkelijk hoor. Ben eigenlijk blij dat wij niet aan Sinterklaas doen :)

Esser, zou idd kijken of je niet wat kan regelen voor aankomende woensdag. Ik probeer ook zo min mogelijk de weg op te gaan hoor (onze date voor donderdag blijft wel staan hoor Lelie ;))... en bij jullie dus ook doffe ellende vandaag op de dag...........

Zoe, wij kunnen elkaar wel een hand geven met die relaties van ons!! Majo haalt ons ook al door elkaar ;)

Leuk al die spam trouwens he!! Ik ga dan ook 5 feb voor vast in mn agenda zetten :D

Trouwens, ik kijk normaal op vrijdag altijd The Voice of Holland en heb nu ff Popstars aan staan. Wat een enorm stuk minder niveau zeg!

Ik ga maar ns mn hondje uitlaten en dan mn nest in want morgen weer vroeg op; moet fit zijn voor mn belangrijke patient van morgen 11.30 uur ;) Vrees ook voor een drukke ochtendspits morgen............... :(

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo ik ben weer thuis hoor;) Net een tosti op:D Suus, ik voel mijn tanden nog steeds natrillen haha wat een last:) Maargoed alles voor een mooi en stevig draadje:D
    Straks met Emma naar het winkelcentrum...brrr koud, maarjah moet toch eten op tafel.

Hier staat 5 februari ook in mijn agenda!!! Toppie:D Ik denk dat we ergens in Utrecht afspreken...is wel zo makkelijk voor iedereen...

Zoe, wat een mooi ventje!!! Leuk leuk zijn nieuwe ochtendjas!!

Majo, je mag ook Facebook aanmaken;)

Nou meiden...pas op voor de gladde wegen he!!!!

xxx

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja ik heb ook facebook dus vind dat ook prima prima hoor!!

Sorry sorry sorry Lelie, lekker smeren met de tandpasta en hopelijk gaat t dan een stukje beter. :) Was je manneke nog wel op tijd enzo?

@hier: net tijdens werk gebeld door Staatsloterij!! En dat terwijl ik belmijniet.nl heb ingevuld een aantal maanden geleden, grrrrrrrr. Kerel vroeg meteen al of hij stoorde dus ik zei ja en direct erna zei ik dat ik toch geen interesse had. Hij moest eigenlijk wel lachen dat ik zo kortaf en straight to the point was dus toen hingen we meteen op :D Net weer gebeld door iemand, geen idee wie?! Zo maar ns googlen op dat nummer.................

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hier ook geen snelle Henkies ;) Wij zijn bijna 12 jaar bij elkaar. Zijn in 2004 gaan samenwonen en in mei 2007 getrouwd (paar maanden ervoor met de pil gestopt).

Kleintje: hoe was het bij het consternatiebureau ;)

Lelie: wat een superfoto's van Emma!

5 februari is hier ook goed! Zal het ook op mn werk even aangeven dat er dan geen dienst geplanned wordt.

Hier heerst een of ander griepvirusje. Mannetje is net wer opgeknapt en nu krijg ik het te pakken, bah, heb er helemaal geen tijd voor. Amber is ook nog steeds niet lekker. Moest vanochtend ook met haar naar het cb en heb de prikken (bmr) maar uitgesteld. Het wordt echt al een flinke dame, 75 cm en 10,3 kilo.

Ga nu ff de verf uit mn haar spoelen (had nogal blonde uitgroei, was dus hoognodig :))

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    He gezellig hier!

Zoe, hihi welkom back. Lastig he om 2 topics bij te houden. Ik blijf hier altijd hangen en kom eigenlijk niet aan de vw toe :)
    Wat een schatje is Mees zeg! Heerlijk koppie :) En wat een leuke badjas zeg! Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook nog een leuke voor Ruben.

Lelie, wat een leuke foto's van Emma!! Hahha op die ene lijkt het net of ze al rent! Het is ook zo'n schatje!!!
    Ben je er nog uit geweest? Ik vond het net wat te koud, het waait hier flink en de kou gaat door alles heen dus vandaag er maar niet even uit met Ruben. Gelukkig was vriendlief net even thuis voor de lunch dus kon ik snel even met de hond eruit. Ben nu nog koud ;)

Suus, en wat een lachebekje is Sophie toch! En überschattig die boventandjes!!! Vanochtend ook nog in de file gestaan?
    Vervelend he dat ze je blijven bellen ondanks belmijniet.nl. Komt hier ook nog wel eens voor. Ik zeg ook altijd dat ik geen interesse heb en leg dan meteen op. Niet echt beleefd maar dat zijn zij ook nooit :p

Sooner, vond Kris de pepernoot lekker? Leuke foto! Ook zal zo'n mooi meissie!
    Ik heb de Sinaspril gehaald. Ruben vindt het iig prettiger dan die pil in z'n kont ;)

Nightelf, he bah, dus een beetje ziekjes...Vervelend. Hopelijk knap je snel op. Hier gelukkig allemaal nog ziekvrij, en hopelijk blijft dat zo.
    Dus de prikken uitgesteld......de BMR krijg je toch met 14 maanden? Dan was het nu ook nog wat te vroeg toch?

Esser, heerlijke foto van Joep. Hij lijkt echt op jou! Dus nu overal bij op staan.....herken het :)
    Hmm met dit weer op pad vind ik ook maar niks. Zou het weerbericht goed in de gaten houden morgen. Ze hebben het over een gevoelstemperatuur van -20!!!::$ Brrrrr, het waait hier nu ook al flink en het is me toch koud!

Kleintje, dus het lijkt wat beter te gaan met de andere melk. Gelukkig maar. Hoe was het bij het cb? Hier niks te klagen over het cb, gelukkig. Maar je huisarts neemt je wel serieus toch? Dat scheelt ook weer. Hier stuurde de ha mij door naar het cb, en gelukkig ging dat goed ;)

Calani, pfff pittig hoor! Gelukkig heb je een hele lieve onthaal moeder! Is er in de toekomst wel een mogelijkheid dat jullie minder kunnen werken?

Majo, dus nog gelukt met de winterbanden. Ik vind het nu erg fijn dat wij ze ook hebben. Je merkt het verschil wel.

Grappig om te lezen hoe lang iedereen bij elkaar is en wanneer de kinderwens er was. Erg verschillend allemaal. Wij zijn nu 9 jaar bij elkaar. En wonen nu 7 jaar samen. In december 2007 gestopt met de pil. De wens was er eerder ook al maar toen woonden we nog erg klein (maar 1 slaapkamer) dus toen gewacht tot we een huis hebben gekocht. Achteraf had ik dus al veel eerder kunnen stoppen met de pil ;)
    En in januari 2010 was Ruben er :)

Hier gaat het verder goed. Ruben heeft nog steeds last van z'n tandjes. Het is nog steeds lastig om hem in slaap te krijgen. Hij slaapt ook maar kort steeds. Wat een verschil met mijn nichtje (1,5) dan. We waren zondag bij mijn ouders en zij waren er al eerder gekomen en zondagochtend hadden ze haar om 9.30 wakker gemaakt en om 12.00 was ze alweer moe! En dan slaapt ze ook gewoon tot 16.00!!! Dan ben ik echt jaloers hoor!!! ;) Wat een verschil dan per kindje hè. Ruben is nooit een echte slaper geweest en mijn nichtje daarentegen wel weer maar wat lijkt het mij zalig dat je de hele middag voor je zelf hebt :p

Nou er wordt er weer 1 wakker, was ook maar weer een halfuurtje ;)
    Fijne dag nog!

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Sorry weer een tijd niet geweest. Ben helaas niet zo gezellig.. erg druk allemaal op werk, daarnaast thuis niet zo veel zin om achter internet te zitten omdat ik liever wat ga liggen.,. het begint aardig zwaar te worden met me zwangerschap, dus pittiger als de eerste.. maar gelukkig geen gekke dingen.

Hoop dat het met jullie ook goed gaat.. heb helaas niet veel kunnen lezen, maar ben jullie zeker niet vergeten.

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay, nou terug van het cb. Gelukkig deed de arts relaxed. Ik kon alles afschuiven naar de diëtiste en de kinderarts. Dus arts overruled! Maurits is weer goed gegroeid. 71 cm en 7900 gram. Qua lengte mooi op zijn lijntje maar qua gewicht had hij iets zwaarder mogen zijn. Maar hij zit ook nog op 4 flessen dus misschien als hij straks meer bijvoeding krijgt komt hij weer meer aan. Maar dus alles goed.

Gelukkig is hier ondertussen flink gestrooid en geveegd dus hopelijk morgen veilig met de fiets naar het kdv.

Net weer even wat boodschapjes gedaan. En volgens mij zit er een oor ontsteking aan te komen bij mij. Hopelijk zet het niet door..........

Nou even met oze kleine dondersteen spelen.

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    meeting:
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, kleintje, Sooner, Majo, Zoe

Wordt een gezellig cluppie zo:D Nog meer????

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: doe maar lekker rustig aan. Kan me voorstellen dat het nu een stuk zwaarder is dan met de eerste. Je hebt per slot van rekening nu ook al jullie dochtertje waar je ook voor moet zorgen.

Kleintje: fijn dat het goed ging bij het cb. Het was bij Amber ook zo, dat vanaf het moment dat ze meer bijvoeding kreeg, haar gewicht ook omhoog schoot.

Jewel: Ruben slaapt echt kort, zeg. Ik heb Amber om om 12:15 op bed gelegd en ze slaapt nog (nu is ze op het moment ook niet helemaal fit, natuurlijk. Meestal slaapt ze 's middags ongeveer 2,5 uur of korter wanneer ze 's morgens ook geslapen heeft).

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jewel, badjasje is van name-it, ze hadden m ook in het donkerblauw. Ook hadden ze een meidenversie! En niet duur iets van 18 euro...
    Ruben dus ook geen slaper, Mees ook niet. Hij gaat nog wel 3x per dag, maar soms slaapt hij maar een half uurtje, hooguit anderhalf uur.
    Lijkt me heerlijk als hij ook een keer 4 uur achter elkaar slaapt, hoewel ik denk ik wel dan elk half uur zou kijken...

Enise, lijkt me ook echt wel zwaarder een tweede zwangerschap, doe maar rustig aan hoor!!!

Majo, je haalde idd Suus en mij door elkaar, maar dat is dan ook te begrijpen, allebei van die snelle henkies.... En ook hier heel wat vriendjes versleten;)

Kleintje, je zal zien dat Maurits zwaarder zal worden als hij meer bijvoeding krijgt...Mogen wel uitkijken bij de meeting, mees is ruim 2 kilo zwaarder, als hij maar niet op Maurits gaat zitten;)

Hier, Mees is nu echt van de borst af....jammer hoor. Ik gaf alleen nog maar de 1e voeding van de borst. Echt heerlijk ons kneutermomentje, in bed.
    Maar vanaf maandag wil hij niet meer aan de borst, denk dat er echt te weinig voeding is zat...Zoals gezegd, erg jammer is toch weer een fase die afgesloten is...Maar het is niet anders, nu er gewoon maar het bed uit en een fles maken, brrrr wel koud

XX

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haha...domme doos hiero!! Had gewoon 2x Zoë getypt ipv ook Suus een keer. Eerste keer jouw naam was goed, tweede x moest idd Suus zijn :)

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Enise: Doe jij maar lekker rustig aan daar hoor!! Zwaar genoeg lijkt me met de kleine meid buiten én in je buik :D. Die twee zijn belangrijker dan wij hier hoor!!

@Kleintje: fijn dat het cb niet moeilijk deed dit keer! Hopelijk zet je oorontsteking niet door!! Pas maar op met die kou! (dat worden....oorwarmers....bestaan die dingen eigenlijk nog :(). En brrrrr....wat koud....met Maurits op de fiets naar het kdv. Maar ja....je moet wat he! Allebei een lekker dik skipak aan zou ik zeggen!

@Zoë: .......eh....écht Zoë....? Eeeeeeeeeeh......ja...!! :p. Jammer dat Mees nu helemaal van de borst af is. Kan me voorstellen dat je dat momentje samen nog wel even mist :(. Wéér een fase afgesloten. Dat gaat ook wel heel snel allemaal he...die fases in het eerste jaar!

@Jewel: Tjee...dan slaapt Ruben idd weinig overdag zeg! Maud niet....das ook een echte slaapkop. Hoewel....niet áltijd....soms heeft ze het vééééééél te druk om te slapen ;) en dan zijn het ook haze slaapjes. Maar vaak kan ik er niet eens tegen kijken. Zo is ze héééééél druk aan de klets en aan de speel....en zo ineens hoor ik niets meer en slaapt ze in de box. FF bijtanken dan :D.

@Nightelf: Beterschap voor jullie allemaal daar! Bah! Niks aan hè....ziek zijn! Heb je gewoon geen tijd voor!

@Lelie: Jij hebt je lekker laten toetakelen door Suus? ;)! Wat is dat toch met datt draadje? van jou :(.

@Hyves/Facebook: En twitter? Heeft iemand dat óók nog? Heb me inmiddels maar wel weer eens aangemeld op hyves. Nu nog de tijd vinden om er weer even wat leuks van te maken. Is in de afgelopen 4 jaar al wel weer het e.e.a. aan veranderd zag ik al wel. Maar eens even in verdiepen één dezer dagen. Facebook....tsja....krijg ik ook zó vaak weer uitnodigingen voor....nou....'k hou het maar even lekker alleen bij ZP en Hyves denk ik. Anders kom ik helemaal niet meer achter de laptop vandaan ;).

@Suus: Idioot hè....heb je je geregistreerd, bellen ze je alsnog. Hier ook nog héél af en toe. Maar moet zeggen dat de freqentie wel hééééél erg afgenomen is sinds de registratie :). En ook hier kap ik ze tegenwoordig maar meteen af. En dan heb je tóch nog alrijd van die vervelende doorvragers die niet snappen (of niet willen snappen) wat je zegt! 'NEE!!! IK HEB GÉÉN BELANGSTELLING :x'!! Ach....en soms als ze door blijven gaan druk ik ze ook wel eens gewoon weg :D. Hoezo onbeschoft:( ;), Hihihi :).

@Hier: Nou....vandaag tijdens werk maar eens naar poli oogarts gebeld. En YES....3 uur later kon ik in de lunchpauze langskomen! Kom ik daar....oogarts zelf ook 2! dikke rode ogen :(. Ja...zegt ie....'k heb ook last van mijn ogen 8). Had ie handalcohol in beide ogen gekregen, was uit elkaar gespat toen hij het op zijn handen wilde doen. Maar goed.... heeft gekeken naar m'n oog.... wilde hij er in gaan snijden :$. Druppels erin en voelen....was het zo dik dat ie de ontstekingsplek niet kon vinden en dus niet wist waar hij moest snijden. Nu druppels meegekregen en moet paar keer per dag warme natte lap erop leggen. Hopelijk neemt zwelling af en gaat het vanzelf over. Zo niet....volgende week terugkomen en alsnog snijden. Lees ik echter net op internet de bijsluiter (hij had me een los flesje meegegeven....kost dan niks....) en kan het niet samen met BV :(. Maar ja...oog ziet er ook NIET uit 8), (en érg pijnlijk, knalrood en énorme jeuk :() dus toch maar gebruiken en afgekolfde BV weggooien (--> zó zonde!) En ach....is de voorraad in de diepvries ook nog ergens goed voor en morgen maar eens bellen of ie niet iets anders heeft :(.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ga morgen echt bijlezen en reageren... Moet nl ff bijkomen van geklus met manlief op de bank in de woonkamer ;) Hele achterkant was open (geen gordijnen of lamellen) dus overburen kunnen hebben meegekeken :D Ah, boeien, interesseert mij niet zo, manlief wel :) Zou het dan toch lukken deze maand?!?!?!?! Nog ff wachten en lekker genieten van mn heerlijke vent (die achter me aan t meelezen was en alweer zat te zuchten dat ik dit OOK met jullie deel :D:D:D)

Deel Deze Pagina