Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hi meiden!

@ Kleintje: Jeetje dus het kan nog wel even duren bij jou. Beebje zit gewoon lekker warm. Ik snap wel dat je wilt wachten op je eigen lichaam en ik heb verder ook geen ervaring met gel. Wel met inleiden (ik had na mijn gebroken vliezen al 1 cm ontsluiting) en ik hoop het bij een volgende ook gewoon 'zelf' te doen.

@ Suus: In de pestmodus vandaag haha.

@ Traantje: jammer dat ze niet passen, wat had je voor schoentjes besteld?

@ Sinja: Meis wat rot zeg, eerst hoop met streepjes end an weer niet. Wat een teleurstelling. Big hug, al is dat aar een hele schrale troost. Het is gewoon kl*te!

@ Hier: heb sinds gisteren hoofdpijn, denk door de Deca. Bleh! Sara is ook weer aan het spoken 's nachts dus ben moe. Strakjes even snel langs de supermarkt, eten koken en op de bank ploffen!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, ik had de vorige keer ook eerst gebroken vliezen. Toen 15 uur weeën voordat ze me met 2 cm ontsluiting een infuus met weernopwrkkers gaven. Alles bij elkaar 60 uur geduurd. En dat was niet zon fijne ervaring. Daarom ben ik ook huiverig voor die gel. Kan natuurlijk ook heel snel gaan. Maar heb liever dat ik twee dagen wacht en misschien natuurlijk beval dan twee dagen gellen. Maarja niks geeft garanties. Ik had gewoon gehoopt op ontsluiting, vliezen breken en vrij snel weernopwrkkers als ik geen natuurlijke weeën zou krijgen..... Maar ja nog twee nachten en we weten meer.

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sohe, rustig hier. Of zitten jullie allemaal te wordfeuden?? :p

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Nee hoor, ik speel dragons of atlantis, ook erg leuk :)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nee hoor, puf puf puf

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    :) of toch :$

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh jee? Is er wat gaande hiero??
    Of loos alarm? ;)
    Hihihihi.........:)

Wij gaan hier ons bedje in. 'Puf ze' een eind weg dames....!
    Liefssss

8. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Hen volgens mij een aantal mensen op FB gevonden... heb wat uitnodigingen verstuurd. :)

Met mijn man gaat het steeds beter!!! Vrijdag op controle!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mp!!!!!

Maar zou suus al aan het bevallen zijn????? Na al dat gepuf van gisteren?

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha ik denk dat Suus je in de mailing neemt. :D

En ik snap je redenering hoor Kleintje. Ik wist dat jij ook begonnen met gebroken vliezen maar was even kwijt dat je ook ingeleid bent. Ik vond het inleiden ook geen pretje, maar heb natuurlijk niet de vergelijking met hoe het anders gelopen zou zijn.

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: morgen weer een afspraak, spannend! Vandaag nog een beetje in goede stemming? Enne, ga je nog een woordje leggen?

@Susan: ben je al uitgepuft :D

@Zora: morgen beginnen met stimuleren toch? Spannend!!!

@hier: slecht geslapen vannacht door J.enna. Die is wat verkouden aan het worden, dus was vannacht en vanochtend vroeg aan het huilen in haar bedje. Ik dacht nog weer even naar bed te gaan vanochtend, maar ik kreeg alleen maar hartkloppingen van dat liggen. Dus maar pcm ingenomen tegen de hoofdpijn :( van het slaapgebrek.
    Oh, nog leuk nieuws. J.enna liep gisteren voor het eerst hele meters los, dus niet 3 of 4 pasjes, maar echt hele stukken! Ben zo trots op ons meisje :D

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, ik suus al onderin :p

Net telefoon van de opvang. Maurits heeft verhoging. We hadden vaorgen al zon vermoedden. Hij had toen 37.6 maar wel een dikke snotkop. Dus ik ga snel ff onder de douche en vriendlief komt hem zo brengen.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje: Wat goed zeg van J.enna. Sara loopt nog niet los, die vind het wel goed zo denk ik. Ze loopt wel overal langs en staat stabiel maar lange afstanden overbrucht ze door te kruipen en dat kan ze super snel haha. Balen dat de nachtrust verstoord is, heir ging eht vannacht prima maar was het gisternacht drama. Lijkt me nog zwaarder als je zwanger bent.

En jaaaaaaaaaaaaaa, morgen eindelijk beginnen met de Puregon. Ik zeg eindelijk, maar al met al is het nog best snel gegaan, had 1e afspraak in ziekenhuis 17 oktober en nu al bezig met de 1e poging dus ik mag niet klagen. Volgende week vrijdag 1e FM. Aanstaande vrijdag Sinterklaas op mijn werk met Sara, leuk!

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hai dames! Even een teken van leven van mij :) Hier gaat het redelijk. Luuk is erg onrustig hen heeft veel last van krampen, en nhet lijkt dat de voeding ook weer wat omhoog komt. Dus ik haal mij van alles al weer in het hoofd met reflux e.d. Beetje overbezorgd maar ja dat is logisch toch? ;)
    De bevalling is erg snel gegaan en hij heeft wat vruchtwater binnengekregen en is vanaf de bevalling al niet echt fit, dus dat zal allemaal ook wel wat meespelen. Misschien dat het straks wat beter gaat.

De bevalling ging dus echt snel. Zondagmorgen om 4.45 braken de vliezen en om 6.25 is Luuk dus geboren. Echt heftige weeën gehad (was vergeten hoe heftig die waren) en met 3 persweeën was hij er al. Ik ben zelf erg blij dat de bevalling zo snel ging. Al was het voor Luuk beter geweest als het was rustiger gegaan was. Toen de vk om 5.45 kwam had ik al 8 cm ontsluiting en daar was ik erg blij om. En toen ik persdrang kreeg was hij er na 3 persweeën dus ook al. Doordat de bevalling zo snel ging heb ik wel de hele zondag erge last van na- weeën gehad; wat een hel zeg! Maar de baarmoeder is ook al bijna weer achter het schaambeen dus ze hebben wel nut gehad;)

Oh Luuk heeft honger, ik kom zsm weer even langs!

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #4995 Majo, 30 nov 2011
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
    Jewel, wat leuk om alweer iets van je te horen :). Zielig dat de kleine L.uuk zich niet zo goed voelt....zal nog wel wat misselijk zijn ook omdat ie vruchtwater heeft binnengekregen?! Maar tjee zeg!! Wat een énorm snelle bevalling zeg!! Wel jammer van die naweeën. Hoe vindt R.uben zijn nieuwe broertje? Ik hoop dat het snel beter gaat en dat de kleine man geen reflux heeft :(.

Kleintje, nog steeds niks dus.... en morgen naar de gyn.... ben benieuwd.....wel/niet inleiden. Zielig dat Mau nu alweer ziekjes is :(. Kun je er nu ook niet echt bepaald bij hebben als je moet bevallen....

Sinja, :( :( :( wat ongelooflijk kl*te meid!! Weet precies hoe je je voelt. Bij jou de teleurstelling dus ook groter dan je dacht.... Hele dikke knuf voor jou.

Zora, morgen weer de puregon.... wanneer dan de eerste FM?

Ingrid, gelukkig dat het met manlief steeds wat beter gaat :). En die bezorgdheid van jou.... kan het me helemaal voorstellen...

Suus, haha... puf puf puf... ik geloof er geen ene snars van ;). Hihi...maar straks is het stiekem toch wel echt waar?! :D Nee.... echt niet!! Of tóch wel..... ;). Nee.....NIET!! :p. Enne....de kerstboom nog opgetuigd? Ben je ook mooi op tijd mee (snap dat je straks natuurlijk geen tijd hebt...), het is pas november!! En de goeie ouwe sint moet zelfs nog komen :p.....

Traantje, wat ontzettend jammer van die schoentjes zeg.... welke had je besteld? En vaak hartkloppingen dus...hmm.... dat moet je er nu weer niet bij hebben. Vervelend zeg! Moest jij mogen nu ook weer naar de gyn? Of anestesist ofzo? wat betreft werk...bij ons is het idd eigenlijk altijd wel druk op de afdeling. Vooral de cardiologieptnt hebben een hoge turnover. Long ligt vaak wat langer, zijn ook vaak wel 'draaideurpatienten' ;). Hebben ook nog een stuk oncologie op de afdeling, m.n. dagverpleging (chemo's enzo) op aparte kamer, maar soms ook klinische kuren. Maar goed....we kampen dan ook met een groot personeelstekort, waardoor nu ook 6 bedden 'dicht' zijn.

Nightelf, hier ook geen whatsapp en wordfeud hoor..... sterker nog....na de diefstal uit mijn auto nog steeds geen nieuwe mobiel gekocht :p!! En weet je....ik mis 'm echt helemaal niet!! Hoewel het onderweg in de auto wel handig is voor het geval ik eens stil kom te staan. Rot dat je steeds meer BI klachten krijgt. En oefeningen lukken dus niet door harde buiken.... pak in elk geval zoveel mogelijk je rust. (zitten, liggen, staan zoveel mogelijk afwisselen, liefst iedere 10 min... zo spreekt de ervaringsdeskundige, haha ;)).

Onsw, wanneer beginnen jullie met de icsi?

Esser, J.oep dus ook al ziek :(. Gelukkig de kleine O.livia niet. Hopelijk knapt ie gauw weer op. Gaat echt wat rond geloof ik...

Lelie, hoe is het met jou en je mooie meiden? E.mma weer wat beter geslapen vannacht?

@Hier: ook ziek :(. Gisteren op werk hele dag al niet fit, gisteravond enorm aan het spugen....blèèègh!! Nu weer iets beter...eten/drinken blijft weer binnen. M. had het zondagavond even.... spuugde toen ineens in haar slaap haar hele bed onder. Ze was er zelf niet eens wakker van geworden....lag heerlijk met haar hoofd in de kots te slapen :(....zielig :(. Ze zat er echt helemaal onder...dus huppekee in bad en weer naar bed. Volgende dag niets meer aan het handje... Nu hier nog even gauw bezig met sinterklaasgedichten. M. slaapt nu namelijk nog....

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden!!

Tjonge wat vermoeiend was dat gisteravond zeg!! Hele avond op de bank gelegen en geoefend met puffen ;):p Nee was niet aan het bevallen natuurlijk!! Gelukkig niet! Heb juist alles mooi geregeld voor de dag van mn geplande ks dus hoop ook niet dat kleine man eerder komt want dan moet het allemaal laatste moment...

Kleintje, gewoon morgen afspreken dat ze die gel er van onder in proppen en bevallen met die hap.
    Hoe is het nu met Maurits?

Wat zijn er sowieso veel zieken trouwens!! Joep ziek, Majo ziek

Jewel, wat naar dat L niet fit is. Weet niet of je al meteen aan reflux moet denken? Misschien komt het wel gewoon door het ingesikte vruchtwater...?

Nou, hier gaat het wel ok. Druk bezig geweest vandaag met boodschappen en controle gyn. Ben dus nu wel redelijk moe. Sophie moesten we al na een half uur vanmiddag uit bed halen dus die hebben we er net weer ingelegd. Zie alleen door de babyfoon dat ze niet aan het slapen is... Ach miss tut ze nog eventjes een half uurtje in, is toch wel lekker voor dr.
    De controle was in principe prima. Bloeddruk netjes 110/70, groei goed, vruchtwater goed, leven goed, hartactiviteit goed en beebje vibi. Heb haar wel gezegd dat ik sinds gisterochtend, en dan vooral 's ochtends, misselijk ben. Ook dat de krampen blijven aanhouden en dat ik best veel afscheiding heb, wat ik ook ruik van een afstand (manlief ruikt nix trouwens). Ze vroeg door over de kleur etc en denkt dat ik al wat sijm van de prop verlies. Vertelde haar ook over mn onzekerheid van o.a. gisteren (dat ik bij Sophie geen klachten en toch bleek dat het niet goed zat waardoor ze eerder gehaald moest worden) en toen zei ze dat ik al aankomende maandag weer mag komen, voor mn eigen gemoedsrust. Zelf is ze er de komende 2 wkn niet dus dat is wel jammer. Kom dan maandag bij een mannelijke verloskundige!! Ben benieuwd, is mn eerste mannelijke vk nl!!

Nou ik ga ff genieten van de rust, manlief slaapt al op de bank (waar die moe van is?? :p) dus ik ga maar op de andere bank liggen :D

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jewel wat naar dat L zich niet lekker voelt:(
    Arm ventje.
    Hopelijk snel beter.

Zora jij vandaag beginnen met puregon spannend!
    Hier heel vreemd, vanmorgen op de fm zei men mij dat ik 9 follikels had tussen 10 en 14 mm.
    Net belt het zh en zegt ze 2 grote en de rest allemaal kleintjes.
    Zo vreemd?
    En ben er heel onzeker nu over:(

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Neem aan dat er nog een 2e fm komt toch? Die gewoon rustig afwachten, je kan er toch nix aan veranderen...........

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo, weer even tijd om hier te zien :)

Kleintje, dus bij jou nog niks.......maar ik lees wel dat je er nu wel rust in hebt dat het komt wanneer het komt. Hopelijk hoef je geen gel oid te gebruiken en komt hij spontaan!

L.uuk slaapt nu lekker, ik denk ook dat het 'gewoon' krampjes zijn. Maar soms komt er 2 uur na de voeding weer wat boven en kan je zien dat hij dat niet fijn vindt. Maar we wachten af, wrs komt het dus nog van de snelle bevalling en het vruchtwater wat hij ingeslikt heeft. Ook wil hij niet graag met z'n hoofdje naar rechts liggen dus dat houden we ook even in de gaten. Hij was wel afgevallen maar de bv komt nu goed op gang (nu last van stuwing) dus dat zal vast wel goedkomen.

R.uben vind zijn broertje super lief, en mag hem graag knuffelen en kusjes geven :) Maar hij moet wel erg wennen aan de situatie; hij is erg vervelend soms en luistert voor geen meter. Gelukkig is de kraamhulp super en laat ze hem goed meehelpen en houdt ze hem soms ook even bezig. Het is voor hem ook een hele verandering natuurlijk. Gelukkig slaapt hij snachts vrij goed voor zijn doen dus dat scheelt ook weer.

Met mij gaat het nu ook gelukkig beter. Die naweeën waren echt niet fijn. Heb wel hechtingen maar gelukkig geen last van. Was ook maar een klein beetje ingescheurd en het zag er al weer bijna als vanouds uit, zover dat kan natuurlijk ;)
    Verder ben ik superverliefd op ons ventje! Wat is het weer bijzonder om dit wonder te mogen meemaken, zo klein weer (nou ja, klein ;)) en zo mooi dat wij dit hebben 'gemaakt' !

Nou we gaan hier even eten, de kraamhulp maakt elke dag heerlijke schotels voor ons klaar! Ik denk dat we daar echt van afkikken moeten ;)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden ben navraag gaan doen.
    En werd daarnet teruggebeld.
    Degene die ik eraan had , had het iets anders geïnterpreteerd.
    Idd er zijn 2 grotere eentje van 14,6 en eentje van 11.
    Maar ook 7 van 10 mm.
    En normaal gezien zouden die ook mee gaan groeien.
    Natuurlijk kunnen ze het nooit voorspellen maar ze verwachten van wel.

Deel Deze Pagina